abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 11 oktober 2012 @ 01:53:34 #151
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_117841517
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 01:15 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Hostage?
Yes, dat is 'm.

Bedankt! ^O^
Tics van je petten.
pi_117849608
Dit wordt een lastige :P ik hoop dat iemand deze film kent.

Ik weet nog maar een paar scenes.
Het is dacht ik een engelse film ( dus niet Amerikaans ) waarbij je een jongen hebt die verliefd is op een meisje. Het meisje draagt een rode lange jas en de jongen een schooluniform en zit op een school waar hij gepest wordt. Een paar mede scholieren urineren in een scene op zijn tas, dan heb je ook nog een scene waarbij de jongen op een fiets zit met een compleet zwarte achtergrond waarna een paar seconden later de zwarte achtergrond veranderd in een heus vuurwerk gebeuren, er gaat allemaal vuurwerk achter hem af.

Dit is het enigste wat ik nog weet, dus ik hoop dat iemand mij kan helpen :P

Greetz, Discombobulate
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator donderdag 11 oktober 2012 @ 13:04:37 #153
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_117850320
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:42 schreef Discombobulate het volgende:
Dit wordt een lastige :P ik hoop dat iemand deze film kent.

Ik weet nog maar een paar scenes.
Het is dacht ik een engelse film ( dus niet Amerikaans ) waarbij je een jongen hebt die verliefd is op een meisje. Het meisje draagt een rode lange jas en de jongen een schooluniform en zit op een school waar hij gepest wordt. Een paar mede scholieren urineren in een scene op zijn tas, dan heb je ook nog een scene waarbij de jongen op een fiets zit met een compleet zwarte achtergrond waarna een paar seconden later de zwarte achtergrond veranderd in een heus vuurwerk gebeuren, er gaat allemaal vuurwerk achter hem af.

Dit is het enigste wat ik nog weet, dus ik hoop dat iemand mij kan helpen :P

Greetz, Discombobulate
Submarine.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 13:26:11 #154
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_117851030
Als kleine jongen heb ik ooit eens een film gezien bij vrienden van mijn broers. Maar hij was veel te 'grof' voor mij, dus na de eerste scene mocht ik al niet meer mee kijken. Toen was ik een jaar of 7, dus in +/- 1995.

Wat ik alleen nog weet is dat in die eerste scene een blonde vrouw verkracht werd, en haar zoon werd vermoord. Ook kwam een van die verkrachters met een kinderspeelgoed treintje aanzetten ofzo. Het zou ook kunnen dat die vrouw ook werd vermoord.

Heel moeilijk dus. Weet iemand welke film ik bedoel?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 19:02:57 #155
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_117863849
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:26 schreef satecl het volgende:
Als kleine jongen heb ik ooit eens een film gezien bij vrienden van mijn broers. Maar hij was veel te 'grof' voor mij, dus na de eerste scene mocht ik al niet meer mee kijken. Toen was ik een jaar of 7, dus in +/- 1995.

Wat ik alleen nog weet is dat in die eerste scene een blonde vrouw verkracht werd, en haar zoon werd vermoord. Ook kwam een van die verkrachters met een kinderspeelgoed treintje aanzetten ofzo. Het zou ook kunnen dat die vrouw ook werd vermoord.

Heel moeilijk dus. Weet iemand welke film ik bedoel?
Best "Rape And Murder" Titles
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_117875972
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:04 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Submarine.
Ja! Dat is hem, bedankt :D
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_117897020
Ik ben op zoek naar een film, ik weet er niet veel meer van maar volgens mij kreeg ie een vrij hoog cijfer op imdb (wel buiten de top 250). Het was een actiefilm waar twee (of drie) gasten echt gestoord bloederig badguys om gaan brengen. Ik meen me een scene te herinneren dat ze ergens in een appartement een stuk of 10 gasten kapot maken. Volgens mij komt de film uit 2003-2006 ofzo.

Volgens mij is er ook een vervolg van gemaakt die niet zo heel leuk is.
  Moderator vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:09:57 #158
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_117898231
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:39 schreef Deventer__ het volgende:
Ik ben op zoek naar een film, ik weet er niet veel meer van maar volgens mij kreeg ie een vrij hoog cijfer op imdb (wel buiten de top 250). Het was een actiefilm waar twee (of drie) gasten echt gestoord bloederig badguys om gaan brengen. Ik meen me een scene te herinneren dat ze ergens in een appartement een stuk of 10 gasten kapot maken. Volgens mij komt de film uit 2003-2006 ofzo.

Volgens mij is er ook een vervolg van gemaakt die niet zo heel leuk is.
Boondock Saints.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:49:54 #159
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_117899635
En dat vervolg, ach: prima vermaak :)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_117906263
me vriend zoekt de volgende film met deze beschrijving; (ik heb werkelijk geen idee)

in de trailer is te zien hoe een vrouw naar een dorp rijdt. Ze slaapt vervolgens in een hotel. Tijdens haar dromen maakt ze een fairytale achtig verhaal mee. Vervolgens in de werkelijkheid kan ze niet uit het dorp. Dan droomt ze weer, en telkens gaat ze verder met dezelfde droom. Een meisje zit er ook vast en verteld haar dat ze de slechterik oid moet verslaan om in de werkelijkheid uit het dorp te ontsnappen.
pi_117909141
Ik zoek de naam van een Scandinavische (Noorse?) film over 2 meisjes die naast elkaar wonen en allebei duiven hebben, postduiven ofzo?
Ik heb de film met de basisschool ooit in het filmtheater gezien, dat was denk ik 12 jaar geleden dus de film zal ongeveer zo oud zijn.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:21:35 #162
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_117909455
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 02:25:35 #163
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_117919861
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:26 schreef satecl het volgende:
Als kleine jongen heb ik ooit eens een film gezien bij vrienden van mijn broers. Maar hij was veel te 'grof' voor mij, dus na de eerste scene mocht ik al niet meer mee kijken. Toen was ik een jaar of 7, dus in +/- 1995.

Wat ik alleen nog weet is dat in die eerste scene een blonde vrouw verkracht werd, en haar zoon werd vermoord. Ook kwam een van die verkrachters met een kinderspeelgoed treintje aanzetten ofzo. Het zou ook kunnen dat die vrouw ook werd vermoord.

Heel moeilijk dus. Weet iemand welke film ik bedoel?
Klinkt cool. Wil ik ook weten
The Light Is Leaving Us All
pi_117936226
Ik zoek een film maar weet er vrij weinig over. Het ging in ieder geval over een groep jongeren op een tropische lokatie, had wat te maken met surfen of in ieder geval kwam het strand vaak aan bod. Verder weet ik echt totaal niet meer waar het over gaat. Iemand suggesties? :P
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_117936776
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 14 oktober 2012 @ 10:51:06 #166
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_117950134
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 19:50 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ik zoek een film maar weet er vrij weinig over. Het ging in ieder geval over een groep jongeren op een tropische lokatie, had wat te maken met surfen of in ieder geval kwam het strand vaak aan bod. Verder weet ik echt totaal niet meer waar het over gaat. Iemand suggesties? :P
Point Break?
Blue Crush?
pi_117951230
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 10:51 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Point Break?
Blue Crush?
Hmm nee geen van beiden. Was een gemiddelde film, dus niet echt een hele goede ofzo, zal wel een 6je hebben op imdb. Verder was het niet echt zo serieus als point break. Hoeft niet perse een comedy te zijn geweest, maar niet echt zoals point break ofzo.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_117956079
Ik ben op zoek naar een soort van horror/thriller film. Ik zag het film een aantal jaren geleden op de tv.

Het gaat over een koppel die net in een huis is komen en hun eerste nacht in huis komt er een geest in hun kamer (geest kon je niet zien) die langzaam de deken trok van een man of vrouw lag te slapen en een hand afdruk achterliet op zijn/haar been. Op een gegeven moment hebben ze een camera in hun slaapkamer ofzo laten plaatsen samen met nog een paar vrienden van hun, waarop je 't kon zien dat er een geest is.

Ik heb tot nu toe overal lopen zoeken en ik kan het nog steeds niet vinden :{
  zondag 14 oktober 2012 @ 14:51:54 #169
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_117956372
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:43 schreef koekii het volgende:
Ik ben op zoek naar een soort van horror/thriller film. Ik zag het film een aantal jaren geleden op de tv.

Het gaat over een koppel die net in een huis is komen en hun eerste nacht in huis komt er een geest in hun kamer (geest kon je niet zien) die langzaam de deken trok van een man of vrouw lag te slapen en een hand afdruk achterliet op zijn/haar been. Op een gegeven moment hebben ze een camera in hun slaapkamer ofzo laten plaatsen samen met nog een paar vrienden van hun, waarop je 't kon zien dat er een geest is.

Ik heb tot nu toe overal lopen zoeken en ik kan het nog steeds niet vinden :{
Paranormal Activity?
pi_117958368
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:51 schreef Zonnetje1981 het volgende:

[..]

Paranormal Activity?
Nee dat is em niet. Hij kwam een jaar of 5-7 geleden op de tv :{
  zondag 14 oktober 2012 @ 15:58:38 #171
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_117958555
What Lies Beneath?
  zondag 14 oktober 2012 @ 16:52:00 #172
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_117960388
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_117964908
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 19:50 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ik zoek een film maar weet er vrij weinig over. Het ging in ieder geval over een groep jongeren op een tropische lokatie, had wat te maken met surfen of in ieder geval kwam het strand vaak aan bod. Verder weet ik echt totaal niet meer waar het over gaat. Iemand suggesties? :P
The Beach?
  zondag 14 oktober 2012 @ 22:53:39 #174
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_117980215
Japanse thriller. Een agent onderzoekt een man op zijn compound of hij iemand ontvoerd heeft. Die man heeft iemand ook echt ontvoerd, en gelooft dat de Aarde aangevallen zal worden door aliens. Op een gegeven moment slaagt die man erin om de agent te vermoorden door middel van bijen op hem los te laten, waardoor de agent van een rotsachtige heuvel valt.

De ontvoerde man zal hem uiteindelijk stoppen in de laatste slotstukken van de film. Vanaf dat moment zie je de gestoorde man hallucineren over de aliens. Maar voor de kijker is het niet duidelijk of hij hallucineert of dat de aliens echt komen.

De naam was iets met 'planet Earth' of 'blue planet' ofzo. 'Protector' of 'hero' dit dat. Al die keywords leveren niks op :( :( :( :(
When all else fails, you always have delusion.
pi_117982209
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 18:35 schreef JayHovah het volgende:

[..]

The Beach?
Daar dacht ik dus ook aan maar het gaat niet echt over jongeren.
Het gaat ook niet echt over surfen. :D
Dus ik denk dat die afvalt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')