abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:21:14 #251
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_115820215
@.Sparkling. Jup, komend weekend maar weer één doen. Ik heb de ochtend na mijn NOD een test gedaan, maar die was nog negatief. Ik heb alleen wel steeds meer kwaaltjes e.d. en ik ben nog niet ongesteld, dus over een paar dagen nog een keer testen kan geen kwaad.

Mja, super klote .Sparkling.! En ook helemaal niet gek natuurlijk dat zoiets er in hakt en dat je niet echt meer durft te hopen. :* Knuffel!
pi_115820414
Mijn duimen draaien voor je hoor! :* ik teste mijn vorige zwangerschap ook een paar dagen voor NOD negatief en toen bleek ik zwanger. Deze keer was de test een week voor NOD al heel licht positief dus echt veel zegt het ook niet ;)
E.
pi_115822417
sparkling, ik snap dat je niet meer durft te hopen. Ik heb gelukkig zelf nog nooit een miskraam gehad maar kan me voor stellen dat het er in hakt en dat t heel verdrietig is. Sterkte meid!
pi_115850578
Cheezburger hoe is de terugbelafspraak gegaan?

Sparkling sterkte meid :* , kan me voorstellen dat het er in hakt.

mandy en projskippy je kan het beste wijzigingen dik gedrukt zetten en of aan het begin van een nieuw topic doorgeven dan kan topicstarter het aanvullen en anders een modje.

Projskippy spannend, ik duim voor je.

Ik heb het idee dat ik nu ongesteld ga worden heb al wat bruinverlies en iets bloed, meestal is dat een voorbode. Op naar de volgende ronde maar weer.
pi_115855386
Ik heb alle wijzigingen uit deze serie eergisteren verzameld en naar de topicstarter gePM'd, maar die is er denk ik even niet.
pi_115855905
Ik denk niet dat de ts nog kan bewerken. :)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_115855987
Volgens mij kan de TS haar post maar een beperkte tijd wijzigen, als die tijd verstreken is moet er een modje aan te pas komen. Maar goed, dit topic is toch bijna vol dus dan corrigeren we het wel in de volgende...

Hier geen nieuws trouwens, ik ga proberen me er even niet zoveel me bezig te houden, dus niet temperaturen, geen ovutestjes, etc. Makkelijker gezegd dan gedaan trouwens...
pi_115857178
Hier weer ongesteld... volgens mij is mijn eisprong weer wat van de leg. Achteraf gezien was hij waarschijnlijk een dag of 5 eerder dan verwacht.... ga tempen toch maar combineren met ovu testen want nu zijn we vaak te laat haha

Weet iemand goede cheap ass ovulatietesten?? Via dealextreme ofzo?
pi_115857200
sensitest? Die hebben nu nog een kortignscode... (weet effe niet meer welke, maar stond hier ergens) ... :*
pi_115857245
ah, merci, ff zoeken.
pi_115857265
dealextreme heeft ook wel het een en ander zie ik net, maar nadeel is wel dat het effe duurt voor je het hebt (is mijn ervaring met DE) en de 5-packs zijn uitverkocht en ik kom nu steeds op de site intamategadgets... niet handig op mijn werk :+
pi_115857418
Ik heb ook wel eens besteld via l10. Zelfde levertijd als sensitest ongeveer.
pi_115868487
Cheezburger, ik ben ook benieuwd wat de dokter heeft gezegd!

Uit mijn bloedtest is ook gekomen dat ik nog niet zwanger ben. Zeker door mijn verleden (al voor de pil altijd onregelmatig ongesteld) heeft de huisarts mij doorverwezen naar de gynaecoloog. Ik heb maar gelijk gebeld en ik kan 25 september terecht, de dag na mijn vakantie. Ik heb dus nog een maand de tijd om te zorgen dat ik er niet naartoe hoef ;)
pi_115869420
Thanks Lijn, heb uiteindelijk besteld bij Sensitest. Overigens is mijn ervaring met DE wel snel, maar dat ging over Apple supplies, dus dat scheelt misschien.

Babbel, fijn dat je redelijk snel terecht kan, maar hopelijk is het niet eens meer nodig.

Hier stel ik de beslissing steeds uit om mijn gyn te bellen, maar ga ik denk volgende maand toch maar weer eens doen. Mag na anderhalf jaar wel, maar ja, vorige keer duurde het ook zo lang en is het uiteindelijk ook 2x vanzelf gelukt. Maar mijn cyclus zit me toch niet echt lekker nu ondanks dat hij wel regelmatig is.
pi_115881649
Ik heb de dokter gesproken en uiteindelijk wil ze me toch eerst zien en een inwendig onderzoekje doen. Ik heb de afspraak gemaakt voor dinsdag, als eerste na de lunchpauze (dan is er tenminste nog niet echt een uitloop, wel zo fijn). Moet er even vanuit mijn werk voor op en neer. Vanuit daar wil ze me eventueel doorverwijzen naar de gynaecoloog als dat nodig is. Wordt dus weer vervolgd....
  woensdag 22 augustus 2012 @ 21:39:39 #266
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_115882493
Martine hoe is het vandaag?

Mandy ik duim ^O^ Wel apart dat je al melk gaat geven voordat je zwanger bent :o
Projskippy ook voor jou hopelijk snel twee streepjes!

Sparkling kan me voorstellen dat het moeilijk is om positief te blijven met twee miskramen in zo korte tijd ;( Lekker genieten van je vakantie in ieder geval en hopelijk gaat de gyn jullie verder helpen.

Sethiwe -O- Jij bent toch ook al even bezig? Was je nou al eens langs de HA geweest?

Babbel en Cheezburger fijn dat er serieus naar gekeken gaat worden ^O^ Hopelijk is het niet nodig om meer actie te ondernemen. En Happy: na 1,5 jaar mag je gerust wel een keer bellen :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_115896070
dames die naar de gyn moeten/ gaan heel veel succes. Waarom vinden veel van jullie het eng om actie te ondernemen? Heel dames hebben een zetje nodig van een arts om een zwangerschap te krijgen. Het is toch juist fijn als er actie komt en dan hopelijk met het gewenste resultaat, 2 dikke strepen.
Sorry ik ben simpel en recht door zee ingesteld, al is het vanaf de zijlijn natuurlijk altijd makkelijk praten. Kom op dames, het komt goed! :*

hier gaat t op zich aardig, ben nog steeds moe. Maar ik heb t dan ook ontzettend druk op mn werk. Werk nu even 2 weken full time, aangezien mn collega met vakantie is. Probeer ik dus nu 2 banen te combineren. Gister had ik wel gevoelige borsten maar dat is ook verwaarloosbaar. Het enige wat wel duidelijk aanwezig is een zeurderig gevoel'in mn buik. Al heeft mn kind ook buikpijn en diaree dus tja dit kan dus ook weer alle kanten op
pi_115896235
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 06:51 schreef martine1984 het volgende:
dames die naar de gyn moeten/ gaan heel veel succes. Waarom vinden veel van jullie het eng om actie te ondernemen? Heel dames hebben een zetje nodig van een arts om een zwangerschap te krijgen. Het is toch juist fijn als er actie komt en dan hopelijk met het gewenste resultaat, 2 dikke strepen.
Sorry ik ben simpel en recht door zee ingesteld, al is het vanaf de zijlijn natuurlijk altijd makkelijk praten. Kom op dames, het komt goed! :*

Ik vind het actie ondernemen op zich ook niet eng en ik ben ook niet bang voor de dokter of voor medische handelingen ofzo, maar puur het feit dat je geen garanties krijgt, vind ik wel spannend... Stel ik krijg de uitslag: Mevrouw, uw eisprong blijft uit, maar we hebben hier een medicijn en als u dit neemt, wekt u hem weer op en u bent in no-time zwanger! Dat zou ik super fijn vinden, maar ja... niemand die het weet.. Vrienden van ons hebben geen aanwijsbaar feit voor het uitblijven van de zwangerschap en die zijn nu bezig met hun 2e IVF poging, nog steeds kinderloos ;(

Ik ben op zich ook wel nuchter en denk vaak genoeg: De meeste vrouwen worden vanzelf of met een beetje hulp gewoon zwanger, relax, Babbel, komt vast goed! Maar ergens zit er zo'n stemmetje dat soms wel eens zegt: Maar wat nou als het allemaal niet zo makkelijk gaat.... Nja, 'take it as it comes' is ons motto hebben we afgesproken! Ik ben in ieder geval blij dat ik niet heel lang hoef te wachten op de afspraak. Mijn vriend moet vrijdag zijn zaad inleveren om dat te laten checken, dan hebben we dat alvast gehad!
pi_115896982
Dames, ik hoop op goed nieuws vóór jullie afspraken en als dat niet lukt, dan hoop ik dat de artsen jullie mooie voorspellingen kunnen doen!

Intussen breek ik me het hoofd over de volgende vraag: een week na mijn eisprong ben ik drie dagen bloed verloren, menstruatie zou je zeggen. Toch is mijn temperatuur na een dip van twee dagen weer terug omhoog geschoten en hij is nu heel stabiel op z'n hoogst.. hoe kan dat?
  donderdag 23 augustus 2012 @ 09:38:31 #270
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_115897769
Persoonlijk vond ik het "eng" actie te ondernemen omdat het gewoon niet leuk is om te horen dat er iets mis met je is. Als kind had ik een romantisch idee over dat je gaat trouwen en kinderen krijgt, en dat gaat allemaal vanzelf. Als je volwassen wordt kom je erachter dat dat soort dingen helemaal niet zo vanzelfsprekend zijn als ze eerder leken. Veel vrouwen hebben inderdaad (tegenwoordig?) problemen met zwanger raken, terwijl biologisch gezien een vrouw is "ontworpen" om kinderen te baren. Het voelt toch een beetje als falen wanneer er tegen je gezegd wordt dat jij dat niet zonder hulp kunt (foutje van de natuur). Je wilt gewoon graag dat alles vanzelf en probleemloos gaat en die droom valt in duigen bij een negatieve uitslag van een arts. En al heb je zelf al het gevoel dat het mis is en is het fijn dat er iets gedaan kan worden als dat wordt bevestigd, het is tegelijkertijd dus ook pijnlijk als dat wordt uitgesproken want op dat moment is het waar en niet alleen meer een angst.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 23 augustus 2012 @ 09:40:01 #271
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_115897803
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 08:54 schreef Suikertante het volgende:
Dames, ik hoop op goed nieuws vóór jullie afspraken en als dat niet lukt, dan hoop ik dat de artsen jullie mooie voorspellingen kunnen doen!

Intussen breek ik me het hoofd over de volgende vraag: een week na mijn eisprong ben ik drie dagen bloed verloren, menstruatie zou je zeggen. Toch is mijn temperatuur na een dip van twee dagen weer terug omhoog geschoten en hij is nu heel stabiel op z'n hoogst.. hoe kan dat?
Innesteling?

http://www.ovulatie-berekenen.com/innesteling-symptomen/
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_115898334
Spannend suikertante... Misschien toch een testje wagen over een paar dagen?

Voor mij voelde het wel "eng" om de stap naar hulp te wagen, maar inmiddels voelt het als een opluchting haast. Eng omdat inderdaad wat Chanty zegt, het eigenlijk vanzelf zou moeten gaan... Om me heen worden ook weer bosjes vrouwen zwanger en dan denk je toch: "kijk, zij kunnen het wel!" maar aan de andere kant denk ik ook dat het nu steeds meer kan en geaccepteer is/wordt dat je hulp kunt krijgen... Mijn schoonouders hebben vroeger ook in de mmm gezeten en werden uiteindelijk weer weggestuurd omdat er geen aanwijsbare reden was dat ze niet zwanger werden... Een paar jaar later toch spontaan geworden en daarna nog eens! Het kan dus wel, maar soms is het wel effe nodig en dan is het toch fijn dat het ook kan!
pi_115899219
Hmm het was wel redelijk wat bloed, geen zware menstruatie maar wel wat meer dan spotting denk ik.. maar misschien toch maar een testje dan..! Morgen was geloof ik mijn NOD dus misschien doe ik dat wel. Maar verwacht er weinig van.

Tis ook fijner als het vanzelf gaat natuurlijk Lijnloos, de mooie 'liefdesbaby'! Maar het is inderdaad wel veranderd allemaal. Toen ik ongesteld werd zei mijn moeder "het had me ook verbaasd als het meteen was gelukt, ik heb 2,5 jaar op jou moeten wachten!". 2,5 jaar! Ik denk dat de meeste vrouwen dan tegenwoordig allang bij de huisarts waren geweest..
pi_115900114
als jullie dat zo omschrijven dan snap ik het wel. Sterkte voor jullie!

Spannend suikertante, ik hoop dat je positief test!
  donderdag 23 augustus 2012 @ 12:31:51 #275
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_115902723
Sterkte/succes voor alle gyngangers/huisartsgangers. Hopen dat er snel meer duidelijkheid is!

En Suikertante: spannend!

Hier nog altijd het zelfde. Niet ongesteld, wel veel kwaaltjes die ik normaal niet heb bij ongesteld worden. Ik heb mezelf voorgenomen om zaterdagochtend nog weer een test te doen, dus dan mogen jullie duimen :).

@sethiwe jup, van dat vetgedrukt weet ik, had ik ook gedaan :). Mja, TS van het volgende deel mag zich uitleven ^^.
pi_115919798
Nog twee nachtjes dus ProjSkippy, wat een spanning! De hele dag aan 't broekloeren of valt het mee?
Door jullie reacties word ik nu een heel klein beetje zenuwachtig voor morgenochtend.. ik verwachtte er niks van maar oh wat zou het gaaf zijn! Maar mag niet teveel hopen..
pi_115920967
Het klinkt wel een beetje als een innesteling Suikertante... Ben je van plan om morgenochtend een test te doen?

ProjSkippy, ook spannend! Ik duim alvast voor je :)

Verder veel succes/sterkte voor de dames die naar de huisarts/gyn gaan :*
pi_115921585
Jaaa, morgenochtend een test. Ik ga 's middags een weekend met twaalf bierdrinkende vrienden weg, dus dat wordt nog een uitdaging als ik positief test! Toch denk ik dat het veel bloed is voor een innesteling. Aan de andere kant.. jij hebt een knipper!!! *O*
pi_115922003
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 20:11 schreef Suikertante het volgende:
Jaaa, morgenochtend een test. Ik ga 's middags een weekend met twaalf bierdrinkende vrienden weg, dus dat wordt nog een uitdaging als ik positief test! Toch denk ik dat het veel bloed is voor een innesteling. Aan de andere kant.. jij hebt een knipper!!! *O*
Haha, ja O+ Nou ik duim voor je meid, zou fantastisch zijn!
pi_115940543
Ik duim voor je suikertante.
pi_115940846
Dames....

*O* Ik heb twee streepjes!! *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna iedereen hier is al langer bezig dan ik, dat vind ik wel gek, dus ik hoop dat jullie supersnel volgen! :*

Oh ik ben echt hyper. En nu ga ik dus drie dagen met twaalf man een bierweekend houden zonder bier. Hoe ik dat ga doen weet ik nog niet. Eerst ga ik nog even drie uur juichen!! :D :o O+

Ik heb er trouwens níets van gevoeld. Geen enkel voorgevoel. Ik hoopte het heel erg maar dacht echt van niet.
Bakken met filet américain gegeten ook. :@
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 07:50:01 #282
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_115940866
*O*
gefeliciteerd!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_115940907
Jaaaa woehooeee *O* :D Van harte gefeliciteerd meid! O+ April wordt een drukke maand :D
pi_115940948
Dank jullie wel! Volgens FF wordt het 3 mei L0t, maar je weet het nooit! :D
pi_115941050
Suikertante gefeliciteerd *O*
pi_115941057
Suikertante, gefeliciteerd!! Enne, nu maar aan de 0,0% biertjes? Die van Wieckse zijn best lekker ;)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_115941100
Ik denk dat dat wel opvalt, moet twaalf man zien te omzeilen! Heb toevallig wat zonneallergie in mijn hals dus misschien toch maar de antibioticatruc?
En als ik weer thuis ben lekker aan de Wieckse :Y)
pi_115941250
Yay!! Gefeliciteerd Suikertante! *O*
En succes met non-bier-weekend, veel plezier!
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 08:39:15 #289
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_115941261
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 07:47 schreef Suikertante het volgende:
Dames....

*O* Ik heb twee streepjes!! *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna iedereen hier is al langer bezig dan ik, dat vind ik wel gek, dus ik hoop dat jullie supersnel volgen! :*

Oh ik ben echt hyper. En nu ga ik dus drie dagen met twaalf man een bierweekend houden zonder bier. Hoe ik dat ga doen weet ik nog niet. Eerst ga ik nog even drie uur juichen!! :D :o O+

Ik heb er trouwens níets van gevoeld. Geen enkel voorgevoel. Ik hoopte het heel erg maar dacht echt van niet.
Bakken met filet américain gegeten ook. :@
Dus toch een innestelingsbloeding *O* Gefeliciteerd!! :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_115941297
Jaaaaaaa gefeliciteerd *O*. Ik zou het idd gooien op antibiotica.
pi_115941380
Heb even gegoogled en het wordt doxycycline. Ik lijk misschien wat paranoide maar het gaat in deze groep best vaak over onze leeftijd / kinderen krijgen dus ik voel me er geruster op nu ik goed ben voorbereid. Doxycline wordt gebruikt bij huidinfecties en de werking vermindert bij alcoholgebruik.

Misschien nog handig voor jullie straks, ProjSkippy bijvoorbeeld als je morgen positief test! :)
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:04:05 #292
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_115941584
Suikertante, van harte gefeliciteerd! Enne succes dit weekend (hoewel mannen vaak niet zo opmerkzaam zijn hoor ;) )
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:04:22 #293
35189 Troel
scherp en bot
pi_115941588
Gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_115941684
Gefeliciteerd Suikertante, heel veel succes dit weekend! *O*
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:09:41 #295
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_115941691
*O* *G*
na een aantal maanden zonder streepjes nu heul veul streepjes!
* Barreltje pakt d'r lieslaarzen er maar bij! :)

en ik hou het in gedachten.. misschien is july gewoon een vruchtbare maand.. volgend jaar dan iets vroeger beginnen ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_115941781
*O* *O* *O* Suikertante *O* *O* *O*

mijn nod 31/08 nog een weekje wachten dus..... al zou ik het liefste nu al testen O-)
pi_115941992
Oeh er komen vast nog meer streepjes in augustus, spannend Martine!!
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:34:52 #298
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_115942088
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 08:19 schreef Suikertante het volgende:
Ik denk dat dat wel opvalt, moet twaalf man zien te omzeilen! Heb toevallig wat zonneallergie in mijn hals dus misschien toch maar de antibioticatruc?
En als ik weer thuis ben lekker aan de Wieckse :Y)
Bavaria 0,0% smaakt beter vind ik ;)

Owja gefeliciteerd :D
pi_115942113
Gefeliciteerd Suikertante!!! *O* Je wordt mama!! :D

Oh en over je weekend, ze gaan het toch wel vermoeden hoor :P Maar gewoon glashard ontkennen!
pi_115942329
Haha ja ik maak me ook geen illusies, maar moet wel iéts van een verhaaltje hebben om het toneelstukje in stand te houden ;)

Dank voor alle felicitaties trouwens! "ik word mama" inderdaad, whoei!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')