abonnement Unibet Coolblue
pi_115617825
Ik voel me zo'n Lowlands virgin... dat ik dit moet vragen :N

Hebben jullie enig idee of je een tent (of meerdere) mag opzetten op de camper/caravan camping?
Ik stond de afgelopen 11 jaar op camping 1, dus heb dit nooit echt mee gekregen en lijkt ook niet in de FAQ te staan op Lowlands.nl
He had alot to say.
He had alot of nothing to say.
We'll miss him.
pi_115618188
quote:
15s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:01 schreef Silenoz het volgende:
Ik voel me zo'n Lowlands virgin... dat ik dit moet vragen :N

Hebben jullie enig idee of je een tent (of meerdere) mag opzetten op de camper/caravan camping?
Ik stond de afgelopen 11 jaar op camping 1, dus heb dit nooit echt mee gekregen en lijkt ook niet in de FAQ te staan op Lowlands.nl
Alleen met een camper en een vooraf gekocht camperticket voor je plaatsje. Het veld is daar afgebakend met plekjes voor de campers die je vooraf koopt.

Wij kochten wel vaak 3 tickets om met een grotere groep bij 1 camper te staan, daar deden ze nooit moeilijk over. Echter je moet je camper plekje wel 'claimen' met je camper, je kan niet aankomen met je tentje om op een camperplek te staan. Het is daar dus wat strikter en de gangpaden moeten ook absoluut vrij blijven van tenten, dus je moet op je eigen stukje grond blijven met je tenten en camper.
pi_115618790
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:06 schreef frenkck het volgende:

[..]

Alleen met een camper en een vooraf gekocht camperticket voor je plaatsje. Het veld is daar afgebakend met plekjes voor de campers die je vooraf koopt.

Wij kochten wel vaak 3 tickets om met een grotere groep bij 1 camper te staan, daar deden ze nooit moeilijk over. Echter je moet je camper plekje wel 'claimen' met je camper, je kan niet aankomen met je tentje om op een camperplek te staan. Het is daar dus wat strikter en de gangpaden moeten ook absoluut vrij blijven van tenten, dus je moet op je eigen stukje grond blijven met je tenten en camper.
Ons idee is om met z'n 10en met een caravan en een vouwwagen te gaan.

Als ik je goed begrijp kunnen we met 3 caravanplaatsen, door de caravan en de vouwwagen tactisch te plaatsen, de 3 plekken volledig benutten met extra tenten? Dat klinkt namelijk best goed ^O^

Enneh, als ik nou toch bezig ben :) parkeer je de auto's op die camping of laad je daar alles uit en gooi je je auto op de standaard parkeerplaatsen?
He had alot to say.
He had alot of nothing to say.
We'll miss him.
pi_115619222
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:13 schreef Silenoz het volgende:

[..]

Ons idee is om met z'n 10en met een caravan en een vouwwagen te gaan.

Als ik je goed begrijp kunnen we met 3 caravanplaatsen, door de caravan en de vouwwagen tactisch te plaatsen, de 3 plekken volledig benutten met extra tenten? Dat klinkt namelijk best goed ^O^

Enneh, als ik nou toch bezig ben :) parkeer je de auto's op die camping of laad je daar alles uit en gooi je je auto op de standaard parkeerplaatsen?
Ja dat kan prima, makkelijkste is wel als je tegelijk aan komt! 3 camper plekken is prima voor 10 man, hebben wij ook regelmatig gedaan. Auto moet je wel weer weg zetten op de normale parkeerplek na neerzetten caravan/vouwwagen, maar je kan gewoon weer teruglopen door de camper camping ingang (zonder spullen dan wel, anders mag het niet) met je bandje, want daar staat geen rij.
pi_115619565
Wij hebben trouwens nog nooit problemen gehad om 3 plekken te claimen met 1 camper, je hebt de campertickets immers toch al gekocht.
pi_115621713
Je bent een held! _O_ thnx
Snel ff twee extra caravan tickets kopen en dan kan ik rustig slapen.

Tot morgen! :W
He had alot to say.
He had alot of nothing to say.
We'll miss him.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')