abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 14 augustus 2002 @ 10:21:53 #1
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_5375965
Vervolg van
Zwangerschap en kindertjes ..... deel 23

as. papa's en mama's:

23 augustus 2002: Balou (papa)
28 augustus 2002: Sweej
29 augustus 2002: hollandse drop
13 september 2002: XyonN (papa)
4 november 2002: Angelic1
6 november 2002: Spuuglokje
3 januari 2003: Tinkepink
19 februari 2003: Karin
?? februari 2003: dice (papa)
3 maart 2003: Dinus

Babietjes:

29 september 2001: Duco Yannik, zoon van NoNick & Kozzmic
14 november 2001: Jillian Delphine, dochter van Meaghan
22 November 2001: Kay, zoon van dice
5 december 2001 : Esther Paula, dochter van Dinus
6 december 2001: Kim, dochter van mooni
16 december 2001: Bo, dochter van Jessie
12 februari 2002: Iris Lani Patricia, dochter van Gaoxing
1 maart 2002: Suzanne, dochter van SignOTheTimes
3 mei 2002: Kajira Alicia Cosette, dochter van Knorretje en Danny
24 mei 2002: Freek, zoon van Leah
28 mei 2002: Zoë, dochter van Moralia
1 juli 2002: Melanie, dochter van otisclub
10 augustus 2002 - 11 augustus 2002: Mink, zoon van moussy
16 augustus 2002: Rhody, zoon van gebruikersnaam
19 augustus 2002: Femke, dochter van Illogical

Dreumesjes:

19 oktober 2000: Christan Maurits, zoon van Rewimo & qltel
15 februari 2001: Daan, zoon van Grijs en K3
10 maart 2001 : Annabel, dochter van Mees
23 maart 2001 : Sven, zoon van beertje_
23 mei 2001 : Jorden, zoon van Nausicaa
23 mei 2001 : Eva Sophie, dochter van Lois & Clark

Peutertjes:

13 mei 1999: René, dochter van moussy
16 september 1999: Caitlin, dochter van Angelic1
26 november 1999: Anouk, dochter van berney
9 februari 2000: Sterre, dochter van Spuuglokje
30 juli 2000: Damien, zoon van Angel22
13 augustus 2000: Jim Remo, zoon van Knuffie

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 19-08-2002 09:53]

Fok!hokker... en NietKlieker.
pi_5375978
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 09:06 schreef moussy het volgende: eigenlijk zou ik jullie best graag alles willen vertellen wat er hier allemaal gebeurt, maar ik denk niet dat dit de plaats is om dat te doen
Lieve Moussy... ieders gedachten is bij jullie.
Iedereen leeft met jullie mee en is benieuwd hoe het met jullie gaat.
Het leven draait door, emoties wisselen elkaar af maar toch blijft dit de plaats om het met ons te delen.

Het gaat hier niet alleen over babies, zwangerschap en kinderen... het gaat hier gewoon over het leven, hoe hard die af en toe ook is.
Als je het kwijt wil, schrijf het dan hier lekker van je af.
Je weet ondertussen hoe deze groep op elkaar reageert, iedereen laat elkaar in zijn/haar waarde. Dit is JUIST de plaats om het lekker van je af te schrijven. Niemand reageert raar en als ze vragen hebben dan stellen ze die ook gewoon.

*ook mijn gedachten zijn constant bij je! Ik wil nog even kwijt dat ik het enorm waardeer dat je al je pijn, verdriet en gevoelens met ons deelt. Ik vind je een enorm sterke vrouw en ook ik weet dat je het moeilijk hebt en dat het schrijven een vorm van je gevoelens kwijtraken is terwijl je van binnen kapot bent!*

(verdorrie heel verhaal getypt... is het topic vol!!!)

  woensdag 14 augustus 2002 @ 10:24:58 #3
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_5375988
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 10:23 schreef Kleintje het volgende:


(verdorrie heel verhaal getypt... is het topic vol!!!)


Maar je hebt wel een prachtige firstpost nu
Die verdwijnt niet in een gesloten topic
Fok!hokker... en NietKlieker.
  woensdag 14 augustus 2002 @ 10:28:26 #4
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_5376006
Moussy...
Ik kan niet anders als me aansluiten bij de vorige schrijvers, als jij wilt schrijven over wat er op dit moment allemaal met jullie gebeurt, moet je dat vooral doen!

Daar zijn we voor!

Zeker als jij, zoals je eerder aangaf, niet zo'n prater bent is het misschien wel prettig om toch een uitlaatklep te hebben.

Dikke voor jullie.

P.S. Zoals ik al eerder schreef: Dit gaat over zwangerschap en kindertjes, Mink is jouw kindje!

Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 14 augustus 2002 @ 10:39:11 #5
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_5376068
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 10:21 schreef No Nick het volgende:
Vervolg van Zwangerschap en kindertjes ..... deel 23

... een lijstje met data...


Voeg mij ook maar toe; de verloskundige verwacht de kleine op 3 januari 2003 (en ik zelf eerlijk gezegd ergens tussen kerst en oud- en nieuw).

Enne Moussy, waarom zou je je verdrietige verhaal niet kunnen posten hier? Het leven bestaat niet alleen uit leuke dingen en feestjes, ook rottige gebeurtenissen maken er deel van uit. Als het je steunt en je je verhaal hier kwijt wilt zou ik het zeker niet nalaten als ik jou was. Ik kan me niet voorstellen dat er in dit topic ook maar één iemand is die er 'last' van heeft of het raar vindt. Sterker nog; ik denk dat de meesten je graag willen steunen.

Sterkte in ieder geval de komende tijd maar ook in de verdere toekomst. Het blijft volgens mij altijd moeilijk als je een kind(je) verloren hebt.

Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 augustus 2002 @ 10:51:46 #6
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_5376144
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 10:39 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Voeg mij ook maar toe; de verloskundige verwacht de kleine op 3 januari 2003 (en ik zelf eerlijk gezegd ergens tussen kerst en oud- en nieuw).


5 januari is een hele mooie datum om jarig te zijn

Oeps, dat zeg ik nou wel maar dan word ik 40... slik

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 14 augustus 2002 @ 10:53:54 #7
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_5376163
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 10:39 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Voeg mij ook maar toe; de verloskundige verwacht de kleine op 3 januari 2003 (en ik zelf eerlijk gezegd ergens tussen kerst en oud- en nieuw).


Done
quote:
Enne Moussy, waarom zou je je verdrietige verhaal niet kunnen posten hier? Het leven bestaat niet alleen uit leuke dingen en feestjes, ook rottige gebeurtenissen maken er deel van uit. Als het je steunt en je je verhaal hier kwijt wilt zou ik het zeker niet nalaten als ik jou was. Ik kan me niet voorstellen dat er in dit topic ook maar één iemand is die er 'last' van heeft of het raar vindt. Sterker nog; ik denk dat de meesten je graag willen steunen.

Sterkte in ieder geval de komende tijd maar ook in de verdere toekomst. Het blijft volgens mij altijd moeilijk als je een kind(je) verloren hebt.


*Aansluit*
Komt op hetzelfde neer als ik in het vorige topic al zei
Ik weet uit ervaring dat het heel erg oplucht om dingen op te schrijven, zeker als anderen het kunnen lezen en steun kunnen geven... (was wel een andere situatie maar ik wil alleen maar aangeven dat het echt helpt bij het verwerken van iets)
Fok!hokker... en NietKlieker.
  woensdag 14 augustus 2002 @ 11:07:04 #8
12560 dice
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffie
pi_5376279
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 09:02 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Beebie! zei Christan enthousiast toen hij deze foto zag Slim is dat kind toch hè? En was het leuk in de Titituin?


Was idd leuk in de titituin, vooral het aquarium in het nieuwe gedeelte is zeer de moeite waard, de vissen zwemmen over je hoofd in de tunnel.
Kan het alleen afraden om daar je kind te eten te geven, is het net te druk voor.
Voor de rest is bijna alles met een kinderwagen goed bereikbaar.

Voor de iets oudere kinderen is de speeltuin met een groot (!) klimrek.

Voor de rest had ik af en toe het idee dat de dieren onszitten te bekijken in plaats van andersom

'Kots' zei het paard. 'Grote kots !' Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
  woensdag 14 augustus 2002 @ 11:44:00 #9
9581 mooni
coming back home!
pi_5376622
Ik lees nog steeds mee in dit topic ook al post ik (bijna) niet meer.

Moussy, ik wil je heel veel sterkte toewensen met dit verlies. Ik heb er geen woorden voor om uit te drukken hoe oneerlijk het is dat jouw jongen geen eerlijke kans heeft gehad. Wat ik ontzettend knap vind is dat je alles meteen hebt verteld hier. En ga daar mee door, vooral voor jezelf! En als "meelezer" lees ik ook dat er het hier een groep mensen is die echt oor heeft voor elkaar!!

Dan even een update van ons:
Na een jaartje in Belgie te hebben gewoond, vertrekken we volgende week weer terug naar Nederland. Het thuisgevoel wat we daar nog steeds hebben, komt maar gewoon niet hier en dan is het maar beter om zo snel mogelijk terug te gaan!
Kim is nu 8 maanden en ze doet het fantastisch! Ze kruipt nog net niet, zit nog net niet en dat kan misschien verklaren waarom ze de laatste paar dagen ontzettend jengelig is. Of is het misschien verlatingsangst? Schijnt ook met 8 maanden te komen toch (ervaren moeders??)
Maar ja het kunnen ook nog tig andere dingen zijn natuurlijk. De vakantie is net voorbij, dus alle aandacht is een stukje minder nu, het hele huis staat op z'n kop voor de verhuis....enz enz

En het andere grote nieuws wat ik met jullie wil delen is dat ik eergisteren de laatste pil heb genomen. Dus nu wachten op m'n ongi en dan gaan we er weer voor. Ik las dat Dinus ook weer zwanger was! Heel hartelijk gefeliciteerd! en is het zwaar om zwanger te zijn en een klein hummeltje te hebben, kortom...ervaringen gevraagd!!!

Ik ga nu weer verder met inpakken....Kim slaapt eindelijk, dus maar even van de gelegenheid gebruik maken. Ik merk wel dat ze steeds meer en meer aandacht op begint te eisen, maar dat is logisch natuurlijk.

alles komt goed, zo niet dan toch!
  woensdag 14 augustus 2002 @ 13:23:04 #10
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_5377602
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 11:44 schreef mooni het volgende:
en is het zwaar om zwanger te zijn en een klein hummeltje te hebben, kortom...ervaringen gevraagd!!!
Hoi Mooni, hier spreekt een ervaringsdeskundige Ik heb een zoon van 4 en een dochter van 2 en de derde komt (als alles goed gaat natuurlijk) begin november. Ik vond/vind de eerste zwangerschap de meeste impact hebben. Nu 'vergeet' ik soms bijna dat er een kind in mijn buik zit, dat was bij de eerste zwangerschap wel anders! Wees maar niet bezorgd of het te zwaar is, normaal gesproken is het echt goed te doen . Alvast veel succes gewenst voor straks, het is natuurlijk altijd spannend!

En Moussy, ik zou je nog wat willen vragen via email. Misschien kun je me je emailadres toesturen? De mijne is xandra@kabel.netvisit.nl

  woensdag 14 augustus 2002 @ 13:24:03 #11
12560 dice
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffie
pi_5377613
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 11:44 schreef mooni het volgende:
Ik lees nog steeds mee in dit topic ook al post ik (bijna) niet meer.

knip
Kim is nu 8 maanden en ze doet het fantastisch! Ze kruipt nog net niet, zit nog net niet en dat kan misschien verklaren waarom ze de laatste paar dagen ontzettend jengelig is.
knip
... Ik merk wel dat ze steeds meer en meer aandacht op begint te eisen, maar dat is logisch natuurlijk.


<hehe> wacht maar totdat ze gaan kruipen en staan

Overigens wel veel success met het 'voor ut echie ertegenaan'

'Kots' zei het paard. 'Grote kots !' Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
  † In Memoriam † woensdag 14 augustus 2002 @ 14:04:59 #12
7074 moussy
kuttekop
pi_5378022
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 13:23 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]


En Moussy, ik zou je nog wat willen vragen via email. Misschien kun je me je emailadres toesturen? De mijne is xandra@kabel.netvisit.nl


De mijne veertje@quicknet.nl

Het doet me trouwens goed te lezen dat ik hier nog ff kan en mag blijven hangen. Ik lees zelf alleen (nog) niet alles omdat ik ook niet alles kan "hebben" Maar dat komt vanzelf vast wel weer.


Ennuh, Mevr gebruikersnaam, kuch dat kind er nou eens ff uit!!

Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 14 augustus 2002 @ 14:26:32 #13
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_5378255
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 14:04 schreef moussy het volgende:

[..]


Het doet me trouwens goed te lezen dat ik hier nog ff kan en mag blijven hangen. Ik lees zelf alleen (nog) niet alles omdat ik ook niet alles kan "hebben" Maar dat komt vanzelf vast wel weer.


Ik kan me levendig voorstellen dat sommige dingen erg moeilijk voor je zijn Moussy. Hoe gaat het met je? Is het fijn om Mink thuis te hebben?

* Leah hoopt dat je niet "nog ff" hier blijft hangen, maar dat je dat nog heel lang doet.

Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  † In Memoriam † woensdag 14 augustus 2002 @ 17:21:24 #14
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_5380427
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 14:04 schreef moussy het volgende:


Het doet me trouwens goed te lezen dat ik hier nog ff kan en mag blijven hangen.


ahum.. ik hang hier terwijl mijn kids al 20 en 17 zijn

wat klinkt dat oud!!

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 14 augustus 2002 @ 18:18:03 #15
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_5381207
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 14:04 schreef moussy het volgende:

Het doet me trouwens goed te lezen dat ik hier nog ff kan en mag blijven hangen. Ik lees zelf alleen (nog) niet alles omdat ik ook niet alles kan "hebben" Maar dat komt vanzelf vast wel weer.


Effe? Niks daarvan, jij blijft lekker bij ons Heeeeeeeeeeel lang!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 augustus 2002 @ 18:19:52 #16
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_5381222
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 18:18 schreef Christan het volgende:

[..]

Effe? Niks daarvan, jij blijft lekker bij ons Heeeeeeeeeeel lang!


Huh? Dat was ik dus. Waar die Christan nou ineens weer vandaan komt Ik dacht dat ie in bed lag
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 14 augustus 2002 @ 18:20:49 #17
2754 yvi
on the road to nowhere!
pi_5381239
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 17:21 schreef just me het volgende:

[..]

ahum.. ik hang hier terwijl mijn kids al 20 en 17 zijn

wat klinkt dat oud!!


Ik lurk al heel lang mee en heb hier nog nooit gepost.....en ik hang hier terwijl mijn dochter al 25 is en inmiddels getrouwd.......en ik in spanning wacht of en wanneer ik oma zal worden .
Vriendschap is geluk hebben!
  † In Memoriam † woensdag 14 augustus 2002 @ 18:34:25 #18
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_5381380
ik ben/was stief-oma van 3 kleinkinderen
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_5382477
Jongens, ik zwaai even naar CartWOman (ik snap het zo goed) en naar jullie allemaal..*duwt iedereen opzij* Mous, ik kom je even kussen, ook al zit ik hier tussen de brand *think Joan of Arc*

Ik kan en wil het niet vergeten, wat er is gebeurd Mous. Mink is nog niet bij mij weg.


Hier is de paniek alweer weggezakt, en heb ik besloten dat ik niet ga bezwijken aan dingen die ik niet onder controle heb. Dus weg met angsten over wel of niet ongi/zwanger/lui eitje...we zien het wel, ik kan mijzelf niet omtoveren in superei dus. Ook geldt dit voor het huis: al moet ik die vorige eigenaar tot in de hel 'sue-en'..it shall be done, maar niet ten koste van MIJn geluk en MIJn toekomst. Ik ga daar niet al mijn gedachten en mijn emotie aan besteden!!


Herinner mij aan deze woorden als mijn eitjes me weer dwars zitten!

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  Jubileum moderator woensdag 14 augustus 2002 @ 20:18:14 #20
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_5382496
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 20:16 schreef Catootje een heleboel:
Goed zo meisje!!!
*schouderklopje*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 14 augustus 2002 @ 20:20:24 #21
24188 Belana
kloon van belana
pi_5382518
Allereerst aan Moussie heel veel sterkte.
Ik heb geen woorden voor het gevoel dat je verhaal me gaf.
heel veel sterkte!

Lois raadde mij aan om aan alle ervaringsdeskundigen hier raad te vragen.
Ik ben "stiefmoeder" van een jongetje van 5 jaar.
Hij is iedere 2 weken bij ons een weekend en daar naast regelmatig van dinsdag op woensdag als mijn vriend vrij is.
Op dit moment is ie er de hele week.
De laatste paar maanden heeft Ian de neiging om in zijn broek te poepen. We hebben al vanalles geprobeerd; praten, negeren, boos worden, straf. Niks helpt, hij doet het nog steeds. Bijkomend probleem is dat met de moeder niet echt te praten valt, die reageerd gewoon niet als mijn vriend dingen ter sprake wil brengen, erg lastig.
Ik heb al gezegt dat we misschien maar eens met m naar de huisarts moeten, voor hetzelfde geld heeft hij geen goed sluitende kringspier en voelt hij dus niet dat ie moet poepen. Maar dat is echt het enige wat ik nog kan bedenken.
Help! het is al moeilijk genoeg om "stiefmama" te zijn...

stormy waters...
sailin'
pi_5382563
Maar Ian doet dat dus sinds kort? Hij is wel zindelijk geweest?

*ik zwaai mezelf dit topic weer uit, misschien dat ik morgenavond weer langs kom*

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 augustus 2002 @ 20:38:19 #23
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_5382732
Belana, heb je hem al gevraagd hoe het komt dat hij in zijn broek poept? Doet hij het bewust of zijn het ongelukjes, bijvoorbeeld door te druk zijn met spelen? Is de school weer begonnen, of gaat die eerdaags weer beginnen? Het lijkt mij dat, als hij normaal wel zindelijk is, het iets met spanningen te maken heeft. Zijn er grote veranderingen in zijn leventje? Daar zou ik eerst eens naar op zoek gaan. Hij zou op zoek kunnen zijn naar aandacht. En negatieve aandacht is ook aandacht.

Verder kun je kijken of hij wel reageert op een stickersysteem. D.w.z. elke keer dat hij op de wc poept krijgt hij een sticker, en bij 10 stickers bijvoorbeeld een klein cadeautje, of een leuke activiteit (koekjes bakken, de Mac, bezoek speeltuin o.i.d., iets wat hij heel leuk vindt). Dus positief gedrag belonen en benadrukken. En als het misgaat alleen reageren met, jammer, niet gelukt, geen sticker. Verder geen woorden aan vuil maken.

Succes!

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 14 augustus 2002 @ 21:04:08 #24
24188 Belana
kloon van belana
pi_5383031
Het is een aantal maanden geleden begonnen, nadat hij een tijdje zindelijk is geweest. Spanningen genoeg denk ik, in de zin dat hij toch in 2 huizen leeft. Hij was 3 toen papa en mama uit elkaar gingen. Nick en ik zijn nu dus 2 jaar bij elkaar. Wij denken zelf dat het te maken heeft met te druk zijn met spelen, maar het aandacht aspect is ook wel ter sprake gekomen natuurlijk. Dit klinkt misschien lullig, maar we hebben het idee dat hij vrij weinig aandacht krijgt van zijn moeder. Zij heeft de afglopen 2 jaar bij haar ouders ingewoond en Ian is tot in de grond verwend door oma. Er spelen wat dat betreft wel veel dingen en ik denk dat hij daar zeker last van heeft.
Over dat stickersysteem, ik weet dat zijn moeder dat een blauwe maandag heeft geprobeerd, misschien moet dat maar weer ingesteld, dat leek toen wel te werken. De moeilijkheid is ook dat hij natuurlijk maar 1 keer in de 2 weken bij ons is en dan af en toe die woensdag.
Wij hebben niet helemaal in de hand wat er "thuis" gebeurd.
Nick heeft van de week ook gevraagd aan Ian of hij voelt dat ie moet poepen en daar zei hij "ja" op. Op de vraag waarom hij dan niet naar de wc gaat had hij geen antwoord. Is ook zo moeilijk als je nog maar 5 bent...
Ik zie toch ook wel weer wat in het stickersysteem, het is meteen een stukje aandacht misschien.
Nog meer tips? graag!
en Rewino alvast bedankt!
stormy waters...
sailin'
  woensdag 14 augustus 2002 @ 21:13:41 #25
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_5383138
Ook hier stiefkiddo's met regelmaat aanwezig, en de jongste heeft ook heel lang in de broek gepoept/geplast.

Ook wij hebben het hele scala van boos worden etc. doorlopen
totdat we er uiteindelijk geen aandacht meer aan besteed hebben. Niet boos worden, niet belonen, gewoon helemaal nix.

Als ze zei: "Goed hè? Ik heb niet in mijn broek geplast", zeiden wij alleen maar dat dat heel normaal is, wij plassen ook op het toilet.

Na een aantal maanden (bereid je dus voor op een lange adem, vooral omdat het bij moeder ws anders gaat) was het een stuk beter.
Nu gaat het bijna altijd goed, en nog steeds maken wij geen op of aanmerkingen.

Wat we wel doen is overdag met regelmaat naar het toilet sturen omdat ze het vaak vergeet.

En onthou, negatieve aandacht, is ook aandacht!
Nou gaat dat op vijfjarige leeftijd nog niet zo bewust, maar speelt het zeker een rol.

Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')