abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_115643607


Goalkeepers:
1 Wojciech Szczesny
21 Lukasz Fabianski
24 Vito Mannone

Defenders:
3 Bacary Sagna
4 Per Mertesacker
5 Thomas Vermaelen
6 Laurent Koscielny
11 Andre Santos
18 Sebastien Squillaci
20 Johan Djourou
25 Carl Jenkinson
28 Kieran Gibbs


Midfielders:
2 Abou Diaby
7 Tomas Rosicky
8 Mikel Arteta
10 Jack Wilshere
16 Aaron Ramsey
19 Santiago Cazorla
22 Francis Coquelin
23 Andrey Arshavin
26 Emmanuel Frimpong


Strikers:
9 Lukas Podolski
12 Olivier Giroud
14 Theo Walcott
15 Alex Oxlade-Chamberlain
27 Gervinho
29 Marouane Chamakh
30 Ju Young Park
52 Nicklas Bendtner


Coaching and Medical Staff:
Manager: Arsene Wenger
Assistant Manager: Steve Bould
First Team Coach: Boro Primorac & Neil Banfield
Reserve Team Coach: Terry Burton
Goalkeeping Coach: Gerry Payton
Physiotherapist: Colin Lewin
Fitness coach: Tony Colbert
Club doctor: Gary O'Driscoll


League Champions:
2004, 2002, 1998, 1991, 1989, 1971, 1953, 1948, 1938, 1935, 1934, 1933, 1931.
FA Cup Winners:
2005, 2003, 2002, 1998, 1993, 1979, 1971, 1950, 1936, 1930.
League Cup Winners:
1993, 1987.
Charity Shield/Community Shield Winners:
2004, 2002, 1999, 1998, 1991 (shared with Tottenham), 1953, 1948, 1938, 1934, 1933, 1931, 1930.
European Fairs Cup Winners:
1970.
European Cup Winners Cup Winners:
1994.

Most Overall Appearances:
David O' Leary - 772 caps
Youngest Debuted Overall Player:
Cesc Fabregas - 16 years 177 days
Oldest Overall Player:
Jock Rutherford - 41 years 159 days
Most Overall Goals:
Thierry Henry - 214
Most Consecutive League Matches Unbeaten:
49 - 7 may 2003/16 october 2004
Record Transfer Fee Received:
40 million euro - Marc Overmars
Highest Transfer Fee Paid:
25 million euro - Jose Antonio Reyes

[ Bericht 1% gewijzigd door alors op 17-08-2012 21:21:54 ]
know'm sayin?
×
word? word.
pi_115643651
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:09 schreef alors het volgende:
Het is denk ik een beetje zo gegaan. Robin wilde meer versterkingen, ook defensief (kan ik ook wel begrijpen, je kunt nog zoveel scoren maar als je er 49 tegen krijgt win je nooit wat). Wenger/bestuur wilde niet dat hij op zo'n manier invloed kreeg en toen zouden ze later verder praten (ik denk in de hoop dat hij wat zou bijdraaien).
Er lag een contract klaar voor hem, maar zover zijn ze nooit gekomen. Na dat statement wilden ze hem per se verkopen. Toen Robins droomclubs niet aanklopten en het met de gehaalde versterkingen best een aardig team leek is hij denk ik weer wat teruggekrabbelt om toch te blijven en eventueel bij te tekenen en toen is hem duidelijk gemaakt dat Arsenal alleen nog maar verkopen, want ze willen te allen tijde voorkomen dat hij gratis weg zou gaan.

Moet ook wel hard geweest zijn voor hem, hoewel dat statement echt zo onhandig is geweest, snap ook niet dat zijn agent daar niets aan heeft gedaan.

[ afbeelding ]

foto na wedstrijd bij Koln... ;(

filmpje van dat hij naar het uitvak gaat, dit was dus zijn afscheid... ;(

http://www.101greatgoals.(...)their-dutch-striker/
;( ;( ;(
Merk ik het nou goed; heb je een beetje medelijden met hem?
pi_115643732
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:17 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Merk ik het nou goed; heb je een beetje medelijden met hem?
Meer met mezelf ook :') ;( Ik vind het ook wel dom gehandeld van het bestuur. Als je beste speler zegt, ja ik wil toch wel blijven dan ga je hem toch niet aan de concurrent verkopen? Dat zou überhaupt nooit een overweging mogen zijn. Maarja Arsenal is al te ver gezakt denk ik.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_115643830
ik hoop dat RvP nog wat zal zeggen over zijn brief en de uiteindelijke transfer.
Maar ik ben bang dat dat (voorlopig) niet zal gebeuren
pi_115643878
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:21 schreef lordteddybeer het volgende:
ik hoop dat RvP nog wat zal zeggen over zijn brief en de uiteindelijke transfer.
Maar ik ben bang dat dat (voorlopig) niet zal gebeuren
Ik ben ook heel erg benieuwd, maar ik denk dat hij het meeste wel intern houdt.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_115643908
Ik hoop het ook. Het is zo'n vaag verhaal.
all your heroes are whores
  donderdag 16 augustus 2012 @ 15:27:22 #7
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115644087
Song schijnt al afscheid van de spelersgroep te hebben genomen. Nu hebben ze in ieder geval 30 miljoen om te investeren in een verdedigende middenvelder (überhaupt om de defensie te versterken). Hoop dat ze dat ook gaan doen dan.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 15:37:06 #8
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_115644507
Van Persie snap ik dan nog wel, maar dat je Song gaat verkopen, die een meerjarig contract heeft en zelf niet per se weg wilde is echt van de zotte.
pi_115644621
Hij is/was nog in London :P
http://bcove.me/ssx286bu
pi_115645086
Hij had schijnbaar nogal wat attitudeproblemen... misschien dat ze hem daardoor nu liever kwijt willen nu ze het geld kunnen vangen? :P
all your heroes are whores
pi_115645625
Telegraaf sport kopt met "Fatman en Robin" :')
pi_115645793
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:51 schreef sylvietjoo het volgende:
Hij had schijnbaar nogal wat attitudeproblemen... misschien dat ze hem daardoor nu liever kwijt willen nu ze het geld kunnen vangen? :P
Dit ja en dan kan Wengers oogappeltje Diaby (having Diaby back will be like a new signing :')!!) weer spelen... tot hij weer geblesseerd is natuurlijk :') Gelukkig hebben we Coquelin en Frimpong nog!
know'm sayin?
×
word? word.
pi_115646021
Frimpong :')
all your heroes are whores
  donderdag 16 augustus 2012 @ 16:16:13 #14
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115646040
Wenger had hem liever aan PSG verkocht.

http://news.arseblog.com/(...)-to-sell-rvp-to-psg/
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_115646248
Lijkt me toch wel logisch dat er een vervanger gehaald wordt als Song verkocht wordt. Aangezien Sahin hoogstwaarschijnlijk naar Liverpool gaat, zal M'Vila of Capoue oid wel komen.
pi_115646630
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wenger had hem liever aan PSG verkocht.

http://news.arseblog.com/(...)-to-sell-rvp-to-psg/
Wenger :')
quote:
“We wanted to avoid at all costs [selling to an English team], but we had no choice.”
All costs :'), Als je het over all costs hebt dan hou je hem toch gewoon een jaar
pi_115646962
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:32 schreef lordteddybeer het volgende:

[..]

Wenger :')

[..]

All costs :'), Als je het over all costs hebt dan hou je hem toch gewoon een jaar
Meh ja idd, hij heeft hen niets gekost, een rondje verder in de CL en hebt je gemiste winst er bijna alweer uit, nog wat shirtverkoop erbij. Maarja dat levert alleen maar eer op, daar kunnen de heren in het bestuur geen Bentleys van kopen :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_115647696
Ben ik nu echt één van de weinigen die van Persie helemaal niets verwijt?
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 17:26:15 #19
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115648493
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:02 schreef daftme het volgende:
Ben ik nu echt één van de weinigen die van Persie helemaal niets verwijt?
Ik verwijt hem (in deze zaak) ook weinig. Maar goed, wellicht komt dat ook mede omdat ik vind dat hij pas anderhalf jaar een topniveau heb gezien bij hem, mede omdat dat hele team in dienst van hem speelde, en ik het gevol heb dat iedere andere goede spits ook gewoon die kansen gemaakt zou hebben.

Als je voor een 29 jarige blessuregevoelige speler met nog maar een contract van 1 jaar nog 25-30 miljoen kunt vangen, dan heeft Arsenal het goed gedaan, en voor Van Persie is het wellicht ook de kans om zich bij een andere club te bewijzen.

Het boeit me eerlijk gezegd niet zo veel.

Die Giroud, is dat echt een centrum-spits en scoort die een beetje makkelijk!? Ik heb hem gisteren in mijn Fantasy League team gezet maar weet eigenlijk niets van hem...

Zou eigenlijk fijn zijn als Arsenal nu nog even snel met Huntelaar zou komen ofzo. Of misschien dat Tottenham een nog betere club voor hem zou zijn.
pi_115648628
Giroud is een rasechte klasbak. Ik ben gezegend met Sport1 en heb hem vaak zien spelen. Montpellier vangt dat echt niet zomaar op, en Arsenal heeft een nieuwe goede spits. Zal even wennen zijn voor hem in Engeland, maar heb vertrouwen in Giroud.

En Huntelaar moet lekker bij Schalke 04 blijven. Volgend jaar misschien weer de echte top proberen.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 17:35:35 #21
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115648799
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:30 schreef daftme het volgende:
Giroud is een rasechte klasbak. Ik ben gezegend met Sport1 en heb hem vaak zien spelen. Montpellier vangt dat echt niet zomaar op, en Arsenal heeft een nieuwe goede spits. Zal even wennen zijn voor hem in Engeland, maar heb vertrouwen in Giroud.

En Huntelaar moet lekker bij Schalke 04 blijven. Volgend jaar misschien weer de echte top proberen.
Huntelaar deed het lang niet verkeerd bij 'de echte top', want presteerde gewoon goed, alleen qua naam en uitstraling is hij geen 'superster', dus dan raak je bij dat soort clubs misschien wel net weer iets te snel op de bank, omdat de veel duurdere spelers meer krediet hebben (en veel vaker matig mogen presteren...)

Goed om te horen dat Giroud een geweldenaar is. Hopelijk staat ie er meteen en is het een waardevolle aanwinst voor Arsenal, en nog belangrijker, een waardevolle aanwinst voor mijn FL-team :P
pi_115648922
Giroud is wel een echte centrumspits ja, fysiek en kopsterk dus goed voor de Premier league. Technisch ook wel goed, kan een team beter laten spelen en redelijk koel voor het doel. Allemaal wel goed maar toch wel een niveautje minder dan RvP, zeker wel een niveautje hoger dan Vela en Chamakh.

Ik gok als hij een goed fit seizoen heeft en Song blijft dat ie toch rond de 15 goals kan maken. Minder dan RvP, maar voor eerste seizoen niet slecht.
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
pi_115648928
Giroud heeft zich wonderbaarlijk ontwikkeld. Een beetje zoals bij Kuyt, bij ieder stapje hoger lijkt hij te kunnen aanhaken (tegen de verwachtingen in). Ik verwacht dat hij wel kan uitblinken bij Arsenal.

Hij is fysiek ijzersterk en heeft een doelpunteninstinct, hij is alleen erg afhankelijk van de creatieve spelers achter hem. Huntelaar halen zou nutteloos zijn als je hem al hebt, twee hele vergelijkbare types.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 17:45:16 #24
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115649126
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:39 schreef Maraten het volgende:
Giroud is wel een echte centrumspits ja, fysiek en kopsterk dus goed voor de Premier league. Technisch ook wel goed, kan een team beter laten spelen en redelijk koel voor het doel. Allemaal wel goed maar toch wel een niveautje minder dan RvP, zeker wel een niveautje hoger dan Vela en Chamakh.

Ik gok als hij een goed fit seizoen heeft en Song blijft dat ie toch rond de 15 goals kan maken. Minder dan RvP, maar voor eerste seizoen niet slecht.
Overschatten we Van Persie niet gewoon een beetje, op basis van het laatste anderhalf jaar waarin alles en iedereen in dienst van hem speelde...!?

Het is uiteraard een prima speler met een aantal uitzonderlijke kwaliteiten (traptechniek), maar steeds dat gekwijl over een superieure techniek en inzicht enzo, dat vind ik eigenlijk wel meevallen. Het is goed, maar je ziet ook nog veels te vaak dat aannames niet goed zijn, dat hij de verkeerde kant op draait of verkeerde beslissingen neemt op de beslissende momenten, etc etc.

Hij is inmiddels al 29 he!? Wellicht waren de laatste anderhalf jaar zijn beste jaren qua kwaliteit op het veld.

Dat hij 1 op 1 een mannetje kan uitkappen is heel mooi uiteraard, maar ik zie veel liever een perfecte basistechniek. Dus dat alle aannames goed zijn.

Die aanname van Huntelaar op het EK, op die pass van Sneijder, DAT was nou eens een geweldig staaltje van techniek! En dat miste ik de laatste 2 toernooien bij Van Persie. Dat is wel de techniek waar het om gaat in het voetbal.
pi_115649226
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:45 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Overschatten we Van Persie niet gewoon een beetje, op basis van het laatste anderhalf jaar waarin alles en iedereen in dienst van hem speelde...!?

Het is uiteraard een prima speler met een aantal uitzonderlijke kwaliteiten (traptechniek), maar steeds dat gekwijl over een superieure techniek en inzicht enzo, dat vind ik eigenlijk wel meevallen. Het is goed, maar je ziet ook nog veels te vaak dat aannames niet goed zijn, dat hij de verkeerde kant op draait of verkeerde beslissingen neemt op de beslissende momenten, etc etc.

Hij is inmiddels al 29 he!? Wellicht waren de laatste anderhalf jaar zijn beste jaren qua kwaliteit op het veld.

Dat hij 1 op 1 een mannetje kan uitkappen is heel mooi uiteraard, maar ik zie veel liever een perfecte basistechniek. Dus dat alle aannames goed zijn.

Die aanname van Huntelaar op het EK, op die pass van Sneijder, DAT was nou eens een geweldig staaltje van techniek! En dat miste ik de laatste 2 toernooien bij Van Persie. Dat is wel de techniek waar het om gaat in het voetbal.
Wat is je punt nou eigenlijk? Dat RVP overschat is en dat we niet slechter zijn geworden door zijn vertrek?
pi_115649232
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:45 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Overschatten we Van Persie niet gewoon een beetje, op basis van het laatste anderhalf jaar waarin alles en iedereen in dienst van hem speelde...!?

Het is uiteraard een prima speler met een aantal uitzonderlijke kwaliteiten (traptechniek), maar steeds dat gekwijl over een superieure techniek en inzicht enzo, dat vind ik eigenlijk wel meevallen. Het is goed, maar je ziet ook nog veels te vaak dat aannames niet goed zijn, dat hij de verkeerde kant op draait of verkeerde beslissingen neemt op de beslissende momenten, etc etc.

Hij is inmiddels al 29 he!? Wellicht waren de laatste anderhalf jaar zijn beste jaren qua kwaliteit op het veld.

Dat hij 1 op 1 een mannetje kan uitkappen is heel mooi uiteraard, maar ik zie veel liever een perfecte basistechniek. Dus dat alle aannames goed zijn.

Die aanname van Huntelaar op het EK, op die pass van Sneijder, DAT was nou eens een geweldig staaltje van techniek! En dat miste ik de laatste 2 toernooien bij Van Persie. Dat is wel de techniek waar het om gaat in het voetbal.
En dan Huntelaar als voorbeeld geven als je het over techniek hebt. _O- Jij hebt er niks van begrepen.
pi_115649293
Ik denk ook dat dit zijn beste seizoen ooit was, maar hij was ook een goede leider voor het team, mentaal is deze klap dus misschien wel het grootst. Maar eerlijk, sommige goals die hij heeft ga je wel van kwijlen.
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 18:09:50 #28
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115649891
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:48 schreef Typisch het volgende:

[..]

En dan Huntelaar als voorbeeld geven als je het over techniek hebt. _O- Jij hebt er niks van begrepen.
Je hebt de afgelopen toernooien niet gezien hoe Van Persie constant ballen van zijn voet liet springen, aannames verprutste, telkens de verkeerde beslissingen nam, etc etc!?

Op de belangrijke momenten laat zijn techniek hem wel degelijk regelmatig in de steek. Iets dat bij Bergkamp eigenlijk nooit gebeurde.

En bij Huntelaar is die basistechniek wel vaak gewoon prima, ook onder druk.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:48 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Wat is je punt nou eigenlijk? Dat RVP overschat is en dat we niet slechter zijn geworden door zijn vertrek?
Ja. Ik vind Van Persie een goede speler, maar wel iets overschat nadat het hele team in dienst van hem speelde en hij dus geweldig kon renderen. En ik geloof eerlijk gezegd dat Arsenal met Podolski en blijkbaar ook een prima Giroud er niet echt op achteruit zal zijn gegaan.

We moeten even afwachten wat er nu met Song gaat gebeuren en of er nog fatsoenlijke versterkingen komen voor dat middenveld en verdediging, maar voorin mag je nog niet echt klagen.

Wel jammer dat Arshavin er nog steeds is.
pi_115649951

Raar.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115649982
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:11 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Raar.
Waarom is dat raar?
  donderdag 16 augustus 2012 @ 18:12:43 #31
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115650000
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waarom is dat raar?
Dat vroeg ik me ook af
pi_115650016
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waarom is dat raar?
Vermaelen wist toen niet dat hij weg ging en ik denk RVP wel. Beetje acherbaks als je het dan niet verteld.

[ Bericht 0% gewijzigd door mrstylo op 16-08-2012 18:19:07 ]
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115650201
Song weg? :o ;(
pi_115650209
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:13 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Vermaelen wist toen niet dat hij weg ging en ik denk RVP wel. Beetje acherbaks als je het dan niet verteld.
:') Oké.
pi_115650233
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:13 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Vermaelen wist toen niet dat hij weg ging en ik denk RVP wel. Beetje acherbaks als je het dan niet verteld.
:')
pi_115650271
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:13 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Vermaelen wist toen niet dat hij weg ging en ik denk RVP wel. Beetje acherbaks als je het dan niet verteld.
Nee want deze transfer zat er niet aan te komen :') Overigens wat is hier achterbaks aan? Ten tijde van het tekenen was hij met Nederland op stap dus niet tussen de Arsenal selectie en waarom zou hij iedereen persoonlijk moeten bellen. Zo sociaal vaardig komt Van Persie ook niet op mij over.
pi_115650324
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:21 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Nee want deze transfer zat er niet aan te komen :') Overigens wat is hier achterbaks aan? Ten tijde van het tekenen was hij met Nederland op stap dus niet tussen de Arsenal selectie en waarom zou hij iedereen persoonlijk moeten bellen. Zo sociaal vaardig komt Van Persie ook niet op mij over.
Nee maar vindt het gewoon raar dat je voor Belgie - Nederland gewoon met elkaar aan het praten zijn en dat Vermaelen van een interviewer het moet horen.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115650360
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:22 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Nee maar vindt het gewoon raar dat je voor Belgie - Nederland gewoon met elkaar aan het praten zijn en dat Vermaelen van een interviewer het moet horen.
Dat weet je niet, daarbij vind ik het slordiger dat Arsenal Vermealen zelf niet heeft ingelicht. Immers is hij de opvolger van Van Persie als aanvoerder :')
pi_115650389
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:22 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Nee maar vindt het gewoon raar dat je voor Belgie - Nederland gewoon met elkaar aan het praten zijn en dat Vermaelen van een interviewer het moet horen.
Alsof hij van niks wist. _O- Het enige nieuws wat hij daar te horen kreeg was dat het nu officieel was.
pi_115650416
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Dat weet je niet, daarbij vind ik het slordiger dat Arsenal Vermealen zelf niet heeft ingelicht. Immers is hij de opvolger van Van Persie als aanvoerder :')
Ja dit is ook wel waar.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115650753
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:09 schreef Yi-Long het volgende:

[..]
Ja. Ik vind Van Persie een goede speler, maar wel iets overschat nadat het hele team in dienst van hem speelde en hij dus geweldig kon renderen. En ik geloof eerlijk gezegd dat Arsenal met Podolski en blijkbaar ook een prima Giroud er niet echt op achteruit zal zijn gegaan.

We moeten even afwachten wat er nu met Song gaat gebeuren en of er nog fatsoenlijke versterkingen komen voor dat middenveld en verdediging, maar voorin mag je nog niet echt klagen.
We moeten nog maar zien hoe het gaat met het team voetbal-technisch gezien. Maar buiten kijf staat wel dat de club maar vooral ook de supporters weer een klap te verduren krijgen. Elk jaar boeten we weer in qua status. We zijn allang niet meer de wereldtop, hoe pijnlijk dat ook is.
Het mentale aspect van deze transfer is, denk ik, veel groter dan het daadwerkelijke verlies op het voetbalveld. Want ik ben het met je eens: in de voorhoede is adequaat geïnvesteerd.

We zullen nog maar zien wat er de rest de transferperiode gebeurt. Want het kan nog steeds een goede zomer zijn, maar het kan ook totaal desastreus aflopen als er bijvoorbeeld geen vervanger voor Song wordt gehaald.


Overigens wel bijzonder hoe het op Arsenal.com aan toe gaat. Ik denk dat de transfer hooguit 8 uur in het groot op de homepage te zien was. Nu wordt er gepropageerd met interviews met titels zoals 'The mood is fantastisc' en 'This time it'll be different'. Zwaktebod.
pi_115650843
Wat zou een goede zijn voor die positie?
pi_115651063
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:35 schreef tjoptjop het volgende:
Wat zou een goede zijn voor die positie?
Voor Song? dan is het M'vila
  donderdag 16 augustus 2012 @ 18:43:40 #44
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115651078
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:32 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

We moeten nog maar zien hoe het gaat met het team voetbal-technisch gezien. Maar buiten kijf staat wel dat de club maar vooral ook de supporters weer een klap te verduren krijgen. Elk jaar boeten we weer in qua status. We zijn allang niet meer de wereldtop, hoe pijnlijk dat ook is.
Het mentale aspect van deze transfer is, denk ik, veel groter dan het daadwerkelijke verlies op het voetbalveld. Want ik ben het met je eens: in de voorhoede is adequaat geïnvesteerd.

We zullen nog maar zien wat er de rest de transferperiode gebeurt. Want het kan nog steeds een goede zomer zijn, maar het kan ook totaal desastreus aflopen als er bijvoorbeeld geen vervanger voor Song wordt gehaald.

Overigens wel bijzonder hoe het op Arsenal.com aan toe gaat. Ik denk dat de transfer hooguit 8 uur in het groot op de homepage te zien was. Nu wordt er gepropageerd met interviews met titels zoals 'The mood is fantastisc' en 'This time it'll be different'. Zwaktebod.
Mjah, misschien heb ik ook gewoon andere verwachtingen bij Arsenal dan andere fans.

Wat mij betreft doen ze het prima wanneer ze top 3-4 eindigen met leuk aantrekkelijk voetbal. Meer vraag ik ook niet. Ik eis geen prijzen of kampioenschappen.

Uiteraard zou ik het geweldig vinden als die er wel komen, maar de andere clubs hebben betere selecties en geven veel meer geld uit, en Wenger vind ik tactisch ook niet geweldig, dus het is een beetje onrealistisch om zeg maar een kampioenschap te 'eisen', zoals sommige fans ieder jaar doen...

Als er in het beleid verandering komt en Arsenal gaat wel weer investeren om mee te doen om de grote prijzen, en ze halen wellicht een tactisch goede coach, dan kun je die verwachtingen ook weer bijstellen, maar momenteel is een plek in de top 4 gewoon een prima doelstelling, helemaal als je begrijpt dat de top in de PL echt veel breder is geworden.
pi_115651286
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:43 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Mjah, misschien heb ik ook gewoon andere verwachtingen bij Arsenal dan andere fans.

Wat mij betreft doen ze het prima wanneer ze top 3-4 eindigen met leuk aantrekkelijk voetbal. Meer vraag ik ook niet. Ik eis geen prijzen of kampioenschappen.

Uiteraard zou ik het geweldig vinden als die er wel komen, maar de andere clubs hebben betere selecties en geven veel meer geld uit, en Wenger vind ik tactisch ook niet geweldig, dus het is een beetje onrealistisch om zeg maar een kampioenschap te 'eisen', zoals sommige fans ieder jaar doen...

Als er in het beleid verandering komt en Arsenal gaat wel weer investeren om mee te doen om de grote prijzen, en ze halen wellicht een tactisch goede coach, dan kun je die verwachtingen ook weer bijstellen, maar momenteel is een plek in de top 4 gewoon een prima doelstelling, helemaal als je begrijpt dat de top in de PL echt veel breder is geworden.
Mee eens. Met de huidige structuur binnen de club win je niks. Er moet eerst een ander bestuur, maar vooral een andere manager komen. Daarom vond ik het promoveren van binnenuit wat betreft de assistant-manager ook zo'n gemiste kans.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:35 schreef tjoptjop het volgende:
Wat zou een goede zijn voor die positie?
Als verdedidgende middenvelder zijn een aantal spelers gescout. Bekendste is natuurlijk Yann M'Vila, maar Wenger was uiteindelijk niet overtuigd. Deels door de prijs, maar deels ook door zijn houding.
Daarnaast nog Lucas Biglia van Anderlecht, maar was niet goed genoeg bevonden op het moment.
Zelfde geld eigenlijk ook voor Etienne Capoue van Toulouse.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 18:54:13 #46
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115651420
Zou Douglas geen geweldige bikkel kunnen zijn als hij op dat middenveld als verdedigende middenvelder zou spelen, een beetje zoals Viera destijds...!?

Of is hij daarvoor voetballend gezien nog iets te zwak/wisselvallig!?

Het is jammer dat we niet zo'n Yaya Toure hebben. Dat vind ik echt een geweldenaar die me doet denken aan Viera.
pi_115651840
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:54 schreef Yi-Long het volgende:
Zou Douglas geen geweldige bikkel kunnen zijn als hij op dat middenveld als verdedigende middenvelder zou spelen, een beetje zoals Viera destijds...!?

Of is hij daarvoor voetballend gezien nog iets te zwak/wisselvallig!?
Wat denk je zelf gozer? _O- _O-
pi_115652117
Douglas really?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_115652133
Enoh.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 19:16:11 #50
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115652142
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:24 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Alsof hij van niks wist. _O- Het enige nieuws wat hij daar te horen kreeg was dat het nu officieel was.
Hij wist dat er sprake van was dat Van Persie weg zou willen, maar jij ziet toch ook dat hij compleet verrast is dat ineens bekend wordt gemaakt dat Arsenal en Manchester United overeenstemming hebben bereikt, in dat interview?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_115652185
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:54 schreef Yi-Long het volgende:
Zou Douglas geen geweldige bikkel kunnen zijn als hij op dat middenveld als verdedigende middenvelder zou spelen, een beetje zoals Viera destijds...!?

Of is hij daarvoor voetballend gezien nog iets te zwak/wisselvallig!?

Het is jammer dat we niet zo'n Yaya Toure hebben. Dat vind ik echt een geweldenaar die me doet denken aan Viera.
_O- :D
  donderdag 16 augustus 2012 @ 19:22:42 #52
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115652389
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:17 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

_O- :D
Waarom zou dat niet kunnen!? Hij heeft de snelheid, de power, en de kwaliteiten om mee naar voren op te komen. Daarnaast verdedigend ook prima. Je kunt hem toch makkelijk voor een stel verdedigers zetten en de bal laten veroveren en afgeven aan een speler die de pass kan geven of de combinatie aan wil gaan...!?

Ik denk dat je aan een Douglas meer hebt dan aan een Nigel de Jong.
pi_115652733
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:22 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet kunnen!? Hij heeft de snelheid, de power, en de kwaliteiten om mee naar voren op te komen. Daarnaast verdedigend ook prima. Je kunt hem toch makkelijk voor een stel verdedigers zetten en de bal laten veroveren en afgeven aan een speler die de pass kan geven of de combinatie aan wil gaan...!?

Ik denk dat je aan een Douglas meer hebt dan aan een Nigel de Jong.
Als M'Vila niet goed genoeg bevonden is, waarom Douglas dan wel? Een speler van inferieure kwaliteit en dan ook nog eens niet op zijn natuurlijke positie.

Kan ook zijn dat je gewoon een succesvolle trol bent met deze post?
  donderdag 16 augustus 2012 @ 19:39:24 #54
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115653003
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:32 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Als M'Vila niet goed genoeg bevonden is, waarom Douglas dan wel? Een speler van inferieure kwaliteit en dan ook nog eens niet op zijn natuurlijke positie.

Kan ook zijn dat je gewoon een succesvolle trol bent met deze post?
Ik ken M'Vila niet echt.

Ik schat alleen in dat Douglas gewoon prima op die positie uit de voeten zou kunnen, gezien zijn kwaliteiten en zwakheden die je wekelijks ziet als hij bij Twente speelt. Ook dat opkomen, gekoppeld aan die kracht en snelheid, doet me denken aan spelers als Viera.

Ik denk serieus dat hij op die positie gewoon prima zou kunnen spelen. Als je het vergelijkt met een Nigel de Jong schat ik Douglas zelfs op alle punten hoger in. Betere 'klever', beter inzicht, beter met het aansluiten voorin, met standaard-situaties gevaarlijker, veel sneller en sterker, beter met koppen, etc etc.

Puntje van kritiek is soms dat hij een inschattingsfoutje maakt, maar goed, dat blijf je altijd houden. Daarnaast ook mentaal niet altijd helemaal 100%, maar Nigel de Jong spoort bijvoorbeeld ook voor geen meter.
pi_115653183
Je wil dus serieus Douglas, die de afgelopen jaren nauwelijks stappen heeft gemaakt bij FC Twente als centrale verdediger, naar Arsenal halen om daar op 1 van de belangrijkste posities in het elftal neer te zetten.
Als je Arsenal echt in de onderste regionen mee wilt laten doen moet je Douglas centraal op het middenveld van een topclub neerzetten.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 19:51:56 #56
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115653471
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:44 schreef tech4u het volgende:
Je wil dus serieus Douglas, die de afgelopen jaren nauwelijks stappen heeft gemaakt bij FC Twente als centrale verdediger, naar Arsenal halen om daar op 1 van de belangrijkste posities in het elftal neer te zetten.
Als je Arsenal echt in de onderste regionen mee wilt laten doen moet je Douglas centraal op het middenveld van een topclub neerzetten.
Ik zeg niet dat hij de voetballende lijnen uit moet gaan zetten of dat hij het tempo moet gaan bepalen of whatever.

Hij moet gewoon als verdedigende middenvelder zijn ding doen, en ik denk dat hij dat verdedigend prima kan aanvallen, en ook uitstekend voorin kan aansluiten wanneer dat mogelijk is, want dat doet hij nu ook al maar dan helemaal vanuit de verdediging....

Zo moeilijk is dat echt niet hoor, vooral niet wanneer je gewoon kijkt naar wat hij wel en niet kan, en ziet dat hij alle eigenschappen heeft van een prima verdedigende middenvelder, namelijk kracht, snelheid, verdedigend sterk, kan een mannetje uitschakelen, etc etc.

Het zou me zelfs niet verbazen als Van Gaal hem wellicht eens op die positie zal uitproberen, al hebben we momenteel vrij veel keus voor die positie (Clasie, Strootman, Anita, De Jong)
pi_115654790
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:51 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat hij de voetballende lijnen uit moet gaan zetten of dat hij het tempo moet gaan bepalen of whatever.

Hij moet gewoon als verdedigende middenvelder zijn ding doen, en ik denk dat hij dat verdedigend prima kan aanvallen, en ook uitstekend voorin kan aansluiten wanneer dat mogelijk is, want dat doet hij nu ook al maar dan helemaal vanuit de verdediging....

Zo moeilijk is dat echt niet hoor, vooral niet wanneer je gewoon kijkt naar wat hij wel en niet kan, en ziet dat hij alle eigenschappen heeft van een prima verdedigende middenvelder, namelijk kracht, snelheid, verdedigend sterk, kan een mannetje uitschakelen, etc etc.

Het zou me zelfs niet verbazen als Van Gaal hem wellicht eens op die positie zal uitproberen, al hebben we momenteel vrij veel keus voor die positie (Clasie, Strootman, Anita, De Jong)
In een team als Arsenal (Die in 90% van de wedstrijden het spel wilt maken) wordt er wel meer van je verwacht op het middenveld dan alleen maar verdedigende kwaliteiten. Daarbij maakt hij af en toe enorme blunders wat op het middenveld in de beste competitie ter wereld wss nog veel vaker zal gebeuren.

Hij komt gewoon heel veel kwaliteit tekort.
pi_115655336
Volgens Sky Sports gaat Arsenal een deel van het transfergeld van RvP besteden aan Lucas Biglia.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 21:00:15 #59
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115656335
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 20:23 schreef tech4u het volgende:

[..]

In een team als Arsenal (Die in 90% van de wedstrijden het spel wilt maken) wordt er wel meer van je verwacht op het middenveld dan alleen maar verdedigende kwaliteiten. Daarbij maakt hij af en toe enorme blunders wat op het middenveld in de beste competitie ter wereld wss nog veel vaker zal gebeuren.

Hij komt gewoon heel veel kwaliteit tekort.
Juist doordat hij soms die foutjes maakt zie ik hem dus liever als verdedigende middenvelder met 1-2 man in zijn rug, ipv als laatste man, zodat je dus beter gebruik kunt maken van zijn kwaliteiten en minder last hebt van die zwakke puntjes.

Ik denk dat hij DAN namelijk wel goed genoeg is voor de top.

Al vind ik sowieso dat we soms teveel 'eisen' als we denken aan 'de top', want er zijn meer dan genoeg 'top-verdedigers' die bij 'top-teams' spelen die ook gewoon nog regelmatig een dom foutje maken. Het hoort er ook gewoon een beetje bij. Bij verdedigers valt het gewoon meteen heel erg op.

Er zijn verdomd weinig verdedigers in de wereld die foutloos een seizoen doorkomen.
pi_115659092
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens Sky Sports gaat Arsenal een deel van het transfergeld van RvP besteden aan Lucas Biglia.
Als Song weg gaat zeker doen, Biglia is een prima speler en qua techniek misschien nog wel beter dan Song.
M'vila zou ik ook graag zien maar is overpriced, ik geloof dat ze daar 25 miljoen voor vroegen!
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
pi_115660319
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:57 schreef Maraten het volgende:

[..]

Als Song weg gaat zeker doen, Biglia is een prima speler en qua techniek misschien nog wel beter dan Song.
M'vila zou ik ook graag zien maar is overpriced, ik geloof dat ze daar 25 miljoen voor vroegen!
Zolang hij zich nog niet op het hoogste niveau heeft bewezen wet je het natuurlijk nooit zeker ;(
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 16 augustus 2012 @ 22:34:34 #62
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115660773
Jammer dat Lewandowski geen zin heeft in Arsenal.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_115661895
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 22:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer dat Lewandowski geen zin heeft in Arsenal.
Ja, die lijkt qua speelstijl wel op RvP. Maar er gaat echt geen betere spits komen dan Giroud, hooguit een jonge, talentvolle aanvaller voor de breedte/toekomst.

Doe mij maar een linksback als Aly Cissohkho, Gibbs is en nog geen topniveau en blessuregevoelig.

Stiekem hoop ik op Rèmy :9
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
pi_115664922

Fattie Santos zorgt wel voor een sfeertje :D
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 00:32:03 #65
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_115666275
Aanval is niet eens zo slecht met Giroud en Podolski/Bendtner als back-up. Verdediging moet eigenlijk nog wel 1 iemand voor de breedte bij.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 01:26:03 #66
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115668026
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 00:32 schreef Fenomeno het volgende:
Aanval is niet eens zo slecht met Giroud en Podolski/Bendtner als back-up. Verdediging moet eigenlijk nog wel 1 iemand voor de breedte bij.
Bendtner roept overal zo hard mogelijk dat hij weg gaat.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 02:00:50 #67
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115668726
Yeah, denk niet dat Bendtner nog veel zal spelen voor Arsenal. Ik vind het persoonlijk wel een goede spits, maar zelden echt een kans gehad. Zou me niets verbazen als hij naar Tottenham gaat nu Adebayor waarschijnlijk niet doorgaat.
pi_115672353
Met gemengde gevoelens ga ik morgen naar het Emirates Stadion voor de wedstrijd naar het stadion. ben benieuwd wie er in de spits staat.
pi_115672400
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 09:47 schreef Bulletdodger het volgende:
Met gemengde gevoelens ga ik morgen naar het Emirates Stadion voor de wedstrijd naar het stadion. ben benieuwd wie er in de spits staat.
Ik denk Giroud in de spits en Lukas Podolski vanaf links.
pi_115672429
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 09:49 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik denk Giroud in de spits en Lukas Podolski vanaf links.
ik dacht dat Wenger gezegd had dat ze er nog niet klaar voor zijn. Zou leuk zijn als ze een impact kunnen maken meteen. Denk dat de anti RvP chants dan niet van de lucht gaan zijn :P
pi_115672499
Nummer 10 gaat naar Jack Wilshere.
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:16:17 #72
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115673106
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 09:52 schreef alors het volgende:
Nummer 10 gaat naar Jack Wilshere.
Alsof er nog niet genoeg druk op de schouders van dat jochie ligt
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:33:59 #73
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115673593
johncrossmirror twitterde op vrijdag 17-08-2012 om 10:29:34 Vermaelen captain, Arteta vice reageer retweet
pi_115673727
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:33 schreef Tarado het volgende:
johncrossmirror twitterde op vrijdag 17-08-2012 om 10:29:34 Vermaelen captain, Arteta vice reageer retweet
Geheel in de lijn der verwachting
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:42:37 #75
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115673895
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

Alsof er nog niet genoeg druk op de schouders van dat jochie ligt
Ach, dat mag toch geen verschil maken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 09:47 schreef Bulletdodger het volgende:
Met gemengde gevoelens ga ik morgen naar het Emirates Stadion voor de wedstrijd naar het stadion. ben benieuwd wie er in de spits staat.
Je woont in Londen? Of speciaal voor de wedstrijd daar naartoe?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_115673963
Jongens ik heb toch nog altijd een flinke kater. RvP + United, het klinkt nog steeds bizar! ;(
all your heroes are whores
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:47:53 #77
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115674054
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:44 schreef sylvietjoo het volgende:
Jongens ik heb toch nog altijd een flinke kater. RvP + United, het klinkt nog steeds bizar! ;(
En dan komen straks de foto's van de presentatie met een United shirt met Van Persie achterop :(
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:47:55 #78
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115674055
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:42 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Ach, dat mag toch geen verschil maken.

[..]

Breekt wel met de traditie dat echt gearriveerde spelers 10 krijgen, dat kan je van hem toch nog niet zeggen.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:48:29 #79
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115674072
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:47 schreef Tarado het volgende:

[..]

Breekt wel met de traditie dat echt gearriveerde spelers 10 krijgen, dat kan je van hem toch nog niet zeggen.
Wellicht, maar dat is een ander verhaal :)
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_115674256
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:47 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

En dan komen straks de foto's van de presentatie met een United shirt met Van Persie achterop :(
:'( en Van Persie met een enorme smile naast Fergie :r
all your heroes are whores
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:57:51 #81
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_115674323
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:47 schreef Tarado het volgende:

[..]

Breekt wel met de traditie dat echt gearriveerde spelers 10 krijgen, dat kan je van hem toch nog niet zeggen.
Alles beter dan :') Gallas :') 10 geven
pi_115674582
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:42 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Je woont in Londen? Of speciaal voor de wedstrijd daar naartoe?
Nee woon daar niet, ga er speciaal heen voor de wedstrijd. Zaterdagmorgen vroeg weg met de auto, zondagmiddag weer terug in NL.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:09:16 #83
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115674661
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:57 schreef Fenomeno het volgende:

[..]

Alles beter dan :') Gallas :') 10 geven
:) Wilshere is wel een talent maar ik vind hem overrated maar dat krijg je al gauw als een Engelse speler boven het maaiveld uitsteekt, nu krijgt hij dus het "vedette" rugnummer terwijl hij dat nog niet is en hij staat natuurlijk ook al een tijdje stil ook al is dat door blessures. Kortom verkeerde keus van Wenger, de zoveelste.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:46:51 #84
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115675992
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

:) Wilshere is wel een talent maar ik vind hem overrated maar dat krijg je al gauw als een Engelse speler boven het maaiveld uitsteekt, nu krijgt hij dus het "vedette" rugnummer terwijl hij dat nog niet is en hij staat natuurlijk ook al een tijdje stil ook al is dat door blessures. Kortom verkeerde keus van Wenger, de zoveelste.
Misschien eerst even kijken hoe het uitpakt 14.gif
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_115676050
Wilshere moet eerst maar weer eens wedstrijden spelen. Want volgens mij gaat het nog paar maanden duren voordat hij dit seizoen kan spelen.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:32:32 #86
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115677619
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_115677700
Wenger :')

Paar dagen geleden nog zeggen dat Song geruchten onzin waren en nu dit:

quote:
Alex Song could leave Arsenal, says Arsene Wenger

Arsenal are reportedly interested in Real Madrid midfielder Nuri Sahin and when asked about the possibility of more signings, plus the departure of Song, Wenger said: "Both can happen."

http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/19293825
pi_115677708
:r
all your heroes are whores
pi_115677727
Tegenover de pers zegt Wenger wat hij wil om zo gunstig mogelijk in de markt te blijven. Misschien goed voor de zaken, best irritant voor de fans :P Maar ja.
all your heroes are whores
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:53:22 #90
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115678268
Als we iets hebben geleerd de laatste 15 jaar ofzo, dan is het dat je Wenger niet heel erg serieus hoeft te nemen in dit soort periode's wanneer het over mogelijke transfers gaat....
pi_115678601
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 12:53 schreef Yi-Long het volgende:
Als we iets hebben geleerd de laatste 15 jaar ofzo, dan is het dat je Wenger niet heel erg serieus hoeft te nemen in dit soort periode's wanneer het over mogelijke transfers gaat....
QFT
pi_115679260
Song gaat wel denk ik, Sahin hangt af van Sahin zelf. Hij schijnt zelf liever naar Arsenal te gaan maar Mourinho ziet hem liever naar Liverpool gaan.
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:27:15 #93
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_115679411
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 12:35 schreef lordteddybeer het volgende:
Wenger :')

Paar dagen geleden nog zeggen dat Song geruchten onzin waren en nu dit:

[..]

'Both can happen.' Joh. :')
Zeg dan gewoon niks.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_115679610
http://www.manutd.com/en/(...)-to-join-united.aspx

quote:
"It wasn't an easy one," said Sir Alex. "Understandably, Arsene Wenger didn't want to sell to Manchester United - he's already mentioned that in the morning papers. The boy wanted to come to us and that's important. He turned down various clubs to join us because he wants the challenge of coming to the biggest club in the world. I think that's fantastic.

"That's what swung it and what made it possible. If he hadn't come out forcibly to Arsenal to tell them he wanted to go to Manchester United, it meant the negotiations were really over - the only negotiation left was agreeing a fee with Arsenal as there was no-one else in the picture because the boy wanted it and was desperate to come to Manchester United."
all your heroes are whores
pi_115680049
Pff, die foto's van het trainingsveld daar. Nog steeds ongeloofelijk :{ .



:r
pi_115680161
Nummer 31, lekker paupernummer :')
pi_115680265
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:46 schreef SpamNinja het volgende:
Pff, die foto's van het trainingsveld daar. Nog steeds ongeloofelijk :{ .

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:r
Bizar he :{ hun selectie wordt wel meteen 500% knapper met hem, wat een lelijkerds spelen daar toch :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_115680269
Dan maar liever Poldi!

all your heroes are whores
pi_115680275

Lekker weer om te picknicken.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115680279
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:52 schreef alors het volgende:

[..]

Bizar he :{ hun selectie wordt wel meteen 500% knapper met hem, wat een lelijkerds spelen daar toch :')
Haha dat dacht ik ook al meteen :p
all your heroes are whores
pi_115680325
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:52 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker weer om te picknicken.
kilt eronder en het is compleet :D :')
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:55:28 #102
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115680385
ha ha wat een lelijke trainingsshirts hebben zij

:{
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_115680432
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:
ha ha wat een lelijke trainingsshirts hebben zij

:{


:')
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:58:32 #104
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115680497
Overigens blij met Vermaelen als aanvoerder!
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_115680598
Was dit al langsgekomen trouwens?

http://www.arsenal.com/ne(...)-for-start-of-season

First-team squad as follows:

1 SZCZESNY
2 DIABY
3 SAGNA
4 MERTESACKER
5 VERMAELEN
6 KOSCIELNY
7 ROSICKY
8 ARTETA
9 PODOLSKI
10 WILSHERE
11 SANTOS
12 GIROUD
14 WALCOTT
15 OXLADE-CHAMBERLAIN
16 RAMSEY
17 SONG
18 SQUILLACI
19 S.CAZORLA
20 DJOUROU
21 FABIANSKI
22 COQUELIN
23 ARSHAVIN
24 MANNONE
25 JENKINSON
26 FRIMPONG
27 Gervinho
28 GIBBS
29 CHAMAKH
30 PARK
52 BENDTNER
all your heroes are whores
pi_115681011
lekker kan ik de OP wéér aanpassen :')
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:20:53 #107
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115681311
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:52 schreef alors het volgende:

[..]

Bizar he :{ hun selectie wordt wel meteen 500% knapper met hem, wat een lelijkerds spelen daar toch :')
Waarschijnlijk is hij binnen een jaar de helft van zijn haar kwijt en heeft hij bierbuik ...:P

Die trainingsshirts, zowel bij Utd als Arsenal, zijn echt verschrikkelijk lelijk idd. Wat de fuck is deze nieuwe ontwikkeling dat het op zo'n manier eruit moet zien tegenwoordig!? Dat kan toch niet!?!?

Ik zou alleen al puur uit principe gewoon s'ochtends in bed blijven liggen en weigeren te trainen. Allemaal leuk en aardig, 60.000 per week verdienen, maar er zijn verdomme wel grenzen!
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:33:09 #108
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_115681820
Moet een wonder gebeuren willen ze top4 eindigen dit seizoen, als ook Song weg gaat zijn ze helemaal de lul.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:53:32 #109
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115682651
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:33 schreef YazooW het volgende:
Moet een wonder gebeuren willen ze top4 eindigen dit seizoen, als ook Song weg gaat zijn ze helemaal de lul.
Als Song weggaat moet dat idd opgevangen worden. Maar Van Persie kwijt en Podolski en Giroud terug, terwijl ook Walcott en Oxlaide er nog zijn en een jaartje ouder en beter... ik maak me daar niet zoveel zorgen over.

Van Persie had een geweldig seizoen, maar als Arsenal zo speelt als afgelopen jaar dan denk ik dat de volgende spits ook een prima seizoen kan hebben.
pi_115682759
Hier nog even arsenal.com:

quote:
Van Persie completes Manchester United move

Arsenal Football Club can confirm that Robin van Persie has now completed a transfer to Manchester United after terms were agreed between the clubs.

This ends Robin’s eight-year association with Arsenal, after joining the Gunners from Dutch side Feyenoord in May 2004.

During his time with Arsenal, Van Persie made a total of 278 appearances for the Club, scoring 132 goals, including 37 from his 48 appearances last season.

His fantastic performances during the 2011/12 campaign resulted in the PFA (Professional Footballers’ Association) and FWA (Football Writers’ Association) Player of the Year awards, together with the Premier League Golden Boot.

Van Persie also became a regular in the Holland team during his time with Arsenal, making 68 appearances to date.

Everyone at Arsenal would like to thank Robin for his contribution during his time with the Club.
http://www.arsenal.com/ne(...)nchester-united-move

Staat trouwens al niet meer in de headlines :P
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:01:05 #111
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115682898
Zou hij nog afscheid gaan nemen van de spelersgroep? Ben benieuwd wat de spelers van zijn transfer vinden.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_115682975
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zou hij nog afscheid gaan nemen van de spelersgroep? Ben benieuwd wat de spelers van zijn transfer vinden.
Of van de fans _O-
pi_115682977
Van wat ik zo lees zijn de spelers erg teleurgesteld...

Jack bijv. noemt hem niet nadat hij zijn shirtnummer overnam:

http://www.dailymail.co.u(...)Persie.html?ITO=1490
all your heroes are whores
pi_115683103
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:03 schreef lordteddybeer het volgende:

[..]

Of van de fans _O-
Zullen ze zijn shirt dan gaan verbranden terwijl hij hem nog aanheeft :P
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:23:28 #115
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_115683642
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:06 schreef Kremers het volgende:

[..]

Zullen ze zijn shirt dan gaan verbranden terwijl hij hem nog aanheeft :P

:')
Snelle Egel
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:24:32 #116
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115683672
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:03 schreef sylvietjoo het volgende:
Van wat ik zo lees zijn de spelers erg teleurgesteld...

Jack bijv. noemt hem niet nadat hij zijn shirtnummer overnam:

http://www.dailymail.co.u(...)Persie.html?ITO=1490
Ik vind het ook een terechte uitspraak. Bergkamp was een ECHTE clubheld. Niet alleen omdat hij daar zijn carriere afsloot, niet alleen omdat hij wel prijzen pakte, maar vooral ook omdat hij als grote speler naar die club kwam terwijl die club gewoon vrij MATIG was, en er samen met Wenger (die een jaar later kwam) echt een kwaliteitsimpuls aan heeft gegeven.

Nog steeds schandalig uiteraard dat Dennis niet meespeelde in die CL-finale. Daar zou Arsenal, en vooral Wenger, zich dan weer voor moeten schamen.
pi_115683725
quote:
Als wij dat bij Ajax deden elke keer dat er een bepalende speler weggaat... :D Zijn ze gewoon niet gewend daar.
pi_115683882
danroan twitterde op vrijdag 17-08-2012 om 15:14:00 Van Persie on Arsenal: "there's no hard feelings, we had a different view, that's life, no one is angry with me, I'm not angry with them" reageer retweet
danroan twitterde op vrijdag 17-08-2012 om 15:15:14 "This is the perfect match for me, Man Utd breathe football...my choice was made very soon in my mind..I'd love to play with Rooney.." reageer retweet
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:44:14 #119
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115684312
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:03 schreef lordteddybeer het volgende:

[..]

Of van de fans _O-
Wat de fans er van vinden is wel redelijk duidelijk :D
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_115684518
piersmorgan twitterde op donderdag 16-08-2012 om 22:50:22 Can you unfollow me please, @Persie_Official - we're done. reageer retweet
_O-
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115684715
Ik begrijp de ophef niet bij de Arsenal fans. Ze wisten dat hij toch
weg zou gaan. Het is mi de beleidsmakers geweest die niet aan
zijn voorwaarde om te blijven ( meer diepte investeringen) wilden
voldoen en terwijl je kan weten dan topspelers zoals hij prijzen
willen winnen met hun club en door de starheid van o.a. de coach
Arsenal nu al jaren, als het erop aankomt, niet meedoet om de
hoofdprijzen nationaal en internationaal.
pi_115684771
quote:
15s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:55 schreef Iwanius het volgende:
Ik begrijp de ophef niet bij de Arsenal fans. Ze wisten dat hij toch
weg zou gaan. Het is mi de beleidsmakers geweest die niet aan
zijn voorwaarde om te blijven ( meer diepte investeringen) wilden
voldoen en terwijl je kan weten dan topspelers zoals hij prijzen
willen winnen met hun club en door de starheid van o.a. de coach
Arsenal nu al jaren, als het erop aankomt, niet meedoet om de
hoofdprijzen nationaal en internationaal.
Mjah, overstappen naar de grote rivaal is in ogen van echte Arsenal fans not-done.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 16:01:48 #123
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115684959
quote:
15s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:55 schreef Iwanius het volgende:
Ik begrijp de ophef niet bij de Arsenal fans. Ze wisten dat hij toch
weg zou gaan. Het is mi de beleidsmakers geweest die niet aan
zijn voorwaarde om te blijven ( meer diepte investeringen) wilden
voldoen en terwijl je kan weten dan topspelers zoals hij prijzen
willen winnen met hun club en door de starheid van o.a. de coach
Arsenal nu al jaren, als het erop aankomt, niet meedoet om de
hoofdprijzen nationaal en internationaal.
Jij hebt er weinig van begrepen, inderdaad.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_115685097
quote:
15s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:55 schreef Iwanius het volgende:
Ik begrijp de ophef niet bij de Arsenal fans. Ze wisten dat hij toch
weg zou gaan. Het is mi de beleidsmakers geweest die niet aan
zijn voorwaarde om te blijven ( meer diepte investeringen) wilden
voldoen en terwijl je kan weten dan topspelers zoals hij prijzen
willen winnen met hun club en door de starheid van o.a. de coach
Arsenal nu al jaren, als het erop aankomt, niet meedoet om de
hoofdprijzen nationaal en internationaal.
Daarom hadden veel Arsenal-fans er vrede mee dat hij zou vertrekken. Maar naar ManUnited, dat maakte het verhaal weer anders...
all your heroes are whores
pi_115685216
Grootste ophef komt doordat die naar Manu gaat (laatste ars-manu tranfer was 1987), maar daardoor moeten de fans eigenlijk ook zwaar pissed zijn op het bestuur. Want zij laten weer een speler naar de concurrent gaan.

Het bestuur mag hopen dat de aankopen gelijk voor overwinningen zorgen want ik denk niet dat wenger en bestuur het dit keer overleven als er weer zon drama start is als vorig jaar.
pi_115685308
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 16:10 schreef lordteddybeer het volgende:
Grootste ophef komt doordat die naar Manu gaat (laatste ars-manu tranfer was 1987), maar daardoor moeten de fans eigenlijk ook zwaar pissed zijn op het bestuur. Want zij laten weer een speler naar de concurrent gaan.

Het bestuur mag hopen dat de aankopen gelijk voor overwinningen zorgen want ik denk niet dat wenger en bestuur het dit keer overleven als er weer zon drama start is als vorig jaar.
Maar hij wou ook nergens anders heen.

Schijnbaar "luisterde hij naar het jongetje in hem, en dat jongetje riep Man United" :')
all your heroes are whores
pi_115686718
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:03:42 #128
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_115686891
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 16:57 schreef tech4u het volgende:
[ afbeelding ]
Gadverdamme.
Wordt ook maar eens tijd om mijn bureaubladachtergrond te veranderen. :')
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_115687018
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 16:57 schreef tech4u het volgende:
[ afbeelding ]
_O_
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:07:57 #130
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115687021
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 16:13 schreef sylvietjoo het volgende:

[..]

Maar hij wou ook nergens anders heen.

Schijnbaar "luisterde hij naar het jongetje in hem, en dat jongetje riep Man United" :')
... maar het jongetje Van Persie had toch altijd een poster van Arsenal en een van Barca boven zijn bed...!? :P
pi_115687063
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:07 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

... maar het jongetje Van Persie had toch altijd een poster van Arsenal en een van Barca boven zijn bed...!? :P


:'(
pi_115687074
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 16:13 schreef sylvietjoo het volgende:

[..]

Maar hij wou ook nergens anders heen.

Schijnbaar "luisterde hij naar het jongetje in hem, en dat jongetje riep Man United" :')
Die uitspraak vind ik wel echt jammer hoor, waarom zulk iets zeggen als je weet dat het zo gevoelig ligt allemaal.... :{
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:11:23 #133
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_115687106
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:09 schreef lordteddybeer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:'(
Deze en daarna dat man u shirt plaatje achter elkaar zetten. :')
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_115687182
Beelden interview RvP:
http://bcove.me/35ynvby0
  Forum Admin vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:15:34 #135
35723 crew  GGMM
pi_115687204
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:09 schreef lordteddybeer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:'(
Je had het kunnen weten als je ziet dat hij zowel Ajax als Feyenoord spullen op z'n kamertje heeft.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_115687236
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:15 schreef GGMM het volgende:

[..]

Je had het kunnen weten als je ziet dat hij zowel Ajax als Feyenoord spullen op z'n kamertje heeft.
Die van Ajax idd, lol :D
know'm sayin?
×
word? word.
pi_115687333
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:15 schreef GGMM het volgende:

[..]

Je had het kunnen weten als je ziet dat hij zowel Ajax als Feyenoord spullen op z'n kamertje heeft.
Ook PSV als je goed kijkt. :7
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:20:43 #138
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_115687360
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:14 schreef lordteddybeer het volgende:
Beelden interview RvP:
http://bcove.me/35ynvby0
Kippenvel als je dat heerlijke, onberispelijke Oxford-Engels hoort hoor. Verder ziet hij er nogal ongemakkelijk uit. :P
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_115687378
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:19 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ook PSV als je goed kijkt. :7
Daar was hij ook bijna naartoe na Feyenoord, dus die ontrouw is er altijd al geweest. En niet te vergeten dat andere geruchtmakende slippertje...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_115687417
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:21 schreef alors het volgende:

[..]

Daar was hij ook bijna naartoe na Feyenoord, dus die ontrouw is er altijd al geweest. En niet te vergeten dat andere geruchtmakende slippertje...
Welke? :o
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115687437
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:22 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Welke? :o
Dat aandachtshoertje die hem beschuldigde van verkrachting
know'm sayin?
×
word? word.
pi_115687458
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:23 schreef alors het volgende:

[..]

Dat aandachtshoertje die hem beschuldigde van verkrachting
Oh dat. Die deed toch een week later mee met Veronica's bikini voetbal? :')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115687519
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:20 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Kippenvel als je dat heerlijke, onberispelijke Oxford-Engels hoort hoor. Verder ziet hij er nogal ongemakkelijk uit. :P
Al die shit zei hij ook over Arsenal, echt precies hetzelfde zowat _O- 'This club breathes football etc, etc :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_115687525
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:24 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Oh dat. Die deed toch een week later mee met Veronica's bikini voetbal? :')
Ja idd :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_115687553
En Song is ook raus.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_115687575
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:14 schreef lordteddybeer het volgende:
Beelden interview RvP:
http://bcove.me/35ynvby0
En dat woont 8 jaar in Engeland. :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_115687802
quote:
15s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:28 schreef alors het volgende:
En Song is ook raus.
is het bevestigt?
pi_115687834
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:36 schreef lordteddybeer het volgende:

[..]

is het bevestigt?
Nee maar het hing al in de lucht en als deze man het twittert is het altijd waar.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_115687928
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:56 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]

Mjah, overstappen naar de grote rivaal is in ogen van echte Arsenal fans not-done.
Zit wel iets in. Beetje als wanneer Sneijder overgestapt zou zijn naar Feyenoord... Sommige transfers maak je gewoon niet.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:40:56 #150
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115687974
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:39 schreef Kremers het volgende:

[..]

Zit wel iets in. Beetje als wanneer Sneijder overgestapt zou zijn naar Feyenoord... Sommige transfers maak je gewoon niet.
Niet alleen 'zit wel iets in', dit is het gewoon precies.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:43:20 #151
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115688054
quote:
15s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:28 schreef alors het volgende:
En Song is ook raus.
Zat er aan te komen. Kut.

Nu moeten ze gaan doorpakken met de miljoenen die ze hebben verdiend in een paar dagen, en niet lopen bitchen dat ze het op gaan vangen met de spelers die we hebben. Sahin er bij is leuk, maar een verdedigende middenvelder en verdedigers hebben we nodig.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_115688157
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:43 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Zat er aan te komen. Kut.

Nu moeten ze gaan doorpakken met de miljoenen die ze hebben verdiend in een paar dagen, en niet lopen bitchen dat ze het op gaan vangen met de spelers die we hebben. Sahin er bij is leuk, maar een verdedigende middenvelder en verdedigers hebben we nodig.
Ik geloof er niet in. Sahin komt als het meezit en misschien nog een verdediger, maar meer betwijfel ik ernstig. Het leek ook al te mooi om waar te zien, Poldi, Giroud en Cazorla en geen belangrijke spelers kwijtraken... :') Gaat weer net zoals vorig jaar dus. Met als uitzondering dat Cazorla wel een paar klasses beter is dan Arteta.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_115688172
Pff zit nu op het moment dat het me allemaal geen fuck meer kan schelen eigenlijk, als Song wil moet ie lekker gaan, die is zeker vervangbaar. Las ook ergens dat ie door een lichte blessure morgen niet meedoet dus dat zegt eigenlijk al genoeg. Stel veel liever spelers op die wél in het roodwit willen voetballen en niet bij de kleinste interesse van een andere club gelijk hun rug toekeren.

Aan het eind van de dag blijft het ontiegelijk dom en zuur dat we hem aan MU hebben verkocht maar zoveel geld voor een bijna 30 jarige speler met 0 resale value blijft gewoon wel goede business. Vraag is ook maar of hij die vorm van vorig seizoen gaat herhalen, denk het eerlijk gezegd niet. Is hem in 8 jaar bij Arsenal ook maar 1 keer gelukt.

Daarnaast ben ik wel benieuwd naar onze ploeg dit jaar, vorig jaar draaide echt alles om VP en speelde wij alleen maar om hem te bedienen. Nu met een verse groep en iedereen die voor elkaar gaat en zonder echte vedette denk ik dat we heel anders maar ook juist beter gaan spelen.

Kan me niet voorstellen dat Song intern wordt vervangen, als de naam Coquelin ofzo ook maar wordt genoemd wordt ik boos. Lees wel veel over Biglia en altijd nog over M'Villa, beide een echte DM waar Song toch af en toe door zijn rushes gaten liet vallen.

Ik blijf optimistisch!
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:48:00 #154
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115688196
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:46 schreef alors het volgende:

[..]

Ik geloof er niet in. Sahin komt als het meezit en misschien nog een verdediger, maar meer betwijfel ik ernstig. Het leek ook al te mooi om waar te zien, Poldi, Giroud en Cazorla en geen belangrijke spelers kwijtraken... :') Gaat weer net zoals vorig jaar dus. Met als uitzondering dat Cazorla wel een paar klasses beter is dan Arteta.
Ben er ook bang voor. In 3 dagen het vertrouwen in een goed seizoen, wat morgen begint, helemaal weg. Hoop dat ze dit de komende 2 weken, voor het einde van de transferperiode, nog kunnen herstellen.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_115688216
Wenger heeft er wel vertrouwen in :')
quote:
But the Emirates chief insists the Gunners are well covered if midfield star Song goes.
He added: “Midfield is a different area because we have nine or 10 midfielders of top-class quality.
“Just today we have six or seven midfielders available, plus Jack Wilshere and Emmanuel Frimpong, who are coming back.

“Abou Diaby is available again, Mikel Arteta, Santi Cazorla, Aaron Ramsey, Alex Oxlade-Chamberlain now plays central midfield — this is an area we have much more freedom to make decisions.”
http://www.thesun.co.uk/s(...)ld-quit-Arsenal.html
pi_115688385
quote:
Midfield is a different area because we have nine or 10 midfielders of top-class quality
_O- wat snuift die gast?

Cazorla, Arteta... Voor de rest is het erg wisselvallig allemaal...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_115688423
Ik heb wel het idee dat er nog versterkingen komen, eigenlijk. Ik hoop dat Poldi & Giroud het gewoon goed gaan doen, en dat Robin maar de vervlogen ster wordt bij ManU.
all your heroes are whores
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:57:52 #158
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115688476
40 miljoen. Zou een schande zijn als ze dit nu lekker op de bank zetten.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_115688606
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:57 schreef tostitomaatkaas het volgende:
40 miljoen. Zou een schande zijn als ze dit nu lekker op de bank zetten.
Is al aantal jaar een schande helaas :'(
Vorig jaar met de inkomsten van Glichy, Fabregas & Nasri ook niet alles uitgegeven.
Dit jaar haalt Arsenal waarschijnlijk weer een positief resultaat uit de transfers als bendtner en de rest nog word verkocht
pi_115688644
Ja, ondertussen zitten die er nog :P Bendtner, Park, Squillaci
all your heroes are whores
pi_115688924
--Podolski - Giroud - Theo --
-------------Cazorla -----------
----- Arteta - M'Villa/Biglia -------
-- Gibbs - Kos - Vermaelen - Sagna --

Is dit nou zo slecht? Middenveld kun je lekker rouleren met (hopelijk) Sahin, die kan ook starten, Ox, Ramsey, Rosicky, Diaby, Wilshere, (beide moeten nog in vorm komen maar vooruit). Een middenveld van Cazorla - Arteta - Sahin is toch om van te dromen? Gooi daar Diaby, Jack en Rosicky nog bij voor de roulatie en je ziet denk ik het beste middenveld van de league.

Voorin zou je nog Giroud kunnen omruilen met Poldi en dan Gervinho vanaf links. Toegegeven achterin is en blijft het dunnetjes maar laten we niet vergeten dat we vorig jaar 4 geblesseerde achterin hadden op een gegeven moment en ik las ergens dat we in totaal met rond de 20 verschillende combinaties van 4 spelers hebben gespeeld achterin! Toch nog derde geworden dus ga maar na.

[ Bericht 8% gewijzigd door SpamNinja op 17-08-2012 18:20:18 ]
pi_115689052
Als Song echt weg gaat, zal Wenger dat opvangen met Diaby, Coquelin en Frimpong. Zelf zie ik liever Biglia of M'Vila. Vind het daarnaasr wel laag van Song, had hem wel loyaal ingeschat.
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
pi_115689172
Dat Engels van Robin. :'( :')
Feyenoord Rotterdam
pi_115689245
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:14 schreef SpamNinja het volgende:
--Podolski - Giroud - Theo --
-------------Cazorla -----------
----- Arteta - M'Villa/Biglia -------
-- Gibbs - Kos - Vermaelen - Sagna --

Is dit nou zo slecht? Middenveld kun je lekker rouleren met (hopelijk) Sahin, die kan ook starten, Ox, Ramsey, Rosicky, Diaby, Wilshere, (beide moeten nog in vorm komen maar vooruit). Een middenveld van Cazorla - Arteta - Sahin is toch om van te dromen? Gooi daar Diaby, Jack en Rosicky nog bij voor de roulatie en je ziet denk ik het beste middenveld van de league.

Voorin zou je nog Giroud kunnen omruilen met Poldi en dan Gervinho vanaf links. Toegegeven achterin is en blijft het dunnetjes maar laten we niet vergeten dat we vorig jaar 4 geblesseerde achterin hadden op een gegeven moment en ik las ergens dat we in totaal met rond de 20 verschillende combinaties van 4 spelers hebben gespeeld achterin! Toch nog derde geworden dus ga maar na.
Jij hebt er nog vertrouwen in dat Theo blijft?
en probleem met arsenal blijft blessures, basis kan op papier goed meestrijden maar de reserves zijn te zwak voor echte top.
pi_115690057
Nouja ik moet zeggen dat ik nooit echt fan ben geweest van Theo, vond z'n spel altijd te eenzijdig maar z'n snelheid was en kan af en toe wel dodelijk zijn. Laatste tijd geen berichten meer dat ie vertrekt en vraag me ook af of er echt een markt voor is.

Blessures zijn inderdaad altijd de achilles hiel geweest maar desondanks vind ik dat we, na versterking op het middenveld ivm Song, ondanks het vertrek van VP er op vooruit zijn gegaan qua diepte en opvang.
pi_115691678
Theo tekent wel bij, Liverpool heeft Assaidi ook al aangetrokken voor die positie denk ik.

AFCAMDEN twitterde op vrijdag 17-08-2012 om 18:42:29 We've agreed a good price for Song, around £15-20m (Believe closer to £20m). Announcement soon. "Nuri Sahin is close" #AFC reageer retweet
know'm sayin?
×
word? word.
pi_115693165
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:14 schreef SpamNinja het volgende:
--Podolski - Giroud - Theo --
-------------Cazorla -----------
----- Arteta - M'Villa/Biglia -------
-- Gibbs - Kos - Vermaelen - Sagna --

Is dit nou zo slecht? Middenveld kun je lekker rouleren met (hopelijk) Sahin, die kan ook starten, Ox, Ramsey, Rosicky, Diaby, Wilshere, (beide moeten nog in vorm komen maar vooruit). Een middenveld van Cazorla - Arteta - Sahin is toch om van te dromen? Gooi daar Diaby, Jack en Rosicky nog bij voor de roulatie en je ziet denk ik het beste middenveld van de league.

Voorin zou je nog Giroud kunnen omruilen met Poldi en dan Gervinho vanaf links. Toegegeven achterin is en blijft het dunnetjes maar laten we niet vergeten dat we vorig jaar 4 geblesseerde achterin hadden op een gegeven moment en ik las ergens dat we in totaal met rond de 20 verschillende combinaties van 4 spelers hebben gespeeld achterin! Toch nog derde geworden dus ga maar na.
Vooral verstandig om de twee groeibriljantjes (Wilshere, Ramsey) van Arsenal weinig speelminuten te geven, zijn die tegen volgend seizoen ook verdwenen. Zit je met een 31-jarige Arteta opgescheept.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_115693446
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 20:24 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Vooral verstandig om de twee groeibriljantjes (Wilshere, Ramsey) van Arsenal weinig speelminuten te geven, zijn die tegen volgend seizoen ook verdwenen. Zit je met een 31-jarige Arteta opgescheept.
Wilshere zie ik liever dan Arteta op die positie en Ramsey krijgt echt wel genoeg minuten want die kan op de posities van Cazorla, Podolski en Wallcot uit de voeten. Voor de rest vind ik dat een prima opstelling, alleen Gibbs ben ik niet zo een fan van. Je wordt er geen kampioen mee, maar dat komt vooral doordat de concurrentie absurd sterk is.
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
pi_115693528
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_115695063
Bartley verkocht aan Swansea
know'm sayin?
×
word? word.
pi_115696706
quote:
19s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dat Engels van Robin. :'( :')
Na acht jaar niet veel verbeterd he :')
all your heroes are whores
pi_115696742
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 21:17 schreef alors het volgende:
Bartley verkocht aan Swansea
Echt? Dat had ik niet zien aankomen eigenlijk.
all your heroes are whores
pi_115696814
Van wat ik lees is Wenger erg boos op Song. Mentaliteit in de club is in korte tijd erg veranderd. Ze laten niet meer met zich spelen en gebruikt worden als speelbal. Als je niet voor Arsenal wilt spelen dan mag je oprotten, zo gezegd.
Eerst dus al RVP die wel weer openstond voor een verblijf in noord London, maar uiteindelijk niet werd geaccepteerd door de club.
En nu ook Song. Arsenal wilden hem gewoon behouden, maar Song wilde niet een nieuw verbeterd contract tekenen om zich te 'comitten' en dat wil de club niet. Dan maar in de verkoop. En 17m pond is meer dan een aardige prijs.
Wenger zou Sahin gebeld hebben en dat zou succesvol zijn geweest want hij zou onderweg zijn. Sahin is slechts voor in de breedte er wordt niet verwacht dat hij een basisplaats krijgt. Naast Sahin is de club op zoek naar een echte verdedigende middenvelder: Yann M'Vila, Etienne Capoue, Victor Wanyama, Lucas Biglia en Kara Mbodj.

Interessante periode: er kan komende week van alles gebeuren waardoor dit seizoen juist goed of juist heel slecht kan gaan. Een grote kans om het een keer wél goed te doen.

Overigens wel verrassend dat Bartley verkocht is. Had ik persoonlijk niet verwacht, aangezien hij het alleraardigst deed in Schotland.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 22:18:02 #175
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115697244
quote:
Dat lijkt me verdedigend niet al te verstandig. Vooral niet zonder fatsoenlijke verdedigende middenvelder en met Vermaelen op de LB positie ipv centraal... :N

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:06 schreef Banaanensuiker het volgende:
Van wat ik lees is Wenger erg boos op Song. Mentaliteit in de club is in korte tijd erg veranderd. Ze laten niet meer met zich spelen en gebruikt worden als speelbal. Als je niet voor Arsenal wilt spelen dan mag je oprotten, zo gezegd.
Eerst dus al RVP die wel weer openstond voor een verblijf in noord London, maar uiteindelijk niet werd geaccepteerd door de club.
En nu ook Song. Arsenal wilden hem gewoon behouden, maar Song wilde niet een nieuw verbeterd contract tekenen om zich te 'comitten' en dat wil de club niet. Dan maar in de verkoop. En 17m pond is meer dan een aardige prijs.
Wenger zou Sahin gebeld hebben en dat zou succesvol zijn geweest want hij zou onderweg zijn. Sahin is slechts voor in de breedte er wordt niet verwacht dat hij een basisplaats krijgt. Naast Sahin is de club op zoek naar een echte verdedigende middenvelder: Yann M'Vila, Etienne Capoue, Victor Wanyama, Lucas Biglia en Kara Mbodj.

Interessante periode: er kan komende week van alles gebeuren waardoor dit seizoen juist goed of juist heel slecht kan gaan. Een grote kans om het een keer wél goed te doen.

Overigens wel verrassend dat Bartley verkocht is. Had ik persoonlijk niet verwacht, aangezien hij het alleraardigst deed in Schotland.
Sahin halen voor in de breedte!? Sahin is klassen beter dan Arteta.
pi_115697483
Ik dacht ook wel dat Bartley toekomst zou hebben bij de club, maar ik kan ook wel begrijpen dat hij fulltime wil spelen.

Ik weet niet of dit zo'n handige move is van de club om zo hard tegen je beste spelers te zijn. Beter zorgen ze ervoor dat de salarisstructuur niet zo debiel is dat spelers Chamakh zoveel verdienen dat ze nergens meer te slijten zijn. Die zijn de club alleen maar trouw om de cash en niet omdat ze zo commited zijn.

Dat je niet wilt dat spelers het transferbeleid gaan bepalen kan in snappen, maar elk jaar weer dat gelul over 'we can challenge for zeh title' terwijl iedereen weet dat het billenknijpen wordt voor de derde of vierde plek snap ik ook niet. Nu heeft Arsenal nog een beetje de naam mee, maar als ze 1 of 2 keer CL voetbal missen dan wordt het ook veel moeilijker om spelers binnen te halen, dan moet je helemaal salarissen opschroeven.

De spelersgroep ziet natuurlijk nu ook dat elk jaar de beste spelers weggaan en ik denk ook dat het vertrek van Cesc en Nasri voor Robin heel belangrijk is geweest in zijn teleurstelling over de club. Hij had die twee enorm hoog zitten. Kan me prima voorstellen dat andere spelers het na weer een kutseizoen ook wel gezien hebben bij Arsenal.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_115697486
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:18 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dat lijkt me verdedigend niet al te verstandig. Vooral niet zonder fatsoenlijke verdedigende middenvelder en met Vermaelen op de LB positie ipv centraal... :N

[..]

Sahin halen voor in de breedte!? Sahin is klassen beter dan Arteta.
Ik schrijf niet over mijn mening, maar juist van wat ik lees van betrouwbare blogger/journalisten.
Overigens denk ik niet dat je dat zomaar kan zeggen, dat Sahin beter is dan Arteta. Want jij en ik weten allebei hoe weinig Sahin gespeeld heeft afgelopen seizoen en hoe succesvol Arteta was in zijn optredens.
pi_115702828
Tiote van Newcastle, is die eigenlijk niet een optie voor als vervanger van Song?
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 00:27:44 #179
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115702856
Verdomme, waarom ook geld opsparen en nooit eens wat opmaken? Over 20 jaar zit je met miljoenen op de bank en nog steeds geen prijzen, kan niet!
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 00:29:20 #180
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115702928
En wel je beste speler verkopen een geen degelijke opvolgers? Weer geen prijs dit jaar dus. :')
pi_115708205
Like a phoenix rising from the ashes!

Dieper kunnen we bijna niet zinken,
En toch geloof ik in een mooi seizoen ..
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_115708963
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 00:27 schreef tochweerhenk het volgende:
Verdomme, waarom ook geld opsparen en nooit eens wat opmaken? Over 20 jaar zit je met miljoenen op de bank en nog steeds geen prijzen, kan niet!
Er is al zo´n 35m pond uitgegeven?
pi_115709105
Het zou nuttig zijn als het geld van Song/VP transfers wordt gestoken in het halen van Sahin/M'Vila. Alhoewel Biglia ook nog een mogelijkheid is natuurlijk.

Opstelling vanmiddag waarschijnlijk: Szczesny, Jenkinson, Mertesacker, Vermaelen, Gibbs, Arteta, Cazorla, Diaby, Podolski, Gervinho, Walcott.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 10:51:35 #184
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115709194
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 09:40 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Like a phoenix rising from the ashes!

Dieper kunnen we bijna niet zinken,
En toch geloof ik in een mooi seizoen ..
Uiteindelijk verandert er weinig, City and Man U zijn de 2 die om de titel strijden, Arsenal kan met deze ploeg 3e worden
pi_115709554
In ieder geval zin in de wedstrijd vanmiddag. Ga toch met een positief gevoel het seizoen in gelukkig :D
all your heroes are whores
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:12:16 #186
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115709579
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 10:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

Uiteindelijk verandert er weinig, City and Man U zijn de 2 die om de titel strijden, Arsenal kan met deze ploeg 3e worden
Yes, geen voorronde Champions League!

-O-
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:15:43 #187
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115709674
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 11:12 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Yes, geen voorronde Champions League!

-O-
Denk jij dan dat Arsenal mee kan voor de titel? 3e lijkt mij het hoogst haalbare
pi_115710176
Jongens kop op! Er is nog geen minuut gespeeld in de PL en we hebben nog tot 31 augustus de tijd om te versterken. Ik ben allang blij dat we inmiddels gevestigde, oudere, spelers kopen in plaats van weer een 15 jarig Frans Afrikaans jongetje uit de Ligue 4.

RVP hing allang in de lucht, jammer dat het MU is geworden. Song is makkelijk vervangbaar en ik denk als je hem vervangt met een M'villa of Biglia je er alleen maar beter op wordt.

Ik heb er ondanks het vertrek van VP en misschien Song een stuk meer vertrouwen in dan voorgaande seizoenen, eindelijk weer nieuwe spelers waar je excited van wordt.

Sunderland? Kom maar op
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:48:04 #189
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115710434
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 11:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

Denk jij dan dat Arsenal mee kan voor de titel? 3e lijkt mij het hoogst haalbare
Nee, dat denk ik niet. Maar ik wil niet dat Arsenal een seizoen gaat hebben waarbij de 3e plaats het hoogst haalbare is. Dat is, in mijn ogen althans, Arsenal onwaardig.

Vandaar de -O-
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 12:01:15 #190
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115710763
Wat arsenal vaak in 1 seizoen aan transfergeld uitgeeft aan spelers geven de topclubs al uit aan 1 speler. Waarom koopt Arsenal niet eens een dure speler?
Iemand waar je een shirt van wil hebben, iemand met naam en goed spel op het veld waar je naar wilt kijken,
pi_115710828
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:01 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat arsenal vaak in 1 seizoen aan transfergeld uitgeeft aan spelers geven de topclubs al uit aan 1 speler. Waarom koopt Arsenal niet eens een dure speler?
Iemand waar je een shirt van wil hebben, iemand met naam en goed spel op het veld waar je naar wilt kijken,
Cazorla en Podolski bijvoorbeeld?
pi_115710869
Podolski + Giroud + Cazorla £35.5m
Carrol £35m

Leuk die dure spelers!
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 12:07:14 #193
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115710940
Ik zie ze bij City nog niet eens aanhaken.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 12:08:34 #194
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115710967
Maar ik ben gerustgesteld. Arsenal is weer titelkandidaat.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 12:23:01 #195
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115711391
Als ik met vrienden over Arsenal praat zeggen ze vaak dat het niks meer is, ook volgend seizoen niet. Ze kunnen geen topspelers meer kopen, en de meeste die ze hadden wilden weg. Nasri, Van Persie, Fabregas en nu ook Song. De enige topspeler die ze nu hebben is Cazorla, maar het is de vraag of hij het goed gaat doen. En als hij dan een jaar goed speelt wil hij vast naar Real Madrid of Barcelona. Ik hoop dat Wilshere snel gaat groeien, als dat zo is hebben ze voor 1 of 2 seizoenen nog een wereldspeler in huis.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 12:30:37 #196
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115711593
Arsenal heeft gewoon een ploeg die voor de top 4-5 gaat. Misschien zit het mee, laten andere teams wat punten vallen, staan de jonge spelers echt op, en word je wellicht 2de of 3de. Maar je kunt maar beter gewoon realistische verwachtingen hebben, en als ze top 4 eindigen hebben ze het weer prima gedaan. Vooral wanneer dat weer gepaard gaat met mooi leuk voetbal.

Anyway, ik heb Giroud, Ramsey en Vermaelen in mijn Fantasy League, dus hopelijk leveren ze dit seizoen aardig wat puntjes op. :) Misschien dat ik Ramsey (6) na dit weekend nog verwissel met Anita (5), zodat ik op een andere plek nog ergens een betere speler kan neerzetten.
pi_115712173
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:23 schreef tochweerhenk het volgende:
Als ik met vrienden over Arsenal praat zeggen ze vaak dat het niks meer is, ook volgend seizoen niet. Ze kunnen geen topspelers meer kopen, en de meeste die ze hadden wilden weg. Nasri, Van Persie, Fabregas en nu ook Song. De enige topspeler die ze nu hebben is Cazorla, maar het is de vraag of hij het goed gaat doen. En als hij dan een jaar goed speelt wil hij vast naar Real Madrid of Barcelona. Ik hoop dat Wilshere snel gaat groeien, als dat zo is hebben ze voor 1 of 2 seizoenen nog een wereldspeler in huis.
Ik denk dat je toch wat spelers van Arsenal onderschat. Ik vind bijvoorbeeld Podolski, Koscielny en Sagna toch ook wel topspelers. Het zijn minder grote namen, maar dat maakt ze niet minder goed.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 12:55:34 #198
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115712263
Het zijn wel topspelers, en Koscielny kan nog beter worden zelfs, maar toch is het vaak net iets minder dan de rest.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:06:35 #199
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115712532
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:55 schreef tochweerhenk het volgende:
Het zijn wel topspelers, en Koscielny kan nog beter worden zelfs, maar toch is het vaak net iets minder dan de rest.
The grass is always greener...
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:07:52 #200
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115712564
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

The grass is always greener...
on the overside
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:08:04 #201
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115712573
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:07 schreef tochweerhenk het volgende:

[..]

on the overside
:')
pi_115713009
Arsenal moet sowieso het beter gaan doen in de thuiswedstrijden tegen de wat mindere clubs.
Vorig jaar thuis geen 3 punten gepakt tegen de volgende kleinere clubs:
- Norwich City
- Wigan Athletic
- Wolves
- Fulham
- Aston Villa

Ik denk dat Arsenal en Chelsea om plek 3 gaan vechten.
Spurs en Liverpool vind ik te zwak voor plek 3 en 4.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:31:23 #203
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115713129
Liverpool is sterk hoor.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:36:59 #204
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_115713248
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:31 schreef tochweerhenk het volgende:
Liverpool is sterk hoor.
_O-
Snelle Egel
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:41:49 #205
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115713349
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:36 schreef S0nic het volgende:

[..]

_O-
Hij heeft wel gelijk. Liverpool liet de afgelopen seizoen al zien vooral defensief wat aardig jong talent te hebben rondlopen, en ze hebben nu een fatsoenlijke trainer en hopelijk gewoon Suarez voorin, met Carroll achter de hand als het even anders (opportunistischer) moet. Toch wel top 5/6 waardig.

Tottenham heeft ook een prima GOED team.

edit: prima was wat overdreven. Was even vergeten dat ze Adebayor nog niet binnen hadden gehaald en dat ze niet echt dik in de goede aanvallers en middenvelders zitten...

[ Bericht 10% gewijzigd door Yi-Long op 18-08-2012 14:44:47 ]
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:51:31 #206
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_115713587
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:41 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk. Liverpool liet de afgelopen seizoen al zien vooral defensief wat aardig jong talent te hebben rondlopen, en ze hebben nu een fatsoenlijke trainer en hopelijk gewoon Suarez voorin, met Carroll achter de hand als het even anders (opportunistischer) moet. Toch wel top 5/6 waardig.

Tottenham heeft ook een prima team.
Ik ken die nieuwe trainer niet maar wat ik heb afgelopen seizoen(en) gezien hebt was niet best :') Gewoon alle ballen op Suarez.
Snelle Egel
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:59:01 #207
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115713774
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:51 schreef S0nic het volgende:

[..]

Ik ken die nieuwe trainer niet maar wat ik heb afgelopen seizoen(en) gezien hebt was niet best :') Gewoon alle ballen op Suarez.
De afgelopen seizoen waren idd heel erg slecht, maar ze hebben nu Rodgers van Swansea, die toch meer echt voetbal ambieert, zoals we dat hier nastreven. Dus combinaties en op balbezit enzo.
pi_115713775
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:51 schreef S0nic het volgende:

[..]

Ik ken die nieuwe trainer niet maar wat ik heb afgelopen seizoen(en) gezien hebt was niet best :') Gewoon alle ballen op Suarez.
Heb je Swansea wel gezien vorig seizoen?

Rogers heeft echt zijn eigen ideeën over voetbal, die zeker in Engeland revolutionair zijn, als hij alle vertrouwen krijgt, kan Liverpool zeker een grote outsider zijn.
pi_115714209
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:01 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat arsenal vaak in 1 seizoen aan transfergeld uitgeeft aan spelers geven de topclubs al uit aan 1 speler. Waarom koopt Arsenal niet eens een dure speler?
Iemand waar je een shirt van wil hebben, iemand met naam en goed spel op het veld waar je naar wilt kijken,
Kunnen/willen het salaris niet betalen van een 30 mil tranfer speler
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 14:34:24 #210
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115714589
Tottenham vind ik juist een minder team hebben dan Arsenal, Liverpool weet ik niet.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 14:43:31 #211
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115714800
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 14:34 schreef tochweerhenk het volgende:
Tottenham vind ik juist een minder team hebben dan Arsenal, Liverpool weet ik niet.
Eens. Tottenham mist een fatsoenlijke aanval, al kan dat nog veranderen de laatste 2 weken. Het lijkt me duidelijk dat er nog wel wat bij moet komen. Ook wanneer Modric vertrekt zal er een fatsoenlijke middenvelder terug moeten komen, en Vd Vaart is prima, maar ook vaak geblesseerd.

Met Vertonghen hebben ze er achterin wel een prima verdediger bij.
pi_115714826
Santos de held:

Andre_Santos27 twitterde op zaterdag 18-08-2012 om 13:49:13 #Arsenal Vs #Sunderland Are you ready, because we are and today we will make you all proud to be #Gunners ;)) reageer retweet
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 14:45:47 #213
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115714849
Arsenal moet echt 3 punten pakken vandaag, zou anders echt beschamend zijn.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 14:50:17 #214
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115714953
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 14:45 schreef tochweerhenk het volgende:
Arsenal moet echt 3 punten pakken vandaag, zou anders echt beschamend zijn.
Ik verwacht gewoon een overwinning. Arsenal heeft een prima team, ook zonder Van Persie (misschien zelfs nu wel beter...)

Ik ben ook benieuwd wat Miyaichi gaat doen morgen tegen Chelsea. :)
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 14:51:22 #215
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115714981
Ja, maar als ze verliezen krijg je weer van die: ''Zonder Van Persie is Arsenal niks etc'' bericht. Maar in principe heb ik wel een goed gevoel voor deze wedstrijd, de spelers zullen gebrand zijn. :P
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 14:54:33 #216
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115715058
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 14:51 schreef tochweerhenk het volgende:
Ja, maar als ze verliezen krijg je weer van die: ''Zonder Van Persie is Arsenal niks etc'' bericht. Maar in principe heb ik wel een goed gevoel voor deze wedstrijd, de spelers zullen gebrand zijn. :P
Och ja, boeiend wat voor berichten je dan krijgt :P

Als Man Utd verliest krijg je ook berichten, en als Van Persie zijn been overmorgen breekt dan krijg je ook berichten :P

Als Arsenal gewoon top 4 eindigt dan hebben ze het prima gedaan, en dan kun je dus ook gewoon af en toe verliezen van wat 'mindere' ploegen...

De PL is nu eenmaal een zware competitie waar bijna iedere club van iedereen kan winnen maar ook verliezen. Het is anders dan de Spaanse competitie, waar het gewoon tussen Barca en Madrid gaat.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 14:56:58 #217
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115715125
Vind ik toch een matige doelstelling voor Arsenal hoor, top 4 eindigen, moet gewoon elk seizoen weer zijn: voor de titel gaan. Maar ja Wenger zeurt dan weer dat de tegenstanders te veel geld uitgeven, en dat Arsenal daar zich niet tussen kan meten. Dat verliezen van mindere ploegen kan dus juist niet, en als Wenger dan niet voor elkaar krijgt, dan een ander die het wel kan. :P
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:00:03 #218
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115715204
Wel mooi gebaar van Fabregas naar Vermaelen en Wilshere, hij heeft toch nog iets voor de club, verwacht ik niet van Van Persie.
pi_115715484
quote:
Arsenal: Szczesny, Jenkinson, Mertesacker, Vermaelen, Gibbs, Diaby, Arteta, Cazorla, Walcott, Gervinho, Podolski.
Giroud niet in de basis?
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:13:22 #220
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115715512
Benieuwd naar Jenkinson en naar Diaby.
pi_115715530
Henk, sta jij voor Arsenal ofniet? Ik ben helemaal voor verschillende meningen maar kom op.

Geen Giroud inderdaad, las dat hij nog wat op gang moet komen maar ik twijfel niet dat we hem alsnog gaan zien. Poldi in de spits ook interessant om te zien. Benieuwd naar Diaby vooral, lang niet gezien en in vorm toch wel klasse! Santi in z'n eerste echte wedstrijd ook benieuwd alleen vertrouw ik Jenkinson totaal niet maar we gaan het zien!
pi_115715539
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Arsenal: Szczesny, Jenkinson, Mertesacker, Vermaelen, Gibbs, Diaby, Arteta, Cazorla, Walcott, Gervinho, Podolski.
Substitutes: Mannone, Djourou, Coquelin, Santos, Ramsey, Arshavin, Giroud.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:18:05 #223
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115715624
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:14 schreef SpamNinja het volgende:
Henk, sta jij voor Arsenal ofniet? Ik ben helemaal voor verschillende meningen maar kom op.

Geen Giroud inderdaad, las dat hij nog wat op gang moet komen maar ik twijfel niet dat we hem alsnog gaan zien. Poldi in de spits ook interessant om te zien. Benieuwd naar Diaby vooral, lang niet gezien en in vorm toch wel klasse! Santi in z'n eerste echte wedstrijd ook benieuwd alleen vertrouw ik Jenkinson totaal niet maar we gaan het zien!
Ik sta voor Arsenal inderdaad. Laatst nog nieuwe shirt besteld. Alleen heb ik nog weinig vertrouwen in dit nieuwe team, maar ik hoop dat ze gaan verrassen. Eens met dat onderste inderdaad.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:18:40 #224
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115715643
Is Fabianski al weg?
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:19:19 #225
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115715662
Geen Giroud!? Godverdomme. De eerste tegenvaller voor mijn Fantasy League dus al. Ik heb zo'n fucking hekel aan Wenger en zijn idiote opstellingen steeds... :N
pi_115715678
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Is Fabianski al weg?
Nee
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:19 schreef Yi-Long het volgende:
Geen Giroud!? Godverdomme. De eerste tegenvaller voor mijn Fantasy League dus al. Ik heb zo'n fucking hekel aan Wenger en zijn idiote opstellingen steeds... :N
Maak een Fantasy league topic aan. Best off-topic namelijk steeds.
pi_115715738
quote:
Szczesny, Jenkinson, Mertesacker, Vermaelen, Gibbs, Diaby, Arteta, Cazorla, Walcott, Gervinho, Podolski.
Basis van vandaag, maar als iedereen fit is zou ik het volgende graag willen zien:

Jenkinson eruit; Sagna erin.
Mertesacker eruit; Koscielny erin.
Diaby eruit; Aankoop erin
Gervinho eruit; Giroud erin

quote:
Szczesny, Sagna, Koscielny, Vermaelen, Gibbs, Aankoop, Arteta, Cazorla, Walcott, Podolski, Giroud.
Niks mis mee. :)
pi_115715740
Geen Santos :(
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:24:30 #229
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115715811
Wacht staat Koscielny niet in de basis? _O- :')
pi_115715838
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:24 schreef tochweerhenk het volgende:
Wacht staat Koscielny niet in de basis? _O- :')
Geblesseerd geraakt tijdens Köln wedstrijd

[ Bericht 1% gewijzigd door Banaanensuiker op 18-08-2012 15:33:15 ]
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:25:55 #231
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115715843
Staat ook niet bij de subs, blessure?
ja dus
pi_115715862
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:24 schreef tochweerhenk het volgende:
Wacht staat Koscielny niet in de basis? _O- :')
:?

Heeft een blessure.
pi_115715913
quote:
Laurent will miss the Sunderland game. Speaking on August 17, Arsene Wenger said: "We miss Koscielny and Oxlade-Chamberlain for the injuries they got in the last game against Cologne. They had to pull out of their respective national teams as well so those two will miss the game tomorrow."
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:50:26 #234
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115716572
150e competitiewedstrijd van Walcott 14.gif
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:57:58 #235
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115716738
HERE WE GOOOOO
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_115716801
C'mon Arsenal!
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:10:36 #238
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_115717056
Let's go gunners!
Kan iemand mij een goede stream DM'en? Firstrowsports geeft me alleen maar crap deze keer.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:14:10 #239
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115717153
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:10 schreef Zero17 het volgende:
Let's go gunners!
Kan iemand mij een goede stream DM'en? Firstrowsports geeft me alleen maar crap deze keer.
Op rojadirecta staan er een aantal
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:49:56 #240
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115718137
Mjah, ik weet niet goed wat ik van de eerste helft moet denken. Achterin slordig (waarom staat Vermaelen niet gewoon centraal!?), maar voorin soms wel even wat gecreeerd, en nog geen rendement...
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:51:31 #241
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115718200
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:49 schreef Yi-Long het volgende:
Mjah, ik weet niet goed wat ik van de eerste helft moet denken. Achterin slordig (waarom staat Vermaelen niet gewoon centraal!?), maar voorin soms wel even wat gecreeerd, en nog geen rendement...
Vermaelen staat centraal..

Arsenal is de betere ploeg, natuurlijk. Aantal kansjes, had er eigenlijk wel één in moeten zitten. Cazorla speelt goed, echt een aanwinst. Moet van hem gaan komen vanmiddag, denk ik.

Ik hoop trouwens wel dat Giroud nog in mag vallen straks.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:52:26 #242
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115718236
Cazorla. _O_
En Giroud moet er echt in.
pi_115718290
Giroud erin voor Gervinho en Poldi naar de linkerkant verhuizen. ^O^
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:54:24 #244
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115718309
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:51 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Vermaelen staat centraal..

Arsenal is de betere ploeg, natuurlijk. Aantal kansjes, had er eigenlijk wel één in moeten zitten. Cazorla speelt goed, echt een aanwinst. Moet van hem gaan komen vanmiddag, denk ik.

Ik hoop trouwens wel dat Giroud nog in mag vallen straks.
Staat Vermaelen centraal? Dacht hem een aantal keren op links te zien staan.

Cazorla is prima idd. Gervinho trouwens ook een aardige 1ste helft.
pi_115718327
Gervinho is best gevaarlijk geweest hoor. Podolski gaat op de bank belanden op deze manier..op links heb je al Gervinho en centraal is het geen echte afmaker.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:55:29 #246
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115718346
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:54 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Staat Vermaelen centraal? Dacht hem een aantal keren op links te zien staan.

Cazorla is prima idd. Gervinho trouwens ook een aardige 1ste helft.
Verdediging van rechts naar links is Jenkinson/Mertesacker/Vermaelen/Gibbs.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:57:53 #247
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115718408
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Verdediging van rechts naar links is Jenkinson/Mertesacker/Vermaelen/Gibbs.
Thanks :)
pi_115718409
Jenkinson zie ik liever zo ver mogelijk van de basis verwijderd. Dan maar Santos op rechts of misschien wel Vermaelen.
pi_115718441
Santos gaat dadelijk het verschil maken, let maar op :P
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:01:39 #250
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_115718535
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:57 schreef SpamNinja het volgende:
Jenkinson zie ik liever zo ver mogelijk van de basis verwijderd. Dan maar Santos op rechts of misschien wel Vermaelen.
Die kan er helemaal niks van idd, wat een drama :')
pi_115718660
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:54 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Staat Vermaelen centraal? Dacht hem een aantal keren op links te zien staan.

Cazorla is prima idd. Gervinho trouwens ook een aardige 1ste helft.
Ik heb Vermaelen echt nog nooit niet centraal zien spelen.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_115718667
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115718735
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:05 schreef alors het volgende:

[..]

Ik heb Vermaelen echt nog nooit niet centraal zien spelen.
Vorig jaar speelde hij vaak lb toen Santos en gibbs waren geblesseerd
pi_115718953
quote:
Gaat ook alleen voor geld en prijzen naar manu, niet omdat het zijn favo club is
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:21:35 #255
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115719105
Gaat Wenger er nou nog eens een keertje een wissel ingooien, of gaat hij weer traditioneel net zo lang wachten totdat het geen fuck verschil meer zal maken...!?
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:23:52 #256
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115719189
Die Sessegnon lijkt wel wat op WIllems :)
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:40:49 #257
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_115719586
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:16 schreef lordteddybeer het volgende:

[..]

Gaat ook alleen voor geld en prijzen naar manu, niet omdat het zijn favo club is
Wat is een prijs voor jezelf nog waar als dat team die ook makkelijk zonder jou wint. :')
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:41:25 #258
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115719601
Giroud hoe kun je hem missen.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:54:15 #259
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115719917
Jammer had winst in gezeten.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:54:37 #260
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_115719927
Lekker weer dit zeg.. Waarom telkens weer dat ene mannetje voorbij, Gervinho?
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_115719933
Ondermaats.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:55:21 #262
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115719944
Die bal van Giroud had het moeten zijn.

Wat is Cazorla een geweldige speler zeg. Heerlijk!
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:55:38 #263
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115719954
Treurig dit. :N Die 2 backs mogen ze wel wegdoen. Arshavin weer matig.

Cazorla MOTM!?
pi_115719997
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:55 schreef Yi-Long het volgende:
Treurig dit. :N Die 2 backs mogen ze wel wegdoen. Arshavin weer matig.

Cazorla MOTM!?
Ik vond Gibbs wel best goed spelen eigenlijk. Jenkinson was wel dramatisch. Geen enkele goede voorzet, terwijl dat zijn sterkste punt is juist.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:58:32 #265
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115720023
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:57 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Ik vond Gibbs wel best goed spelen eigenlijk. Jenkinson was wel dramatisch. Geen enkele goede voorzet, terwijl dat zijn sterkste punt is juist.
Gibbs ook meerdere slechte voorzetten. Misschien heb ik de goede dingen gemist, dat kan best.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:59:38 #266
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115720043
Wilshere terug zou heel mooi zijn.
pi_115720069
Santos moet er gewoon altijd in tegen dit soort ploegen die met 11 man in eigen 16 staan. Ik vind gibbs namelijk aanvallend weinig brengen
pi_115720167
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:31 schreef tochweerhenk het volgende:
Liverpool is sterk hoor.
West Bromwich A. 3 - 0 Liverpool
pi_115720276
Song weg. :D
pi_115720341
pi_115720381
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 18:16:22 #273
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115720398
Als die Arshavin nou eens zou oprotten...
pi_115720449
Gelukkig kan Frimpong de positie nog overnemen. :D
pi_115720601


Niks mis met zijn nieuwe plekje.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115720652
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 18:25 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]

Niks mis met zijn nieuwe plekje.
Lijkt me wel ja, Barcelona heeft wel een erg zieke selectie zo. Pique en Puyol en dan heb je nog Mascherano, Busquets en Song die er kunnen spelen. :D
pi_115720902
Lijkt me toch dat Song niet veel zal spelen, tenzij Barca een nieuw systeem gaat gebruiken.
Song tekent een 5 jarig contract. Transfer fee: 15m pond. Prima geld voor zo'n speler die niet veel gemist zal gaan worden, mits er vervanging komt.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 18:44:12 #278
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115721003
Nou Champions League dit seizoen ook weer niks, ze houden geen spelers meer over. :') 8)7 _O-
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 18:45:10 #279
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115721024
Ze moeten Sahin nu wel halen.
pi_115721032
Volgens mij hadden ze nog wel een uur kunnen spelen, zou alsnog 0-0 blijven. Om heel eerlijk te zijn ben ik de tweede helft een beetje weggedut (zal ook met het warme weer te maken hebben).

Werd alleen even wakker toen Giroud had moeten scoren.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 18:46:00 #281
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115721045
Typische 0-0 wedstrijd inderdaad.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 18:46:25 #282
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115721058
Walcott zal nu ook wel niet verlengen.
pi_115721071
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 18:46 schreef tochweerhenk het volgende:
Walcott zal nu ook wel niet verlegen.
Jawel
know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 18:47:50 #284
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115721098
Bron? Inter en Juve houden hem al in de gaten.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 18:49:02 #285
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115721137
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 18:40 schreef Banaanensuiker het volgende:
Lijkt me toch dat Song niet veel zal spelen, tenzij Barca een nieuw systeem gaat gebruiken.
Song tekent een 5 jarig contract. Transfer fee: 15m pond. Prima geld voor zo'n speler die niet veel gemist zal gaan worden, mits er vervanging komt.
Ik denk dat je de belangrijkheid van Song een beetje onderschat, liet anderen beter functioneren
pi_115721187
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 18:47 schreef tochweerhenk het volgende:
Bron? Inter en Juve houden hem al in de gaten.
AFCAMDEN twitterde op donderdag 16-08-2012 om 18:55:28 Theo Walcott expected to sign a new long-term contract with Arsenal soon. "He loves it here". #AFC. reageer retweet
hij heeft conneties binnen de club en weet altijd alles eerder. Ik heb hem nog nooit iets fout zien hebben. Cazorla, RVP en Song wist hij ook eerder dan de rest.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_115721238
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 18:49 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik denk dat je de belangrijkheid van Song een beetje onderschat, liet anderen beter functioneren
Ik denk het niet. Heeft vaak goede wedstrijden gespeeld, maar nog vaker steken laten vallen. En dan is 15m pond een mooie prijs, zeker als je voor dat bedrag M'Vila of Capoue kan halen.
Bovendien laat de mentaliteit van Song wel te wensen over; een kans om ergens anders te spelen en meteen wilt hij weg.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 18:54:14 #288
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115721275
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 18:52 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Heeft vaak goede wedstrijden gespeeld, maar nog vaker steken laten vallen. En dan is 15m pond een mooie prijs, zeker als je voor dat bedrag M'Vila of Capoue kan halen.
Bovendien laat de mentaliteit van Song wel te wensen over; een kans om ergens anders te spelen en meteen wilt hij weg.
Dat is the African Heritage die hebben hele andere dingen aan hun hoofd ;) en verder:

quote:
Het afgelopen seizoen was het duo Van Persie/Song namelijk betrokken bij 64 procent van alle goals (74) van Arsenal, berekende Opta Sports.
Van Persie scoorde 31 keer in de Premier League en bereidde negen treffers voor, terwijl Song één keer doeltrof en goed was voor elf assists (vier op Van Persie).
pi_115721751
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 18:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat is the African Heritage die hebben hele andere dingen aan hun hoofd ;) en verder:

[..]

Jep, en daarvoor gold dat voor Cesc en Nasri waarschijnlijk ook.
pi_115731112
Echt zwaar teleurgesteld dat song weg is, verdedigend niet altijd even sterk maar wat kon ik genieten van zijn assists (vooral op rvp)



[ Bericht 0% gewijzigd door lordteddybeer op 19-08-2012 00:28:35 ]
pi_115731701
Ik ga zijn gebrek aan inzicht en het vermogen om gaten dicht te lopen zeker niet missen in ieder geval.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_115733517
Zijn passing was ook alleen afgelopen seizoen goed. Wat mij betreft niet onvervangbaar.
  zondag 19 augustus 2012 @ 01:53:42 #293
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115736191
Maar dan moet die vervanger er nog wel komen. :P
Wel verrassend hoor, Song naar Barcelona.
pi_115738666
Arsenal heeft zijn beste tijd als topploeg gewoon gehad.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 19 augustus 2012 @ 12:51:29 #295
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115742954
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 07:58 schreef TLC het volgende:
Arsenal heeft zijn beste tijd als topploeg gewoon gehad.
Yep. Je moet als fan gewoon accepteren dat wanneer Arsenal top 4 of 5 eindigt, ze een goed seizoen hebben gehad. Andere ploegen hebben gewoon betere spelers, betere coaches.
  zondag 19 augustus 2012 @ 13:01:14 #296
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115743222
Die M'Villa mag zeker nog komen.
pi_115743677
Het wordt tijd dat Arsenal eens 10e ofzo eindigt. Dan zal het bestuur eindelijk eens ingrijpen.
  zondag 19 augustus 2012 @ 13:35:08 #298
123170 alors
zlata1234
pi_115744264
Sahin (huur) schijnt er persoonlijk met de club al uit te zijn, zal komende week wel bevestigd worden.
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 19 augustus 2012 @ 13:40:46 #299
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115744421
quote:
14s.gif Op zondag 19 augustus 2012 13:35 schreef alors het volgende:
Sahin (huur) schijnt er persoonlijk met de club al uit te zijn, zal komende week wel bevestigd worden.
Jammer dat het huur is, en geen koop...
  zondag 19 augustus 2012 @ 13:47:38 #300
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115744593
Wie krijgt de lapo?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zondag 19 augustus 2012 @ 13:49:07 #301
123170 alors
zlata1234
pi_115744632
quote:
99s.gif Op zondag 19 augustus 2012 13:40 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Jammer dat het huur is, en geen koop...
Hopelijk wel optie tot koop :)
know'm sayin?
×
word? word.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')