abonnement Unibet Coolblue
pi_115572447
Zwangerschap & geboorte

16 augustus: Vamperotica
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

01 september: Sopho
04 september: lovelyjubbly1 (jongetje)
10 september: LeNeHe (meisje)
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 september: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
23 oktober: Flower-Ti-Amo
31 oktober: Twinkle20 (meisje)

04 november: onlogisch (papa) (jongetje)
08 november: Cocotrimonium
10 november: Spees_Eend (jongetje)
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia
26 december: Ladylike
29 december: Incantrix
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
11 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene***
18 januari: papillion
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo

05 februari: As1981
14 februari: Zillah666
22 februari: Logician78
22 februari: Fieder
25 februari: pessie en kleiduif
27 februari: Klumsy
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
10 maart: Kyara (tweeling)
20 maart: Barbabientje01
31 maart: LadyBlack

10 april: L0t
11 april: Bellelena
15 april: Poezebeest
17 april: _Wolk82_
17 april: Danic
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door danic op 15-08-2012 08:19:49 ]
pi_115572578
Asfalt, wil je ook dat de datum in de OP wordt aangepast?
pi_115572651
Bedankt meiden :* Ik ben inmiddels weer iets rustiger. Geen helder bloed meer, wel bruin en soms steken onder in m'n rug. Voelt nu niet 'acuut' genoeg om de vk te bellen.. Morgenochtend bel ik meteen.
pi_115572699
Sterkte Lot.. :*
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:30:14 #5
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_115572762
Oh L0t, ik duim hard voor je!

Danic, wil je achter mijn naam jongen zetten? Vandaag echo gehad, 17 weken, cervix in orde, lekker beweeglijk en een piemoltje dus :+ O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_115572798
Gedaan.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:31:58 #7
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_115572825
Thx! :)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_115572920
Lot ik duim voor je dat alles goed is! :*

En Isis een jongetje, leuk!! :)
pi_115573151
L0t, hopelijk slaap je een beetje vannacht :*

Danic, zou je mij in het lijstje willen zetten met uitgerekende datum 31 maart? O+
pi_115574054
Done!

Nog meer verzoeknummers?
pi_115574179
Ik hoor hier (nog) niet maar jeetje Lot! Hopelijk is het niets! :* ik wens je een goede nacht toe!

En nu sluip ik terug naar het topic waar ik hoor ;)
E.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:26:03 #12
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115575583
Ik heb nog een fotootje van mn echo, niet al te beste kwaliteit, maar je ziet wel een soort klein zeepaardje :D O+

pi_115575779
Sorry hunebed laptop van me pa liep vast
pi_115575802
:P
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:29:45 #15
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_115575832
Hahaha autocorrect!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_115576982
Lot, hopelijk is alles goed, ik duim voor je!

LB, wat een lief zeepaardje al O+ Leuk he? Zo'n eerste echo met een kloppend hartje O+ Wanneer heb je de volgende echo? Met 9 weken had ik de tweede, toen zag je al een mini-mensje/sneeuwpopje :)

Hier verder alles prima, laatste paar dagen alleen erg veel last van brandend maagzuur. Nom! :+
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:54:53 #17
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_115577184
Mooie echo O+

Coco ik heb de rennies ook al gekocht, begint vroeg ditmaal :X

Iemand al wat van FTA vernomen?
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_115577616
na heel wat gvd,s en gevloek enz eindelijk de echo van ons wondertje

Na 3 x meten kwam er 11 weken en 6 dagen uit ipv 10 weken en 3 dagen

De datum mag aangepast worden van 08-03-2013 naar 27-2-2013

  dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:28:02 #19
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115578806
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lot, hopelijk is alles goed, ik duim voor je!

LB, wat een lief zeepaardje al O+ Leuk he? Zo'n eerste echo met een kloppend hartje O+ Wanneer heb je de volgende echo? Met 9 weken had ik de tweede, toen zag je al een mini-mensje/sneeuwpopje :)

Hier verder alles prima, laatste paar dagen alleen erg veel last van brandend maagzuur. Nom! :+
Vla voor je gaat slapen! Schijnt te helpen :Y Maar irritant joh...

En ik weet niet wanneer de volgende echo is, ik mag wel naar de verloskundige in elk geval ^O^ Denk eigenlijk dat het dan bij 12 weken pas is.

Slaap lekker allemaal, ik ga dromen over zeepaardjes O+
pi_115585660
Meld! Met baby in de buik! :P

Mooie echo's komen er voorbij!!

L0t hoe gaat het nu?

En ik ben ook benieuwd hoe het met FTA gaat!
pi_115585767
Wat een mooie echo LB O+

Asfalt, dan lopen we precies gelijk op!
dus een *O* voor onze 12 weken mijlpaal *O*

Isis een jongetje O+

Lot, hoe gaat het met je? nog een beetje kunnen slapen?

FTA ik ben ook erg benieuwd, hopelijk gaat alles goed :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115585813
L0t, ik duim net als de anderen voor je dat alles goed is. :*

En FTA; ik hoop zo dat bij jou ook alles goed gaat. :*

Leuk LB je zeepaardje :D
Asfalthooligan ook al met een mooi plaatje. ^O^
Men wat ben ik benieuwd naar de mijne in real life :D
Vannacht heerlijk geslapen, heb alleen last van een hele pijnlijke aambei :X :')
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_115585818
Lief dat jullie aan me denken :*

Ik was gister erg laat thuis uit het ziekenhuis en na een nacht geen slaap ben ik meteen mijn bed in gegaan.
We hebben een echo van 45/60 minuten gehad en werkelijk alles is bekeken en gemeten.
De groei was zoals de echoscopiste zei hoogstens merkwaardig, die lag namelijk weer op gemiddeld. Zij heeft 5 metingen gedaan en zichzelf nog kritisch bekeken op de computer, daarna heeft ze ook de metingen van haar collega ook beoordeeld en kon tot geen andere conclusie komen dan dat we inderdaad van p50 naar p5 naar p50 weer zijn gegaan. Een fijn idee dat ze zo gegroeid is, maar ik durf pas na een volgende groeiecho echt te juichen, dit hebben we al een keer gehad.

Het kindje lag weer op dezelfde plek en in dezelfde houding (aan de linkerkant van mijn buik, hoofdje naar beneden en een arm boven het hoofd) dit is de houding die ik iedere keer terug zie. Zij gaf aan dat het volgens de boeken inprincipe niet alarmerend is als een kindje steeds hetzelfde ligt, maar begreep onze zorgen.

Als laatste kwamen we op het niet schoppen. Ze heeft geloof ik wel ee kwartier naar de voetjes zitten kijken, beweging in de voeten en tenen is er gewoon, maar schoppen gebeurd gewoon niet. De placenta gecheckt en deze ligt onder de voetjes dus de voetjes hebben gewoon vrijbaan om mij te schoppen, dit kan het dus ook niet zijn. Op de plek waar de voetjes liggen heb ik nog nooit beweging gevoeld, ik voel alleen de kont schuiven. Er zijn wel slik en ademhalingsbewegingen, dus van een extreme spierverlamming is in ieder geval geen sprake. Deze echoscopiste gaf aan dat je dan misschien aan bepaalde syndromen moet gaan denken. Van sommige moet er meer te zien zijn op de echo, ze heeft vanalles bekeken zelfs bloedvaten in de hersenen, alles zag er prima uit. Maar er zijn ook gewoon syndromen waarover nu geen uitsluitsel gegeven kan worden en dat is dus echt afwachten tot na de bevalling.

Vandaag een nieuwe afspraak bij een gynaecoloog die uit het Erasmus mc komt, ik wl graag bepaalde dingen nog bespreken en weten en zij gaven aan dat hij waarschijnlijk ook wel weer een echo zal maken om het allemaal zelf nog even te beoordelen.

Al met al nogsteeds onzekerheid, gelukkig wel een bijgetrokken groei waarvan ik heel hard ga hopen dat dat zo blijft. Over 2uurtjes zit ik er weer en weet ik hopelijk meer over het wat nu, hoe verder.
pi_115585844
Jeetje FTA, wat een achtbaan... fijn dat er nu in elk geval wel goed gekeken en gemeten is, ook met kritische blik en dat jullie bezorgheid ook wel serieus genomen is, maar het idee dat er dan toch iets zou kunnen zijn lijkt me best naar/slopend als het enige wat je kan afwachten tot de bevalling is.
Sterkte meis!! :*
pi_115585879
Pfff.. FTA... :*
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_115585895
Wat heftig allemaal FTA, heel veel sterkte :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115585897
Jeetje FTA wat zwaar... Veel succes en sterkte vandaag!
  woensdag 15 augustus 2012 @ 08:04:40 #28
381212 Gulara
From the future
pi_115585911
L0t, hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen?

LB wat een leuk zeepaardje!
En asfalthooligan ook een mooie echo!
Leuk om dat verschil al te zien.

FTA wat een onzekerheid inderdaad. Maar uit je verhaal maak ik wel op dat ze alles goed in de gaten houden en dubbelchecken. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.

Verder goeiemorgen allemaal. Hier een beetje kort geslapen, want ik werd anderhalf uur voor de wekker al wakker. Maar ik heb een hoop te doen, dus ik ga de tijd maar zinvol benutten.
pi_115585924
Ach FTA wat een onzekerheid allemaal zeg. ;(
Heel veel succes maar weer vandaag. Wel heel fijn dat er zo goed wordt gekeken. Sterkte! :* :* :*
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  woensdag 15 augustus 2012 @ 08:12:13 #30
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_115585981
Oh FTA, wat naar die onzekerheid... Goed dat het lijntje is bijgetrokken en hopelijk lezen we vanmiddag nog een goed bericht van je!

Leef met je mee :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_115585987
Meldt. Lot, hoe is het nu? Moest wel aan je denken vannacht.
Wat een mooie echo's weer. Zeepaardjes, leuk gezien! Ik vond het altijd een zeekoetje.
FTA, wat een achtbaan. Ik ben blij dat je zo goed in de gaten wordt gehouden en ik hoop dat je snel meer weet en wat geruststelling hebt.
Gulara, doe je rustig aan met de warmte, je bent wel een baby aan het afbakken.
pi_115586004
FTA wat een enorme rollercoaster van ups en downs. Ik hoop zo dat allemaal storm in een glas water blijkt. Sterkte meis. :* deze onzekerheid is zo naar -O-
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_115586083
Poeh, FTA. Al het goede nieuws is mooi meegenomen, maar die onzekerheid... :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_115586176
Flower-ti-amo, wat heftig toch allemaal... Het klinkt fijn dat op zich alles er toch goed uit lijkt te zien, niets alarmerends, maar aan de andere kant ook die onzekerheid. :* Veel succes deze laatste weken!

L0t: Och jee, wat lees ik nu, ik hoop zo dat het bloed weg is. Heb je de vk gebeld? Ik hoop echt dat er niets aan de hand is :*
pi_115586188
FTA wat heftig allemaal. Heel veel sterkte :*

Lot hoe is het nou?
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115586213
Isis, een piem0l in je buik *O*

LB O+ wat fijn joh! Snel een afspraak maken bij de vk. Ik had met 10 weken mn eerste 'officiele' afspraak. Dit was meteen de termijnbepaling.

Asfalt wat een aangename verrassing! Gefeliciteerd!

FTA fijn dat de groei iig weer vooruit gegaan is. Wel heel eng dat er over syndromen gesproken wordt. Ik hoop van harte dat er niks aan de hand is.

Lot hoe is het? Ik heb de hele nacht aan je gedacht... heb je al gebeld? Ik hoop dat je al langs mag komen voor een echo, ook al is er niet per se al n knipper te zien met deze termijn. :* :*
pi_115586225
Hoe gaat het lot? Heb zo aan je zitten denken

En FTA ik hoop zo dat je strx de gerustelling krijgt!

O+ mooie echos overigens gezien
  woensdag 15 augustus 2012 @ 08:49:52 #38
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_115586324
FTA fijn dat ze gegroeid lijkt! Wat rottig zeg die onzekerheid. Ik hoop dat de gyn je meer kan vertellen.

Lot, hoe is het nu?

Isis, een jongen, gefeliciteerd!

Mag mijn datum naar 22 februari? Wordt druk eind februari :P
pi_115586357
Wat lief dat jullie allemaal aan me denken :* Het gaat eigenlijk wel oké, ik heb geen bloed meer verloren. Voel nog wel van alles onder in m'n buik en rug maar het is te houden.

Ik heb op zich wel aardig geslapen nog, wel rond 2 uur wakker geworden en ik durfde gewoon niet naar de wc. Uiteindelijk toch gegaan en alles was goed. Ook nog een test gedaan toen en die bleef ook gewoon donker dus ik was weer even gerustgesteld.

Ik moet zeggen dat ik wel weer een klein beetje hoop terug heb nu, al ben ik nog wel heel erg zenuwachtig..

De vk is pas bereikbaar vanaf 9 uur dus die ga ik zo bellen.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 08:55:00 #40
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_115586382
Ik hoop dat je meteen vandaag een echo krijgt L0t! Heeft je vk zelf zo'n apparaat?

Sterkte!!! Duim voor je! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_115586504
FTA, fijn dat je kindje goed in de gaten gehouden wordt. Wat een zorgen meis. Succes ook vandaag :*

L0t, hoop dat je terecht kunt voor een echo! :*
pi_115586562
Nou heb gebeld en kreeg de secretaresse aan de telefoon. Zij zou het doorgeven en dan word ik straks teruggebeld door de vk.
pi_115586592
FTA wat heftig. op zich fijn dar ze gegroeid is maar wat een onzekerheid. hopelijk wat meer geruststelling na vandaag.

Lot wat naar hopelijk jij ook wat meer duidelijkheid en ik duim voor een positief bericht.

Verder zag ik mooie echo's en een jongetje voor Isis.

Ik moet maandag voor controle en ga heel brutaal vragen of ze dan al kan zien wat we aan het bakken zijn. dan kan ik twee dagen later gaan shoppen in italie.
pi_115586831
Isis krijgt een jommetje *O*

L0t.. hopen dat vk inderdaad snel terug belt!
Al denk ik dat die test positief uitsloeg omdat HCG niet dezelfde dag uit je lichaam weg is geloof ik, op het moment dat er een miskraam plaats vindt. Maar ik blijf voor je duimen meissie! :*

Pff FTA, wat een onzekerheid. Hoop oprecht dat wat je vandaag te horen krijgt goed nieuws is. Maar dit is echt wel een hele onzekere situatie zo :{ ... Heel veel succes! ^O^

Oww enne voor mezelf ... Mijlpaal 29 weken *O* *O* *O*
Waar is die tijd gebleven dat ik me met 8 weken meldde in dit topic?? :') .. Aaaahh

En vanavond partnerles bij de pufclub :') ... Word ik lekker gemasseerd enzo :9 :D
pi_115586865
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 09:25 schreef Twinkle20 het volgende:
L0t.. hopen dat vk inderdaad snel terug belt!
Al denk ik dat die test positief uitsloeg omdat HCG niet dezelfde dag uit je lichaam weg is geloof ik, op het moment dat er een miskraam plaats vindt. Maar ik blijf voor je duimen meissie! :*
Nee klopt, heb je ook gelijk in hoor, maar ik dacht dat 'ie misschien al lichter geworden zou zijn ofzo.

Gefeliciteerd met je mijlpaal *O*
  woensdag 15 augustus 2012 @ 09:53:18 #46
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_115587472
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:21 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Is er geen mogelijkheid dat je wat admin. werk doet ipv dat je de hele tijd rond moet lopen?
Daar hebben we ook naar gekeken, maar dat is op dit moment helaas niet mogelijk nee, door verschillende omstandigheden :) Daarbij moet ik nu nog maar 3 weken werken tot mn verlof dus daarom heeft de bedrijfsarts ook geadviseerd om dan eerder met verlof te gaan denk ik.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik voel me een klein beetje aangesproken :+ (ik ben daar onder behandeling :+ )
Vooral dat stukje over buikpijn :+ :@

Ook gynaecologen merken recessie


Ik wou dat het hier ging regenen zeg .. Nog steeds mega benauwd. De lucht ziet er wel heel dreigend uit, maar dat is al een paar uur zo het geval. En buienradar kondigt nog niks aan helaas :N

Overigens maak ik van al mijn echo's een foto en laat ik die ook afdrukken. Gaan ze samen in het plakboek :) .. Dat van dat in een enveloppe stoppen is ook een goed idee Logi!

L0t wat vervelend van dat bruinverlies en alles ... Meestal stelt het helemaal niks voor (kan me wat dames, inmiddels bevallen, uit dit topic herinneren die echt regelmatig bloed verloren enzo) .. Maar het lijkt me zo onzeker :{ ... En dan ook nog een hele week moeten wachten op de echo. Ik hoop dat het allemaal bij jou niks voorstelt! :)

En had ik al gejompeld voor de knipper van LB? Anders bij deze! *O* ... Super fijn voor je meis! :*

Ik heb vandaag een inmens drukke buikbaby O+ ... De schoppen zijn nog niet pijnlijk, maar wel krachtig! O+ ... Ik merk dat het me iedere keer uit mijn concentratie haalt :D .. Iedere keer toch naar mijn buik turen en handen erop leggen enzo. Het liefste trek ik gewoon iedere keer mijn shirt omhoog om naar mijn blote belly te kijken :D .. Het golft helemaal :D :+
Hihi Twinkje toch :P :*

LB wat een mooi zeepaardje heb jij zeg O+ :D

L0t... ik duim :*

Asfalt wat een mooie echo! O+

FTA wat een spannende tijden allemaal zeg. :{ Wel fijn dat de echoscopiste iig de tijd voor jullie nam en jullie serieus nam.
Alles maar per dag bekijken he :* sterkte hoor!

Vanochtend weer ff naar de fysio geweest, heeft even mn bekken gemasseerd, :X maar het zal vast helpen als de gevoeligheid van het masseren weer is weggetrokken :+ Gelijk eventjes door naar de markt voor wat aardbeitjes, lekker :9 Nu weer even rustig aan, vandaag maar zo min mogelijk doen, wel wat in en om het huis bewegen of course :)
Moet zeggen dat ik het wel heerlijk vind om het zo rustig aan te doen.. merk dat het echt goed is voor mn lijf, pijn is wel aanwezig maar zoveel minder!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_115587551
FTA, wat een onzekerheid. Ik lees iedere keer je posts en hoop dan dat het allemaal helemaal goed blijkt te zijn. Daar duim ik nog steeds voor, wat moet die onzekerheid verschrikkelijk zijn :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_115587729
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:28 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Vla voor je gaat slapen! Schijnt te helpen :Y Maar irritant joh...

En ik weet niet wanneer de volgende echo is, ik mag wel naar de verloskundige in elk geval ^O^ Denk eigenlijk dat het dan bij 12 weken pas is.

Slaap lekker allemaal, ik ga dromen over zeepaardjes O+
Ja, Martijn heeft meteen allemaal zuivelproducten voor me gehaald omdat dat zou helpen :+ O+
En pepermunt en Rennies.

Lot, ik hoop dat je snel wordt teruggebeld en terecht kunt :*

FTA :*
pi_115589365
woei, geloof dat ik eindelijk een geboortekaartje gevonden heb *O*

Nu de naam nog :') :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115589456
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:58 schreef Skoap het volgende:
woei, geloof dat ik eindelijk een geboortekaartje gevonden heb *O*

Nu de naam nog :') :D
Oh! Benieuwd wat voor kaartje het is geworden :) En de naam, hihi :+ Ik heb echt geen idee bij jou :D
pi_115589604
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 09:25 schreef Twinkle20 het volgende:
En vanavond partnerles bij de pufclub :') ... Word ik lekker gemasseerd enzo :9 :D
Ik verheug me echt op de partnerlessen bij de zwangerschapsgym. Onze docente spreekt in termen als "adem vanuit je krachtencentrum" en "voel je kruin hangen". Een superblij mens, maar volgens mij ook een mannenhaatster :P Laatst dirigeerde ze de aanwezige partners naar de wachtruimte tijdens ons gymuurtje. "Jullie kennen je plaats". :')
pi_115589922
kaartje is leuk Skoap *O*

en de naam... tja... ik vind jongensnamen echt mega lastig, daar zijn wij ook echt nog niet uit, terwijl we echt al een paar meiden namen hebben die we beide leuk vinden
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115590064
Lieve FTA, meis toch, wat ontzettend naar allemaal, vooral die onzekerheid ook :{ ik duim echt met alles wat ik heb voor de best mogelijke uitkomst :*
:)
pi_115590072
Oeps.. Verkeerde..
E.
pi_115590473
Ja jongensnaam vonden wij ook onwijs moeilijk Skoap! Wat dat betreft ben ik blij dat het een meisje wordt.. die naam hadden we al een paar uur nadat we erachter kwamen dat er een kleintje op komst was haha. Hoeven we er voor nu ook niet meer verder over na te denken :+
pi_115590541
Hmm, ik weet juist al wel de jongensnaam, maar nog geen idee voor een meisjesnaam :P Maar durf er eigenlijk ook nog niet over na te denken voor de 12 weken voorbij zijn..

Nog niks gehoord van de vk..

FTA, heel heel veel sterkte :* In ieder geval fijn dat het er voor nu goed uitzag maar snap dat je daar nog erg terughoudend in bent. Hopelijk kan deze gyn al je vragen beantwoorden.
pi_115590610
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 11:36 schreef L0t.. het volgende:
Hmm, ik weet juist al wel de jongensnaam, maar nog geen idee voor een meisjesnaam :P Maar durf er eigenlijk ook nog niet over na te denken voor de 12 weken voorbij zijn..

Nog niks gehoord van de vk..

FTA, heel heel veel sterkte :* In ieder geval fijn dat het er voor nu goed uitzag maar snap dat je daar nog erg terughoudend in bent. Hopelijk kan deze gyn al je vragen beantwoorden.
Ik zou gewoon terugbellen. Misschien dat ze het in alle 'hectiek' vergeten zijn. Niks mis met een beetje aanhoudend zijn :)
pi_115591494
Wat coco zegt L0t, je belt niet zomaar. Ik blijf het gek vinden hoe het contact met je vk gaat, vanmorgen zei je ook dat ze pas vanaf 09.00 bereikbaar was. Stel nou dat je ligt te bevallen? Moet je het dan maar ophouden tot 09.00?

Namen? Tja....Wij hadden tijdens de zwangerschap van Eva twee opties. We hebben pas gekozen nadat ze geboren is. De tweede naam zouden we bewaren voor nr 2.
Maar nu is nummer twee onderweg en twijfel ik (allemaal mits het een meisje is natuurlijk) 8)7 laat mijn vriend het maar niet horen, want dat was zijn keuze, Eva was de mijne.

Ik heb ineens een bak energie daar wordt ik niet goed van, ik wil dingen doen!! Maar dan vooral voor beeb 2. En daar hoef en kan ik nog niet veel voor doen. Allereerst is het gewoon wijs om te wachten tot 12 weken en ten tweede hoeft er niet zoveel gekocht te worden, want we hebben bijna alles al. Wel moeten we wat kamers om gaan gooien, daar gaan we dit weekend een start mee maken (door ruimte te creëren).
pi_115591587
Ik mag hier nog helemaal niet zijn maar lurk soms stiekem even, en L0t ik schrik van je bericht! Denk aan je, hoop dat je vandaag nog kunt kijken of alles goed is! :*
pi_115592360
Danic, ze zijn wel te bereiken op een spoedlijn hoor, maar daar durfde ik niet naar te bellen..

Volgens de secretaresse zou de vk bellen na het spreekuur, dus dat zal wel vanmiddag zijn dan.

Suikertante, lief, dankjewel :*
pi_115595031
Nou ik ben gebeld door de vk, ze kon niks voor me doen op dit moment. Het is te vroeg voor een echo. Bloedverlies kon allerlei oorzaken hebben van onschuldig tot het begin van een miskraam..
Heb wel een mobiel nummer gekregen voor spoedgevallen mocht het echt mis gaan.

Afwachten dus maar. Echt, laat iemand mij maar in een coma brengen voor de komende 6 weken :')
pi_115595205
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:38 schreef L0t.. het volgende:
Nou ik ben gebeld door de vk, ze kon niks voor me doen op dit moment. Het is te vroeg voor een echo. Bloedverlies kon allerlei oorzaken hebben van onschuldig tot het begin van een miskraam..
Heb wel een mobiel nummer gekregen voor spoedgevallen mocht het echt mis gaan.

Afwachten dus maar. Echt, laat iemand mij maar in een coma brengen voor de komende 6 weken :')
Hoe ver ben je nu precies dan?

Toen ik ongeveer 6 weken was, had ik ook bloedverlies. Ziekenhuis gebeld, en zij gaven aan dat ik met 7 weken terecht kon (voor die tijd hoef je niet per se een hartje te zien, zeiden ze). Ik zou als ik jou was ook geen 6 weken (!) willen wachten op een echo!
  woensdag 15 augustus 2012 @ 13:42:08 #63
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_115595221
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:38 schreef L0t.. het volgende:
Nou ik ben gebeld door de vk, ze kon niks voor me doen op dit moment. Het is te vroeg voor een echo. Bloedverlies kon allerlei oorzaken hebben van onschuldig tot het begin van een miskraam..
Heb wel een mobiel nummer gekregen voor spoedgevallen mocht het echt mis gaan.

Afwachten dus maar. Echt, laat iemand mij maar in een coma brengen voor de komende 6 weken :')
:* wachten is moeilijk...

Bij Nathan hadden we vrij snel een jongensnaam, de meisjesnaam waren we niet helemaal tevreden over maar we konden helemaal niets anders bedenken :') . Volgens mij hebben we nu ook al een begin naar een jongensnaam en weer qua meisje nog helemaal niets!
pi_115595242
Oww men dus je moet nog echt 6 weken wachten tot je die echo hebt en dus uitsluitsel hebt? Wat een onzekere tijd meid :{ ... Enige wat je dan nog kan doen is jezelf afleiden met werk/hobbie/partner en hopen dat de tijd toch voorbij kruipt op de een of andere manier ... Ik blijf hoop houden dat beebje gewoon lekker warm bij jou in je buik blijft zitten ^O^
pi_115595412
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:41 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hoe ver ben je nu precies dan?

Toen ik ongeveer 6 weken was, had ik ook bloedverlies. Ziekenhuis gebeld, en zij gaven aan dat ik met 7 weken terecht kon (voor die tijd hoef je niet per se een hartje te zien, zeiden ze). Ik zou als ik jou was ook geen 6 weken (!) willen wachten op een echo!
Ik ben nu 6 weken. Ik heb volgende week vrijdag gelukkig wel een echo staan bij de gyn, waar ik al een afspraak bij had voor ik wist dat ik zwanger was. Dat is echt puur toeval geweest eigenlijk dat ik daar nu bij terecht kan. Heb hun poli ook gebeld net maar die konden ook niks voor me doen.
Gelukkig niet nog weken wachten nee, dat zou ik niet trekken denk ik :{
  woensdag 15 augustus 2012 @ 13:47:18 #66
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115595481
He?? Moet je tot 12 weken wachten L0t?? -O-

Ik zou misschien een andere praktijk of het ziekenhuis bellen om te kijken of een extra echo volgende week mogelijk is :{

Is het bloedverlies weggebleven eigenlijk?
  woensdag 15 augustus 2012 @ 13:48:08 #67
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115595525
Ooooh kijk, ik was spuit 11. Fijn dat je iig volgende week meer weet!
pi_115595586
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:47 schreef LadyBlack het volgende:
He?? Moet je tot 12 weken wachten L0t?? -O-

Ik zou misschien een andere praktijk of het ziekenhuis bellen om te kijken of een extra echo volgende week mogelijk is :{

Is het bloedverlies weggebleven eigenlijk?
Bij de vk wel. Maar heb dus gelukkig die afspraak bij de gyn staan.

Geen helder bloed meer, wel bruin. Ik laat het maar op me afkomen. Ben gelukkig de komende 4 dagen vrij. Moet er niet aan denken om op m'n werk te zitten nu.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 13:49:57 #69
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115595602
Man o man, ik heb toch een koppijn... ik vermoed cafeinegebrek, ik had gisteravond en vanochtend namelijk geen trek in koffie (even een WTF-momentje hoor :o ), dus ik ben aan het afkicken :') ;(
pi_115595661
FTA wat een onzekerheid zeg!! Ik leef erg met je mee!! :*

En L0t, wachten is altijd rot! Gelukkig heb je volgende week wel de afspraak bij de gyn! :*
pi_115596130
LB, een van je eerste 'kwaaltjes' wellicht? :9

Oww L0t, fijn dat die afspraak dan in ieder geval staat! Wellicht dat ze kan kijken voor een knippertje! En 4 daagjes de tijd om nu volledig aan jezelf en beebje te denken .. Kan het me zo goed voorstellen hoor, dat je hoofd nu even totaal nergens anders naar staat :*
pi_115596167
Oh L0t, nog een weekje wachten tot je echo :* Hopelijk kom je de dagen een beetje door!
pi_115599231
Lot wat fijn wel dat het bloeden gestopt is, kan me voorstellen dat dit een hele lange week gaat worden voor jullie. :*

Vanochtend dus bij de gyn geweest, die constateerde eigenlijk hetzelfde als de rest. Een gezond ogend kindje, wat geen actieve bewegingen vertoont. Ook niet na hard (auw) duwen en porren het de voetjes en billen. En dat vond hij wel opmerkelijk. Ook de houding was weer precies hetzelfde als bij de vorige echo's. De gyn gaf aan dat je dan kan gaan denken aan neurologische problemen, maar veel daarvan zijn pas na de geboorte te onderzoeken. Het enige en eigenlijk ook laatste onderzoek wat hij kon aanbieden was een uitgebreid echo onderzoek in het Erasmus mc, met als kanttekening dat veel neurologische problemen daarbij niet worden opgemerkt. Die afspraak is ingepland voor dinsdag en zal een halve dag duren.
Hij verwacht ondanks een nu verbeterde groei wel te gaan inleiden met 37weken. Over 4 weken heb ik weer een afspraak met hem en hij wilde ook alle ctg en andere echo afspraken laten staan.
Nogsteeds niks wijzer dus eigenlijk.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 15:25:59 #74
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_115599633
Pfff, FTA, wat een hel, die eindeloze onzekerheid.. Dikke :* voor jou, ik weet eigenlijk gewoon niet wat ik moet zeggen..
3!
pi_115599816
FTA, wat moet het dubbel zijn, blij zijn met je kindje dat er komt, en zo'n zorgen over hoe het verder zal lopen. Moeilijk hoor. Ik hoop dat er volgende week wat meer duidelijk wordt, en dat ze je kindje heel goed in de gaten houden. :*
  woensdag 15 augustus 2012 @ 15:39:44 #76
381212 Gulara
From the future
pi_115600270
L0t wat vervelend die onzekerheid. Wel fijn dat je bij de gyn een echo krijgt. Ik kan me voorstellen dat 6 weken in onzekerheid zitten echt geen doen is.
Ik vind het trouwens heel vreemd dat het hele echo gebeuren zo random is. Ik had voordat ik 10 weken was al twee echo's gehad. En ik ben geen bijzonder geval op het gebied van zwangerschap en had geen klachten of andere vervelende dingen. Echt stom dat anderen dan zo lang in onzekerheid moeten zitten. Dit zou toch gewoon gelijk moeten zijn?

FTA wat een onzekerheid. Ik weet niet zo goed wat te zeggen maar heel veel sterkte!

LB succes met afkicken!

Mango, je zwangerschapsgymdocente klinkt heel bijzonder. Je moet m.i. haast wel een blij mens zijn als je 'voel je kruin hangen' zonder blikken of blozen uit je strot krijgt. Ik ga nog even nadenken hoe ik dat zou moeten voelen dan. :+ Ik zou alleen dan 'ken je plaats' slecht trekken. Alsof je vent alleen op zondagavond het vlees komt snijden en tijdens de bevalling met de sigaar in de aanslag op de gang staat te wachten.

Hier het eerste deel van de dag leuk en nuttig besteed. Ga de rest met frisse tegenzin besteden aan administratieve rompslomp.
pi_115600913
Gulara, mijn man en ik keken elkaar ook al aan van :o pardon? De rest van de aanwezige mannen leek het wel grappig te vinden.
Ik zou er als man toch redelijk allergisch van worden.
pi_115601167
Whahaha :D Dat is wel heel bijzonder inderdaad!

FTA, dikke knuffel! Wat beroerd zeg, juist dat niet-weten is zo ontzettend slopend!

Hier een beetje dood na vandaag. :+
Hoop dat kerel vroeg thuis komt en ik ga iig niets nuttigs meer doen.
Twee compleet gesloopte door-het-lint peuters (het heerst geloof ik,als ik naar de buurt kijk ;) )
Vanmorgen met mini naar ZKH geweest,eind lopen, autorijden, en daarna mini in loopstaking, dus stukje gedragen.
En nu kan ik eigenlijk niks meer. AU.
pi_115602789
Wel grappig: dat je even bij de buren bent, terug komt en je kraampakket dan in de achtertuin staat :+
Punten voor onze postbode, want daar moet hij best voor omlopen :D
pi_115603168
Isis, wat leuk dat je een jongetje krijgt! Die hoop ik ook nog eens een te krijgen ;)

Lot, wat ontzettend rot dat je zo in onzekerheid zit zeg. Hopelijk snel een echo, ik zou er achteraan gaan als ik jou was.

LB, je echo! Wat mooi, en wat fijn dat alles goed is O+ Vooral die eerste echo's zijn super spannend!

FTA, dikke :* voor jou

Wij hebben de naam van ons meisje al heel lang, bijna vanaf het begin van de zwangerschap. Ben er ook heel blij mee :) Het geboortekaartje hebben we ook gevonden en de enveloppen heb ik alvast besteld. Nu ben ik adressen aan het verzamelen van iedereen.

ahh wat komt het toch allemaal ineens dichtbij! Ik moet nog zoveel doen voor mijn gevoel. Maar alles kost zoveel energie, helemaal als het zo warm is.
Een-voor-een dat is mijn motto deze dagen :P
pi_115603514
Bleh FTA enerzijds fijn dat de baby goed groeit anderzijds ben je geen steek verder en blijf je in de onzekerheid. Wens je veel sterkte toe :*

Vandaag moest ik dus weer op controle en het blijkt dat ie eindelijk is ingedaald. Ik weet even niet meer wie het zei maar je had gelijk waren wrsclk indalingsween.

Na de controle tijdens boodschappen doen was er net een voorstelling bezig speciaal voor kinderen.
Ging over een prinses die een baby had besteld bij de hema :X Nou toen ging ze op een opera achtige toon zitten zingen " puf puf puuuf" en kwam er een rappende tiener uit. Helaas wou de klantenservice ondanks de bon het kind niet ruilen.
Het was hilarisch maar bedacht me wel van ojee strx denkt mijn dochter dat ze ook strx dat ik zo ga zingen als ik ga bevallen en de baby kan inruilen wanneer het haar niet bevalt :|W
pi_115604868
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:54 schreef Mangostine het volgende:
Gulara, mijn man en ik keken elkaar ook al aan van :o pardon? De rest van de aanwezige mannen leek het wel grappig te vinden.
Ik zou er als man toch redelijk allergisch van worden.
Als vrouw word ik daar al redelijk allergisch van :D :+

Freecell, ik heb vandaag ook mijn kraampakket ontvangen! :D Voor jou al gesneden koek natuurlijk, maar ik vond het best spannend :D (al viel dat ook wel mee achteraf)

Ik heb zojuist mijn mooie pumps proberen aan te trekken, gewoon, omdat het kan. omdat het blijkbaar niet meer kan :D :+ _O- _O- _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:48:34 #83
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115605228
Oi Coco!! :o :') -O-
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:50:13 #84
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115605278
Heb net ook de post van FTA gelezen... mijn god wat een achtbaan. Hopelijk snel wat meer antwoorden dan vragen, en een gezond kind natuurlijk! :*
pi_115605644
FTA, sterkte!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_115605717
Sexy enkeltjes hoor Coco! :D
pi_115606869
Coco :9

Jeetje FTA, die onzekerheid lijkt me verschrikkelijk :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115607135
Haha coco! Hier gelukkig geen last van vocht vast houden. Maar wat niet is kan nog komen natuurlujk.. niet te vroeg juichen =)
pi_115607461
Coco :D Lol! Heb je er veel last van of is het 'alleen maar dik' ?

Kraampakket verder niet eens echt doorgekeken. Eerst maar eens bevallen :P
pi_115607830
Haha Coco, sexy hoor, kun je er mooie putten in drukken? :9
pi_115608112
Ik vergat trouwens mijn eigen mijlpaal: 32 weken vandaag! :o
  woensdag 15 augustus 2012 @ 19:12:55 #92
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_115608176
Kraampakket kun je nog pakken bij de eerste wee wel erom denken dat je je kind bij de volgende wee in de armen hebt free :P
Ik kreeg ook een keer de postbode bij mn schuttingdeur, jammer voor hem dat die op slot zit als ik met Nathan in de tuin zit, maar goed, ik was er ook dus mooi mn pakketje in ontvangst kunnen nemen!

FTA, moeilijk zeg!
pi_115608379
Onze namen voor een jongen of een meisje lagen ook binnen 2 dagen al klaar
We waren het snel eens met zijn beide
pi_115612881
*O* voor Mango! ... Wij gaan hard :o ... Aaaahhh!!

Pufclub overleefd :+ .. Had ook niet anders verwacht eigenlijk. Vond het eigenlijk super gezellig zo met die mannen!
  woensdag 15 augustus 2012 @ 21:16:26 #95
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_115614706
Wanneer krijg je je kraampakket ongeveer? De vorige keer kreeg ik het in ieder geval pas na 26 weken, Emma was al geboren. :+

FTA, dikke kus voor jou. Je weert je maar kranig in deze achtbaan. 'Fijn' dat je doorgestuurd wordt naar nog specialistischere (?) specialisten. Wat duurt wachten tot dinsdag lang he. :* Krijg je in de tussentijd nog wel elke dag een CTG?

Ik heb mijn datumgenootje al een tijdje niet gezien! Liza! Waar ben je?
Gisteren was ik 25 weken trouwens! *O* De afgelopen nachten heb ik brak geslapen door maagzuurtsunami's en krampen in mijn benen. Inmiddels ben ik zo moe dat ik vannacht vast prima slaap. :+

Voor degenen die al een wat ouder kindje hebben: Hoe gaan die van jullie er mee om? De mijne vind het ineens allemaal best interessant! Vanochtend kreeg ik een pollepel in m'n navel geduwd! E. had 'bami gekookt' in haar keukentje en de beeeeeebie moest ook proeven. _O-
Ze is er sowieso van overtuigd dat je met de baby communiceert door tegen mijn navel te schreeuwen. Zelf is ze trouwens ook uit mijn navel gekomen denkt ze. (Ik heb daar een litteken zitten van een andere operatie, ik snap wel hoe ze er aan komt.)
Vorige week zat ze mijn buik te aaien en kreeg ze een schopje tegen haar hand van de baby. Doodeng natuurlijk en nu wil ze er niet echt meer aan voelen.

Vanavond:
Ik: 'E., wil je aan mama's buik voelen? De baby beweegt!'
E.: 'Neuh, hoefnie.'
Held op sokken. :')
A grand adventure has begun.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 21:20:22 #96
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_115614969
Oh ja, morgen de suikertest. Yay. -O-
A grand adventure has begun.
pi_115615418
Sofie is dan wel wat jonger dan jouw E, maar vind de buik maar raar. Ze geeft Casper wel kusjes, en is erg veel met biebies bezig. Biebie (pop) in de buggy, biebie moet ook eten en de biebie moet het liefst overal mee naar toe. Casper laat zich voor anderen niet voelen aan de buitenkant.Sofie deed dat ook pas heel laat. Dan voelde ik dr al wel tijden aan de buitenkant, maar als een ander ging voelen hield ze zich stil.

Balen die suikertest. Ze zijn er nu bij mij nog niet over begonnen, en ik hou zelf ook mijn mond maar. Bij Sofie moest ik hem met 24 weken. Van de week zei de gyn dat er nu nog niks hoefde voor het lab.

ik ben ontzettend hormonaal, zo vervelend. Ik vind mezelf ook echt heel stom doen en ik vind ook echt dat ik me aanstel... Ik fok me al op om de kleinste dingen. Ik herken mezelf echt niet meer.
*poef* nu is het weg
pi_115616405
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 19:04 schreef L0t.. het volgende:
Haha Coco, sexy hoor, kun je er mooie putten in drukken? :9
Ik denk het wel O+

quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 18:53 schreef freecell het volgende:
Coco :D Lol! Heb je er veel last van of is het 'alleen maar dik' ?

Kraampakket verder niet eens echt doorgekeken. Eerst maar eens bevallen :P
Vooral erg dik en wat ongemakkelijk. Als ik ze niet teveel buig is het npnp :+
pi_115617130
Oei Coco dat is nogeens vochtvasthouden! Ik ben net lekker een stukje door de wind gaan wandelen en hielp best wel!

Mango mijlpaal! *O*

Lj1 fijn dat de kleine eindelijk is ingedaald!

Keshet succes morgen bij de suikertest! Geweldig van E. De baby moet ook proeven haha! F. Geeft de baby vaak een kusje voor het slapen gaan.

Bedankt allemaal voor het meeleven! De dagelijkse ctg's en wekelijkse echo's blijven gewoon staan, vermoeiend maar wel prettig!
Wachten tot dinsdag is inderdaad lang, maar we waren allang blij dat het nog zo relatief snel kon!
pi_115625946
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 21:16 schreef Keshet het volgende:

Ik heb mijn datumgenootje al een tijdje niet gezien! Liza! Waar ben je?
Hier!
Terug van vakantie en proberen bijlezen maar zat zo hard achter dat ik steeds heel lang bezig was en dan geen tijd leer had om te reageren!
Ook 25 weken ondertussen *O*.
Fijne vakantie gehad en ook al was het erg warm ik trok het toch nog vrij goed (als ik me heel erg rustig hield).

Hier nieuwe baby's en nieuwe zwangeren zien passeren! Proficiat allemaal en sorry dat 't even zo'n onpersoonlijke "jompel-for-all" is, ik heb het wel allemaal gelezen en ben heel erg blij voor jullie!

Ook best wel heavy nieuws voor sommige dames hier! Ik hoop dat jullie snel wat meer zekerheid hebben!

Vraagje: de laatste dagen staat mijn buik bijna constant onaangenaam hard. Het zijn niet echt op en af gaande harde buiken, maar mijn buik voelt het grootste deel van de dag als een steen. Niet echt aangenaam en soms zelfs op het pijnlijke af...

En Ben en zijn broertje zullen 4 jaar verschillen. Hij is er op het ene moment veel mee bezig en op het andere helemaal niet. Wel is hij erg fier dat hij grote broer wordt. De laatste maanden kan hij ineens ook veel meer, bv zich helemaal alleen aankleden. En dan zegt hij uit het niets en uit zichzelf: nu kan ik mezelf aankleden en dan moet jij dat alleen nog maar bij de baby doen. *smelt* O+. Dat ik het soms wat lastiger heb en het minder makkelijk is om hem op te pakken daar heeft hij bijna geen begrip voor (maar daar is hij nog wat jong voor denk ik). Hij helpt me dan wel weer bij het oprapen van spulletjes :).
pi_115631186
Goeiemorgen

Fijne vakantie gehad liza?

*O* voor mango *O*

Jah bah suikertest ook gedaan :') veel geluk Keshet hoop dat het resultaat goed is.

Al nieuws van vamp?
pi_115631201
Goedemorgen :O

Hebben jullie ook zo een last van levendige dromen? Echt sinds ik zwanger ben heb ik dat bijna dagelijks... en dan ook nog eens van die gezellige dromen waar de een na de ander dood gaat :')

Had gisteren ineens tijdens een klein stukje lopen dat ik last van m'n onderrug kreeg en dan vooral links, die pijn straalde door naar m'n bil en bovenbeen. Hoop dat ik gewoon een verkeerde beweging gemaakt heb, en dat het wel over gaat, maar heb nog steeds last van uitstralende pijn naar m'n bil en bovenbeen en als ik op die been steun met lopen heb ik soms dat het lijkt of ik door m'n rug kan gaan als ik door loop :?

Maargoed gisteren lekker uit eten geweest om onze eerste mijlpaal te vieren O+ 12 weken zwanger
Op naar de 20 weken!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115631214
Is zo een suikertest echt zo ranzig? volgens mij "mag" ik ook fijn over een aantal weken....
verheug me er nu al op als ik die verhalen lees :')
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115631259
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 07:45 schreef klumsy het volgende:
Hebben jullie ook zo een last van levendige dromen? Echt sinds ik zwanger ben heb ik dat bijna dagelijks... en dan ook nog eens van die gezellige dromen waar de een na de ander dood gaat :')
Yep, ik droom wat af. Allemaal narigheid of het gaat over seks :')

Gefeliciteerd met je mijlpaal, 12 weken al weer *O*
pi_115631276
Nou, na drie testen in vijf dagen waarvan de streepjes er vandaag echt vanaf knalde, mag ik mij nu hier melden :) Vijf weken ben ik nu.

In het wachten.. topic was er net een voorstelrondje bezig en ik vond het wel leuk om die naar dit topic te trekken:

Ik ben 28, getrouwd, geen huisdieren, eerste kindje, wonende in de hoofdstad.

Klumsy, twee weken geleden begonnen bij mij die dromen en eigenlijk wist ik toen wel dat ik zwanger was. Nog niets met de dood, maar wel dat ik heel levendig een zak M&M's aan het leeg eten was. :+
pi_115631723
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 07:47 schreef klumsy het volgende:
Is zo een suikertest echt zo ranzig? volgens mij "mag" ik ook fijn over een aantal weken....
verheug me er nu al op als ik die verhalen lees :')
Echt lekker vond ik het niet, maar echt heel ranzig vind ik het ook niet. Vond het een soort sinas, met veel suiker er doorheen. Ik vond vooral het wachten vervelend. En toen waren ze me ook nog eens vergeten. Ben na verloop van tijd zelf maar eens gaan vragen of ik niet weer eens geprikt moest worden.
*poef* nu is het weg
  donderdag 16 augustus 2012 @ 09:01:29 #107
258612 nytar
boys boys boys
pi_115632035
Ik vond het glucosedrankje ook minder vies dan verwacht...

Verder sexdromen en nachtmerries, check!

En vandaag de 24 weken mijlpaal! *O*
  donderdag 16 augustus 2012 @ 09:12:11 #108
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_115632204
Kums, 12 weken *O* :* goede mijlpaal! en wua uitstralingspijn, bweh, vervelend.. Zit het grootste pijnpunt in je bil? Dat kan ischias zijn -O-

Limone, gefeliciteerd en welkom!

En dromen, mjah, ik droom bijna alleen nog maar porno. Vannacht had mijn lief 3 ballen :@ vind je het gek dat ik zo snel zwanger ben :')

Gisteren belde het uwv omdat mijn werkgever ivm mijn gedeeltelijke ziekmelding een uitkering had aangevraagd en toen ik uitlegde wat de klachten zijn was het eigenlijk meteen wel klaar, de uitkering is goedgekeurd en ergens in oktober bellen ze weer eens voor een update. Blij dat dat is geregeld en dat de klachten serieus worden genomen.

En dan nu douchen, ik ben niet vooruit te branden..
3!
pi_115632296
FTA; wat er al is gezegd, respect dat je er zo in staat. Je komt heel dapper over. Sterkte met alles en ik leef enorm met je mee. :*

Een :* ook voor Free, rot dat je lijf niet meewerkt.

Coco; je voeten! Ik heb ook al een tijdje afscheid genomen van mijn hakken. Birkenstocks for the win!

En ik zag nog wat mijlpalen
*O*

L0t wat naar dat je nu nog zo lang in onzekerheid zit. Ik duim voor je dat alles goed blijkt volgende week!

Ons bed staat op klossen (hoog :o ) maar ben er niet uitgevallen.
Straks voor het laatst naar de verloskundige.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_115632353
hoogste pijnpunt zit op de grens van onderrug/bil en dan links -O-

Ik droom echt veel over achtervolgingen en moorden, misschien toch eens ander soort series kijken ofzo :P
De ergste droom die ik gehad heb was trouwens dat ik me helemaal uitgeleeft had in de Lush, had echt tassen vol met allemaal lekkere producten O+
en toen ik smorgens wakker werd, en dus wilde gaan douchen, was ik behoorlijk telleurgesteld toen ik de badkamer in kwam en bleek dat ik het gedroomd had -O- ben voor de zekerheid nog in de kinderkamer gaan kijken of het daar misschein lag :')

Wat fijn dat ze je klachten serieus nemen inca, je zit er ook niet op te wachten om daar te bewijzen dat het echt zo is...

Limone Welkom :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115632483
Keshet ik heb het kraampakket meen ik vorige week of de week daarvoor gekregen. Was toen 27/28 weken. Haha en wat een schattig lief kindje heb je, als ik dat zo lees :D. Succes met de suikertest!! :{
Hoop dat het je allemaal een beetje mee mag vallen! :) ... Geen ervaring hier (gelukkig.. Als ik dat zo van andere dames lees), maar geloof niet dat het echt een pretje is :{

Liza, kan het zijn dat je teveel doet op een dag? Ik schreef hier laatst al dat ik plots een hele dag in het ziekenhuis door heb kunnen brengen omdat ik maar buikpijn bleef houden en de beeb veel minder voelde. Achteraf gezien kwam dat waarschijnlijk omdat ik teveel deed op een dag (terwijl dat voor mijn gevoel helemaal niet was). Nu doe ik echt bijna niks meer op een dag .. Maar daardoor zijn de buikpijnen wel verdwenen! Zodra ik me inspan (fietsen, wandelen) wordt ie wel weer keihard. Dus ondanks dat ik graag mijn conditie op peil wil houden voor de bevalling die me te wachten staat, moet ik het wel met mate aanpakken. Bij mij werkt het in ieder geval om heel wat tandjes terug te doen! En in het begin was dat heel moeilijk voor me omdat ik een onwijs bezig bijtje ben. Maar nu schik me voor even in mijn lot, en het gaat me nog best goed af ook :') .. Hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad! En alweer 25 weken jullie twee :o :D .. Wat vliegt de tijd! *O*

Klumsy, rare dromen *check*. Niet elke dag gelukkig maar ik droom echt raaaaare dingen :') .. En inderdaad veel mensen die dood gaan ofzo :')
Een goede manier van mijlpalen vieren ^O^ ... Misschien mannetje maar eens overhalen om hetzelfde te doen :+ .. Ach binnenkort zijn we alweer zoveel jaar getrouwd, dat vieren we altijd al met een etentje dus dat komt wel goed ^O^

Limone welkom bij de club *O* ... Dat je maar een onbezorgde, fijne zwangerschap tegemoet mag gaan :)

Nytar mijlpaal *O*

Incan, fijn dat het serieus wordt genomen door een instantie als het UWV .. Dan heb je die zorgen er in ieder geval niet bij. En lekker rustig aan doen dan vandaag voor jou, als ik dat zo lees :* ... Tis ook veel ste warm om je druk te maken!

Vanmiddag dan DE echo van hartje/tussenschotje/gaatjes beebje :{
Gisteravond toen we in bed lagen nog met mijn lief erover gehad .. Hij gaf aan dat ie hem stiekem wel een beetje kneep, precies dezelfde gedachte die ik ook had. Net wat ik laatst ook al schreef. Toen het met 20 weken tegen ons verteld werd, hadden we nog 20 weken om de 'schade' nog voor de geboorte om te herstellen. Stel dat er nu geen verbetering zichtbaar is? :{ .. Dan blijven er ineens nog maar, pak hem beet, 10 weekjes over :{
Maar we kwamen al snel tot de conclusie dat er dan nog geen man overboord is en dat we beiden het vertrouwen hebben dat we daar in prima handen zijn. We gaan er gewoon voor liggen vanmiddag en dan horen we het wel. Stiekem kijk ik er ook wel enorm naar uit om te zien hoe onze meis er nu uit ziet :@ ... Dus ja, het aangename versus het onaangename. Ik kan me niet voorstellen hoe ze eruit ziet :)

Ze is de laatste dagen wel behoorlijk levendig :') .. Echt zo leuk O+
Ik kan alleen nog maar op mijn zij slapen. Op mijn buik ligt niet meer prettig, op mijn rug word ik serieus naar. Maar dan ligt ze tegen de zijkant aan te rammen jonge _O_ ... Gelukkig nog geen voetjes die achter ribben blijven haken of zulks .. Laten we dat nog maar even achterwege houden :{w
pi_115632501
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 09:21 schreef klumsy het volgende:

en toen ik smorgens wakker werd, en dus wilde gaan douchen, was ik behoorlijk telleurgesteld toen ik de badkamer in kwam en bleek dat ik het gedroomd had -O- ben voor de zekerheid nog in de kinderkamer gaan kijken of het daar misschein lag :')

:') :D .. Ik moest lachen! :D
  donderdag 16 augustus 2012 @ 09:30:23 #113
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_115632529
Welkom Limone!

Ik droomde gisteren dat manlief en ik gingen trouwen met een vriendin maar dat zij alleen maar terug naar haar man wilde :')

Klumsy dat is erg pijnlijk! Misschien even langs de ha kijken of er ergens iets beknelt zit?

Bij ons is de suikertest niet standaard. Ze vond mijn suikerniveau prachtig en toen ik vertelde die ochtend boterhammen met hagelslag te hebben gegeten vond ze het al helemaal mooi.
pi_115632660
Mango, gefeli met de 32 weken mijlpaal *O*

Ik lees trouwens steeds vaker over die suikertest. Is dat iets dat men normaal standaard uitvoert? Bij mij hebben ze een paar weken terug gewoon bloed geprikt zonder dat ik van te voren iets vies moest drinken :)

quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:57 schreef OooLizaooO het volgende:
Ook 25 weken ondertussen *O*.
Fijne vakantie gehad en ook al was het erg warm ik trok het toch nog vrij goed (als ik me heel erg rustig hield).

Vraagje: de laatste dagen staat mijn buik bijna constant onaangenaam hard. Het zijn niet echt op en af gaande harde buiken, maar mijn buik voelt het grootste deel van de dag als een steen. Niet echt aangenaam en soms zelfs op het pijnlijke af...
Fijne vakantie zijn altijd goed :Y En hurray voor de mijlpaal!

Je stelt overigens niet echt een vraag :P Maar ik heb dat tot nu toe een keer of 3 gehad (dat het dus een tijdje aanhield, dat strakke gevoel). Volgens mij hoort het er gewoon bij. Ik denk zelf dat je buik dan een soort groeispurt heeft ofzo :+
Geen idee of dat ook echt zo is, maar in mijn eigen hoofd is het een plausibele verklaring :s)
Wat is Ben nu al lief voor zijn broertje trouwens O+

Klums ook al mijlpaal *O*
Wat die dromen betreft: ik denk dat ik me er tegenwoordig gewoon veel meer van kan herinneren omdat ik flink wat lichter slaap (en ook een stuk vaker wakker word), en dat ik daardoor ineens ontzettend veel en levendig lijk te dromen :D
Zo ben ik vannacht o.a. terechtgekomen in een soort zombie-invasie in mijn eigen kelder-die-een-enorm-gangenstelsel-bleek-te-herbergen en wilden mijn twee huismieren steeds weglopen ;(

Klums, die pijn heb ik ook gehad :) Zit er nog steeds als ik erg veel loop en/of (blijkbaar) over mijn eigen grenzen heenga. Bij mij zit het vooral in mijn rechterbil though :+ Zijn we net geen butt-sisters ;(

Limone, welkom!
pi_115632767
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 09:28 schreef Twinkle20 het volgende:
Vanmiddag dan DE echo van hartje/tussenschotje/gaatjes beebje :{
Gisteravond toen we in bed lagen nog met mijn lief erover gehad .. Hij gaf aan dat ie hem stiekem wel een beetje kneep, precies dezelfde gedachte die ik ook had. Net wat ik laatst ook al schreef. Toen het met 20 weken tegen ons verteld werd, hadden we nog 20 weken om de 'schade' nog voor de geboorte om te herstellen. Stel dat er nu geen verbetering zichtbaar is? :{ .. Dan blijven er ineens nog maar, pak hem beet, 10 weekjes over :{
Maar we kwamen al snel tot de conclusie dat er dan nog geen man overboord is en dat we beiden het vertrouwen hebben dat we daar in prima handen zijn. We gaan er gewoon voor liggen vanmiddag en dan horen we het wel. Stiekem kijk ik er ook wel enorm naar uit om te zien hoe onze meis er nu uit ziet :@ ... Dus ja, het aangename versus het onaangename. Ik kan me niet voorstellen hoe ze eruit ziet :)

Ze is de laatste dagen wel behoorlijk levendig :') .. Echt zo leuk O+
Ik kan alleen nog maar op mijn zij slapen. Op mijn buik ligt niet meer prettig, op mijn rug word ik serieus naar. Maar dan ligt ze tegen de zijkant aan te rammen jonge _O_ ... Gelukkig nog geen voetjes die achter ribben blijven haken of zulks .. Laten we dat nog maar even achterwege houden :{w
Twink, spannend vanmiddag! Zal duimen dat er een flinke verbetering zichtbaar is :Y

Trouwens, dat je sinds kort pas niet meer lekker op je buik ligt, knap! :D Dat deed ik volgens mij met een week of 10/12 al niet meer :+

Enne.... Voetjes die achter ribben blijven haken? Say wut? :X
  donderdag 16 augustus 2012 @ 09:44:06 #116
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_115632813
aaaaah klumsy jammer he geen lush :(
maar de pijn die jij beschrijft die heb ik ook, bij mij bleek ook nog eens m'n linker heup vast te zitten wat het er niet beter op maakt.
bij veel inspanning krijg ik er echt heel veel last van.
van de week ging ik even op de fiets naar de 20 weken echo is een half uurtje fietsen, halverwege werkt m'n (8> daar even gestopt om hem op te halen.
op de terugweg precies hetzelfde maar s'avonds lig ik toch te janken van ellende.

twinkle heel veel succes bij DE echo vanmiddag ^O^
ik duim voor een mooi resultaat.

keshet, mijn 1e is 10 en die vindt het allemaal reuze interessant 1001 vragen over alles
even aan je buik luisteren of hij wat hoort, heel zorgzaam echt O+

heb van m'n zusje een bon voor een pretecho gekregen en dan nemen we hem gezellig mee zodat hij ook eens alles kan zien :)

verder niks te melden alles is ^O^
op wat hoofdpijn van de warmte na dan
W
Z
E
pi_115632855
Keshet; succes met de suikertest!

Inca; fijn dat het UWV je klachten serieus neemt! ^O^

Twinkle; heel veel succes bij de echo vandaag :*

Klums; je droom _O- ik wil ook zo'n kamer vol Lush :9
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_115632918
Wat is een 4D echo? Bij het echocentrum bij ons in de buurt (waar ik evt. een 3D echo wil laten doen), doen ze blijkbaar ook aan 4D echo's. Op hun site kan ik niet echt vinden wat dat in hemelsnaam mag betekenen :D Vind het maar raar, 4D.

1. lengte
2. breedte
3. diepte
4. .....kleur? geluid? WAT? :D

Edit: en toen googelde ik even. Beweging. Blijkbaar is 4D een bewegend 3D filmpje.
En toch vind ik het een stomme benaming }:| :+
  donderdag 16 augustus 2012 @ 09:51:23 #119
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_115632979
4d is bewegend beeld
W
Z
E
pi_115633018
Oh en welkom Limone!
Ik ben echt een zeef... Hersens werken niet meer geloof ik :')
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  donderdag 16 augustus 2012 @ 10:00:39 #121
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_115633203
ooh sorry limone ik vergat het ook
*O* welkom *O*

even een vraagje, wie deed hier ook alweer iets met nederlands op een school ?
ik wil even iets weten over een tekst die we op het geboorte kaartje willen
W
Z
E
pi_115633246
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 10:00 schreef rebel-angel het volgende:
ooh sorry limone ik vergat het ook
*O* welkom *O*

even een vraagje, wie deed hier ook alweer iets met nederlands op een school ?
ik wil even iets weten over een tekst die we op het geboorte kaartje willen
Ik geef o.a. Nederlands :)
  donderdag 16 augustus 2012 @ 10:10:12 #123
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_115633424
dan ga ik jou even een pm sturen

je inbox is vol
W
Z
E
pi_115633771
Vandaag. ff. NIET.

Waarom kan ik me niet gewoon ziekmelden -O-
pi_115634055
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 10:10 schreef rebel-angel het volgende:
dan ga ik jou even een pm sturen

je inbox is vol
Als het goed is, is er nu weer ruimte :)

Freecell: :*
pi_115634836
Meldt. Zit rustig in de tuin een baby af te bakken. Elke week betekent een zwaardere baby, dus ik zit het rustig uit. De pijn in je linker bil klinkt bekend en dat moet je wel even in de gaten houden hoor! Als het erger wordt, dan heeft het vervelende gevolgen voor je beweeglijkheid.
Inca, als het vandaag niet gaat. Je kan je mannetje langsbrengen. Het badje wordt nu gevuld.

Alle meiden geniet van het heerlijke weer en de bolle buikjes!
pi_115635312
:W Nog steeds met baby in de buik
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_115635450
Grmbl; fietssleutel kwijt en moet naar de vlos, gelukkig kan een vriendin mij oppikken en brengen.

Free, :*
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_115635619
freecell :*

Twinkle succes vanmiddag :*

31 weken vandaag, wat gaat het hard opeens!!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115636071
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:25 schreef Skoap het volgende:
31 weken vandaag, wat gaat het hard opeens!!
Hier 28 weken vandaag :D Tijd vliegt idd :Y Leuk he? O+

Vanmiddag naar de gyn, standaardbezoekje. Niet eens een echo, dus zal wel alleen gewicht/bloeddruk/porren-in-mijn-buik/vragen-hoe-het-gaat zijn :)
  donderdag 16 augustus 2012 @ 12:00:35 #131
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_115636721
Die suikertest viel dus heel erg mee. Het drankje vond ik best lekker en het waren maar 2 kleine bekertjes vol. :@ Ergens vanmiddag krijg ik de uitslag.
A grand adventure has begun.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 12:10:18 #132
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_115636995
Free :*

Vamp, is vandaag nou jouw mijlpaal der mijlpalen? :*

Keshet, spannend?
pi_115637342
Fijn dat het meeviel Keshet! Nu hopen dat de uitslag goed is.

Heb net mijn laatste controle bij de vk gehad; bloeddruk 110/59 en mevrouwtje ligt vast!! *O*
Ik voel me ineens heel rustig, zo van het komt allemaal goed. Ben er klaar voor. En nu ga ik genieten van mijn roze wolk gevoel *)
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  donderdag 16 augustus 2012 @ 12:26:53 #134
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_115637523
free succes vandaag dan maar :*

LeNeHe *O* yeeeee op je roze wolk lekker voor je :)

keshet heb je om nog een bekertje gevraagd :P
W
Z
E
pi_115638209
Lenehe dat klinkt hoopvol!

Ow vroeg me al af hoe het met Vamp ging maar baby zit der dus nog in ... Denk dat je beter vandaag kan bevallen als in de komende dagen als je het mij vraagt :D .. Wat een hitte, verschrikkelijk!

Keshet fijn dat het allemaal mee viel :)
pi_115638284
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 09:41 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Enne.... Voetjes die achter ribben blijven haken? Say wut? :X
Check. }:|
pi_115638321
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:48 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Check. }:|
Ah nee! Doen ze dat echt? :o Damn :D
pi_115639467
hoi! Ik voel me zwaar kloten. Dat u 't even weet. Lichamelijk dus he... bah.
pi_115639576
Hai! :W
Ik heb boodschappen gedaan, nu ben ik aan een dutje toe :')
pi_115640334
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:23 schreef Sorbootje het volgende:
hoi! Ik voel me zwaar kloten. Dat u 't even weet. Lichamelijk dus he... bah.
Oh, meh -O- Ligt het aan de warmte of gewoon bagger in het algemeen?
pi_115640417
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:46 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, meh -O- Ligt het aan de warmte of gewoon bagger in het algemeen?
Begon gisteravond met een gespannen buik. Kon er nauwelijks van slapen. Voel me licht koortsig en gewoon niet prettig. Geen idee of het door het weer komt, maar het helpt in elk geval niet.
pi_115640519
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:49 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Begon gisteravond met een gespannen buik. Kon er nauwelijks van slapen. Voel me licht koortsig en gewoon niet prettig. Geen idee of het door het weer komt, maar het helpt in elk geval niet.
Oh, strakgespannen buiken sucken ook! Zal qua weer idd wel wisselwerking zijn dan.

Kun je wel een beetje rustig aan doen vandaag? :*
pi_115640670
Ja ik heb vakantie. Duik zo maar weer even mijn bed in
pi_115641397
Twinkle succes :* ik duim voor een goede echo!

Limone welkom *O*

Keshet fijn dat het mee viel!

LeNeHe fijn dat de kleine vast ligt!

:* Sorbootje hoop dat je je snel beter voelt!

Ik moest vandaag na de ctg ook nog even mijn bloeddruk laten meten (15 minuten lang) voor de nefroloog, die zijn alleen maar hoge bloeddrukken gewend en schokken van die van mij 90/51 :P
  donderdag 16 augustus 2012 @ 14:18:57 #145
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_115641485
Raar dromen: check. Meest bizarre dingen komen voorbij, maar nog niets over het aankomend moederschap moet ik zeggen :+ Dat vin dik dan wel weer gek. Ach, wat niet is kan nog komen toch.

Twink wat spannend, vanmiddag de echo. Succes! :* Fijn dat je het iig met je vent kan delen O+

Coco wat een pootjes :o En dromen XD :') Geweldige he, die rare dingen. Kan idd ook komen doordat je lichter slaapt ja, dat je het beter onthoudt, dat merk ik ook wel.

Freecell :* Sorbo :*

Werken ging vandaag weer bagger, net als dinsdag. Heb nu serieus bijna niet gelopen, voornamelijk gezeten (en dus geen donder uitgevoerd, magoed) en nog die pijnen die erder werden :X Bah, bah. Dus ja. Nu maar met verlof. Vind het jammer, maar het is niet anders, en ik ga er ook maar gewoon van genieten, en op oma-tempo het huis door schuifelen enzo. :+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_115642506
Hier zitten we met onbegrijpende werkleider.
Ze wil doorgaan enz maar het gaat niet door ontzettende vermoeidheid.
Geeft ze het aan dat het echt niet meer gaat na 4 uren zit ie te pushen dat ze tot 4 uur vanmiddag moet.
Terwijl het al zo warm is in de hal en veel inpakwerk.
Ze slaapt zowat de halve dg en avond ook al vaak
  donderdag 16 augustus 2012 @ 14:57:28 #147
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_115642811
Tsja asfalt. Dat hoort erbij. Even doorbijten, gaat vanzelf weer beter.

Twinkle, succes!

Ik ben geslaagd voor m'n test; geen zwangerschapsdiabetes! *) Wel relaxed van zo'n academisch ziekenhuis dat je de uitslag dezelfde dag nog hebt.
A grand adventure has begun.
pi_115642979
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:56 schreef Sorbootje het volgende:
Ja ik heb vakantie. Duik zo maar weer even mijn bed in
Hopelijk knap je daar een beetje van op :Y

Ik zit nu te wachten tot de gyn tijd voor me heeft (volgens mij is het flink druk en loopt het aardig uit). :)
pi_115642995
Sorbo, hopelijk voel je je snel beter :*

Enf, vervelend, maar: je hebt gewoon verlof! Niet meer druk om maken en idd ook van genieten hoor! :*

Asfalt, lastig is dat. Ze kan extra pauzemomenten inlassen hè, misschien helpt dat wat, dat ze het werk wat meer kan verdelen?

Coco, mijn baby heeft lange benen en die moet ie kwijt, en tussen mijn ribben is plek :D En dan laat ie het voetje ook zo lekker terugschieten.
Af en toe heb ik het idee dat je mij gewoon ziet bewegen, zo stevig voelt het :P Ook wel pijnlijk af en toe
pi_115643177
Mango, ah zooo... Benieuwd of ik dat ook ga krijgen xD

Uhoh.. Krijg buikpijn... Veel lucht oa. En de gyn gaat natuurlijk in mijn belly poken :+
pi_115643522
Lig je daar dadelijk te ruften op de tafel :o
  donderdag 16 augustus 2012 @ 15:20:39 #152
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_115643798
Mango: ja idd, dat doe ik ook maar gewoon! :)
Voeten tussen je ribben :o dat lijkt me ook niks zeg.. heb ik (nog) niet gehad..
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_115645306
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:13 schreef Mangostine het volgende:
Lig je daar dadelijk te ruften op de tafel :o
Het viel mee uiteindelijk :+

Alles was overigens prima :) Gyn kon het hartje niet meteen vinden met de doppler, dus pakte snel echo-apparaat erbij. Yay, verrassingsecho *O*

Hij ligt met zn hoofd boven nog, aan mijn rechterkant. Ruggengraat loopt langs mijn rechterzijkant. Beentjes link. Precies waar ik meestal ook beweging voel :+

Beeb was volgens mij aan het slapen (alleen twee keer even geschopt), maar zoals ik de beweging omschreef (dat vragen ze altijd he? Voel je voldoende beweging? Ik vind dat een hele moeilijke vraag) was het prima (aantal keren per dag dat 'ie me een paar keer achter elkaar trapt, zo hard dat je het aan de buitenkant al wat kunt zien/voelen. Was dus goed, gelukkig :)
pi_115645709
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:13 schreef Mangostine het volgende:
Lig je daar dadelijk te ruften op de tafel :o
Wacht maar tot je tijdens de bevalling gaat poepen. :)
.: Let epsilon be smaller than zero :.
pi_115645791
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:06 schreef MizzEnroe het volgende:

[..]

Wacht maar tot je tijdens de bevalling gaat poepen. :)
80% van de vrouwen die bevalt, poept dan ook, toch?

Yeh, verheug me er al op :+
pi_115645978
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:08 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

80% van de vrouwen die bevalt, poept dan ook, toch?

Yeh, verheug me er al op :+
Ik in ieder geval wel. Twee keer zelfs. :@ Ze deden er gelukkig heel normaal over.

Ik kreeg altijd te horen dat je daar niets van zou merken, nou echt wel.
.: Let epsilon be smaller than zero :.
pi_115645985
Jeetje, FTA, wat eng ;( Wat vreselijk die onzekerheid. Heel veel sterkte. Ik hoop heel hard dat het geen symptoom van een syndroom is dat het kindje weinig beweegt :*

Lot, ik duim dat het vals alarm was :* Wat rot dat je nog zo lang in spanning moet zitten zeg.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_115646596
Thnx Twinkly :*

Ik heb nu zelf inmiddels wel het gevoel dat het vals alarm was.. Ik heb nog wel bruinverlies maar het is heel minimaal. Heb ook sinds gisteren pijnlijke tepels en vandaag voor het eerst in 2 weken weer misselijk geweest. Maar ik houd nog wel 10 slagen om de arm hoor...

Morgen is ons 8-jarig jubileum. We gaan lekker een weekendje naar de kust om het te vieren en even onze gedachten te verzetten :).

Fijn dat alles weer goed was Coco!
pi_115646848
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:31 schreef L0t.. het volgende:
Thnx Twinkly :*

Ik heb nu zelf inmiddels wel het gevoel dat het vals alarm was.. Ik heb nog wel bruinverlies maar het is heel minimaal. Heb ook sinds gisteren pijnlijke tepels en vandaag voor het eerst in 2 weken weer misselijk geweest. Maar ik houd nog wel 10 slagen om de arm hoor...

Morgen is ons 8-jarig jubileum. We gaan lekker een weekendje naar de kust om het te vieren en even onze gedachten te verzetten :).

Fijn dat alles weer goed was Coco!
Pijnlijke tepels & misselijkheid! *O* Ik ben heel hard voor je aan het duimen, en dat zijn in ieder geval al goede tekenen :Y

Geniet van jullie weekendje weg samen O+
pi_115647014
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 07:57 schreef Limone het volgende:
In het wachten.. topic was er net een voorstelrondje bezig en ik vond het wel leuk om die naar dit topic te trekken:

Ik ben 28, getrouwd, geen huisdieren, eerste kindje, wonende in de hoofdstad.
Oh, nog even hierop reagerend:

Ik ben 30 (eind deze maand word ik 31), getrouwd (in september 3 jaar), hebben wel huisdieren (4 katten, 2 baardagamen, 1 koningspython en een ant farm :+), dit wordt ook ons eerste kindje en wij wonen in Zuid-Limburg. Favo bezigheid: gamen. Wij zijn nogal geeks :)
pi_115647207
Gamen jullie samen? of beide andere spellen?

quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:14 schreef MizzEnroe het volgende:

[..]

Ik in ieder geval wel. Twee keer zelfs. :@ Ze deden er gelukkig heel normaal over.

Ik kreeg altijd te horen dat je daar niets van zou merken, nou echt wel.
Ja merkte je dat wel.. Ze zeggen inderdaad dat je het echt niet door hebt.
Ik heb bij beide niet gepoept ik was daar zo bang voor ookal zien ze het heel vaak
  donderdag 16 augustus 2012 @ 16:49:07 #162
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_115647214
oooh :o dan kan ik ook wel toegeven dat ik nu zit te gamen op de ps3
en ik ben 33 en 16 jaar samen met m'n (8>
we hebben 1 zoon van 10 en wonen in zuid - holland aan de kust
en als huisdieren hebben we 2 woestijnratten phineas en ferb :P
W
Z
E
pi_115647384
quote:
2s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:49 schreef Pvoesss het volgende:
Gamen jullie samen? of beide andere spellen?

[..]

Ja merkte je dat wel.. Ze zeggen inderdaad dat je het echt niet door hebt.
Ik heb bij beide niet gepoept ik was daar zo bang voor ookal zien ze het heel vaak
Ligt eraan. Vaak samen, maar soms ook ons eigen ding.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ontopic: ik denk echt dat ik alles onder poep met mijn chronische darmontsteking :D :D Qua persen zul je het verschil wel niet merken idd, maar als de poo je lichaam verlaat, dat moet je toch wel voelen ja :D :+
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:49 schreef rebel-angel het volgende:
oooh :o dan kan ik ook wel toegeven dat ik nu zit te gamen op de ps3
en ik ben 33 en 16 jaar samen met m'n (8>
we hebben 1 zoon van 10 en wonen in zuid - holland aan de kust
en als huisdieren hebben we 2 woestijnratten phineas en ferb :P
Oh wat leuk, een zoontje van 10 al! En woestijnratjes O+
pi_115647666
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:54 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ligt eraan. Vaak samen, maar soms ook ons eigen ding.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk wij spelen samen diablo3, en doen nu samen beta voor WoW maar dat is heel tijdelijk.
Wachten ook op GW2 *O* Eigenlijk als het samen kan dan doen we dat *O* *O*

Wat leuk R-A echte jeugdliefdes! O+ O+
pi_115647880
quote:
2s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:01 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Leuk wij spelen samen diablo3, en doen nu samen beta voor WoW maar dat is heel tijdelijk.
Wachten ook op GW2 *O* Eigenlijk als het samen kan dan doen we dat *O* *O*

Wat leuk R-A echte jeugdliefdes! O+ O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga tijdens mijn zwangerschapsverlof lekker veel gamen denk ik :) Merk alleen dat ik niet meer zo goed lang achter elkaar kan zitten, dan krijg ik last van mijn rug. Dus moet wat dat betreft wat rustiger aan doen. Verder gelukkig niet al teveel last.
pi_115648672
Wij wachten ook op GW2 :D
Alhoewel ik niet denk dat we het erg veel zullen gaan spelen. Alleen af en toe 's avonds.

Mijn vriend en ik speelden allebei GW toen we iets met elkaar kregen.
In het begin ook veel samen gespeeld als we beiden in ons eigen huis zaten, erg romantisch :+
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_115648844
Ik ben wel een nerd :+ maar game amper...
Komt vast omdat ik o.a. programmeer voor mijn werk en 's avonds gewoon geen zin meer heb weer achter die pc te zitten...

Heb wel een xbox, maar mijn man vindt dat gamen echt helemaal niks en ik heb vaak ook geen zin in mijn eentje te gaan zitten gamen.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115648850
Gamen *check*, al ben ik vooral een slacker achter de pc.

Momenteel nog af en toe raiden op wow. Met panda ik de komende tijd nog (lang leve dat panda al in september komt en niet in december pas), manlief niet meer.

24, getrouwd, 2 katten, nog 0 kinderen.
pi_115649771
Ik game niet -O-
Maar! Ik heb wel een kat. En een man. Ik ben 31 en woon in Limburg.
pi_115650064
Ik speel de laatste maanden alleen nog maar kolonisten van catan online als ik me even verveel oid. echt bijna elke avond als de kinderen op bed liggen gamen doe ik al jaren niet meer.. dat deed ik vooral toen ik alleenstaand was.

Trouwens mag je huzaren salade als je zwanger bent? Heb er ineens zo'n zin in!

Vandaag trouwens ineens enorm misselijk weer.. -O-
En steken in mijn tetten echt niet normaal :(

En helemaal vergeten, Welkom Limone *O*

En Lot.. dat klinkt hoopgevend idd :Y

[ Bericht 8% gewijzigd door Logician78 op 16-08-2012 18:20:15 ]
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_115650303
:( Logi

Volgens mij mag je gewoon huzarensalde eten hoor. Er geld hoogstens wat er ook geld voor andere producten die je in de koeklas moet bewaren, Bewaar het niet te lang / ga dus niet over de houdbaarheidsdatum heen (waar je het normaal nog wel eens durft te riskeren als het nog goed proeft).
pi_115650460
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:21 schreef papillion het volgende:
:( Logi

Volgens mij mag je gewoon huzarensalde eten hoor. Er geld hoogstens wat er ook geld voor andere producten die je in de koeklas moet bewaren, Bewaar het niet te lang / ga dus niet over de houdbaarheidsdatum heen (waar je het normaal nog wel eens durft te riskeren als het nog goed proeft).
:D
Jij roggelt 't wiel? :P
pi_115650515
:D haha, woeps. En dan had ik al 4 woorden netjes gecorrigeerd. Gooi het maar op de hitte :P
pi_115650630
Super thx, dan ga ik er zo maar eens op los schransen :D

ps: bedankt voor de koeklas tip ;)
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_115650989
Smakelijk :D
pi_115652163
Oww hier dan ook even kort: 27, bijna 3 jaar getrouwd, 0 kids, 3 katten, 1 hond, Limburg :+
Mango wist niet dat jij ook uit Limburg kwam :o .. Wat grappig! :+

Zo en dan nu even kort over de echo in een spoiler voor wie het wil lezen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb alles wel meegelezen wat hierboven is gepost :)

Las dat L0t er iets meer vertrouwen in heeft. Komt goed meissie ^O^ !

Emf met verlof lees ik .. Probeer er ondanks de omstandigheden toch een beetje van te genieten meis! En doe lekker rustig aan.. Zeker met het weer wat er de komende dagen aan zit te komen :o
  donderdag 16 augustus 2012 @ 19:25:28 #177
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_115652490
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:43 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, nog even hierop reagerend:

Ik ben 30 (eind deze maand word ik 31), getrouwd (in september 3 jaar), hebben wel huisdieren (4 katten, 2 baardagamen, 1 koningspython en een ant farm :+), dit wordt ook ons eerste kindje en wij wonen in Zuid-Limburg. Favo bezigheid: gamen. Wij zijn nogal geeks :)
Wat een leuk idee! :)
Ik ben 26, 27 als de kleine komt en mn man is 26. Dit jaar zijn we :o 10 :o jaar samen, waarvan 4 jaar getrouwd O+ we hebben 1 huistijger kat dus (lees: held op sokken), en wonen sinds december vorig jaar in een enorm mooi nieuwbouwhuis O+ ergens in het groene hart :P Manlief zit in de IT, ik in de zorg.

Twink wat vervelend dat er nog steeds meerdere gaatjes zichbaar waren zeg -O- De vaten zitten wel allemaal goed? Longslagader en aorta enzo?
Spannend hoor. Kinderarts kijkt haar dan gelijk even na na de bevalling neem ik aan? En weten jullie al of ze naar huis mag of gelijk wordt opgenomen?
He gats... eet je nog genoeg zout meis? :P mag nog wel wat meer met dit weer :+

Ja, ga zeker genieten van mijn verlof, dankje meis :* haha oh zeker! Bruin word ik wel denk ik 8-)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_115652527
Hmm Twinkle, inderdaad niet wat je wilt horen. Maar wel fijn dat jullie gewoon goed behandeld worden en dat er iig een duidelijk plan is opgesteld. Hopelijk groeit je kleintje gewoon lekker door, blijft die elastisch en groeien de gaatjes gewoon dicht en / of blijft "de schade" beperkt.

Dat flauwvallen is ook minder, al las ik vandaag toevallig dat het er schijnbaar bij hoort. (Voel me nog steeds af en toe een zwangerschaps newbie.)
Zeker lekker rustig aan doen vanavond! Goed voor jezelf en je kleintje zorgen.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 19:27:38 #179
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_115652566
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 10:58 schreef Sopho het volgende:
Meldt. Zit rustig in de tuin een baby af te bakken. Elke week betekent een zwaardere baby, dus ik zit het rustig uit. De pijn in je linker bil klinkt bekend en dat moet je wel even in de gaten houden hoor! Als het erger wordt, dan heeft het vervelende gevolgen voor je beweeglijkheid.
Inca, als het vandaag niet gaat. Je kan je mannetje langsbrengen. Het badje wordt nu gevuld.

Alle meiden geniet van het heerlijke weer en de bolle buikjes!
O+

Ik lees het nu pas, was vandaag goed onder de pannen :) hebben julle het leuk gehad? We kunnen natuurlijk altijd komende week nog eens afspreken, als je dan nog niet ontploft bent :+

Keshet, fijn die goede uitslag! *O*

Twinkle, dat is inderdaad niet wat je horen wil -O- hopelijk valt het mee :*

En ik vergeet nog dingen, sorry.

En we doen een voorstelrondje? :D vooruit: 33 jaar, getrouwd, 1 kind en 1 engeltje, 3 katters, woon in Den Haag. Zoiets? Ohja, en gamen: ik ben een enorme nintendo-fanboy O+ alhoewel ik niet weet of dat volgens de hardcore gamers ook als gamen wordt gezien :P
3!
pi_115652728
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115652818
Hmm Twinkle, niet het nieuws waar jullie op hadden gehoopt nee. Gelukkig word je goed in de gaten gehouden en heb je fijne mensen om je heen.
Denk je goed aan jezelf, ik vind het maar een eng idee, zo vaak flauwvallen.. :*
pi_115652885
Twinkle, balen zeg -O- Wel fijn van de goede begeleiding!

Dat flauwvallen is echt beroerd he? Lijkt me ook naar om flauw te vallen als je al ligt :X
  donderdag 16 augustus 2012 @ 19:36:28 #183
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_115652889
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:32 schreef Twinkle20 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ja precies :Y Fijn dat je weet hoe het komt dan iig, dat naar worden! Idd, daarom ook niet meer plat op je rug liggen :P
Oh super joh, dat de rest wel gewoon goed is... natuurlijk nog steeds lastig die gaatjes, en dat ze er nog zitten, maar dat ze verder niks nieuws gezien hebben!

Joahhhh chocolaaaa :o Ik stond bij de kruidvat vanmiddag en heb niks gekocht :o beetje spijt maar wel gezonder :') Whehe.
Fijn hoor. Super dat ze jullie zo goed begeleiden!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_115652905
Klums 12 weken *O* Ik heb vandaag na 6 weken weer (te zwaar) gewerkt en heb nu ook zo'n pijn die jij beschrijft! Hoop dat t morgen over is. Niet leuk...

Inca, goed dat t uwv zn zaakjes op orde heeft bij jou!

Keshet, geen zwangerschapsdiabetes! Fijn hoor!

Enf, probeer maar van je verlof te genieten, ook al had je het misschien anders gewild. t Is niet voor niks.

Coco jouw voeten!! :X dat dat niet gruwelijk zeer doet! Fijn dat de (onverwachte) echo goed was!

Lot veel plezier, lekker even afleiding. Moet je nog steeds tot 12 weken wachten?

Twinkle, jammer dat het nieuws niet beter was. Je bent iig wel in goede handen! En pas je goed op jezelf??

niemand vergeten hoop ik? :@ Nu ik weer werk is t lastig bij te houden

Voor t voorstelrondje:
Ik ben 27, getrouwd (bijna een jaar) en kom uit Zuid-Holland. Dit wordt ons eerste kindje, tot die tijd moet ik mn moedergevoelens op onze hamster projecteren. :P
pi_115652913
Oh, voorstelrondje.

Ik ben 23, 8 jaar samen met mijn vriend (29), niet getrouwd en zie dat in de nabije toekomst ook niet gebeuren :P, wonen in Arnhem en hebben een kater en een poes. Dit wordt ons eerste kindje :).
pi_115653034
:D

Voorstel: Ik ben 28, woon in het Noorden, 5 jaar getrouwd ( :o ) zwanger van de derde (en nummer 1 wordt morgen 4!) en ik heb een kat :P
pi_115653077
Ik kom langzaam het topic binnen schuifelen. Gisteren positief getest en vanochtend nog eens! Zo blij mee maar nog erg bang door een miskraam in maart dit jaar.

Meteen voorstellen, ook al staat het ook al in het andere topic.
Ik ben 24, 9 jaar samen met mijn man (26) en sinds vorig jaar mei getrouwd. Dit wordt ons eerste kindje en ik botvier die moedergevoelens wel op ons hondje en 2 konijnen ;) en we wonen in Gelderland.
E.
pi_115653166
Twink, ik hoop zo dat het straks allemaal meevalt. Moet ze meteen opgenomen worden? :*

Spark welkom! *O*

Ik voel mij zo oud ineens :')

Ik ben 34jr mijn vriend is 32, we zijn ruim 4jr samen. Nog niet zo lang geleden samen een huisje gekocht. We wonen in Overijssel.
Ik had al 3 kinderen hij heeft nog geen kinderen het is dus nog allemaal nieuw en heel erg spannend voor hem.
Hij werkt bij een veilinghuis, ik werk voor mezelf als autisme deskundige en kan mijn eigen uren inplannen.
En we hebben 2 mini hondjes.
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_115653214
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:41 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik kom langzaam het topic binnen schuifelen. Gisteren positief getest en vanochtend nog eens! Zo blij mee maar nog erg bang door een miskraam in maart dit jaar.

Meteen voorstellen, ook al staat het ook al in het andere topic.
Ik ben 24, 9 jaar samen met mijn man (26) en sinds vorig jaar mei getrouwd. Dit wordt ons eerste kindje en ik botvier die moedergevoelens wel op ons hondje en 2 konijnen ;) en we wonen in Gelderland.
Jaaa *O* Welkom!
Jij ook met je jeugdliefde dus? O+ Leuk!
  donderdag 16 augustus 2012 @ 19:45:55 #190
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_115653244
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:36 schreef Fieder het volgende:
Klums 12 weken *O* Ik heb vandaag na 6 weken weer (te zwaar) gewerkt en heb nu ook zo'n pijn die jij beschrijft! Hoop dat t morgen over is. Niet leuk...

Inca, goed dat t uwv zn zaakjes op orde heeft bij jou!

Keshet, geen zwangerschapsdiabetes! Fijn hoor!

Enf, probeer maar van je verlof te genieten, ook al had je het misschien anders gewild. t Is niet voor niks.

Coco jouw voeten!! :X dat dat niet gruwelijk zeer doet! Fijn dat de (onverwachte) echo goed was!

Lot veel plezier, lekker even afleiding. Moet je nog steeds tot 12 weken wachten?

Twinkle, jammer dat het nieuws niet beter was. Je bent iig wel in goede handen! En pas je goed op jezelf??

niemand vergeten hoop ik? :@ Nu ik weer werk is t lastig bij te houden

Voor t voorstelrondje:
Ik ben 27, getrouwd (bijna een jaar) en kom uit Zuid-Holland. Dit wordt ons eerste kindje, tot die tijd moet ik mn moedergevoelens op onze hamster projecteren. :P
:D Idd, ik doe dat ook op mijn kat :') En natuurlijke andere nabije kindjes zoals die van vriendinnen enzo O+ :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_115653334
Onze katten zullen blij zijn als er een baby komt, eindelijk rust :')
  donderdag 16 augustus 2012 @ 19:50:19 #192
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_115653412
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:48 schreef L0t.. het volgende:
Onze katten zullen blij zijn als er een baby komt, eindelijk rust :')
Wacht maar tot de baby wat groter is >:)
3!
pi_115653415
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:45 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Jaaa *O* Welkom!
Jij ook met je jeugdliefde dus? O+ Leuk!
Jaaa, jij ook zag ik :D dat hoor je niet zo vaak! Weten mensen dat jullie bezig waren? Nog niet gehoord dat je wel erg jong bent? ;) dat hoorde ik van iedereen, maar ze vergeten dan wel dat we al 9 jaar samen zijn. Het voelt goed zo!
E.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 19:51:17 #194
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_115653444
Oh, en gefeliciteerd en welkom Sparkling! :)
3!
pi_115653914
Twinkly, vervelend dat de gaatjes er nog zitten. Fijn dat je een goed gevoel hebt bij het ziekenhuis. Hopelijk groeien de gaatjes gewoon helemaal dicht.

Sparkling, welkom!

FTA, wat blijft het spannend en onzeker zeg. Sterkte! :*

Voor de rest weet ik het niet meer. Wij zijn net terug van 2 nachtjes Antwerpen. Was fantastisch O+ Peuterdochter was uit logeren en we hadden weer even heerlijk samen de tijd. Nog een paar dagen vrij en vanaf maandag weer knallen. Ongeveer 12 weken en dan al verlof. Gaat hard!

Oh ja, 24 jaar, 4 jaar getrouwd 2e kindje, 2 katten, net nieuw huis in dorpje in de Randstad.
pi_115653999
Jaaa Sparkling ook hier nog een keer *O*
pi_115654089
Oh vergeten!

Morgen nekplooimeting. Leuk om de kleine weer te zien O+ maar ook wel spannend...
  donderdag 16 augustus 2012 @ 20:07:30 #198
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_115654105
Ohja, gefeliciteerd Sparkling en welkom! *O*

Fieder spannend morgen! :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_115654176
Gefeliciteerd Sparkling!

Oorzaak voor mijn misère gevonden: een fikse urineweginfectie. just my luck...
pi_115654219
*O* Sparkling *O* Welkom!
pi_115654236
:( sorbo, das balen.
pi_115654249
Oww Sorbootje wat naar! Hebben ze t onderzocht? Ik las al dat t tijdens een zwangerschap niet zo duidelijk herkenbaar is als normaal. Lekker uitzieken :*
pi_115654361
Sparkling, welkom! *O*

Succes voor Fieder morgen.

Sorbo, beterschap. Kuurtje gekregen?
pi_115654364
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 20:09 schreef Sorbootje het volgende:
Gefeliciteerd Sparkling!

Oorzaak voor mijn misère gevonden: een fikse urineweginfectie. just my luck...
Mehh sucks, gelukkig is het vaak snel te verhelpen, sterkte :*

Fieder spannend, veel succes morgen!
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:50 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Jaaa, jij ook zag ik :D dat hoor je niet zo vaak! Weten mensen dat jullie bezig waren? Nog niet gehoord dat je wel erg jong bent? ;) dat hoorde ik van iedereen, maar ze vergeten dan wel dat we al 9 jaar samen zijn. Het voelt goed zo!
Een paar vriendinnen wisten dat we bezig waren, maar die wisten wel dat we al een hele tijd rammelden en hebben het ook nooit raar gevonden ofzo. Mijn moeder is tot nu toe de enige die wel even zoiets had van 'ohh, wel jong' maar verder nog niemand. Verwacht op m'n werk nog wel een aantal mensen die zo zullen reageren maarja, pech :') Het voelt idd goed zo O+
pi_115654373
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 20:07 schreef Fieder het volgende:
Oh vergeten!

Morgen nekplooimeting. Leuk om de kleine weer te zien O+ maar ook wel spannend...
Spannend en leuk ook idd. plus krijg je meestal extra plaatjes mee O+

Bah Sorbo, alsof de hitte alleen niet al genoeg is :( Sterkte
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_115654396
Sparkling welkom *O*.

Even voorstellen ik ben 30 vriendlief 32, we zijn bijna 13 jaar samen en wonen in Noord-Holland, nog geen kinderen wel een lieve hond.
pi_115654588
ikke ook voorstellen
Ik 34 zij 21
Dik een jaar samen waarvan nu bijna 2 maanden samenwonend
Allebij collega,s overdag dus we zien we mekaar continu
2 hondjes en 3 katten
Zij beweegt veel met de wii vaak
Ik af en toe
woonachtig in het noorden
voor haar de eerste kleine , voor mij de 2e
Trouwen na 6 jaar ellende voor mij nooit weer
gepland nee ,maaar super gewenst
pi_115654690
Oww Sorbo da's wel heel erg klote, kun je je echt goed beroerd van voelen hoor! Hoop dat je snel weer een beetje herstellende bent.

Tja of kleintje in het ziekenhuis moet blijven, geen idee.. Zal er echt aan liggen hoe ze deruit komt .. Dat durft nog niemand te zeggen. Alles staat nog open en wij gaan van het positieve uit :)

Fiedertje morgen veel succes bij de nekplooi! Hoop dat het een mooie ervaring voor je zal zijn!
pi_115655047
Hè bah Sorbo, dat is naar. Beterschap :*

Fieder, succes morgen! Spannend, maar dat komt vast wel goed!
E.
pi_115655226
Dank voor het warme welkom! En wat leuk die voorstelrondjes. Samen gamen vind ik zo gezellig. We hebben samen Myst (?) en Barbie's paardenstal ( :D :') ) uitgespeeld. Dat was vroeger, nu kijken we vooral veel series.

Twinkle, ik las je post over de gaatjes. Engig lijkt mij dat, maar je komt zelf heel rustig over. :)

Oh en ik heb meteen een vraag: ik had vandaag opeens steken in den doosch, komt iemand dat bekend voor?
  donderdag 16 augustus 2012 @ 20:33:53 #211
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_115655272
Sorbo beterschap :*
Twinkle balen dat de gaatjes er nog zijn, maar je straalt veel vertrouwen uit, mooi is dat! :)

Logi, je bent niet oud....
Ik 36, hij 34, pas 2,5 jaar samen en een dochter van 14 maanden O+. Nu 17 weken zwanger van een broertje O+. We wonen heerlijk aan de kust in ZH.
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_115655329
Sparkling welkom O+

Twinkle dat is niet wat je wil horen, maar je klinkt er wel vrij rustig/verstandig onder :*
Denk dat dat ook de beste manier is om met de hele situatie om te gaan. Knap dat je dat kan.
Fijn dat iedereen daar ook zo lief was! En wat naar van dat flauwvallen.

Sorbo beterschap :*

Voorstellen, nou oke :+
Ik ben Marieke , 32 jaar (net...) en net iets meer dan 1 jaar getrouwd en we zijn nu zo'n 4.5??? jaar samen. Ooh wat erg, ik weet het niet eens _O- Mijn man is een stukje ouder dan ik en heeft al 2 volwassen dochters (19 en 21)
Ik woon in het idyllische ;) Almere en Gerb is vroeger mijn collega geweest en nu zien we elkaar nog steeds O+ Mijn man en ik werken beide in de IT. Helaas ook bij hetzelfde bedrijf, dat is niet altijd even makkelijk/prettig, want we moeten ook nog veel samenwerken ook. Verder geen huisdieren, zou wel graag een hond willen, maar ja, dan zit dat beest de hele dag alleen, dat vind ik zielig... En ik heb nog steeds de neiging bij dit soort teksten om te zeggen "Ik ben Marieke ben 32 jaar en doe donald duck na :D"
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 16 augustus 2012 @ 20:40:46 #213
258612 nytar
boys boys boys
pi_115655584
spannende tijden twinkle! Hopen dat het allemaal goed gaat komen.

Ik ben overigens 30, getrouwd sinds 2008 en heb een zoontje van 2. We hebben altijd ratten gehad, maar nu even niet :) en ik kom uit het westland.
pi_115655670
Haha Skoap!
Ik weet ook niet hoe lang ik en mn man samen zijn :D hij wel :@
Ik heb altijd de neiging om te zeggen: Ik hou van hobbies, puzzelen, en misschien ben jij wel het laatste stukje (kent iemand die reclame nog?)
pi_115655718
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 20:43 schreef Fieder het volgende:
Haha Skoap!
Ik weet ook niet hoe lang ik en mn man samen zijn :D hij wel :@
Ik heb altijd de neiging om te zeggen: Ik hou van hobbies, puzzelen, en misschien ben jij wel het laatste stukje (kent iemand die reclame nog?)
_O- hahhahaha ... ja die ken ik nog wel :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115655743
Ik hoor nu in m'n hoofd iedereen hier in koor 'hallo Marieke' zeggen :')
  donderdag 16 augustus 2012 @ 20:48:42 #217
258612 nytar
boys boys boys
pi_115655898
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 20:43 schreef Fieder het volgende:
Haha Skoap!
Ik weet ook niet hoe lang ik en mn man samen zijn :D hij wel :@
Ik heb altijd de neiging om te zeggen: Ik hou van hobbies, puzzelen, en misschien ben jij wel het laatste stukje (kent iemand die reclame nog?)
Haha :) idd

Oh en ik en man 12 jaar samen (damn!)
pi_115655979
Even snel vanaf de camping in Baarlo....
Ik ben 30,6 dagen ouder dan mijn verloofde,we zijn nu vijf jaar samen. Twee dochters,1 van bijna 10 (van mij) en 1 van 2,5.
Ik ben werkzaam als bovenbouwjuf,vriend als filiaalleider van een witgoedzaak. Nu 9 weken zwanger van nummer drie.

Oja,woonachtig in het mooie Fryslân
pi_115656952
owja voorstellen...
Ik ben 31 en (8> 28, dit gaat ons 3e kindje worden, onze andere 2 kindjes zijn te vroeg geboren, dus dit zal voor ons wel echt de eerste keer worden dat we als een gezinnetje zullen gaan leven. Verder hebben we nog 2 katten en wonen we in Amersfoort :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115656976
twinkle, niet het nieuws wat je horen wil nee... Maar in goede handen straks! :*
Ik las nog wat over vervelende urineweginfecties, heftige dromen en een nieuwe zwangere!

Ik kom net terug uit het ziekenhuis...
Bij de controle van de week bij de vlos had ik afgesproken dat ik maandag zou bellen om te laten strippen, mocht er voor die tijd nog niets gebeurd zijn...Vanmorgen bij weer een nacht waarin ik vooral veel wakker heb gelegen van voorwerk wat zeer genoeg deed om wakker van te liggen, maar verder niet doorzette ( zo gaat het nu ongeveer een maand) en een lichaam wat aan alle kanten aan het "verweken" is ( wat zich vooral uit in rugpijn en " geknak" ergens in mn heupen als ik loop, had ik gebeld of ik niet voor het weekend gestript zou kunnen worden.... Alles voelt aan of t er helemaal klaar voor is, maar nog een zetje nodig heeft...Mocht het niet helpen is, zou het voor mij makkelijker zijn om me er bij neer te leggen en nog even door te waggelen... :P

Dienstdoende vlos zou me terug bellen en had aan het eind van de middag wel een gaatje... Bij de controle voor het strippen bleek mn bloeddruk aan de hoge kant en wat eiwit in mn urine... Geen strippen, wel ff door naar t ziekenhuis.... CTG gehad, zag er prima uit, bloed geprikt, ook goed, eiwit wel wat verhoogd, maar niet alarmerend, nog een echo gehad, ook prima, mooi genoeg vruchtwater alleen de bloeddruk bleef aan de hoge kant....

Morgen mag ik weer terug, waarschijnlijk nog een keer bloeddruk meten en bloedprikken en dan een afspraak plannen om in te leiden... Hoeft van mij niet direct morgen plaats te vinden, maar vind het wel fijn om, mocht het allemaal toch niet vanzelf op gang komen, toch een " einddatum" te hebben!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_115657239
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 20:43 schreef Fieder het volgende:
Haha Skoap!
Ik weet ook niet hoe lang ik en mn man samen zijn :D hij wel :@
Ik heb altijd de neiging om te zeggen: Ik hou van hobbies, puzzelen, en misschien ben jij wel het laatste stukje (kent iemand die reclame nog?)
_O-
Dat riepen we vroeger altijd O+
Goeie ouwe tijd :')

En tijd voor nieuwe baby's!
pi_115657249
En ook ik zal me even voorstellen....

Vampje is 38, woont in Tilburg en is zus van Draculettetje! heeft op dit moment geen huisdieren maar mist het wel... Heb onder andere katten, parkieten, baardagamen en slangen gehad :P

Uit het huwelijk met mn jeugdliefde zijn mn oudste twee ( 16 en 14) en uit de relatie die daarop volgde zijn de jongste 3 mormels ( 8,6 en 4) sinds een jaar of twee zijn we uit elkaar, maar hebben elkaar een tijdje " nog neit helemaal los" kunnen laten.... dat blijkt wel uti het mormeltje wat nu elk moment geboren kan gaan worden! :P

[ Bericht 1% gewijzigd door vamperotica op 16-08-2012 21:32:34 ]
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_115657542
Ja daar kan ik me wel iets bij indenken Vamp! Net wat je zegt .. Alles in je lichaam lijkt te zeggen alsof het er klaar voor is! En als jij achter een eventuele inleiding staat, tja waarom dan ook niet? Hoop wel dat je dit weekend over slaat met die temperaturen? Lijkt me geen pretje (tenzij airco :) )

Woow Milka .. Friesland <===> Baarlo .. Da's een eind uit elkaar :D (en niet zo gek bij mij vandaan :D ).
Geniet van je vakantie!! Prachtig weer heb je uitgezocht :)

Ik vind die voorstelrondjes eigenlijk wel grappig :D
Krijg je toch een beter beeld bij sommigen .. Want stiekem bedenk je zelf het een en ander bij een nickname .. of ben ik de enige? :o

Ahh Skoap vandaar dat jij en Gerb elkaar kennen! Grappig zeg, wereldje is klein!

Had ik al welkom tegen Sparkling gezegd? :@ .. Anders bij deze meis! :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115657731
Haha, Twinkle...Ik had net de vlos nog aan de telefoon om te vertellen hoe he tin het ziekenhuis was gegaan, die zei dat ze met de gyn zou overleggen of ik, mocht ik vannacht aan de gang gaan, naar het ziekenhuis zou meoten , of toch gewoon thuis mag bevallen...Dus ik zeg net tegen mn zusje dat ik het qua airco niet zo erg zou vinden om naar het ziekenhuis te " moeten" :P
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_115657821
Ik heb baardagamen even moeten googlen :@ ik dacht eerst dat dat een soort apen waren? Iets met haar dacht ik iig :P
pi_115657920
ach gossie, mijn lieve collega uit Panama vraagt wanneer ik met verlof ga en zegt daarna dat ie me zo gaat missen O+ Want ik help hem altijd zoveel... *snif* (Sentimentele doos die ik aan het worden ben :D)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115657950
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:33 schreef Mangostine het volgende:
Ik heb baardagamen even moeten googlen :@ ik dacht eerst dat dat een soort apen waren? Iets met haar dacht ik iig :P
Iets met een baard?
pi_115658011
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:36 schreef Solagratia het volgende:

[..]

Iets met een baard?
ja, maar je verwacht niet dat een hagedis een baard heeft :D
pi_115658097
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:36 schreef Solagratia het volgende:

[..]

Iets met een baard?
ik kwam op marktplaats ooit een advertentie tegen waarin iemand zijn Baardafgaan aanbood :') het was een mannetje en hij was heel tam :D :') ik kreeg er hele rare associaties bij...
:)
pi_115658186
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:39 schreef mignonne het volgende:

[..]

ik kwam op marktplaats ooit een advertentie tegen waarin iemand zijn Baardafgaan aanbood :') het was een mannetje en hij was heel tam :D :') ik kreeg er hele rare associaties bij...
ja maar een baardafgaan is weer heul iets anders :{w
pi_115658317


BAARD agaam ;)
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_115658373
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:39 schreef mignonne het volgende:

[..]

ik kwam op marktplaats ooit een advertentie tegen waarin iemand zijn Baardafgaan aanbood :') het was een mannetje en hij was heel tam :D :') ik kreeg er hele rare associaties bij...
:D
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_115658381
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:43 schreef vamperotica het volgende:
[ afbeelding ]

BAARD agaam ;)
hahahah crap net te laat met quoten :D

een baaragaam is wel heul erg ontopic hier :D
:)
pi_115658420
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:44 schreef mignonne het volgende:

[..]

hahahah crap net te laat met quoten :D

een baaragaam is wel heul erg ontopic hier :D
:P
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_115658559
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 20:34 schreef Skoap het volgende:
Sparkling welkom O+

Twinkle dat is niet wat je wil horen, maar je klinkt er wel vrij rustig/verstandig onder :*
Denk dat dat ook de beste manier is om met de hele situatie om te gaan. Knap dat je dat kan.
Fijn dat iedereen daar ook zo lief was! En wat naar van dat flauwvallen.

Sorbo beterschap :*

Voorstellen, nou oke :+
Ik ben Marieke , 32 jaar (net...) en net iets meer dan 1 jaar getrouwd en we zijn nu zo'n 4.5??? jaar samen. Ooh wat erg, ik weet het niet eens _O- Mijn man is een stukje ouder dan ik en heeft al 2 volwassen dochters (19 en 21)
Ik woon in het idyllische ;) Almere en Gerb is vroeger mijn collega geweest en nu zien we elkaar nog steeds O+ Mijn man en ik werken beide in de IT. Helaas ook bij hetzelfde bedrijf, dat is niet altijd even makkelijk/prettig, want we moeten ook nog veel samenwerken ook. Verder geen huisdieren, zou wel graag een hond willen, maar ja, dan zit dat beest de hele dag alleen, dat vind ik zielig... En ik heb nog steeds de neiging bij dit soort teksten om te zeggen "Ik ben Marieke ben 32 jaar en doe donald duck na :D"
O+ alweer bijna 10 jaar kennen wij elkaar :o O+
pi_115659052
10 jaar alweer O+ denk dat ik haar dan ook zoiets ken, maar weet het niet zeker, weet jij het nog Skoap?
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115659132
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:47 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

O+ alweer bijna 10 jaar kennen wij elkaar :o O+
WTF, sssssssssssssssssssssssst
Nu voel ik me echt oud!!!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115659220
Je bent oud!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115659227
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:56 schreef klumsy het volgende:
10 jaar alweer O+ denk dat ik haar dan ook zoiets ken, maar weet het niet zeker, weet jij het nog Skoap?
Langer haast denk ik... of misschien wel even lang ongeveer...

Uuuuuuuh... wacht ik werkte nog bij die computerzaak in Zwolle... Stond toen op de HCC beurs in Utrecht toen jij + R langs kwamen bij Mat + Moi of zoiets.. Toch??
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115659251
Wat waren we nog jong toen O+ :') :D

En Klums, dan 'ken' ik jou ook al ongeveer zo lang ;)
pi_115659260
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:59 schreef klumsy het volgende:
Je bent oud!
nee joh, dat is die man van mij :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115659336
Ja klopt, iets langer dus al...

Haha ja klopt, Binnenkort maar even een mini-meet doen bij jou thuis :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115659534
En nu lekker naar bed!
Vrijwel de hele dag zonder misselijk te zijn doorgekomen O+
alleen wel een soort van brok in m'n keel gevoel de hele dag, misschien iets maagzuur gerelateerd?

Slaap lekker :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115660611
Zo, ook deze dag weer overleefd. De hele dag in de tuin geweest. Heerlijk! Ik zag een voorstel rondje voorbij komen.
Nou komt tie: al elf jaar samen met vriend. Twee katten en een stuiter peuter wonend in een gehucht in Noord Holland. Vriend en ik zijn begin 30 en peuter is 3.
Inca ken ik al vanaf de brugklas overigens en ze is heel lief!

Zo, nu slapen en hoera voor Klumsy voor het niet misselijk zijn!
  donderdag 16 augustus 2012 @ 22:47:32 #245
381212 Gulara
From the future
pi_115661390
Ah, ik zie dat we voorstellen. Ga ik dat eerst doen voordat ik de hele berg ongelezen pagina's ga inhalen:
31 jaar, 4 jaar samen, niet getrouwd. Ik woon niet in Nederland. Eerste kindje. *O*
Gamen doe ik niet, maar zo'n leuke baardafgaan wil ik ook wel! :+
pi_115662548
Ego post!!

Vanmiddag bevallen van een zoon; L.ucas!! Alles ging super snel en gaat goed!!
pi_115662649
Gefeliciteerd met je zoon labelloo!
  donderdag 16 augustus 2012 @ 23:13:51 #248
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_115662672
*O* :o stiekem bevallen he

gefeliciteerd en lekker gaan genieten

en bij baardafgaan moet ik toch de hele tijd aan een osama achtig typje denken
W
Z
E
pi_115662686
*O* Gefeliciteerd Labelloo!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  donderdag 16 augustus 2012 @ 23:17:10 #250
381212 Gulara
From the future
pi_115662838
*O* Gefeliciteerd Labelloo!
pi_115662939
Gefeliciteerd Labelloo!!! *O*
pi_115663011
Labelloooo! Van harte *O* O+
pi_115663254
feli Labelloo
pi_115663959
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 23:11 schreef Labelloo het volgende:
Ego post!!

Vanmiddag bevallen van een zoon; L.ucas!! Alles ging super snel en gaat goed!!
Tsss.... Voorkruipert! :{w


Nee hoor!
*O* Van Harte! *O*
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_115666215
*O* Labello, gefeliciteerd met je zoon! Geniet van elkaar O+

Voorstelrondje:
Ik ben 28 jaar, 8 jaar ( :o ) samen met mijn lief, niet getrouwd en dat willen we ook niet. We wonen sinds 7 jaar samen, ergens middenin het Groene Hart. We hebben twee hele lieve perzische poesjes O+ en dit is ons eerste kindje.
pi_115670345
Labello gefeliciteerd *O* Zo ff snel tussendoor *O*

Ik doe ook wel ff mee:
Danic, 32 jaar oud en 12,5 jaar samen met mijn vriend. Zwanger van nr 2 en nog steeds 32 als ik beval.
Wonen in zuidholland met dochter Eva en 2 katten (main coons).

Oh, mijn lompheid komt trouwens al in volle hevigheid weer naar boven (ben altijd lomp, maar als ik zwanger ben wordt dat erger schijnbaar). Gisteren keihard mijn voet tegen de bank gestoten. Eerst niet veel aandacht aan besteedt, maar werd ineens toch wel dik en blauw....Mogelijk gebroken, maar dat checken ze niet, omdat ze hem toch niet kunnen gipsen of iets.Dus zelf lekker vasttapen aan de teen ernaast.
pi_115670358
Danic :o je voet, of een teen? Een voet checken ze toch zeker wel?
pi_115670472
Ja sorry, lekker onvolledig verhaal. Mijn kleine teen. En dat checken ze niet omdat ze daar niets mee kunnen, mits hij in een rare stand staat. En dat staat ie niet gelukkig.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 07:15:44 #259
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_115670475
Labelloooo gefeliciteerd!!!

*G*

En wat een mooie naam! O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_115670485
Labelloo gefeliciteerd, zomaar eventjes tussendoor, alles goed met jou en jullie kleine ventje? *O*
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 07:29:54 #261
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_115670538
Labelloo, jaaahh!! Wat goed joh, gefeliciteerd!! Heel veel geluk met de kleine man *O* *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:57 schreef Skoap het volgende:

[..]

WTF, sssssssssssssssssssssssst
Nu voel ik me echt oud!!!
:o :'(

Ik en Sopho kennen elkaar al 22 jaar :o

Danic, au! :*
3!
pi_115670595
Dankjullie!!! :*

Hier gaat alles goed! Ons ventje is lekker tevreden en rustig! Bevalling ging supersnel.. Was wel ff heftig! Maar het is het allemaal weer waard!
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 07:46:05 #263
258612 nytar
boys boys boys
pi_115670632
gefeliciteerd labelloo! *O*
pi_115670670
Mogguh straks eerst maar gesprek met onze werkbegeleider.
Heb de regels even nagelezen en ze mag wt hij wil niet eens doen.
Ze word verplicht tot tilwerk veel draaien ,bukken. Bij een lawaaige hete machine te staan enz
Als ze even niks doet gelijk gemopper.
En een hoog tempo het liefst
pi_115670703
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 07:51 schreef asfalthooligan het volgende:
Mogguh straks eerst maar gesprek met onze werkbegeleider.
Heb de regels even nagelezen en ze mag wt hij wil niet eens doen.
Ze word verplicht tot tilwerk veel draaien ,bukken. Bij een lawaaige hete machine te staan enz
Als ze even niks doet gelijk gemopper.
En een hoog tempo het liefst
Ga jij nu serieus een gesprek aan voor je vriendin ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_115670705
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 07:15 schreef danic het volgende:
Ja sorry, lekker onvolledig verhaal. Mijn kleine teen. En dat checken ze niet omdat ze daar niets mee kunnen, mits hij in een rare stand staat. En dat staat ie niet gelukkig.
oh, ok. Toch onhandig. Hoop dat het met tapen snel herstelt!

Labelloo, ben benieuwd naar het verhaal... Geniet!
pi_115670728
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 07:55 schreef Joene het volgende:

[..]

Ga jij nu serieus een gesprek aan voor je vriendin ?
is jullie ban eindelijk afgelopen?
pi_115670730
Gefeliciteerd, Labelloo! Mooie naam! *O*
pi_115670735
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 07:57 schreef Mangostine het volgende:

[..]

is jullie ban eindelijk afgelopen?
Ja alleen nu heb in elk geval ik nog een forumban op fhf :') triest :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_115670770
Nou, je kunt je afvragen wie er überhaupt zin in heeft om zich te mengen in dat groepje.
pi_115670842
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 07:15 schreef danic het volgende:
Ja sorry, lekker onvolledig verhaal. Mijn kleine teen. En dat checken ze niet omdat ze daar niets mee kunnen, mits hij in een rare stand staat. En dat staat ie niet gelukkig.
Behalve dus. :)
pi_115670855
Ik gooi mijn vraag van gisteravond nog even in de herhaling ;) :

quote:
Ik voel af en toe steken in den doosch, komt iemand dat bekend voor?
Danic, hopelijk heb je niet zoveel last van je teentje.
pi_115670856
En ik ga samen dat gesprek aan.
Als een jong broekje van net 20 de werkbegeleider is en denkt van ze doen maar wat ik wil .
Dan hebben ze aan mij een verkeerde.
Hij probeert zelfs iemand die een dag later een knie operatie krijgt mee te laten sporten terwijl ze amper lopen kon van de pijn.
Hy weet totaal niks van het leven nog of kan zich inleven ergens in.
Hy zal toch anders moeten gaan werken vind ik.
Ze kan niet de hele dag continue dozen a 7.5 tot 10 kilo tillen en daarbij draaien en vaak bukken en veel lopen .
Of achter een machine die veel lawaai maakt op hoog tempo stickeren.
Terwijl er ook nog eens veel warmte van af komt.
pi_115670869
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 08:07 schreef -Spring het volgende:

[..]

Behalve dus. :)
tenzij ;)
pi_115670874
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 08:09 schreef asfalthooligan het volgende:
En ik ga samen dat gesprek aan.
Als een jong broekje van net 20 de werkbegeleider is en denkt van ze doen maar wat ik wil .
Dan hebben ze aan mij een verkeerde.
Hij probeert zelfs iemand die een dag later een knie operatie krijgt mee te laten sporten terwijl ze amper lopen kon van de pijn.
Hy weet totaal niks van het leven nog of kan zich inleven ergens in.
Hy zal toch anders moeten gaan werken vind ik.
Ze kan niet de hele dag continue dozen a 7.5 tot 10 kilo tillen en daarbij draaien en vaak bukken en veel lopen .
Of achter een machine die veel lawaai maakt op hoog tempo stickeren.
Terwijl er ook nog eens veel warmte van af komt.
Sorry hoor maar ik vind dat JIJ als partner je niet moet bemoeien met het feit wat voor werk je vriendin moet / mag doen. Ik vind het altijd dat je jezelf een beetje voor schut zet als je een ander voor je laat praten. :@
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_115670884
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 08:00 schreef Mangostine het volgende:
Nou, je kunt je afvragen wie er überhaupt zin in heeft om zich te mengen in dat groepje.
Ach het was gewoon een beetje zieken , dat wat vroeger altijd kon en mocht en tegenwoordig hebben ze allemaal korte teentjes.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_115670910
Gefeliciteerd Labelloo! Hoera!
pi_115670919
Sorry ,maar ik bemoei me er mee zodra zij er niet uit komt met hem .
Wil gewoon dat ze krijgt waar ze recht op heeft .
En dat als ze wat aangeeft dat er op gereageerd word en niet zo van stel je aan meid ,terwijl ik het gewoon zie
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 08:17:20 #279
381212 Gulara
From the future
pi_115670942
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 07:15 schreef danic het volgende:
Ja sorry, lekker onvolledig verhaal. Mijn kleine teen. En dat checken ze niet omdat ze daar niets mee kunnen, mits hij in een rare stand staat. En dat staat ie niet gelukkig.
Zorg dat je em idd goed recht vast taped. Want eenmaal scheef teruggegroeid, past het nooit meer helemaal lekker in je schoen. Spreek uit ervaring. :')
Succes ermee!
pi_115670951
Limone, ik had er zelf geen last van, maar andere bollies hier wel geloof ik.

Asfalt, sowieso als jouw vriendin er fysieke klachten van heeft zal ze dat zelf aan moeten geven. Voor hetzelfde geld is er nu nog vrij weinig aan de hand en kan ze in elk geval haar zorgen kenbaar maken, zodat er rekening mee gehouden wordt. Het klinkt nu een beetje alsof ze nu vanwege de zwangerschap haar werk direct zou moeten neerleggen.
Of was je ook van plan om de bedrijfsarts te vertellen wat ie haar en de werkgever moet adviseren?
pi_115670967
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 08:15 schreef asfalthooligan het volgende:
Sorry ,maar ik bemoei me er mee zodra zij er niet uit komt met hem .
Wil gewoon dat ze krijgt waar ze recht op heeft .
En dat als ze wat aangeeft dat er op gereageerd word en niet zo van stel je aan meid ,terwijl ik het gewoon zie
Is niet aan jou imo.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_115670979
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 08:11 schreef Mangostine het volgende:

[..]

tenzij ;)
Dat past beter idd. :D

Danic, da's kut. Vooral, en dat zul je zien, als je m binnenkort nóg eens stoot. Ik denk dat mijn kleine teen al minstens drie keer gebroken is geweest. Die is dan ook chronisch dik.
pi_115671005
Goedemorgen allen!!!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_115671012
O+ Labello, gefeliciteerd met je zoon! *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115671023
Goedemorgen! :)

Labelloo gefeliciteerd! *O* Das opeens snel! :D
pi_115671027
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 08:18 schreef Mangostine het volgende:
Limone, ik had er zelf geen last van, maar andere bollies hier wel geloof ik.

Thanks! Het is niet dat ik mij heel erg ongerust maak, maar elk pijntje en elk krampje valt meteen zo op..
pi_115671035
Labello gefeliciteerd met je zoontje *G*
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_115671040
Ze hoeft der werk niet neer te leggen ,maar er word gewoon weinig rekening gehouden omdat hy zich niet kan inleven .
Het is productie /inpakwerk van dozen blikjes enz.
Alleen ze lopen een aantal dagen achter.
Onze normale begeleidster is 3 weken weg ,maar die is begripvoller en leeft meer mee.
Ze geeft zelf al aan wat ze kan op dit moment ,maar hij heeft er gewoon maling aan en dat kan natuurlijk niet.
Zolang ze der red help ik haar nog niet .
Ze bijt aardig goed van zich af
pi_115671041
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 08:22 schreef Ticootje het volgende:
Goedemorgen allen!!!!
hèhè, we zijn weer compleet :D
Hoe ver ben je nu?
pi_115671048
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 08:22 schreef Ticootje het volgende:
Goedemorgen allen!!!!
Hoi *;
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_115671063
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 08:25 schreef Joene het volgende:

[..]

Hoi *;
get a room!
pi_115671075
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 08:27 schreef Mangostine het volgende:

[..]

get a room!
Die hebben we al ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_115671079
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 08:25 schreef Mangostine het volgende:

[..]

hèhè, we zijn weer compleet :D
Hoe ver ben je nu?
18 weken en nog wat.

Inmiddels best buikje. Lekker op vakantie geweest en nu kinderloos. 29e 20 weken echo en de 31e ga ik vliegen naar Italië. Dit weekend dus nog even kijken of er iets van zomerkleding hangt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_115671090
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 08:25 schreef asfalthooligan het volgende:
Ze hoeft der werk niet neer te leggen ,maar er word gewoon weinig rekening gehouden omdat hy zich niet kan inleven .
Het is productie /inpakwerk van dozen blikjes enz.
Alleen ze lopen een aantal dagen achter.
Onze normale begeleidster is 3 weken weg ,maar die is begripvoller en leeft meer mee.
Ze geeft zelf al aan wat ze kan op dit moment ,maar hij heeft er gewoon maling aan en dat kan natuurlijk niet.
Zolang ze der red help ik haar nog niet .
Ze bijt aardig goed van zich af
Je bent dus eigenlijk een soort papafiguur nu die het wel even regelt voor haar?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_115671095
Das het voordeel van de zomer: elastieken rokjes ^O^
pi_115671108
Zijn de Groningers onder ons ongedeerd na al dat natuurgeweld? :o
pi_115671115
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 08:31 schreef Mangostine het volgende:
Zijn de Groningers onder ons ongedeerd na al dat natuurgeweld? :o
Hier niks aan de hand :P
Alleen interne aardbevingen ;)
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 08:35:25 #298
35189 Troel
scherp en bot
pi_115671148
Labelloo gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 08:39:06 #299
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_115671193
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 08:25 schreef asfalthooligan het volgende:
Blablabla
Als je vriendin het idee heeft dat er meer van haar gevraagd wordt dan ze aankan dan moet ze naar de Arbo-arts gaan. Je vriendje het woord voor je laten doen is sneu.
Als ze dit al niet eens zelf op kan lossen, hoe denk je dan dat ze jullie kind op kan voeden?
Seriously.

WB Tico & Joene! *O*

Labelloo van harte gefeliciteerd met je zoon! *O* *O* *O* Mooie naam ook!
A grand adventure has begun.
pi_115671216
Labelloo gefeliciteerd.

Danic auw (wilde je naam posten)

Tico en Joene welkom back.

Verder wel gelezen maar weinig blijven hangen.
Dag 1 van zoons verjaardag gehad, morgen deel 2 en dan woensdag naar Italie!!!!!

Voorstellen: 31 jaar, 12 jaar samen waarvan 11,5 samenwonend en 7 jaar getrouwd. 2 katten, woon in Zuid-Holland in de buurt van Rotterdam en dit is kindje nr 2.
pi_115671249
Dicht
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')