abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_115740366
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 23:58 schreef Dance99Vv het volgende:
Over Moeders gesproken,
zal vast wel een topic voor zijn maar ik lul maar gewoon effe van me af.
Mijne moeder zaliger is al 2 jaar aan het hemelen, maar vandaag was zij blijkbaar effe hier.
Ik was vandaag lekker in de tuin bezig de klimop wat te fatsoeneren en weer wat meer bij de grond te krijgen . om een uurtje of drie werd het bloedheet en hield ik het voor gezien in de tuin.
Vond het prachtig weer voor een fietstochtje langs het water en nam mijn teken spulletjes en wat biertjes mee om effe lekker ergens buiten , alleen te zitten en wat te tekenen.(ik vind de natuur hier in de omgeving werkelijk schitterend, zowel om te fotograferen als te tekenen.

enfin, ik eindelijk een plekje gevonden tekenspulletjes uitgepakt , zit lekker , komt er een vrouwtje op leeftijd met een rolstoel met een man daarin ,aangelopen en spreekt mij blijkbaar aan, oordoppen van mijn mp3 speler uit mijn oor , en nogmaals vraagt zei aan mij of zij even mag zitten op het bankje waar ik zit , maar natuurlijk mevrouw het is een openbaar bankje en groot genoeg voor wel 3 personen.

Het vrouwtje gaat zitten en knoopt een praatje aan, ach en wee en vele zorgen , demente man alzheimer, spreekt niet meer en ....ja triest.

Zegt ze opeens ben jij de zoon van (naam van mijn moeder)*......

??? uh ja , ze vertelt over haar relatie en vriendschap met mijn moeder waarvan zij blijkbaar ook weet dat zij al geruime tijd overleden is, en dat ze mij al vanaf dat ik in bathmen kwam wonen al kende...

Ik zou haar waarschijnlijk moeten kennen maar ik ken het hele mens niet weet bij god niet wie het is.
waarvoor ik mij dan ook verontschuldig.

Opeens geef ik antwoord voor mijn moeder, en zeg haar dat het goed is

Ik ben me opeens bewust dat ik antwoord geef namens iemand anders n.l. mijn moeder.

Van het hele gebeuren was ik eigenlijk behoorlijk onder de indruk en zelfs wat van slag af.

Nadat zij weer verder was gaan wandelen met haar man, maar eerst een biertje genuttigd en mijn tekening .....
Is anders geworden dan ik in eerste instantie geplanned had.......heb het tafereeltje getekend.

Toeval ..........toeval bestaat niet.....vond het echt heel typisch......

Sorry , moest het ergens kwijt :{
Wat een mooie ervaring, koester zulke momenten, k kan me ongeveer voorstellen hoe het voelde heb ook zoiets meegemaakt
pi_115740494
Trouwens goedesmorgens allemaal.
Ik heb lekker geslapen in mn tentje t was lekker fris en kon goed ademen.
Had m mooi in de schaduw staan en om half 10 werd k wakker van de kerkklokken.
Morgen maar ff huisarts bellen k heb nog steeds verhoging, hij moet maar ff naar mn longen luisteren ik piep en rochel enzo
Begin ook pijn onderin mn longen te krijgen , zal wel prednison kuur worden en als t erg genoeg is peneciline erbij.
pi_115740739
goeiemorgen!

Oh heerlijk, Mousy! Ik had het erg warm, vannacht.
Das een gemene infectie, trouwens, als ik het zo lees.
pi_115740780
Sterkte mous!
pi_115740793
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 23:58 schreef Dance99Vv het volgende:
Over Moeders gesproken,
Het klinkt iig als iets heel moois wat je daar deed en ervaarde.
pi_115740925
Beterschap Mousy. Hoop dat het allemaal meevalt :)

* Natalie komt net van buiten.
Boodschapjes gegaan. Lopend, of course. Maar wel voornamelijk de schaduw opgezocht want die zon is echt al bloedheet.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zondag 19 augustus 2012 @ 11:44:42 #57
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_115741410
Het vuilnis verzameld en zweten maar!

Ik ben echt een zweetkont bij de minste beweging :@
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Grootste baggeraar 2022 zondag 19 augustus 2012 @ 11:49:03 #58
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_115741501
Natte handdoeken in de vriezer dus :@
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_115741815
Dank jullie wel.

@Sararaats erg he? k ben ook zon zweet kont, drup drup drup hihi , maar je doet er weinig aan en ze zeggen toch altijd zweten is gezond.
pi_115741993
Even een vraagje tussendoor... hoeveel mensen hier doen er aan sport? En daarmee bedoel ik dus ook dus niet alleen in de sportschool, maar ook hardlopen buiten etc.

Overal om mij heen (zus, schoonzus, tantes, vriendinnen) hoor ik dat ze dat toch zeker een paar keer per week doen en het nog leuk vinden ook. Zelf ben ik helemaal niet zo... uhmm... sportief. Ja, ik loop veel en ik doe buikspieroefeningen, maar dat was het wel.
Ik vroeg me af: ben ik nu zo ongezond bezig dat ik niet aan apparaten hang?

(zit er dus aan te denken om me een rond te laten leiden door een sportschool in de buurt. Eens zien of het iets voor me zou kunnen zijn)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_115742009
Heb de temperatuur in de tuin gemeten met mijn antieke thermometer, hier staat hij nog op 41 graden


maar inmiddels op 44 !

Mousy, morgen naar de dokter hoor :o en sterkte in deze hitte :Y .
pi_115742408
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 12:12 schreef Lavenderr het volgende:
Heb de temperatuur in de tuin gemeten met mijn antieke thermometer, hier staat hij nog op 41 graden
[ afbeelding ]

maar inmiddels op 44 !
pffff
quote:
Mousy, morgen naar de dokter hoor :o en sterkte in deze hitte :Y .
Dank je. k ga morgen bellen want de pufjes helpen niet.
Volgens mij tast die hitte ook mn hersenen aan k ben zo sloooooom :P
pi_115743173
sport.. Ik moet er even niet aan denken.. En mijn hersenen zijn inmiddels gesmolten.
  zondag 19 augustus 2012 @ 13:12:02 #64
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_115743545
Een goede middag, lekker lang geslapen.
@Natalie: Om sportief bezig te zijn hoef je niet perse te gaan hardlopen, fietsen is wat ik je in dit weer zou aanraden, en dan in het bijzonder de bosrijke omgeving op te zoeken.

Ik zelf heb altijd de neiging om wanneer de temperaturen boven de 30 gaan, de spaanse/italiaanse oplossing te hanteren....Siesta!! Is wel iets waar je even aan moet wenne maar werkt perfect.
En dan te bedenken dat in die landen ze de siesta willen afschaffen om economische redenen |:(
There is only one religion
  zondag 19 augustus 2012 @ 13:22:19 #65
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_115743836
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 12:12 schreef Lavenderr het volgende:
Heb de temperatuur in de tuin gemeten met mijn antieke thermometer, hier staat hij nog op 41 graden
[ afbeelding ]

maar inmiddels op 44 !

Mousy, morgen naar de dokter hoor :o en sterkte in deze hitte :Y .
je moet 'm ook wel in de schaduw zetten ... >:)
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_115743923
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 12:11 schreef Natalie het volgende:
Even een vraagje tussendoor... hoeveel mensen hier doen er aan sport? En daarmee bedoel ik dus ook dus niet alleen in de sportschool, maar ook hardlopen buiten etc.

Overal om mij heen (zus, schoonzus, tantes, vriendinnen) hoor ik dat ze dat toch zeker een paar keer per week doen en het nog leuk vinden ook. Zelf ben ik helemaal niet zo... uhmm... sportief. Ja, ik loop veel en ik doe buikspieroefeningen, maar dat was het wel.
Ik vroeg me af: ben ik nu zo ongezond bezig dat ik niet aan apparaten hang?

(zit er dus aan te denken om me een rond te laten leiden door een sportschool in de buurt. Eens zien of het iets voor me zou kunnen zijn)
Heb 4 jaar lang niet gesport, maar ben vorige week voor het eerst weer wat gaan doen. 3 kwartier squashen; voel het nu nog. :')

Wel lekker hoor, ga het zeker vaker doen. :)
pi_115743999
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 13:22 schreef R0N1N het volgende:

[..]

je moet 'm ook wel in de schaduw zetten ... >:)
Ja, weet ik, maar ik wilde even meten op de warmste plek.
Hij staat nu weer binnen op een veilig plekje en daar meet hij nu 26 graden. Is nog best hoog voor binnen :o
  zondag 19 augustus 2012 @ 13:32:05 #68
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_115744166
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 12:11 schreef Natalie het volgende:
Even een vraagje tussendoor... hoeveel mensen hier doen er aan sport? En daarmee bedoel ik dus ook dus niet alleen in de sportschool, maar ook hardlopen buiten etc.

Overal om mij heen (zus, schoonzus, tantes, vriendinnen) hoor ik dat ze dat toch zeker een paar keer per week doen en het nog leuk vinden ook. Zelf ben ik helemaal niet zo... uhmm... sportief. Ja, ik loop veel en ik doe buikspieroefeningen, maar dat was het wel.
Ik vroeg me af: ben ik nu zo ongezond bezig dat ik niet aan apparaten hang?

(zit er dus aan te denken om me een rond te laten leiden door een sportschool in de buurt. Eens zien of het iets voor me zou kunnen zijn)
BS! Dat kun je net zo goed gewoon thuis doen. Ik heb een halter van 5-10 kilo & een speciale rubber-band voor allerlei oefeningen. Opdrukken gaat (even) niet meer & hangen sinds kort weer een beetje, maar daarvoor hoef je echt niet naar zo'n overbetaald testosteron hol. :P

Bovendien, wat E_O ook al een beetje zegt, kun je beter gaan fietsen dan hardlopen. Hoe gezond dat ook is op bepaalde vlakken, het is desastreus voor je knieën. Zwemmen is nog het beste, maar daar ben ik persoonlijk niet zo kapot van. :P

Sinds m'n 'donkere jaren' is het ook flink is verval geweest. Op wat gefiets en geskate na, lang weinig aan sport gedaan. Heb nu ook de conditie van een paard. Een dood paard :P

Sinds vorig jaar mei moet ik wel min of meer weer wat sporten, al is het maar om arm en schouder weer aan te sterken e.d. (maar schiet er nog veel te vaak bij in :@ )
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_115744304
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 13:32 schreef R0N1N het volgende:

[..]

BS! Dat kun je net zo goed gewoon thuis doen. Ik heb een halter van 5-10 kilo & een speciale rubber-band voor allerlei oefeningen. Opdrukken gaat (even) niet meer & hangen sinds kort weer een beetje, maar daarvoor hoef je echt niet naar zo'n overbetaald testosteron hol. :P

Bovendien, wat E_O ook al een beetje zegt, kun je beter gaan fietsen dan hardlopen. Hoe gezond dat ook is op bepaalde vlakken, het is desastreus voor je knieën. Zwemmen is nog het beste, maar daar ben ik persoonlijk niet zo kapot van. :P

Sinds m'n 'donkere jaren' is het ook flink is verval geweest. Op wat gefiets en geskate na, lang weinig aan sport gedaan. Heb nu ook de conditie van een paard. Een dood paard :P

Sinds vorig jaar mei moet ik wel min of meer weer wat sporten, al is het maar om arm en schouder weer aan te sterken e.d. (maar schiet er nog veel te vaak bij in :@ )
Gaat het wel goed vooruit met je schouder?
  zondag 19 augustus 2012 @ 14:04:30 #70
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_115745037
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 13:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Gaat het wel goed vooruit met je schouder?
zijne ogen gaan in ieder geval achteruit _O-
There is only one religion
  zondag 19 augustus 2012 @ 14:07:09 #71
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_115745116
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 14:04 schreef Dance99Vv het volgende:
zijne ogen gaan in ieder geval achteruit _O-
:D

Ach, what's in a name :P
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  zondag 19 augustus 2012 @ 14:07:54 #72
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_115745138
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 14:07 schreef R0N1N het volgende:

[..]

:D

Ach, what's in a name :P
;)
There is only one religion
  zondag 19 augustus 2012 @ 14:11:10 #73
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_115745225
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
Gaat het wel goed vooruit met je schouder?
Mwah, het kraakt behoorlijk :P
& ik merk weinig van vooruitgang, maar als ik steeds een maand of zo terugkijk dan is er wel een kleine vooruitgang te bespeuren. Het gaat dus erg langzaam, maar nog wel vooruit.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_115745308
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 14:11 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Mwah, het kraakt behoorlijk :P
& ik merk weinig van vooruitgang, maar als ik steeds een maand of zo terugkijk dan is er wel een kleine vooruitgang te bespeuren. Het gaat dus erg langzaam, maar nog wel vooruit.
Het duurt wel heel lang zeg. Maar gelukkig geen achteruitgang en dat is het belangrijkste nietwaar ^O^
  zondag 19 augustus 2012 @ 14:19:04 #75
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_115745483
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 14:14 schreef Lavenderr het volgende:
Het duurt wel heel lang zeg. Maar gelukkig geen achteruitgang en dat is het belangrijkste nietwaar ^O^
Ja en ik ben er nog lang niet. Enig (volledig, voor zover mogelijk) herstel zou al gauw 2 jaar gaan duren, daar zijn nu "pas" 15 maanden van verstreken. -O-
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_115745645
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 14:19 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Ja en ik ben er nog lang niet. Enig (volledig, voor zover mogelijk) herstel zou al gauw 2 jaar gaan duren, daar zijn nu "pas" 15 maanden van verstreken. -O-
Je bent al over de helft dus !
Nog maar 9 maanden en je kunt weer zo-> *O* doen
pi_115746102
Gezond eten, blijven lopen (ik loop zeker 5 km per dag, en met een flink tempo), maar fietsen klinkt ook niet slecht. Kan best wat tijd vrijmaken voor een km of 10.

Hoe klinkt dat? :@
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_115746373
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 14:41 schreef Natalie het volgende:
Gezond eten, blijven lopen (ik loop zeker 5 km per dag, en met een flink tempo), maar fietsen klinkt ook niet slecht. Kan best wat tijd vrijmaken voor een km of 10.

Hoe klinkt dat? :@
Je vindt jezelf met dat lopen niet al heel sportief bezig, zusje? :D
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_115746719
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 14:51 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Je vindt jezelf met dat lopen niet al heel sportief bezig, zusje? :D
Niet echt... het is niet meer dan lopen van- en naar m'n werk. Beetje het hoofd leeg krijgen en goed wakker worden voor ik aan het werk ga, zeg maar.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_115746889
Nou 5km lopen is een beste work out hoor.
Volgens moet je elke dag minstens een half uur bewegen , als ik zo lees wat jij doet ben je hardstikke gezond bezig.
Kan geen sportschool tegen op.
pi_115746947
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 15:09 schreef mousy31 het volgende:
Nou 5km lopen is een beste work out hoor.
Volgens moet je elke dag minstens een half uur bewegen , als ik zo lees wat jij doet ben je hardstikke gezond bezig.
Kan geen sportschool tegen op.
En kost ook geen klauwen vol geld.
Goed bezig Natalie :Y
pi_115747089
Ik vind sportschool ook heel erg vervelend voor mn hoofd, op zo'n loopband lopen zinloos je gaat nergens heen kijkt continu tegen een muur of erger tegen een spiegel aan.
Ik raak dan verveeld heb t vroeger een paar keer gedaan nee dank je niets voor mij, ga liever door drenthe heen fietsen dan ben je buiten en zie je nog eens wat.
En natuurlijk lopen met mn woefjes.
  zondag 19 augustus 2012 @ 15:18:53 #83
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_115747168
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 14:24 schreef Lavenderr het volgende:
Je bent al over de helft dus !
Nog maar 9 maanden en je kunt weer zo-> *O* doen
Het hindert niet (meer) tijdens m'n gewone doen en laten, dus ach, dat overleef ik wel :P

quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 14:41 schreef Natalie het volgende:
Gezond eten, blijven lopen (ik loop zeker 5 km per dag, en met een flink tempo), maar fietsen klinkt ook niet slecht. Kan best wat tijd vrijmaken voor een km of 10.

Hoe klinkt dat? :@
Heel goed. ;)
Dat lopen voldoet op zich al ruimschoots.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  zondag 19 augustus 2012 @ 15:21:56 #84
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_115747240
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 15:15 schreef mousy31 het volgende:
Ik vind sportschool ook heel erg vervelend voor mn hoofd, op zo'n loopband lopen zinloos je gaat nergens heen kijkt continu tegen een muur of erger tegen een spiegel aan.
Ik raak dan verveeld heb t vroeger een paar keer gedaan nee dank je niets voor mij, ga liever door drenthe heen fietsen dan ben je buiten en zie je nog eens wat.
En natuurlijk lopen met mn woefjes.
^O^ Gelijk heb je ;)
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_115747244
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 15:09 schreef mousy31 het volgende:
Nou 5km lopen is een beste work out hoor.
Volgens moet je elke dag minstens een half uur bewegen , als ik zo lees wat jij doet ben je hardstikke gezond bezig.
Kan geen sportschool tegen op.
Bedankt :)
Maar ik merk wel dat ik een beetje een buikje begin te krijgen. Dus al druk aan de buikspieroefeningen, maar ondanks dat lopen etc wordt die niet minder. Maar goed, sportschool niet nodig, dus. Gewoon doorgaan zoals ik nu doe, en wat gezonder eten :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_115747281
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 15:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En kost ook geen klauwen vol geld.
Goed bezig Natalie :Y
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 15:18 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Heel goed. ;)
Dat lopen voldoet op zich al ruimschoots.
Thanks allebei :)
Nou, als nu drie mensen het zeggen dan moet ik het maar geloven :Y
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zondag 19 augustus 2012 @ 15:24:52 #87
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_115747333
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 15:22 schreef Natalie het volgende:
Bedankt :)
Maar ik merk wel dat ik een beetje een buikje begin te krijgen. Dus al druk aan de buikspieroefeningen, maar ondanks dat lopen etc wordt die niet minder. Maar goed, sportschool niet nodig, dus. Gewoon doorgaan zoals ik nu doe, en wat gezonder eten :)
& dan elke week die 10 km op die fiets erbij. Komt het helemaal goed. ;)
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_115748600
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 15:22 schreef Natalie het volgende:

[..]

Bedankt :)
Maar ik merk wel dat ik een beetje een buikje begin te krijgen. Dus al druk aan de buikspieroefeningen, maar ondanks dat lopen etc wordt die niet minder. Maar goed, sportschool niet nodig, dus. Gewoon doorgaan zoals ik nu doe, en wat gezonder eten :)
Een kleine buikje is toch niks erg?
Ik ben zelf toen ik medicatie moest nemen van 70kg naar 112 kg op mn zwaarst gegaan.
Medicatie zorgde ervoor dat mn hersenen geen signaal meer kregen dat mn maag vol zat.
Gevolg vreetbuien en een enorme drang naar suiker.
Ben de medicatie aan het afbouwen (ben vorig jaar al met de antidepresiva gestopt) en ben ook begonnen met afvallen en eigenlijk gaat het vanzelf. Ik eet veel minder, snoep veel minder als ik vol zit gooi ik wat nog op mn bord ligt weg en duw t niet nog ff naar binnen.
Je doet het hardstikke goed zo hoor, kan menigeen een puntje aan zuigen.
pi_115750795
Vol = vol, zeg ik altijd :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zondag 19 augustus 2012 @ 21:45:49 #90
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_115759939
Waar bij de1 een buikje een verschrikking is, is bij de ander een buikje een zegen.
Door mijn vele sporten en slecht voedselpatroon moet ik uitkijken dat ik niet te mager wordt , als ik een buikje heb kun je mijn ribben tenminste niet meer tellen. ^O^
There is only one religion
  zondag 19 augustus 2012 @ 21:50:44 #91
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_115760144
pfff wordt hier steeds benauwder.....donkere wolken in de lucht maar er valt geen druppel uit
There is only one religion
pi_115760478
quote:
15s.gif Op zondag 19 augustus 2012 21:50 schreef Dance99Vv het volgende:
pfff wordt hier steeds benauwder.....donkere wolken in de lucht maar er valt geen druppel uit
Gíng het maar eens regenen, misschien dat het dan wat koeler wordt.
Nog steeds 25 graden -O-
  zondag 19 augustus 2012 @ 22:04:24 #93
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_115760816
Een hondenleven wordt vaak met een beroerd armzalig bestaan geidentificeerd.
Maar als ik vanavond naar mijn buren hun hond kijk zou dat leven nog niet eens zo slecht hoeven zijn.
Beestje (Sam heet tie) zit de hele avond te genieten van zijn piepeendje in het opblaasbad, >:)
There is only one religion
pi_115762216
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 21:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Gíng het maar eens regenen, misschien dat het dan wat koeler wordt.
Nog steeds 25 graden -O-
Ja bah t is echt vreselijk broeierig
pi_115772426
Slapen gaat niet best als het zo warm is in je slaapkamer... :{
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_115772511
goeiemorgen! oh men... Nog steeds vakantie, dus...Zwemmen!
pi_115774664
Goeiemorgen!
En alweer een prachtige dag.
Mousy, gaat het wat beter?
pi_115774669
Goeiesmorgen mn koorts is weg en ook de benauwdheid word beter schijnbaar doen de pufjes zn werk wel, pijn onderin de longen is ook beter. Ik wacht dus nog ff met dokter bellen want dat heeft nu dus geen zin. Beter want k heb helemaal geen zin in peneciline als het zo zonnig is, want je moet dus uit de zon blijven met dat spul anders kom je onder de uitslag.
Vannacht regen gehad en daarna heb k heerlijk geslapen in de tent.
Fijne zonnige dag allemaal
pi_115774688
lol lavenderr kon je mn gedachten weer eens lezen, ga uit mn hoofd :P
pi_115778156
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:27 schreef mousy31 het volgende:
lol lavenderr kon je mn gedachten weer eens lezen, ga uit mn hoofd :P
Wat fijn dat je zo opgeknapt bent!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')