abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 19:22:40 #226
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_117637026
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:22 schreef Wii-Style het volgende:
Wat is nou het maximum dat je kan hebben als xp/min? Ik zag namelijk iemand 900+ xp/min hebben met Vengeful Spirit. :{ Voor een pub game is dat toch best veel neem ik aan?
Met 900 heb je echt veel hoor, alles boven de 700 is vaak erg goed.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 20:36:33 #227
379986 GoobyPls
Gooby Pls :)
pi_117640158
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 18:43 schreef Xetran het volgende:
Probeerde ook een vriend in dit spel te lokken maar hij kreeg me toch een partij zand in zijn vagina omdat het toch best ingewikkeld is ;(
Je moet gewoon ze laten beginnen met simpele heroes (ook al zijn alle heroes minimaal easy to learn hard to master), vaak zijn dit heroes die veel passive skills hebben. Bv drow ranger, dragon knight, faceless void, zeus, lich, skelleton king (!), riki (!). Daarmee kun je aan het begin best redelijk spelen, dan leer je gaanderwijs ook de skills van andere heroes omdat je ze als tegenstander krijgt.

Ik acht mezelf als best redelijke speler maar er zijn nog steeds heroes waar ik echt mee zuig.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 22:49:43 #228
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_117646002
Redelijke game zojuist. 17 kills 1 death als Lich. :P Ik snap nog steeds niet welke heroes invisibile hebben, volgens mij Riki and Bounty Hunter in ieder geval. Gewoon sentry wards plaatsen. :D
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_117646470
quote:
13s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:30 schreef Wii-Style het volgende:

Nu heb ik wel steam friends maar die spelen geen Dota 2. -O-
Join dan effe http://steamcommunity.com/groups/Fokdota
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_117646550
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 22:49 schreef Wii-Style het volgende:
Redelijke game zojuist. 17 kills 1 death als Lich. :P Ik snap nog steeds niet welke heroes invisibile hebben, volgens mij Riki and Bounty Hunter in ieder geval. Gewoon sentry wards plaatsen. :D
Riki, Bounty Hunter, Broodmother in haar Web, Templar Assasin in Meld, Miranas Ulti maakt het hele team invis, Treant Protector kan iemand invis maken zolang ie bij bomen blijft, Sandking in zijn zandstorm, Phantom Lancer heeft een invis skill, Weaver heeft een invis skill die schade doet, Nyx Asassins ultimate is een invis, en Invoker heeft een invis wegren skill :P

Dat zijn ze denk ik

Je hebt ook een item wat je invis maakt voor even
pi_117648002
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 23:07 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Riki, Bounty Hunter, Broodmother in haar Web, Templar Assasin in Meld, Miranas Ulti maakt het hele team invis, Treant Protector kan iemand invis maken zolang ie bij bomen blijft, Sandking in zijn zandstorm, Phantom Lancer heeft een invis skill, Weaver heeft een invis skill die schade doet, Nyx Asassins ultimate is een invis, en Invoker heeft een invis wegren skill :P

Dat zijn ze denk ik

Je hebt ook een item wat je invis maakt voor even
als hero vergeet je clinkz (bone fletcher)
en de summons van beastmaster (hawk lvl 3+) en wolf summons(lvl4),
en smoke * en invis rune

http://www.dota2wiki.com/wiki/Invisible
pi_117649730
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 20:36 schreef GoobyPls het volgende:

[..]

Je moet gewoon ze laten beginnen met simpele heroes (ook al zijn alle heroes minimaal easy to learn hard to master), vaak zijn dit heroes die veel passive skills hebben. Bv drow ranger, dragon knight, faceless void, zeus, lich, skelleton king (!), riki (!). Daarmee kun je aan het begin best redelijk spelen, dan leer je gaanderwijs ook de skills van andere heroes omdat je ze als tegenstander krijgt.

Ik acht mezelf als best redelijke speler maar er zijn nog steeds heroes waar ik echt mee zuig.
Ja, ik dacht dat sven makkelijk was voor noobs maar dat viel hem erg tegen. We moesten tegen een enchantress en een spirit breaker die toch best ervaren waren.. Riki speel ik idd erg veel.. ik moet binnenkort maar eens een nieuwe hero proberen tho. Veel van die hero's hebben echt vette animaties en ultimates(?) zoals shadow shaman bijvoorbeeld, riki is zo saai :P
pi_117650615
Ja Rikimaru is idd best een saaie hero :P. Je kunt ook random doen en kijken wat je krijgt.

Als ik ooit iemand moet helpen dan gewoon vragen. Ik ben Sai van de Fokdota group.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 09:25:33 #234
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_117652521
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 13:26 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Ja en hierbij wil ik toch even toevoegen dat ik sinds een weekje alleen maar in games zit waar 3 van de 5 mensen in mijn team Russisch zijn. Vroeger zat je wel eens met een verdwaalde rus in een potje nou prima, maar deze gasten praten geen woord engels(behalve ''fuck you'') en hierdoor kan je totaal niet samenwerken met je team.

Ja ehh.. weetje... ik denk dat dit filmpje alles wel duidelijk maakt :')

Wat.de.fuck. :')
pi_117655746
je kan trouwens beter gewoon lid worden en dan de mensen uitnodigen,
had niet eens door dat er meerdere mensen lid waren geworden (omdat er geen melding komt)
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 15:42:57 #236
379986 GoobyPls
Gooby Pls :)
pi_117660872
Net 20-4 met death prophet. Weet nog steeds niet zeker of ulti met shadow blade werkt, 1 keer werkt ik gespot namelijk, maar kan goed zijn dat er toevallig gedust werd of dat er een ward stond. Desalniettemin ging het dus erg lekker. :)
pi_117661079
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 15:42 schreef GoobyPls het volgende:
Net 20-4 met death prophet. Weet nog steeds niet zeker of ulti met shadow blade werkt, 1 keer werkt ik gespot namelijk, maar kan goed zijn dat er toevallig gedust werd of dat er een ward stond. Desalniettemin ging het dus erg lekker. :)
invis werkt als je die na je ulti gebruikt (net als witch docter ulti) ze "zien" alleen wel makkelijk waar je bent aangezien er spirits om je heen vliegen

je kan ook euls scepteren, dan zit je in tornado maar hit je ulti alsnog
pi_117663031
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 00:55 schreef Xetran het volgende:

[..]

Riki speel ik idd erg veel..
noob ;)
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_117663074
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 16:59 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

noob ;)
:') Ga je het ook nog toelichten?
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 18:36:27 #240
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_117665456
Sinds ik heb geklaagd hier heb ik veel pub games gewonnen. :o 5 wins van de 6 games. Vooral als Lich domineer ik best hard, eerst een game van 17 kills 1 death, daarna 11 kills 1 death. Ik ga nu het minst vaak dood. :D
Ik weet nog mijn eerste game pub game toen ik dus niks van het spel wist, en alleen het spel kende door games te bekijken van The International. Als Bloodseeker, 1 kill, 17 deaths. :'( :')
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_117668684
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 17:00 schreef Xetran het volgende:

[..]

:') Ga je het ook nog toelichten?
''You can play this game as a boss, if you don't want to, just go pick Riki''
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_117669071
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:21 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

''You can play this game as a boss, if you don't want to, just go pick Riki''
Nee, dan ga je je gedragen als een klein kind door zo'n achterlijke opmerking mijn richting op te gooien.

Je hebt toch gewoon gems en sight wards? Dan leren ze die maar gebruiken, ik krijg in bijna elke game wel een bounty hunter tegen mij, krijg er nu wel de kots van.
pi_117670127
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:31 schreef Xetran het volgende:

[..]

Nee, dan ga je je gedragen als een klein kind door zo'n achterlijke opmerking mijn richting op te gooien.

Je hebt toch gewoon gems en sight wards? Dan leren ze die maar gebruiken, ik krijg in bijna elke game wel een bounty hunter tegen mij, krijg er nu wel de kots van.
rustig rustig, Riki wordt gewoon gezien als de grootste noob hero in Dota :P. natuurlijk kun je hem counteren maar het is gewoon kut om 24/7 gem, wards en dust bij je te hebben. Het wordt gezien als een laffe hero. Maakt niet uit hoe pro de speler is. Maar 9 vd 10 keer word het uitschelden op Riki ook als grap verteld.
pi_117670284
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:54 schreef hehehe het volgende:

[..]

rustig rustig, Riki wordt gewoon gezien als de grootste noob hero in Dota :P. natuurlijk kun je hem counteren maar het is gewoon kut om 24/7 gem, wards en dust bij je te hebben. Het wordt gezien als een laffe hero. Maakt niet uit hoe pro de speler is. Maar 9 vd 10 keer word het uitschelden op Riki ook als grap verteld.
lekker boeiend, als ik niet Riki speel speelt iemand anders hem wel op dit niveau. En ik vind het best normaal dat ik hem speel, ik heb misschien met geluk 20 total games. Bovendien vind ik bepaalde ranged champs ook hartstikke laf omdat ze constant maar van een eindje lopen te poffen, maar goed. :P
pi_117671618
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:54 schreef hehehe het volgende:

[..]

rustig rustig, Riki wordt gewoon gezien als de grootste noob hero in Dota :P. natuurlijk kun je hem counteren maar het is gewoon kut om 24/7 gem, wards en dust bij je te hebben. Het wordt gezien als een laffe hero. Maakt niet uit hoe pro de speler is. Maar 9 vd 10 keer word het uitschelden op Riki ook als grap verteld.

Ja ik bedoelde het ook meer als grap niet als aanval op Xetran als persoon haha. Maar hij snapt ook niet helemaal wat ik bedoel aangezien hij dit filmpje niet heeft gezien (kijken tot 0:33 dan wordt het duidelijk waarom ik dat zei ;) )
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 23:11:15 #246
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_117675647
Hoe is het mogelijk, gewonnen met 4 carries op mijn team. :')
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_117676683
Ook een klassieker :-D

pi_117684881
quote:
10s.gif Op zondag 7 oktober 2012 02:48 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
zelf gemaakt?

hij zou eigenlijk toch na 1 rij moeten stoppen? met een bliksem achter hem ofzo

en sheevers guards :D

[ Bericht 5% gewijzigd door Silverdigger2 op 07-10-2012 11:48:39 ]
pi_117692877
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 11:33 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

zelf gemaakt?

hij zou eigenlijk toch na 1 rij moeten stoppen? met een bliksem achter hem ofzo

en sheevers guards :D
Nee niet zelf gemaakt :D kwam hem tegen op reddit :P

Ja Mtnes had dat voor de grap verzonnen :P maar je kan maar in 1 team zitten, dus dat is een beetje jammer haha
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')