Dat hoeft helemaal niet, maar als je level 50 bent en in hell rond wil kunnen rondlopen moet je wel een kans krijgen. Zonder items heb je die niet. En ik kan het weten, want ik loop nu tegen een muur op en kan niet eens levelen, nightmare geeft weinig xp AH heeft vrij veel level 60 items, dus ja, leukquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
Waarom willen mensen toch altijd dat alles een cakewalk is?
Ik heb MMORPGs gespeeld met een dropsysteem waarbij je unique monsters had die at random elke 12-24 uur spawnden en dan een item drop chance hadden van 1 op 10 oid voor specifieke items. Als je pech had, dan mocht je het 50 keer proberen. Je was uiteraard niet de enige die geïnteresseerd was in het item.quote:[quote] Op donderdag 9 augustus 2012 18:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
2 ringen gedropt van 1 elite in act2 .. oooh niceeee "identifyyyy".. ilvl 55 en 54
Wat een achterlijke dropsysteem heeft dit spel toch.
Ja, ik zag het vanochtend bij het inloggen, dus meteen maar op de site gezet. Ik heb nog niets veranderd, doe ik vanmiddag even, voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Overigens battle.net is gehackt.
Noord-amerikaanse servers, maar ik heb mn EU ww ook maar veranderd.
Tenminste ik merk altijd dat als ik van EU forum naar US forums ga ik ook daar ingelogd sta, en in het verleden wel eens ingelogd heb op de us site.
(ik neem aan dat het allemaal 1 pot nat is)
Wel jammer dat je de geheime vraag niet kan veranderen zonder te bellen.
Hopelijk is ww veranderen genoeg.. erg irritant allemaal weer.
Dat snap ik wel, daarom zeg ik ook dat meer character based drops moeten komen. De meeste items die je vind zijn voor andere classes.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet, maar als je level 50 bent en in hell rond wil kunnen rondlopen moet je wel een kans krijgen. Zonder items heb je die niet. En ik kan het weten, want ik loop nu tegen een muur op en kan niet eens levelen, nightmare geeft weinig xp AH heeft vrij veel level 60 items, dus ja, leuk
Dat Inferno lastiger zou zijn, tja, leuk, maar daar kan ik nu niet eens komen
Beiden zijn helaas met nee te beantwoorden.. Nou misschien is het wel goed dat de bestaande legendaries niet veranderen. Houdt het nog een beetje bijzonder.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:45 schreef So_Surreal het volgende:
In 1.0.4 komt toch ook pvp ?
En die aanpassingen aan de legendary's, zal dat ook effect hebben op de bestaande legendary's ?
Gems heb je verkocht, dan koop je toch zonder problemen ook gewoon weer gems terug?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, daarom zeg ik ook dat meer character based drops moeten komen. De meeste items die je vind zijn voor andere classes.
Ik heb pas geleden al mijn gems verkocht en daarna alleen met de Wizard gespeeld. De gem die ik het minste tegen kom is de topaz (geel) en laat dat nu de belangrijkste voor de Wizard zijn.
En bijvooorbeeld de Wizard specifieke wands met 200 dexterity. als ze dat zouden aanpassen, dat wa het al een hele vooruitgang.
En over PvP, dat zou pas in patch 1.1 komen voor zover ik begrepen heb.
Vendor. Maar het ging er niet om wat ik terug zou kunnun kopen, maar wat ik ingame vond.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gems heb je verkocht, dan koop je toch zonder problemen ook gewoon weer gems terug?
Klopt, daarom is dat ook heel moeilijk om aan te passen. Maar over het algemeen ben ik tevreden. Ik heb nu 2 dagen op Act III een beetje gefarmed, en nu een 5-tal dingen (yellows) voor meer dan 200k kunnen verkopen op de AH.quote:Wat betreft class specific weapons zouden ze natuurlijk stats kunnen uitsluiten, maar ja ze kunnen ook de bij voorbaat vrij waardeloze stats uitsluiten op andere items.
Als wands enkel int kunnen hebben en geen str en dex bijvoorbeeld, dan zou dat gewoon weer zijn effect hebben op de waarde van die items en ongetwijfeld zal dan ook wel weer het een en ander aan de moeilijkheidsgraad getweakt moeten worden als men te makkelijk aan extreem goeie items komt.
Mja, je hoeft ook geen act 3 te spelen. Sterker nog, de droprate van iLvl 63 mag dan een stuk hoger zijn dan act 1, maar in act 1 ram ik met 133 MF unbuffed in een half uur een pack of 30 in elkaar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vendor. Maar het ging er niet om wat ik terug zou kunnun kopen, maar wat ik ingame vond.
En gems die je ingame vind, die krijg je op de AH echt niet verkocht, die zul je toch echt eerst moeten upgraden.
[..]
Klopt, daarom is dat ook heel moeilijk om aan te passen. Maar over het algemeen ben ik tevreden. Ik heb nu 2 dagen op Act III een beetje gefarmed, en nu een 5-tal dingen (yellows) voor meer dan 200k kunnen verkopen op de AH.
Maar goed, ik weet ook dat het niet voor iedereen even eenvoudig is om Act III te bereiken.
En laat plans nu net eenvoudige chash-cows zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, je hoeft ook geen act 3 te spelen. Sterker nog, de droprate van iLvl 63 mag dan een stuk hoger zijn dan act 1, maar in act 1 ram ik met 133 MF unbuffed in een half uur een pack of 30 in elkaar.
In act 3 daarentegen overleef ik wel redelijk, maar is het zonder MF een factor 3 langzamer.
Act 2 farming heb ik nog niet echt gedaan, maar ik zou eens kunnen kijken hoe de standaard runs nu verlopen.
Natuurlijk krijg je de hogere lvl plans niet in act 1, maar dat is niet zo'n hele grote ramp m.i.
Mja, maar wat is nou de droprate van plans?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En laat plans nu net eenvoudige chash-cows zijn.
Maar ik farm regelmatig Act I ook nog wel hoor. Maar op dit moment zonder MF omdat ik daar nog geen gear voor geregeld heb. Dat moet ik in de toekomst maar eens gaan doen. Mijn DH loopt wel rond met 99 MF unbuffed, maar daar moet ik nog eens aan gaan tweaken om die wat eenvoudiger te kunnen spelen (LoH en Nightstalker-skill). Dat wordt mijn volgende project.
Overigens net een nieuwe ring binnengehaald, en daarmee de waarde van mijn gear naar 7M opgekrikt. Totaal nu: 850 (minimaal) all res, 6.6k Armor, 18k DPS, 33k HP, 600 LoH.
Alles bij elkaar heb ik een stuk of 10 plans gevonden, daarvan was er 1 niet verkoopbaar dus die heb ik zelf gebruikt. Wel maar 1 item mee gemaakt en dat was crap.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, maar wat is nou de droprate van plans?
Ik heb zelf op Act 2 geloof ik eens een perfect star emerald gevonden.
Op act 3 vond ik laatst een 6 prop rare helm recipe. Die gebruik ik lekker zelf en levert nog best wat leuk items op.
Maar al met al lijkt de droprate niet heel denderend te zijn.
Ja ik vraag mij nog steeds af hoe het zit met creature levels en item drops. In D2 was dit belangrijk, maar dit lijkt nu niet het geval te zijn omdat het act gerelateerd is met dus x% kans op ilvl 63 en onafhankelijk van creature lvl? Dit zou betekeken dat alles in act1 zou kunnen droppen danwel met lagere droprates. Vroeger kon je bepaalde items volgens mij alleen maar vinden bij bepaalde bosses vanwege level.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, je hoeft ook geen act 3 te spelen. Sterker nog, de droprate van iLvl 63 mag dan een stuk hoger zijn dan act 1, maar in act 1 ram ik met 133 MF unbuffed in een half uur een pack of 30 in elkaar.
In act 3 daarentegen overleef ik wel redelijk, maar is het zonder MF een factor 3 langzamer.
Act 2 farming heb ik nog niet echt gedaan, maar ik zou eens kunnen kijken hoe de standaard runs nu verlopen.
Natuurlijk krijg je de hogere lvl plans niet in act 1, maar dat is niet zo'n hele grote ramp m.i.
Klopt, wat betreft items is er slechts een statistisch verschil tussen de acts. Binnen acts zijn er geen dropchances / creature lvl.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:08 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja ik vraag mij nog steeds af hoe het zit met creature levels en item drops. In D2 was dit belangrijk, maar dit lijkt nu niet het geval te zijn omdat het act gerelateerd is met dus x% kans op ilvl 63 en onafhankelijk van creature lvl? Dit zou betekeken dat alles in act1 zou kunnen droppen danwel met lagere droprates. Vroeger kon je bepaalde items volgens mij alleen maar vinden bij bepaalde bosses vanwege level.
Hmm, iLvl 62 rare weapons zijn toch eigenlijk praktisch altijd waardeloos?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
Weer een Blacksmith plan gevonden, verkoopt voor 70k op de AH (Exalted Massacre Axe). Verder 3 verkoopbare items gevonden waarvan ik momenteel nog niet de waarde weet.
Geen idee. Ik kijk alleen naar de prijs wat de AH aangeeft.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hmm, iLvl 62 rare weapons zijn toch eigenlijk praktisch altijd waardeloos?
Natuurlijk, wat de gek er voor geeft.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kijk alleen naar de prijs wat de AH aangeeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |