Goed, ik lees al een tijdje mee en ik heb een hoop geleerd van deze topicreeks. Ik overwoog al een tijdje me te registreren, maar het kwam er niet van. Nu heb ik een reden, maar deze is helaas niet zo prettig. Ik had namelijk het idee als arme student iets groter in te kopen, gezien dit een lagere prijs oplevert. Vervolgens verkoop je het overbodige door op Marktplaats. Er stond echter een logootje op de producten en dan is het helaas illegaal. Inderdaad, dat kan problemen geven. Nu heb ik een brief ontvangen van een advocaat die dreigt mij aan te klagen, tenzij ik een X bedrag betaal. Nu is dat bedrag alleen al vele malen meer dan ik verdiend heb met dit doorverkopen en mijnsinziens onevenredig hoog... Nu heb ik echter eerder een soortgelijke brief gezien op het webshopsforum en daar is dat toen (volgens mij) uiteindelijk prima opgelost. Helaas bestaat het webshopsforum niet meer, maar hopelijk kan een van de ervaren members mij PM'en met meer informatie. Of heeft er een ander lid verstand van dit soort juridische zaken, want ik heb dus geen totaal idee wat ik op deze brief moet antwoorden...