abonnement Unibet Coolblue
pi_115600692
quote:
10s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:45 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Ja, ik ben een van de weinigen maar ik vind t wel een toffe auto!
Zo zie je maar weer hoe smaken verschillen haha, of hoe het bij sommige mensen ontbreekt :P
Geen smaak is ook smaakt toch? Xd Ik hou het ook altijd maar op dat smaken gewoon verschillen en dat dat maar goed is ook. Zo hou je het vriendelijk voor iedereen :P

Even iets anders tussendoor; watvoor olie doe jij in je Audi?
pi_115600866
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:49 schreef H-D het volgende:

[..]

Geen smaak is ook smaakt toch? Xd Ik hou het ook altijd maar op dat smaken gewoon verschillen en dat dat maar goed is ook. Zo hou je het vriendelijk voor iedereen :P

Even iets anders tussendoor; watvoor olie doe jij in je Audi?
Haha ja klopt, was nogal flauw :D

Wat voor olie? Ik heb geen idee, nog niet vervangen. Binnenkort eens even aan de garageman vragen wat er ook alweer in moet. Hij had een tijdje geleden mij iets aangeraden maar dat ben ik natuurlijk weer vergeten.
Vanwaar die vraag?

Vorige week trouwens ook nog een prijsopgave gevraagd voor het fixen van die deuk in de bestuurdersdeur en op t voorscherm aan de passagierskant. Moet me 550 euro kosten, valt me erg mee. Aangezien ik bij ABS autoherstel alleen al 600 euro kwijt zou zijn voor enkel die deuk in de deur.
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_115600967
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:53 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Haha ja klopt, was nogal flauw :D

Wat voor olie? Ik heb geen idee, nog niet vervangen. Binnenkort eens even aan de garageman vragen wat er ook alweer in moet. Hij had een tijdje geleden mij iets aangeraden maar dat ben ik natuurlijk weer vergeten.
Vanwaar die vraag?

Vorige week trouwens ook nog een prijsopgave gevraagd voor het fixen van die deuk in de bestuurdersdeur en op t voorscherm aan de passagierskant. Moet me 550 euro kosten, valt me erg mee. Aangezien ik bij ABS autoherstel alleen al 600 euro kwijt zou zijn voor enkel die deuk in de deur.
Omdat mijn garage 5W40 erin gedaan heeft maar ik ergens las dat 10W60 ook aangeraden werd evt ipv 5W40 en ik was even benieuwd wat jij erin deed :P Heb jij altijd een speciaal merk ook dat je koopt dan? Of koop je gewoon Brezan/Halfords? :P

Oow dat is wel netjes idd...kan je wel laten doen dus binnenkort?
pi_115601152
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:55 schreef H-D het volgende:

[..]

Omdat mijn garage 5W40 erin gedaan heeft maar ik ergens las dat 10W60 ook aangeraden werd evt ipv 5W40 en ik was even benieuwd wat jij erin deed :P Heb jij altijd een speciaal merk ook dat je koopt dan? Of koop je gewoon Brezan/Halfords? :P

Oow dat is wel netjes idd...kan je wel laten doen dus binnenkort?
Ik weet niet uit welk jaar jouw Alfa is?
Bij de garage waar ik dan kom heeft tie 2 van die vaten met een sticker erop waar dan op staat: 5W40 voor auto's vanaf bouwjaar 2000 en 10W40 voor auto's tot bouwjaar 2000.
Maar goed, hij raadde mij toch iets anders aan.
Koop meestal wel een goed merk :)

Ja, even kijken hoeveel ik nog overhoud deze maand, zou de auto wel goeddoen denk ik :)
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_115601328
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:59 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Ik weet niet uit welk jaar jouw Alfa is?
Bij de garage waar ik dan kom heeft tie 2 van die vaten met een sticker erop waar dan op staat: 5W40 voor auto's vanaf bouwjaar 2000 en 10W40 voor auto's tot bouwjaar 2000.
Maar goed, hij raadde mij toch iets anders aan.
Koop meestal wel een goed merk :)

Ja, even kijken hoeveel ik nog overhoud deze maand, zou de auto wel goeddoen denk ik :)
Precies 2000 :P 10W40 is geloof ik sowieso niet aangeraden. Het is wel 5W40 of 10W60 dacht ik.

Ja inderdaad Kroon of Castrol ofzo. Alfa & Lancia raden altijd Selenia aan, zit ook in van die mooie blikken :P

Anders kan het ook nog volgende maand t och? :)
pi_115601537
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 16:02 schreef H-D het volgende:

[..]

Precies 2000 :P 10W40 is geloof ik sowieso niet aangeraden. Het is wel 5W40 of 10W60 dacht ik.

Ja inderdaad Kroon of Castrol ofzo. Alfa & Lancia raden altijd Selenia aan, zit ook in van die mooie blikken :P

Anders kan het ook nog volgende maand t och? :)
Selenia? Nooit van gehoord haha. Beetje op internet zoeken, of Alfa forum raadplegen? Die weten er vast wel het fijne van.

Ja daarom, maar ik wil liever andere dingen van die 550 euro kopen. Maar het is ook zo pauper (wat jij eerder al noemde) om allemaal dingen te kopen en erop te zetten als er dan nog steeds zo'n deuk inzit. Dus ja, dat eerst maar die deuk. Nog genoeg te doen aan deze auto :D
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_115601621
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 16:07 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Selenia? Nooit van gehoord haha. Beetje op internet zoeken, of Alfa forum raadplegen? Die weten er vast wel het fijne van.

Ja daarom, maar ik wil liever andere dingen van die 550 euro kopen. Maar het is ook zo pauper (wat jij eerder al noemde) om allemaal dingen te kopen en erop te zetten als er dan nog steeds zo'n deuk inzit. Dus ja, dat eerst maar die deuk. Nog genoeg te doen aan deze auto :D
Heb het al gevraagd op het Alfa Forum ;)

Ja dat is idd altijd de afweging...je kan een hoop leuke dingen kopen van ¤550 :D :P Eigenlijk noemde Mikkie het geloof ik maar ik was het met hem eens :P je houdt 'm ook nog wel even toch?
Maar wij weten wel dat je geen petje bent :D
pi_115601821
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 16:09 schreef H-D het volgende:

[..]

Heb het al gevraagd op het Alfa Forum ;)

Ja dat is idd altijd de afweging...je kan een hoop leuke dingen kopen van ¤550 :D :P Eigenlijk noemde Mikkie het geloof ik maar ik was het met hem eens :P je houdt 'm ook nog wel even toch?
Maar wij weten wel dat je geen petje bent :D
Ow, ja 1 van jullie twee was het inderdaad.
Ik hoop deze nog wel een tijdje te houden ja haha.
Nieuwere versie kost nog aardig wat geld, en ik heb hem net. + het is de auto die ik al jaren wilde kopen. Maar dat was te duur omdat ik toen nog op school zat.

Jeej, geen petje :D
Nee ik heb zelf een hekel aan petjes en paupers, althans soms zijn ze wel lachwekkend :P
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_115602550
quote:
Nee ik heb zelf een hekel aan petjes en paupers, althans soms zijn ze wel lachwekkend
Soms ook wel aandoenlijk. Heb twee weken een huurauto meegehad op vakantie (Scirocco 2 liter Diesel) en je wilt niet weten hoe veel aanspraak die auto genereerde in zijn thuisland: van een paar beginners die net hun eerste Golfje getuned hadden tot een ouwe baas die vroegah een aantal Karmann Ghia's had gehad en zijn zoon nu die kant op zag gaan met een Corrado
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_115614364
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 16:13 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Ow, ja 1 van jullie twee was het inderdaad.
Ik hoop deze nog wel een tijdje te houden ja haha.
Nieuwere versie kost nog aardig wat geld, en ik heb hem net. + het is de auto die ik al jaren wilde kopen. Maar dat was te duur omdat ik toen nog op school zat.

Jeej, geen petje :D
Nee ik heb zelf een hekel aan petjes en paupers, althans soms zijn ze wel lachwekkend :P
Aah dus het js een beetje je droomauto ook? :D maar in de toekomst wel weer een A4? Hierna?

Lachwekkend en soms meelijwekkend. Zitten ze in een 316i met een hoop plastic en geluid. Terwijl het zò'n traag ding is.
pi_115624044
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 21:11 schreef H-D het volgende:

[..]

Aah dus het js een beetje je droomauto ook? :D maar in de toekomst wel weer een A4? Hierna?

Lachwekkend en soms meelijwekkend. Zitten ze in een 316i met een hoop plastic en geluid. Terwijl het zò'n traag ding is.
Ja, wou al heel lang een A4, eerst vooral een B5 welke ik nu heb, toen ik uitzicht kreeg op een baan mijzelf heel erg verdiept in het type daarna, de B6. Maar deze was toch aardig buiten budget als je een beetje een net exemplaar wil en daarbij schenen er nogal wat problemen te zijn met de 2.0 benzine motor daarvan en 1.6 vindt ik echt te weinig voor zo'n grote auto.
Dus toch maar terug gekomen op het huidige model. Ik kan er zoveel kanten mee op, alles is wel aan te passen of nog luxer te maken, net hoeveel geld je uit wil geven.
En het rijd zo heerlijk haha.

Ja, ik heb ook niks met die auto's die er zogenaamd snel uit zien en 3x niks presteren.
Ik wil van die van mij gewoon een luxe cruiser maken, vandaar de velgen die ik ook gekocht heb. Beetje een mix tussen sportiviteit en luxe vindt ik zelf maar niet te overdreven.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 16:32 schreef Sabata het volgende:

[..]

Soms ook wel aandoenlijk. Heb twee weken een huurauto meegehad op vakantie (Scirocco 2 liter Diesel) en je wilt niet weten hoe veel aanspraak die auto genereerde in zijn thuisland: van een paar beginners die net hun eerste Golfje getuned hadden tot een ouwe baas die vroegah een aantal Karmann Ghia's had gehad en zijn zoon nu die kant op zag gaan met een Corrado
Nieuwe Rocco is ook erg mooi en leuk om te zien. Je ziet ze steeds vaker, zou m alleen zelf niet nemen omdat die maar 3 deuren heeft :P
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_115625017
H-D, kijk in je boekje als je die hebt. Viscositeit is vooral van invloed op de temperatuur waarin je rondrijdt (althans volgens mij boekje). Ik gooide er laatst zo uit m'n hoofd 15w40 in want dat was het goedkoopst (valvoline bij de bouwmarkt, 27 eur voor 5l) wat ik kon vinden, echter was dat temperatuurbereik volgens het boekje tot -10* graden.

*weet ik niet helemaal zeker meer maar het was wel duidelijk dat als ik van de winter naar Polen zou rijden dat ik beter een oliewissel kan doen :')
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  woensdag 15 augustus 2012 @ 23:50:34 #163
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_115625518
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 09:13 schreef H-D het volgende:

[..]

Nee hoor ik kom er eigenlijk nooit meer :P een fatsoenlijk advies had toch heel vaak geen zin omdat er daar bepaalde figuren rondlurken die altijd meteen weer allerlei onzin beginnen te toeteren en beweren dat je er toch niks vanaf weet.
Dat is zeker waar, daardoor is het ook moeilijk om goed advies van matig advies te onderscheiden. Driekwart van de posters plaatst van die ongefundeerde borrelpraat 'wat een kennis ooit heeft meegemaakt'. Vaak totaal niet vergelijkbaar en daarmee waardeloos. Onderbouwing met wetten e.d. volgt vaak amper. Jammer eigenlijk.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:55 schreef H-D het volgende:

[..]

Omdat mijn garage 5W40 erin gedaan heeft maar ik ergens las dat 10W60 ook aangeraden werd evt ipv 5W40 en ik was even benieuwd wat jij erin deed :P Heb jij altijd een speciaal merk ook dat je koopt dan? Of koop je gewoon Brezan/Halfords? :P
10W60 ipv 5W40 zou ik niet doen. Heel andere dikte, ze maken niet voor niets verschillende soorten. 5W30 of 10W40 zou nog kunnen, maar deze overstap lijkt me echt te groot.

Ik koop overigens altijd merkolie. Bij m'n vorige budgetauto ging er de meeste goedkope meuk in, maar nu gaat er volsynthetische originele BMW-olie in. Zou zonde zijn als een kwaliteitsapparaat stuk gaat door enkele euro's te bezuinigen op olie.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_115626547
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:25 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Ja, wou al heel lang een A4, eerst vooral een B5 welke ik nu heb, toen ik uitzicht kreeg op een baan mijzelf heel erg verdiept in het type daarna, de B6. Maar deze was toch aardig buiten budget als je een beetje een net exemplaar wil en daarbij schenen er nogal wat problemen te zijn met de 2.0 benzine motor daarvan en 1.6 vindt ik echt te weinig voor zo'n grote auto.
Dus toch maar terug gekomen op het huidige model. Ik kan er zoveel kanten mee op, alles is wel aan te passen of nog luxer te maken, net hoeveel geld je uit wil geven.
En het rijd zo heerlijk haha.

Ja, ik heb ook niks met die auto's die er zogenaamd snel uit zien en 3x niks presteren.
Ik wil van die van mij gewoon een luxe cruiser maken, vandaar de velgen die ik ook gekocht heb. Beetje een mix tussen sportiviteit en luxe vindt ik zelf maar niet te overdreven.

1.6 is inderdaad erg schraal. Heb je er weleens aan gedacht om een 1.8T blok ofzo in jouw A4 te doen? Lijkt me dat toch wel moet kunnen? En dan ben je meteen een heel stuk sneller zonder het V6 verbruik. :P
Heb eigenlijk nooit in zo'n B5 gezeten/gereden. Maar het zal ongetwijfeld een kwaliteitsproduct zijn.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:42 schreef house_is_a_feeling het volgende:
H-D, kijk in je boekje als je die hebt. Viscositeit is vooral van invloed op de temperatuur waarin je rondrijdt (althans volgens mij boekje). Ik gooide er laatst zo uit m'n hoofd 15w40 in want dat was het goedkoopst (valvoline bij de bouwmarkt, 27 eur voor 5l) wat ik kon vinden, echter was dat temperatuurbereik volgens het boekje tot -10* graden.

*weet ik niet helemaal zeker meer maar het was wel duidelijk dat als ik van de winter naar Polen zou rijden dat ik beter een oliewissel kan doen :')
Hmm ja zal eens kijken voor zo'n diagram idd. 15W40 gooi ik er sowieso nooit in eigenlijk. Volgens mij geeft 15W40 veel minder bescherming bij koude start dan bijv. een 5 of 10W olie. Dringt minder snel door tot alle bewegende delen van de motor enzo.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:50 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dat is zeker waar, daardoor is het ook moeilijk om goed advies van matig advies te onderscheiden. Driekwart van de posters plaatst van die ongefundeerde borrelpraat 'wat een kennis ooit heeft meegemaakt'. Vaak totaal niet vergelijkbaar en daarmee waardeloos. Onderbouwing met wetten e.d. volgt vaak amper. Jammer eigenlijk.

[..]

10W60 ipv 5W40 zou ik niet doen. Heel andere dikte, ze maken niet voor niets verschillende soorten. 5W30 of 10W40 zou nog kunnen, maar deze overstap lijkt me echt te groot.

Ik koop overigens altijd merkolie. Bij m'n vorige budgetauto ging er de meeste goedkope meuk in, maar nu gaat er volsynthetische originele BMW-olie in. Zou zonde zijn als een kwaliteitsapparaat stuk gaat door enkele euro's te bezuinigen op olie.
Ja inderdaad. Teveel van dat soort gezeik in WGR over onderwerpen waar ik gewoon weet waarover ik praat en ik alleen maar bezig ben met borrelpraat discussies verwerpen. Bijna elk topic daar gaat hetzelfde. Iemand stelt een inhoudelijke vraag, vervolgens komen er 2-3 mensen die weten waar ze het over hebben en een juridische onderbouwing geven en vervolgens komen er 5-10 andere users alleen maar onzin schreeuwen. En in de ergste gevallen wil de lokale TS ook alleen maar horen dat ie gelijk heeft en gewoon met een honkbalknuppel z'n gelijk moet gaan halen en schrijft ie deskundige antwoorden ook als onzin af :') WGR heeft/had veel potentie maar er is bar weinig van gerealiseerd.

Over olie: 10W60 gaf Alfa wel zelf ergens aan geloof ik...maar de garage( ook Alfa) doet er 5w40 in...dus dan neem ik aan dat beide kunnen of dat 5W40 zelfs beter is?

Ik probeer ook altijd wel voor merkolie te gaan. Heb altijd wel het idee dat dat beter is dan Action olie ofzo. En van die mooie motoren verdienen ook wel goede olie denk ik dan maar :P

Edit : op het Alfa forum zegt bijna iedereen wel 10W60 want 5W40 te dun bij hoge temperaturen :{

[ Bericht 1% gewijzigd door H-D op 16-08-2012 01:32:59 ]
  donderdag 16 augustus 2012 @ 07:27:24 #165
248821 Rauw.
op je bord.
pi_115631104
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 00:10 schreef H-D het volgende:

[..]

1.6 is inderdaad erg schraal. Heb je er weleens aan gedacht om een 1.8T blok ofzo in jouw A4 te doen? Lijkt me dat toch wel moet kunnen? En dan ben je meteen een heel stuk sneller zonder het V6 verbruik. :P
Heb eigenlijk nooit in zo'n B5 gezeten/gereden. Maar het zal ongetwijfeld een kwaliteitsproduct zijn.

A4 is ook met de 1.8T geleverd inderdaad, een ombouw gaat daarentegen wel een hoop kosten meebrengen, de blokken zitten al tegen de 1500/2000 euro, dan moet je nog remmerij etc aanpassen. + onvoorziene kosten in de ombouw zit je wel op een 3000/3500 euri.

B5 is een mooie degelijke wagen, rijd ook heerlijk. zeker zodra hij verlaagd is met een iets breder wiel/andere ET op de vooras om het onderstuurkarakter iets te onderdrukken.
Sowieso het gevoel bij de auto is heel anders, in zo'n Audi voel je je een boss, in een Peugeot voel je je een loonslaaf.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_115631565
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 07:27 schreef Rauw. het volgende:

[..]

A4 is ook met de 1.8T geleverd inderdaad, een ombouw gaat daarentegen wel een hoop kosten meebrengen, de blokken zitten al tegen de 1500/2000 euro, dan moet je nog remmerij etc aanpassen. + onvoorziene kosten in de ombouw zit je wel op een 3000/3500 euri.

B5 is een mooie degelijke wagen, rijd ook heerlijk. zeker zodra hij verlaagd is met een iets breder wiel/andere ET op de vooras om het onderstuurkarakter iets te onderdrukken.
Sowieso het gevoel bij de auto is heel anders, in zo'n Audi voel je je een boss, in een Peugeot voel je je een loonslaaf.
Haha, precies.
Wat voor verlaging had jij eronder eigenlijk?
Ik wil mijne ook graag een tikke omlaag, maar wel comfort behouden. Blijft een Audi natuurlijk en geen golfje.
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_115631598
Wat ik me altijd afvraag... Waarom zou je hem willen verlagen?

Ik houd wel van een auto die hoog op de poten staat... (nu denk ik ook dat sommige auto's die ik zie rijden bij ons niet eens de straat uit komen, die is namelijk op sommige plekken een behoorlijk eind verzakt!)
pi_115631854
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 08:30 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Wat ik me altijd afvraag... Waarom zou je hem willen verlagen?

Ik houd wel van een auto die hoog op de poten staat... (nu denk ik ook dat sommige auto's die ik zie rijden bij ons niet eens de straat uit komen, die is namelijk op sommige plekken een behoorlijk eind verzakt!)
Omdat het rijgedrag er beter door wordt.
De looks worden sportiever, mits niet te overdreven verlaagd.
It's a lifestyle I guess :D

Ik vind het persoonlijk er veel beter uitzien als er een soort evenwicht zit tussen de band en het spatbord. En dus niet zo'n achterlijke wheelgap.

Dit is dus wat die van mij nu is: beetje suf eigenlijk, te grote banden, kleine velgen en wheelgap. En dan heb ik nog het sportpakket ook, dus moet je nagaan hoe erg dat is zonder :'(



En dan vergelijk je dat met de oude B5 van Rauw:

Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  donderdag 16 augustus 2012 @ 08:54:51 #169
248821 Rauw.
op je bord.
pi_115631941
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 08:28 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Haha, precies.
Wat voor verlaging had jij eronder eigenlijk?
Ik wil mijne ook graag een tikke omlaag, maar wel comfort behouden. Blijft een Audi natuurlijk en geen golfje.
Ik had een Vmaxx schroefset, beviel me heel goed onder de Jetta's (heerlijk stug) maar onder de Audi was hij me te comfortabel, en dan heb ik het over HEEL comfortabel ;) Cruisde wel heerlijk moet ik zeggen.
Misschien wel wat voor jou!

Heb wel besloten dat ik voortaan alleen A-merk schroefsets koop die in hardheid verstelbaar zijn, zodat ik hem precies aan mijn wensen kan aanpassen (niergordel en vullingen vervangen-stug).

Zeker in combinatie met de Lorinsers zou ik gaan kijken naar een hardheid verstelbare set (van bijv Vmaxx vanaf 500 euro meen ik, AP vanaf 150 euro meer.)
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 16 augustus 2012 @ 09:00:18 #170
248821 Rauw.
op je bord.
pi_115632016
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 08:30 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Wat ik me altijd afvraag... Waarom zou je hem willen verlagen?

Ik houd wel van een auto die hoog op de poten staat... (nu denk ik ook dat sommige auto's die ik zie rijden bij ons niet eens de straat uit komen, die is namelijk op sommige plekken een behoorlijk eind verzakt!)
Veel fijner weggedrag, lager zwaartepunt waardoor je icm bredere wielen/etwaarden erg stabiel in de bocht ligt.

Overigens kom ik vrijwel alle straten in en uit hoe verlaagd ik ook ben, mensen zijn vaak te bang.
Enige echte probleempunten zijn van die biggenruggen/paddestoelen en korte drempels met paaltjes aan de zijkant, maar die probeer ik zoveel mogelijk te ontwijken.
en anders:
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_115632081
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 09:00 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Veel fijner weggedrag, lager zwaartepunt waardoor je icm bredere wielen/etwaarden erg stabiel in de bocht ligt.

Overigens kom ik vrijwel alle straten in en uit hoe verlaagd ik ook ben, mensen zijn vaak te bang.
Enige echte probleempunten zijn van die biggenruggen/paddestoelen en korte drempels met paaltjes aan de zijkant, maar die probeer ik zoveel mogelijk te ontwijken.
en anders:
[ afbeelding ]
Als ze dat stukje bij ons niet binnenkort eens gaan versterken, denk ik dat er over niet al te lange tijd een deel van de weg in het haventje ligt :P Je duikt daar echt een heel end naar beneden!

En smaken verschillen, want ik vind het erg lelijk wanneer er bijna geen band meer om de velg ligt en de band ook nog bijna de kast aanraakt... (zoals die van jou, Rauw).
pi_115632223
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 08:54 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik had een Vmaxx schroefset, beviel me heel goed onder de Jetta's (heerlijk stug) maar onder de Audi was hij me te comfortabel, en dan heb ik het over HEEL comfortabel ;) Cruisde wel heerlijk moet ik zeggen.
Misschien wel wat voor jou!

Heb wel besloten dat ik voortaan alleen A-merk schroefsets koop die in hardheid verstelbaar zijn, zodat ik hem precies aan mijn wensen kan aanpassen (niergordel en vullingen vervangen-stug).

Zeker in combinatie met de Lorinsers zou ik gaan kijken naar een hardheid verstelbare set (van bijv Vmaxx vanaf 500 euro meen ik, AP vanaf 150 euro meer.)
Hmm. Opmerkelijk, aangezien vmaxx nou niet bepaald een top merk is, athans als ik alle reviews moet geloven.
Heb inderdaad naar AP zitten kijken, maar 540 euro voor vmaxx en in nog de in hardheid verstelbare ook is erg interessant.

Moet wel uitkijken aangezien die lorinsers gelijk liggen aan de spatbord rand, dus ze vallen er niet binnen. Misschien met wat camber wel, maar dat moet ik nog maar zien.

Heb wel besloten om voor 225-40-18 voor te gaan en achter 235-40-18 achter.
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  donderdag 16 augustus 2012 @ 09:20:43 #173
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_115632344
Vind de Lolvo wel prima op z'n wielen staan zo. 't Is toch meer een relaxte zeilboot dan een racemonster :P.

It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_115632604
Ja, tuurlijk. Maar spannend ziet die er niet uit.
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  donderdag 16 augustus 2012 @ 09:35:24 #175
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_115632647
Nee, maar als ik voor spannend ging had ik wel iets anders aangeschaft.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')