abonnement Unibet Coolblue
pi_115766613
quote:
99s.gif Op zondag 19 augustus 2012 23:48 schreef tochweerhenk het volgende:
My little pony ook he :')
Afschaffen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_115766648
quote:
99s.gif Op zondag 19 augustus 2012 23:48 schreef tochweerhenk het volgende:
My little pony ook he :')
Die My Little Pony draken zijn al zo oud joh. :P
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_115786187
Ik heb Esbern eindelijk uit z'n kamertje in de Ratways gekregen maar nu is z'n dialogue helemaal fucked up. :')

Net trouwens voor het eerst de Dark Brotherhood uitgespeeld, vind 'm wat aan de korte kant maar wel erg leuk. ^O^
Flesje bier
pi_115786417
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 16:16 schreef Gezicht het volgende:
Ik heb Esbern eindelijk uit z'n kamertje in de Ratways gekregen maar nu is z'n dialogue helemaal fucked up. :')

Net trouwens voor het eerst de Dark Brotherhood uitgespeeld, vind 'm wat aan de korte kant maar wel erg leuk. ^O^
Die quest dat je die Vittoria moet killen op haar bruiloft :D
  maandag 20 augustus 2012 @ 17:36:25 #55
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_115789343
quote:
10s.gif Op maandag 20 augustus 2012 16:20 schreef Snowbells het volgende:
Die quest dat je die Vittoria moet killen op haar bruiloft :D
Verpletterend succes.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  Moderator maandag 20 augustus 2012 @ 17:43:10 #56
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_115789578
quote:
10s.gif Op maandag 20 augustus 2012 16:20 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Die quest dat je die Vittoria moet killen op haar bruiloft :D
Eerste keer deed ik het van afstand, tweede keer sneakte ik achter haar en sneed haar keel door, derde keer was het gewoon bruut beuken met twee maces :7 _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 20 augustus 2012 @ 17:52:29 #57
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_115789853
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eerste keer deed ik het van afstand, tweede keer sneakte ik achter haar en sneed haar keel door, derde keer was het gewoon bruut beuken met twee maces :7 _O_
Als je de volgende keer nou gewoon...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  Moderator maandag 20 augustus 2012 @ 18:22:31 #58
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_115790728
quote:
6s.gif Op maandag 20 augustus 2012 17:52 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Als je de volgende keer nou gewoon...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan, kan... maar dat doet me teveel aan die quest uit Oblivion denken ;) Ik doe het liever zelf :7
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_115790735
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Eerste keer deed ik het van afstand, tweede keer sneakte ik achter haar en sneed haar keel door, derde keer was het gewoon bruut beuken met twee maces :7 _O_
Illusion en haar man voor de moord laten opdraaien. Amateurs.
pi_115791104
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 18:22 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Illusion en haar man voor de moord laten opdraaien. Amateurs.
Dit ^O^
  Moderator maandag 20 augustus 2012 @ 18:50:10 #61
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_115791770
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 18:22 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Illusion en haar man voor de moord laten opdraaien. Amateurs.
Dude, that's evil _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 20 augustus 2012 @ 18:52:40 #62
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_115791868
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 18:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dude, that's evil _O_
But Sithis will be pleased!
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  Moderator maandag 20 augustus 2012 @ 18:54:07 #63
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_115791928
quote:
6s.gif Op maandag 20 augustus 2012 18:52 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

But Sithis will be pleased!
All hail Sithis _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_115792991
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 18:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dude, that's evil _O_
Geen ziel. Jeweets.
pi_115803585
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 18:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

All hail Sithis _O_
Sithis takes what is his, lovely girl. And only death may pay for life. Speak three names and a man will do the rest.


Tijdens het hardlopen _O_ _O_

Jezus wat kreeg ik een boost zeg echt belachelijk! Al betrapte ik mezelf er wel op de lucht af te speuren naar eventueel inkomend drakenvuur :@
pi_115829867
He negers van me . :7 :7
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:32:48 #67
349176 Marnixos
vrienden noemen me kut kind.
pi_115839641
Ik ben weer opnieuw begonnen met Oblivion ;( Ik krijg voor no reason 4000 bounty, moet in de gevangenis zitten, wordt vrijgelaten en vervolgens valt een conjurer me aan :(
katten zijn lief
pi_115844979
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 17:34 schreef datisstom het volgende:
He negers van me . :7 :7
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
pi_115846159
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 23:06 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Half Turk half dwerg van 1m70 toch?

Hoi :W
pi_115846260
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 23:24 schreef datisstom het volgende:

[..]

Half Turk half dwerg van 1m70 toch?

Hoi :W
:N :N Overdrijven is ook een vak zeg met een dwerg :')

Hoezo ben je ineens terug?
pi_115846623
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:41 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Sithis takes what is his, lovely girl. And only death may pay for life. Speak three names and a man will do the rest.


Tijdens het hardlopen _O_ _O_

Jezus wat kreeg ik een boost zeg echt belachelijk! Al betrapte ik mezelf er wel op de lucht af te speuren naar eventueel inkomend drakenvuur :@
Die reacties ook echt. _O-
quote:
My friend leo listend to this, he is now Leonidas
PatchworkAmvs 1 maand geleden 144

My girlfriend Joanna listened to this, she is now Joan of Arc
cloudparter in reactie op PatchworkAmvs 1 maand geleden 20

My microwave listened to this, he is now Optimus Prime
iParadoxify in reactie op cloudparter 1 maand geleden 28

My pet lizard listened to this, he is now Alduin.
115Saber501 in reactie op iParadoxify 1 maand geleden 40

my cheese listened to this, he is now sheogorath
AusKNightmare in reactie op 115Saber501 3 weken geleden in afspeellijst Favorite videos 47

my PC listened to this, it is now out fighting Dragons, and what do i get? guard duty!
waltdisney19282008 in reactie op AusKNightmare 2 weken geleden 39
_O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_115846824
Hahahaha die reacties lol :7
pi_115847253
Het is terug.
pi_115859883
He FOK!kers,

Gistermiddag heb ik Skyrim gekocht voor de PS3, na een opening van een kwartier en een half uurtje berg beklimmen (Gewoon omdat het kan _O- ) leek het me tijd om eens 'serieus' te beginnen. Nu loop ik al tegen een aantal dingen aan en ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.
1: Waar kan je je stats zien? Ik ben al 2 levels omhoog met 2 handed (sword), maar ik kan dit soort stats eigenlijk nergens terugzien
2: Is er 1 hoofdquest, en meerder sidequests? Ik moet nu voor de 3de quest al de bergen in om iets te halen voor iemand.
3: Wat kan je doen naast de quests? Dit is misschien een beetje een rare vraag, maar ik zou graag bijv. een huis willen kopen, aangezien ik nu nergens kan slapen, hoe doe je dit?
4: Moet je ergens slapen? of kun je oneindig wakker blijven?
5: Hoe maak je zelf een pantser en wapens?

Tot slot zijn alle tips welkom, ik verzuip een beetje in deze wereld. Heb verder eigenlijk alleen spellen gespeeld waarbij het pad al is gelegd en jij deze slechts hoeft te bewandelen.

Mvg,
Nick
  woensdag 22 augustus 2012 @ 12:09:40 #75
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_115860803
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:40 schreef nickhguitar het volgende:
He FOK!kers,

Gistermiddag heb ik Skyrim gekocht voor de PS3, na een opening van een kwartier en een half uurtje berg beklimmen (Gewoon omdat het kan _O- ) leek het me tijd om eens 'serieus' te beginnen. Nu loop ik al tegen een aantal dingen aan en ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.
Doelloos rondlopen is deel van de charme van dit spel. :)
quote:
1: Waar kan je je stats zien? Ik ben al 2 levels omhoog met 2 handed (sword), maar ik kan dit soort stats eigenlijk nergens terugzien
Speel zelf op de pc, dus ik weet niet welke knop je ervoor gebruikt. Maar je hebt een menu met de tabbladen 'Magic', 'Items', 'Map' en 'Skills'. Die laatste moet je hebben. Andere stats staan in het hoofdmenu.
quote:
2: Is er 1 hoofdquest, en meerder sidequests? Ik moet nu voor de 3de quest al de bergen in om iets te halen voor iemand.
Er is 1 hoofdverhaallijn ja. Daar waar jij nu ongeveer bent, moet je daarvoor naar Whiterun gaan. Daarnaast bestaat het overgrote deel uit sidequests, waarvan de grotere quests een eigen vermelding in je journal hebben en de kleinere quests samengevat worden onder 'Miscellaneous'.
quote:
3: Wat kan je doen naast de quests? Dit is misschien een beetje een rare vraag, maar ik zou graag bijv. een huis willen kopen, aangezien ik nu nergens kan slapen, hoe doe je dit?
Volg je hoofdverhaallijn gedeeltelijk, dan krijg je vanzelf je eerste huis toegewezen.
quote:
4: Moet je ergens slapen? of kun je oneindig wakker blijven?
Slapen is niet noodzakelijk, maar je krijgt wel een XP-bonus als je 'uitgerust' bent.
quote:
5: Hoe maak je zelf een pantser en wapens?
Dat had je net na het spel-intro uitgelegd kunnen krijgen, als je met die Legionair Harvard naar Riverwood was gegaan. Maar wat je moet doen, is hulpmiddelen verzamelen, zoals Ore (iron, corundum, quicksilver e.d.), Leather (strips), Dragonbones en vervolgens naar een blacksmith gaan, waar je bij de forge precies kunt zien wat je allemaal nodighebt om iets te kunnen maken. Wàt je kunt maken en de kwaliteit ervan hangt ook af van de hoogte van je smithing-skill.

quote:
Tot slot zijn alle tips welkom, ik verzuip een beetje in deze wereld. Heb verder eigenlijk alleen spellen gespeeld waarbij het pad al is gelegd en jij deze slechts hoeft te bewandelen.
Wat je zelf al aangeeft, dit soort spellen kunnen overweldigend zijn. Maar hou gewoon vol.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')