SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarschijnlijk een veel beter lichaam dan jouquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:31 schreef Merkie het volgende:
Zeefuik had wat McDonald's kortingsbonnen over.![]()
![]()
Idd. Een beetje emotie hoort erbij vind ik.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat.
Wat een klote-commentator is dat.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Ik durf te wedden dat Fuikie hem helemaal eruit rentquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een veel beter lichaam dan jou![]()
Ja hij ziet er ook zo sportief uit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat Fuikie hem helemaal eruit rent![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een veel beter lichaam dan jou
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ik krijg er dan ook niet dik voor betaald om in topconditie te zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een veel beter lichaam dan jou2000 light years from home![]()
Ik ook. Die dekselse Sanaquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:33 schreef GGMM het volgende:
Ten Napel bij geen van de 3 huidige wedstrijden.
Ik vestig mijn hoop op Ajax - Az![]()
![]()
Aw, ik heb ergens nog wel burger king bonnen liggen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik krijg er dan ook niet dik voor betaald om in topconditie te zijn.![]()
Een blok spier hij traint samen met Overeemquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja hij ziet er ook zo sportief uit.![]()
Heeft hij dan geen topconditie?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik krijg er dan ook niet dik voor betaald om in topconditie te zijn.![]()
Dan jij, en hoe de fuck wil je ontkennen dat Zeefuik overgewicht heeftquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een veel beter lichaam dan jou![]()
![]()
Lijkt me lastig met overgewicht. Zie Janssenquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft hij dan geen topconditie?![]()
Bij shirtjeswisselen kan je pas pratenquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan jij, en hoe de fuck wil je ontkennen dat Zeefuik overgewicht heeft![]()
Zo ziet hij er niet uit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft hij dan geen topconditie?2000 light years from home![]()
Ruimte, Ruimte jeejIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Dat de trainer durft om hem in de basis te zetten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Zie Zeefuik rennen danOngelofelijk
I see peas of green, red roses too....![]()
Ben vooral benieuwd wat de Richter schaal aangeeftquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Zie Zeefuik rennen danOngelofelijk
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |