Zoals ik al zei, ik heb gebeld, ze zeiden dat hun medewerkers in gesprek waren en ik moest wachten. Na lang gewacht was men nog steeds 'in gesprek' dus heb maar opgehangen..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:06 schreef djedz het volgende:
Telefoon
Ons telefoonnummer is 0900 0400 149 (interlokaal tarief). Wij zijn telefonisch bereikbaar van Maandag tot en met Vrijdag van 09.00h tot 21.00h
Dat klopt, maar de H&M doet het ook altijd..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:21 schreef YourAngryPet het volgende:
Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar ik denk het eigenlijk niet. Wanneer je online gekochte spullen bij een filiaal in zou kunnen leveren, kan een filiaal te maken krijgen met een enorme hoeveelheid online gekochte kleding. Voor zo'n filiaan zou dit ontzettend veel extra werk kosten, en daarnaast zouden ze binnen no-time door hun kassageld raken. Zelf zou ik dit als eigenaar nooit toestaan, behalve als er vanuit enkel een locatie gewerkt wordt.
(Maar ik ken heel Mango niet, dusja..)
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:04 schreef Poemgirl het volgende:
Ja, maar als ik naar een MANGO-winkel in het land ga, en ik retour het daar, krijg ik dan mijn geld ook dáár terug?
Als je dus bv per bank hebt betaald, krijg je het per bank terug.quote:Als je een artikel terug naar een winkel brengt, wordt de terugbetaling daar geregeld. Deze informatie wordt naar onze hoofdkantoren gezonden, waar de desbetreffende terugbetaling zal gebeuren met dezelfde betalingswijze als die voor de aankoop gebruikt werd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |