quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:01 schreef H-D het volgende:
[..]
Vind je een vrouwenstem niet rustiger eigenlijk? Minder indringend.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:01 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik just van mannenstemmen. Die vrouwenstemmen zijn mij vaak te schel (vind vrouwelijke zangeressen over het algemeen ook niets...)
quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik red me al een jaartje heel erg goed zonder navi, ik kom eigenlijk overal zonder al te veel moeite, heel af en toe pak ik alleen google maps er even bij op de telefoon.
Voorbereiding is het halve werk.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:35 schreef H-D het volgende:
Ik vind navi wel relax gewoon. Hoef ik ook niet zo met de weg zoeken bezig te zijn.
Ja klopt maar dan moet ik het weer opschrijven/uitprinten en daarop kijken enzo...allemaal omslachtigerquote:
Misschien is het voor mij ook wel makkelijker onthouden omdat ik dagelijks met wegen/kaarten werk.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:39 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja klopt maar dan moet ik het weer opschrijven/uitprinten en daarop kijken enzo...allemaal omslachtiger
Ja, want dat doe ik zelf wel! (je had hier rechtsaf gemoeten, eikel, ik zei het, Tom zei het en die muts* zei het ook al! En op de borden staat het ook al een tijdje....)quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:36 schreef Rauw. het volgende:
Overigens heb ik ook liever een mannenstem uit navigatiesystemen, op een of andere manier trek ik zo'n vrouw niet die me rond loopt te commanderen.
Ja, nog een voordeel van losse navigatie boven een ingebouwde. Ik kan m'n Tom thuis instellen, de avond van te voren al.quote:
Ik kijk thuis hoe ik ongeveer moet rijden en gebruik Tom meestal als backup. Als er wegwerkzaamheden zijn, waardoor jouw afslag bijvoorbeeld niet te bereiken is. Toen we uit Spanje terug reden, zaten we op de snelweg van Luxemburg naar Keulen. Lag die snelweg eruit! Zonder Tom hadden we deze ook niet zo snel terug gevonden (die Duitsers snappen nog niet zoveel van omleidingsborden volgens mij...)quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:52 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik red me meestal wel met thuis al op Google Maps kijken . Sowieso weet je dan veel beter waar je bent dan wanneer je met navigatie loopt te kloten.
Lijkt me ook echt relaxed inderdaad!quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:40 schreef H-D het volgende:
[..]
Of dat inderdaad
[..]
Ja dat heb ik nu vind het helemaal geweldig
Ga je dat inbouwen zoals op de foto? Want je kan gewoon die unit in jouw Audi doen toch?
En dat alles moet je nog eens zien te vinden, van dat spul is er in europa niet veel geleverd dus zou je snel op de US uitkomen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:22 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt relaxed inderdaad!
Nee, had ik het maar. heb nu een pre facelift middenconsole welke ook nog eens 1 DIN is. Dus moet nieuwe climatecontrol unit en middenconsole van een facelift met dubbel din erin bouwen en dan nog eens een navigate plus unit en een tellerbak met BIS volgens mij.
Ben zo honderden euro's verder
Rijdt 't een beetje?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:54 schreef Rauw. het volgende:
Do, Peugeot mattie.
Ik heb zoeen van de zaak:
[ afbeelding ]
een beetje.quote:
Ik heb namelijk ook gekeken naar een 207.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
een beetje.
Vind het allemaal maar licht en nieuw aandoen.
Klopt! Dus een hele zoektocht en een hoop geld. Miss komt t ooit nog eens, maar navi op mn phone is ook prima. Alleen nog even een brodit houder scoren.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:18 schreef Rauw. het volgende:
[..]
En dat alles moet je nog eens zien te vinden, van dat spul is er in europa niet veel geleverd dus zou je snel op de US uitkomen.
Je mag al mijn part eens komen proefrijden (al is dat een best stuk rijden voor je).quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:21 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb namelijk ook gekeken naar een 207.
Kan ik misschien net zo goed naar de dealer rijden en daar een proefrit doen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Je mag al mijn part eens komen proefrijden (al is dat een best stuk rijden voor je).
Balen dan.quote:
Ik kan heus wel kaartlezen en met googe maps een route maken maar dan moet ik extra moeite doen en nadenken terwijl ik ook gewoon autonavi heb. Bij mij is dan de keus snel gemaaktquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Misschien is het voor mij ook wel makkelijker onthouden omdat ik dagelijks met wegen/kaarten werk.
Hmm kun je dan niet beter sparen voor een nieuwere Audi? Of wil je deze sowieso nog heel lang houden?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:22 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt relaxed inderdaad!
Nee, had ik het maar. heb nu een pre facelift middenconsole welke ook nog eens 1 DIN is. Dus moet nieuwe climatecontrol unit en middenconsole van een facelift met dubbel din erin bouwen en dan nog eens een navigate plus unit en een tellerbak met BIS volgens mij.
Ben zo honderden euro's verder
Gewoon SlamFM!quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:13 schreef Mikkie het volgende:
Klinkt inderdaad als veel investering voor weinig profijt, want je hebt alsnog een verouderd systeem (of koop je een aftermarket dubbeldin?)
Ik ga straks maar eens een aux-kabeltje bestellen, kan ik na twee jaar eindelijk een mp3-speler aan m'n radio hangen .
Dan luister ik nog liever naar de motor en het geruis van de banden.quote:
Hear, hear!quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan luister ik nog liever naar de motor en het geruis van de banden.
Ja klopt in btnl is het wel heel handig. Maar heb je geen BMW CD speler erin dan ofzo?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:18 schreef Mikkie het volgende:
Vaak genoeg, maar zo af en toe is je eigen muziek wel lekker. Vooral op langere ritten in het buitenland, hoef je niet al die Franse chansons of dat Duitse gelul te horen
SlamFM! + motor geluid. Dat is het beste.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan luister ik nog liever naar de motor en het geruis van de banden.
Zegt radio Veronica genoeg?quote:
Als er geen CD ofzo in zit wel ja..quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:25 schreef H-D het volgende:
[..]
Die heb jij altijd? Is opzich ook wel aardig
CD's doe ik echt bijna nooit meer eigenlijkquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als er geen CD ofzo in zit wel ja..
Jawel, gewoon de standaard speler. Sterker nog, heb bewust een mp3-variant erin gehengeld. Maar die weigert nogal eens als er lichte krassen op de cd zitten en da's in een auto al gauw gebeurd. Bovendien loop je de hele tijd te klungelen met cd's. Met zo'n aansluiting werk je je mp3-speler ergens mooi weg, maar heb je altijd voldoende verschillende muziek bij jequote:Op maandag 13 augustus 2012 21:22 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja klopt in btnl is het wel heel handig. Maar heb je geen BMW CD speler erin dan ofzo?
LP's past zo moeilijkquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:28 schreef H-D het volgende:
[..]
CD's doe ik echt bijna nooit meer eigenlijk
Heb je zo'n premium BMW sound system met tig speakers?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jawel, gewoon de standaard speler. Sterker nog, heb bewust een mp3-variant erin gehengeld. Maar die weigert nogal eens als er lichte krassen op de cd zitten en da's in een auto al gauw gebeurd. Bovendien loop je de hele tijd te klungelen met cd's. Met zo'n aansluiting werk je je mp3-speler ergens mooi weg, maar heb je altijd voldoende verschillende muziek bij je
Dat kan zelfs niet meer in mijn autoquote:
Vroeger wel.quote:
In mijn oude Volvo zat nog de originele cassette spelerquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat kan zelfs niet meer in mijn auto
In mijne zat een oude Pioneer radio/cd.. Is nu naar mijn zus haar Swift verhuisd .. Heb zelf vorig jaar een tweedehands nieuwere Pioneer gekochtquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:37 schreef H-D het volgende:
[..]
In mijn oude Volvo zat nog de originele cassette speler
Owja das wel handig dan. hoe gaat met je Megane plannen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
In mijne zat een oude Pioneer radio/cd.. Is nu naar mijn zus haar Swift verhuisd .. Heb zelf vorig jaar een tweedehands nieuwere Pioneer gekocht
Nog niks concreets.. Eerst over een paar weken weer naar school/stage. Weet in ieder geval dat het wel goed te betalen moet zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:55 schreef H-D het volgende:
[..]
Owja das wel handig dan. hoe gaat met je Megane plannen?
Ooh het is wel meer middellange termijn?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nog niks concreets.. Eerst over een paar weken weer naar school/stage. Weet in ieder geval dat het wel goed te betalen moet zijn.
Ja precies. Ergens dit schooljaar wil ik wel wat anders.. Of ik raak weer gehecht aan mijn bakkie en t gebeurd niet .. Van de week een andere veerpoot op de kop getikt dus als die er onder zit is hij weer APK klaar voor zover ik weet. En dat voor 3 tientjesquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:19 schreef H-D het volgende:
[..]
Ooh het is wel meer middellange termijn?
Raak je er opnieuw gehecht aan of nog gehechter?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja precies. Ergens dit schooljaar wil ik wel wat anders.. Of ik raak weer gehecht aan mijn bakkie en t gebeurd niet .. Van de week een andere veerpoot op de kop getikt dus als die er onder zit is hij weer APK klaar voor zover ik weet. En dat voor 3 tientjes
Dat is vaak idd zo.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:51 schreef FalleNk810i het volgende:
Ga het ook voorlopig niet inbouwen, maar mocht ik goedkoop zoiets vinden dan is het een ander verhaal!
Heb nu nog een met cassete speler haha en geen cd. Maar blijft mooi zitten want originele HU is echt 10x zo mooi als zo'n lelijk aftermarket ding.
Meestal opnieuw aan gehecht.. Eerste autootje hequote:Op maandag 13 augustus 2012 22:23 schreef H-D het volgende:
[..]
Raak je er opnieuw gehecht aan of nog gehechter?
Klopt is altijd speciaalquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Meestal opnieuw aan gehecht.. Eerste autootje he
Zo'n Harman-Kardon set...helaas niet. Maar goed, met de muziek die ik draai is dat ook niet zo belangrijk .quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:32 schreef H-D het volgende:
[..]
Heb je zo'n premium BMW sound system met tig speakers?
Wat draai jij dan meestal?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo'n Harman-Kardon set...helaas niet. Maar goed, met de muziek die ik draai is dat ook niet zo belangrijk .
Heeft ook niet m'n grootste prioriteit moet ik zeggen. Een andere auto zou een aantal opties per se moeten hebben de rest is 'voorkeur', en de HK-set staat daarop. En dan nog ergens onderaan, heeft geen prioriteit
Aah oke ik draai ook niet vaak op knalhard volume . Nooit eigenlijk. Maar het moet wel goed zijn. Niet zo'n blikken geluid.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:38 schreef Mikkie het volgende:
Van alles. Vaak radio, soms trance of van die popdance, soms 90's, Nederlandstalig, whatevâh. Maar niet vaak op knalhard volume, meestal ter vermaak. En dan hoor ik echt niet zo goed of de kwaliteit nou beter of slechter is. Zo'n audiofiel ben ik niet.
Daarom heb ik naast een andere headunit ook andere speakers .. Je moet wat als je soms een beetje hard je rock en metal op hebt staanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:44 schreef H-D het volgende:
[..]
Aah oke ik draai ook niet vaak op knalhard volume . Nooit eigenlijk. Maar het moet wel goed zijn. Niet zo'n blikken geluid.
Vraag je dit aan mij of....?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:03 schreef Sjoegerd het volgende:
Wat ik me soms afvraag, waar betalen sommige studenten van die dikke auto's van? Gaan ze nooit uit ofzo
Nee in het algemeen.. Maar jij studeert toch ook nog en gaat nu van een 940 naar een 166? Zoja, waar doe je het van?quote:
Het was een 960 eigenlijk maar uhm nja werken en zoals jij ook al zei prioriteiten stellen. dus niet elke week ¤100 verdrinken in de kroegquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee in het algemeen.. Maar jij studeert toch ook nog en gaat nu van een 940 naar een 166? Zoja, waar doe je het van?
Punt is alleen werk te vinden .. Heb wel een bijbaantje voor op de zaterdag maar om nou te zeggen dat het een goudmijntje is. En daarnaast vind ik t gewoon leuk en belangrijk om in de kroeg te hangen, naar concerten te gaan, lekker uit eten..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:30 schreef H-D het volgende:
[..]
Het was een 960 eigenlijk maar uhm nja werken en zoals jij ook al zei prioriteiten stellen. dus niet elke week ¤100 verdrinken in de kroeg
Kijk tuurlijk doe ik dat soort dingen oooook maar je moet het goed balanceren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Punt is alleen werk te vinden .. Heb wel een bijbaantje voor op de zaterdag maar om nou te zeggen dat het een goudmijntje is. En daarnaast vind ik t gewoon leuk en belangrijk om in de kroeg te hangen, naar concerten te gaan, lekker uit eten..
Wat doe je voor werk en hoeveel uur per week?
Hard werken of rijke ouders / combinatie van die 2quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:03 schreef Sjoegerd het volgende:
Wat ik me soms afvraag, waar betalen sommige studenten van die dikke auto's van? Gaan ze nooit uit ofzo
Dat was de reden waarom onze Yaris ook alleen een cassette speler had. Ik heb er toen wel naar zitten kijken, maar vond het gewoon lelijk.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:51 schreef FalleNk810i het volgende:
Ga het ook voorlopig niet inbouwen, maar mocht ik goedkoop zoiets vinden dan is het een ander verhaal!
Heb nu nog een met cassete speler haha en geen cd. Maar blijft mooi zitten want originele HU is echt 10x zo mooi als zo'n lelijk aftermarket ding.
Ja, dat mis ik een beetje, een ingang voor een externe MP3 speler. De CD speler kan wel MP3 CD's lezen, maar het is gewoon makkelijker als ik die simpele 4Gb speler kan gebruike ipv die stapel CD's... (nee, geen DVD speler)quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jawel, gewoon de standaard speler. Sterker nog, heb bewust een mp3-variant erin gehengeld. Maar die weigert nogal eens als er lichte krassen op de cd zitten en da's in een auto al gauw gebeurd. Bovendien loop je de hele tijd te klungelen met cd's. Met zo'n aansluiting werk je je mp3-speler ergens mooi weg, maar heb je altijd voldoende verschillende muziek bij je
Tja, die tijd staat er weer aan te komen: oogst. En dan een regenbuitje. En dan is mijn auto niet meer blauw, maar grijs/zwart Wassen heeft dan ook geen zin meer, want voordat ik dan weer de straat uit ben is hij weer viesquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:35 schreef Mikkie het volgende:
Ik reed laatst tijdens een regenbui op een zandpad. Nu ziet m'n auto er helemaal niet meer uit .
Maar no way dat ik 'm ga wassen
Ik vond het zelfs zonde van m'n geld om m'n rijbewijs te halen... Dus zelfs al had ik een rijbewijs gehad in mijn studententijd, had ik waarschijnlijk nooit een auto gekocht...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 07:57 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hard werken of rijke ouders / combinatie van die 2
Heb sinds een weekje ook elke dag Slam opstaan onderweg naar het werk, die dance kneitertjes doen me toch wel goed op de vroege morgen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:35 schreef FalleNk810i het volgende:
Stagevergoeding, daarvan heb ik echt veel aan mn auto's uitgegeven. Nu fulltime job
Owja, H-D: Slam FM
Precies, daarom gisteren de boel besteld, met een beetje geluk is 't van 't weekend binnen (als de buitenlandse sites snel verzenden).quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:02 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ja, dat mis ik een beetje, een ingang voor een externe MP3 speler. De CD speler kan wel MP3 CD's lezen, maar het is gewoon makkelijker als ik die simpele 4Gb speler kan gebruike ipv die stapel CD's... (nee, geen DVD speler)
Mja, mij boeit het ook niet gek veel. Wel even een stofzuigertje door het interieur halen van de week.quote:[..]
Tja, die tijd staat er weer aan te komen: oogst. En dan een regenbuitje. En dan is mijn auto niet meer blauw, maar grijs/zwart Wassen heeft dan ook geen zin meer, want voordat ik dan weer de straat uit ben is hij weer vies
Nee, dat niet, maar zo erg is het ook echt niet. Maar het is geen supergeluid zoals je van een BMW standaard wel een beetje zou verwachten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:44 schreef H-D het volgende:
[..]
Aah oke ik draai ook niet vaak op knalhard volume . Nooit eigenlijk. Maar het moet wel goed zijn. Niet zo'n blikken geluid.
Kwestie van prioriteiten . Ik had ook een auto toen ik studeerde. En was uitwonend en betaalde als zelf, geen toelages van ouders of stufi. Kwestie van hard werken in je vrije uurtjes. En geloof me, ik hing toch zeker wel een avond of twee, drie per week in de kroeg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:03 schreef Sjoegerd het volgende:
Wat ik me soms afvraag, waar betalen sommige studenten van die dikke auto's van? Gaan ze nooit uit ofzo
Jup, zeker lekker die oude nr's!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:57 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Heb sinds een weekje ook elke dag Slam opstaan onderweg naar het werk, die dance kneitertjes doen me toch wel goed op de vroege morgen.
Pakketje al binnen?
Zou wel moeten want ik heb de koerier de pakketten op zien pikken tegen 3 uur zaterdagmiddag, dus had verwacht dat hij er gisteren al zou zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:13 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Jup, zeker lekker die oude nr's!
Nee, gisteren nog niet. Zal vandaag wel komen denk ik zo.
Ach, ik heb er geen haast bij en ik geloof best dat die wel aankomt vandaag. Of hij is gisteren niet afgenomen door mijn broertje omdat die niet thuis was en ik ook niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:16 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zou wel moeten want ik heb de koerier de pakketten op zien pikken tegen 3 uur zaterdagmiddag, dus had verwacht dat hij er gisteren al zou zijn.
Ik kan de CTR als het goed is vanmiddag ophalen, morgen krijg ik een goodie binnen die gemonteerd kan worden. Dit weekend een VAG meeting pakken. Lekker leven zo.
Haha, jij hebt een hotel daar dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:21 schreef Rauw. het volgende:
Zeker MIVW!
Zaterdagochtend gas erop, tegen de middag pils erin en tot diep in de nacht het verstand eruit.
Precies het is idd prioriteiten stellen. Ik heb ook altijd vrij veel gewerkt naast m'n studie en dan kan je dat allemaal wel prima betalen. Gaat alleen volgend jaar niet helemaal meer lukken mja moet ook een keer afstuderenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Precies, daarom gisteren de boel besteld, met een beetje geluk is 't van 't weekend binnen (als de buitenlandse sites snel verzenden).
[..]
Mja, mij boeit het ook niet gek veel. Wel even een stofzuigertje door het interieur halen van de week.
[..]
Nee, dat niet, maar zo erg is het ook echt niet. Maar het is geen supergeluid zoals je van een BMW standaard wel een beetje zou verwachten.
[..]
Kwestie van prioriteiten . Ik had ook een auto toen ik studeerde. En was uitwonend en betaalde als zelf, geen toelages van ouders of stufi. Kwestie van hard werken in je vrije uurtjes. En geloof me, ik hing toch zeker wel een avond of twee, drie per week in de kroeg.
Wat je vaak ziet is dat ze een bepaalde luxe willen en daarvoor lenen. Dat komt doordat ze naast hun studie geen 20 uur willen werken om hun dure levensstijl te bekostigen. Ik deed dat wel en kon daardoor alles doen wat ik wilde. Alleen je weken zitten zo vol
Gelukkig nog iemand die wel fan isquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:35 schreef FalleNk810i het volgende:
Stagevergoeding, daarvan heb ik echt veel aan mn auto's uitgegeven. Nu fulltime job
Owja, H-D: Slam FM
Haha, ja dat is inderdaad waar ook. Ik ken alleen niet echt veel mensen. Was voornamelijk actief op het polo forum en niet echt op volksforum bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:15 schreef Rauw. het volgende:
Joh ik heb ook geen VAG meer, ga puur voor de gezelligheid.
Nee, precies daarom. Helpt ook niet mee dat 95% van mijn vrienden niet echt iets om auto's geeft.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:39 schreef Rauw. het volgende:
Ik ken wel een hoop mensen, maar de meeste buiten fora om. Maar kan me voorstellen dat als je niet zo'n bekende bent dat het niet echt uitnodigt.
Jup, kan me dat gezeik van vorig jaar nog wel herinneren bij MIVW over die selectie van auto's. Wie wel naar dat eerste gedeelte mocht en wie niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:53 schreef Rauw. het volgende:
Dat is ook waar het allemaal om gaat, plezier hebben. Vergeten veel mensen helaas, pokaljagers
Tja, ik vind dat mensen voor zichzelf na moeten denken of hun spullen wel mooi genoeg zijn om mee te showen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Logisch toch dat ze selecteren.
Goed zoeken er zijn HU's die niet zo schreeuwerig zijn. Ik hoop trouwens dat de mensen hierboven die een serieus geluidssysteem hebben/willen wel doorhebben dar naar SlamFM luisteren (en dan heb ik het niet eens over de muziek zelf, maar meer over het medium) hun systeem geen eer aan doen he.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:51 schreef FalleNk810i het volgende:
Ga het ook voorlopig niet inbouwen, maar mocht ik goedkoop zoiets vinden dan is het een ander verhaal!
Heb nu nog een met cassete speler haha en geen cd. Maar blijft mooi zitten want originele HU is echt 10x zo mooi als zo'n lelijk aftermarket ding.
Ja, klopt. Maar hun selectie sloeg gewoon nergens op. Dr stonden echt een aantal pauper bakken tussen terwijl op de plek waar de rest mocht staan veel nettere auto's stonden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Logisch toch dat ze selecteren.
Klopt, maar die zijn ook weer een stuk duurder. Maar als ze dan niet schreeuwerig zijn dan steken ze weer uit, of zijn ze te smal. Altijd wel watquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Goed zoeken er zijn HU's die niet zo schreeuwerig zijn. Ik hoop trouwens dat de mensen hierboven die een serieus geluidssysteem hebben/willen wel doorhebben dar naar SlamFM luisteren (en dan heb ik het niet eens over de muziek zelf, maar meer over het medium) hun systeem geen eer aan doen he.
Rond lopen kloten met FLAC en Apple Lossless is ook weer overdreven maar radio is uit zichzelf bagger kwaliteit.
Ja, op het moment dat je dezelfde track vergelijkt dan zal het wel opvallen inderdaad. Maar verder valt het mij nooit zo op. Alleen een goede bass is een vereiste. Techno zonder bassquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:04 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik bedoel ermee dat je het verschil tussen een 320kbit cbr mp3'tje en een radiostream heel goed kan horen, audiofiel of niet. Radio komt er bij mij niet aan, of ik moet op het moment echt even mijn ipod zat zijn.
Dikke lul, kwaliteit wat zegt mij dat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Goed zoeken er zijn HU's die niet zo schreeuwerig zijn. Ik hoop trouwens dat de mensen hierboven die een serieus geluidssysteem hebben/willen wel doorhebben dar naar SlamFM luisteren (en dan heb ik het niet eens over de muziek zelf, maar meer over het medium) hun systeem geen eer aan doen he.
Rond lopen kloten met FLAC en Apple Lossless is ook weer overdreven maar radio is uit zichzelf bagger kwaliteit.
Ik wil gewoon wat rustige muziek of geklets horen op de achtergrond. En ja, dat verschil hoor je wel, maar is voor mij niet de moeite waard. Ik vind radio goed genoeg. Dus hij staat tegenwoordig gewoon standaard op Radio2 (is een van de weinige zenders die we nog goed kunnen ontvangen, totdat die toren bij Smilde weer operationeel is...)quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:04 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik bedoel ermee dat je het verschil tussen een 320kbit cbr mp3'tje en een radiostream heel goed kan horen, audiofiel of niet. Radio komt er bij mij niet aan, of ik moet op het moment echt even mijn ipod zat zijn.
Dat weet ik. Maar voor de keren dat ik een CD oid draai moet het gewoon goed zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Goed zoeken er zijn HU's die niet zo schreeuwerig zijn. Ik hoop trouwens dat de mensen hierboven die een serieus geluidssysteem hebben/willen wel doorhebben dar naar SlamFM luisteren (en dan heb ik het niet eens over de muziek zelf, maar meer over het medium) hun systeem geen eer aan doen he.
Rond lopen kloten met FLAC en Apple Lossless is ook weer overdreven maar radio is uit zichzelf bagger kwaliteit.
Onder het wiel leggen...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:56 schreef monsterd. het volgende:
De carisma is zojuist voorzien van mooie lakstrepen, getekend door ons 3 jarig buurmeisje
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:56 schreef monsterd. het volgende:
De carisma is zojuist voorzien van mooie lakstrepen, getekend door ons 3 jarig buurmeisje
Zet hun voorstel anders eerst even op zwart-wit Het is al heel fijn dat ze zelf aanbieden om het op te lossen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:12 schreef monsterd. het volgende:
Tja, zo'n kind heeft niet eens het besef dat wat ze doet fout is. De buren hebben zelf een garage en nu hebben ze voorgesteld om hem zelf naar de spuiter te brengen die naast hun garage zit. House is daar voorlopig mee akkoord gegaan, even zien hoe dat verder loopt..
Enig idee of we aangifte moeten doen ofzo? We willen natuurlijk wel het normaal met de buren oplossen, maar ik heb geen zin straks in onkenningen etc.
Bij jou ook al niet? Bij mij verklaart ook iedereen me voor gek omdat ik een BMW rij. Ik ben een patser en een aso, blijkbaar. Zelf komen ze allemaal aankakken met Corsaatjes, Ka's en Alto's. !quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:50 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Nee, precies daarom. Helpt ook niet mee dat 95% van mijn vrienden niet echt iets om auto's geeft.
Ach, doe het voor mezelf en vermaak me prima met mijn hobby
Jezus wat erg moet je dat ook nog aanhoren. Gebruiken ze ook echt die woorden?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bij jou ook al niet? Bij mij verklaart ook iedereen me voor gek omdat ik een BMW rij. Ik ben een patser en een aso, blijkbaar. Zelf komen ze allemaal aankakken met Corsaatjes, Ka's en Alto's. !
Ze vinden auto's wel mooi en chill en alles, maar zodra ik erover ga lullen dan boeid het ze al niet meer of hebben ze geen idee waarover ik het heb hahaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bij jou ook al niet? Bij mij verklaart ook iedereen me voor gek omdat ik een BMW rij. Ik ben een patser en een aso, blijkbaar. Zelf komen ze allemaal aankakken met Corsaatjes, Ka's en Alto's. !
Maar geen autoliefde dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:06 schreef Mikkie het volgende:
Het woord 'aso' valt nogal eens icm BMW ja . Maar goed, da's ook een beetje jennen en voldoen aan 't stigma. Ze denken vooral dat BMW rijden knetterduur is, wat op zich meevalt als je nog eens iets zelf kan doen. Zelf willen ze vooral goedkoop rijden.
Jaa idd. Ik denk er ook niet echt overna eigenlijk. Wat is eigenlijk een stereotype Alfa rijder?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:19 schreef Mikkie het volgende:
Jep. En al gedraag je je 95% van de tijd gewoon netjes en rij je soms iets boven de Vmax... zo gauw je een keer een ontzettende linksplakker rechts voorbij rolt ben je meteen weer 'die aso'.
Het heeft me nooit echt geboeid en dat doet het nog steeds niet, maar ergens is het wel treurig hoe snel mensen oordelen
Iedereen vindt zijn eigen auto prachtig dus dan wordt het alsnog drukquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Tja, ik vind dat mensen voor zichzelf na moeten denken of hun spullen wel mooi genoeg zijn om mee te showen.
Maar gezien ze dat niet kunnen is het wel logisch.
Iemand die geen problemen heeft met auto's die in de folder al roesten .quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:30 schreef H-D het volgende:
[..]
Jaa idd. Ik denk er ook niet echt overna eigenlijk. Wat is eigenlijk een stereotype Alfa rijder?
Hmm klopt ook wel. Ik ken twee enorme Alfa fanboys en voor beiden gaat dat wel op. Misschien voor mezelf ook wel danquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Iemand die geen problemen heeft met auto's die in de folder al roesten .
Neh, ook zo'n gruwelijk vooroordeel. Ik denk dat Alfa-rijders geen stereotype opgeplakt krijgen van anderen, ze omschrijven zichzelf altijd als fijnproevers die van Italiaans design houden.
De GT is ook heel mooi. De hele 159 vind ik mooi. En natuurlijk de 166 want anders koop ik 'm niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:27 schreef Mikkie het volgende:
Of het echter waar is, waag ik te betwijfelen. Zat Alfa's waar ik niet zo veel aan vindt. De 159 heeft wel een gruwelijk goed geslaagde neus, dat dan weer wel.
Oooook leuk. maar heb liever Sedans over algemeenquote:
Ik hou daar juist van. Sportief maar toch elegant.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:46 schreef Mikkie het volgende:
GT is ook aardig ja, die Mito en Giulietta vind ik niet zo. Maar de dashes vind ik vaak zo matig. Die tellers in kokers, stuurtje en middenconsole, op de één of andere manier trekt dat me totaal niet...
Liever GT voor erbijquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:50 schreef FalleNk810i het volgende:
Ja klopt! Interieur valt mij ook altijd tegen, te sportieve look? Hou liever van wat zakelijkers.
Exterieur van alfa's zijn inderdaad wel prachtig.
Ja sedan sowieso maar zo'n Brera spider voor erbij?:D
Is mij net te zakelijk weer hoewel de kwaliteit natuurlijk niks te wensen over laat. Maar das iets andersquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:06 schreef Mikkie het volgende:
Oeh, de Brera ja! Veel te klein en onpraktisch van binnen, maar wel een vette kar .
Maar inderdaad, geef mij qua interieur maar Audi of BMW. Met Mercedes heb ik dan weer helemaal niets (een uitzondering daargelaten).
Meeste liefhebbers hebben vaak nog genoeg op hun eigen spullen aan te merken anders.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Iedereen vindt zijn eigen auto prachtig dus dan wordt het alsnog druk
Duitsquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:52 schreef H-D het volgende:
[..]
Liever GT voor erbij
Maar jij en Mikkie zijn meer Duits georienteerd denk ik
Ojee, ga je me stalken?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:09 schreef H-D het volgende:
Wat hou jij van WGR btw is geing ik kwam/postte er eerst ook heel vaak
Nah Duits ( en eigenlijk ook alleen BMW, een enkele Audi en Porsche ) staan bij mij toch echt op nr. 3. en ondanks dat ik een aantal modellen heeel erg mooi vind denk ik dat ik er nooit snel een zal aanschaffen ofzo.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:17 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Duits
Al hoewel je soms niet snapt hoe duitsers zulke mooie smaakvolle auto's kunnen maken. Als je die duitsers zelf ziet
Nee hoor ik kom er eigenlijk nooit meer een fatsoenlijk advies had toch heel vaak geen zin omdat er daar bepaalde figuren rondlurken die altijd meteen weer allerlei onzin beginnen te toeteren en beweren dat je er toch niks vanaf weet. Kom eigenlijk alleen nog in PTA en rechtentopic in SESquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:22 schreef Mikkie het volgende:
Zo had ik 't nog nooit bekeken
[..]
Ojee, ga je me stalken?
geen gevoelquote:Op woensdag 15 augustus 2012 07:21 schreef Rauw. het volgende:
Alfa Rommeleo hou op met me, dan maar op de fiets.
Eeuh, dat zal ik dan wel zijn, Heb sinds 2010 een Alfa Mito in de lease.quote:Jaa idd. Ik denk er ook niet echt overna eigenlijk. Wat is eigenlijk een stereotype Alfa rijder?
Mito vind ik een hele mooie auto om te zien( zeker in dat segment is het naar mij mening één van de mooiste/beste keuzes) maar ik vind 'm niet zo heel comfortabel om langere afstanden. Maargoed dat is ook best persoonlijk natuurlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:50 schreef Sabata het volgende:
[..]
Eeuh, dat zal ik dan wel zijn, Heb sinds 2010 een Alfa Mito in de lease.
[ afbeelding ]
inmiddels 100.000 km verder en zeer tevreden met dit kleine scheurijzertje. Ietwat comfortabeler dan de Mini Cooper die ik hiervoor had en meer punch dankzij de turbo.
Het zit een beetje in de familie vrees ik, Pa had een Duetto spider en een oude Giulia. Heb hem voor de lol ook meegenomen toen ik ging proefrijden in een Mito als "connaisseur"
Er zijn weinig auto's die ik lelijk vind (kuchmultiplakuch) maar Alfa's zitten niet in het lijstje van auto's die ik aantrekkelijk vind. Ik houd van symmetrie en deze is gewoon niet symmetrisch...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:50 schreef Sabata het volgende:
[..]
Eeuh, dat zal ik dan wel zijn, Heb sinds 2010 een Alfa Mito in de lease.
[ afbeelding ]
inmiddels 100.000 km verder en zeer tevreden met dit kleine scheurijzertje. Ietwat comfortabeler dan de Mini Cooper die ik hiervoor had en meer punch dankzij de turbo.
Het zit een beetje in de familie vrees ik, Pa had een Duetto spider en een oude Giulia. Heb hem voor de lol ook meegenomen toen ik ging proefrijden in een Mito als "connaisseur"
Maar ook zeker niet elke Alfa, vind ik dan weer. Zo'n 147 is het voor mij net niet, net als de Audi A3. Vindt er weinig aan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:06 schreef H-D het volgende:
Vind dat Alfa één van de weinige merken(dus niet de enige voor dat sommige mensen beginnen ) is die auto's maken die echt om te rijden zijn. Met een gevoel, een emotie. Een passie. Niet om afstandelijk en emotieloos in auto te rijden.
Die 147 vind ik persoonlijk ook te klein maar vind 'm wel heel mooi om te zien. En het rijdt leuk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:09 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Maar ook zeker niet elke Alfa, vind ik dan weer. Zo'n 147 is het voor mij net niet, net als de Audi A3. Vindt er weinig aan.
Nee, want heb je nog steeds die uitsparing aan de zijkant!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:05 schreef FalleNk810i het volgende:
Dan hang je de kentekenplaat in t midden?
Ik vind dat eigenlijk maar geneuzel in de ruimte .quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:06 schreef H-D het volgende:
Vind dat Alfa één van de weinige merken(dus niet de enige voor dat sommige mensen beginnen ) is die auto's maken die echt om te rijden zijn. Met een gevoel, een emotie. Een passie. Niet om afstandelijk en emotieloos in auto te rijden.
Als je uit een Mini komt zit alles als een zetel Maar ik vind de Mito idd comfortabeler dan bv, de Giullietta. Daar kon ik ondanks een weekje rijden geen goede zit in vinden.quote:Mito vind ik een hele mooie auto om te zien( zeker in dat segment is het naar mij mening één van de mooiste/beste keuzes) maar ik vind 'm niet zo heel comfortabel om langere afstanden. Maargoed dat is ook best persoonlijk natuurlijk
Weet je dat zeker dat er een uitsparing in de bumper zit en niet iets er overheen, zoals een adapter?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:11 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Nee, want heb je nog steeds die uitsparing aan de zijkant!
Meh, voorkant is goed, maar die achterkant is zo jammer. Dan heb ik liever een C30 als het toch compact en sportief moet smoelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:11 schreef H-D het volgende:
[..]
Die 147 vind ik persoonlijk ook te klein maar vind 'm wel heel mooi om te zien. En het rijdt leuk.
For real? C30 vind ik zo ongeveer Volvo's lelijkste creatie van de afgelopen 25 jaar vooral nu omdat ze tegenwoordig best een strak mooi design hebben. V60 ofzo is bijvoorbeeld echt wel een mooi ding om te zien.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:21 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Weet je dat zeker dat er een uitsparing in de bumper zit en niet iets er overheen, zoals een adapter?
[..]
Meh, voorkant is goed, maar die achterkant is zo jammer. Dan heb ik liever een C30 als het toch compact en sportief moet smoelen.
Tja dat mag. Maar er zijn maar weinig automerken die mij echt beroeren en waar ik iets bij voel. Alfa is daar één van. En naar mijn mening zijn de meeste auto's die gemaakt worden toch emotieloos en afstandelijk. Zeker om te rijden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk maar geneuzel in de ruimte .
Ja, ik ben een van de weinigen maar ik vind t wel een toffe auto!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:35 schreef H-D het volgende:
[..]
For real? C30 vind ik zo ongeveer Volvo's lelijkste creatie van de afgelopen 25 jaar vooral nu omdat ze tegenwoordig best een strak mooi design hebben. V60 ofzo is bijvoorbeeld echt wel een mooi ding om te zien.
Geen smaak is ook smaakt toch? Xd Ik hou het ook altijd maar op dat smaken gewoon verschillen en dat dat maar goed is ook. Zo hou je het vriendelijk voor iedereenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:45 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ja, ik ben een van de weinigen maar ik vind t wel een toffe auto!
Zo zie je maar weer hoe smaken verschillen haha, of hoe het bij sommige mensen ontbreekt
Haha ja klopt, was nogal flauwquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:49 schreef H-D het volgende:
[..]
Geen smaak is ook smaakt toch? Xd Ik hou het ook altijd maar op dat smaken gewoon verschillen en dat dat maar goed is ook. Zo hou je het vriendelijk voor iedereen
Even iets anders tussendoor; watvoor olie doe jij in je Audi?
Omdat mijn garage 5W40 erin gedaan heeft maar ik ergens las dat 10W60 ook aangeraden werd evt ipv 5W40 en ik was even benieuwd wat jij erin deed Heb jij altijd een speciaal merk ook dat je koopt dan? Of koop je gewoon Brezan/Halfords?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:53 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Haha ja klopt, was nogal flauw
Wat voor olie? Ik heb geen idee, nog niet vervangen. Binnenkort eens even aan de garageman vragen wat er ook alweer in moet. Hij had een tijdje geleden mij iets aangeraden maar dat ben ik natuurlijk weer vergeten.
Vanwaar die vraag?
Vorige week trouwens ook nog een prijsopgave gevraagd voor het fixen van die deuk in de bestuurdersdeur en op t voorscherm aan de passagierskant. Moet me 550 euro kosten, valt me erg mee. Aangezien ik bij ABS autoherstel alleen al 600 euro kwijt zou zijn voor enkel die deuk in de deur.
Ik weet niet uit welk jaar jouw Alfa is?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:55 schreef H-D het volgende:
[..]
Omdat mijn garage 5W40 erin gedaan heeft maar ik ergens las dat 10W60 ook aangeraden werd evt ipv 5W40 en ik was even benieuwd wat jij erin deed Heb jij altijd een speciaal merk ook dat je koopt dan? Of koop je gewoon Brezan/Halfords?
Oow dat is wel netjes idd...kan je wel laten doen dus binnenkort?
Precies 2000 10W40 is geloof ik sowieso niet aangeraden. Het is wel 5W40 of 10W60 dacht ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:59 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ik weet niet uit welk jaar jouw Alfa is?
Bij de garage waar ik dan kom heeft tie 2 van die vaten met een sticker erop waar dan op staat: 5W40 voor auto's vanaf bouwjaar 2000 en 10W40 voor auto's tot bouwjaar 2000.
Maar goed, hij raadde mij toch iets anders aan.
Koop meestal wel een goed merk
Ja, even kijken hoeveel ik nog overhoud deze maand, zou de auto wel goeddoen denk ik
Selenia? Nooit van gehoord haha. Beetje op internet zoeken, of Alfa forum raadplegen? Die weten er vast wel het fijne van.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:02 schreef H-D het volgende:
[..]
Precies 2000 10W40 is geloof ik sowieso niet aangeraden. Het is wel 5W40 of 10W60 dacht ik.
Ja inderdaad Kroon of Castrol ofzo. Alfa & Lancia raden altijd Selenia aan, zit ook in van die mooie blikken
Anders kan het ook nog volgende maand t och?
Heb het al gevraagd op het Alfa Forumquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:07 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Selenia? Nooit van gehoord haha. Beetje op internet zoeken, of Alfa forum raadplegen? Die weten er vast wel het fijne van.
Ja daarom, maar ik wil liever andere dingen van die 550 euro kopen. Maar het is ook zo pauper (wat jij eerder al noemde) om allemaal dingen te kopen en erop te zetten als er dan nog steeds zo'n deuk inzit. Dus ja, dat eerst maar die deuk. Nog genoeg te doen aan deze auto
Ow, ja 1 van jullie twee was het inderdaad.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:09 schreef H-D het volgende:
[..]
Heb het al gevraagd op het Alfa Forum
Ja dat is idd altijd de afweging...je kan een hoop leuke dingen kopen van ¤550 Eigenlijk noemde Mikkie het geloof ik maar ik was het met hem eens je houdt 'm ook nog wel even toch?
Maar wij weten wel dat je geen petje bent
Soms ook wel aandoenlijk. Heb twee weken een huurauto meegehad op vakantie (Scirocco 2 liter Diesel) en je wilt niet weten hoe veel aanspraak die auto genereerde in zijn thuisland: van een paar beginners die net hun eerste Golfje getuned hadden tot een ouwe baas die vroegah een aantal Karmann Ghia's had gehad en zijn zoon nu die kant op zag gaan met een Corradoquote:Nee ik heb zelf een hekel aan petjes en paupers, althans soms zijn ze wel lachwekkend
Aah dus het js een beetje je droomauto ook? maar in de toekomst wel weer een A4? Hierna?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:13 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ow, ja 1 van jullie twee was het inderdaad.
Ik hoop deze nog wel een tijdje te houden ja haha.
Nieuwere versie kost nog aardig wat geld, en ik heb hem net. + het is de auto die ik al jaren wilde kopen. Maar dat was te duur omdat ik toen nog op school zat.
Jeej, geen petje
Nee ik heb zelf een hekel aan petjes en paupers, althans soms zijn ze wel lachwekkend
Ja, wou al heel lang een A4, eerst vooral een B5 welke ik nu heb, toen ik uitzicht kreeg op een baan mijzelf heel erg verdiept in het type daarna, de B6. Maar deze was toch aardig buiten budget als je een beetje een net exemplaar wil en daarbij schenen er nogal wat problemen te zijn met de 2.0 benzine motor daarvan en 1.6 vindt ik echt te weinig voor zo'n grote auto.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:11 schreef H-D het volgende:
[..]
Aah dus het js een beetje je droomauto ook? maar in de toekomst wel weer een A4? Hierna?
Lachwekkend en soms meelijwekkend. Zitten ze in een 316i met een hoop plastic en geluid. Terwijl het zò'n traag ding is.
Nieuwe Rocco is ook erg mooi en leuk om te zien. Je ziet ze steeds vaker, zou m alleen zelf niet nemen omdat die maar 3 deuren heeftquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:32 schreef Sabata het volgende:
[..]
Soms ook wel aandoenlijk. Heb twee weken een huurauto meegehad op vakantie (Scirocco 2 liter Diesel) en je wilt niet weten hoe veel aanspraak die auto genereerde in zijn thuisland: van een paar beginners die net hun eerste Golfje getuned hadden tot een ouwe baas die vroegah een aantal Karmann Ghia's had gehad en zijn zoon nu die kant op zag gaan met een Corrado
Dat is zeker waar, daardoor is het ook moeilijk om goed advies van matig advies te onderscheiden. Driekwart van de posters plaatst van die ongefundeerde borrelpraat 'wat een kennis ooit heeft meegemaakt'. Vaak totaal niet vergelijkbaar en daarmee waardeloos. Onderbouwing met wetten e.d. volgt vaak amper. Jammer eigenlijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:13 schreef H-D het volgende:
[..]
Nee hoor ik kom er eigenlijk nooit meer een fatsoenlijk advies had toch heel vaak geen zin omdat er daar bepaalde figuren rondlurken die altijd meteen weer allerlei onzin beginnen te toeteren en beweren dat je er toch niks vanaf weet.
10W60 ipv 5W40 zou ik niet doen. Heel andere dikte, ze maken niet voor niets verschillende soorten. 5W30 of 10W40 zou nog kunnen, maar deze overstap lijkt me echt te groot.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:55 schreef H-D het volgende:
[..]
Omdat mijn garage 5W40 erin gedaan heeft maar ik ergens las dat 10W60 ook aangeraden werd evt ipv 5W40 en ik was even benieuwd wat jij erin deed Heb jij altijd een speciaal merk ook dat je koopt dan? Of koop je gewoon Brezan/Halfords?
1.6 is inderdaad erg schraal. Heb je er weleens aan gedacht om een 1.8T blok ofzo in jouw A4 te doen? Lijkt me dat toch wel moet kunnen? En dan ben je meteen een heel stuk sneller zonder het V6 verbruik.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:25 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ja, wou al heel lang een A4, eerst vooral een B5 welke ik nu heb, toen ik uitzicht kreeg op een baan mijzelf heel erg verdiept in het type daarna, de B6. Maar deze was toch aardig buiten budget als je een beetje een net exemplaar wil en daarbij schenen er nogal wat problemen te zijn met de 2.0 benzine motor daarvan en 1.6 vindt ik echt te weinig voor zo'n grote auto.
Dus toch maar terug gekomen op het huidige model. Ik kan er zoveel kanten mee op, alles is wel aan te passen of nog luxer te maken, net hoeveel geld je uit wil geven.
En het rijd zo heerlijk haha.
Ja, ik heb ook niks met die auto's die er zogenaamd snel uit zien en 3x niks presteren.
Ik wil van die van mij gewoon een luxe cruiser maken, vandaar de velgen die ik ook gekocht heb. Beetje een mix tussen sportiviteit en luxe vindt ik zelf maar niet te overdreven.
Hmm ja zal eens kijken voor zo'n diagram idd. 15W40 gooi ik er sowieso nooit in eigenlijk. Volgens mij geeft 15W40 veel minder bescherming bij koude start dan bijv. een 5 of 10W olie. Dringt minder snel door tot alle bewegende delen van de motor enzo.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:42 schreef house_is_a_feeling het volgende:
H-D, kijk in je boekje als je die hebt. Viscositeit is vooral van invloed op de temperatuur waarin je rondrijdt (althans volgens mij boekje). Ik gooide er laatst zo uit m'n hoofd 15w40 in want dat was het goedkoopst (valvoline bij de bouwmarkt, 27 eur voor 5l) wat ik kon vinden, echter was dat temperatuurbereik volgens het boekje tot -10* graden.
*weet ik niet helemaal zeker meer maar het was wel duidelijk dat als ik van de winter naar Polen zou rijden dat ik beter een oliewissel kan doen
Ja inderdaad. Teveel van dat soort gezeik in WGR over onderwerpen waar ik gewoon weet waarover ik praat en ik alleen maar bezig ben met borrelpraat discussies verwerpen. Bijna elk topic daar gaat hetzelfde. Iemand stelt een inhoudelijke vraag, vervolgens komen er 2-3 mensen die weten waar ze het over hebben en een juridische onderbouwing geven en vervolgens komen er 5-10 andere users alleen maar onzin schreeuwen. En in de ergste gevallen wil de lokale TS ook alleen maar horen dat ie gelijk heeft en gewoon met een honkbalknuppel z'n gelijk moet gaan halen en schrijft ie deskundige antwoorden ook als onzin af WGR heeft/had veel potentie maar er is bar weinig van gerealiseerd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, daardoor is het ook moeilijk om goed advies van matig advies te onderscheiden. Driekwart van de posters plaatst van die ongefundeerde borrelpraat 'wat een kennis ooit heeft meegemaakt'. Vaak totaal niet vergelijkbaar en daarmee waardeloos. Onderbouwing met wetten e.d. volgt vaak amper. Jammer eigenlijk.
[..]
10W60 ipv 5W40 zou ik niet doen. Heel andere dikte, ze maken niet voor niets verschillende soorten. 5W30 of 10W40 zou nog kunnen, maar deze overstap lijkt me echt te groot.
Ik koop overigens altijd merkolie. Bij m'n vorige budgetauto ging er de meeste goedkope meuk in, maar nu gaat er volsynthetische originele BMW-olie in. Zou zonde zijn als een kwaliteitsapparaat stuk gaat door enkele euro's te bezuinigen op olie.
A4 is ook met de 1.8T geleverd inderdaad, een ombouw gaat daarentegen wel een hoop kosten meebrengen, de blokken zitten al tegen de 1500/2000 euro, dan moet je nog remmerij etc aanpassen. + onvoorziene kosten in de ombouw zit je wel op een 3000/3500 euri.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:10 schreef H-D het volgende:
[..]
1.6 is inderdaad erg schraal. Heb je er weleens aan gedacht om een 1.8T blok ofzo in jouw A4 te doen? Lijkt me dat toch wel moet kunnen? En dan ben je meteen een heel stuk sneller zonder het V6 verbruik.
Heb eigenlijk nooit in zo'n B5 gezeten/gereden. Maar het zal ongetwijfeld een kwaliteitsproduct zijn.
Haha, precies.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:27 schreef Rauw. het volgende:
[..]
A4 is ook met de 1.8T geleverd inderdaad, een ombouw gaat daarentegen wel een hoop kosten meebrengen, de blokken zitten al tegen de 1500/2000 euro, dan moet je nog remmerij etc aanpassen. + onvoorziene kosten in de ombouw zit je wel op een 3000/3500 euri.
B5 is een mooie degelijke wagen, rijd ook heerlijk. zeker zodra hij verlaagd is met een iets breder wiel/andere ET op de vooras om het onderstuurkarakter iets te onderdrukken.
Sowieso het gevoel bij de auto is heel anders, in zo'n Audi voel je je een boss, in een Peugeot voel je je een loonslaaf.
Omdat het rijgedrag er beter door wordt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:30 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Wat ik me altijd afvraag... Waarom zou je hem willen verlagen?
Ik houd wel van een auto die hoog op de poten staat... (nu denk ik ook dat sommige auto's die ik zie rijden bij ons niet eens de straat uit komen, die is namelijk op sommige plekken een behoorlijk eind verzakt!)
Ik had een Vmaxx schroefset, beviel me heel goed onder de Jetta's (heerlijk stug) maar onder de Audi was hij me te comfortabel, en dan heb ik het over HEEL comfortabel Cruisde wel heerlijk moet ik zeggen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:28 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Haha, precies.
Wat voor verlaging had jij eronder eigenlijk?
Ik wil mijne ook graag een tikke omlaag, maar wel comfort behouden. Blijft een Audi natuurlijk en geen golfje.
Veel fijner weggedrag, lager zwaartepunt waardoor je icm bredere wielen/etwaarden erg stabiel in de bocht ligt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:30 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Wat ik me altijd afvraag... Waarom zou je hem willen verlagen?
Ik houd wel van een auto die hoog op de poten staat... (nu denk ik ook dat sommige auto's die ik zie rijden bij ons niet eens de straat uit komen, die is namelijk op sommige plekken een behoorlijk eind verzakt!)
Als ze dat stukje bij ons niet binnenkort eens gaan versterken, denk ik dat er over niet al te lange tijd een deel van de weg in het haventje ligt Je duikt daar echt een heel end naar beneden!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:00 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Veel fijner weggedrag, lager zwaartepunt waardoor je icm bredere wielen/etwaarden erg stabiel in de bocht ligt.
Overigens kom ik vrijwel alle straten in en uit hoe verlaagd ik ook ben, mensen zijn vaak te bang.
Enige echte probleempunten zijn van die biggenruggen/paddestoelen en korte drempels met paaltjes aan de zijkant, maar die probeer ik zoveel mogelijk te ontwijken.
en anders:
[ afbeelding ]
Hmm. Opmerkelijk, aangezien vmaxx nou niet bepaald een top merk is, athans als ik alle reviews moet geloven.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik had een Vmaxx schroefset, beviel me heel goed onder de Jetta's (heerlijk stug) maar onder de Audi was hij me te comfortabel, en dan heb ik het over HEEL comfortabel Cruisde wel heerlijk moet ik zeggen.
Misschien wel wat voor jou!
Heb wel besloten dat ik voortaan alleen A-merk schroefsets koop die in hardheid verstelbaar zijn, zodat ik hem precies aan mijn wensen kan aanpassen (niergordel en vullingen vervangen-stug).
Zeker in combinatie met de Lorinsers zou ik gaan kijken naar een hardheid verstelbare set (van bijv Vmaxx vanaf 500 euro meen ik, AP vanaf 150 euro meer.)
hahaha, jupquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:38 schreef JDude het volgende:
Zegt 't genoeg dat ik bij de proefrit heb geprobeerd of de kinderwagen in de kofferbak paste?
Geen probleem, ik heb gewoon een tic met lowprofile banden en verlaging, dat heeft gelukkig niet iedereen!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:04 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Als ze dat stukje bij ons niet binnenkort eens gaan versterken, denk ik dat er over niet al te lange tijd een deel van de weg in het haventje ligt Je duikt daar echt een heel end naar beneden!
En smaken verschillen, want ik vind het erg lelijk wanneer er bijna geen band meer om de velg ligt en de band ook nog bijna de kast aanraakt... (zoals die van jou, Rauw).
Nee, want dan zou het weer saai wordenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:00 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Geen probleem, ik heb gewoon een tic met lowprofile banden en verlaging, dat heeft gelukkig niet iedereen!
Vmaxx is geen topmerk, maar ook niet de horror die ze je willen doen geloven op bijv Audi forum (bange zeikstralen daar die discussies "winnen" door een mod in te laten grijpen die hun mening deelt) Als het echt zo slecht was hadden ze het niet verkocht.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:13 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Hmm. Opmerkelijk, aangezien vmaxx nou niet bepaald een top merk is, athans als ik alle reviews moet geloven.
Heb inderdaad naar AP zitten kijken, maar 540 euro voor vmaxx en in nog de in hardheid verstelbare ook is erg interessant.
Moet wel uitkijken aangezien die lorinsers gelijk liggen aan de spatbord rand, dus ze vallen er niet binnen. Misschien met wat camber wel, maar dat moet ik nog maar zien.
Heb wel besloten om voor 225-40-18 voor te gaan en achter 235-40-18 achter.
Maar ook niet saai. Zo'n S40 heeft nog wel iets sportiefs vind ik.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:33 schreef FalleNk810i het volgende:
Ja, tuurlijk. Maar spannend ziet die er niet uit.
Sportief als in Erica Terpstra haar verleden dan, ik vind een S40 echt alles behalve sportief.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:09 schreef H-D het volgende:
[..]
Maar ook niet saai. Zo'n S40 heeft nog wel iets sportiefs vind ik.
Klopt, van die figuren daar wordt je echt zo moe, als het niet belachelijk duur is dan is het niet goed, en dan ben je geen Audi waard bla bla. Maar goed, trek me daar niet al te veel van aan want het zijn een stelletje puristen, althans vooral de admins dan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Vmaxx is geen topmerk, maar ook niet de horror die ze je willen doen geloven op bijv Audi forum (bange zeikstralen daar die discussies "winnen" door een mod in te laten grijpen die hun mening deelt) Als het echt zo slecht was hadden ze het niet verkocht.
Die banden gaat helemaal mis, kan ik je nu al vertellen.
Ik had 215-40 op de vooras bij ET45 en dat wou soms al aanslijten (icm comfortabele schroefset.)
Achter ET40 met 215-40 en ook dat wou slijten als iemand achterin zat, ET35 was helemaal dramatisch.
Of je moet alle randjes er al uit halen/laten rollen en zonder kuipen gaan rijden.
Als in dat ie nog enigzins vlot oogt(hij is minder boxy dan alle andere Volvo's uit die tijd en daarvoor) en ie veel potentieel heeft om 'm een snel uiterlijk ( en als je de T4 koopt is ie dat ook) te geven.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:11 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Sportief als in Erica Terpstra haar verleden dan, ik vind een S40 echt alles behalve sportief.
Zegt het mij mij genoeg dat ik heb gekeken of er BF Goodrich AT banden zijn in de maat van de AX?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:00 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Geen probleem, ik heb gewoon een tic met lowprofile banden en verlaging, dat heeft gelukkig niet iedereen!
Echt?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zegt het mij mij genoeg dat ik heb gekeken of er BF Goodrich AT banden zijn in de maat van de AX?
Jup, offroadersquote:
Ik kom er nooit meer iig, verzameling van de grootste kneuzen op één forum.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:18 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Klopt, van die figuren daar wordt je echt zo moe, als het niet belachelijk duur is dan is het niet goed, en dan ben je geen Audi waard bla bla. Maar goed, trek me daar niet al te veel van aan want het zijn een stelletje puristen, althans vooral de admins dan.
Wel interessant stukje over schroefsets, wel al wat ouder maar wel leuk: http://www.v-maxx.com/public/files/redline.pdf
Hoe breed zijn jouw carlssons dan? Ik heb achter 9,5 en voor 8,5..
Aan de hand van wat deze gast heeft heb ik mijn keuze gemaakt, ook 9,5 en 8,5.
Volvo's horen boxy en lomp te zijn!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:20 schreef H-D het volgende:
[..]
Als in dat ie nog enigzins vlot oogt(hij is minder boxy dan alle andere Volvo's uit die tijd en daarvoor) en ie veel potentieel heeft om 'm een snel uiterlijk ( en als je de T4 koopt is ie dat ook) te geven.
Maar het was niet in jouw maat denk ik?quote:
Maar dat is de S40 toch niet?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Volvo's horen boxy en lomp te zijn!
dat is het beetje het kleine bebrilde dikkertje uit de familie vind ikquote:
Dàt is ook een interpretatie. Ik vind 'm juist wat vlotter ogen dan de rest van de familie.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
dat is het beetje het kleine bebrilde dikkertje uit de familie vind ik
Die van de vorige eeuw wel ja. De laatste tijd proberen ze vooral hip te doen, zie de nieuwe V40. Geinig karretje hoor, maar het heeft natuurlijk niets meer te maken met de praktische familiekar van weleer.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Volvo's horen boxy en lomp te zijn!
Weet niet meer of ze er in mijn maat zijn. En mijn auto verlagen? Zonde, het is juist een drempelmonster zoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:53 schreef H-D het volgende:
[..]
Maar het was niet in jouw maat denk ik?
Is je AX verder nog origineel dan of heb je 'm ook verlaagd etc?
Dus jij beukt altijd keihard over drempels heen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Weet niet meer of ze er in mijn maat zijn. En mijn auto verlagen? Zonde, het is juist een drempelmonster zo
Dan koop je toch gewoon een V70/XC70? Die is dat nog wel V40 heeft natuurlijk een hele andere doelgroep en opzich is het niet verkeerd dat Volvo een keer probeert die mensen ook aan te spreken. Hebben ze met de V60 en XC60 natuurlijk ook al geprobeerd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Die van de vorige eeuw wel ja. De laatste tijd proberen ze vooral hip te doen, zie de nieuwe V40. Geinig karretje hoor, maar het heeft natuurlijk niets meer te maken met de praktische familiekar van weleer.
Geen idee wat de ET is uit mijn hoofd, moet ik thuis eens naar kijken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:51 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik kom er nooit meer iig, verzameling van de grootste kneuzen op één forum.
Carlssons zijn 8,5 rondom, staat erg mooi zoals op die foto, alleen als je comfort blijft houden slijt het constant aan, helemaal met jouw bandenkeuze d'rbij.
Wat zijn de ET waarden van de Lorinsers?
Hoe bedoel? Helemaal niet gaat passen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:10 schreef Rauw. het volgende:
Ben bang voor je dat het niet helemaal gaat passen zoals het moet, maar niet gespoten is altijd mis.
Kans dat het overal aan gaat lopen idd, zeker met comfort.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:13 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Hoe bedoel? Helemaal niet gaat passen?
215 op 8,5 valt best mee trouwens hoe getrokken dat staat zie ik nu op jouw foto's.
Voor een nette Land Rover zou je dat zo neer moeten tellen! Als ze hier al 3500 voor durven te vragen... http://link.marktplaats.nl/584057233quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:36 schreef Sjoegerd het volgende:
Ohjee.. Staat een nette Land Rover op Marktplaats.. Eigenlijk meer dan ik uit wil geven.. 3250 euro voor een 81-er diesel.
Mwah vind het wel logisch eigenlijk in dit geval. En het is nou niet meteen een hele onpraktische auto zo'n V40 je kan goed een paar spulletjes meenemen naar je familie denk ik zo.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:07 schreef JDude het volgende:
Ja, oké, maar de V40 van nú heeft ook een andere doelgroep dan die van toen. Dat is wel enigszins opvallend, zo'n ommezwaai binnen dezelfde modelnaam.
Heb jij alle foto's gezien? Heb namelijk een testfit gedaan met de velgen zonder banden, weinig ruimte maar moet lukken. Maar icm comfort wordt het inderdaad lastig denk ik ja. Wil ook niet helemaal plat, mag zelfs nog wat hoger als jouw b5. Wordt dan inderdaad wel een schroefset met hardheid instelbaar. of Airride, maar dat is zo duur helaas.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kans dat het overal aan gaat lopen idd, zeker met comfort.
Ja dat valt heel erg mee, is gewoon erg netjes.
Zonder banden past 12"breed ook makkelijk, dat word snel anders met banden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:26 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Heb jij alle foto's gezien? Heb namelijk een testfit gedaan met de velgen zonder banden, weinig ruimte maar moet lukken. Maar icm comfort wordt het inderdaad lastig denk ik ja. Wil ook niet helemaal plat, mag zelfs nog wat hoger als jouw b5. Wordt dan inderdaad wel een schroefset met hardheid instelbaar. of Airride, maar dat is zo duur helaas.
Das het leuke als je auto lekker soepel is afgeveerd, je kan echt een stuk harder (10 a 15 km/h) over drempels heen dan de restquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:02 schreef H-D het volgende:
[..]
Dus jij beukt altijd keihard over drempels heen?
Klopt dat is het voordeel idd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:30 schreef L0we het volgende:
[..]
Das het leuke als je auto lekker soepel is afgeveerd, je kan echt een stuk harder (10 a 15 km/h) over drempels heen dan de rest
Ja, nee dat snap ik. En ik weet wat je bedoeld. Blijft lastig te zien zonder banden. Guess i've to go find out the hard wayquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zonder banden past 12"breed ook makkelijk, dat word snel anders met banden.
Mocht het niet lukken met de Lorinsers heb ik nog een mooie set Carlssons liggen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:37 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ja, nee dat snap ik. En ik weet wat je bedoeld. Blijft lastig te zien zonder banden. Guess i've to go find out the hard way
Weet jij trouwens hoe je die A stijl bekleding netjes losmaakt? Die moet los neem ik aan als ik de spiegel ga vervangen.
Haha, good to knowquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Mocht het niet lukken met de Lorinsers heb ik nog een mooie set Carlssons liggen.
Volgens mij kun je die er zo af trekken , maar weet ik niet zeker.
Heb er nooit echt naar gekeken.
Mijn Renault zal wel ongeveer hetzelfde zijn, vind ik op zich wel prima! Al ga ik binnenkort toch eens kijken of ik iets stuggers kan vinden. Ik heb sinds kort mijn 1.9TD erin zitten, daarmee is het toch best wel een snelle auto geworden! . Nu zou het ook zeker wel lonen om wat aan de wegligging te gaan doen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:32 schreef H-D het volgende:
[..]
Klopt dat is het voordeel idd.
Maar over het algemeen is Citroën toch iets tè soepel afgeveerd voor mijn smaak.
Zag net dat er een bod van 4500 op gedaan is.. Daar gaat mijn kans om mijn ouders over te halen .. Idiote prijzen voor belastingvrije hokken. Was een leuk project geweest iig.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:24 schreef L0we het volgende:
[..]
Voor een nette Land Rover zou je dat zo neer moeten tellen! Als ze hier al 3500 voor durven te vragen... http://link.marktplaats.nl/584057233
Had je eerst een turboloze diesel? Dat moet uhm apart geweest zijn Las ook keer zoiets in de Autoweek over iemand die een Fabia Combi SDI had. Hij vond het wel allemaal prima maar als je die specs zag...zou niks voor mij zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:45 schreef L0we het volgende:
[..]
Mijn Renault zal wel ongeveer hetzelfde zijn, vind ik op zich wel prima! Al ga ik binnenkort toch eens kijken of ik iets stuggers kan vinden. Ik heb sinds kort mijn 1.9TD erin zitten, daarmee is het toch best wel een snelle auto geworden! . Nu zou het ook zeker wel lonen om wat aan de wegligging te gaan doen.
Moet je eens naar zo'n oude Series 3 kijkenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:54 schreef H-D het volgende:
[..]
Had je eerst een turboloze diesel? Dat moet uhm apart geweest zijn Las ook keer zoiets in de Autoweek over iemand die een Fabia Combi SDI had. Hij vond het wel allemaal prima maar als je die specs zag...zou niks voor mij zijn
Jep! En daar heb ik 88000 kilometer (in 2 jaar) met veel plezier mee gereden .quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:54 schreef H-D het volgende:
[..]
Had je eerst een turboloze diesel? Dat moet uhm apart geweest zijn Las ook keer zoiets in de Autoweek over iemand die een Fabia Combi SDI had. Hij vond het wel allemaal prima maar als je die specs zag...zou niks voor mij zijn
Allemachtig, voor een echte liefhebber dusquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet je eens naar zo'n oude Series 3 kijken
Layout: 4-cylinder, in-line
Block/head: Cast iron/cast iron
Valves: OHV, chain drive camshaft, push-rod operated
Capacity: 2,286 cc (139.5 cu in)
Bore × stroke: 90.47 × 88.9 mm (3.562 × 3.50 in)
Compression ratio: 23:1
Fuel injection: CAV DPA rotary pump and CAV Pintaux injectors
Power: 62 hp (46 kW) @ 4,000 rpm
Torque: 103 lbf·ft (140 N·m) @ 1,800 rpm
Production: 1962–1984
En dat in het geval van een 109 op een dikke 1800-1900 kg.
Ik zou me denk ik echt heel traag voelen dan moet je ook echt je inhaalmomenten enzo goed plannenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:29 schreef L0we het volgende:
[..]
Jep! En daar heb ik 88000 kilometer (in 2 jaar) met veel plezier mee gereden .
Ben van 56 Pk / 100nm naar 95pk / 180 nm gegaan .
Ach het is prima te doen hoor. Rij regelmatig met een Corolla 1.9D zonder turbo. Gaat prima mee met het verkeer.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:33 schreef H-D het volgende:
[..]
Allemachtig, voor een echte liefhebber dus
[..]
Ik zou me denk ik echt heel traag voelen dan moet je ook echt je inhaalmomenten enzo goed plannen
Hmm heb weleens gehoord van iemand die regelmatig een Peugeot Partner 1.9D reed voor z'n werk dat het echt afgrijselijk traag is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ach het is prima te doen hoor. Rij regelmatig met een Corolla 1.9D zonder turbo. Gaat prima mee met het verkeer.
Kijk het is geen snel ding maar daar moet je gewoon op ingesteld zijn. Ik heb soms meer lol in een traag hok dan in een snelle .. Afgelopen jaar in Landcruisers gereden met een 4.2 NA diesel die echt traag zijn en in Landcruisers met een 4.2TD die lekker vlot zijn.. Vond het leuker in de tragequote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:38 schreef H-D het volgende:
[..]
Hmm heb weleens gehoord van iemand die regelmatig een Peugeot Partner 1.9D reed voor z'n werk dat het echt afgrijselijk traag is.
Ik denk dat dat ook per persoon anders is? Mij lijkt het gewoon niet zo leuk bijvoorbeeld..zo'n 1.9D ofzoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kijk het is geen snel ding maar daar moet je gewoon op ingesteld zijn. Ik heb soms meer lol in een traag hok dan in een snelle .. Afgelopen jaar in Landcruisers gereden met een 4.2 NA diesel die echt traag zijn en in Landcruisers met een 4.2TD die lekker vlot zijn.. Vond het leuker in de trage
Valt heel erg mee, maar de grap is dat je vaker opgehouden wordt door het overige verkeer, en dat je er dus weinig van merkt eigenlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:38 schreef H-D het volgende:
[..]
Hmm heb weleens gehoord van iemand die regelmatig een Peugeot Partner 1.9D reed voor z'n werk dat het echt afgrijselijk traag is.
Nja hij vond het ding op de snelweg ook waardeloos...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:44 schreef L0we het volgende:
[..]
Valt heel erg mee, maar de grap is dat je vaker opgehouden wordt door het overige verkeer, en dat je er dus weinig van merkt eigenlijk.
Alleen win je er geen stoplichtsprintjes mee...
Moet ie iig niet met zo'n Series 3 diesel gaan rijden .. Die zijn op de snelweg helemaal waardeloos.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:45 schreef H-D het volgende:
[..]
Nja hij vond het ding op de snelweg ook waardeloos...
Nee lijkt me niet iets voor hem iddquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet ie iig niet met zo'n Series 3 diesel gaan rijden .. Die zijn op de snelweg helemaal waardeloos.
Nooit last van gehad! Terwijl ik er toch best wel een tijdje mee rond gereden heb .quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:45 schreef H-D het volgende:
[..]
Nja hij vond het ding op de snelweg ook waardeloos...
Maar net wat je gewend bentquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:53 schreef L0we het volgende:
[..]
Nooit last van gehad! Terwijl ik er toch best wel een tijdje mee rond gereden heb .
Dat idd.quote:
Jij hebt een 5deurs AX ofniet? Dat is wel extra praktisch ! Nja Range Rover ofzo kan wel redelijk snel zijn toch? Of telt dat bij jou niet als terreinauto?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:49 schreef Sjoegerd het volgende:
Vergeleken met dat is de AX een snelle sportwagen.. Maarja daar heb je een terreinauto ook niet voor.
Tja maar je moet er ook wel wat voor opofferen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:14 schreef L0we het volgende:
Het mooie is ook nog dat over de laatste 3500 kilometer die ik er al mee gereden heb het gemiddelde verbruik 1:18,4 is.
5-deurs ja.. Wel praktischer, maar wel zeldzamer. Elektrische ramen zijn zowat niet te vinden .quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:59 schreef H-D het volgende:
[..]
Dat idd.
[..]
Jij hebt een 5deurs AX ofniet? Dat is wel extra praktisch ! Nja Range Rover ofzo kan wel redelijk snel zijn toch? Of telt dat bij jou niet als terreinauto?
Heb je dat ook nog dan? Vind 5 deurs er bij een AX ook veel beter uit zien dan 3 eigenlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
5-deurs ja.. Wel praktischer, maar wel zeldzamer. Elektrische ramen zijn zowat niet te vinden .
Enneh de Range Rover telt bij mij nog als terreinauto .. Niet zo episch als een Defender maar toch zeer capabel buiten het asfalt.
Ook niet zo heel veel meer tegenwoordig .quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:17 schreef H-D het volgende:
[..]
Tja maar je moet er ook wel wat voor opofferen.
Nee klopt ik bedoelde ook als je zo'n turboloze diesel rijdtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:35 schreef L0we het volgende:
[..]
Ook niet zo heel veel meer tegenwoordig .
Heb er ook cruise control in gezet, binnenkort wat extra geluidsisolatie, dan vind ik het toch best wel een comfortabel autootje!
Er zijn versies met elektrische ramen geweest ja. Van zowel de 3-deurs als de 5-deurs. En ja ik vind de 5-deurs er ook beter uitzien .. Wil eigenlijk nog wel de deurpanelen of het hele interieur van de meest luxe versie als ik die voor weinig kan vinden. Dan is het metaal van de deuren weggewerkt en heb ik mogelijk ook elektrische ramenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:21 schreef H-D het volgende:
[..]
Heb je dat ook nog dan? Vind 5 deurs er bij een AX ook veel beter uit zien dan 3 eigenlijk.
Ik doelde dan wel op het huidige model Range Rover he? Maar die schijnt ook wel goed offroad te kunnen. En hij is ook nog wel snel mocht je dat willen. Vind het ook wel een mooie auto. Geraffineerde elegantie maar toch offroad skillz. Jeep Grand Cherokee kan ook nog wel redelijk zijn snel en goeie offroad capaciteiten.
Telt een Cayenne ook nog als terreinauto of dat niet meer?
5 deurs ziet er veel volwaardiger uit ofzoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Er zijn versies met elektrische ramen geweest ja. Van zowel de 3-deurs als de 5-deurs. En ja ik vind de 5-deurs er ook beter uitzien .. Wil eigenlijk nog wel de deurpanelen of het hele interieur van de meest luxe versie als ik die voor weinig kan vinden. Dan is het metaal van de deuren weggewerkt en heb ik mogelijk ook elektrische ramen
Logisch ook eigenlijk dat die zuiniger zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:38 schreef L0we het volgende:
Ah, zo! Maar dat verbruik is juist van de diesel mét turbo. Die rijdt zuiniger dan de diesel zonder turbo!
Alleen als je stoeprandjes meepikken op de P.C. Hooftstraat ook als offroaden beschouwt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:21 schreef H-D het volgende:
Telt een Cayenne ook nog als terreinauto of dat niet meer?
Aan de ene kant wel, aan de andere kant is het toch vaak zo dat grotere motoren meer verbruiken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:41 schreef H-D het volgende:
Logisch ook eigenlijk dat die zuiniger zijn
Heel weinig.. Heb van die versie er maar één een keer op marktplaats gezienquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:41 schreef H-D het volgende:
[..]
5 deurs ziet er veel volwaardiger uit ofzo
Nja die dingen kom je zeker heel weinig tegen dan?
[..]
Logisch ook eigenlijk dat die zuiniger zijn
Ach kom, 90% van de Range Rovers ziet ook nooit een bospad.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Alleen als je stoeprandjes meepikken op de P.C. Hooftstraat ook als offroaden beschouwt.
Mijn AX ziet meer onverhard dan de meeste SUV's enzo. Krijg je als een vriend langs een zandweg woontquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach kom, 90% van de Range Rovers ziet ook nooit een bospad.
Zoiets? http://goo.gl/maps/144SZquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn AX ziet meer onverhard dan de meeste SUV's enzo. Krijg je als een vriend langs een zandweg woont
Zoiets ja, met dit weer alleen gruwelijk stoffig.. Paar goede kuilen er in enzo, AX doet t als een baasquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Zoiets? http://goo.gl/maps/144SZ
Hobbelde ik een tijdje terug nog met een bestelbus overheen . Iets met een omleiding waarvan ik kennelijk ergens een bordje gemist had. Weggetje wordt ook gewoon vrolijk door de navi gebruikt en de streetview auto vond het zo te zien ook wel best. Al heb ik het idee dat iemand de boel in 2009 nog geëgaliseerd heeft, wat in 2012 niet meer helemaal zo was.
aj! Hopen dat het meevalt en de indicator alleen een storing heeft? Sluiting in een kabeltje ofzo?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:20 schreef Sjoegerd het volgende:
En toen vond iemand het nodig om een Alhambra in de AX te parkeren .. T is bij wat schrammen op de bumper gebleven. Voor zover ik kon zien was er niks krom onder de auto. Het lampje van mijn remblokken gaat nu ook telkens branden btw en dat terwijl de remblokken er nog geen 15.000 km op zitten.
Ja hoop het. Anders is het een klauw die mogelijk vast zit. Hoop niet op een revisieklauw, die dingen zijn stervensduur .. Zal van t weekend even ernaar kijken als ik zin heb. Kan nog de Golf van mijn broer gebruiken als het moetquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:26 schreef gateway het volgende:
[..]
aj! Hopen dat het meevalt en de indicator alleen een storing heeft? Sluiting in een kabeltje ofzo?
klauw van een touran is 140 euro excl.....quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja hoop het. Anders is het een klauw die mogelijk vast zit. Hoop niet op een revisieklauw, die dingen zijn stervensduur .. Zal van t weekend even ernaar kijken als ik zin heb. Kan nog de Golf van mijn broer gebruiken als het moet
AX klauw rond de 200 incl.. Best veel geld voor een auto die hooguit t dubbele waard is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:29 schreef gateway het volgende:
[..]
klauw van een touran is 140 euro excl.....
Yup dat telt ook. Blijven ergens wel mooie auto's. Zeker in SUV klasse.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Alleen als je stoeprandjes meepikken op de P.C. Hooftstraat ook als offroaden beschouwt.
Dat moet toch geen probleem zijn? Ongelukje was niet jouw schuld toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja hoop het. Anders is het een klauw die mogelijk vast zit. Hoop niet op een revisieklauw, die dingen zijn stervensduur ..
Nou een vastzittende remklauw komt niet doordat iemand achter op je bumper rijd .. Sowieso was één van de remklauwen al niet zo jofel. Heb nog wel een linker klauw liggen die aan de veerpoot zat die ik vorige week heb gehaald. Misschien is die nog een beetje gangbaar.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:56 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dat moet toch geen probleem zijn? Ongelukje was niet jouw schuld toch?
Daarom heb jij ook van die crapauto's en is mijn crapauto eigenlijk nog best goedquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:09 schreef Hyman het volgende:
gewoon het lampje uit je dashboard jassen en goan.
Hyman stijl!
Dus zo ga jij met je auto's omquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:09 schreef Hyman het volgende:
gewoon het lampje uit je dashboard jassen en goan.
Hyman stijl!
Je bent gewoon jellyquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Daarom heb jij ook van die crapauto's en is mijn crapauto eigenlijk nog best goed
/care, was toch een lelijke auto.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:19 schreef Sjoegerd het volgende:
Vind het nogsteeds awesome hoe we zijn 440 deels hebben gespoten
Vond t nog best pro gedaan, jammer dat het niet de goede kleur was .. Ach, kzie ze op internet vaak genoeg Land Rovers verven met een rollerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
/care, was toch een lelijke auto.
Ik wil later een Range Rover voor erbij.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vond t nog best pro gedaan, jammer dat het niet de goede kleur was .. Ach, kzie ze op internet vaak genoeg Land Rovers verven met een roller
1,5 jaar geleden ja. Aan een maat gegeven en daarna de S40 gekocht.quote:
Was ie je eerste?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
1,5 jaar geleden ja. Aan een maat gegeven en daarna de S40 gekocht.
Weet nog een belastingvrije diesel te koop.. 15.000 euroquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:27 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik wil later een Range Rover voor erbij.
Ja ik vind eigenlijk het huidige model het mooist van de Range Rovers dus meer zo een. Voor erbij. Laterquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Weet nog een belastingvrije diesel te koop.. 15.000 euro
Ja, die had ik gekocht 3 maanden voordat ik mn rijbewijs had. (op mn verjaardag had ik mn rijbewijs opgehaald) Die een jaartje gehouden en ondertussen de amazon gekocht.quote:
Geinig dat het precies op je verjaardag is zo'n 440 lijkt me ook een vriendelijke 1e autoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, die had ik gekocht 3 maanden voordat ik mn rijbewijs had. (op mn verjaardag had ik mn rijbewijs opgehaald) Die een jaartje gehouden en ondertussen de amazon gekocht.
Ik vind zo'n P38 ook wel classy.. Valt niet echt op, veel luxe, lage aanschafprijs. Alleen niet de meest betrouwbare auto.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:30 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja ik vind eigenlijk het huidige model het mooist van de Range Rovers dus meer zo een. Voor erbij. Later
Weet je al wat je gaat kopen ipv je S40?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:34 schreef Hyman het volgende:
Ja, reed ook wel aardig opzich. Alleen stationair draaide ie kut.
En op een gegeven moment ging ie zomaar in het rood staan van oververhit, terwijl ie het niet was.
Klopt. Maar vind die nieuwe nèt iets mooier en net iets opvallender dus bij keuze zou ik daarvoor gaan. En dan lijkt me zo'n TDV8 wel vet eigenlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik vind zo'n P38 ook wel classy.. Valt niet echt op, veel luxe, lage aanschafprijs. Alleen niet de meest betrouwbare auto.
http://link.marktplaats.nl/581798676quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:38 schreef H-D het volgende:
[..]
Weet je al wat je gaat kopen ipv je S40?
Ja opvallender ben ik dus niet van .. Die TDV8 lijkt me wel een lekkere motor ja!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:39 schreef H-D het volgende:
[..]
Klopt. Maar vind die nieuwe nèt iets mooier en net iets opvallender dus bij keuze zou ik daarvoor gaan. En dan lijkt me zo'n TDV8 wel vet eigenlijk.
Leuk ding, en niet duur! jammer dat het geen T-5R is maar still...220pk maakt een errug rappe 850quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/581798676
Die wil ik wel proberen, alleen krijg ik het niet zo vlug voor elkaar om mijne te verkopen.
Ik wil wel iets leuks ja. Ik ga toch minder rijden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:44 schreef H-D het volgende:
[..]
Leuk ding, en niet duur! jammer dat het geen T-5R is maar still...220pk maakt een errug rappe 850
Het gaat dus wel een T-5 850 worden?
Ja weet ik . Ik wil juist wel iets wat iig een beetje opvaltquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja opvallender ben ik dus niet van .. Die TDV8 lijkt me wel een lekkere motor ja!
Ja gelijk heb je. Da's ook een van de redenen dat ik mijn Alfa gekocht heb.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik wil wel iets leuks ja. Ik ga toch minder rijden.
Mij lijkt me een knappe Defender wel watquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:47 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja weet ik . Ik wil juist wel iets wat iig een beetje opvalt
Ik ken overigens iemand die zo'n RR TDV8 gehad heeft en die was er niet zo enthousiast over...te ruw/grof om te rijden.
Dat is mij te rudimentair maar ik zou later wel een SUV voor erbij willen dus ...lijkt me geinig voor af en toe. RR of anders iets als Toeareg/Cayenne ofzo.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mij lijkt me een knappe Defender wel wat
Dat zeg ik ook elke keer tegen monsterd als ze het weer eens over haar injectielampje heeft in de cinquecento.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:09 schreef Hyman het volgende:
gewoon het lampje uit je dashboard jassen en goan.
Hyman stijl!
Ik zie wel wat in een belastingvrije terreinwagen om te hobbyen en vakanties en dergelijke.. En dan een klein dieselautootje voor naar mijn werk ..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:52 schreef H-D het volgende:
[..]
Dat is mij te rudimentair maar ik zou later wel een SUV voor erbij willen dus ...lijkt me geinig voor af en toe. RR of anders iets als Toeareg/Cayenne ofzo.
Maar daarnaast natuurlijk gewoon een mooie sport sedan voor daily use
Wil je als daily ook niet iets leuks dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik zie wel wat in een belastingvrije terreinwagen om te hobbyen en vakanties en dergelijke.. En dan een klein dieselautootje voor naar mijn werk ..
Genoeg leuke kleine dieseltjes ..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:57 schreef H-D het volgende:
[..]
Wil je als daily ook niet iets leuks dan?
Nah vind ik te kleinquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Genoeg leuke kleine dieseltjes ..
Desondanks dat ik niet zo'n VW fan ben vind ik een Polo 1.9 TDi toch wel fijn.
Groot zat als je er alleen in zit voor naar je werk enzoquote:
Nee daar wil ik ook wel iets leuks/groots voor sport sedan voor mn werk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Groot zat als je er alleen in zit voor naar je werk enzo
Nee, ik wil geld erbij, dus verkoop ik mn s40 en neem ik deze.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:48 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja gelijk heb je. Da's ook een van de redenen dat ik mijn Alfa gekocht heb.
Maar je wilt wel Volvo? Anders misschien ook een S80 T6?
Ooh ok op die fiets hoop dat je de S40 snel verkoopt dat je deze kan gaan halen dan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, ik wil geld erbij, dus verkoop ik mn s40 en neem ik deze.
Als compensatie voor de vakantie niet werken
Zeer bekend. Dat mis ik wel op de Bimmer... zou een stuk zuiniger rijden op de snelweg met een zesbak. Gezien de motor had ie best een zesbak kunnen hebben, heb je vanaf 100km/h al makkelijk profijt van.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:51 schreef JDude het volgende:
Een zesde versnelling voor wat minder toeren op de snelweg mis ik nog wel op de Lolvo. Vooral als ik eerst de hele dag met die zesbakken van m'n werk heb gereden, dan wil ik nog wel eens onverrichter zake de koppeling intrappen op de snelweg .
Leuk speelgoed, al zou ik dan voor een Estate gaan. Omdat het kan .quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/581798676
Die wil ik wel proberen, alleen krijg ik het niet zo vlug voor elkaar om mijne te verkopen.
Op wie/wat wacht je dan? Zou wel leuk zijn als je er mee naar MIVW kan!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:52 schreef Rauw. het volgende:
Nog steeds geen Type R helaas, ik hoop toch op vandaag en anders word het pas volgende week zaterdag ben ik bang.
Papierwinkel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:22 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Op wie/wat wacht je dan? Zou wel leuk zijn als je er mee naar MIVW kan!
Fucked up.quote:
Haha, ik hou niet van hoge toeren. Maakt zo'n pleuris herriequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:24 schreef Rauw. het volgende:
Van in die Peugeot karren krijg je echt geen hark hoor.
Ik wil overschakelen bij 8500 toeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |