abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:17:05 #1
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_115679065
De definitie volgens BMEzine:
Tatoeëren is een proces waarbij een pigment, gewoonlijk inkt, permanent geimplanteerd wordt onder de huid door het doorboren van de epidermis (A&B) en het in te brengen in de dermis (C)



Voor alle vragen over risico's etc. kan je terecht op:
http://wiki.bmezine.com/index.php/Tattoo

Mocht je op zoek zijn naar wat inspiratie, kijk dan eens op:
http://www.bmezine.com/
http://browse.deviantart.(...)=1&order=5&limit=24#

Zoek je een shop? Of nog meer flash? Of sowieso IETS wat met tattoo's te maken heeft?
http://www.tattoopedia.com/

Nederlandse Tattooblog met forum:
http://www.tonsoftattoos.com/

Wil je weten wat een tattoo kost?
Loop een tattoo winkel binnen; tattoo artiesten rekenen een uurtarief, dus het is afhankelijk van de grootte en detaillering van je kunstwerk, en dat is dus voor elke tattoo anders.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:17:47 #2
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_115679093
Maar niet te.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_115679884
Een vriend van mij woont op Tenerife. Heel de dag zon en hij werkt ook nog eens in de zon.

Ook hij heeft tattoos. Advies daar? Elk uur insmeren en dan komt het helemaal goed.

Vooral niet DIK insmeren en al helemaal niet afdekken. Veel smeren is beter dan dik smeren :)
pi_115681751
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
Een vriend van mij woont op Tenerife. Heel de dag zon en hij werkt ook nog eens in de zon.

Ook hij heeft tattoos. Advies daar? Elk uur insmeren en dan komt het helemaal goed.

Vooral niet DIK insmeren en al helemaal niet afdekken. Veel smeren is beter dan dik smeren :)
Maar wat versta je onder DIK insmeren. Dat je de tattoo bijna niet meer ziet, of wat?
Want dan moet je het wel erg bont maken :P.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:35:48 #5
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_115681941
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar niet te.
Té kan niet :6 Ik had mijn rug met factor 50 ingesmeerd een paar weken geleden maar alsnog verbrand.. Die huid blijft gevoelig...
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:36:12 #6
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_115681961
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:31 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Maar wat versta je onder DIK insmeren. Dat je de tattoo bijna niet meer ziet, of wat?
Want dan moet je het wel erg bont maken :P.
Het trekt toch ook in he.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:39:37 #7
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_115682107
Ik wil nog iets laten zetten op mijn rug, maar daar wacht ik nog even mee tot na deze bittere warme temperaturen.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:41:53 #8
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_115682188
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:39 schreef Danielle83 het volgende:
Ik wil nog iets laten zetten op mijn rug, maar daar wacht ik nog even mee tot na deze bittere warme temperaturen.
Gelijk heb je, die van mij is voor het laatst maanden geleden bijgewerkt, en nog verbrandde het.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:53:26 #9
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_115682650
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:41 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Gelijk heb je, die van mij is voor het laatst maanden geleden bijgewerkt, en nog verbrandde het.
Het ligt ook echt aan de plek waar je hem wilt natuurlijk..
pi_115682732
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:53 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Het ligt ook echt aan de plek waar je hem wilt natuurlijk..
Op je armen met dit weer lijkt me inderdaad geen handige optie...

Afgelopen woensdag was ik trouwens bij een tattoo shop waar een kerel een tattoo op zijn arm kreeg en die vertelde dat hij zaterdag naar decibel (festival) gaat... Dat is toch ook niet handig... Waarom zou je dan vlak daarvoor zoiets laten zetten :?.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:01:53 #11
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_115682930
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:55 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Op je armen met dit weer lijkt me inderdaad geen handige optie...

Afgelopen woensdag was ik trouwens bij een tattoo shop waar een kerel een tattoo op zijn arm kreeg en die vertelde dat hij zaterdag naar decibel (festival) gaat... Dat is toch ook niet handig... Waarom zou je dan vlak daarvoor zoiets laten zetten :?.
Haha wat een gast. Maar decibel kan je ook niet echt serieus nemen :D
pi_115683301
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:01 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Haha wat een gast. Maar decibel kan je ook niet echt serieus nemen :D
Klopt :P.
pi_115688867
Tattoo net laten zetten? Vermijd zon en water met dit weer (douche uitgezonderd, pas wel op met douchegel en shampoo)
pi_115689755
Ik ga in september een dag naar de sauna enzo... Vandaar dat ik nu nog geen tatoo ga nemen.

Iemand ervaring met Fearless in Den Haag, Metallic Art in Rijswijk, Crazy Needle en Blue Tattoo in Delft??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_115694989
Waarom niet in Rotterdam? inkstitution of queen of rings bijv.
pi_115695131
uhh heb ik nog niet gekeken :D Ik was hier in de omgeving aan het kijken... (Rijswijk)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_115695337
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 21:19 schreef Vicky het volgende:
uhh heb ik nog niet gekeken :D Ik was hier in de omgeving aan het kijken... (Rijswijk)
Dat dacht ik al ;) maar er is zoveel meer in de buurt!
pi_115695480
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 21:25 schreef artelligence het volgende:

[..]

Dat dacht ik al ;) maar er is zoveel meer in de buurt!
ik ben totaal maagd in tattooland :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_115697038
M'n haring komt van gabriel @ inkstitution. Erg fijne zaak.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_115697287
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:12 schreef LostFormat het volgende:
M'n haring komt van gabriel @ inkstitution. Erg fijne zaak.
Aha dan was jij diegene op wie mijn zwager moest wachten ;)

Hij had om 14:00 uur een afspraak donderdag bij gabriel :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2012 22:19:36 ]
pi_115697462
Klopt, kleine wereld. :Y

Was ie niet gebeld om die afspraak te verplaatsen? Had een eerdere afspraak die niet doorging en toen de donderdag genomen. Ze zouden nog proberen die van twee uur wat naar achteren te zetten..
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_115697672
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:23 schreef LostFormat het volgende:
Klopt, kleine wereld. :Y

Was ie niet gebeld om die afspraak te verplaatsen? Had een eerdere afspraak die niet doorging en toen de donderdag genomen. Ze zouden nog proberen die van twee uur wat naar achteren te zetten..
Nope niet gebeld :D weet ook niet precies hoe het zit hoor, maar hij zou eerst die donderdag er voor gaan ;)

Maar ze hadden hem gebeld of hij naar afgelopen donderdag kon :P

Ze vonden het niet heel erg hoor! Ik wel want nu moest ik langer op hun kinderen passen _O-

Maar gabriel is echt goed! Hij heeft de tattoo van mijn man gedaan. Kristel heeft die van mij gedaan. Ik ga na de vakantie weer terug voor een nieuw ontwerp :P liefst door errol O+
pi_115697766
Ik zal Inkstitution op mijn lijstje zetten..... Vind het zo lastig... en ik ben heel erg kieskeurig :@
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_115697869
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:30 schreef Vicky het volgende:
Ik zal Inkstitution op mijn lijstje zetten..... Vind het zo lastig... en ik ben heel erg kieskeurig :@
Als je heel kieskeurig bent, dan is Inkstitution een goede keuze :P

Wat wil je laten zetten?
pi_115697979
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:33 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Als je heel kieskeurig bent, dan is Inkstitution een goede keuze :P

Wat wil je laten zetten?

Zoiets maar dan andere bloemetjes, wat kleur erin en de namen van mijn kinderen met sierlijke letters..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_115698013
Sowiese een van de betere, zo niet de beste, van Zuid-Holland.

Maar als je kieskeurig bent, gewoon de shops binnenlopen en je ding voorleggen. Aan hun reactie, hoe de shop er uit ziet en de sfeer kan je al veel uithalen.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_115698020
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:31 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Maar wat versta je onder DIK insmeren. Dat je de tattoo bijna niet meer ziet, of wat?
Want dan moet je het wel erg bont maken :P.
Gewoon uitsmeren en dan elk uur.

Hij gaat zelf jetskieen enzo met een verse tattoo :')

Ok ik zou dat nooit doen, maar op zo'n eiland is het erg moeilijk om de zon te vermijden, dus die hebben geen keus.

Adviezen zijn daar ook heel anders dan in Nederland. Ik zal eens proberen om van die adviezen een foto te maken, aan het einde van mijn vakantie ga ik weer een nieuwe piercing laten zetten daar :P
pi_115698098
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:35 schreef Vicky het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zoiets maar dan andere bloemetjes, wat kleur erin en de namen van mijn kinderen met sierlijke letters..
Vraag naar Kristel :Y
Zij is ook erg goed en werkt superfijntjes ;)

Errol is nog net iets beter, maar wachttijd, en geen idee of hij dit soort tattoos nog doet :)
pi_115698180
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:38 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Vraag naar Kristel :Y
Zij is ook erg goed en werkt superfijntjes ;)

Errol is nog net iets beter, maar wachttijd, en geen idee of hij dit soort tattoos nog doet :)
ik wil sws pas na 8 september
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_115698237
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:40 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik wil sws pas na 8 september
Dan moet je nu wel langsgaan.
Sowieso 50 euro aanbetaling.

Oe het begint weer te kriebelen bij mij O+
pi_115698249
Erol was gisteren bezig met een massive chestpiece. Echt te mooi. Kerel is echt zo goed.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_115698277
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:42 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Dan moet je nu wel langsgaan.
Sowieso 50 euro aanbetaling.

Oe het begint weer te kriebelen bij mij O+
hmm oke...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_115698517
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:43 schreef Vicky het volgende:

[..]

hmm oke...
Wat? :D
pi_115698555
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:48 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Wat? :D
aanbetaling...

Ik wil eerst wat ontwerpjes zien voordat ik besluit waar ik 'm ga laten zetten :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_115698711
Ontwerp = werk. Lijkt me niet meer als normaal om daarvoor te moeten betalen.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_115698767
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:52 schreef LostFormat het volgende:
Ontwerp = werk. Lijkt me niet meer als normaal om daarvoor te moeten betalen.
snap ik....

ik ben helaas zelf niet zo creatief om iets te ontwerpen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:17:49 #37
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_115699926
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:53 schreef Vicky het volgende:

[..]

snap ik....

ik ben helaas zelf niet zo creatief om iets te ontwerpen..
Ook als je zelf met een ontwerp komt zal de artiest denk ik sowieso nog er naar kijken of het klopt/nog iets veranderd kan worden.
吴 曼 迪
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:26:22 #38
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_115700311
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:17 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ook als je zelf met een ontwerp komt zal de artiest denk ik sowieso nog er naar kijken of het klopt/nog iets veranderd kan worden.
Het lijkt me wel schelen als je slechts met een idee komt wat uitgewerkt moet worden door de artiest of dat je iets zo goed als pasklaar aanlevert. Het ontwerpproces voor mijn tattoo doe ik zelf, vind ik ook veel te leuk, en neem dan alle varianten mee als ik eind september zaken af ga om te polsen, zodat ze mee kunnen denken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_115701061
Tippen julie? Ik was minder kwijt dan ik verwacht had en ben er ook blijer mee dan ik verwacht had. Maar toch geen tip gegeven..
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_115703963
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:42 schreef LostFormat het volgende:
Erol was gisteren bezig met een massive chestpiece. Echt te mooi. Kerel is echt zo goed.
Vandaag was mijn vriend aan de beurt bij Errol. Draak sleeve af gemaakt. Als ze verhuisd zijn worden worden weer nieuwe afspraken gemaakt.

Ik wil denk ik ook wat van Manolo.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 04:29:07 #41
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_115706988
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:42 schreef LostFormat het volgende:
Tippen julie? Ik was minder kwijt dan ik verwacht had en ben er ook blijer mee dan ik verwacht had. Maar toch geen tip gegeven..
Fooi bedoel je? Ik hoorde laatst dat dat bijvoorbeeld in Amerika gebruikelijk is om 10-15% van de prijs ook nog als fooi te geven, doen we dat in Nederland ook? Ik heb destijds wel gezegd dat ze de ¤5 euro die ze me terug wilden geven gewoon mochten houden, maar dat was niet bepaald 10% van het bedrag whehe.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_115707805
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:42 schreef LostFormat het volgende:
Tippen julie? Ik was minder kwijt dan ik verwacht had en ben er ook blijer mee dan ik verwacht had. Maar toch geen tip gegeven..
Ik doe het eigenlijk niet omdat ik het al duur zat vind. Moet er echt voor sparen :@

Maar die van Kristel is mijn eerste tattoo die echt mooi is geworden en gebleven. En heb ook gezegd voor kleinere tattoo's kom ik bij je terug, en dat is natuurlijk ook goed... Want ze verdienen daar natuurlijk wel aan.

Voor mijn grote tattoo wil ik echt alleen bij errol :P (van schouder tot onder aan mijn rug)
  zondag 19 augustus 2012 @ 11:01:20 #43
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_115740516
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:41 schreef Vicky het volgende:
Ik ga in september een dag naar de sauna enzo... Vandaar dat ik nu nog geen tatoo ga nemen.

Iemand ervaring met Fearless in Den Haag, Metallic Art in Rijswijk, Crazy Needle en Blue Tattoo in Delft??
Fearless hoor ik goeie verhalen over. Bij Blue Tattoo in Delft ben ik 10 jaar geleden geweest, maar die zijn (vlgs mij) verhuisd naar Naaldwijk? Nu ik die tattoo zie ben ik r wat minder blij mee dan toen. 1e tattoo, barcode. En -overdreven gezegd- lijkt nu op 1 groot zwart vlak van veraf...

2 maanden geleden bij http://www.timeless-tattoo-piercing.nl/ in Den Haag geweest. Prima ervaring mee. Goed gevoel aan overgehouden, nog geweest voor checkup, moet nog even terug om bij te kleuren. En n afspraak maken voor n vlgd nieuwe tattoo... :D
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
  zondag 19 augustus 2012 @ 13:35:41 #44
211793 PiercedGal
Groetjes Mij!!
pi_115744284
Ik heb 50 euro moeten aanbetalen maar ook omdat ik pas over een half jaar terecht kon...wie weet bel ik af en dan hebben hun tijd in mij gestoken voor niks.

En fooi ga ik niet geven, vind mijn tattoo al duur zat! of hij moet zoveel goedkoper worden dat ik er nog wat van kan missen ;)

Nog 30 dagen!!!!!!! ben aan het aftellen :)
Herriner je gisteren..
Droom van morgen...
Maar leef vandaag !!!
pi_115808222
Ik wil heel graag een tattoo laten zetten, ik heb nu nog helemaal niks. Ik wil het liefst een sleeve, tot net iets onder mijn elleboog. Ik vindt het alleen echt suuupermoeilijk om iets te bedenken wat ik erin wil. Iets uit catalogus vindt ik niks, ik ben geen billboard, ik wil iets unieks.
Nou vindt ik die maori tattoo's heel bijzonder, en bij bijvoorbeeld Rob Deut wordt er een tattoo aan de hand van je eigen leven ontworpen. Heeft iemand ervaring hiermee? Het is niet zo dat ik een buitengewoon spannend leven heb gehad tot nu toe dus valt er dan uberhaupt iets van te maken?
Iemand nog tips om eventueel iets anders te bedenken?

thanks ;)
pi_115808294
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 00:32 schreef blingbling11 het volgende:
Ik wil heel graag een tattoo laten zetten, ik heb nu nog helemaal niks. Ik wil het liefst een sleeve, tot net iets onder mijn elleboog. Ik vindt het alleen echt suuupermoeilijk om iets te bedenken wat ik erin wil. Iets uit catalogus vindt ik niks, ik ben geen billboard, ik wil iets unieks.
Nou vindt ik die maori tattoo's heel bijzonder, en bij bijvoorbeeld Rob Deut wordt er een tattoo aan de hand van je eigen leven ontworpen. Heeft iemand ervaring hiermee? Het is niet zo dat ik een buitengewoon spannend leven heb gehad tot nu toe dus valt er dan uberhaupt iets van te maken?
Iemand nog tips om eventueel iets anders te bedenken?

thanks ;)

Als je niet weet wat je wil, waarom wil je het dan?
pi_115808379
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 00:35 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Als je niet weet wat je wil, waarom wil je het dan?
Omdat ik het gewoon een bijzonder mooie vorm van lichaamsversiering vind.
pi_115808432
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 00:38 schreef blingbling11 het volgende:

[..]

Omdat ik het gewoon een bijzonder mooie vorm van lichaamsversiering vind.
Dat vind ik ook. Maar waarom zou je geforceerd iets bedenken? Ik zou ook wel meer inkt willen maar als ik geen idee in mijn hoofd krijg neem ik niets. Ik ga niet eindeloos plaatjes kijken om dan na een week te besluiten dat ik zoiets wil. Maar goed dat ben ik. Ik zou liever 5 jaar wachten tot je uit jezelf met een goed idee komt ipv andere mensen te vragen.
pi_115808481
Het komt nu een beetje over als: ik wil inkt om de inkt en verder niks. Moet je helemaal zelf weten maar ik ben daar niet zo van. :P
pi_115808540
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 00:40 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Dat vind ik ook. Maar waarom zou je geforceerd iets bedenken? Ik zou ook wel meer inkt willen maar als ik geen idee in mijn hoofd krijg neem ik niets. Ik ga niet eindeloos plaatjes kijken om dan na een week te besluiten dat ik zoiets wil. Maar goed dat ben ik. Ik zou liever 5 jaar wachten tot je uit jezelf met een goed idee komt ipv andere mensen te vragen.
Ik probeer dit ook al ruim 5 jaar voor mezelf te bedenken, maar ik vind het zeer lastig, misschien omdat ik de creativiteit er niet voor heb. Ik vraag ook niet aan jullie WAT ik moet nemen, maar hoe ik er misschien op kan komen.
pi_115809262
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:12 schreef artelligence het volgende:
Tattoo net laten zetten? Vermijd zon en water met dit weer (douche uitgezonderd, pas wel op met douchegel en shampoo)
Houten staken, kruizen en knoflook ook liefst vermijden ;)
BFF met GGMM
pi_115811978
quote:
12s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 01:10 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Houten staken, kruizen en knoflook ook liefst vermijden ;)
Hahaha, je begrijpt me wel :p
pi_115824296
*O* Er wordt een tattoo voor me ontworpen! *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_115825827
Ik heb net mijn eerste tattoo laten zetten.. Een triquetra met de as van mijn moeder. Op zich super simpel, maar voor mij een grote betekenis.

Het deed ook stukken minder zeer dan ik verwacht had. Heb er nu alleen nog ondoorzichti folie overheen zitten dus foto komt later :)
pi_115826438
Ik ga waarschijnlijk in december een nieuwe laten zetten in Indonesië.
Ga het wel aan het eind van de vakantie doen natuurlijk en nog even hard op zoek naar goede shops :D
Faka G
pi_115828542
pi_115835328
Mooi Hitomi! Zeker met de betekenis!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:31:56 #58
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_115839599
Ik ben weer flink aan het rondneuzen. Wil iets vrolijks, iets wat uitdraagt dat je iedere dag vrolijk moet zijn etc blabla, maar niet zo afgezaagd als "Carpe Diem" op m'n onderarm :').

Iemand nog goeie links voor inspiratie?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:14:59 #59
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_115841757
YOLO ;)
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_115862220
Ik heb zo'n jeuk! ;(
pi_115872453
Is er toevallig iemand die een soort 'sleeve' op z'n kuit heeft? Leek me opzich wel 'n leuk idee en heb 't idee dat niet veel mensen dit hebben. Tevens op zoek naar wat inspiratie :)
pi_115876298
quote:
10s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 12:51 schreef Orbeatle het volgende:
Ik heb zo'n jeuk! ;(
Dito.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_115876392
Edit: verkeerde topic :')
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_115876630
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 17:15 schreef Exterminator het volgende:
Is er toevallig iemand die een soort 'sleeve' op z'n kuit heeft? Leek me opzich wel 'n leuk idee en heb 't idee dat niet veel mensen dit hebben. Tevens op zoek naar wat inspiratie :)
Mijn onderbeen staat voor 70% vol.. Alleen tussen de plaatjes in, moet nog opgevuld worden, om het compleet te maken.
Stijl is oldskool.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_115879653
2 weken oud.. Ben er super tevreden mee, Het is niet de beste pic, maar hier was hij 2 uur oud. Zal van de week een betere maken.

Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 20:53:10 #66
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_115880339
Nice..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 23 augustus 2012 @ 18:11:18 #67
371030 Bijstandsuitkering
Tijd voor een boventitel
pi_115917211
Hey hey,

Ik ben in amerika geboren en ik wil graag een tattoo laten zetten om deze 'roots' als het waren te vereeuwigen op mijn lichaam...

Ik ben opzoek naar ideeen.. Mischien iemand die mij wilt helpen?
Wil niet een hele grote, qua plek heb ik voorkeur voor op m'n chest of in mn zij..

greetz
Niks te melden.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 18:41:31 #68
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_115918274
waar denk je aan als je aan Amerika denkt? aan de vlag, aan je huis, aan bepaald eten, aan een boom, wat dan ook?
pi_115920729
uit welk deel van Amerika kom je?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  donderdag 23 augustus 2012 @ 19:58:22 #70
371030 Bijstandsuitkering
Tijd voor een boventitel
pi_115920971
Heyhey,
Ik kom uit calafornie.
Als ik aan amerika denk, denk ik aan een 'Eagle', aan de vlag en aan familie.
Ik wil ook een subtiele tattoo, niet ene die teveel aandacht trekt.
Niks te melden.
pi_115921160
Als je nou een artist zoekt wiens stijl je aanstaat en je geeft hem wat van deze dingen als uitgangspunt, dan kan hij er vast wat mee om een ontwerp te maken. :)
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_115921295
Een beer :D

California... Ik zou er niet weg gegaan zijn O+
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  donderdag 23 augustus 2012 @ 20:07:42 #73
371030 Bijstandsuitkering
Tijd voor een boventitel
pi_115921393
^^ nee een beer lijkt me niet zo cool..
Wel een eagle !

Maarreh, ben ook niet uit mezelf weg gegaan ;)
Niks te melden.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 20:09:32 #74
371030 Bijstandsuitkering
Tijd voor een boventitel
pi_115921487


Zoiets vind ik erg tof, maar dat past niet mooi in mn zij lijkt me...
Maargoed, ga eens naar een tattoo shop denk ik.
Niks te melden.
pi_115922169
-knip dat plaatje had ik er heul niet neergezet-

Vinnum best tof :D
Leuker dan de 'standaard eagle'

[ Bericht 32% gewijzigd door Lamb29 op 23-08-2012 21:55:35 ]
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_115940798
Kan het kwaad als ik een pleister op m'n tattoo plak (al wel genezen enzo) , om hem te bedekken, de randen van de pleister(de plakkanten) zitten dan ook op de tattoo, dus vandaar dat ik twijfel.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 08:08:07 #77
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_115940990
Nee, zolang het geen verse tattoo is, kan het geen kwaad.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_115941285
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 20:36 schreef dimmak het volgende:
2 weken oud.. Ben er super tevreden mee, Het is niet de beste pic, maar hier was hij 2 uur oud. Zal van de week een betere maken.

[ afbeelding ]
Wie heeft die gezet? :o Lijkt heel erg op de stijl van http://jellesoos.tumblr.com/ Erg tof in ieder geval zeg.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:16:39 #79
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_115941797
Gewoon een standaard old skool schip toch?
pi_115942428
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 08:41 schreef Blistering het volgende:

[..]

Wie heeft die gezet? :o Lijkt heel erg op de stijl van http://jellesoos.tumblr.com/ Erg tof in ieder geval zeg.
Was ook mijn eerste gedachten.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:29:33 #81
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_115973836
Eind november kan ik pas bij Dragon in Eindhoven terecht, maar de afspraken staan!
opgezegd@fok.nl
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 15:38:01 #82
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_115991444
Vandaag gezet. Onze eerste tattoo.

  zondag 26 augustus 2012 @ 10:47:14 #83
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_116016080
Wat een leuken, Silmarwen! O+
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
pi_116016601
Tof Silmarwen!

Ik ben verliefd geworden op de Polynesische stijl, alleen is dat niet een stijl die je ''even'' laat zetten :7 Dus maar heel goed inlezen, en research doen.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_116020107
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 15:38 schreef Silmarwen het volgende:
Vandaag gezet. Onze eerste tattoo.

[ afbeelding ]
leuk!!
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_116022733
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 15:38 schreef Silmarwen het volgende:
Vandaag gezet. Onze eerste tattoo.

[ afbeelding ]
Niet mijn ding, maar erg strak gezet! Leuk!
pi_116023006
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 08:41 schreef Blistering het volgende:

[..]

Wie heeft die gezet? :o Lijkt heel erg op de stijl van http://jellesoos.tumblr.com/ Erg tof in ieder geval zeg.
Een Braziliaan uit de shop van Hanky Panky.
Uitvinder van de biersmiley.
  zondag 26 augustus 2012 @ 14:54:37 #88
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_116024250
Die tattoo-artist was echt geweldig. Fox tattoo in Woerden. Sympathiek, strak en snel gezet. Kan ook erg goed tekenen trouwens.
pi_116033377
Mijn vrouw loopt met het onzalige idee rond om ook zo'n inktvlek op haar arm te laten zetten. Mijn ouders hebben al gereageerd met de mededeling dat als ze dat heeft, ze niet meer welkom is bij hen.

En ik geef mijn ouders groot gelijk hierin. Nou is m'n vrouw boos op me...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_116033450
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 18:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
Mijn vrouw loopt met het onzalige idee rond om ook zo'n inktvlek op haar arm te laten zetten. Mijn ouders hebben al gereageerd met de mededeling dat als ze dat heeft, ze niet meer welkom is bij hen.

En ik geef mijn ouders groot gelijk hierin. Nou is m'n vrouw boos op me...
Sneu.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_116033880
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 18:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
Mijn vrouw loopt met het onzalige idee rond om ook zo'n inktvlek op haar arm te laten zetten. Mijn ouders hebben al gereageerd met de mededeling dat als ze dat heeft, ze niet meer welkom is bij hen.

En ik geef mijn ouders groot gelijk hierin. Nou is m'n vrouw boos op me...
:O
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_116034214
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 18:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
Mijn vrouw loopt met het onzalige idee rond om ook zo'n inktvlek op haar arm te laten zetten. Mijn ouders hebben al gereageerd met de mededeling dat als ze dat heeft, ze niet meer welkom is bij hen.

En ik geef mijn ouders groot gelijk hierin. Nou is m'n vrouw boos op me...
Triest.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_116034373
Triest...

Ik wil al jaren een tattoo maar van mijn ouders mocht ik er geen een zolang ik npg thuis woonde.. Ik woon al 8jr op mezelf maar heb nog geen tattoo..

Mijn man is niet zo'n tattoofan maar het is mijn lijf...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:11:53 #94
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_116034495
Ach, sommige mensen vinden het fijn om discussies op gang te brengen en volgens mij is daffidodinges zo'n figuur.

Vicky: Mijn vriend vindt tattoo's ook niet echt wat, maar vindt het wel prima dat ik er nu 3 heb :). Als ik er ooit nog 1 bij wil laten zetten zal hij ook niet moeilijk doen.
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:12:42 #95
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_116034525
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 18:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
Mijn vrouw loopt met het onzalige idee rond om ook zo'n inktvlek op haar arm te laten zetten. Mijn ouders hebben al gereageerd met de mededeling dat als ze dat heeft, ze niet meer welkom is bij hen.

En ik geef mijn ouders groot gelijk hierin. Nou is m'n vrouw boos op me...
Ja je moet goed opletten want zodra je een tattoo hebt laten zetten veranderd je persoonlijkheid :Y

:')
吴 曼 迪
pi_116034560
quote:
17s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:12 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ja je moet goed opletten want zodra je een tattoo hebt laten zetten veranderd je persoonlijkheid :Y

:')
En dat gebeurd iedere keer als je er eentje zet? Oei, dan heb ik een probleem..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:14:59 #97
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_116034604
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:13 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

En dat gebeurd iedere keer als je er eentje zet? Oei, dan heb ik een probleem..
Misschien heb je geluk en heb je het juiste aantal laten zetten zodat je weer hetzelfde als eerst bent ^O^
吴 曼 迪
pi_116034732
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:11 schreef Ehhe het volgende:
Ach, sommige mensen vinden het fijn om discussies op gang te brengen en volgens mij is daffidodinges zo'n figuur.
Absoluut niet. Ik ben heel normaal.
quote:
Vicky: Mijn vriend vindt tattoo's ook niet echt wat, maar vindt het wel prima dat ik er nu 3 heb :). Als ik er ooit nog 1 bij wil laten zetten zal hij ook niet moeilijk doen.
Dat is het grote risico. Mijn vrouw wordt nogal wat beïnvloed door een tokkie-wijf een paar straten verderop die al helemaal volstaat. Voor je 't weet wil zij ook alles ingekleurd hebben.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_116034766
quote:
17s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:14 schreef megamandy het volgende:

[..]

Misschien heb je geluk en heb je het juiste aantal laten zetten zodat je weer hetzelfde als eerst bent ^O^
Ik heb er 8, dus dan zou ik nu moeten stoppen of minimaal tot 10 doorgaan..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_116034796
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:19 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Absoluut niet. Ik ben heel normaal.

[..]

Dat is het grote risico. Mijn vrouw wordt nogal wat beïnvloed door een tokkie-wijf een paar straten verderop die al helemaal volstaat. Voor je 't weet wil zij ook alles ingekleurd hebben.
Dat je vrouw in staat is om zich te laten beinvloeden door een 'tokkie-wijf' zegt al genoeg over jullie persoonlijkheid :') :W
pi_116034797
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:19 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Absoluut niet. Ik ben heel normaal.

[..]

Dat is het grote risico. Mijn vrouw wordt nogal wat beïnvloed door een tokkie-wijf een paar straten verderop die al helemaal volstaat. Voor je 't weet wil zij ook alles ingekleurd hebben.
Haar lijf, haar keuze, klaar.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:21:42 #102
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_116034817
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:19 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Absoluut niet. Ik ben heel normaal.

[..]

Dat is het grote risico. Mijn vrouw wordt nogal wat beïnvloed door een tokkie-wijf een paar straten verderop die al helemaal volstaat. Voor je 't weet wil zij ook alles ingekleurd hebben.
Dat kan toch? Je vrouw verandert niet ineens in een tokkie-wijf. Jij zal vast ook dingen doen waar zij het niet mee eens is, geven en nemen is het in een relatie hoor.
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
pi_116034818
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:19 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Absoluut niet. Ik ben heel normaal.

[..]

Dat is het grote risico. Mijn vrouw wordt nogal wat beïnvloed door een tokkie-wijf een paar straten verderop die al helemaal volstaat. Voor je 't weet wil zij ook alles ingekleurd hebben.
En dit post je in een tattoo topic waar iedereen al vol staat. Troll. Maak een klaagbaaktopic aan.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:21:48 #104
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_116034822
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:20 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Ik heb er 8, dus dan zou ik nu moeten stoppen of minimaal tot 10 doorgaan..
Dat ben ik vergeten :@
吴 曼 迪
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:22:12 #105
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_116034833
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:21 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Haar lijf, haar keuze, klaar.
Ja dat idd.
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:22:31 #106
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_116034842
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:21 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Haar lijf, haar keuze, klaar.
Prima, ware het niet dat ze dan bij m'n ouders niet meer binnenmag.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:22:35 #107
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_116034845
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:19 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Absoluut niet. Ik ben heel normaal.

[..]

Dat is het grote risico. Mijn vrouw wordt nogal wat beïnvloed door een tokkie-wijf een paar straten verderop die al helemaal volstaat. Voor je 't weet wil zij ook alles ingekleurd hebben.
En wat zou er dan aan haar veranderen als ze een tattoo neemt? (behalve de tattoo zelf dan natuurlijk).
吴 曼 迪
pi_116034885
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:22 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Prima, ware het niet dat ze dan bij m'n ouders niet meer binnenmag.
Dan zijn jouw ouders wel heel bekrompen. Waarom is ze dan niet meer welkom?
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:23:46 #109
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_116034890
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:22 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Prima, ware het niet dat ze dan bij m'n ouders niet meer binnenmag.
Sorry maar als iemand niet meer met mij om zou willen gaan alleen daarom weet je denk ik ook genoeg :')
吴 曼 迪
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:24:43 #110
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_116034934
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:22 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Prima, ware het niet dat ze dan bij m'n ouders niet meer binnenmag.
Dat zou ik dan voor lief nemen. Mensen die mij afkeuren om wat ik mooi/leuk vind :N
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:24:46 #111
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_116034938
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Dan zijn jouw ouders wel heel bekrompen. Waarom is ze dan niet meer welkom?
Omdat mijn ouders geen "kampjoekels" over de vloer willen hebben.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:25:18 #112
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_116034954
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:24 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Omdat mijn ouders geen "kampjoekels" over de vloer willen hebben.
Dan gaat ze daar dus gewoon niet meer heen. Opgelost :D
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
pi_116035016
Vind te veel tattoo's ook niet mooi. Ik hou van kleine subtiele tattoo's.. Maar men moet doen.wat ie mooi vindt..

als je vrouw een tattoo wil, moet zij weten, haar lijf.. Wil ze er een over haar hele rug.. haar,keus...

en stel ze neemt er een, bijvoorbeeld op haar bil waar verder niemand mziet, mag ze dan nog steeds niet meer naar binnen?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:26:58 #114
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_116035020
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:19 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Absoluut niet. Ik ben heel normaal.

[..]

Dat is het grote risico. Mijn vrouw wordt nogal wat beïnvloed door een tokkie-wijf een paar straten verderop die al helemaal volstaat. Voor je 't weet wil zij ook alles ingekleurd hebben.
Als ik je vrouw was vroeg ik acuut scheiding aan en probeerde mezelf mijn domheid te vergeven ooit met een dergelijke elitaire, snobistische bal getrouwd te zijn geweest. Je bent nogal naar opgevoed door die ouders van je en staat kennelijk nog steeds ernstig onder hun gezag, dat je zo in hun pas loopt.

En nee, ik heb geen tattoo, wil geen tattoo, en vind tattoos zonder uitzondering afschuwelijk lelijk zodra ze op een lijf worden vereeuwigd (als ontwerp/kunst zijn ze vaak schitterend), maar dat wil nog niet zeggen dat ik mensen een bepaalde negatieve klassificatie meegeef omdat ze een (of meerdere) tattoo(s) hebben.

Droeftoeter.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:27:46 #115
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_116035039
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:25 schreef Ehhe het volgende:

[..]

Dan gaat ze daar dus gewoon niet meer heen. Opgelost :D
En hoe leggen we dat aan onze kinderen uit?
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_116035055
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:24 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Omdat mijn ouders geen "kampjoekels" over de vloer willen hebben.
een tattoo hebben betekent meteen dat je een "kampjoekel" bent?
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_116035099
Ik zou niet eens boos zijn eigenlijk. Zou niet graag op de bank zitten met mensen die zo'n ontzettende bekrompen gedachtengang hebben en mij ineens op een negatieve manier anders gaan behandelen omdat ik iets aan mijn uiterlijk verander. :')
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:29:40 #118
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_116035100
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:27 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

En hoe leggen we dat aan onze kinderen uit?
Precies zoals het is: opa en oma zijn bekrompen en bevooroordeeld.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:31:00 #119
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_116035148
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:26 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Als ik je vrouw was vroeg ik acuut scheiding aan en probeerde mezelf mijn domheid te vergeven ooit met een dergelijke elitaire, snobistische bal getrouwd te zijn geweest. Je bent nogal naar opgevoed door die ouders van je en staat kennelijk nog steeds ernstig onder hun gezag, dat je zo in hun pas loopt.

En nee, ik heb geen tattoo, wil geen tattoo, en vind tattoos zonder uitzondering afschuwelijk lelijk zodra ze op een lijf worden vereeuwigd (als ontwerp/kunst zijn ze vaak schitterend), maar dat wil nog niet zeggen dat ik mensen een bepaalde negatieve klassificatie meegeef omdat ze een (of meerdere) tattoo(s) hebben.

Droeftoeter.
Amen.
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:31:46 #120
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_116035173
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:27 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

En hoe leggen we dat aan onze kinderen uit?
Nou simpel.

Je opa en oma konden het niet verkroppen dat je mamma een tattoo heeft genomen. Dan trekken ze zelf de conclusie wel.

Anyways, overduidelijke troll.
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:32:02 #121
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_116035180
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:28 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

een tattoo hebben betekent meteen dat je een "kampjoekel" bent?
Blijkbaar. Net zoals grote hoeveelheden ijzer in je gezicht enzo...

Ik zal niet meteen beweren dat het een kampwijf wordt door zo'n vlek, maar erg smaakvol zal ik het ook niet vinden.

Komt nog bij dat ik mijn vrouw na veertien jaar best goed ken en gewoon weet dat ze over een jaar of twee weer komt janken dat ze liever toch geen vlek meer heeft. En dan zijn we helemaal vertrokken voor een paar jaar en een sloot geld.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_116035218
quote:
17s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:29 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Precies zoals het is: opa en oma zijn bekrompen en bevooroordeeld.
Opa en oma vinden het belangrijker dat de buurt niet ziet dat zij een schoondochter met een tattoo hebben dan dat ze hun kleinkinderen kunnen zien O+
pi_116035239
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:32 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Blijkbaar. Net zoals grote hoeveelheden ijzer in je gezicht enzo...

Ik zal niet meteen beweren dat het een kampwijf wordt door zo'n vlek, maar erg smaakvol zal ik het ook niet vinden.

Komt nog bij dat ik mijn vrouw na veertien jaar best goed ken en gewoon weet dat ze over een jaar of twee weer komt janken dat ze liever toch geen vlek meer heeft. En dan zijn we helemaal vertrokken voor een paar jaar en een sloot geld.
:') Ga ergens anders trollen jochie :O
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:34:19 #124
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_116035263
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:33 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Opa en oma vinden het belangrijker dat de buurt niet ziet dat zij een schoondochter met een tattoo hebben dan dat ze hun kleinkinderen kunnen zien O+
Dat ja O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:34:20 #125
2738 Knut
Loyal Dog
pi_116035265
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:34:23 #126
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_116035267
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:32 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Blijkbaar. Net zoals grote hoeveelheden ijzer in je gezicht enzo...

Ik zal niet meteen beweren dat het een kampwijf wordt door zo'n vlek, maar erg smaakvol zal ik het ook niet vinden.

Komt nog bij dat ik mijn vrouw na veertien jaar best goed ken en gewoon weet dat ze over een jaar of twee weer komt janken dat ze liever toch geen vlek meer heeft. En dan zijn we helemaal vertrokken voor een paar jaar en een sloot geld.
Nou dan geef dat laatste aan dat je dat denkt en misschien komen jullie tot een compromis om een jaar te wachten of weet ik wat.
Maar om het aan voorhand meteen af te schrijven en om daardoor familie niet meer te zien slaat gewoon echt nergens op.
吴 曼 迪
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:35:11 #127
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_116035296
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:33 schreef theKiD het volgende:

[..]

:') Ga ergens anders trollen jochie :O
Oh, nou ben ik de trol, ja?

Kijk, ik heb de keuze uit twee topicreeksen; deze hier of de verwijder-reeks.

Wellicht had ik beter kunnen posten in die laatste...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:35:39 #128
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_116035318
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:32 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Blijkbaar. Net zoals grote hoeveelheden ijzer in je gezicht enzo...

Ik zal niet meteen beweren dat het een kampwijf wordt door zo'n vlek, maar erg smaakvol zal ik het ook niet vinden.

Komt nog bij dat ik mijn vrouw na veertien jaar best goed ken en gewoon weet dat ze over een jaar of twee weer komt janken dat ze liever toch geen vlek meer heeft. En dan zijn we helemaal vertrokken voor een paar jaar en een sloot geld.
Niks blijkbaar, uit je hele houding blijkt dat je het er mee eens bent. Dus wees dan ook zo'n vent en geef gewoon toe dat ook jij het asociaal vindt.

Sowieso mag je houding wel wat minder neerbuigend naar je vrouw toe.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_116035337
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:35 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Oh, nou ben ik de trol, ja?

Kijk, ik heb de keuze uit twee topicreeksen; deze hier of de verwijder-reeks.

Wellicht had ik beter kunnen posten in die laatste...
Beter een KLB-topic aanmaken, ipv zo kortzichtig en met het ene vooroordeel na het andere te komen in een tattoo-topic :')
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:37:59 #130
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_116035418
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:36 schreef theKiD het volgende:

[..]

Beter een KLB-topic aanmaken, ipv zo kortzichtig en met het ene vooroordeel na het andere te komen in een tattoo-topic :')
Ja. Lekker stoken waar mensen overduidelijk wel een tattoo willen. :')
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:51:33 #131
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_116035916
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:27 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

En hoe leggen we dat aan onze kinderen uit?
Dan zeg je dat opa en oma een beetje gek zijn en dat hun mama daar niet meer welkom is. :')
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:53:29 #132
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_116036002
quote:
17s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:35 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Niks blijkbaar, uit je hele houding blijkt dat je het er mee eens bent. Dus wees dan ook zo'n vent en geef gewoon toe dat ook jij het asociaal vindt.

Sowieso mag je houding wel wat minder neerbuigend naar je vrouw toe.
In het algemeen mag die houding wel wat minder neerbuigend.
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:54:14 #133
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_116036026
14 jaar samen, kinderen en je dan nog druk maken over wat jouw ouders ervan vinden... Volgens mij is die tattoo wel het minste probleem. :')
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_116036280
Het is verontrustend dat je nog onder het gezag staat van je ouders. Het is nog verontrustender dat je vrouw dat accepteert. Wil ze geen volwassen vent?
  zondag 26 augustus 2012 @ 20:04:29 #135
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_116036428
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 20:01 schreef artelligence het volgende:
Het is verontrustend dat je nog onder het gezag staat van je ouders. Het is nog verontrustender dat je vrouw dat accepteert. Wil ze geen volwassen vent?
Wat jij wil. Feit is dat de kinderen wel graag naar mijn ouders gaan. En het komt er dus op neer dat ik dat dan voortaan maar alleen zal moeten doen omdat mijn vrouw dan niet meer welkom is.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  zondag 26 augustus 2012 @ 20:07:21 #136
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_116036563
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 20:04 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Wat jij wil. Feit is dat de kinderen wel graag naar mijn ouders gaan. En het komt er dus op neer dat ik dat dan voortaan maar alleen zal moeten doen omdat mijn vrouw dan niet meer welkom is.
Wat vindt zij er zelf van? Laat ze zich er door tegenhouden?
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
  zondag 26 augustus 2012 @ 20:11:29 #137
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_116036755
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 20:07 schreef Ehhe het volgende:

[..]

Wat vindt zij er zelf van? Laat ze zich er door tegenhouden?
Geen idee op langere termijn. Voorlopig nog wel, gelukkig.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  zondag 26 augustus 2012 @ 20:20:54 #138
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_116037197
Het is wel verfrissend om te weten dat er nog steeds mensen bestaan die een persoon compleet kunnen reduceren tot de uiterlijke verschijning. Maar ik ga even de politie bellen, volgens mij komt er een neger de straat in gelopen.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  zondag 26 augustus 2012 @ 20:22:21 #139
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_116037270
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 20:20 schreef Sjoewe het volgende:
Het is wel verfrissend om te weten dat er nog steeds mensen bestaan die een persoon compleet kunnen reduceren tot de uiterlijke verschijning. Maar ik ga even de politie bellen, volgens mij komt er een neger de straat in gelopen.
Oh, dat wist ik al lang :')
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
  zondag 26 augustus 2012 @ 20:31:52 #140
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_116037818
Misschien heb ik een te positief mensbeeld :')

Maar laten we het topic weer op de rails zetten. Heeft iemand nog leuke tattoo gerelateerde blogs/tumblrs/instagrams, wil wel weer een beetje inspiratie opdoen. :)
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  zondag 26 augustus 2012 @ 20:34:07 #141
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116037956
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 20:31 schreef Sjoewe het volgende:
Misschien heb ik een te positief mensbeeld :')

Maar laten we het topic weer op de rails zetten. Heeft iemand nog leuke tattoo gerelateerde blogs/tumblrs/instagrams, wil wel weer een beetje inspiratie opdoen. :)
Ik kwam deze gisteren tegen, en vind hem toch wel heel gaaf :D

Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  zondag 26 augustus 2012 @ 20:34:50 #142
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_116037992
Die is wel grappig :D
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
  zondag 26 augustus 2012 @ 20:44:43 #143
159909 -Peach
Prunus persica
pi_116038558
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 20:31 schreef Sjoewe het volgende:
Misschien heb ik een te positief mensbeeld :')

Maar laten we het topic weer op de rails zetten. Heeft iemand nog leuke tattoo gerelateerde blogs/tumblrs/instagrams, wil wel weer een beetje inspiratie opdoen. :)
pinterest+ tattoo googlen, veel toffe plaatjes :Y
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  zondag 26 augustus 2012 @ 20:51:52 #144
211793 PiercedGal
Groetjes Mij!!
pi_116038937
Oh lekker, heerlijk al die kampjoekels en aso's bij elkaar!
Ik hoop dat je vrouw er 1 op haar voorhoofd laat zetten "mijn man is een eikel", lachen toch!?

Verder lekker negeren en niet op in gaan dat is het mooiste, dit kun je gewoon niet serieus nemen lijkt mij :)

ejiram, vind hem wel mooi maar ook omdat ze zo mooi slank is....;)

Nog meer pics in de aanbieding?
Ik ga nog even google'n voor ideetjes, het kan nog ff!
Herriner je gisteren..
Droom van morgen...
Maar leef vandaag !!!
  zondag 26 augustus 2012 @ 20:56:23 #145
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_116039243
wow dat dat soort triest volk nog bestaat, iemand de deur wijzen vanwege een of meerdere tattoo's :')
  zondag 26 augustus 2012 @ 20:57:26 #146
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_116039297
Die discussie :')
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_116039321
quote:
99s.gif Op zondag 26 augustus 2012 20:34 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Ik kwam deze gisteren tegen, en vind hem toch wel heel gaaf :D

[ afbeelding ]
Dit ziet er echt awesome uit!
  zondag 26 augustus 2012 @ 21:00:33 #148
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_116039523
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 20:56 schreef AntiChrist het volgende:
wow dat dat soort triest volk nog bestaat, iemand de deur wijzen vanwege een of meerdere tattoo's :')
Die gedachte had ik dus ook. Triest :')
pi_116040472
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 20:56 schreef AntiChrist het volgende:
wow dat dat soort triest volk nog bestaat, iemand de deur wijzen vanwege een of meerdere tattoo's :')
Ik vind tattoo's en piercings, vaak wel leuk, mits niet te raar of overdreven geplaatst..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_116040868
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 21:00 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Die gedachte had ik dus ook. Triest :')
hoi. O-) :P

niks nieuws maar het 'jeukt' stiekem wel een beetje. :')
  zondag 26 augustus 2012 @ 21:49:37 #151
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_116043186
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2012 21:21 schreef dawg het volgende:

[..]

hoi. O-) :P

niks nieuws maar het 'jeukt' stiekem wel een beetje. :')
Om een nieuwe tat te zetten? Ik heb ook weer een aantal ideetjes komt vast goed :)
pi_116043286
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 21:49 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Om een nieuwe tat te zetten? Ik heb ook weer een aantal ideetjes komt vast goed :)
ja een nieuwe. maar goed, duurt nog wel even gok ik zo. :)

heb je je spreuk inmiddels al? :P
  zondag 26 augustus 2012 @ 21:53:42 #153
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_116043477
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2012 21:51 schreef dawg het volgende:

[..]

ja een nieuwe. maar goed, duurt nog wel even gok ik zo. :)

heb je je spreuk inmiddels al? :P
Bij mij duurt het ook even. Even flink sparen en nee nog geen spreuk!
  zondag 26 augustus 2012 @ 23:20:26 #154
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_116049660
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Ik vind tattoo's en piercings, vaak wel leuk, mits niet te raar of overdreven geplaatst..
je kan en mag het niet mooi vinden maar om iemand de deur te wijzen vind ik echt iets uit de 19e eeuw.
pi_116050746
Op pinterest staan idd geweldig mooie! Snuffel er regelmatig rond voor ideeën om mijn schoudertattoo uit te breiden...

Bv deze... echt prachtige kleuren


ben ook fan aan het worden van watercolor tattoo's... zonder zwart..
Mijn vriend heeft er eentje waar vrijwel geen zwart in zit.. maar enkele kleine stukjes en dat is al meer grijs dan zwart.... Geen bloem dan ;)


Kleuren O+
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  zondag 26 augustus 2012 @ 23:49:19 #156
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_116051307
Bij mij begint het toch ook wel te kriebelen. Ik wil m'n schoudertattoo uitbreiden, denk meer m'n rug op (ha! Ik zei 'm'n rug op'!). Ik zit te denken aan een boeddha. Maar goed, tis het beginstadium van denken, dus het kan nog alle kanten op.

Daarnaast wil ik 'le chat noir' op m'n kuit. (Niet de hele poster, alleen de kat dus hè).



Op m'n rechterschouderblad heb ik een klein tribaldingetje, en die wil ik nog laten coveren. Alleen hoe, daar heb ik nog geen idee over...

Helaas het belangrijkste in deze, m'n portemonnee werkt nog niet mee. Dus ik heb, ben ik bang, nog wel ff de tijd om over een ontwerp na te denken...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_116056695
Wow dat watercolor is mooi zeg!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_116058713
Ga m'n tattoo vandaag maar 's afplakken met pleister. Gewoon zo'n lange strip die je kunt afknippen.
Er zit een gedeelte van het zachte (zonder plak) op m'n tattoo, de randjes van de pleister (met plak) zitten ook op m'n tattoo. Paar berichten geleden zei iemand dat dit geen kwaad kon (tattoo is 6 juli gezet). Maar omdat als je een pleister op 'gewone' huid doet je ook altijd erna zo'n lelijke witte plek blijft zien.
  maandag 27 augustus 2012 @ 10:20:10 #159
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_116058800
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 10:16 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ga m'n tattoo vandaag maar 's afplakken met pleister. Gewoon zo'n lange strip die je kunt afknippen.
Er zit een gedeelte van het zachte (zonder plak) op m'n tattoo, de randjes van de pleister (met plak) zitten ook op m'n tattoo. Paar berichten geleden zei iemand dat dit geen kwaad kon (tattoo is 6 juli gezet). Maar omdat als je een pleister op 'gewone' huid doet je ook altijd erna zo'n lelijke witte plek blijft zien.
Waarom doe je het dan niet met een gaasje en leukopor? Hoeft er niks op je tattoo te plakken.. En waarom plak je 'm uberhaupt af eigenlijk?
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
pi_116058900
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 10:20 schreef Ehhe het volgende:

[..]

Waarom doe je het dan niet met een gaasje en leukopor? Hoeft er niks op je tattoo te plakken.. En waarom plak je 'm uberhaupt af eigenlijk?
Met een gaasje gaat het niet zo makkelijk, maar denk dat ik het toch weer omwissel voor een gaasje, heb toch niet zo'n fijn gevoel bij het feit dat de plakranden op de tattoo zitten. Plak em af vanwege school :')
pi_116059162
Net de shop maar even gebeld, beter geen pleister met de plakrandjes erop, doe vandaag wel zolang een blouse aan.
  maandag 27 augustus 2012 @ 14:59:50 #162
211793 PiercedGal
Groetjes Mij!!
pi_116067236
lamb mooie foto's zeg!! Je hebt helemaal mijn smaak!!
die zonder zwart is ook mooi....

waar haal je die plaatjes vandaan, wil ze wel ff uitprinten want die zonder t vind ik echt heel mooi

heb hem gevonden maar de rest van "watercolor" vind ik niet mijn smaak :)
Herriner je gisteren..
Droom van morgen...
Maar leef vandaag !!!
pi_116067561
Pierced Gal ze komen van Pinterest
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  Moderator maandag 27 augustus 2012 @ 16:10:25 #164
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_116069985
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 10:23 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

. Plak em af vanwege school :')
:X
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_116070180
quote:
2s.gif Op maandag 27 augustus 2012 16:10 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

:X
School is sowieso nogal flauw, als je een jeans aanhebt waar een paar van die kleine scheurtjes inzitten, dat mag ook niet. Ook mag je geen korte broek, ofnouja, hij moet over je knieen. En slippers zijn ook verboden |:(
  maandag 27 augustus 2012 @ 16:26:08 #166
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_116070631
Op wat voor school zit jij? Internaat bij de nonnen ofzo?
pi_116070882
School voor toerisme, maar de regels zijn echt wel zwaar overdreven. Als we bij een bedrijf op bezoek zijn ofzo snap ik het wel hoor, maar gewoon op normale schooldagen gelden die regels ook, hoe warm het ook is enzo.
  Moderator maandag 27 augustus 2012 @ 16:47:42 #168
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_116071535
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 16:31 schreef Pizzapuntje het volgende:
School voor toerisme, maar de regels zijn echt wel zwaar overdreven. Als we bij een bedrijf op bezoek zijn ofzo snap ik het wel hoor, maar gewoon op normale schooldagen gelden die regels ook, hoe warm het ook is enzo.
Oh dan snap ik het eigenlijk wel net als bij een hotelschool enzo... toch een beroep waar je voorkomen belangrijk is.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_116087874
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 16:31 schreef Pizzapuntje het volgende:
School voor toerisme, maar de regels zijn echt wel zwaar overdreven. Als we bij een bedrijf op bezoek zijn ofzo snap ik het wel hoor, maar gewoon op normale schooldagen gelden die regels ook, hoe warm het ook is enzo.
Wordt dat straks niet lastig voor jou dan? Als je gaat werken in die sector...?
pi_116088366
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 22:39 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Wordt dat straks niet lastig voor jou dan? Als je gaat werken in die sector...?
Misschien wel, wil uiteindelijk tolk of vertaalster worden, daar gaat dat nog wel bij. Maar moet in maart stage gaan lopen óf als standplaats hostess óf op een reisbureau, dus dan zal het wel weer afdekken wordrn.

Vandaar dat ik nu voorlopig niks erbij laat zetten , heb er nu 1 op mn voet en op de binnenkant bovenarm
pi_116090252
Herken het wel! Ik werk in het onderwijs en vind het zelf dus not-done naar ouders toe om een heel zichtbare of grote tattoo te hebben.. Daarom gekozen voor de voorkant van mijn schouder.. met een klein mouwtje.. of zelfs een shirt met brede schouders heb ik hem afgedekt...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_116096150
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 23:24 schreef Lamb29 het volgende:
Herken het wel! Ik werk in het onderwijs en vind het zelf dus not-done naar ouders toe om een heel zichtbare of grote tattoo te hebben.. Daarom gekozen voor de voorkant van mijn schouder.. met een klein mouwtje.. of zelfs een shirt met brede schouders heb ik hem afgedekt...
Ja oke, jij bent dan een leerkacht of iets dergelijks. Maar leerlingen, dat vind ik toch wat anders. Nou snap ik het wel als ik een hele sleeve ofzo zou hebben, maar om zoiets vind ik toch wel een beetje onzin. Achja, regels zijn regels en we zullen het er mee moeten doen. Als je zo'n truitje hebt wat half over je schouder hangt en de directeur ziet dat moet je ook naar huis :')
Denk dat ie niet van vrouwelijk schoon houdt -O-
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 07:52:41 #173
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_116096304
Ik blij dat ik in een sector werk waar ik mijn onderarm gewoon kan voltattoeren :P .

Ik vind het ook gedoe om niks anno 2012.

Edit:
Ook bij de politie gewerkt, mocht geen zichtbare tattoo's hebben daar. Kom ik er een hogere in rang tegen die onder de korte mouwen in de zomer gewoon volop tattoo's hadden die net wel/net niet zichtbaar waren, toffe vent was dat...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:11:28 #174
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_116097165
Ik werk met kinderen. Tattoo's mogen gewoon, tot op zekere hoogte. Grappig, heb wel mijn piercings uitgedaan toen ik voor de klas stond. :D
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:56:42 #175
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_116098034
Oj, ik heb een boel gemist zie ik, die discussie :') !!!

Oh en wat werk betreft, ik ben blij dat ik secretaresse ben van een kapper, hij maakt er geen probleem van dat ik (soms) zichtbare tattoos heb. :)
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:12:24 #176
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_116098368
Ik werk ook met kinderen, maar er is nooit een probleem gemaakt van tattoo's. Sommige collega's hebben ook heel duidelijk zichtbare :). Ik heb om die reden ook wel erg lang getwijfeld over mn tattoo op mn enkel, maar nog geen commentaar op gehad :P
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:45:01 #177
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_116100639
Ik werk achter de receptie bij een Amerikaans bedrijf. Tattoos zijn dus een hele grote no-no.
Grappig wel, die reacties op een personeelsfeestje :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_116106758
Op het moment werk ik in een callcenter, dus geen direct klantencontact. Voor de toekomst zie ik wel verder. Ik kan ook gewoon shirts met lange / halflange mouwen dragen.

Tattoo is nu geheel korstjes vrij. Geen last van jeuk gehad.. totdat er een mug mijn tattoo lekker vond.. Ik heb 3 muggenbulten op/vlak naast mijn tattoo zitten :X :X Nu moet ik alsnog heeeel erg m'n best doen als nog niet tot op het bot te gaan krabben. :'(
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:49:11 #179
211793 PiercedGal
Groetjes Mij!!
pi_116106890
Lekker als het 30+ graden is :) hoop dat er dan wel airco is.

Op mijn werk zijn het ook zeikerds hoor (naja de regels van het bedrijf, niet zozeer het personeel).
Mijn piercing moet ik volgens de regels eigelijk uit doen maar ik vergeet het steeds ahum.
Ze weten wel van mn tattoo maar zullen er niks van zien tijdens mn werk ;)

ja lamb zag ze al voorbij komen via google :)
Herriner je gisteren..
Droom van morgen...
Maar leef vandaag !!!
pi_116107022
Ik mag ook niet meer m'n werkoverhemd opstropen als ik het warm heb. Heb ik er ruimschoots voor over.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_116109030
Ik ben secretariatsmedewerker en heb verder geen klantencontact. Geen idee wat de policy rondom tattoo's is..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_116109260
Iets subtiels op mijn enkel/voet zal ook geen probleem zijn.. Weet dat mijn leidinggevende het waardeerd dat ik hem afdek bij ouders e.d... Bij de leerlingen grotendeels.. wanneer ik met ze meezwem bv is het dikke pech ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_116111051
Ik was van tevoren al op de hoogte van de regels hoor, en heb er opzich geen moeite mee om hem te verbergen, vind alleen de regels op onze school zou ontzettend flauw.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:07:51 #184
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_116117095
Ik werk niet dus ook geen gedoe met werkgevers enzo *O*
Ik ga binnenkort een afspraak maken voor nummer 5 *O* Eindelijk m`n cupcake O+
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_116117600
Spam die andere 4 eens TF :D Ben heel benieuwd
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:23:07 #186
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_116117743
Daar moet ik eens voor gaan spitten hoor :D Zal vanavond eens kijken :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_116118141
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 07:52 schreef Skull-splitter het volgende:

Ik vind het ook gedoe om niks anno 2012.


Is het ook, ik ben nu op Tenerife en hier zit iedereen onder de tattoo's :D
Zelfs de obers hier langs het strand... Zonder mouwen. Mag hier gewoon :Y

Ik wil hier ook wonen O+
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:32:11 #188
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_116118203
Ik werk als drukker, dus mijn inkt valt niet :P *O*
Mijn baas heeft totaal niks met tattoo's maar hij moest eerlijk
toegeven dat hij hem wel mooi vond.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:42:55 #189
211793 PiercedGal
Groetjes Mij!!
pi_116118709
jaaa spam! :)
Herriner je gisteren..
Droom van morgen...
Maar leef vandaag !!!
pi_116118789
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 18:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
Mijn vrouw loopt met het onzalige idee rond om ook zo'n inktvlek op haar arm te laten zetten. Mijn ouders hebben al gereageerd met de mededeling dat als ze dat heeft, ze niet meer welkom is bij hen.

En ik geef mijn ouders groot gelijk hierin. Nou is m'n vrouw boos op me...
Als ik jouw vrouw zo zijn, dan zou ik ook boos zijn :')
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:18:15 #191
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_116122869
komtiedanhe..

M`n oudste. Het is bepaald niet mijn pronkstuk maar 99,9% van de mensheid krijgt hem toch niet te zien. Staat er al 14 jaar, destijds was ik een van de eerste met zo een :)


En half jaar later stond draak 1 erbij (voor de kijkers links ).
En een krap jaar daarna de rechter draak.



5 jaar geleden kwam deze erbij met de namen van de kinderen.


En nu is er een dochter bij die verontwaardigd is dat zij nog geen eigen tattoo heeft, dus binnenkort volgt er en cupcake.

Doel voor later als ik groot ben is een halfsleeve en mijn rug mag best vol. Kan dat kontgewei mooi meteen een beetje gecamoufleerd worden :)
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:35:55 #192
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_116127117
Toch vind ik je aarsgewei best mooi hoor, taartjesfee :). De rest ook!
En een cupcake voor je dochter O+

Ik vind een sleeve of halve sleeve ook zo prachtig mooi O+ Maar dat durf ik niet :')
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
pi_116129730
:D Ohh leuk! Vooral dat vogeltje is echt prachtig! Ben heel benieuwd naar je aankomende cupcake... waar komt ie?

Ik zou ook graag een sleeve willen... maar dat gaat um dus ivm werk niet worden..
Eerst mijn schouder uitbreiden.. wellicht dan ooit een kleintje op enkel/voet...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:31:49 #194
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_116130958
De cupcake komt aan de andere binnenkant vd enkel te staan :) Vind ik mooier dan aan de buitenkant :)
Wat wil je op je schouder uitbreiden?
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_116131091
Daar (voorkant van mijn schouder) staat nu de naam van mijn dochter... met een klein bloemetje en takje.. (zwart en in het bloemetje een klein beetje wit)... Wilde eerst ervaren hoe ik het vond.. maar het beviel me prima en ik wil er ws een paar kleurrijke bloemen achter laten zetten
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:45:28 #196
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_116131700
Oh gaaf! Ben heel benieuwd :)
Al een artist op het oog?
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_116131933
Ws weer bij Kordell van Magic in Utrecht..
Hij is erg goed in kleur... heeft ook die van Marcek gezet...
http://www.magictattoo.nl/category/portfolio/portfolio-kordell/ (Meisje met het lammetje bij color)

Of je moet nog goede tips hebben :D
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:51:17 #198
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_116132053
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
komtiedanhe..

M`n oudste. Het is bepaald niet mijn pronkstuk maar 99,9% van de mensheid krijgt hem toch niet te zien. Staat er al 14 jaar, destijds was ik een van de eerste met zo een :)
[ afbeelding ]

En half jaar later stond draak 1 erbij (voor de kijkers links ).
En een krap jaar daarna de rechter draak.

[ afbeelding ]

5 jaar geleden kwam deze erbij met de namen van de kinderen.
[ afbeelding ]

En nu is er een dochter bij die verontwaardigd is dat zij nog geen eigen tattoo heeft, dus binnenkort volgt er en cupcake.

Doel voor later als ik groot ben is een halfsleeve en mijn rug mag best vol. Kan dat kontgewei mooi meteen een beetje gecamoufleerd worden :)
Goed figuur voor 3 Kids.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  woensdag 29 augustus 2012 @ 00:01:38 #199
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_116132530
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 23:49 schreef Lamb29 het volgende:
Ws weer bij Kordell van Magic in Utrecht..
Hij is erg goed in kleur... heeft ook die van Marcek gezet...
http://www.magictattoo.nl/category/portfolio/portfolio-kordell/ (Meisje met het lammetje bij color)

Of je moet nog goede tips hebben :D
Ohh die tattoo heb ik wel eens gezien, geniaal O+

Ik wil zelf naar Eva, zit bij LadyLuck in Weert dus wordt een hele dag uit maar dat is het mij wel waard O+
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 00:08:04 #200
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_116132819
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:32 schreef marcek het volgende:
Ik werk als drukker, dus mijn inkt valt niet :P *O*
Mijn baas heeft totaal niks met tattoo's maar hij moest eerlijk
toegeven dat hij hem wel mooi vond.
:D Ja die van mij ook, die wilde elke keer de vooruitgang bekijken, stond ik daar met mijn shirt omhoog :')
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_116133650
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 00:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Ohh die tattoo heb ik wel eens gezien, geniaal O+

Ik wil zelf naar Eva, zit bij LadyLuck in Weert dus wordt een hele dag uit maar dat is het mij wel waard O+
Candy Cane! Tof, daar wil ik de mijne ook laten zetten, mits ze natuurlijk naar tevredenheid mijn idee kan uitwerken ;)
  woensdag 29 augustus 2012 @ 09:05:55 #202
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_116138027
Ik heb de mijne ook bij LadyLuck laten zetten, bij Sean Welsh. Aardige gast maar niet zo'n goede tattoo-artiest als ik had gehoopt.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 09:30:44 #203
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_116138474
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 23:38 schreef Lamb29 het volgende:
Op pinterest staan idd geweldig mooie! Snuffel er regelmatig rond voor ideeën om mijn schoudertattoo uit te breiden...

Bv deze... echt prachtige kleuren
[ afbeelding ]

ben ook fan aan het worden van watercolor tattoo's... zonder zwart..
Mijn vriend heeft er eentje waar vrijwel geen zwart in zit.. maar enkele kleine stukjes en dat is al meer grijs dan zwart.... Geen bloem dan ;)
[ afbeelding ]

Kleuren O+
[ afbeelding ]
Vooral de eerste afbeelding vind ik tof O+
pi_116144806
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 10:16 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ga m'n tattoo vandaag maar 's afplakken met pleister. Gewoon zo'n lange strip die je kunt afknippen.
Er zit een gedeelte van het zachte (zonder plak) op m'n tattoo, de randjes van de pleister (met plak) zitten ook op m'n tattoo. Paar berichten geleden zei iemand dat dit geen kwaad kon (tattoo is 6 juli gezet). Maar omdat als je een pleister op 'gewone' huid doet je ook altijd erna zo'n lelijke witte plek blijft zien.
Het is bijna 2 maanden geleden, dan hoef je het echt niet meer af te plakken hoor..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_116145099
Tevens heeft mijn baas mijn tattoo's op mijn armen wel gezien, maar er niet echt iets van gezegd.
Wel doe ik uit mezelf bijna altijd m'n werkoverhemden aan met lange mouwen, en mocht ik een keer korte mouwen dragen en een nette klant hebben dan trek ik altijd mijn colbertje aan bij kennismaking, als ik eenmaal achter het stuur stap gaat dat colbertje uit..

Nog nooit vervelende of negatieve reacties op gehad..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
  woensdag 29 augustus 2012 @ 13:12:16 #206
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_116145263
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:00 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Het is bijna 2 maanden geleden, dan hoef je het echt niet meer af te plakken hoor..
Of je leest ff waarom ze 'm af wil plakken...

:)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_116145416
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:12 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Of je leest ff waarom ze 'm af wil plakken...

:)
Ik las het net ja 8)7
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_116152812
Kwam deze tegen op 9gag,



Is nogal wat discussie over of het wel echt is. Iemand dit vaker gezien?
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_116152979
Denk dat het fake is,
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:24:34 #210
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_116152983
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:19 schreef exile79 het volgende:
Kwam deze tegen op 9gag,

[ afbeelding ]

Is nogal wat discussie over of het wel echt is. Iemand dit vaker gezien?
Dit vind ik maar eng uitzien :') Maar ik vind het been zelf er ook vreemd uitzien. Denk niet dat dit echt is. Bijvoorbeeld hoe het been bij het broekje eruit ziet qua kleur en alles. Lijkt anders dan het achterste been.

Je ziet zulke dingen toch wel vaker bij schouders ofzo? Dat het lijkt alsof de huis weg is.
吴 曼 迪
pi_116153080
Ja, ik zou ook kunnen dénken dat het niet echt is, maar ik wil het graag zeker weten. Hoe vet zou het zijn als deze echt is?
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:34:31 #212
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_116153352
quote:
17s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:24 schreef megamandy het volgende:

[..]

Dit vind ik maar eng uitzien :') Maar ik vind het been zelf er ook vreemd uitzien. Denk niet dat dit echt is. Bijvoorbeeld hoe het been bij het broekje eruit ziet qua kleur en alles. Lijkt anders dan het achterste been.

Je ziet zulke dingen toch wel vaker bij schouders ofzo? Dat het lijkt alsof de huis weg is.
Zoals hier

http://www.google.nl/sear(...)g-UJ6AM43I0AXS24DYDw
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:35:28 #213
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_116153395
quote:
Ja dat! Ik wist even de naam niet dus kon niet met een voorbeeld komen.
Best logisch, 3D :')
吴 曼 迪
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:38:24 #214
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_116153483
quote:
17s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:35 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ja dat! Ik wist even de naam niet dus kon niet met een voorbeeld komen.
Best logisch, 3D :')

:7
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  woensdag 29 augustus 2012 @ 18:58:20 #215
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_116158128
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:05 schreef Kn0x het volgende:
Ik heb de mijne ook bij LadyLuck laten zetten, bij Sean Welsh. Aardige gast maar niet zo'n goede tattoo-artiest als ik had gehoopt.
hij is nog maar heel kort tattooeerder, wat viel er tegen?

Ik vind zijn stijl niet mooi,maar hij is wel super relaxed en aardig. Maar goed dat doet er weinig toe als je niet onder de indruk bent van iemands kunsten. Dan maar een eikel en een top tattooeerder.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 18:59:39 #216
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_116158172
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 00:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Ohh die tattoo heb ik wel eens gezien, geniaal O+

Ik wil zelf naar Eva, zit bij LadyLuck in Weert dus wordt een hele dag uit maar dat is het mij wel waard O+
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 00:33 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Candy Cane! Tof, daar wil ik de mijne ook laten zetten, mits ze natuurlijk naar tevredenheid mijn idee kan uitwerken ;)
ik ben ook bij haar geweest O+ top!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 19:58:12 #217
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_116160466
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:59 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

[..]

ik ben ook bij haar geweest O+ top!
Ze staat ook op mijn lijstje :D
Twijfel nog steeds over de artiest. Wil een pin-up in de stijl van Elvgren. Een ballerina inclusief spitzen + korte tutu maar dan vanaf de "achterkant". Helaas vind ik de meeste pin-ups van Nederlandse artiesten teveel richting cartoon gaan met de gezichten.

Dus deze houding ongeveer:


Elvgren heeft dus zelf ook een ballerina gemaakt maar die houding vind ik minder voor een tattoo. En ik wil perse een tutu :')
吴 曼 迪
  woensdag 29 augustus 2012 @ 20:00:36 #218
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_116160585
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:58 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

hij is nog maar heel kort tattooeerder, wat viel er tegen?

Ik vind zijn stijl niet mooi,maar hij is wel super relaxed en aardig. Maar goed dat doet er weinig toe als je niet onder de indruk bent van iemands kunsten. Dan maar een eikel en een top tattooeerder.
Nja ik vind zijn tattoo's niet zo denderend. Verder wel een rustige gast die je op je gemak laat voelen. Maar er zit weinig ... originaliteit in zijn werk en wat die maakt, vind ik niet van topkwaliteit.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_116161195
Iemand ervaring met Needle Art in Breda?

Ik wil m'n eerste tattoo laten bijwerken en tevens een tweede laten zetten.
Of eventueel een andere shop in Noord-Brabant. Dragon in Eindhoven is ook een optie..
pi_116161372
Needle Art, Bunker en Dragon kun je gerust heen gaan :)
  woensdag 29 augustus 2012 @ 20:51:51 #221
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_116162429
quote:
17s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:58 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ze staat ook op mijn lijstje :D
Twijfel nog steeds over de artiest. Wil een pin-up in de stijl van Elvgren. Een ballerina inclusief spitzen + korte tutu maar dan vanaf de "achterkant". Helaas vind ik de meeste pin-ups van Nederlandse artiesten teveel richting cartoon gaan met de gezichten.

Dus deze houding ongeveer:
[ afbeelding ]

Elvgren heeft dus zelf ook een ballerina gemaakt maar die houding vind ik minder voor een tattoo. En ik wil perse een tutu :')
[ afbeelding ]
Gezet door kordell van magic tattoo (heeft bij mij de mary had a little lamb tattoo gedaan)
Vooral de laatste die hij bij zijn eigen vriendin heeft gezet ben ik erg gecharmeerd van.



en



een close up van deze

pi_116163107
Van die eerste ziet het hoofd er heel raar uit.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  woensdag 29 augustus 2012 @ 21:07:14 #223
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_116163155
Vind ik wel meevallen, denk ook dat dit soort dingen fotograferen lastig is door rondingen van het lichaam.
Ik geef hem iig voordeel van de twijfel ;)
Wetende wat de beste man kan.
pi_116163263
Denk dat het vooral door de wang komt ook. :p
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  woensdag 29 augustus 2012 @ 21:13:29 #225
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_116163473
De ogen staan inderdaad niet gelijk volgens mij. De gezichten zijn niet altijd even mooi ook op de website. Terwijl die hierboven met de close up juist wel heel mooi gezet is.

Naja ik zoek nog wel even verder :)
吴 曼 迪
pi_116164917
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:51 schreef marcek het volgende:

[..]

Gezet door kordell van magic tattoo (heeft bij mij de mary had a little lamb tattoo gedaan)
Vooral de laatste die hij bij zijn eigen vriendin heeft gezet ben ik erg gecharmeerd van.

[ afbeelding ]

en

[ afbeelding ]

een close up van deze

[ afbeelding ]
Erg mooi gezet. Hou wel van zulke platen !
  woensdag 29 augustus 2012 @ 21:53:47 #227
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_116165375
quote:
17s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:13 schreef megamandy het volgende:
De ogen staan inderdaad niet gelijk volgens mij. De gezichten zijn niet altijd even mooi ook op de website. Terwijl die hierboven met de close up juist wel heel mooi gezet is.

Naja ik zoek nog wel even verder :)
Vind die laatste ook de mooiste pinup, maar het was ook meer om aan te geven dat realisme wel degelijk te doen is in een pinup gezicht.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 23:20:03 #228
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_116170121
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:53 schreef marcek het volgende:

[..]

Vind die laatste ook de mooiste pinup, maar het was ook meer om aan te geven dat realisme wel degelijk te doen is in een pinup gezicht.
Ja het moet natuurlijk te doen zijn. Maar het is gewoon moeilijk om iemand te vinden die meerdere foto's ervan in de portfolio heeft staan die ik allemaal mooi gelukt vind.
吴 曼 迪
pi_116170662
Nah ja: ik wil altijd nog een sleeve op mijn rechterarm.... maar ja geld. En het complete design heb ik niet helemaal in mijn hoofd. Heb al wel een open ster staan op mijn elleboog.

Een beetje als dit:

Maar dan zonder draak, en al helemaal geen koi. Maar hoe wel in te vullen..... lastig lastig.

En (ja OOK al weer eenv ervolg op het vervolg van een vervolg!) een pin up in de stijl van Bawidamann (of een plaatje van Bawidamann gekopieerd) moet ik ook nog hebben. Dan komt het waar probleem weer om de hoek kijken ;P

Lastig tattoo's, je blijft maar meer willen hebben! Heeft er iemand nog een zak geld voor me?
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  donderdag 30 augustus 2012 @ 05:55:48 #230
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_116176740
quote:
17s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:20 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ja het moet natuurlijk te doen zijn. Maar het is gewoon moeilijk om iemand te vinden die meerdere foto's ervan in de portfolio heeft staan die ik allemaal mooi gelukt vind.
Kijk ook even bij Errol van Inkstitution. Die doet ook hele realistische.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  donderdag 30 augustus 2012 @ 09:27:45 #231
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_116178429
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:29 schreef Ordos20 het volgende:
Nah ja: ik wil altijd nog een sleeve op mijn rechterarm.... maar ja geld. En het complete design heb ik niet helemaal in mijn hoofd. Heb al wel een open ster staan op mijn elleboog.

Een beetje als dit:
[ afbeelding ]
Maar dan zonder draak, en al helemaal geen koi. Maar hoe wel in te vullen..... lastig lastig.

En (ja OOK al weer eenv ervolg op het vervolg van een vervolg!) een pin up in de stijl van Bawidamann (of een plaatje van Bawidamann gekopieerd) moet ik ook nog hebben. Dan komt het waar probleem weer om de hoek kijken ;P

Lastig tattoo's, je blijft maar meer willen hebben! Heeft er iemand nog een zak geld voor me?
Ik heb helaas ook geen geldboom :(
Vind het voorbeeld wel tof voor een man!
pi_116180539
Geldboom zou wel handig zijn ja, ergens november december gaat nummer 2 op mijn lichaam, mijn kuit wel te verstaan, ontwerp ligt al een klein jaartje bij de artiest
Kimi for wdc 2012
pi_116215125
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:18 schreef Eirick het volgende:
Iemand ervaring met Needle Art in Breda?

23 juli jl. hebben mijn man en ik daar door Melvin een matching tattoo laten zetten. Erg tevreden over!! O+

[ Bericht 1% gewijzigd door Lief17 op 31-08-2012 00:03:36 (spelfoutjuh) ]
Forever yours, forever mine, forever ours...
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 00:19:48 #234
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_116216267
quote:
14s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 05:55 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Kijk ook even bij Errol van Inkstitution. Die doet ook hele realistische.
Ken zijn naam inderdaad maar nooit specifiek naar gekeken, dankje gaat ook op mijn lijst :)
吴 曼 迪
pi_116282642
18 september prikprik bij Dragon. Zin in!
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:43:48 #236
211793 PiercedGal
Groetjes Mij!!
pi_116284560
ahh zal aan je denken, heb ook zin in die datum ;)!!
Herriner je gisteren..
Droom van morgen...
Maar leef vandaag !!!
  zaterdag 1 september 2012 @ 22:44:12 #237
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_116287614
Ik heb Candy Cane gemaild voor een afspraak (en honderden anderen met mij geloof ik :') ) Als het goed is hoor ik morgen wanneer ik terecht kan *O*
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 1 september 2012 @ 23:09:09 #238
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_116288690
Vandaag eerste versie van mijn tattoo afgemaakt, straks even scannen en oppoetsen

Edit:


Nu nog een strakke geometrische variant maken, al vind ik het grillige juist wel lekker.

[ Bericht 33% gewijzigd door Skull-splitter op 02-09-2012 12:45:21 ]
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 2 september 2012 @ 19:46:16 #239
321828 GreatPretender
I pretend too much
pi_116317459
Heb woensdag m'n eerste tattoo laten zetten. Nou ja, de eerste helft is gezet in ieder geval. Het is gelijk een sleeve. :) Nu smeer ik dus met Bepanthen, maar met het smeren rol ik zeg maar miniscule velletjes. Die zitten zo los en de zalf is zo dik dat dat niet echt te voorkomen lijkt. Iemand tips?

Her kommer vinteren!
pi_116317583
In b4 paginalange discussie.
Ik zou het gewoon zo blijven doen, niet te dik smeren en gewoon doen wat de tattoo artist verteld heeft. Die heeft er imo toch wel meer verstand van als mensen op fok.
Faka G
  zondag 2 september 2012 @ 20:35:25 #241
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_116320120
Heb je zalf of creme (moet ik eigenlijk ook gaan zoeken wat ik had) maar ik had geen last van dat het echt dik was eigenlijk.
pi_116329319
Lol, mijn tattoeage staat op de fb van de tattoeerder.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  zondag 2 september 2012 @ 22:52:11 #243
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_116329481
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 22:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Lol, mijn tattoeage staat op de fb van de tattoeerder.
En dat is? Goed? Fout?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_116330149
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 22:52 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

En dat is? Goed? Fout?
Ik zag het opeens, had een wtf momentje.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  zondag 2 september 2012 @ 23:46:28 #245
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_116332517
Heb je toestemming gegeven voor publicatie?

(kun je hem meteen wijzen op het foutje :P)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 3 september 2012 @ 08:42:42 #246
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_116336765
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb Candy Cane gemaild voor een afspraak (en honderden anderen met mij geloof ik :') ) Als het goed is hoor ik morgen wanneer ik terecht kan *O*
en zit je ertussen?
  maandag 3 september 2012 @ 09:24:59 #247
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_116337266
Ja :D 22 november kan ik terecht *O*
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_116337588
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 23:46 schreef Skull-splitter het volgende:
Heb je toestemming gegeven voor publicatie?

(kun je hem meteen wijzen op het foutje :P)
Niet direct maar t maakt niet uit.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_116354259
Hehe ik had dat ook. Mijn tat staat ook op de fb van de artieste die 'm bij mij gezet heeft. Ik vind het niet erg!
  maandag 3 september 2012 @ 19:01:17 #250
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_116354696
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:51 schreef artelligence het volgende:
Hehe ik had dat ook. Mijn tat staat ook op de fb van de artieste die 'm bij mij gezet heeft. Ik vind het niet erg!
Bij mij ook. Vond het wel leuk eigenlijk.
  maandag 3 september 2012 @ 19:40:37 #251
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_116356626
Die van mij staat ook op de fb van de artiest zelf en in zijn portfolio op de
site van de tattoo zaak.
Hij heeft het iig gemeld dat hij hem ging plaatsen, heb ik verder ook geen problemen mee.
pi_116361953
Waar kan je in Arnhem het beste heen voor een tattoo?
#TeamMiley
pi_116362738
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:15 schreef arachide. het volgende:
Waar kan je in Arnhem het beste heen voor een tattoo?
l'extremiste is een goeie in hartje centrum hoor ik vaak..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_116375487
Underline zit er ook, alleen toen ik hier naar recensies vroeg, kreeg ik weinig tot geen response.
pi_116412085
Hoi allemaal,

Nu toch eindelijk de beslissing genomen om mn eerste tattoo te gaan laten zetten, na een aantal jaren wikken en wegen haha. Wordt een keltische adelaar op mn linkerbovenarm. Vroeg me af of er iemand ervaring heeft met shops in de omgeving van Amersfoort/Utrecht?
  woensdag 5 september 2012 @ 09:37:49 #256
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_116412165
Een Keltische adelaar, hoe moet ik me dat voorstellen?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_116412269
Dit ongeveer, ik wil er nog wat patronen omheen, en de kop en vleugels wil ik ook wat aangepast hebben.

  woensdag 5 september 2012 @ 09:47:22 #258
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_116412306
Dit is een noord amerikaanse indianenstam, volgens mij Iroquai als ik me niet vergis...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_116412341
Het is inderdaad ook meer tribal achtig, maar ik wil er wat keltische patronen in verwerken
  woensdag 5 september 2012 @ 09:52:01 #260
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_116412381
Benieuwd naar je ontwerp :)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_116413391
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Dit is een noord amerikaanse indianenstam, volgens mij Iroquai als ik me niet vergis...
Ik denk Haida.
  woensdag 5 september 2012 @ 12:52:08 #262
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_116417157
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 10:40 schreef n0a het volgende:

[..]

Ik denk Haida.
I stand corrected!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 5 september 2012 @ 13:48:12 #263
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_116418925
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:15 schreef arachide. het volgende:
Waar kan je in Arnhem het beste heen voor een tattoo?
Corazon Santo _O_
pi_116422169
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

l'extremiste is een goeie in hartje centrum hoor ik vaak..
Mwoah, vind ze niet zo.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  woensdag 5 september 2012 @ 16:15:51 #265
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_116424483


Maar even overgetrokken in photoshop en een strakke variant gemaakt, meteen lekker kloten met opties...

Kleine verschillen, maar toch.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_116448817
Via Freshly Inked kwam ik bij de gallery van tattoo artist Ondrash, die watercolor doet.
Enkele voorbeelden:




Zeker niet verkeerd.
Every living creature on earth dies alone
pi_116448983
Wauw. O+
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 6 september 2012 @ 08:44:42 #268
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_116449297
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:15 schreef arachide. het volgende:
Waar kan je in Arnhem het beste heen voor een tattoo?
Hoor goeie verhalen over Underline. L'extremiste laatste tijd wat minder.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 6 september 2012 @ 10:16:38 #269
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_116451321
Ik ben 1x bij L'extremiste geweest (niet voor een tattoo) en toen hoorde ik het volgende:
klant: hoeveel gaat die backpiece me dan ongeveer kosten?
l'extremiste dude: ik schat rond de 1600 euro
klant: *slik*
l'extremiste dude: tja, tattoo's zijn niet goedkoop he *insert honende ondertoon*

Toen had ik zoiets van: ga wel ergens anders heen voor een nieuw bolletje op mijn piercing

Ligt er trouwens ook aan wat voor stijl je wil. In Arnhem heb je keuze genoeg.
Je kan daar echt de tattooeerder uitzoeken op zijn specialisme.

Kijk anders gewoon eens in de portfolio's
Je hebt onder meer
Underline
Corazon Santo
Paradigm Bodyart
Electric Tattoo
L'extremiste
Tattoo Roel
pi_116452807
Ik heb een goede ervaring gehad bij paradigm. :)
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_116475946
Gisteravond met m'n ouders over tattoo's gehad, m'n vader begint gelijk over "brandmerken", "slavernij" en "nazi's". Ik zal het dus voortaan niet met hem bespreken _O- moeders vind het ook vrij spannend :P
Ik vind tattoo's mooi, maar zou eigenlijk geen idee hebben wat ik wil hebben.

Dus, ik lurk :P
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_116476736
quote:
10s.gif Op donderdag 6 september 2012 20:57 schreef robuust89 het volgende:
Gisteravond met m'n ouders over tattoo's gehad, m'n vader begint gelijk over "brandmerken", "slavernij" en "nazi's". Ik zal het dus voortaan niet met hem bespreken _O- moeders vind het ook vrij spannend :P
Ik vind tattoo's mooi, maar zou eigenlijk geen idee hebben wat ik wil hebben.

Dus, ik lurk :P
Het enige wat daar tegen helpt is SS op je voorhoofd.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_116531927
Ik zoek een fijne goede tattooshop in omgeving Utrecht of eventueel Den Bosch.
Vrije inloop voor iets kleins zou wel fijn zijn. Wie weet meer?
pi_116532258
Magic Tattoo (Utrecht) heeft op zaterdag vrije inloop...

Fijne zaak..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_116538368
Ik ga ook weer voor een nieuwe tattoo!
Ik wacht nog even tot november en dan ga ik een afspraak maken bij Inkstitution.

Ik kan niet wachten *O*
pi_116546180
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zoek een fijne goede tattooshop in omgeving Utrecht of eventueel Den Bosch.
Vrije inloop voor iets kleins zou wel fijn zijn. Wie weet meer?
Jimmy in den Bosch heeft ook vrije inloop op zaterdag.
pi_116546210
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zoek een fijne goede tattooshop in omgeving Utrecht of eventueel Den Bosch.
Vrije inloop voor iets kleins zou wel fijn zijn. Wie weet meer?
Je zit vol genoeg :6
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  zondag 9 september 2012 @ 13:57:27 #278
251095 Purdey
Better off alone..
pi_116562888
Ik heb op 26 september een afspraak bij Tattoo Dex in Rotterdam voor mijn zeer lang verwachte eerste tattoo. Inmiddels al zo'n 8 jaar plannen, maar ik vond alles tot nu toe niet speciaal genoeg.

Aangezien ik in de afgelopen twee jaar zo'n slordige 30 kilo ben afgevallen, en een stuk meer liefde voor mijn lichaam heb gevonden heb ik besloten een klein hartje en een infinity (oneindigheid) logo op mijn linkerpols laten zetten. Het hartje rechts, en het infinity teken links aan de binnenkant. Als een soort oneindige liefde die ik heb gevonden. Idee is zoiets:

So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  zondag 9 september 2012 @ 16:47:39 #279
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_116567807
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 08:07 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Via Freshly Inked kwam ik bij de gallery van tattoo artist Ondrash, die watercolor doet.
Enkele voorbeelden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Zeker niet verkeerd.
Ik stuitte hierop. http://www.amandawachob.com/gallery/skin/
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_116576988
Ik wil een roodborstje op mijn onderarm, rechts. In watercolour tattoo.

Alleen ik doe nu fotografie en daar is het niet zo'n probleem bij. Maar hierna wil ik HBO Recherche doen, en daar zal ik het wel moeten bedekken denk ik...
En dan nu het grote probleem: ik zweet overmatig haha. Als ik lange mouwen aan heb word ik GEK! Dus.. of een andere plek vinden of hem nemen en er aan wennen..

Moeilijk..
  zondag 9 september 2012 @ 21:05:42 #281
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_116578396
Oh wat is dat watercolor mooi zeg! Dat koolmeesje O+

Purdey, ik vind het wel heel leuk en subtiel. Ik zou denk ik juist het hartje links doen, omdat je hart in je lijf ook links zit :@. En misschien de tekens ook op 1 pols, een beetje schuin onder elkaar ofzo.
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
  maandag 10 september 2012 @ 09:05:43 #282
251095 Purdey
Better off alone..
pi_116592586
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:05 schreef Ehhe het volgende:
Oh wat is dat watercolor mooi zeg! Dat koolmeesje O+

Purdey, ik vind het wel heel leuk en subtiel. Ik zou denk ik juist het hartje links doen, omdat je hart in je lijf ook links zit :@. En misschien de tekens ook op 1 pols, een beetje schuin onder elkaar ofzo.
Het komt ook op 1 pols :) Allebei op m'n linkerpols, aan de binnenkant. Het plan was eerst alleen een hartje, maar dat vond ik niet bijzonder genoeg. Waarom het hartje rechts zit en infinity links? Omdat je dan een soort van 'Oneindige liefde' krijgt in volgorde ipv liefde oneindig.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  maandag 10 september 2012 @ 10:47:45 #283
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_116594751
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 13:57 schreef Purdey het volgende:
Ik heb op 26 september een afspraak bij Tattoo Dex in Rotterdam voor mijn zeer lang verwachte eerste tattoo. Inmiddels al zo'n 8 jaar plannen, maar ik vond alles tot nu toe niet speciaal genoeg.

Aangezien ik in de afgelopen twee jaar zo'n slordige 30 kilo ben afgevallen, en een stuk meer liefde voor mijn lichaam heb gevonden heb ik besloten een klein hartje en een infinity (oneindigheid) logo op mijn linkerpols laten zetten. Het hartje rechts, en het infinity teken links aan de binnenkant. Als een soort oneindige liefde die ik heb gevonden. Idee is zoiets:

[ afbeelding ]
Prima idee :)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 10 september 2012 @ 12:07:27 #284
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_116596993
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 09:05 schreef Purdey het volgende:

[..]

Het komt ook op 1 pols :) Allebei op m'n linkerpols, aan de binnenkant. Het plan was eerst alleen een hartje, maar dat vond ik niet bijzonder genoeg. Waarom het hartje rechts zit en infinity links? Omdat je dan een soort van 'Oneindige liefde' krijgt in volgorde ipv liefde oneindig.
Ik denk dat dat wel mooier is idd :)
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
  maandag 10 september 2012 @ 19:31:51 #285
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_116613382
Als de financiele situatie hier weer stabiel is, ook maar op zoek.
Wil op m'n linkerpols een S, een T en een N (ja, van de drie kinderen). Eventueel nog met naald en draad erbij.
Wel klein, simpel en bescheiden :Y Was al zelf aan het puzzelen met die drie letters om ze in elkaar te 'weven' oid, maar kom er zelf niet helemaal uit. Dus maar eens wat laten ontwerpen.. Nu nog uit gaan vinden door wie
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 10 september 2012 @ 19:40:48 #286
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_116613922
Overigens vind ik iets als dit ook wel leuk: klosje onder m'n horloge en dan uitlopend naar buiten/zijkant van m'n pols met de letters van de kinderen (en aan het einde een naald natuurlijk, die dan aan de binnenkant van m'n pols bijv.)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_116614140
wat schattig ET
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 10 september 2012 @ 20:42:26 #288
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_116617656
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 13:57 schreef Purdey het volgende:
Ik heb op 26 september een afspraak bij Tattoo Dex in Rotterdam voor mijn zeer lang verwachte eerste tattoo. Inmiddels al zo'n 8 jaar plannen, maar ik vond alles tot nu toe niet speciaal genoeg.

Aangezien ik in de afgelopen twee jaar zo'n slordige 30 kilo ben afgevallen, en een stuk meer liefde voor mijn lichaam heb gevonden heb ik besloten een klein hartje en een infinity (oneindigheid) logo op mijn linkerpols laten zetten. Het hartje rechts, en het infinity teken links aan de binnenkant. Als een soort oneindige liefde die ik heb gevonden. Idee is zoiets:

[ afbeelding ]
Zit een mooie gedachte achter en je kan sowieso trots op jezelf zijn :)
pi_116618113
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 13:57 schreef Purdey het volgende:
Ik heb op 26 september een afspraak bij Tattoo Dex in Rotterdam voor mijn zeer lang verwachte eerste tattoo. Inmiddels al zo'n 8 jaar plannen, maar ik vond alles tot nu toe niet speciaal genoeg.

Aangezien ik in de afgelopen twee jaar zo'n slordige 30 kilo ben afgevallen, en een stuk meer liefde voor mijn lichaam heb gevonden heb ik besloten een klein hartje en een infinity (oneindigheid) logo op mijn linkerpols laten zetten. Het hartje rechts, en het infinity teken links aan de binnenkant. Als een soort oneindige liefde die ik heb gevonden. Idee is zoiets:

[ afbeelding ]
Mooi! Ik vind zelf het infinity teken een mooi teken..zou het dan meer zien als een symbool voor kracht..alleen weet niet of dit symbool daar echt bij past haha..en vraag me af of er niet nog betekenissen aan zitten waar ik niks van weet (beetje jammer als je daar later pas achter komt)
  dinsdag 11 september 2012 @ 10:04:29 #290
251095 Purdey
Better off alone..
pi_116635396
Dankjewel Daniëlle. Ik ben ook heel erg trots :)

@Julia222 Op deze website staat een heel stuk over de betekenis van het infinity teken:
http://inktspiratie.wordp(...)the-infinity-symbol/
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_116643790
quote:
14s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 05:55 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Kijk ook even bij Errol van Inkstitution. Die doet ook hele realistische.
En Manolo Vera zit tegenwoordig ook bij Inktstitution en doet ook realistische tattoo's. Die heeft echt talent en hij is de enige die mij nog mag inkleuren.
pi_116645617
Sorry voor de slechte kwaliteit van mijn foto, maar heb nog geen goede foto van mij zelf kunnen vinden waar ik niet met mijn hoofd op sta
  dinsdag 11 september 2012 @ 17:33:42 #293
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_116650012
Wel een toffe plaat, en waarom geen hoofd :?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_116654518
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:15 schreef arachide. het volgende:
Waar kan je in Arnhem het beste heen voor een tattoo?
Wat ga je laten zetten?
  dinsdag 11 september 2012 @ 22:15:07 #295
211793 PiercedGal
Groetjes Mij!!
pi_116665746
faja mooi zeg!

E.T. dat vind ik ook wel grappig, leuk ben benieuwd!

Ik nog 6 dagen en dan mag ik EINDEEEEEEEELIJK!!! sjonge wat heeft dat lang geduurd.
bedenk me net dat ik even een mail moet sturen naar ze....

heb er echt zin in, firts time, super spannend :)
Herriner je gisteren..
Droom van morgen...
Maar leef vandaag !!!
pi_116790273
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:31 schreef Lamb29 het volgende:
Magic Tattoo (Utrecht) heeft op zaterdag vrije inloop...

Fijne zaak..
Deze geniet nu mijn aandacht en lekker dichtbij :) Binnenkort eens een kijkje nemen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2012 21:40 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Jimmy in den Bosch heeft ook vrije inloop op zaterdag.
thnx deze had ik al eens gezien op internet, maar denk dat ik voor Utrecht ga.

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 21:41 schreef Joysa het volgende:

[..]

Je zit vol genoeg :6
helemaaaaaal niet :o Heb nog open vacht genoeg >:O
pi_116791283
Legend killer.. moet maar eens op hun portolfolio kijken.. Wij hebben er beide eentje van Kordell (Vriend staat ook in t portofolio... meisje met het lammetje)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_116792265
Wow at watercolor is echt wel tof..

Mijne is nu helemaal geheeld en ziet er perfect uit. Ik post één dezer dagen wel een pic.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_116795713
Oud worden met tattoo's = badass.

















Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
  vrijdag 14 september 2012 @ 21:37:20 #300
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_116796065

Godverdomme mooi oud geworden
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 14 september 2012 @ 21:37:34 #301
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_116796077
Sluiten dan maar
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')