abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zaterdag 11 augustus 2012 @ 10:45:24 #101
7889 tong80
Spleenheup
pi_115417782
Moet je eens in de topicreeks van de NOS kijken. Er wordt geen spaan van hem heel gelaten. In de rest van internet wordt ie ook geslacht. Volkomen terecht in de eerste week. De laatste dagen is ie weer een beetje minder negatief, cynisch en eigengeiler.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 10:50:39 #102
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_115417880
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:45 schreef tong80 het volgende:
Moet je eens in de topicreeks van de NOS kijken. Er wordt geen spaan van hem heel gelaten. In de rest van internet wordt ie ook geslacht. Volkomen terecht in de eerste week. De laatste dagen is ie weer een beetje minder negatief, cynisch en eigengeiler.

:P
Ik heb eerder het idee dat het mode is om hem te 'haten', net zoals dat bij Van Gaal zo is. Ik vind hem nog altijd een vakman, die mooie televisie maakt en ja, als je dagelijks op de buis bent, zit er wel eens een mindere uitzending tussen. Niemands humeur/vorm is elke dag even goed. Geloof het of niet, maar het is ook maar een mens. ;)
  Trouwste user 2022 zaterdag 11 augustus 2012 @ 11:11:06 #103
7889 tong80
Spleenheup
pi_115418289
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:50 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik heb eerder het idee dat het mode is om hem te 'haten', net zoals dat bij Van Gaal zo is. Ik vind hem nog altijd een vakman, die mooie televisie maakt en ja, als je dagelijks op de buis bent, zit er wel eens een mindere uitzending tussen. Niemands humeur/vorm is elke dag even goed. Geloof het of niet, maar het is ook maar een mens. ;)
Was het maar een incident. Het was afschuwelijk.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 11:13:37 #104
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_115418341
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 11:11 schreef tong80 het volgende:

[..]

Was het maar een incident. Het was afschuwelijk.

:P
Tja ik heb me er niet aan geergerd, enkel misschien een beetje bij die vriendin/vrouw van Nummedor, maar die zat er zelf ook niet met haar beste humeur volgens mij en is oud genoeg om er iets van te zeggen. Als je dat niet doet, moet je ook niet achteraf zeuren volgens mij.
  Trouwste user 2022 zaterdag 11 augustus 2012 @ 11:20:52 #105
7889 tong80
Spleenheup
pi_115418481
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 11:13 schreef peaceman het volgende:

[..]

Tja ik heb me er niet aan geergerd, enkel misschien een beetje bij die vriendin/vrouw van Nummedor, maar die zat er zelf ook niet met haar beste humeur volgens mij en is oud genoeg om er iets van te zeggen. Als je dat niet doet, moet je ook niet achteraf zeuren volgens mij.
Tegen de turnster :

'Ken je Usain Bolt ?' :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 11:22:22 #106
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_115418507
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 11:20 schreef tong80 het volgende:

[..]

Tegen de turnster :

'Ken je Usain Bolt ?' :{

:P
Ik vind dat een beetje op alle slakken zout leggen hoor. Elke presentator kun je op die manier fileren.
  Trouwste user 2022 zaterdag 11 augustus 2012 @ 11:23:19 #107
7889 tong80
Spleenheup
pi_115418528
quote:
13s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 11:22 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik vind dat een beetje op alle slakken zout leggen hoor. Elke presentator kun je op die manier fileren.
Het is maar één voorbeeld.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 11:23:52 #108
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_115418545
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 11:23 schreef tong80 het volgende:

[..]

Het is maar één voorbeeld.

:P
Zoals je dat bij alle presentatoren in de wereld kan doen.
pi_115419719
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 09:16 schreef peaceman het volgende:
Is dit het Mart Smeets afbrandtopic geworden?

Hij zal best arrogant zijn enzo, maar het is een vakman en in Nederland mag je nu eenmaal niet succesvol zijn.

Behalve van Mart. Van Mart MOET je goud halen anders heb je 4 jaar van je leven weggegooid en heb je HELEMAAL NIKS. Toch? Toch? Hoort u het mensen thuis? He-le-maal NIKS! Oud ijzer hebben die losers hier aan tafel met hun zilver en brons! En geef Mart daarin vooral gelijk anders komt Mart daar in de uitzending nog wel even een paar keer op terug. Dan kun je beter op het strand gaan volleyballen want dat vinden alle mensen leuk, toch? Nou ja, alle mensen behalve De Mart, want Mart bepaalt wel even welke sport er toe doet en welke niet. Ga maar roeien beste sporters want wat je nu doet, dat wordt toch nooit wat, zegt Mart dan.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 12:34:02 #110
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_115420171
Beetje overduidelijk dat je een hekel aan hem hebt scrut.
pi_115420417
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 12:34 schreef peaceman het volgende:
Beetje overduidelijk dat je een hekel aan hem hebt scrut.
Ja, en? Ik vind hem, op basis van wat ik van hem zie in De Mart Show, een afschuwelijke vent.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 12:45:31 #112
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_115420460
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 12:43 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ja, en? Ik vind hem, op basis van wat ik van hem zie in De Mart Show, een afschuwelijke vent.
Dat mag. Ik ben het totaal met je oneens. Dat mag in de land ook (nog?!).
Ik herken ook totaal het beeld niet wat jij schetst.

Andere vraag: Kijk je nog wel?
pi_115420491
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 12:45 schreef peaceman het volgende:

[..]

Dat mag. Ik ben het totaal met je oneens. Dat mag in de land ook (nog?!).
Ik herken ook totaal het beeld niet wat jij schetst.

Andere vraag: Kijk je nog wel?
Kom op zeg :{w
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 12:47:07 #114
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_115420505
quote:
13s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 12:46 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Kom op zeg :{w
Dit is antwoord op welk gedeelte?
pi_115420645
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 12:47 schreef peaceman het volgende:

[..]

Dit is antwoord op welk gedeelte?
Wat wilde je met het onderstaande insinueren?

quote:
Andere vraag: Kijk je nog wel?
Wil je op die manier met me discussiëren?
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 12:55:12 #116
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_115420707
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Wat wilde je met het onderstaande insinueren?

[..]

Wil je op die manier met me discussiëren?
Als je nog wel zou kijken, zou me dat verbazen, omdat ik me niet kan voorstellen dat iemand uit zelfkwelling zich een uur tot anderhalf uur gaat zitten ergeren. Dat is toch niet zo heel raar?
Maar misschien ben ik wel een uitzondering hoor.. Als ik me aan een presentator erger, kijk ik gewoon niet meer.
pi_115420847
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 12:55 schreef peaceman het volgende:

[..]

Als je nog wel zou kijken, zou me dat verbazen, omdat ik me niet kan voorstellen dat iemand uit zelfkwelling zich een uur tot anderhalf uur gaat zitten ergeren. Dat is toch niet zo heel raar?
Maar misschien ben ik wel een uitzondering hoor.. Als ik me aan een presentator erger, kijk ik gewoon niet meer.
Je kunt niet om zijn programma heen als geïnteresseerd bent in het verhaal van de Nederlandse sporters. RTL heeft slechts een sublicentie, die mogen heel veel relevante dingen niet laten zien omdat ze geen rechten hebben. Daarbij is het geluid enorm ruk bij RTL.

Overigens zijn er ook sporters die zich dermate aan de presentator ergeren dat ze niet eens in zijn programma wilden verschijnen, dat heeft die vakman dan toch maar mooi voor elkaar gekregen.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 13:09:32 #118
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_115421055
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 13:01 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Je kunt niet om zijn programma heen als geïnteresseerd bent in het verhaal van de Nederlandse sporters. RTL heeft slechts een sublicentie, die mogen heel veel relevante dingen niet laten zien omdat ze geen rechten hebben. Daarbij is het geluid enorm ruk bij RTL.

Overigens zijn er ook sporters die zich dermate aan de presentator ergeren dat ze niet eens in zijn programma wilden verschijnen, dat heeft die vakman dan toch maar mooi voor elkaar gekregen.
Als je daarmee doelt op Schuil en Nummerdor, dat stuk heb ik gelezen ja. Tja, je kunt ook de discussie met hem aangaan. Ook nog eens live op tv, beter moment om dat te doen is er niet lijkt mij.

Overigens vind ik dat je als presentator (en journalist) ook geen 'vrienden' hoeft te zijn.

Enfin laten we het er op houden dat we 'enigszins' van mening verschillen hierover. ;)
pi_115421531
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 13:09 schreef peaceman het volgende:

[..]

Als je daarmee doelt op Schuil en Nummerdor, dat stuk heb ik gelezen ja. Tja, je kunt ook de discussie met hem aangaan. Ook nog eens live op tv, beter moment om dat te doen is er niet lijkt mij.
En de boogschutter die vierde werd. Die had nog mazzel want als-ie (maar) brons had gewonnen moest hij verplicht naar Mart.
quote:
Overigens vind ik dat je als presentator (en journalist) ook geen 'vrienden' hoeft te zijn.
Maar je moet ze, zeker niet als je voor de NOS werkt, niet zo te behandelen als Mart de afgelopen weken heeft laten zien.
quote:
Enfin laten we het er op houden dat we 'enigszins' van mening verschillen hierover. ;)
Ik hoop dat hij gauw met pensioen gaat, hij is over zijn top.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 13:49:26 #120
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_115422096
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 13:27 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

En de boogschutter die vierde werd. Die had nog mazzel want als-ie (maar) brons had gewonnen moest hij verplicht naar Mart.
Volgens mij moet je niks, maar dan nog denk ik dat je juist de confrontatie aan moet gaan. Het is makkelijk om vanaf de zijlijn proberen je gelijk te halen, maar het getuigt van durf om dat live op TV te doen.
Als jij daar had gezeten en voor je gevoel niet goed behandeld werd, had je dat dan maar zo gelaten of was je er tegenin gegaan? Ik het laatste.
quote:
[..]

Maar je moet ze, zeker niet als je voor de NOS werkt, niet zo te behandelen als Mart de afgelopen weken heeft laten zien.
Tja, behalve bij die vrouw van Nummedor (die daar overigens vanaf het begin al niet zo vrolijk zat en er ook niets van durfde te zeggen blijkbaar), heb ik dat niet zo beleefd.
quote:
[..]

Ik hoop dat hij gauw met pensioen gaat, hij is over zijn top.
Op zijn leeftijd is het logisch dat je over je top bent, niettemin zie ik niet wie hem zou moeten vervangen. Ik mag hem graag zien/horen en erger me niet zo snel aan hem.
pi_115422667
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 13:49 schreef peaceman het volgende:

[..]

Volgens mij moet je niks,
Ja hoor, als je een medaille hebt gehaald moet je verplicht van het NOC-NSF eerst naar de NOS en vervolgens naar RTL. Huldiging in HHH is ook verplicht. Van dat contract heeft ergens op Fok! een afbeelding gestaan.
quote:
maar dan nog denk ik dat je juist de confrontatie aan moet gaan. Het is makkelijk om vanaf de zijlijn proberen je gelijk te halen, maar het getuigt van durf om dat live op TV te doen.
Als jij daar had gezeten en voor je gevoel niet goed behandeld werd, had je dat dan maar zo gelaten of was je er tegenin gegaan? Ik het laatste.
Misschien zou ik er wel tegenin gegaan zijn omdat de studio-setting voor mij ook wat minder ver van mijn bed is. Maar voor veel mensen, en dat geldt ook voor topsporters die vaak heel monomaan met hun sport bezig zijn, is die setting nogal overrompelend en dan ga je niet zo snel een discussie aan met iemand die al z'n halve leven met z'n kop op de buis komt en ook nog eens alle touwtjes in handen heeft en je op ieder moment het woord kan ontnemen.
quote:
[..]

Tja, behalve bij die vrouw van Nummedor (die daar overigens vanaf het begin al niet zo vrolijk zat en er ook niets van durfde te zeggen blijkbaar), heb ik dat niet zo beleefd.
Ik wel. "Oud ijzer", "helemaal niks", "Toch? Toch?" en zijn neerbuigende houding tov een aantal sporten heb ik niet verzonnen om hem neer te sabelen, dat zijn quotes van hem.
quote:
[..]

Op zijn leeftijd is het logisch dat je over je top bent, niettemin zie ik niet wie hem zou moeten vervangen. Ik mag hem graag zien/horen en erger me niet zo snel aan hem.
Hij hoeft niet vervangen te worden. De Mart-show is over, tijd voor iets nieuws.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 14:32:12 #122
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_115423522
quote:
0s.gif [b]Op zaterdag 11 augustus 2012 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:[/
[..]

Misschien zou ik er wel tegenin gegaan zijn omdat de studio-setting voor mij ook wat minder ver van mijn bed is. Maar voor veel mensen, en dat geldt ook voor topsporters die vaak heel monomaan met hun sport bezig zijn, is die setting nogal overrompelend en dan ga je niet zo snel een discussie aan met iemand die al z'n halve leven met z'n kop op de buis komt en ook nog eens alle touwtjes in handen heeft en je op ieder moment het woord kan ontnemen.
volgens mij heeft hij gewoon volwassen mensen tegenover zich zitten. Buitengewoon zwak als je er dan niet tegen in durft/ wilt gaan, maar later in de pers wel. Maar goed, dat is mijn mening.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 14:47:41 #123
20720 brother52
Dus..........
pi_115423894
Ik heb het idee dat Mart zo'n beetje de enige is die nog door heeft waar het om gaat.
Die gouden medaille. Met minder hoor je als topsporter geen genoegen te nemen.
Je hebt je niet vier jaar lang te pletter getraind voor een 2e of 3e plek..
En daar mag je die sporters best wel eens op wijzen. Het gaat al lang niet meer om het meedoen. Sport je om het 'meedoen', dan moet je gewoon amateur blijven...

Ik heb me gister ontzettend zitten ergeren aan die bmx-er. Hij rijdt iedereen in de kwalificaties en halve finales helemaal naar huis en wordt dan in de finale 4e. En dan wil hij nog beweren dat hij het goed gedaan heeft.
Nee sukkel, dan heb je het op het moment waar het om gaat volledig verkloot.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_115423951
Oké, topsporters zijn sukkels. Ik zou het net durven beweren, maar goed. Over 4 jaar Rutger van Powned maar als opvolger van Mart.

Ik zoek de zon op :W
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 14:53:06 #125
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_115424002
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Oké, topsporters zijn sukkels. Ik zou het net durven beweren, maar goed. Over 4 jaar Rutger van Powned maar als opvolger van Mart.

Ik zoek de zon op :W
:D nu doe je wel erg dramatisch.
Hier is geen zon! -O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')