abonnement Unibet Coolblue
  maandag 13 augustus 2012 @ 00:10:40 #251
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115493030
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:02 schreef Shreyas het volgende:

[..]

FC Twente heeft afgelopen decennia sportief meer gepresteerd dan Feyenoord, deden vaker mee om het kampioenschap en eindige nooit in het rechter rijtje met een negatief doelsaldo en de grootste nederlaag (10-0 PSV) van de afgelopen 20 jaar. Verder waren ze financieel gewoon gezond terwijl Feyenoord aan het Pim Blokland-infuus lag om er bovenop te komen. Toegegeven, dat vind ik een veel betere oplossing dan gemeentegeld gebruiken, maar het ging financieel veel minder dan met FC Twente.
Vorig jaar gemist? :') De pakweg 100 jaar vóór de paar jaartjes dat Twente ff leuk meedoet tellen niet mee? Verder is Feyenoord sowieso op IEDER vlak véél en véél groter dan Twente: historie, prijzenkast, achterban, stadion, opleiding, aanzien, aantrekkingskracht.. en zo kan ik nog wel even door gaan. Je zult toch echt met iets beters moeten komen dan die paar jaartjes dat Twente leuk mee heeft gedaan, ik begin namelijk steeds meer het idee te krijgen dat je mening betreffende dit onderwerp alles met een ventuele haat/afkeer tegenover Feyenoord te maken heeft. Zo'n beetje iedereen (die niet voor Twente is) is het er immers wel over eens dat Feyenoord veel groter is, sterker nog dat Twente in de verste verte niet eens in de buurt komt.

Verder snap ik overigens niet wat een financiele situatie van een club verandert aan de grote van deze club, maar goed..
pi_115493169
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Nogmaals recente prestaties doen helemaal niet ter zake qua "grote van een club." Als een sheik Telstar opstuwd tot landskampioen is dat toch niet opeens de "grootste club" van nederland. Aan de kwaliteit van een huidige selectie kun je niet de status van een club aflezen.
Dat klopt in zeker zin, maar er zitten grenzen aan. Laat ik deze vraag open aan jouw stellen:
Als Feyenoord ooit eens degradeert, en 3-4 seizoenen in de Eerste Divisie speelt en dus geen Europees voetbal speelt en dus ook nog eens financieel een enorme tik krijgt. Vind je dan nogsteeds dat Feyenoord groter is dan FC Twente?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_115493171
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:09 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Nou ja, daarover kun je dus discussiëren, ik vind de wanprestatie van het seizoen dat ze 10e werden wel van dusdanige orde dat dat het gemiddelde van de laatste 10 jaar fors omlaag trekt. En een grote club eindigt mijn inziens ook nooit met een negatief doelsaldo. Daar hoef je het niet mee eens te zijn maar ik ben blij dat je tenminste open staat voor discussie en niet als sommige hier roept: "Feyenoord is groter en zal dat altijd blijven, want het is een feit."
Zeg hoe oud ben jij vriend? Je praat als een mongooltje. Nog nooit van Napoli, Fiorentina, of Atletico Madrid gehoord zeker? Je begrijpt er helemaal niks van.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_115493250
Twente een topclub, het moet niet veel gekker worden.

Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_115493284
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:12 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Dat klopt in zeker zin, maar er zitten grenzen aan. Laat ik deze vraag open aan jouw stellen:
Als Feyenoord ooit eens degradeert, en 3-4 seizoenen in de Eerste Divisie speelt en dus geen Europees voetbal speelt en dus ook nog eens financieel een enorme tik krijgt. Vind je dan nogsteeds dat Feyenoord groter is dan FC Twente?
uh ja? Napoli, Fiorentina, Atletico Madrid.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_115493316
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Mwa als Munsterman nog lang aan de leiding zit zie ik ze qua omgang zelfs Ajax voorbij gaan. Ik zie Steven ten Have bijvoorbeeld niet zo snel de wijken in trekken om met zijn status maatschappelijk iets terug te doen voor de fans en het land.
:') :D
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  maandag 13 augustus 2012 @ 00:13:57 #257
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115493332
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:09 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Nou ja, daarover kun je dus discussiëren, ik vind de wanprestatie van het seizoen dat ze 10e werden wel van dusdanige orde dat dat het gemiddelde van de laatste 10 jaar fors omlaag trekt. En een grote club eindigt mijn inziens ook nooit met een negatief doelsaldo. Daar hoef je het niet mee eens te zijn maar ik ben blij dat je tenminste open staat voor discussie en niet als sommige hier roept: "Feyenoord is groter en zal dat altijd blijven, want het is een feit."
Man. United is een keer gedegradeert. En zo zijn er nog legio voorbeelden van clubs die een enkele of meerdere seizoen(en) dramatisch gepresteerd hebben. Juventus nog een goed voorbeeld. Glascow Rangers zeer recentelijk? Allemaal kleine clubs?
  maandag 13 augustus 2012 @ 00:14:16 #258
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115493362
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:12 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Dat klopt in zeker zin, maar er zitten grenzen aan. Laat ik deze vraag open aan jouw stellen:
Als Feyenoord ooit eens degradeert, en 3-4 seizoenen in de Eerste Divisie speelt en dus geen Europees voetbal speelt en dus ook nog eens financieel een enorme tik krijgt. Vind je dan nogsteeds dat Feyenoord groter is dan FC Twente?
Waarom niet?
pi_115493364
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 23:43 schreef Shivo het volgende:

[..]

Dag Feyenoorders, slaap lekker! Succes met Sparta Praag, hopen dat het deze keer wel lukt. We sturen wel een kaartje vanuit de poule fase, horen jullie er toch nog een beetje bij! Eerste keer in Europa is natuurlijk heel indrukwekkend voor al die jonge gastjes.
what de fuck het is echt debielenavond vanavond. Ik geef Feyenoord meer kans tegen Sparta Praag dan Twente tegen Bursaspor. Daarbij mijn god, mijn god, ben je alweer vergeten dat wij vorig jaar Voorronde CL hadden en zojuist op een haar na de volgende ronde hebben misgelopen? Die hield trouwens sowieso DIRECTE kwalificatie voor de EL in, maar oh god waarom reageer ik hier ook eigenlijk op :') schijttopic, gooi het toch dicht man :') :')
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  maandag 13 augustus 2012 @ 00:16:58 #260
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115493624
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:14 schreef Cara het volgende:

[..]

schijttopic, gooi het toch dicht man :') :')
Mee eens. Ik denk dat de conclusie allang duidelijk is. Twente is geen topclub en zal al helemaal nooit ook maar enigszins in de buurt komen van de omvang van een grote club als Feyenoord. Daar doet de debiele mening van een stel Twente fans met grootheidswaanzin en een Feyenoord-hatende Ajacied niks aan.
pi_115493695
Twente, de streek waar ze 10 jaar geleden amper door hadden dat er een voetbal club was. :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_115493725
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

uh ja? Napoli, Fiorentina, Atletico Madrid.
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:13 schreef inZanity het volgende:

[..]

Man. United is een keer gedegradeert. En zo zijn er nog legio voorbeelden van clubs die een enkele of meerdere seizoen(en) dramatisch gepresteerd hebben. Juventus nog een goed voorbeeld. Glascow Rangers zeer recentelijk? Allemaal kleine clubs?
In DIE tijd dat ze dus gedegradeert waren enzo waren er andere clubs groter (die dat wellicht nu niet meer zijn natuurlijk). Het is toch een dynamisch proces? Geen feitelijk statisch iets dat voor altijd en eeuwig blijft gelden.

Als Feyenoord degradeert is FC Twente zeker een grotere club dan Feyenoord. Als Feyenoord 3 seizoen later weer terug komt en nog eens 5 seizoenen later 3 keer landskampioen is geworden, tweede ronde CL heeft gehaald terwijl Twente steeds vierde werd ofzo, dan is Feyenoord natuurlijk weer een grotere club dan Twente.

Het is niet alléén het verleden, ook niet alléén de huidige situatie, het is niet alléén de achterban en ook niet alléén de sportieve of financiële prestaties. Het is een combinatie van al die factoren. Daarin weeg ik het heden zwaarder dan de geschiedenis en de sportieve/financiële prestaties zwaarder dan de achterban. Dan kom ik tot de conclusie dat op DIT moment FC Twente een grotere club is dan Feyenoord.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_115493739
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:09 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Nou ja, daarover kun je dus discussiëren, ik vind de wanprestatie van het seizoen dat ze 10e werden wel van dusdanige orde dat dat het gemiddelde van de laatste 10 jaar fors omlaag trekt. En een grote club eindigt mijn inziens ook nooit met een negatief doelsaldo. Daar hoef je het niet mee eens te zijn maar ik ben blij dat je tenminste open staat voor discussie en niet als sommige hier roept: "Feyenoord is groter en zal dat altijd blijven, want het is een feit."
Okee, als dat jouw criterium is dan is Twente op basis van al die seizoenen middenmoot voor 2006 eveneens geen topclub. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_115493786
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:18 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Okee, als dat jouw criterium is dan is Twente op basis van al die seizoenen middenmoot voor 2006 eveneens geen topclub. :')
Correct
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_115493895
Wat een ongelofelijke debielen zitten hier.

Antwoord Feyenoord.

Hier moet nodig een slotje op.

quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:14 schreef Cara het volgende:

[..]

what de fuck het is echt debielenavond vanavond. Ik geef Feyenoord meer kans tegen Sparta Praag dan Twente tegen Bursaspor. Daarbij mijn god, mijn god, ben je alweer vergeten dat wij vorig jaar Voorronde CL hadden en zojuist op een haar na de volgende ronde hebben misgelopen? Die hield trouwens sowieso DIRECTE kwalificatie voor de EL in, maar oh god waarom reageer ik hier ook eigenlijk op :') schijttopic, gooi het toch dicht man :') :')
Uit welke straat is die debiel weggelopen? uit de straat waar keeskancherkachel woont? godskolere
pi_115493944
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:17 schreef Shreyas het volgende:

[..]

[..]

In DIE tijd dat ze dus gedegradeert waren enzo waren er andere clubs groter (die dat wellicht nu niet meer zijn natuurlijk). Het is toch een dynamisch proces? Geen feitelijk statisch iets dat voor altijd en eeuwig blijft gelden.

Als Feyenoord degradeert is FC Twente zeker een grotere club dan Feyenoord. Als Feyenoord 3 seizoen later weer terug komt en nog eens 5 seizoenen later 3 keer landskampioen is geworden, tweede ronde CL heeft gehaald terwijl Twente steeds vierde werd ofzo, dan is Feyenoord natuurlijk weer een grotere club dan Twente.

Het is niet alléén het verleden, ook niet alléén de huidige situatie, het is niet alléén de achterban en ook niet alléén de sportieve of financiële prestaties. Het is een combinatie van al die factoren. Daarin weeg ik het heden zwaarder dan de geschiedenis en de sportieve/financiële prestaties zwaarder dan de achterban. Dan kom ik tot de conclusie dat op DIT moment FC Twente een grotere club is dan Feyenoord.
Jij kijkt dus duidelijk alleen naar het heden. Zo opportunistisch als wat als je je oordeel wat betreft de grootte van een club baseert op een seizoen of 4.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_115494116
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:16 schreef inZanity het volgende:

[..]

Mee eens. Ik denk dat de conclusie allang duidelijk is. Twente is geen topclub en zal al helemaal nooit ook maar enigszins in de buurt komen van de omvang van een grote club als Feyenoord. Daar doet de debiele mening van een stel Twente fans met grootheidswaanzin en een Feyenoord-hatende Ajacied niks aan.
Ik ben geen Feyenoord-hatende Ajacied, jammer dat je mijn posts vorig jaar en het jaar ervoor niet goed hebt gelezen. Ik wilde juist dat Feyenoord niet degradeerde en dat het tweede werd afgelopen seizoen en dat ze weer een topclub zouden worden en dat de nummer 1 en 2 eindelijk weer eens Ajax en Feyenoord zouden zijn in plaats van de Subsidieboeren, Kaasboeren en Duitsers. En denk niet dat ik er blij mee ben dat FC Twente nu groter is dan Feyenoord.

Feyenoord heeft met Ajax het Nederlandse voetbal op de kaart gezet en is een fundamenteel onderdeel van de Nederlandse voetbalcultuur en historie. Alleen nogmaals, je kan niet altijd en eeuwig blijven teren op in het verleden vergaarde roem en prestaties van 30-40 jaar terug.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_115494125
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:17 schreef Shreyas het volgende:

[..]

[..]

In DIE tijd dat ze dus gedegradeert waren enzo waren er andere clubs groter (die dat wellicht nu niet meer zijn natuurlijk). Het is toch een dynamisch proces? Geen feitelijk statisch iets dat voor altijd en eeuwig blijft gelden.

Als Feyenoord degradeert is FC Twente zeker een grotere club dan Feyenoord. Als Feyenoord 3 seizoen later weer terug komt en nog eens 5 seizoenen later 3 keer landskampioen is geworden, tweede ronde CL heeft gehaald terwijl Twente steeds vierde werd ofzo, dan is Feyenoord natuurlijk weer een grotere club dan Twente.

Het is niet alléén het verleden, ook niet alléén de huidige situatie, het is niet alléén de achterban en ook niet alléén de sportieve of financiële prestaties. Het is een combinatie van al die factoren. Daarin weeg ik het heden zwaarder dan de geschiedenis en de sportieve/financiële prestaties zwaarder dan de achterban. Dan kom ik tot de conclusie dat op DIT moment FC Twente een grotere club is dan Feyenoord.
Jij verwart de stand op een ranglijst, wat een moment opname is, met de grote van een club. Toen Napoli Serie C speelde was Chievo Verona echt niet opeens een "grotere club." Volgens jouw redenatie is RKC nu de grootste club van Nederland. Het gaat helemaal nergens over wat je zegt.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 13 augustus 2012 @ 00:23:50 #269
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_115494311
In feite komt het hier op neer:
FC Twente is de grotere club als je het vraagt aan FC Twente supporters.
Feyenoord is de grotere club als je het vraagt aan de rest van de wereld.
pi_115494321
Nou ik denk dat ik het wel duidelijk heb gemaakt nu. Ik heb respect en begrip voor iedereen hier die een andere mening heeft dan ik (dat is dus wellicht iedere andere poster hier :P )
Alleen ja, over sommige punten denk ik dus iets anders.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_115494376
Qua historie, aanhang, uitstraling, grootte van de club etc zijn er in Nederland maar twee: Ajax en Feyenoord. Niet voor niets is bij onderlinge wedstrijden daarin de grootste rivaliteit en het mooiste affiche van het land. Je komt deze supporters en aanhang al tientallen jaren door heel Nederland tegen, itt de vele provincieclubs die niet verder dan de eigen omgeving komen. Limburg zit niet vol met Twentesupporters die al jaren trouw achter die club staan. Wel met feyenoorders. Om maar een voorbeeld te geven.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_115494501
Kijk het is zo simpel:

Stadion: Feyenoord topclub waardig, en een stadion met uitstraling en historie.
Achterban: Feyenoord heeft een enorme fanatieke aanhang, landelijk bovendien. Fc Twente alleen regionaal, en zit - naar mijn mening - redelijk op z'n top nu, bij Feyenoord is nog een enorm potentieel in groei te behalen.
Historie: behoeft geen uitleg, hangt samen met het palmares van de clubs.
Uitstraling: Feyenoord geniet veel meer bekendheid dan Twente, ook in het buitenland, kent op basis van de aanhang en historie, stadion en jeugdopleiding een veel grotere en mooiere uitstraling dan Fc Twente, daar zijn zelfs Ajacieden het over eens.
Sportief: Feyenoord heeft enkele dramatische seizoenen achter de rug, dat is juist, Fc Twente deed het daarin bescheiden beter, zijn een keer kampioen geworden, dat klopt, maar verder leuk meegedraait in de top 5. Maar dat maakt je nog geen topclub.
Dit terwijl bij Feyenoord de uitstraling en de aanhang behouden blijft, ook na de meest dramatische seizoenen in de historie. Laten we ook niet vergeten dat Feyenoord weer op de weg terug is overigens. :P

Maar in feite behoeft dit natuurlijk geen uitleg. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 13 augustus 2012 @ 00:28:09 #273
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115494686
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:17 schreef Shreyas het volgende:

[..]

[..]

In DIE tijd dat ze dus gedegradeert waren enzo waren er andere clubs groter (die dat wellicht nu niet meer zijn natuurlijk). Het is toch een dynamisch proces? Geen feitelijk statisch iets dat voor altijd en eeuwig blijft gelden.

Als Feyenoord degradeert is FC Twente zeker een grotere club dan Feyenoord. Als Feyenoord 3 seizoen later weer terug komt en nog eens 5 seizoenen later 3 keer landskampioen is geworden, tweede ronde CL heeft gehaald terwijl Twente steeds vierde werd ofzo, dan is Feyenoord natuurlijk weer een grotere club dan Twente.

Het is niet alléén het verleden, ook niet alléén de huidige situatie, het is niet alléén de achterban en ook niet alléén de sportieve of financiële prestaties. Het is een combinatie van al die factoren. Daarin weeg ik het heden zwaarder dan de geschiedenis en de sportieve/financiële prestaties zwaarder dan de achterban. Dan kom ik tot de conclusie dat op DIT moment FC Twente een grotere club is dan Feyenoord.
Dus jij vind een Motherwell of een Dundee een grotere club dan de Rangers? Jij vond Ascoli en Cagliari grotere clubs dan Juventus toen zij in de Serie B speelden?
pi_115494756
Jezus Christus Shreyas, je maakt jezelf echt compléét belachelijk :') _O-
Jij denkt dus echt, dat Twente op basis van 5 goede jaren groter is dan Feyenoord :') _O- :D
  maandag 13 augustus 2012 @ 00:29:31 #275
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115494807
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:21 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ik ben geen Feyenoord-hatende Ajacied, jammer dat je mijn posts vorig jaar en het jaar ervoor niet goed hebt gelezen. Ik wilde juist dat Feyenoord niet degradeerde en dat het tweede werd afgelopen seizoen en dat ze weer een topclub zouden worden en dat de nummer 1 en 2 eindelijk weer eens Ajax en Feyenoord zouden zijn in plaats van de Subsidieboeren, Kaasboeren en Duitsers. En denk niet dat ik er blij mee ben dat FC Twente nu groter is dan Feyenoord.

Feyenoord heeft met Ajax het Nederlandse voetbal op de kaart gezet en is een fundamenteel onderdeel van de Nederlandse voetbalcultuur en historie. Alleen nogmaals, je kan niet altijd en eeuwig blijven teren op in het verleden vergaarde roem en prestaties van 30-40 jaar terug.
Nogmaals: afgelopen seizoen gemist?

Uefa cup winst 2002 is je ook ontgaan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')