abonnement Unibet Coolblue
pi_117038503
O ja die meneer wat hem eigenlijk gelijk even wilde ophalen -O- , nou hopelijk nu een goed baasje ^O^
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_117038641
Gisteren bij de DA was ook weer een avontuur. :')

Ik had dezelfde DA die ik met Betty had (die haar toen weinig kans gaf }:| ) Op deze kittens had ze niks aan te merken. *)

Maar arme Anemoontje... die kreeg de chip ingespoten en toen ging de naald van het pistooltje los. Naald (die in het kitten zat :X ) er weer aangefrut en de chip ingespoten. Toen moest ze toch even piepen. Daarna de check.... bleek de chip half uit haar velletje te steken! Dus die werd door de DA teruggefrut (zou ik denk ik ook hebben gedaan :@ ) en na een minuutje masseren en aaien en woelen door de haartjes konden we concluderen dat het ding erin bleef zitten. Maar ik laat haar bij haar tweede prik toch extra checken,. zou me niks verbazen als het ding er niet alsnog uitfloept.

Toen was Tuurke aan de beurt en die werd in een haarvaatje geprikt. Kitten en mijn troostende hand bebloed. :')

Zijn dingen die iedereen kan overkomen, maar wel typisch dat het bij haar was. :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_117038999
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:26 schreef Cat22 het volgende:
Gisteren bij de DA was ook weer een avontuur. :')

Ik had dezelfde DA die ik met Betty had (die haar toen weinig kans gaf }:| ) Op deze kittens had ze niks aan te merken. *)

Maar arme Anemoontje... die kreeg de chip ingespoten en toen ging de naald van het pistooltje los. Naald (die in het kitten zat :X ) er weer aangefrut en de chip ingespoten. Toen moest ze toch even piepen. Daarna de check.... bleek de chip half uit haar velletje te steken! Dus die werd door de DA teruggefrut (zou ik denk ik ook hebben gedaan :@ ) en na een minuutje masseren en aaien en woelen door de haartjes konden we concluderen dat het ding erin bleef zitten. Maar ik laat haar bij haar tweede prik toch extra checken,. zou me niks verbazen als het ding er niet alsnog uitfloept.

Toen was Tuurke aan de beurt en die werd in een haarvaatje geprikt. Kitten en mijn troostende hand bebloed. :')

Zijn dingen die iedereen kan overkomen, maar wel typisch dat het bij haar was. :@
Bah stoute dierenarts o|O ( ik weet ook wel dat ze het niet expres doet maar toch :( )
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_117039840
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:33 schreef indaha het volgende:

[..]

Bah stoute dierenarts o|O ( ik weet ook wel dat ze het niet expres doet maar toch :( )
Dat. Maar ik zou het wel begrijpen als je aan haar kwaliteiten zou gaan twijfelen :@
pi_117043300
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:26 schreef Cat22 het volgende:
Gisteren bij de DA was ook weer een avontuur. :')

Ik had dezelfde DA die ik met Betty had (die haar toen weinig kans gaf }:| ) Op deze kittens had ze niks aan te merken. *)

Maar arme Anemoontje... die kreeg de chip ingespoten en toen ging de naald van het pistooltje los. Naald (die in het kitten zat :X ) er weer aangefrut en de chip ingespoten. Toen moest ze toch even piepen. Daarna de check.... bleek de chip half uit haar velletje te steken! Dus die werd door de DA teruggefrut (zou ik denk ik ook hebben gedaan :@ ) en na een minuutje masseren en aaien en woelen door de haartjes konden we concluderen dat het ding erin bleef zitten. Maar ik laat haar bij haar tweede prik toch extra checken,. zou me niks verbazen als het ding er niet alsnog uitfloept.

Toen was Tuurke aan de beurt en die werd in een haarvaatje geprikt. Kitten en mijn troostende hand bebloed. :')

Zijn dingen die iedereen kan overkomen, maar wel typisch dat het bij haar was. :@
Annemoontje :(! ahhh.. hopelijk is er de volgende x iemand anders hoor!
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
pi_117043341
En beide oortjes van Meggel zijn genezen :D
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
pi_117043369
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:42 schreef Beeertjee het volgende:
En beide oortjes van Meggel zijn genezen :D
*O* *O* *O*

Meggel O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_117049762
Wat jammer dat je niks meer van die 'oma' hebt gehoord.
  vrijdag 21 september 2012 @ 11:34:11 #234
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_117058005
'Oma' kan de bomen in als ze zo'n lief kitten niet eens vasthouden wilt :{w
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_117119228
Tuurke heeft bazen! *O* Moeder en drie kinderen die al een kat hebben.
Gelukkig konden zij door het ik-vind-veel-bezoek-niet-leuk-en-kom-dus-niet-meer-dan-2-cm-vanonder-de-bank-vandaan houding. O+ Dinsdag gaat hij verhuizen.

En Aaron heeft bedacht vandaag diarree te krijgen. :r Dus maar goed dat er nog geen baas is want hij mag niet weg voor er vaste poepjes zijn. Hopelijk is het een verlate ent-reactie en gaat het gauw beter. Verder is er niks aan de knul te merken, het stuitert nog net zo hard rond.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 22 september 2012 @ 16:59:34 #236
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_117119279
Tuurke *O*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_117119409
Roosjelief is inmiddels ook helemaal hersteld van haar operatie.
Volgens haarzelf in ieder geval wel. _O- Waar ze op dag 1 nog net zo snel als ik en met twee achterpoten tegelijk van de trap afhupte kan dat nu weer op volle snelheid (houd ik niet bij) en sprong ze net van bovenaf uit de krabpaal! :D :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_117166390
De laptop bokt dus de beloofde foto's moeten wachten. :@

Maarrrr de meest recente update wilde ik wel vast melden!
Beoogd baasje van Tuurke belde:
Uhm, ja, wij zouden hem adopteren, maar nu hadden we het er thuis over, en Angelica vonden we zo leuk dat we die óók willen.
Dus Tuurke gaat verhuizen met zijn stoere zus! *O* O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_117166514
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 20:26 schreef Cat22 het volgende:
De laptop bokt dus de beloofde foto's moeten wachten. :@

Maarrrr de meest recente update wilde ik wel vast melden!
Beoogd baasje van Tuurke belde:
Uhm, ja, wij zouden hem adopteren, maar nu hadden we het er thuis over, en Angelica vonden we zo leuk dat we die óók willen.
Dus Tuurke gaat verhuizen met zijn stoere zus! *O* O+
Yeeees! *O*
pi_117167744
Ja dat zijn leuke baasjes , met de 2 tegelijk *O* *O* *O* *O*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_117168655
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 20:26 schreef Cat22 het volgende:
De laptop bokt dus de beloofde foto's moeten wachten. :@

Maarrrr de meest recente update wilde ik wel vast melden!
Beoogd baasje van Tuurke belde:
Uhm, ja, wij zouden hem adopteren, maar nu hadden we het er thuis over, en Angelica vonden we zo leuk dat we die óók willen.
Dus Tuurke gaat verhuizen met zijn stoere zus! *O* O+
Tuur een baas! :o

Angelica ook een baas! :o

Yay! *O* *O* *O*
pi_117169913
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 20:26 schreef Cat22 het volgende:
De laptop bokt dus de beloofde foto's moeten wachten. :@

Maarrrr de meest recente update wilde ik wel vast melden!
Beoogd baasje van Tuurke belde:
Uhm, ja, wij zouden hem adopteren, maar nu hadden we het er thuis over, en Angelica vonden we zo leuk dat we die óók willen.
Dus Tuurke gaat verhuizen met zijn stoere zus! *O* O+
O+ *O*
pi_117170331
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 20:26 schreef Cat22 het volgende:
De laptop bokt dus de beloofde foto's moeten wachten. :@

Maarrrr de meest recente update wilde ik wel vast melden!
Beoogd baasje van Tuurke belde:
Uhm, ja, wij zouden hem adopteren, maar nu hadden we het er thuis over, en Angelica vonden we zo leuk dat we die óók willen.
Dus Tuurke gaat verhuizen met zijn stoere zus! *O* O+
Broer en zus O+ Wat fijn!
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
  zondag 23 september 2012 @ 21:29:00 #244
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_117170543
Wat leuk :D *O*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_117172701
Ik ben er ook helemaal blij mee! En Roos is zo'n lieve moeder, ze heeft al een kwartier lang drie kinders aan de tet. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 24 september 2012 @ 09:04:46 #246
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_117182770
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 22:00 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben er ook helemaal blij mee! En Roos is zo'n lieve moeder, ze heeft al een kwartier lang drie kinders aan de tet. O+
Tuurke en Angelica *O*

Say miauw to Roos en der kinders ;)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_117198317
Pol en Puma update!

Met de Puma gaat het geweldig! *O* Haar herstelde heup is helemaal ok! Ze is officieel afgevallen van meer dan 5.3 kg tot 4.8. De DA vond haar nog steeds te dik, maar ik ben eigenlijk best tevreden over mijn bolle vetklepje O+

Dan Pol: Ze heeft een hartruis ( :o ) en ze weten niet hoe erg dat is want daar heb je een speciaal apparaat voor nodig om dat te testen. Uiteraard heb ik geen idee meer wat voor apparaat, want ik begon al met hyperventileren toen ze ruis zei. Aan haar heupen mankeert ze niets, het zijn haar knieën die niet goed zijn en wel van beide achterpoten. Ze hadden nog nooit zoiets gezien in ieder geval en waarschijnlijk is het aangeboren. De orthopeed gaat nu kijken wat er aan de hand is, want dat het geopereerd moet worden aan beide kanten is nu in ieder geval wel zeker.

Aan de ene kant ben ik blij dat het niet haar heupen zijn en niet én heupen én knieen zoals eerst gedacht is, aan de andere kant schrok ik me lam van de hartruis. Is dat erg? Kunnen ze er oud mee worden? Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee. Morgen nog maar even een keer bellen, denk ik.

Omdat Miep een hartruis heeft, mocht ze maar een hele lichte narcose en moet ze er zelf uit wakker worden ipv dat ze daar een spuit voor krijgt, dus ze rent (ik meen dat dus echt hè :') ) hier vrolijk compleet dronken het huis door. En het heeft honger! :( Of ik even wil voeren enzo.. und schnell! Momenteel ramt ze alle dingen met haar dronken achterlijf van m'n vensterbank want enige controle erover heeft ze niet... _O-

Ik ga m'n kat en m'n eigendommen maar even redden _O- :W

PS: Dat samen mee naar de DA werkte wel en niet. Toen Pol van de narcose terug kwam, probeerde de Puma haar vrij letterlijk het bushokje weer uit te tiefen. De DA en haar assistentes hebben Puma de vechtmachine maar in een eigen hokje gezet. Hier weer thuis gaat het dus helemaal prima. Wat geblaas, maar geen hele AAANNNNVVALLLLUUHHHH :( }:| :( o|O :( -reacties van de Puma. Al met al, niet geheel ontevreden. Volgende keer gaan ze weer samen.
pi_117198901
quote:
7s.gif Op maandag 24 september 2012 17:28 schreef PaarsBeestje het volgende:
Pol en Puma update!

Met de Puma gaat het geweldig! *O* Haar herstelde heup is helemaal ok! Ze is officieel afgevallen van meer dan 5.3 kg tot 4.8. De DA vond haar nog steeds te dik, maar ik ben eigenlijk best tevreden over mijn bolle vetklepje O+

Dan Pol: Ze heeft een hartruis ( :o ) en ze weten niet hoe erg dat is want daar heb je een speciaal apparaat voor nodig om dat te testen. Uiteraard heb ik geen idee meer wat voor apparaat, want ik begon al met hyperventileren toen ze ruis zei. Aan haar heupen mankeert ze niets, het zijn haar knieën die niet goed zijn en wel van beide achterpoten. Ze hadden nog nooit zoiets gezien in ieder geval en waarschijnlijk is het aangeboren. De orthopeed gaat nu kijken wat er aan de hand is, want dat het geopereerd moet worden aan beide kanten is nu in ieder geval wel zeker.

Aan de ene kant ben ik blij dat het niet haar heupen zijn en niet én heupen én knieen zoals eerst gedacht is, aan de andere kant schrok ik me lam van de hartruis. Is dat erg? Kunnen ze er oud mee worden? Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee. Morgen nog maar even een keer bellen, denk ik.

Omdat Miep een hartruis heeft, mocht ze maar een hele lichte narcose en moet ze er zelf uit wakker worden ipv dat ze daar een spuit voor krijgt, dus ze rent (ik meen dat dus echt hè :') ) hier vrolijk compleet dronken het huis door. En het heeft honger! :( Of ik even wil voeren enzo.. und schnell! Momenteel ramt ze alle dingen met haar dronken achterlijf van m'n vensterbank want enige controle erover heeft ze niet... _O-

Ik ga m'n kat en m'n eigendommen maar even redden _O- :W

PS: Dat samen mee naar de DA werkte wel en niet. Toen Pol van de narcose terug kwam, probeerde de Puma haar vrij letterlijk het bushokje weer uit te tiefen. De DA en haar assistentes hebben Puma de vechtmachine maar in een eigen hokje gezet. Hier weer thuis gaat het dus helemaal prima. Wat geblaas, maar geen hele AAANNNNVVALLLLUUHHHH :( }:| :( o|O :( -reacties van de Puma. Al met al, niet geheel ontevreden. Volgende keer gaan ze weer samen.
Wat een avontuur even met Pol en Puma naar de DA :o
Wat jammer dat er operaties aan de knieën nodig zijn , maar gelukkig niet de heupen.
Wat een gek nest wat botten betreft, alhoewel hier met de bouw niets mis is en ze alleen een beetje lomp springen af en toe. :P
Een hartruisje weet ik niets van of dat iets te betekenen heeft :@
Je hebt heel wat te stellen met de dames, ze mogen blij zijn met zo'n lief baasje :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_117207145
quote:
7s.gif Op maandag 24 september 2012 17:28 schreef PaarsBeestje het volgende:
<verhaal over knietjes en vechtmachientjes en drunken sailors>
Ik moest lachen toen ik je relaas las. _O- :@ Je schrijft zo leuk! O+

Maar de kern is natuurlijk minder fijn, Arme Pol is echt een maandagmorgenpoesje. Klapperknietjes én een hartruisje. :o ;( Ze is als minipoesje door de DA gecontroleerd bij de enting en die heeft er niks van gezegd. Dus hopelijk is het niet te ernstig en wordt ze er gewoon 210 mee of zo. Laat je maar goed informeren, ook ivm de operatie aan de knietjes.

Knappe Puma en volhardende jij! _O_ Die is mooi afgevallen! En hoera voor de gefixte heup! *O*

Nog een paar weekjes voor ik de dames persoonlijk kan komen knuffelen. *O* Die zien me aankomen. _O- :{w :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_117208801
Doe ze dan ook een dikke knuffel van mij :* gewoon omdat het kan ^O^ (ik wil wel even zeggen dat ik geen verantwoordelijkheid neem voor alle krassen of andere schade die uit deze actie voort kan komen :P )

[ Bericht 0% gewijzigd door indaha op 24-09-2012 21:12:25 ]
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')