abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_115829102


Welkom in het enige echte West-Brabant-topic!
Dit topic is bedoeld als vervanging voor de topics Bergen op Zoom, Halsteren en Roosendaal. Deze OP vind je hier, vorige delen in deze reeks zijn op deze pagina te vinden. Creatievelingen die hun eigen foto aan de header willen toevoegen, kunnen de .psd downloaden.

En ik loop hier alleen in Tilburg-stad
ik heb eigenlijk nooit last van heimwee gehad
maar de mensen ze slapen, de wereld gaat dicht
en dan denk ik aan West-Brabant, want daar brandt nog licht
:D :D


ikspoorniet.jpg Ambrosius, Roosendaal
fok.PNG automatic_, Heerle
Vampire.gif Bamba, Hoogerheide
Chewbacca_maatschappij, Halsteren
Chinless, Veldhoven
gotroot.JPG Crazy987, Zevenbergen
graffity2.jpg Cylvia, Steenbergen
UdxHF.gif dockx, Sint Willebrord
7007_11.gif EDMAN-, Roosendaal
n.gif Esmerallda17, Zevenbergen
jtuycw.gif Exentric90, Cuijk
Fargo, Roosendaal
Faxieklein.jpg Faxie, Putte
LP.gif Fredo55, Tholen
avatar20530_23.gif gerbenp, Rucphen
Gutz, Roosendaal
Serious-Sam-Logo.jpg Hojdhopper, Bergen op Zoom
Ireyon, Roosendaal
bloody_fistsmall.jpg Kper_Norci, Oudenbosch
gnomeiverted.GIF Loedertje, Bergen op Zoom
meowmoving.gif mrspoeZ, Oudenbosch
lolchair.png RaakKinderCola, Bergen op Zoom
obama.jpg Ryan3, Woensdrecht
loller.gif Silven, Roosendaal
Stali, Woensdrecht
Strijkkraaltje, Bergen op Zoom
Suuz_, Etten-Leur
jpaap.jpg Teknomist, Bergen op Zoom
alan_avatar.gif Thinkk-Pinkk, Bosschenhoofd
Timmmmm, Roosendaal
Hoi.png KaBuf, Woensdrecht
noiconn.pngTraxilletje, Halsteren
vannelle.jpgvannelle, Halsteren



Ook op de kaart? Stuur Ireyon een PM!


Gemeente Bergen op Zoom
Gemeente Etten-Leur
Gemeente Halderberge
Gemeente Moerdijk
Gemeente Roosendaal
Gemeente Rucphen
Gemeente Steenbergen
Gemeente Woensdrecht
Gemeente Zundert




Franciscus Ziekenhuis
Lievensberg Ziekenhuis
Polikliniek Etten-Leur
GGD West-Brabant
PrivaZorg West-Brabant
Thuiszorg West-Brabant
Zorgtaxi West-Brabant


RBC Roosendaal
VV Steenbergen
West-Brabant Giants
WK Veldrijden (Hoogerheide 2009)


De Bergse Vastenavend
Brabants Historisch Informatie Centrum
Foxlake.nl, de site over Nieuw-Vossemeer
Historisch Centrum Het Markiezenhof
Jazzweekend
Rosada Factory Outlet
Skidôme Rucphen
St. Jan Cultuur
Museum Tongerlohuys
Toerisme in Willemstad
Vliegbasis Woensdrecht
Wonen in West-Brabant
Zeepkistenrace Woensdrecht


BN de Stem
Brabant10
Internet Bode
Omroep Brabant
Omroep BRTO


Bedrijventerreinen West-Brabant
Borchwerf
Havenschap Moerdijk



MEETING!!!!!
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoihoi,

Kper_norci en ik waren een beetje aan het ouwehoeren en toen kregen we het idee om een keer een west Brabant meet te gaan doen. En dan overdag iets Brabants gaan doen.. Wat weten we niet en dan daarna lekker uit eten bij Stroop ofzo. En mocht er behoefte aan zijn kunnen we daarna nog gaan stappen ofzo.

Najah balletje is opgegooid iig :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb even wat Zaterdagen gepakt.

http://doodle.com/9e9xcfuazawqvg9h

Via die Poll van m'n vriend kun je maar 1 datum aanklikken.. dus heb deze maar even aangemaakt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Kper_Norci op 21-08-2012 22:56:26 ]
pi_115829144
Even mezelf quoten omdat ik erg benieuwd ben naar de mening van tekno hierover:

quote:
2s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 16:13 schreef Kper_Norci het volgende:
Zo, net maar even tussendoor de Stemwijzer ingevuld, ben benieuwd wat tekno mij er over kan vertellen, aangezien die volgens mij iets meer politiek aangelegd is dan ik.

1) Groen Links
2) D66
3) Libertarische Partij
4) PvdA
5) Partij voor de Dieren

De SP staat op plek 10, had die wat hoger verwacht, PVV op 9 maar daar zal ik nooit op stemmen, en de VVD op 6, hoger dan ik had verwacht aangezien ik daar ook geen voorstander van ben. CDA op plaats 19, van de 20, had ik ook niet anders verwacht. Eventueel zou ik een strategische stem overwegen op 1 van de partijen in de top 5, alhoewel ik niet echt een goed gevoel heb bij de PvdA, van te voren schaarde ik de SP ook tussen de partijen voor een strategische stem, maar vanwege de lage plek zie ik daar ook vanaf denk ik. D66 heb ik ook wel een goed gevoel bij, bovendien vind ik Pechtold een symphatieke en verstandige man, maar toch ben ik daar ook niet helemaal gelukkig.

Qua denkbeelden sta ik gewoon het dichtst bij Groen Links, maar die Libertarische partij komt mij ook erg verstandig over. Moeilijk. Gelukkig heb ik nog ff om erover na te denken :)

Tot zover mijn politieke overwegingen ;)
pi_115829229
Die ava van mij uit de OP hè.. Die heb ik echt al heeeeel lang niet meer.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115829257
En over dat we geen mast hebben ofzoiets hè? Ik mag er af en toe een lenen.. Maar daar schiet ik zelf zo weinig mee op ^^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115829262
Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen pop.
pi_115829316
Done, uw avatar is aangepast.
pi_115829485
Whoei Thanx :)

Sexy vent heb ik toch als ava ^^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115831624
quote:
4s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 17:16 schreef Kper_Norci het volgende:
Even mezelf quoten omdat ik erg benieuwd ben naar de mening van tekno hierover:

[..]

Ik kan je heel veel over vertellen; ik heb daar helaas geen tijd voor. :P Ik weet van de andere partijen ook te weinig om daar iets zinnigs over te zeggen; alleen de SP en D66 vertrouw ik niet zo.

Ik kan je wel een artikel aanbevelen:
http://www.libertarischep(...)d-niet-aan-de-staat/
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115831711
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 18:20 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ik kan je heel veel over vertellen; ik heb daar helaas geen tijd voor. :P Ik weet van de andere partijen ook te weinig om daar iets zinnigs over te zeggen; alleen de SP en D66 vertrouw ik niet zo.

Ik kan je wel een artikel aanbevelen:
http://www.libertarischep(...)d-niet-aan-de-staat/
Waarom vertrouw je de SP niet?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115831921
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 18:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Waarom vertrouw je de SP niet?
Ze doen zich heel lief en "sociaal" voor (met teddybeer Roemer) maar hun agenda is simpelweg dat ze de hardwerkende Nederlandse burger en ondernemer nog meer willen beroven. Het is ook ooit begonnen als leninistische/marxistische partij; en ik geloof dat ze die agenda nog altijd hebben. Ook hebben ze het imago van een anti-EU-partij maar tegelijkertijd willen ze via de ECB de geldpers aanzetten; nou dan heb ik zelfs liever het ESM. :') Wolf in schaapskledij wat mij betreft.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115832107
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 18:30 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ze doen zich heel lief en "sociaal" voor (met teddybeer Roemer) maar hun agenda is simpelweg dat ze de hardwerkende Nederlandse burger en ondernemer nog meer willen beroven. Het is ook ooit begonnen als leninistische/marxistische partij; en ik geloof dat ze die agenda nog altijd hebben. Ook hebben ze het imago van een anti-EU-partij maar tegelijkertijd willen ze via de ECB de geldpers aanzetten; nou dan heb ik zelfs liever het ESM. :') Wolf in schaapskledij wat mij betreft.
Ik ga dat is uitzoeken :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115833413
Sorry maar ik ga waarschijnlijk VVD stemmen :@
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_115833899
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 19:09 schreef KaBuf het volgende:
Sorry maar ik ga waarschijnlijk VVD stemmen :@
Die zgn. liberale partij van het kontneuk-akkoord? 8-)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115834774
Die ja.
Maar goed, PVV stond bij de stemwijzer op twee :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:57:10 #15
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_115835395
1)PVDD (ja ik schaam me)
2) PVDA
3) SP
4) Groen Links
5) PVDT (wie?)

Het wordt denk ik PVDA dit keer. Jaren SP gestemd, zelfs lid geweest enzo maar kreeg de laatste jaren toch een beetje een naar gevoel bij al die acties waarbij de 'zielige hulpbehoevende werknemer' over het bolletje geaaid werd en de tong werd uitgestoken naar de 'rijke rechtse 24uureconomienajagende werkgevers'. Kom jongens, mensen hebben ook zélf nog een verantwoordelijkheid, de regering kan, naast hem betalen niet ook nog je boterham met pindakaas besmeren...

[ Bericht 1% gewijzigd door mrspoeZ op 21-08-2012 20:15:17 ]
Prrrrr
pi_115838845
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 18:20 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ik kan je heel veel over vertellen; ik heb daar helaas geen tijd voor. :P Ik weet van de andere partijen ook te weinig om daar iets zinnigs over te zeggen; alleen de SP en D66 vertrouw ik niet zo.

Ik kan je wel een artikel aanbevelen:
http://www.libertarischep(...)d-niet-aan-de-staat/
Thanx, zal daar eens naar kijken, keek net al snel ff en zag er wel goed onderbouwd uit.

Momenteel vind hier op de achtergrond trouwens een auto-ongeval plaats, hoorde heel hard piepende banden en een crashgeluid met een klein toetertje. Aldus uw verslaggever ter plaatse. Naja, in de buurt dan, straat verderop ofzo.
pi_115838906
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 19:09 schreef KaBuf het volgende:
Sorry maar ik ga waarschijnlijk VVD stemmen :@
Haha, hoef je geen sorry voor te zeggen hoor :D
pi_115839201
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 19:57 schreef mrspoeZ het volgende:
1)PVDD (ja ik schaam me)
2) PVDA
3) SP
4) Groen Links
5) PVDT (wie?)

Het wordt denk ik PVDA dit keer. Jaren SP gestemd, zelfs lid geweest enzo maar kreeg de laatste jaren toch een beetje een naar gevoel bij al die acties waarbij de 'zielige hulpbehoevende werknemer' over het bolletje geaaid werd en de tong werd uitgestoken naar de 'rijke rechtse 24uureconomienajagende werkgevers'. Kom jongens, mensen hebben ook zélf nog een verantwoordelijkheid, de regering kan, naast hem betalen niet ook nog je boterham met pindakaas besmeren...
Mijn ouders zijn ook verknochte SP stemmers. Ik vind trouwens wel dat die kleine partijen weinig in het nieuws komen. Nou heb ik zelf ook helemaal niks met de PvdT of die van de ouderen en ik ben ook geen kenner, maar in de kranten die ik iedere dag lees staat er maar bitter weinig van in.
pi_115840702
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:23 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Mijn ouders zijn ook verknochte SP stemmers. Ik vind trouwens wel dat die kleine partijen weinig in het nieuws komen. Nou heb ik zelf ook helemaal niks met de PvdT of die van de ouderen en ik ben ook geen kenner, maar in de kranten die ik iedere dag lees staat er maar bitter weinig van in.
Het campagnefilmpje van de LP heeft vanavond zowel EditieNL als 1Vandaag bereikt en daarbuiten stond een tijdje terug nog een 2-pagina artikel in de BN de Stem over nieuwe partijen.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115841640
Mijn vader is een typische GL-stemmer: iedereen is een slachtoffer en alles moet met een fluwelen handschoenen worden aangepakt. Mijn ma is een halve PVV-er: ze heeft de klok horen luiden, maar weet nog niet waar de klepel hangt zeg maar.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115842278
Hoihoi,

Kper_norci en ik waren een beetje aan het ouwehoeren en toen kregen we het idee om een keer een west Brabant meet te gaan doen. En dan overdag iets Brabants gaan doen.. Wat weten we niet en dan daarna lekker uit eten bij Stroop ofzo. En mocht er behoefte aan zijn kunnen we daarna nog gaan stappen ofzo.

Najah balletje is opgegooid iig :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115842526
Dat balletje is al eens eerder opgegooid, maar helaas een stille dood gestorven.
Maar noem maar een datum en een plaats en ik zal er zijn.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115842632
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:26 schreef teknomist het volgende:
Dat balletje is al eens eerder opgegooid, maar helaas een stille dood gestorven.
Maar noem maar een datum en een plaats.
Dat is wel heel makkelijk zo hè....

En dat balletje schijnt voor het laatst heel lang geleden opgegooid te worden. Ik wil best de kar voor trekken. Maar dat er meegedacht wordt zou fijn zijn. Kan weleens zo'n pol met datums erin gooien?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115842705
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat is wel heel makkelijk zo hè....

En dat balletje schijnt voor het laatst heel lang geleden opgegooid te worden. Ik wil best de kar voor trekken. Maar dat er meegedacht wordt zou fijn zijn. Kan weleens zo'n pol met datums erin gooien?
Ik wil niet de laffe toestaander zijn, ik meld me bij deze aan als vrijwilliger. :)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115842888
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:28 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ik wil niet de laffe toestaander zijn, ik meld me bij deze aan als vrijwilliger. :)
Nice :D als we gewoon eerst eens bedenken met wat we willen doen kunnen we daarna een datum prikken. Want niks is zo irritant als een datum hebben en op de dag zelf nog niks bedacht hebben om te doen. Wat us echt Brabants boerengolf ofzo ^^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115842947
Nou, een datum waarop de meesten kunnen lijkt me het eerste vereiste. De invulling komt daarna wel.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115843287
Ik pak ff de lap top. Mijn vriend had daar zo'n poll voor geloof ik.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115843379
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik pak ff de lap top. Mijn vriend had daar zo'n poll voor geloof ik.
^O^
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115843642
Makkelijkste is in het weekend denk?
pi_115843808
Heb even wat Zaterdagen gepakt.

http://doodle.com/9e9xcfuazawqvg9h

Via die Poll van m'n vriend kun je maar 1 datum aanklikken.. dus heb deze maar even aangemaakt.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115843971
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb even wat Zaterdagen gepakt.

http://doodle.com/9e9xcfuazawqvg9h

Via die Poll van m'n vriend kun je maar 1 datum aanklikken.. dus heb deze maar even aangemaakt.
Done.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115843990
Nice!!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115844140
Alleen de 22e kan ik niet! Rest is prima
pi_115844292
Mooi, met deze drie deelnemers gaat het vast al heel gezellig worden in oktober.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115844405
Sowieso. Ik heb het ook even in de OP gegooid trouwens, dan is de poll voor degene die later inschakelen ook makkelijker te vinden.
pi_115844471
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:57 schreef Kper_Norci het volgende:
Sowieso. Ik heb het ook even in de OP gegooid trouwens, dan is de poll voor degene die later inschakelen ook makkelijker te vinden.
goed bezig jij. Is kijken wie er nog meer gaan :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115844891
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb even wat Zaterdagen gepakt.

http://doodle.com/9e9xcfuazawqvg9h

Via die Poll van m'n vriend kun je maar 1 datum aanklikken.. dus heb deze maar even aangemaakt.
Nog even quoten. Iedereen stemmen svp!

Jammer dat je niemand kan taggen met Fok.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115845026
Ook mensen onder de 22 please.. Al als we het in oktober doen ben ik 23.. Maar ik wil niet weer de jongste zijn.....
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115845278
Niet slim om daar überhaupt over te beginnen.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115845490
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 23:11 schreef teknomist het volgende:
Niet slim om daar überhaupt over te beginnen.
?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115845594
Ik houd altijd wel een beetje van vrouwen plagen, dus geef mij geen handreiking.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115845638
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 23:15 schreef teknomist het volgende:
Ik houd altijd wel een beetje van vrouwen plagen, dus geef mij geen handreiking.
Ik kan er gelukkig goed tegen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115845739
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 23:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik kan er gelukkig goed tegen.
Dat maakt het dan weer minder uitdagend. :+
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115845806
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 23:18 schreef teknomist het volgende:

[..]

Dat maakt het dan weer minder uitdagend. :+
Graag gedaan ^^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115846075
Nou, dan zoek ik een ander slachtoffer. Is Kper misschien onzeker over zijn leeftijd?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115846211
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 23:23 schreef teknomist het volgende:
Nou, dan zoek ik een ander slachtoffer. Is Kper misschien onzeker over zijn leeftijd?
Onzeker is ook een groot woord haha
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115846233
Ik ben een zeer zelfverzekerde opa
pi_115846305
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 23:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Onzeker is ook een grootboekrekening haha
klopt, maar ik heb hier geen dubieuze debiteuren zitten. Tenzij hier iemand mogelijk een winkelier is van winkelcentrum van de Roselaar of Etten-Leur. :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115846353
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 23:27 schreef teknomist het volgende:

[..]

klopt, maar ik heb hier geen dubieuze debiteuren zitten. Tenzij hier iemand mogelijk een winkelier is van winkelcentrum van de Roselaar of Etten-Leur. :P
Dammer ik verbeterde het net. K*t iPad
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115846365
quote:
16s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 23:26 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ben een zeer zelfverzekerde opa
Grannndddpaaaaa!
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 23:45:31 #51
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_115847297
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoihoi,

Kper_norci en ik waren een beetje aan het ouwehoeren en toen kregen we het idee om een keer een west Brabant meet te gaan doen. En dan overdag iets Brabants gaan doen.. Wat weten we niet en dan daarna lekker uit eten bij Stroop ofzo. En mocht er behoefte aan zijn kunnen we daarna nog gaan stappen ofzo.

Najah balletje is opgegooid iig :)
* mrspoeZ vangt
Prrrrr
pi_115847578
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 23:45 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

* mrspoeZ vangt
Gezellig!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115848691
Ik weet al een activiteit: iets met oktober ofzo :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  woensdag 22 augustus 2012 @ 00:23:47 #54
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_115849378
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 00:10 schreef teknomist het volgende:
Ik weet al een activiteit: iets met oktober ofzo :P
Iets met Duitsland?
Prrrrr
pi_115849627
Oktoberfeesten!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115855063
Ingevuld!

Tevens: http://www.boztoberfest.nl/ ?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_115856135
Goeiemorgen!

Op zich wel rlxd, dat oktoberfest, alleen da's zo te zien wel alleen 's avonds, of is er overdag ook wat te doen dan?
pi_115856620
Iets Brabants gaan doen... Dat kan alleen maar bier drinken en eten zijn ;)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 augustus 2012 @ 09:46:36 #59
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_115856888
en verkleden.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_115856915
Dan zullen we even tot volgend jaar februari ofzo moeten wachten dan, anders lijkt het meer op een vrijgezellenfeestje denk ik...
pi_115856966
Carnaval :r
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_115857408
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:50 schreef automatic_ het volgende:
Carnaval :r
Afgelopen carnaval heb ik het toch wel naar mijn zin gehad, ondanks dat ik er ook zo over dacht.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 10:35:52 #63
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_115857939
kwam dat niet door dat meisje?
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_115858126
Neuh, dat was een leuke bijkomstigheid, maar het was gewoon echt gezellig en leuk enzo.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 10:59:46 #65
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_115858562
Ik heb er al weer zin in hoor. Komende week begin ik weer met repeteren (op mijn nieuwe speeltje) en volgende week hebben we alweer een feestje van 't Ofkapelleke en Corso! Laat het carnavalsseizoen maar weer komen!
Prrrrr
pi_115859005
Carnaval is kei gezellig!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115859322
Vastenavend is a way of life.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115859425
quote:
6s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:23 schreef teknomist het volgende:
Vastenavend is a way of life.
Haha ook gezellig. Ben jaren meegegaan.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115859568
quote:
6s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:23 schreef teknomist het volgende:
Vastenavend is a way of life.
Dit.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 11:30:59 #70
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_115859593
Ga weg man, klote bozzers ;)

edit: klote-krabben
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_115859871
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:30 schreef EDMAN- het volgende:
Ga weg man, klote bozzers ;)

edit: klote-krabben
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_115859963
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:59 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik heb er al weer zin in hoor. Komende week begin ik weer met repeteren (op mijn nieuwe speeltje) en volgende week hebben we alweer een feestje van 't Ofkapelleke en Corso! Laat het carnavalsseizoen maar weer komen!
Het begint toch eigenlijk pas 11-11?

quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:30 schreef EDMAN- het volgende:
Ga weg man, klote bozzers ;)

edit: klote-krabben
_O-

Rellen :P
pi_115860056
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 10:59 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik heb er al weer zin in hoor. Komende week begin ik weer met repeteren (op mijn nieuwe speeltje) en volgende week hebben we alweer een feestje van 't Ofkapelleke en Corso! Laat het carnavalsseizoen maar weer komen!
Corso. Bloemencorso?
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 22 augustus 2012 @ 12:04:34 #74
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_115860609
quote:
2s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:42 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Het begint toch eigenlijk pas 11-11?
Klopt hoor, maar wij repeteren én spelen eigenlijk van september (meestal starten we in Zundert) tot juni (zomerfestival in Zevenbergen).

quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Corso. Bloemencorso?
Jup!
Prrrrr
pi_115861064
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:30 schreef EDMAN- het volgende:
Ga weg man, klote bozzers ;)

edit: klote-krabben
Jullie zijn als Rosenfalers gewoon jaloers op onze mooie stad.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  woensdag 22 augustus 2012 @ 12:19:03 #76
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_115861150
Vind het beide 2 x niks :)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_115861190
Ik mag al Abbott verlengen.. En dat mag ik al een maand of 3 alleen mijn Abbott loopt pas in oktober af...

Is het handig om gewoon zo lang mogelijk niet te verlengen? Vooral omdat ik nu nog een internet Abbo heb met onbeperkt internet enzo. En als ik maar lang genoeg wacht hoe beter hun aanbieding wordt of niet? Mijn telefoon begint wel in elkaar te storten.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115861492
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 12:19 schreef EDMAN- het volgende:
Vind het beide 2 x niks :)
Ik ook niet.. Mompeld iets over Eindhoven.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115861534
Net even creatief bezig geweest. Komende vrijdag een verjaardag van de vrouw van een maat van me, die deze week ook 3 jaar getrouwd zijn. Heb via een website een fles rose besteld met een bruidsfoto van hun erop en nog een beautybox met een foto van hun kindje. Ik kon niet kiezen dus ik heb het maar allebei gedaan :P
pi_115861626
quote:
2s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 12:30 schreef Kper_Norci het volgende:
Net even creatief bezig geweest. Komende vrijdag een verjaardag van de vrouw van een maat van me, die deze week ook 3 jaar getrouwd zijn. Heb via een website een fles rose besteld met een bruidsfoto van hun erop en nog een beautybox met een foto van hun kindje. Ik kon niet kiezen dus ik heb het maar allebei gedaan :P
Goed bezig geweest!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115862091
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 12:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik ook niet.. Mompeld iets over Eindhoven.
Dat is helemaal niks.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115862209
quote:
2s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 12:47 schreef teknomist het volgende:

[..]

Dat is helemaal niks.
Welles ^^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115865762
quote:
2s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 12:30 schreef Kper_Norci het volgende:
Net even creatief bezig geweest. Komende vrijdag een verjaardag van de vrouw van een maat van me, die deze week ook 3 jaar getrouwd zijn. Heb via een website een fles rose besteld met een bruidsfoto van hun erop en nog een beautybox met een foto van hun kindje. Ik kon niet kiezen dus ik heb het maar allebei gedaan :P
Wat een leuk idee!! :)
Heb je een linkje...?!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_115865992
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:19 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Wat een leuk idee!! :)
Heb je een linkje...?!
http://www.yoursurprise.nl/
  woensdag 22 augustus 2012 @ 14:27:01 #85
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_115866058
Handig idd :D
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_115866171
Ik kwam er gisteren toevallig langs, en vond het ook wel een tof idee. Anders was het toch iets van een fles drank of iets dergelijks geworden, is nu ook wel half, maar dan wel met een persoonlijk tintje.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 15:12:09 #87
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_115867656
Ik ga inderdaad in 'de linkse hoek' stemmen, maar of het SP zal worden?
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_115875896
Ze hebben de hele weg tussen Roosendaal en Essen veranderd.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115876075
quote:
11s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 18:53 schreef teknomist het volgende:
Ze hebben de hele weg tussen Roosendaal en Essen veranderd.
Oh hebben ze er eindelijk iets gedaan.. Dat was echt altijd een ongelukken weg.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115876511
Was het een onveilige weg dan? Je had er nog eens geen tegemoet komend verkeer enzo...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115876585
quote:
2s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:08 schreef teknomist het volgende:
Was het een onveilige weg dan? Je had er nog eens geen tegemoet komend verkeer enzo...
Gebeurde best vaak ongelukken.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115890707
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Gebeurde best vaak ongelukken.
Dat valt ook wel mee...
Ik vind het echt geldverspilling :')
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 augustus 2012 @ 00:00:53 #93
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_115890893
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 12:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik mag al Abbott verlengen.. En dat mag ik al een maand of 3 alleen mijn Abbott loopt pas in oktober af...

Is het handig om gewoon zo lang mogelijk niet te verlengen? Vooral omdat ik nu nog een internet Abbo heb met onbeperkt internet enzo. En als ik maar lang genoeg wacht hoe beter hun aanbieding wordt of niet? Mijn telefoon begint wel in elkaar te storten.
het hangt er van af hoeveel je buiten je bundels enzo verbruikt. Is dat veel, dan willen ze je graag houden. Is dat amper, dan krijg je 1x een aanbod, misschien nog een 2e keer, maar meer dan dat vaak niet. Het gaat allemaal om nieuwe klanten binnenhalen bij de telecombedrijven.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_115891205
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 23:57 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Dat valt ook wel mee...
Ik vind het echt geldverspilling :')
Ik ken wat mensen uit Essen en. Die klagen best vaak over ongelukken. Maargoed misschien overdrijven ze. Ik weet het niet.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115891296
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik ken wat mensen uit Essen en. Die klagen best vaak over ongelukken. Maargoed misschien overdrijven ze. Ik weet het niet.
Wat ik weet zijn er weleens fietsers geschept, maar dat ligt dan niet meteen aan. Automobilist. Er liggen nu twee rotondes (denk ik) en een hoop gslinger
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_115891299
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:00 schreef Tokus het volgende:

[..]

het hangt er van af hoeveel je buiten je bundels enzo verbruikt. Is dat veel, dan willen ze je graag houden. Is dat amper, dan krijg je 1x een aanbod, misschien nog een 2e keer, maar meer dan dat vaak niet. Het gaat allemaal om nieuwe klanten binnenhalen bij de telecombedrijven.
Ik ga echt maar heel af en toe over mn bundel heen. Dus tja. Agh als ze niks leuks hebben ga ik naar een andere provider. Bedoel vodafone maakt er een potje van de laatste tijd.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115891343
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik ga echt maar heel af en toe over mn bundel heen. Dus tja. Agh als ze niks leuks hebben ga ik naar een andere provider. Bedoel vodafone maakt er een potje van de laatste tijd.
Als nieuwe klant krijg je betere aanbiedingen dan vaste klant (is mijn ervaring).
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_115891355
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:09 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Wat ik weet zijn er weleens fietsers geschept, maar dat ligt dan niet meteen aan. Automobilist. Er liggen nu twee rotondes (denk ik) en een hoop gslinger
Binnenkort eens langs rijden.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115891384
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:10 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Als nieuwe klant krijg je betere aanbiedingen dan vaste klant (is mijn ervaring).
Is kijken wat we krijgen dan :-)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115891889
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Is kijken wat we krijgen dan :-)
Ja, dan moet je overstappen of ander nummer nemen :P
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 23 augustus 2012 @ 01:01:39 #101
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_115892914
Bij mijn laatste overstap had ik 2 samsung galaxies, een laptop en onbeperkt internet op mijn oude nummer...beetje rondkijken loont de moeite..
Prrrrr
pi_115893404
Hm en waar had je die actie gevonden haha.

Ik ga eens op huis aan. Ben dat niet zo gewend meer doordeweeks in de kroeg.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115897204
Goeiemorgen!
pi_115897459
Goedemorgen :)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115898432
Smorges!
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 23 augustus 2012 @ 10:17:13 #106
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_115898586
moggûh
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  donderdag 23 augustus 2012 @ 10:18:32 #107
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_115898622
Yo mr. Kper. Zijn er bij jou nog leuke laptops / aanbiedingen van rond de 300 / 400 euro??
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_115898888
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 10:18 schreef EDMAN- het volgende:
Yo mr. Kper. Zijn er bij jou nog leuke laptops / aanbiedingen van rond de 300 / 400 euro??
Momenteel een Acer in de aanbieding zie ik: http://www.databyteshop.n(...)FE%2D7D9B0FE64768%7D

Je kan overigens ook zoeken op prijs op de site, dan kies je bijvoorbeeld voor notebooks en dan vink je het vakje bij bedrag 250-500 euro, dan krijg je wat meer opties te zien.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 10:29:26 #109
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_115898907
Cool thanks, ga ff checken. Misschien zie je me dan binnenkort wel verschijnen :D
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_115898974
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 10:29 schreef EDMAN- het volgende:
Cool thanks, ga ff checken. Misschien zie je me dan binnenkort wel verschijnen :D
Denk het niet want klanten mogen niet in het magazijn komen :D Maar als je wat wilt weten vraag maar raak hoor ;)

En als ie een keer defect is zal ik zorgen dat het zo snel mogelijk gemaakt wordt, daar zit ik hier voor namelijk :P
  donderdag 23 augustus 2012 @ 10:56:50 #111
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_115899533
Oh haha, ja isgoed thanks
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  donderdag 23 augustus 2012 @ 10:57:17 #112
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_115899549
werkt er trouwens een Martijn Matthijssen bij jou of Maarten van Kaam?
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_115899717
Die namen zeggen me niks, maar d'r lopen inmiddels wel weer een hoop stagiars rond waar ik de naam nog niet van ken.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 11:29:37 #114
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_115900452
Never mind, dat zouden dan vaste medewerkers moeten zijn :)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_115903054
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115905942
quote:
Ben ik blij dat ik daar weg ben.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 15:43:47 #117
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_115910209
lol
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_115914745
Pfff, weer zat gedaan vandaag, maar nu ben ik er wel klaar mee. Morgen nog een dagje en dan lekker weekend.
pi_115916930
Woensdag vrijnemen was een geniale zet, een week ging nooit zo snel :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115918376
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 18:03 schreef teknomist het volgende:
Woensdag vrijnemen was een geniale zet, een week ging nooit zo snel :P
Had je vandaag geen "maandag gevoel"? Dat heb ik meestal wel een beetje na een doordeweekse vrije dag.
pi_115918843
Nee helemaal niet, daar was de pauze tekort voor.... en ook niet gek laat uitgeslapen.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115927917
Dat scheelt misschien wel ja
pi_115929495
Truste. :Z
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_115929585
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 22:33 schreef KaBuf het volgende:
Truste. :Z
Ja, hier ook zo.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115941249
Goeiemorgen.... Zucht,.. Kater
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115941382
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 08:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goeiemorgen.... Zucht,.. Kater
Goedemorgen. Hier geen kater maar het school niet veel.

Wat zijn jullie weekend plannen? Vanavond drankje met een maat doen in Den Haag en voor de rest weet ik het nog niet: chillen denk ik, het wordt volgens mij ook geen lekker weer.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115941746
Goeiemorgen!

Vanavond verjaardagsfeestje (ik heb deze periode echt gewoon iedere week een verjaardag, niet normaal), morgen BBQ, wel kutweer, maarja, en zondag childag. Met een beetje mazzel wordt het zondag nog wel lekker, beter dan morgen als ik het goed heb gehoord.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:06:50 #128
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_115942780
Ik moet morgen, met het werk, gaan mountainbiken :') Serieus... _O-
Mag hopen dat ze ook een binnenprogramma hebben, haha of dat ik toch vrij ben 8-)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_115946911
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 08:49 schreef teknomist het volgende:

[..]

Goedemorgen. Hier geen kater maar het school niet veel.

Wat zijn jullie weekend plannen? Vanavond drankje met een maat doen in Den Haag en voor de rest weet ik het nog niet: chillen denk ik, het wordt volgens mij ook geen lekker weer.
Vanavond komen de twee labradors van mijn vriend zijn ouders logeren. Morgen zijn die er ook nog en gaan we lekker met ze naar het bos en meer. Verder komt een vriend van me langs en morgen avond gaan we naar de verjaardag van de vriendin van mijn vriend zijn broer. En voor Zondag heb ik geen idee. Waarschijnlijk langs mijn ouders want dat doen we meestal op Zondag.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:29:17 #130
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_115947094
Ik heb lekker nog niks gepland, behalve een date zondag, spannend :D
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_115947147
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 09:13 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!

Vanavond verjaardagsfeestje (ik heb deze periode echt gewoon iedere week een verjaardag, niet normaal), morgen BBQ, wel kutweer, maarja, en zondag childag. Met een beetje mazzel wordt het zondag nog wel lekker, beter dan morgen als ik het goed heb gehoord.
Is dat die verjaardag in Oosterhout?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115947210
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:31 schreef teknomist het volgende:

[..]

Is dat die verjaardag in Oosterhout?
Nee, dat was 2 weken terug alweer, heb toen nog kunnen regelen dat ik met een bevriend stel mee kon rijden. Moest wel iets eerder terug, zij is redelijk ver met de zwangerschap, maar goed, we hebben lekker biertjes kunnen drinken.
pi_115947220
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:29 schreef EDMAN- het volgende:
Ik heb lekker nog niks gepland, behalve een date zondag, spannend :D
We want details, more. :9
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:34:32 #134
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_115947266
Ontmoet op Palm Parkies paar week geleden, later nog eens gezien (in gezelschap van haar vriendinnen), en nu mee afgesproken. Ze is Marokaanse nog wel, WTF?!?!, jazeker :). Voorwaarde voor mij is wel dat ze niet te moslims is, en dat is ze niet.

Zondag iig samen koken bij haar, we shall see
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:35:04 #135
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_115947281
Moet trouwens eerlijk zeggen dat er bij mij totaal nog geen gevoel is, meer bij haar heb ik het idee. Maar we geven het een eerlijke kans
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_115947335
Beter, en anders stuur je ze maar naar mij door ;) Maar veel plezier in ieder geval, Marokkaans eten is meestal goed te doen. Marokkaanse vrouwen ook trouwens >:)
pi_115947593
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:34 schreef EDMAN- het volgende:
Ontmoet op Palm Parkies paar week geleden, later nog eens gezien (in gezelschap van haar vriendinnen), en nu mee afgesproken. Ze is Marokaanse nog wel, WTF?!?!, jazeker :). Voorwaarde voor mij is wel dat ze niet te moslims is, en dat is ze niet.

Zondag iig samen koken bij haar, we shall see
Die zijn altijd wel netjes geschoren van onderen...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115947614
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:36 schreef Kper_Norci het volgende:
Marokkaanse vrouwen ook trouwens >:)
Plus dat je al haar broers er cadeau bij krijgt.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115947719
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:45 schreef teknomist het volgende:

[..]

Die zijn altijd wel netjes geschoren van onderen...
:Y ;)

quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:45 schreef teknomist het volgende:

[..]

Plus dat je al haar broers er cadeau bij krijgt.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat de laatste Marokkaanse waar ik wat mee gescharreld heb toen voor de 2e keer getrouwd was. En een half jaar geleden ofzo kreeg ik te horen dat ze na haar scheiding naar een blijf van mijn lijf huis moest. Dus ja, aan de ene kant is dat heel klote altijd zoiets, aan de andere kant, ik ken ook een paar stellen (Marokkaanse meid met Nederlandse man) waarbij het wel goed gaat, je moet het maar net treffen dus.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:23:56 #140
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_115948951
Hooooeeeej spannend Tekno! Je houdt ons wel op de hoogte he?

Ik heb een afterlunchdipje... nog twee uur, dan gaan de kinderen naar huis en ikke heul snel erna!
Prrrrr
pi_115950739
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:23 schreef mrspoeZ het volgende:
Hooooeeeej spannend Tekno! Je houdt ons wel op de hoogte he?

Ik heb een afterlunchdipje... nog twee uur, dan gaan de kinderen naar huis en ikke heul snel erna!
Volgens mij bedoel je Eddie ;)

Ze zijn bij de webshop nieuwe artikelen op de website aan het zetten. Komen ze aan met een wekkerradio op wielen, die wanneer die afgaat van het nachtkastje afrijdt zodat je persé uit bed moet stappen om hem uit te zetten _O-
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:09:03 #142
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_115950824
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:45 schreef teknomist het volgende:

[..]

Plus dat je al haar broers er cadeau bij krijgt.
6 stuks wel te verstaan :D ( :( )
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:09:36 #143
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_115950846
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:48 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

:Y ;)

[..]

Nou moet ik eerlijk zeggen dat de laatste Marokkaanse waar ik wat mee gescharreld heb toen voor de 2e keer getrouwd was. En een half jaar geleden ofzo kreeg ik te horen dat ze na haar scheiding naar een blijf van mijn lijf huis moest. Dus ja, aan de ene kant is dat heel klote altijd zoiets, aan de andere kant, ik ken ook een paar stellen (Marokkaanse meid met Nederlandse man) waarbij het wel goed gaat, je moet het maar net treffen dus.
Zij zegt dus ook dat ze nooit meer een Marokaanse man wil. 2 lange relaties, 2 keer geslagen
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_115951335
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:09 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Zij zegt dus ook dat ze nooit meer een Marokaanse man wil. 2 lange relaties, 2 keer geslagen
Herkenbaar, degene waar ik het over had was die mannen ook strontbeu, de eerste sloeg haar ook, de 2e pakte haar geld af en gebruikte het voor zijn gokverslaving. Maar ik vermoed dat ze er nu alleen met haar zoontje voor staat. Aangezien ze tegen mij toen zei dat haar ouders hadden gezegd haar ook niet meer te hoeven te zien als ze voor de 2e keer ging scheiden.

Mede daardoor heb ik nog wel eens spijt dat ik het toen afgekapt heb hoor, heb het daar volgens mij hier wel eens meer over gehad, maar ja, aan de andere kant, als ze nu in een blijf van mijn lijf huis zit, dan had ik misschien nog wel heel diep in de problemen kunnen komen toen. Dan had ik dit misschien niet eens kunnen typen...
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:26:49 #145
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_115951557
Je moet jezelf ook niet teveel in problemen brengen door met haar door te gaan, hoe triest het ook klinkt. Als je écht verliefd bent maakt dat natuurlijk niet uit.

Ik woon zelf in de westrand (Roosendaals Mekka) en zij was daar van de week ff boodschappen doen. Direct ingesloten door scooter Marokanen die haar voor westerse hoer uitmaakten enzo. Fucking triest
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_115951582
Ben echt zo duf vandaag. Heel de dag aan het geeuwen
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115951892
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:26 schreef EDMAN- het volgende:
Je moet jezelf ook niet teveel in problemen brengen door met haar door te gaan, hoe triest het ook klinkt. Als je écht verliefd bent maakt dat natuurlijk niet uit.

Ik woon zelf in de westrand (Roosendaals Mekka) en zij was daar van de week ff boodschappen doen. Direct ingesloten door scooter Marokanen die haar voor westerse hoer uitmaakten enzo. Fucking triest
Ja, die shit is zo triest hè, en als je ziet wie het zegt hè, van die werkloze scooterterroristjes zonder enig uitzicht op verbetering, daar heb je zo weinig aan, aan die lui, ja overlast, dat heb je ervan. Ergste is nog dat ze zo hypocriet als de neten zijn, maat van mij gaat wel eens naar de hoeren, en je wilt niet weten hoeveel Marokkanen je daar ziet. Vorig jaar hier ook nog een Marokkaan als stagiar, goeie kerel hoor, kon ook goed doorwerken, maar hoe die over vrouwen dacht... :N En serieus nog aan mij voorstellen om samen naar een hoerentent te gaan, zijn broer zou wel betalen :')

Ik heb het toen zelf afgekapt. Deels vanwege het feit dat de situatie waarschijnlijk zwaar uit de hand zou escaleren, met die gast van haar, maar ook omdat ik het zo kut vond voor haar zoontje, omdat die dan zijn opa en oma nooit meer zou zien enzo. Daarom heb ik er nog steeds spijt van, ik was toen wel gek op haar.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:52:52 #148
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_115952731
Triest is dat idd, Antwerpen staat er vol mee op het schipperskwartier. Cultuurverschillen *O*
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_115952945
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:52 schreef EDMAN- het volgende:
Triest is dat idd, Antwerpen staat er vol mee op het schipperskwartier. Cultuurverschillen *O*
Schipperskwartier is dicht toch?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115953078
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Schipperskwartier is dicht toch?
Ik zou het niet weten, laatste keer dat ik daar was is nu een jaar of 14 geleden, en dat was omdat een maat van ons ontmaagd wilde worden _O- Geweldige roadtrip was dat zeg, met 5 man, waarvan 4 boven de 100 kilo, incl. onze maagd, in een Corsa'tje naar Antwerpen _O-
pi_115953108
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 15:00 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten, laatste keer dat ik daar was is nu een jaar of 14 geleden, en dat was omdat een maat van ons ontmaagd wilde worden _O- Geweldige roadtrip was dat zeg, met 5 man, waarvan 4 boven de 100 kilo, incl. onze maagd, in een Corsa'tje naar Antwerpen _O-
Haha dat zijn wel de mooie dingen..
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115953321
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 15:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haha dat zijn wel de mooie dingen..
Ja, dat komt nog vaak ter sprake. Mooiste was ook dat er echt bloedmooie meiden achter de ramen stonden, maar hij ging bij zo'n dikke negerin. Half uur later komt ie met een big smile naar buiten, dat wijf erachter, your friend fucks good gilde ze nog naar ons _O-

Ik zag hem van het weekend nog op een feestje, maar hij had zijn nieuwe vriendin bij, dus ben er maar niet over begonnen :')
pi_115953414
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 15:06 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ja, dat komt nog vaak ter sprake. Mooiste was ook dat er echt bloedmooie meiden achter de ramen stonden, maar hij ging bij zo'n dikke negerin. Half uur later komt ie met een big smile naar buiten, dat wijf erachter, your friend fucks good gilde ze nog naar ons _O-

Ik zag hem van het weekend nog op een feestje, maar hij had zijn nieuwe vriendin bij, dus ben er maar niet over begonnen :')
En lijkt zijn vriendin ook op een dikke negerin ^^
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:17:41 #154
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_115953815
Bij café d'anvers is dat toch?
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_115954523
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 15:17 schreef EDMAN- het volgende:
Bij café d'anvers is dat toch?
Yup. :)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115954669
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 15:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

En lijkt zijn vriendin ook op een dikke negerin ^^
Nee, het tegenovergestelde, een slanke blankerin.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:47:04 #157
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_115954972
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 15:36 schreef teknomist het volgende:

[..]

Yup. :)
Dan bestaat het nog volgens mij :), laatste met m'n dronken harses tegen al die ruiten staan tikken :')

Ook leuk. Breng vanochtend m'n leaseauto naar de garage, grote beurt, belt de garage: je krijgt hem niet terug, hij is ingenomen. Je contract is verlopen.

Na wat heen en weer gebel blijkt er nogal wat te mankeren aan de auto en hoe ik dat in godsnaam niet gemerkt kon hebben. Heb iig een nieuwe, 5 deurs, voor in de plaats en mag straks een nieuwe uitzoeken :D
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_115955068
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 15:47 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Dan bestaat het nog volgens mij :), laatste met m'n dronken harses tegen al die ruiten staan tikken :')
_O- :')

quote:
Ook leuk. Breng vanochtend m'n leaseauto naar de garage, grote beurt, belt de garage: je krijgt hem niet terug, hij is ingenomen. Je contract is verlopen.

Na wat heen en weer gebel blijkt er nogal wat te mankeren aan de auto en hoe ik dat in godsnaam niet gemerkt kon hebben. Heb iig een nieuwe, 5 deurs, voor in de plaats en mag straks een nieuwe uitzoeken :D
Al iets op het oog?
pi_115955346
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 15:47 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Dan bestaat het nog volgens mij :), laatste met m'n dronken harses tegen al die ruiten staan tikken :')
Vorig jaar stonden ze er nog. :) En op hookers.nl staan vast wel recente recensies. _O-
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115955442
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 15:57 schreef teknomist het volgende:

[..]

Vorig jaar stonden ze er nog. :) En op hookers.nl staan vast wel recente recensies. _O-
Anders ff aan Rob Oudkerk advies vragen.
pi_115955486
Dacht dat ik ooit had horen vallen dat het dicht was :)

Weet er iemand nog een lekker wijntje.. Niet te droog niet te zuur.. Rood of wit maakt me niet uit,
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115955498
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 15:59 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Anders ff aan Rob Oudkerk advies vragen.
Die heeft zijn gebied uitgebreid naar Antwerpen natuurlijk; op de wallen kan -ie niet meer gezien worden.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115955589
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dacht dat ik ooit had horen vallen dat het dicht was :)

Weet er iemand nog een lekker wijntje.. Niet te droog niet te zuur.. Rood of wit maakt me niet uit,
Ik heb alleen verstand van bier, maar zulke dingen vraag ik altijd gewoon aan die gast van Gall & Gall.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:10:52 #164
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_115955927
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 15:49 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Al iets op het oog?
Uuuhm, weet net 1 uur en 10 minuten dat ik m'n auto kwijtben :).
Maar heb het liefst de VW Polo blue motion, kost je maar 90 euro per maand aan bijtelling :D (ja ik ga puur voor het geld). Anders een honda civic hybryd
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:11:36 #165
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_115955967
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:03 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik heb alleen verstand van bier, maar zulke dingen vraag ik altijd gewoon aan die gast van Gall & Gall.
Gato Negro - Cabernet sauvignon
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_115956006
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:03 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik heb alleen verstand van bier, maar zulke dingen vraag ik altijd gewoon aan die gast van Gall & Gall.
Bier lukt me zelf ook nog wel ^^

Maar bij de gallengall heb ik nog nooit echt denderend advies gekregen. Maar ik ga vanavond wel even kijken. Of misschien moet ik deze week in ieder geval een alcoholloze dag houden....
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115956182
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:10 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Uuuhm, weet net 1 uur en 10 minuten dat ik m'n auto kwijtben :).
Maar heb het liefst de VW Polo blue motion, kost je maar 90 euro per maand aan bijtelling :D (ja ik ga puur voor het geld). Anders een honda civic hybryd
Je hebt groot gelijk, ik ga daar bij de volgende auto ook op letten. Alles wat je in je portemonnee kan houden moet je meepakken.
pi_115956243
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Bier lukt me zelf ook nog wel ^^

Maar bij de gallengall heb ik nog nooit echt denderend advies gekregen. Maar ik ga vanavond wel even kijken. Of misschien moet ik deze week in ieder geval een alcoholloze dag houden....
Het ligt eraan bij welke je gaat. Die bij ons in Oudenbosch heeft er echt wel verstand van, die geeft gewoon goed advies, maar laatst moest ik hier in Steenbergen ff naar de Gall & Gall, nou d'r stond nog net geen WVS op zijn jasje, daar heb ik maar niks aan gevraagd.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:34:12 #169
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_115956890
GatoNegro - Cabernet Sauvignon (zowieso alles waar cabernet sauvignon op staat :D)

OFFFFFFFFFFFFF Merlot
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_115956935
Wijn. :r
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115957046
Note to myself: op het einde van de vrijdagmiddag nooit meer secuur werk doen.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115957064
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:17 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Het ligt eraan bij welke je gaat. Die bij ons in Oudenbosch heeft er echt wel verstand van, die geeft gewoon goed advies, maar laatst moest ik hier in Steenbergen ff naar de Gall & Gall, nou d'r stond nog net geen WVS op zijn jasje, daar heb ik maar niks aan gevraagd.
In oudenbosch kwam ik ook weleens. Maar toen vroeg ik nog niet echt advies enzo haha
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115957261
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:34 schreef EDMAN- het volgende:
GatoNegro - Cabernet Sauvignon (zowieso alles waar cabernet sauvignon op staat :D)

OFFFFFFFFFFFFF Merlot
Deze baas weet :Y

Zijn toevallig termen die ik mijn pa en ma ook wel eens hoor zeggen, die drinken ook wat vaker wijn dan ik.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:45:54 #174
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_115957308
Tzijn gewoon standaard wijnen hoor ;), maar ben dat de laatste jaren meer en meer gaan waarderen.
Maar vooral: Whisky! Vorig jaar door iemand ingewijd en nu 'hooked'. Tis alleen zo'n dure hobby
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:46:18 #175
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_115957321
quote:
8s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:38 schreef teknomist het volgende:
Note to myself: op het einde van de vrijdagmiddag nooit meer secuur werk doen.
Sowieso nooit
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_115957379
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:45 schreef EDMAN- het volgende:
Tzijn gewoon standaard wijnen hoor ;), maar ben dat de laatste jaren meer en meer gaan waarderen.
Maar vooral: Whisky! Vorig jaar door iemand ingewijd en nu 'hooked'. Tis alleen zo'n dure hobby
Ik vind eigenlijk buiten Baileys geen enkele sterke drank lekker, whisky ook niet. Vind ik naar hout smaken. Ik hou toch al niet van die sterke, brandende alcoholsmaak. Maar een maat van mij kan ik met zijn verjaardag altijd wel blij maken met een fles Balantines, of andere iets duurdere whiskey, 3x raden waar ik dan advies ga vragen... :')
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:49:03 #177
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_115957410
Oban!
Betaalbaar (40e) en lekker
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_115957436
quote:
8s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:38 schreef teknomist het volgende:
Note to myself: nooit meer werk doen.
Fixed!

Ik betaal helemaal niks meer!
pi_115957450
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:34 schreef EDMAN- het volgende:
GatoNegro - Cabernet Sauvignon (zowieso alles waar cabernet sauvignon op staat :D)

OFFFFFFFFFFFFF Merlot
Ik vind lindemans altijd goed te zui.. Uhm drinken.
Ook niet heel bijzonder maar wel lekker. En kost nog is bijna niks ook.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:50:29 #180
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_115957473
Ook lekker idd!

Ik ga maar eens opruimen en m'n autootje leeghalen :(
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_115957691
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:50 schreef EDMAN- het volgende:
Ook lekker idd!

Ik ga maar eens opruimen en m'n autootje leeghalen :(
Succes :)

En ik denk dat t gewoon weer een flesje lindemans wordt.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115957826
Ik hou het wel bij een Belgisch biertje vanavond. Of 2. Of 3. Of...
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:01:35 #183
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_115957889
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_115957892
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:59 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik hou het wel bij een Belgisch biertje vanavond. Of 2. Of 3. Of...
Gisteren genoeg gehad haha. Hier in Eindhoven heb je op Stratumseind de Bier
Professor zitten en daar hebben ze 100 verschillende bieren. Daar al aardig wat biertjes "ontdekt"
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115957921
quote:
Klinkt ook lekker .. Ook maar meenemen dan.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:05:02 #186
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_115958003
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Klinkt ook lekker .. Ook maar meenemen dan.
Hij is wel prijzig kwam ik achter :@ En hij drinkt heeeel makkelijk weg, dus dat is soms wel gevaarlijk, hihi :D Maar verder O+

Ik moet zo naar de AH en dan ga ik even om een flesje bij de Gall en Gall :9~ :9~
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_115958191
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Gisteren genoeg gehad haha. Hier in Eindhoven heb je op Stratumseind de Bier
Professor zitten en daar hebben ze 100 verschillende bieren. Daar al aardig wat biertjes "ontdekt"
Jij moet in december ook eens meegaan naar dat Kerstbierfestival in Essen. De rest hier overigens ook ;)
pi_115958238
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:05 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Hij is wel prijzig kwam ik achter :@ En hij drinkt heeeel makkelijk weg, dus dat is soms wel gevaarlijk, hihi :D Maar verder O+

Ik moet zo naar de AH en dan ga ik even om een flesje bij de Gall en Gall :9~ :9~
Tja wat is prijzig.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115958253
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:10 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Jij moet in december ook eens meegaan naar dat Kerstbierfestival in Essen. De rest hier overigens ook ;)
Das goed ik ga wel mee ^^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115958327
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Das goed ik ga wel mee ^^
Nog een meeting dus
pi_115958380
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:13 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Nog een meeting dus
Een bierzuip meeting.. Ik kan me daar wel in vinden.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115958437
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Een bierzuip meeting.. Ik kan me daar wel in vinden.
Zeker te weten :Y Ik ga sowieso weer daar naartoe, ieder jaar met een touringcar met 40, 45 man ofzo. Hilarische ritten terug ook altijd... :')
pi_115958553
Eerst maar eens even weekend gaan houden, te beginnen met een party.
pi_115958801
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:17 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Zeker te weten :Y Ik ga sowieso weer daar naartoe, ieder jaar met een touringcar met 40, 45 man ofzo. Hilarische ritten terug ook altijd... :')
En die vinden het niet erg als jij het west Brabant fok topic meeneemt!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115959381
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:10 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Jij moet in december ook eens meegaan naar dat Kerstbierfestival in Essen. De rest hier overigens ook ;)
Als jij de bob bent ;)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115959428
Oh wacht...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115962730
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:43 schreef teknomist het volgende:
Oh wacht...
Vast nog wel een plekje in de bus hoor ;)
pi_115963315
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:07 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Vast nog wel een plekje in de bus hoor ;)
Met 1 redden we t niet.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115963588
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Met 1 redden we t niet.
Nee klopt, ik denk dat hem dat ook niet gaat worden. Ook het feit dat het in Oudenbosch op- en uitstappen is is waarschijnlijk niet handig voor jullie.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:36:16 #200
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_115963791
:Z :z
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:43:27 #201
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_115964092
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:17 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Het ligt eraan bij welke je gaat. Die bij ons in Oudenbosch heeft er echt wel verstand van, die geeft gewoon goed advies, maar laatst moest ik hier in Steenbergen ff naar de Gall & Gall, nou d'r stond nog net geen WVS op zijn jasje, daar heb ik maar niks aan gevraagd.
Die andere, Flesjewijn,com, díe weet er echt een hoop van. Leuke kerel ook, heb ik wel eens op een zondag gemaild of ik nog wijn kon halen want onverwachts bezoek. Vond ie prima, deed ie gewoon de deur even open.
Prrrrr
pi_115964176
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:31 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Nee klopt, ik denk dat hem dat ook niet gaat worden. Ook het feit dat het in Oudenbosch op- en uitstappen is is waarschijnlijk niet handig voor jullie.
Ik denk dat ik er sowieso wel heen ga. En dan gewoon taxi van en naar Bosschenhoofd :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115964265
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:43 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Die andere, Flesjewijn,com, díe weet er echt een hoop van. Leuke kerel ook, heb ik wel eens op een zondag gemaild of ik nog wijn kon halen want onverwachts bezoek. Vond ie prima, deed ie gewoon de deur even open.
Waar zit die dan? Gallengall zit in de Wagenhoek maar die andere ken ik niet :)
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:50:01 #204
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_115964410
Op het hoekje van de Varkensmarkt, het OostVaardeke en de Polderstraat. Waar heul vroeger het Kaboutertje zat en nog vroegerder het Snuffelhoekske.
Prrrrr
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:50:42 #205
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_115964437
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik denk dat ik er sowieso wel heen ga. En dan gewoon taxi van en naar Bosschenhoofd :)
Dat zal een duur grapje zijn (Essen > B'hoofd met de taxi)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:53:42 #206
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_115964599
Ik gok dat ze dan Oudenbosch <--> Bosschenhoofd met de taxi doet?
Prrrrr
pi_115965034
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:50 schreef mrspoeZ het volgende:
Op het hoekje van de Varkensmarkt, het OostVaardeke en de Polderstraat. Waar heul vroeger het Kaboutertje zat en nog vroegerder het Snuffelhoekske.
Ah bij die speelgoedzaak daar :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115965058
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:50 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Dat zal een duur grapje zijn (Essen > B'hoofd met de taxi)
Met een paar mensen kun je delen he :) dan scheelt een hoop :)
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:07:39 #209
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_115965334
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 20:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ah bij die speelgoedzaak daar :)
Die is al een paar jaar gesloten hoor. Meneer Daas ging met pensioen en niemand wilde de zaak overnemen.
Prrrrr
pi_115965464
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 20:07 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Die is al een paar jaar gesloten hoor. Meneer Daas ging met pensioen en niemand wilde de zaak overnemen.
Meneer Daas vond ik vroeger altijd een beetje een sjagereinige vent. :@
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:11:39 #211
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_115965538
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 20:10 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Meneer Daas vond ik vroeger altijd een beetje een sjagereinige vent. :@
Ja, is een uhm, typische man. Erg overtuigd van zijn eigen gelijk ook.
Prrrrr
pi_115965597
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 20:11 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Ja, is een uhm, typische man. Erg overtuigd van zijn eigen gelijk ook.
Ik moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat dat speelgoedwinkeltje er niet meer is. Toch een beetje jeugdnostalgie.
pi_115965735
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 20:07 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Die is al een paar jaar gesloten hoor. Meneer Daas ging met pensioen en niemand wilde de zaak overnemen.
Oh echt. Wij gingen daar vroeger heel vaak heen. Ik was nogal een verwend kind :@

Maar die had ook zo'n vrouw met van die krulletjes.

Weer iets van m'n jeugd weg. M'n basisschool gaat ook al plat ofzo..
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:19:13 #214
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_115965955
Ze zijn er nog wel, wonen nu op het pleintje bij de AH. Welke school gaat plat?
Prrrrr
pi_115965996
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 20:19 schreef mrspoeZ het volgende:
Ze zijn er nog wel, wonen nu op het pleintje bij de AH. Welke school gaat plat?
Plat of weet ik het wat ze er mee gaan doen zit nu anti kraak in.

Het Heilig Hart in Bosschenhoofd.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:21:46 #216
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_115966073
Ohja, dat wordt zo'n multifunctioneel gebouw, klopt.
Prrrrr
pi_115966238
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 20:21 schreef mrspoeZ het volgende:
Ohja, dat wordt zo'n multifunctioneel gebouw, klopt.
Ja klopt. Allemaal best raar hoor. Maja mijn ouders willen ook weg uit Bosschenhoofd. Zit zelfs geen super meer.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115981181
Het is een godswonder dat ik vanavond nog de trein terug naar B.o.Z. heb gevonden: twee Stella, vier Brigand (9% :') ), twee normale biertjes, en een halve liter. Ik was zo aangeschoten dat ik de hele 1e klas onder bier heb gegooid. :')
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115981192
Op de Grote Markt van Den Haag betaal je voor 33cl Stella 3 EURO 50. WTF.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115982441
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 02:12 schreef teknomist het volgende:
Het is een godswonder dat ik vanavond nog de trein terug naar B.o.Z. heb gevonden: twee Stella, vier Brigand (9% :') ), twee normale biertjes, en een halve liter. Ik was zo aangeschoten dat ik de hele 1e klas onder bier heb gegooid. :')
Je hebt er een bende van gemaakt ^^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116001086
Gezellig de hond als logeetje dit weekend :)

Dus ik heb een hele spannende zaterdagavond :N :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_116003708
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:50 schreef KaBuf het volgende:
Gezellig de hond als logeetje dit weekend :)

Dus ik heb een hele spannende zaterdagavond :N :P
Leuk! Ik had er vandaag ook 2 te logeren. Nu verjaardag zal wel weer een alcoholische bedoeling worden.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116014208
Lekker weertje :D
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116017687
Nou.. Heerlijk.. Wel lekker koel.
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 26 augustus 2012 @ 14:10:42 #225
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_116022284
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb even wat Zaterdagen gepakt.

http://doodle.com/9e9xcfuazawqvg9h

Via die Poll van m'n vriend kun je maar 1 datum aanklikken.. dus heb deze maar even aangemaakt.
Momenteel 5 aanmeldingen? That's it? :N
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_116022671
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:10 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Momenteel 5 aanmeldingen? That's it? :N
Tja kan er ook niet meer van maken.. Maar met 5 is ook gezellig :)
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 26 augustus 2012 @ 14:26:10 #227
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_116022965
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Tja kan er ook niet meer van maken.. Maar met 5 is ook gezellig :)
Daar ben ik het volledige mee eens! :D
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_116023912
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:26 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Daar ben ik het volledige mee eens! :D
Daarom binnenkort de datum maar eens vastleggen :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116023948
Dus de datum staat nu meer of minder vast?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116024001
quote:
2s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:47 schreef teknomist het volgende:
Dus de datum staat nu meer of minder vast?
Nee hoor. Maar ik weet niet of het al te vroeg is om de datum te kiezen die ons allemaal of de meeste mensen uitkomt :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116024423
Wacht nog even op Edman en auto, misschien willen die ook wel mee
pi_116024928
quote:
14s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:58 schreef Kper_Norci het volgende:
Wacht nog even op Edman en auto, misschien willen die ook wel mee
Oké :-)
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:48:56 #233
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_116035827
Ik kan, even snel gekeken, alleen op 27 oktober. Zal morgen verder kijken met agenda erbij
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_116036109
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:48 schreef automatic_ het volgende:
Ik kan, even snel gekeken, alleen op 27 oktober. Zal morgen verder kijken met agenda erbij
Drukke dame hoor...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zondag 26 augustus 2012 @ 20:18:36 #235
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_116037084
Ja, september is vreselijk haha
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_116057393
Goodmeurning
pi_116057414
Mogge!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116057667
Goedemorgen. :)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  maandag 27 augustus 2012 @ 10:29:44 #239
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_116059069
Morge :z
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_116061502
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 20:18 schreef automatic_ het volgende:
Ja, september is vreselijk haha
Dit gaat over oktober? :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116061773
quote:
2s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:56 schreef teknomist het volgende:

[..]

Dit gaat over oktober? :P
Daar begint het wel op te lijken idd.
pi_116062278
Ik ben echt kapotgaar en nu komt straks de afterlunchdip nog. :')
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116062343
Hier gaat het eigenlijk wel, ik heb mindere maandagen meegemaakt.
pi_116097331
Goeiemorgen. Ik heb betere dinsdagen meegemaakt trouwens. :Z
pi_116097845
Goeiemorgen. Heb het vannacht zowaar koud gehad.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116098133
Koud niet, het was wel lekker eigenlijk. Maar de katten sprongen een paar keer op bed vannacht waardoor ik wakker werd.
pi_116098249
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:01 schreef Kper_Norci het volgende:
Koud niet, het was wel lekker eigenlijk. Maar de katten sprongen een paar keer op bed vannacht waardoor ik wakker werd.
Maja ik slaap al een paar weken stug onder alleen een dekbedovertrek.
M'n deken maar is uit de kast pakken :)
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:20:36 #248
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_116098531
Moggûh!

Ja qua data voor een meet.. ikzelf ben ook teringdruk, sowieso de komende 5 / 6 weekenden
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_116098533
Kijk, en dan heb je na de vakanties voor het eerst weer een stagiair, draaien ze Burning Ring of Fire op de radio van Johnny Cash, begint ie het van begin tot eind mee te zingen. Ik zeg die jongen komt er wel.
pi_116098550
Nog een paar feestjes, dan neemt de drukte voor mij weer af, maar dan komen er weer andere leuke dingen. Maar de meet kan ik sowieso wel bijzijn, daar maken we gewoon tijd voor.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:22:12 #251
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_116098559
Das een goeie stagair
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_116098593
Ik sta niet gauw verbaasd te kijken, maar dit was wel een momentje idd.
pi_116098619
Zullen we dan maar gewoon prikken? Dan kan ik m'n presentielijst bij scouting invullen haha.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116098622
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:23 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik sta niet gauw verbaasd te kijken, maar dit was wel een momentje idd.
Goeie stagiair vet nummer!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116098659
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zullen we dan maar gewoon prikken? Dan kan ik m'n presentielijst bij scouting invullen haha.
Maar doen dan idd, zo te zien wordt het 6 oktober dus.
pi_116098792
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:27 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Maar doen dan idd, zo te zien wordt het 6 oktober dus.
Daar ziet het er wel naar uit. Zaterdag 6 oktober it is dan.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116098822
Nu nog even een activiteit bedenken. Zal daar mits niet te druk vandaag mijn hoofd eens even over buigen.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:40:46 #258
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_116098922
Sauna :D
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_116098960
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:35 schreef Kper_Norci het volgende:
Nu nog even een activiteit bedenken. Zal daar mits niet te druk vandaag mijn hoofd eens even over buigen.
Ik ga mee denken en sauna en zwemmen hoeft van mij niet zo :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116099021
Ben al blij dat ik van die sauna temperaturen buiten af ben
pi_116099056
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:47 schreef Kper_Norci het volgende:
Ben al blij dat ik van die sauna temperaturen buiten af ben
Idd..

Boerengolf ofzo ^^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116099438
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Idd..

Boerengolf ofzo ^^
Mogelijke locatie: http://www.hoeve-zonneland.nl/index.php?id=100
pi_116099495
quote:
Klinkt goed^^

Heb het nu al een paar keer gedaan en was iedere keer weer hilarisch
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:12:05 #264
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_116099611
Sauna was ook een grapje ;)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_116099701
Het zou denk ik ook eerder bij het Finland topic passen dan hier :D
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:42:41 #266
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_116100582
Hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_116100914
Morgen maar weer eens een keer een frietje tussen de middag.
pi_116101624
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:53 schreef Kper_Norci het volgende:
Morgen maar weer eens een keer een frietje tussen de middag.
Bij mijn vriend op zijn werk doen ze de ene vrijdag vers belegde broodjes en de andere vrijdag friet. Best goed geregeld,
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:16:09 #269
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_116101712
Ben gisteren al naar de subway geweest dus hier wordt het witte boterhammen met pindakaas :')
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_116101808
Daar word je later groot en sterk van Eddie
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:39:17 #271
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_116102375
Als het 6 oktober vanaf de middag is, dan ben ik wel bijgekomen van de kater :Y
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_116103275
Maaruh wat vinden jullie van het Boerengolf idee? En dan gaan we daarna lekker uit eten.. Als jullie dat willen tenminste. Mijn vriend wil misschien ook mee.. Vinden jullie dat erg? :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116103506
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:39 schreef automatic_ het volgende:
Als het 6 oktober vanaf de middag is, dan ben ik wel bijgekomen van de kater :Y
^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maaruh wat vinden jullie van het Boerengolf idee? En dan gaan we daarna lekker uit eten.. Als jullie dat willen tenminste. Mijn vriend wil misschien ook mee.. Vinden jullie dat erg? :@
Mij lijkt het wel grappig. Alleen, tis wel een beetje afwachten wat het weer doet rond die periode. Je vriendje durft je niet alleen te laten? ;) Nee hoor, van mij mag ie mee ;)
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:22:12 #274
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_116103773
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maaruh wat vinden jullie van het Boerengolf idee? En dan gaan we daarna lekker uit eten.. Als jullie dat willen tenminste. Mijn vriend wil misschien ook mee.. Vinden jullie dat erg? :@
Dat ligt wel heel erg aan het weer... Ik heb het zelf een keer (in de regen...) in Rijsbergen gedaan en daar werd ik niet vrolijk van :+

Bij Stayokay in Bergen op Zoom heb je ook Bosgolf, haha. Dan ben je, als het gaat regenen, zo binnen :P
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_116103914
Zullen we anders gaan mountainbiken? Zo moeilijk te voorspellen hoe het weer in oktober is, dat is het nadeel.

Dat bosgolf zou dan evt. ook kunnen.
pi_116104194
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:26 schreef Kper_Norci het volgende:
Zullen we anders gaan mountainbiken? Zo moeilijk te voorspellen hoe het weer in oktober is, dat is het nadeel.

Dat bosgolf zou dan evt. ook kunnen.
Ik heb echt een %^*# hekel aan fietsen ^^
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:34:59 #277
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_116104220
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:26 schreef Kper_Norci het volgende:
Zullen we anders gaan mountainbiken? Zo moeilijk te voorspellen hoe het weer in oktober is, dat is het nadeel.

Dat bosgolf zou dan evt. ook kunnen.
Tief op met je mountainbike! Je wilt mijn blauwe plek niet zien :'(
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_116104232
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:22 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Dat ligt wel heel erg aan het weer... Ik heb het zelf een keer (in de regen...) in Rijsbergen gedaan en daar werd ik niet vrolijk van :+

Bij Stayokay in Bergen op Zoom heb je ook Bosgolf, haha. Dan ben je, als het gaat regenen, zo binnen :P
Bosgolf ook leuk denk ik.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116104465
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:34 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Tief op met je mountainbike! Je wilt mijn blauwe plek niet zien :'(
_O-
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:31:42 #280
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_116106269
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:42 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

_O-
Ik zou je bijna een foto sturen! :{w :{w
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_116115170
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maaruh wat vinden jullie van het Boerengolf idee? En dan gaan we daarna lekker uit eten.. Als jullie dat willen tenminste. Mijn vriend wil misschien ook mee.. Vinden jullie dat erg? :@
Ik vind het best, maar misschien een idee om een aantal alternatieven op een rijtje te zetten en dan te stemmen ofzo?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116115420
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 18:18 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ik vind het best, maar misschien een idee om een aantal alternatieven op een rijtje te zetten en dan te stemmen ofzo?
Ik roep ook maar wat :) maar als we wat ideeën hebben maken we wel een pol.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:43:51 #283
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_116116028
Ik vind dat bosgolf een heel goed idee. Lekker in de buurt O-) :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:46:38 #284
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_116116160
Ik zal ook nog eens nadenken! :) Ik had van mijn een lijst met activiteiten gekregen (voor hier in de buurt), maar die ben ik kwijt :D Haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_116116677
Nadeel aan dingen bij Bergen op Zoom in de buurt is dat het voor mij wel een enorm eind uit de buurt is en mijn ouders me daar niet heen willen brengen :@ (Ik moet van eindhoven af komen)
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:52:16 #286
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_116119102
BoZ heeft een treinstation :)
En misschien kan je met Kper meerijden ofzo?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_116122110
Is het nou bosgolf of BoZgolf?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116125213
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:52 schreef automatic_ het volgende:
BoZ heeft een treinstation :)
En misschien kan je met Kper meerijden ofzo?
Dat weet ik. Maar niet ideaal :-)
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:05:57 #289
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_116125266
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat weet ik. Maar niet ideaal :-)
Tja... Je "moet" er wat voor over hebben hè ;)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:06:12 #290
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_116125280
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 20:59 schreef teknomist het volgende:
Is het nou bosgolf of BoZgolf?
Volgens mij heet het officieel BosGolf, maar ze kunnen het best BoZgolf noemen :P
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_116125991
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:05 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Tja... Je "moet" er wat voor over hebben hè ;)
Heb ik ook ik kom er immers al voor naar de andere kant van Brabant.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 29 augustus 2012 @ 08:54:38 #292
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_116137849
Mohhuh
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_116137890
Goeiemorgen!
pi_116140191
Zo, de friet is weer besteld voor tussen de middag.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 10:47:49 #295
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_116140385
Ik ga toch weer voor de pindakaas
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_116140546
Ik ben kapot flink gesport weer..
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116140631
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:47 schreef EDMAN- het volgende:
Ik ga toch weer voor de pindakaas
Mijn pindakaas zit als satésaus over de friet
pi_116141425
Booooterham met piendakkaaasch
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 29 augustus 2012 @ 11:36:39 #299
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_116141908
Sporten als in sportschool?
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  woensdag 29 augustus 2012 @ 11:39:29 #300
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_116141998
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:36 schreef EDMAN- het volgende:
Sporten als in sportschool?
Of sporten als in mastklimmen?
Prrrrr
pi_116142178
Sporten als in bodygym bij de sportschool. Ze dacht vandaag goh die gaat volgende week op vakantie dus we gooien er even 10 schepjes bovenop.
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')