abonnement Unibet Coolblue
pi_121248103
En als het hard vriest, vriest alles droog, je ziet aan het begin van het filmpje dat het wegdek ook droger is. Heb door het rijden in Scandinavië in de winters wel wat ervaring met het rijden op gladde ondergrond, deze kwam vrij onverwachts,

Liet wel mijn rem los en stuurde weg bij de lantaarnpaal ;) als ik zachter had gereden had het misschien anders uitgepakt, maar als er ineens ijs ligt kan je zelf weinig meer doen, ookal zou je zachter rijden.

die auto die geen voorrang gaf, weet ik niet hoe ik die met defensief rijgedrag had kunnen voorkomen, die auto zat nmlk achter mijn a-stijl, en verscheen dus in mijn gezichtsveld vlak voordat ze de weg op reed.

[ Bericht 1% gewijzigd door garnage-patrick op 06-01-2013 22:20:36 ]
pi_121249695
Zwart ijs op straat.... :X
Kan je toch beter sneeuw op straat hebben.

Die andere had schijnbaar een verkeerde inschatting gemaakt van je snelheid.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En rekening houden met andere weggebruikers
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_121250908
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 22:07 schreef garnage-patrick het volgende:
En als het hard vriest, vriest alles droog, je ziet aan het begin van het filmpje dat het wegdek ook droger is. Heb door het rijden in Scandinavië in de winters wel wat ervaring met het rijden op gladde ondergrond, deze kwam vrij onverwachts,

Liet wel mijn rem los en stuurde weg bij de lantaarnpaal ;) als ik zachter had gereden had het misschien anders uitgepakt, maar als er ineens ijs ligt kan je zelf weinig meer doen, ookal zou je zachter rijden.

die auto die geen voorrang gaf, weet ik niet hoe ik die met defensief rijgedrag had kunnen voorkomen, die auto zat nmlk achter mijn a-stijl, en verscheen dus in mijn gezichtsveld vlak voordat ze de weg op reed.
Dat, je ziet ook in het filmpje dat de 1e gedeelte van de bocht wel gewoon goed ging, alleen als er dan opeens wat olie of ijs ligt, tja dan kan je anticiperen wat je wil, maar glijden doe je.

Die 2e; als je bij elke kruising daarop moet anticiperen(wat tegenwoordig steeds vaker wel gewoon nodig is helaas, men lijkt steeds minder vaak de juiste voorrang te kunnen verlenen) blijf je maar aan het remmen en weer optrekken. Lekker handig. :')
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  maandag 7 januari 2013 @ 09:02:06 #80
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_121260422
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 22:07 schreef garnage-patrick het volgende:
En als het hard vriest, vriest alles droog, je ziet aan het begin van het filmpje dat het wegdek ook droger is. Heb door het rijden in Scandinavië in de winters wel wat ervaring met het rijden op gladde ondergrond, deze kwam vrij onverwachts,

Liet wel mijn rem los en stuurde weg bij de lantaarnpaal ;) als ik zachter had gereden had het misschien anders uitgepakt, maar als er ineens ijs ligt kan je zelf weinig meer doen, ookal zou je zachter rijden.

die auto die geen voorrang gaf, weet ik niet hoe ik die met defensief rijgedrag had kunnen voorkomen, die auto zat nmlk achter mijn a-stijl, en verscheen dus in mijn gezichtsveld vlak voordat ze de weg op reed.
Eerste filmpje had inderdaad met wat rustiger rijden makkelijk voorkomen kunnen worden, 2e filmpje: wat een eikel! daar kon je niks aan doen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_121275594
Leuk topic, ik film soms op vakantie stukken van de route met de camera in de hand (als m'n man rijdt), al een paar leuke filmpjes mee gemaakt maar een dashcam geeft natuurlijk nog mooier resultaat.
We zijn een keer met ijzel zo mooi in de rondte gegaan, in een straat vol geparkeerde auto's een 360 gemaakt en in het enige lege parkeervak dat er was, tegen de stoeprand tot stilstand gekomen, ik wou dat ik dat gefilmd had.
pi_121276078
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 22:31 schreef -CRASH- het volgende:
Zwart ijs op straat.... :X
Kan je toch beter sneeuw op straat hebben.

Die andere had schijnbaar een verkeerde inschatting gemaakt van je snelheid.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En rekening houden met andere weggebruikers
Iets met venlo en duitsers?
pi_121320490
Ik sluit hier even aan. Ik snap het opnemen alleen niet met die van mij. Hij kan met huidige sd kaart max 35 minuten opnemen. Opneemfunctie staat op 5 minuten. Hoe zit dat bij jou Jitze? de klokt loopt in het rood tot 5 minuten en gaat weer naar 0 en telt opnieuw

Maar stel ik maak iets mee bij 1.40. Druk je dan op stop? kan je hem daarna weer aandrukken en onthoudt hij die eerstopname of schrijft hij vrolijk door
pi_121320874
Stomme fietster zonder licht
pi_121321075
Valt nog mee. Je ziet de reflectors nog.
Ik heb het wel erger meegemaakt....
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  Moderator dinsdag 8 januari 2013 @ 18:42:36 #86
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_121321090
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik sluit hier even aan. Ik snap het opnemen alleen niet met die van mij. Hij kan met huidige sd kaart max 35 minuten opnemen. Opneemfunctie staat op 5 minuten. Hoe zit dat bij jou Jitze? de klokt loopt in het rood tot 5 minuten en gaat weer naar 0 en telt opnieuw

Maar stel ik maak iets mee bij 1.40. Druk je dan op stop? kan je hem daarna weer aandrukken en onthoudt hij die eerstopname of schrijft hij vrolijk door
Hoe groot is je kaart? Ik heb er een microSD (met adapter) in zitten van 16GB. Gaat ongeveer 2 tot 3 uur mee in blokken van 15 min op de hoogste kwaliteit. Als je ingestelde opnametijd voorbij is, stopt inderdaad de rode teller (die altijd rood is als hij opneemt) en gaat hij door met opnemen in het volgende blok van 2, 5 of 15 minuten. De tijd die je tussen twee blokken mist is een paar seconden. De oudste bestanden schrijft hij vanzelf over, of dat een instelling is of niet durf ik zo niet te zeggen.

Als er iets gebeurt dan kan je hem natuurlijk stoppen. Als je daarna weer verder gaat opnemen zal er een nieuw bestand weggeschreven worden, maar om dit 100% zeker te weten zou je het eens moeten uitproberen. Je kan ook het tijdstip onthouden en het dan later terugzoeken.
pi_121321195
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:42 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Hoe groot is je kaart? Ik heb er een microSD (met adapter) in zitten van 16GB. Gaat ongeveer 2 tot 3 uur mee in blokken van 15 min op de hoogste kwaliteit. Als je ingestelde opnametijd voorbij is, stopt inderdaad de rode teller (die altijd rood is als hij opneemt) en gaat hij door met opnemen in het volgende blok van 2, 5 of 15 minuten. De tijd die je tussen twee blokken mist is een paar seconden. De oudste bestanden schrijft hij vanzelf over, of dat een instelling is of niet durf ik zo niet te zeggen.

Als er iets gebeurt dan kan je hem natuurlijk stoppen. Als je daarna weer verder gaat opnemen zal er een nieuw bestand weggeschreven worden, maar om dit 100% zeker te weten zou je het eens moeten uitproberen. Je kan ook het tijdstip onthouden en het dan later terugzoeken.
Is een kaartje van 1gb. Ik heb namelijk vanmidag op de snelweg wat meegemaakt. Ik had hem vandaag ingesteld op blokken van 2 minuten. Op 1.40 sneed een vrachtwagen mij af..ik zette de camera stop...en drukte hem weer aan (Rec/snap) maar die video staat er dus niet op.

Toen ik thuis kwam zag ik dat er 10 bestanden op stonden van 2 minuten...ik denk dus dat dat geval met die vrachtwagen veel eerder was en er gewoonweg niet oppaste. Maar als ik een grote kaart erin heb zitten...komen er dus een heleboel blokken van 2 minuten op de kaart? Totdat hij vol is en de eerste opgenomen blok gaat overschrijven?
  dinsdag 8 januari 2013 @ 18:47:00 #88
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_121321260
Echt he, pas als je zelf in de auto rijdt realiseer je hoe slecht het is om zonder verlichting te rijden.
  Moderator dinsdag 8 januari 2013 @ 18:51:23 #89
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_121321459
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:45 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Is een kaartje van 1gb. Ik heb namelijk vanmidag op de snelweg wat meegemaakt. Ik had hem vandaag ingesteld op blokken van 2 minuten. Op 1.40 sneed een vrachtwagen mij af..ik zette de camera stop...en drukte hem weer aan (Rec/snap) maar die video staat er dus niet op.

Toen ik thuis kwam zag ik dat er 10 bestanden op stonden van 2 minuten...ik denk dus dat dat geval met die vrachtwagen veel eerder was en er gewoonweg niet oppaste. Maar als ik een grote kaart erin heb zitten...komen er dus een heleboel blokken van 2 minuten op de kaart? Totdat hij vol is en de eerste opgenomen blok gaat overschrijven?
Ik neem op in blokken van een kwartier, juist om een overload aan kleine bestandjes te voorkomen. Maar ook om zoveel mogelijk op te nemen van mijn reis, ik wil niet steeds een paar seconden missen tussen elk bestandje. Onafhankelijk van hoe groot je kaartje is, hij blijft opnemen in blokjes van 2 minuten tot je kaart vol is. Dan gaat hij de oudste weer overschrijven.

Ik moet ook zeggen dat ik nooit de filmpjes terugkijk. Ook niet als ik afgesneden wordt o.i.d. Ik doe het alleen maar om onafhankelijk bewijs te hebben als een tegenpartij moeilijk gaat doen.
pi_121321521
Ok dus als ik dat vrachtwagen verhaal wilde bewaren had ik die camera daarna uit moeten doen..omdat dat vrij in het begin was.
  Moderator dinsdag 8 januari 2013 @ 18:54:16 #91
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_121321588
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ok dus als ik dat vrachtwagen verhaal wilde bewaren had ik die camera daarna uit moeten doen..omdat dat vrij in het begin was.
Ik zou instellen om op te nemen in een kwartier. En gewoon de camera laten lopen tijdens het rijden. En dan later thuis de gewenste stukjes met editingsoftware eruit knippen.
Oh ja, en een groter kaartje erin proppen ;)

Ben je er over het algemeen wel tevreden over?
pi_121324544
Ja makkelijk in gebruik enzo. Twijfel nog of ik em laat zitten in de auto.
pi_121333916
Ik ben ook opzoek naar een camera, alleen dan voor op de motor en dus een helmcamera. Heeft iemand hier aanbevelingen? En hoe is het geluidsniveau bij dit soort camera's? Is het alleen maar ruis van de wind of is de omgeving nog enigszins te horen?
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
pi_121334564
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:27 schreef garnage-patrick het volgende:
heb zelf ook 2 filmpjes, weet niet of ik ze al eens eerder gepost had. kans is groot van wel.



niet letten op de kutmuziek in het laatste filmpje! ;)
Is dat nou Appingedam in je laatste filmpje? Lijkt wel dat stuk voor de Eendracht man. :P
pi_121338769
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:50 schreef RainofDeath het volgende:
Ik ben ook opzoek naar een camera, alleen dan voor op de motor en dus een helmcamera. Heeft iemand hier aanbevelingen? En hoe is het geluidsniveau bij dit soort camera's? Is het alleen maar ruis van de wind of is de omgeving nog enigszins te horen?
Windruis zul je met een helmet/bulletcam altijd hebben.
Of je moet een kuip op je motor hebben
Dan kan je em achter het venstertje plaatsen.
Vor de helm zou ik een bulletcan kiezen

Wireless
De Drift 1080p HD

Contour HD 1080p

Wired
1080p POV Wired Bullet Camera


[ Bericht 12% gewijzigd door -CRASH- op 09-01-2013 01:19:42 ]
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_121341412
Ik laat hem ook in de auto zitten denk ik. Op mijn werk staan auto's beveiligd en niet aan de openbare weg en thuis staat hij ergens achteraf en valt het ook niet op. Ik ga binnnenkort wel proberen de kabel permanent weg te werken via de a stijl
pi_121343352
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:04 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Is dat nou Appingedam in je laatste filmpje? Lijkt wel dat stuk voor de Eendracht man. :P
Correct! :)
  woensdag 9 januari 2013 @ 10:38:31 #98
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_121344476
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 07:56 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik laat hem ook in de auto zitten denk ik. Op mijn werk staan auto's beveiligd en niet aan de openbare weg en thuis staat hij ergens achteraf en valt het ook niet op. Ik ga binnnenkort wel proberen de kabel permanent weg te werken via de a stijl
Als je hem een beetje tactisch ophang lijkt het net een carkit.
pi_121345593
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 10:38 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Als je hem een beetje tactisch ophang lijkt het net een carkit.
ik heb hem voor de spiegel hangen dus dan lijkt het in het donker een grote spiegel denk ik. Je zal dan niet zo snel de spiegel van de camera kunnen onderscheiden,.
pi_121347055
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:04 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Is dat nou Appingedam in je laatste filmpje? Lijkt wel dat stuk voor de Eendracht man. :P
Is inderdaad Appingedam ja. :D
Stukje waar hij moet toeteren is de afslag richting C1000 e.d.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_121400456
Heel extreem en vast wel voorbijgekomen.... maar ik merk wel dat het in Nederland ook steeds meer deze kant van debielen opgaat....

Dit account is niet meer in gebruik.
  donderdag 10 januari 2013 @ 17:53:38 #102
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_121400864
Ik vind de mic van de countour 1080p niet prettig.
Eigen filmpje zonder wind..
pi_121401046
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:39 schreef Spezza19 het volgende:
Heel extreem en vast wel voorbijgekomen.... maar ik merk wel dat het in Nederland ook steeds meer deze kant van debielen opgaat....

nice nice. nu wil ik weten wat die man bezielde alleen ;(
pi_121401116
quote:
7s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:53 schreef blup het volgende:
Ik vind de mic van de countour 1080p niet prettig.
Eigen filmpje zonder wind..
maar het beeld en je verkeersinzicht ben je wel tevreden mee?
  donderdag 10 januari 2013 @ 18:06:47 #105
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_121401263
quote:
7s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:53 schreef blup het volgende:
Ik vind de mic van de countour 1080p niet prettig.
Eigen filmpje zonder wind..
Op die positie zie je toch geen ruk met zo'n ding :P
pi_121401351
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

nice nice. nu wil ik weten wat die man bezielde alleen ;(
Moet je even op YouTube kijken. Filmpje linkt door naar arrestatie van die sukkel.
Dit account is niet meer in gebruik.
  donderdag 10 januari 2013 @ 18:10:22 #107
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_121401377
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

maar het beeld en je verkeersinzicht ben je wel tevreden mee?
Geef ik weinig om, was het laatste stukje autosnelweg die leeg was en waarschijnlijk de laatste keer in mijn hele leven dat ik een boze stier zal rijden.

Dat vage beeld heb ik erin gesoept, omdat daar heul duidelijke herkenningspunten in zitten. :-)
Het beeld zelf vind ik aan de matige kant voor de prijs van dit ding.
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:06 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Op die positie zie je toch geen ruk met zo'n ding :P
Had geen keus, zit achter maar een klein raampje, vrij hoog.
pi_121401393
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

nice nice. nu wil ik weten wat die man bezielde alleen ;(
Precies.

Maar dan ben je wel blij met je camera _O_.

జ్ఞ‌ా
pi_121401465
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:09 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Moet je even op YouTube kijken. Filmpje linkt door naar arrestatie van die sukkel.
waar zie je dat linkje :@
pi_121401505
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

waar zie je dat linkje :@
Hierboven.
జ్ఞ‌ా
pi_121401527
Achterlijke operator trouwens.
జ్ఞ‌ా
pi_121401543
quote:
4s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:14 schreef µ het volgende:
Achterlijke operator trouwens.
Ja dat was niet de meest slimme :')
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_121401572
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:13 schreef µ het volgende:

[..]

Hierboven.
waar had ik het linkje kunnen vinden via het originele filmpje? :@
  donderdag 10 januari 2013 @ 18:16:07 #114
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_121401586
quote:
4s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:14 schreef µ het volgende:
Achterlijke operator trouwens.
ik zie geen operator?
pi_121401689
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waar had ik het linkje kunnen vinden via het originele filmpje? :@
Stond als recommended ernaast ;) :s)
జ్ఞ‌ా
pi_121401704
quote:
2s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:19 schreef µ het volgende:

[..]

Stond als recommended ernaast ;) :s)
ah kay thanks, dacht dat het misschien een optie was die ik nog niet kende :@
pi_121403142
Ik zit nog even verder te loeren op YouTube... damn wat een hoop roadrage is er te vinden zeg
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_121406295
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:39 schreef Spezza19 het volgende:
Heel extreem en vast wel voorbijgekomen.... maar ik merk wel dat het in Nederland ook steeds meer deze kant van debielen opgaat....

Pfff.... wat een mafkees zeg......

Maar net was een kort onderwerp over de dashcam op RTL nieuws.
Dat de russen massaal een dashcam in de auto hebben.
Om zo bewijs te hebben vanwegw de corupte politie

[ Bericht 0% gewijzigd door -CRASH- op 10-01-2013 20:20:47 ]
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_121406616
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:32 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Nee, POST ALLEEN FILMPJES VAN JE EIGEN DASHCAM, en pleur die andere zooi in het filmpjestopic.
Hallo wat is er nou net gezegd door n mod?
pi_121406894
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 20:18 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Hallo wat is er nou net gezegd door n mod?
Net?

En wannabe mods :')
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_121406910
quote:
12s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:16 schreef blup het volgende:

[..]

ik zie geen operator?
Die hoor je op de carkit....
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_121407081
quote:
7s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:53 schreef blup het volgende:
Ik vind de mic van de countour 1080p niet prettig.
Eigen filmpje zonder wind..
Zat ie tegen het stoffe bekleding van het dak geplakt...
dan kan het het getril zijn van de hele camera.
Maarja het beeld is trillingsvrij.

Hoe was ie eigenlijk vast gemaakt...
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  donderdag 10 januari 2013 @ 20:29:52 #123
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_121407147
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 20:28 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Zat ie tegen het stoffe bekleding van het dak geplakt...
dan kan het het getril zijn van de hele camera.
Achterruitje
pi_121407923
Geluid van een Lambo is ook weer iets anders dan
de allerdaagse auto...

Nog eens een paar keer geluistert naaar de vid.
Iets in de behuizing lijkt te rammelen.
Misschien dat de hoge (geluids)trillingen van de motor
iets losgerammeld hebben.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_121408867
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 20:24 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Net?

En wannabe mods :')
Ik was niet serieus :-)

Vorige x dat ik n filmpje postte kreeg ik dit te horen...
pi_121409840
quote:
12s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:02 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Ik was niet serieus :-)

Vorige x dat ik n filmpje postte kreeg ik dit te horen...
Ah dat had ik gemist :)
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_121410100
@ blup
Volgens mij hebben meer cams er last van (kijk/luister maar op 03:08)
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_121410486
Mijn dashcam kraakt ook. De duurdere hebben daar geen/minder last van.

Mijn herrieding:
pi_121410765
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:27 schreef CasB het volgende:
Mijn dashcam kraakt ook. De duurdere hebben daar geen/minder last van.

Mijn herrieding:
Ik dacht heel even dat ik naar een Russisch filmpje zat te kijken.....
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_121410917
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:27 schreef CasB het volgende:
Mijn dashcam kraakt ook. De duurdere hebben daar geen/minder last van.

Geen last van idd
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  vrijdag 11 januari 2013 @ 12:21:11 #131
388217 DeUitverkorene
Ik ben het echt
pi_121429598
Ik heb inmiddels een GoPro Hero3 gekocht als actioncam, die dus mooi dienst mag doen als dashcam als er geen action is. Ik had 'm in zijn waterdichte behuizing zitten, maar dat is geen succes voor het geluid. Daar moet ik even wat aan doen, want je moet natuurlijk de sportieve roffel van mijn 3-cilinder horen op het moment dat alle 60 paarden loskomen :')

Beeld vind ik niet slecht, het was al schemerig.


(Ja, ik heb inderdaad een rondje gereden om het kreng te testen)
pi_121429832
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 12:21 schreef DeUitverkorene het volgende:
Ik heb inmiddels een GoPro Hero3 gekocht als actioncam, die dus mooi dienst mag doen als dashcam als er geen action is. Ik had 'm in zijn waterdichte behuizing zitten, maar dat is geen succes voor het geluid. Daar moet ik even wat aan doen, want je moet natuurlijk de sportieve roffel van mijn 3-cilinder horen op het moment dat alle 60 paarden loskomen :')

Beeld vind ik niet slecht, het was al schemerig.


(Ja, ik heb inderdaad een rondje gereden om het kreng te testen)
FF van dekseltje wisselen....

De Go Pro is wel een leuke camera.
Maar als dashcam vind ik het toch een beetje te groot.
Maar voor outdoor activiteiten is het een geweldige camera
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  vrijdag 11 januari 2013 @ 12:30:35 #133
388217 DeUitverkorene
Ik ben het echt
pi_121429895
quote:
De Go Pro is wel een leuke camera.
Maar als dashcam vind ik het toch een beetje te groot.
Maar voor outdoor activiteiten is het een geweldige camera
Ik heb de GoPro achter mijn soort-van ingebouwde navigatiesysteem staan en zie er dus niks van. Maar hij is in principe ook gekocht als outdoor camera (skiën, deze zomer op de boot). Maar als het kan mag hij ook dashcam spelen :)
pi_121430514
Soms dienen mijn fotocamera's ook als dashcam.
Maar dat is voor als ik ga storm chasen.
Dan ben ik net een rijdende filmstudio
Naar voor, achter, links en rechts gerichte camera's
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_121430572
Ik zag op YouTube filmpjes van cams die voor en achter tegelijk filmden.... Iemand een idee welk type dat is?
Dit account is niet meer in gebruik.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 12:55:34 #136
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121430617
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:22 schreef -CRASH- het volgende:
@ blup
Volgens mij hebben meer cams er last van (kijk/luister maar op 03:08)
Jezus, als dat 1 en dezelfde bestuurder is dan mag die wel eens opnieuw zijn rijbewijs halen.
Zeg niet dat die andere automobilisten fouten maken, maar als hij op een uitvoegstrook een auto links gaat inhalen die een stukje "Afsnijd" ben je gewoon idioot bezig.
Daarnaast die voetganger missen bij een voetgangersoversteekplaats, bumperkleven.
niet helemaal afgekeken btw, maar wat een mafketel :')
pi_121430739
Ik zag gister een filmpje van een motorrijder die overal commentaar op had terwijl ie zelf een opgefokt standje was.

Eerst zeiken over voorrang, gaat ie daarna vlak langs een al overstekende voetganger omdat ie voorrang claimt te hebben :')
Dit account is niet meer in gebruik.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 13:01:22 #138
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121430774
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 13:00 schreef Spezza19 het volgende:
Ik zag gister een filmpje van een motorrijder die overal commentaar op had terwijl ie zelf een opgefokt standje was.

Eerst zeiken over voorrang, gaat ie daarna vlak langs een al overstekende voetganger omdat ie voorrang claimt te hebben :')
Zo 1 heb ik inderdaad ook wel eens gezien, was geloof ik in de VS.
Eens kijken of ik em kan vinden.
pi_121430839
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 13:01 schreef lipjes het volgende:

[..]

Zo 1 heb ik inderdaad ook wel eens gezien, was geloof ik in de VS.
Eens kijken of ik em kan vinden.
VS inderdaad :Y
Wat een knuppel is dat :')
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_121431211
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 12:54 schreef Spezza19 het volgende:
Ik zag op YouTube filmpjes van cams die voor en achter tegelijk filmden.... Iemand een idee welk type dat is?
Daar heb je ook weer verschillende types van

Maar een redelijk betaalbare is de
X-Capture X8000 dual dashboard camera + GPS
Maar het is geen HD
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  vrijdag 11 januari 2013 @ 13:22:28 #141
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_121431480
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 13:03 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

VS inderdaad :Y
Wat een knuppel is dat :')
Zat naar iedereen de schelden en te vloeken, middelvinger naar sommige auto's
Ach, das hetzelfde als wat ik laatst zag, met wheelies tussen de auto's door, ruimt zich vanzelf op.
Maar nu weer verder met cams :Y

Tevens gevonden


[ Bericht 17% gewijzigd door lipjes op 11-01-2013 13:29:46 ]
  Moderator vrijdag 11 januari 2013 @ 13:46:33 #142
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_121439775
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 13:22 schreef lipjes het volgende:

[..]

Zat naar iedereen de schelden en te vloeken, middelvinger naar sommige auto's
Ach, das hetzelfde als wat ik laatst zag, met wheelies tussen de auto's door, ruimt zich vanzelf op.
Maar nu weer verder met cams :Y

Tevens gevonden
wat een baas O+
pi_121439868
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 16:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

wat een baas O+
Ik hoop dat je niet serieus bent....
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_121501649
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 13:03 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

VS inderdaad :Y
Wat een knuppel is dat :')
Canada 8-)
Calgary om precies te zijn....
pi_121501774
quote:
6s.gif Op zondag 13 januari 2013 13:40 schreef peeth het volgende:

[..]

Canada 8-)
Calgary om precies te zijn....
Zeker een import.... :P
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_122264506

Yaris wil bus geen voorrang geven :X
pi_122264858
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:27 schreef pvdplanet het volgende:

Yaris wil bus geen voorrang geven :X
Is het ook nog die Yaris die toetert? :X :')
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_122271215
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:27 schreef pvdplanet het volgende:

Yaris wil bus geen voorrang geven :X
die bus rijdt ook vanuit stilstand weg. dat ie groter is zegt nog niet dat ie voorrang heeft :P
pi_122271317
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 20:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

die bus rijdt ook vanuit stilstand weg. dat ie groter is zegt nog niet dat ie voorrang heeft :P
Ken je verkeersregels. Die bus heeft voorrang vanaf het moment dat zijn knipper naar links aangaat. ;)
pi_122271737
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 20:45 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ken je verkeersregels. Die bus heeft voorrang vanaf het moment dat zijn knipper naar links aangaat. ;)
Dit. Is overigens alleen voor binnen de bebouwde kom.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_122271875
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 20:52 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Dit. Is overigens alleen voor binnen de bebouwde kom.
True. En die voorrangsregel telt ook voor niet lijnbussen. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')