abonnement Unibet Coolblue
pi_115690380
Ik wil wat dingen kopen van de online shop van Mango, en ik vraag me af dat als iets niet past o.i.d., ik het dan kan terugbrengen naar de winkel en ik daar dan mijn geld direct terugkrijg? of werkt 't niet zo? op de site stond het heel vaag uitgelegd :') Ik heb nog proberen te bellen maar "al hun medewerkers waren in gesprek". 10 minuten laten wachten om geld te vissen dus.

http://shop.mango.com/NL/mango

Daar :)
  Moderator vrijdag 17 augustus 2012 @ 19:01:41 #2
9859 crew  Karina
Woman
pi_115690460
1.1 Ruilen en/of retourneren
Zodra je je order ontvangen hebt, beschik je over dertig (30) dagen om het artikel te ruilen en/of terug te sturen. Daarvoor moet je naar een MANGO-winkel in het land van aankoop gaan of het kledingstuk naar het volgende adres sturen:

Freightways Distriservices B.V.
c/o MANGO On Line, S.A. - Return Department
Mandenmakerstraat 6
2222AX Katwijk
The Netherlands

Dit adres behoort tot een transitstation waarvan de pakketten naar onze centrale in Spanje worden verstuurt. De verzending naar Spanje en de afhandeling van de ruil- en/of retourzendingen kan ongeveer 2 weken duren.
Bij klantenservice
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_115690588
Ja, maar als ik naar een MANGO-winkel in het land ga, en ik retour het daar, krijg ik dan mijn geld ook dáár terug?
pi_115690653
Telefoon
Ons telefoonnummer is 0900 0400 149 (interlokaal tarief). Wij zijn telefonisch bereikbaar van Maandag tot en met Vrijdag van 09.00h tot 21.00h
pi_115690783
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:06 schreef djedz het volgende:
Telefoon
Ons telefoonnummer is 0900 0400 149 (interlokaal tarief). Wij zijn telefonisch bereikbaar van Maandag tot en met Vrijdag van 09.00h tot 21.00h
Zoals ik al zei, ik heb gebeld, ze zeiden dat hun medewerkers in gesprek waren en ik moest wachten. Na lang gewacht was men nog steeds 'in gesprek' dus heb maar opgehangen..
pi_115691180
Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar ik denk het eigenlijk niet. Wanneer je online gekochte spullen bij een filiaal in zou kunnen leveren, kan een filiaal te maken krijgen met een enorme hoeveelheid online gekochte kleding. Voor zo'n filiaan zou dit ontzettend veel extra werk kosten, en daarnaast zouden ze binnen no-time door hun kassageld raken. Zelf zou ik dit als eigenaar nooit toestaan, behalve als er vanuit enkel een locatie gewerkt wordt.

(Maar ik ken heel Mango niet, dusja..)
pi_115691205
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:21 schreef YourAngryPet het volgende:
Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar ik denk het eigenlijk niet. Wanneer je online gekochte spullen bij een filiaal in zou kunnen leveren, kan een filiaal te maken krijgen met een enorme hoeveelheid online gekochte kleding. Voor zo'n filiaan zou dit ontzettend veel extra werk kosten, en daarnaast zouden ze binnen no-time door hun kassageld raken. Zelf zou ik dit als eigenaar nooit toestaan, behalve als er vanuit enkel een locatie gewerkt wordt.

(Maar ik ken heel Mango niet, dusja..)
Dat klopt, maar de H&M doet het ook altijd..
  Moderator vrijdag 17 augustus 2012 @ 19:23:28 #8
9859 crew  Karina
Woman
pi_115691230
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:04 schreef Poemgirl het volgende:
Ja, maar als ik naar een MANGO-winkel in het land ga, en ik retour het daar, krijg ik dan mijn geld ook dáár terug?
quote:
Als je een artikel terug naar een winkel brengt, wordt de terugbetaling daar geregeld. Deze informatie wordt naar onze hoofdkantoren gezonden, waar de desbetreffende terugbetaling zal gebeuren met dezelfde betalingswijze als die voor de aankoop gebruikt werd.
Als je dus bv per bank hebt betaald, krijg je het per bank terug.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')