abonnement Unibet Coolblue
pi_115606806
quote:
99s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:04 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Het is een alternatief café ja. Maar er komen allerlei mensen. Zeker op woensdagavond. En op zaterdagavond vanaf een uur of 1~2 komt er ook een flinke andere groep kijken.
Is er nog steeds foute-verzoekjes-avond op de woensdagavond in De Docter?
I reject reality and substitute my own
  woensdag 15 augustus 2012 @ 18:42:31 #52
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_115607077
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 18:35 schreef CindieY het volgende:

[..]

Is er nog steeds foute-verzoekjes-avond op de woensdagavond in De Docter?
Yep... en dat is best tof eigenlijk :)
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_115607097
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 18:42 schreef beelz het volgende:

[..]

Yep... en dat is best tof eigenlijk :)
Weet ik! Binnenkort maar eens zorgen dat ik op donderdag vrij ben, kan ik woensdagavond/nacht weer stuiteren in de Docter :Y
I reject reality and substitute my own
pi_115608303
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 18:11 schreef beelz het volgende:

[..]

Meh, bloed wezen geven vandaag en daarna een eind rondgefietst want het was prima te doen zo met die wind. Nu is het wel weer warm, gelukkig heb ik ijs. :)
Ik heb ook ijs :)
pi_115609940
Ik ben net weer terug uit stadshagen, op de woningzoeker staat een eensgezinswoning, een hoekwoning en ik heb nog niet gereageerd, maar zag dat ik op plaats nummer 1 sta.. :)

Alleen hij staat nog iets van 5 dagen op woningzoeker, zou echt frustrerend zijn, dat op een van de laatste dagen op plek nummer 6 ofzo sta.. Echt niet goed is die site, ik kan steeds niet laten om te kijken of ik nog op nr 1 sta, en psychisch verheug je al helemaal erop... dus zou echt balen zijn als je straks weer nummer 3 ofzo bent.. maar thats life :P
  woensdag 15 augustus 2012 @ 19:59:39 #56
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_115610059
Noem me een ouwe zeikerd maarreh;
quote:
99s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:04 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Het is was vroeger een alternatief café ja. Maar er komen allerlei mensen. Zeker op woensdagavond. En op zaterdagavond vanaf een uur of 1~2 komt er ook een flinke andere groep kijken.
ze zijn sinds de tijd dat ik er elke week kwam aardig afgezakt imho. :{w
Als de DJ heul geen Tool wil draaien / kent zoals laatst dan is dat Docter onwaardig.

Oh ja; rond half 2 gaat t COC dicht! :7
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
  woensdag 15 augustus 2012 @ 22:19:22 #57
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_115619179
quote:
7s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 19:59 schreef Descendent het volgende:
Noem me een ouwe zeikerd maarreh;

[..]

ze zijn sinds de tijd dat ik er elke week kwam aardig afgezakt imho. :{w
Als de DJ heul geen Tool wil draaien / kent zoals laatst dan is dat Docter onwaardig.

Oh ja; rond half 2 gaat t COC dicht! :7
Mee eens, als je tegenwoordig toffe muziek wil horen dan moet je gewoon naar De Pul gaan, daar is het nog wel gezellig. Docter is ook nog wel gezellig, maar het is niet meer zoals het vroeger was. Die pooltafel hoort boven te staan ja! ~O>
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 07:49:40 #58
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_115631227
Maar de foute-verzoekjes zijn best heel leuk!
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
pi_115646956
Ik kwam komende vanuit holtenbroek / aalanden stadshagen in, maar wou bij het winkelcentrum naar de overkant maar overal staan bussluizen?

Volgens mij kon ik daar wel overheen, maar deed 't toch maar niet omdat er wel zo'n gat in het midden zit, maar waarom kan je niet via dat deel naar de anderen kant van stadshagen? :?

Zelfde als je Zwolle zuid in 2'e splitst of de aalanden.....

toen ben ik maar terug via holtenbroek langs deltion en daar bij voorsterpoort weer richhting stadshagen toen zat ik wel aan het goede deel, maar pff onhandig is het wel..
  maandag 20 augustus 2012 @ 15:51:26 #60
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_115785178
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 07:49 schreef Radobe het volgende:
Maar de foute-verzoekjes zijn best heel leuk!
Yup; tenminste dat waren ze altijd wel; eeuwen geleden dat ik op woensdagavond in de Doc ben geweest... :{
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
  maandag 20 augustus 2012 @ 16:15:07 #61
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_115786128
quote:
7s.gif Op maandag 20 augustus 2012 15:51 schreef Descendent het volgende:

[..]

Yup; tenminste dat waren ze altijd wel; eeuwen geleden dat ik op woensdagavond in de Doc ben geweest... :{
Ik was er laatst nog, blijft een leuke avond :)
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_115908807
schandalig wat er nu aan het gebeuren is met die aasielzoekers echt wat ben ik teleurgesteld in de gemeente zwolle echt om te kotsen, ze zitten hier al 5 jaar praten gewoon nederlands en wat doet Zwolle? uitzetten

egistische is nog dat ik veel zwollenaren ken die in duitsland net over de grens gaan wonen in uelsen of itterbeck nordhord enso omdat ze daar voor 300 ton een gigantische vila kunnen kopen

veel van die nederlandse boeren daar kunnen niet eens duits spreken gewoon bij de kassa nederlands en doen geen ene moeite om daar te intregeren NL sticker op hun auto of in het duitse kenteken verwerken en werken en de kinderen naar school doen in nl

nederlanders zeiken altijd op allochtonen maar wat doen ze zelf als ze in het buitenland wonen? juist nog erger dan de gemiddelde allochtoon doet

jdie mensen spreken al goed nederlands geef ze verblijfd vergunning en probeer ze te beggleiden naar een baan wtf gaan ze terug sturen naar een onveilig land

EN die skirre klote twente en zwollenaren in duitsland wonen voor goedkoop huis,. en deze mensen doen het om hun leven TE REDDDEN en die worden geweigerd, is dit egoitisch ja of nee?
  donderdag 23 augustus 2012 @ 15:11:48 #63
202014 JJH
Knetter. O+
pi_115908858
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:10 schreef Gulmez het volgende:
schandalig wat er nu aan het gebeuren is met die aasielzoekers echt wat ben ik teleurgesteld in de gemeente zwolle echt om te kotsen, ze zitten hier al 5 jaar praten gewoon nederlands en wat doet Zwolle? uitzetten

egistische is nog dat ik veel zwollenaren ken die in duitsland net over de grens gaan wonen in uelsen of itterbeck nordhord enso omdat ze daar voor 300 ton een gigantische vila kunnen kopen

veel van die nederlandse boeren daar kunnen niet eens duits spreken gewoon bij de kassa nederlands en doen geen ene moeite om daar te intregeren NL sticker op hun auto of in het duitse kenteken verwerken en werken en de kinderen naar school doen in nl

nederlanders zeiken altijd op allochtonen maar wat doen ze zelf als ze in het buitenland wonen? juist nog erger dan de gemiddelde allochtoon doet

jdie mensen spreken al goed nederlands geef ze verblijfd vergunning en probeer ze te beggleiden naar een baan wtf gaan ze terug sturen naar een onveilig land

EN die skirre klote twente en zwollenaren in duitsland wonen voor goedkoop huis,. en deze mensen doen het om hun leven TE REDDDEN en die worden geweigerd, is dit egoitisch ja of nee?
Je hebt in de gaten dat Zwolle niet gaat over het immigratiebeleid?
pi_115908879
ik weet niet wat de regels zijn, volgens mij mag een gemeente zelf kiezen hoeveel ze in hun gemeente doen per jaar?
  donderdag 23 augustus 2012 @ 15:13:30 #65
202014 JJH
Knetter. O+
pi_115908929
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:12 schreef Gulmez het volgende:
ik weet niet wat de regels zijn, volgens mij mag een gemeente zelf kiezen hoeveel ze in hun gemeente doen per jaar?
Nee.

Dat dat kantoor van de IND staat is eigenlijk puur toeval. Het enige wat de gemeente gedaan heeft is de mensen oppakken voor verhoor omdat ze, tegen de regels in, op straat protesteerden zonder dat daar de benodigde vergunning voor was.
pi_115908991
heb jij enig idee hoe het geregeld is hoeveel asiekzoekers per gemeente er jaarlijks komen?

en hoe gaat dat in zijn werk, en krijgt elke stad de zelfde aantal asiekzoekers per jaar in zijn gemeente?
Ben wel benieuwd in de cijfers! :)
pi_115909005
Volgens mij moet je bij Mr. Leers zijn....
pi_115909090
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:15 schreef Kekaa het volgende:
Volgens mij moet je bij Mr. Leers zijn....
ik heb al klacht ingediend deed net alsof ik ''freek uit helmond heette _O-

en zei altijd op vakantie te gaan in zwolle maar nu zo teleurgesteld zijn in de gemeente zwolle dat ik nooit meer een dag naar de gemeente zwolle kom, en ook mijn familie dat niet meer zullen doen om beetje druk op de gemeente uit te oefenen maar leers is helemaal een klootzak hopelijk komt snel iemand van de sp of groenlinks daar te zitten
pi_115909120
Dan moet diegene van de SP of Groenlinks zich ook nog steeds aan de regels houden die er zijn...
En hoe die regels precies zijn, dat weet ik ook niet.
pi_115909173
trouwens niks mis met de gemeente zwolle, ik vond dit gedrag al helemaal niet bij de stad passen, aangezien ze hier toch niet zo hardhandig en vijandig naar mensen staan, en de gemeente toch hun best doet om goede service te bieden, en ze zijn altijd per mail te bereiken..

Vond het al raar, maar oke, weet wat geleerd!

Dit leek ook meer op vvd handelen, dan hoe Zwolle dat zou doen
  donderdag 23 augustus 2012 @ 15:22:10 #71
202014 JJH
Knetter. O+
pi_115909229
Scheelt dat onze burgemeester wel een VVD'er is. :D
pi_115909264
ooo ik dacht van christen unie ofzoiets
pi_115909532
Overigens, je hele gezeur op nederlanders net over de grens slaat nergens op. Verdiep je eens in hoe het met Europa en open grenzen zit. Hint: Irak hoort niet bij Europa. Overigens, als een Iraakees hier een baan vind en met 3 ton op zak een immigratie aan vraagt, kan dat gewoon.
pi_115909569
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:23 schreef Gulmez het volgende:
ooo ik dacht van christen unie ofzoiets
je ergens in verdiepen voor het schreeuwen is zeker te veel gevraagd??
  donderdag 23 augustus 2012 @ 15:33:45 #75
202014 JJH
Knetter. O+
pi_115909708
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:30 schreef stbabylon het volgende:

[..]

je ergens in verdiepen voor het schreeuwen is zeker te veel gevraagd??
Blijkbaar wel. :Y

Maar, een boel herrie zijn we van hem wel gewend. :Y
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')