abonnement Unibet Coolblue
pi_121753933
Dank voor een geweldige voetbalavond en een perfect begin van het weekend ^O^
pi_121754087
_O_
pi_121755475
Mooi mooi mooi.

Ben benieuwd waar Derksen maandag mee komt, ik kan me nog iets herinneren van " de enige club waar Zwolle van kan winnen is Willem 2" en "PSV is kampioenskandidaat nummer 1".
  zaterdag 19 januari 2013 @ 10:24:07 #104
131603 Afwazig
Serious business
pi_121755503
Ach Derksen, die man is best vermakelijk op TV hoor maar voetbalinhoudelijk heb je niet veel aan hem. Dan heb je meer aan Aad Afkoopsom of die gekke Hansie.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 10:53:30 #105
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_121756090
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 10:24 schreef Afwazig het volgende:
Ach Derksen, die man is best vermakelijk op TV hoor maar voetbalinhoudelijk heb je niet veel aan hem. Dan heb je meer aan Aad Afkoopsom of die gekke Hansie.
Inderdaad, Derksen is niet serieus meer te nemen.

Als we erin blijven, dan mag deze in de OP:

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:07 schreef meowingtons het volgende:
Ik moest lachen bij de titel van het topic O+

No hard feelings
pi_121760615
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 13:43 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Nee maar wel een samenwerkingverband met Werder dus ik zie hem volgend jaar ook nog wel bij Zwolle spelen aangezien hij (van horen zeggen) waarschijnlijk ook volgend jaar niet bij Werder aan de bak komt.
Hoe is het eigenlijk met van Hintum?
  zaterdag 19 januari 2013 @ 13:53:32 #107
131603 Afwazig
Serious business
pi_121760909
Bijna weer fit. Zal bij de beloften wel wedstrijdjes gaan meepakken de komende tijd.
pi_121772001
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 10:53 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Inderdaad, Derksen is niet serieus meer te nemen.

Als we erin blijven, dan mag deze in de OP:

[..]

Het zou me een eer zijn :D

(ben weer half begonnen Zwolle te volgen de laatste tijd, 't zou mooi zijn als zwolle mijn ongelijk kan bewijzen)
Jaaa, dansen! dansen!
pi_121810116
Dat is dan wel weer waardeloos: Willem II, NAC en Roda lijken alle drie niet te gaan verliezen dus het profijt uit de winst op PSV is minimaal :{
pi_121810303
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:03 schreef Tchock het volgende:
Dat is dan wel weer waardeloos: Willem II, NAC en Roda lijken alle drie niet te gaan verliezen dus het profijt uit de winst op PSV is minimaal :{
3 punten op VVV, 2 op Willem II, 3 op Groningen en 3 op Heerenveen :D

Zie het positief.
pi_121810467
quote:
17s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:08 schreef debeterebob het volgende:

[..]

3 punten op VVV, 2 op Willem II, 3 op Groningen en 3 op Heerenveen :D

Zie het positief.
Ja, de weg naar boven ligt meer open. Maar liever zag ik dat we gewoon zes punten pakken op NAC en Roda, dan ben je ten minste een beetje weg daar beneden.
pi_121810603
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:13 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, de weg naar boven ligt meer open. Maar liever zag ik dat we gewoon zes punten pakken op NAC en Roda, dan ben je ten minste een beetje weg daar beneden.
Als je naar het spel van al die teams kijkt dan zou je zeggen dat PEC zich geen zorgen hoeft te maken. Zal dan eerder gaan tussen Willem II, NAC, VVV en Roda en ik gok dat Willem II degradeert en VVV en NAC nacompetitie spelen.
pi_121810643
quote:
17s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:17 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Als je naar het spel van al die teams kijkt dan zou je zeggen dat PEC zich geen zorgen hoeft te maken. Zal dan eerder gaan tussen Willem II, NAC, VVV en Roda en ik gok dat Willem II degradeert en VVV en NAC nacompetitie spelen.
Komende weken zijn essentieel. Als ze winnen van Heerenveen en NAC komen ze niet meer bij de streep in de buurt denk ik.
pi_121811699
Sowieso wordt de komende seizoensfase spannend. 8 wedstrijden achter elkaar treden we aan tegen een kampioenskandidaat of een directe tegenstander in de ranglijst:

pi_121811948
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:42 schreef Tchock het volgende:
Sowieso wordt de komende seizoensfase spannend. 8 wedstrijden achter elkaar treden we aan tegen een kampioenskandidaat of een directe tegenstander in de ranglijst:

[ afbeelding ]
Eerste 3 wedstrijden kan echt alle kanten op :D Ik gok op 4 punten.
pi_121812483
quote:
17s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:47 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Eerste 3 wedstrijden kan echt alle kanten op :D Ik gok op 4 punten.
NAC moet gewonnen worden, Heerenveen zou leuk zijn. Heracles in de beker boeit me niet zo gek veel, al zou het wel leuk zijn om halve finale te spelen :')
pi_121812520
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:58 schreef Tchock het volgende:

[..]

NAC moet gewonnen worden, Heerenveen zou leuk zijn. Heracles in de beker boeit me niet zo gek veel, al zou het wel leuk zijn om halve finale te spelen :')
Snelste weg naar Europees voetbal :7
pi_121855112
Die randdebiel van een Pieters trouwens 4 wedstrijden schorsing, waarvan één voorwaardelijk. Oftewel: die merkt helemaal niets van zijn straf :') Wat een aanfluiting.
pi_121855614
quote:
15s.gif Op maandag 21 januari 2013 18:43 schreef Tchock het volgende:
Die randdebiel van een Pieters trouwens 4 wedstrijden schorsing, waarvan één voorwaardelijk. Oftewel: die merkt helemaal niets van zijn straf :') Wat een aanfluiting.
wat moet je anders :')
en hij is wel genoeg gestraft lijkt me zo
pi_121855747
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 18:55 schreef Adames het volgende:

[..]

wat moet je anders :')
en hij is wel genoeg gestraft lijkt me zo
De KNVB loopt al maanden te zeiken over respect in het voetbal en het stoppen van geweld op de tribunes en in het veld. Als er jeugdspelers of supporters over de schreef gaan krijgen ze speel- en stadionverboden van jaren, soms nog langer. Maar als een international live op TV zo over de schreef gaat is het na een maandje weer allemaal koek en ei? :?

Natuurlijk wens ik Pieters ook geen lange schorsing toe, dat bedoel ik niet. En ik hoop ten zeerste dat hij zijn arm ooit weer helemaal kan gebruiken (want dat staat nog lang niet vast :{). Maar dit is precies wat de KNVB zegt aan te willen pakken en wat ze vind ik ook zouden moeten doen.
pi_121875992
Heerenveen thuis moet toch te doen zijn komend weekend. Voor de winter konden we daar al prima meekomen, hoewel de nederlaag toen wel terecht was. En nu met het vertrouwen dat we getankt hebben tegen de lampjes zie ik het zeer hoopvol in tegen de poffertjes van San Pannenkoek :Y

Bij NAC moeten we ook gewoon minstens een punt pakken, daar zijn we toe in staat en eigenlijk ga ik al stiekem uit van een overwinning. (sorry Eric)

Ik hoop op minimaal 4 puntjes uit de komende twee potjes, en als we tussendoor dan ook nog 'eventjes' die tweederangs tukkers kunnen inmaken voor de beker zou het helemaal fantastisch wezen!

Is Stevanovic eigenlijk al speelgerechtigd voor aanstaande zaterdag? Dan kan onze ouwe trouwe Joost fijn naar de bank toe :7
Liefs,
Frank
pi_121876475
Toch Jans? :D

quote:
PEC Zwolle is met Ron Jans in gesprek voor de functie van hoofdtrainer. De 54-jarige oefenmeester is één van de drie kandidaten die vertrekkend coach Art Langeler na dit seizoen in het IJsseldelta Stadion moet opvolgen.

Zwollenaar Jans (foto), die tussen 1976 en 1982 ook als linksbuiten in het eerste elftal van PEC voetbalde, werd eerder dit seizoen ontslagen bij het Belgische Standard Luik. Daarvoor stond hij bij SC Heerenveen en FC Groningen onder contract als trainer.

'Jans is een geschikte kandidaat, maar dat vind ik ook van de andere twee kandidaten', zegt technisch directeur Gerard Nijkamp. 'Ik heb al eerder gezegd, als Ron wil, ben ik de eerste die met hem in gesprek gaat. Maar dan nog moeten beide partijen eruit komen. Zorgvuldigheid gaat bij de keuze voor onze nieuwe trainer voor alles.'

Nijkamp en PEC Zwolle neemt dan ook uitgebreid de tijd voor de gesprekken. 'Aan de andere kant kan het ook heel snel gaan als alle partijen een goed gevoel hebben. Het liefst hebben wij natuurlijk ook snel duidelijkheid in verband met de voorbereidingen op volgend seizoen.'
pi_121876754
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 07:57 schreef Tchock het volgende:
Toch Jans? :D

[..]

Als ie niet te duur is, graag :D
Liefs,
Frank
pi_121882849
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 07:57 schreef Tchock het volgende:
Toch Jans? :D

[..]

Ik vraag me af in hoeverre dat dit slim is voor PEC. Aangezien ik de bedrijfscultuur niet ken, kan ik ook niet oordelen of Jans binnen PEC zou passen of niet. Kan iemand daar meer over zeggen?
  dinsdag 22 januari 2013 @ 12:20:00 #125
131603 Afwazig
Serious business
pi_121883003
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:16 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ik vraag me af in hoeverre dat dit slim is voor PEC. Aangezien ik de bedrijfscultuur niet ken, kan ik ook niet oordelen of Jans binnen PEC zou passen of niet. Kan iemand daar meer over zeggen?
Jans komt uit Zwolle en heeft er gespeeld. Verder moet dat denk ik in gesprekken naar voren komen.
Ik zie Jans ook nog wel terug gaan naar Groningen.

Overigens fluit Bossen de volgende wedstrijd. Hebben wij weer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')