abonnement Unibet Coolblue
  zondag 12 augustus 2012 @ 00:30:29 #76
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_115446621
Gebruik nu sinds bijna een jaar Lush en ben super tevreden erover O+

Heb een tijdje een andere pil genomen en mijn huid werd verschrikkelijk, toen ben ik ermee begonnen. En het was de eerste creme die ik probeerde sinds mijn pubertijd die ook echt mijn huid kalmeerde. Mijn ritueel is ultrabland - tea tree water - vanishing cream (kijk anders ook in het Lush #222: Nu met make-uplijn topic). Maar als ik heel eerlijk ben vergeet ik de hleft van de tijd om alles goed te doen.
En kreeg wel bij de mac een compliment over mijn huid, maar dat komt zoals iemand hierboven als zegt voornamelijk door de hormonen.
Met een andere pil is mijn huid een ramp ;(
吴 曼 迪
pi_115456101
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 18:41 schreef Eva4Evah het volgende:
Ok meer een huidvraag, maar dat valt ook wel een beetje onder make-up toch :P hebben jullie ervaring met het Clinique 3-stappenplan? Ik ben laatst naar de Douglas geweest om me te laten adviseren voor mijn huid. Die vrouw werd bijna boos dat ik amper iets aan huidverzorging doe, woops. Ik scrub wel af en toe en maskertjes enzo, maar geen dagelijkse reiniging. Dus na een uitgebreide analyse heb ik dus samples meegekregen van het Clinique 3-stappenplan. Ik heb het net voor het eerst gebruikt en het voelt echt wel heel nice O+ maar resultaat zie je natuurlijk niet meteen. Dus: wie heeft hier ervaring mee en zo ja, werkt het echt? Voordat ik er heel veel geld aan ga uitgeven :P
ik ben er heel erg tevreden mee. Gebruik het al jaren.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115456166
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 11:25 schreef Skoap het volgende:

[..]

ik ben er heel erg tevreden mee. Gebruik het al jaren.
Het is per persoon verschillend maar ik merkte zelf na een week gebruiken dat mijn huid er niet goed op reageerde terwijl ik na eerste keer juist dacht WOW.
Dus daarom goed uitproberen voor je het aanschaft omdat het niet echt goedkoop is.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_115456373
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 11:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Het is per persoon verschillend maar ik merkte zelf na een week gebruiken dat mijn huid er niet goed op reageerde terwijl ik na eerste keer juist dacht WOW.
Dus daarom goed uitproberen voor je het aanschaft omdat het niet echt goedkoop is.
klopt. Maar dat geldt voor alle huidproducten... wat voor de een werkt, werkt voor de ander voor geen meter.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115457277
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 11:37 schreef Skoap het volgende:

[..]

klopt. Maar dat geldt voor alle huidproducten... wat voor de een werkt, werkt voor de ander voor geen meter.
Precies, maar vaak gebruik je het 1 of 2 keer en denk je jaaa wil ik hebben. En dan blijkt het toch niet zo lekker te werken voor je huid. Hoevaak ik al geen spulletjes weg heb gegeven aan vriendinnen omdat het mijn huid echt geen goed deed :D
Dus ben nu wat voorzichtiger met spullen aanschaffen. Of zorg dat ik iets koop als het in de aanbieding is, dan is het niet zo zuur als het dan niet fijn blijkt te zijn.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_115459334
Heeft er iemand tips om het uitlopen van eyeliner (onder de ogen vooral) te verkomen? Ik heb zelf best wel droge ogen dus als ik s ochtens make up op doe is het vaak smiddags uitgelopen.
  zondag 12 augustus 2012 @ 13:24:57 #82
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_115459613
Gebruik je waterproof eyeliner?

Ik weet dat droge ogen en waterproof niet de ideale combinatie is, maar misschien wel in deze? :)
En anders een laagje oogschaduw basis een lijntje met een oogpotlood..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zondag 12 augustus 2012 @ 13:26:15 #83
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_115459654
Ik gebruik de waterproof eye pencils (ofzo?) van NYC, geweldige dingen _O_ Lopen totaal niet uit, ook niet onder mn ogen. Je kan ook nog met een klein, smal kwastje wat oogschaduw erop duwen, dan blijft het helemaal goed zitten!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_115459975
Ik gebruik de waterproof eye liner (potlood) van etos. Bedankt voor die tip over de oogschaduw :)
pi_115471356
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:01 schreef Sasja1234 het volgende:
De pupa foundation hebben ze zelfs in het WIT!
De action poeder hebben ze ook in het wit

Dus van die twee merken heb ik de 2e tint, en geloof me... dat is echt een wonder voor mijn huidkleur
Welke van Pupa is dat dan? Want als dat zo is moet ik die hebben. Voor alle witterts hier: Lisa Eldridge heeft een filmpje gemaakt voor hele lichte huidskleuren met alle goede foundations enzo. Ff googlen.
pi_115471458
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 18:47 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Welke van Pupa is dat dan? Want als dat zo is moet ik die hebben. Voor alle witterts hier: Lisa Eldridge heeft een filmpje gemaakt voor hele lichte huidskleuren met alle goede foundations enzo. Ff googlen.
Pupa, dat is te verkrijgen bij da. ik moet zeggen dat hij niet super erg dekt, maar ze hebben huidskleuren voor super licht, en best wel redelijk donker.
dus niet met al die oranje ondertonen zoals je vaak bij kruidvat ziet.
pi_115476777
Maar welke is er in het wit?
pi_115479303
gewoon, bij de kleuren van pupa kijken?
niet wit-wit natuurlijk, maar het zit niet ver van wit af.
  zondag 12 augustus 2012 @ 22:11:59 #89
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_115481280
Het mocht niet van mezelf, maar ik heb het Naked2-palette gekocht. Ik had niet eens iets om mezelf te belonen :P. Ach, investering in de toekomst, want ik begon steeds meer oogschaduw te gebruiken, maar echt de juiste kleuren had ik niet. En ik had 15% korting, dus misschien was het wel op goed geluk O+. Alleen mijn bankrekening is wat minder blij :{w.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
  zondag 12 augustus 2012 @ 22:50:54 #90
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_115485037
Maar dan heb je ook wel wat :D

Hoop dat je er veel plezier van hebt :)
Ik krijg 'm ergens in september/oktober :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 13 augustus 2012 @ 11:10:40 #91
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_115505186
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 20:47 schreef Sasja1234 het volgende:

[..]

Kies de kleur die het beste over een komt met je nek en de rest van je lichaam
Dit, en dan is het een kwestie van goed blenden.

Ik gebruik trouwens sinds kort de primer van Catrice, die de langdurigheid van de foundation op het gezicht zou moeten bevorderen, ik merk op mijn huid er ver op achteruit gaat sinds ik de primer gebruik. Is dat bij meer mensen zo met het gebruik van de primer?
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_115506834
Ah, ik ben op zoek naar een echte witte foundation om in de winter te kunnen mengen.
pi_115507999
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 12:05 schreef Ooi86 het volgende:
Ah, ik ben op zoek naar een echte witte foundation om in de winter te kunnen mengen.
Ik zou gewoon even kijken bij pupa als ik jou was, want ondanks mijn lichte huid (ik zoek er dus al lang naar) is dit de lichtste foundation die ik ooit heb gezien.

alleen je wil hem gebruiken voor mengen in de winter?
dan kan je beter een foundation kopen die je in de winter op kan, 31 euro lijkt me dan wel heel erg duur..
pi_115508081
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 11:10 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

Dit, en dan is het een kwestie van goed blenden.

Ik gebruik trouwens sinds kort de primer van Catrice, die de langdurigheid van de foundation op het gezicht zou moeten bevorderen, ik merk op mijn huid er ver op achteruit gaat sinds ik de primer gebruik. Is dat bij meer mensen zo met het gebruik van de primer?
ik heb ook een primer van Catrice, niks van gemerkt? misschien ben je allergisch voor iets.
waar kreeg je last van? puisten?

ik vond hem niet super geweldig, hij was gewoon niet zuinig in gebruik. en ik weet niet of hij goed ze werk doet. ik gebruikte hem in de winter en dan glijd m'n foundation niet van me gezicht, ik had hem beter kunnen testen in de zomer.
pi_115523228
Vandaag mijn nieuwe Mac-kwasten voor het eerst gewassen, maar ze gaan wel een beetje 'frizzen' bij mij :( Er gaan haartjes wijduit staan, zeg maar. Komt dat omdat het echt dierenhaar is of...? Bij mij Zoeva-kwasten heb ik er geen last van. Is het wel normaal?
pi_115523275
O, dat is wel een heel boze smiley, moest eigenlijk verdrietig zijn. Of nee: teleurgesteld, haha
  maandag 13 augustus 2012 @ 20:01:45 #97
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_115524813
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 12:05 schreef Ooi86 het volgende:
Ah, ik ben op zoek naar een echte witte foundation om in de winter te kunnen mengen.
de MAC pro store in A'dam heeft een compleet witte Face and Body foundation in hun assortiment, daarmee kun je mengen :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 13 augustus 2012 @ 20:03:58 #98
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_115524931
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 11:10 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

Dit, en dan is het een kwestie van goed blenden.

Ik gebruik trouwens sinds kort de primer van Catrice, die de langdurigheid van de foundation op het gezicht zou moeten bevorderen, ik merk op mijn huid er ver op achteruit gaat sinds ik de primer gebruik. Is dat bij meer mensen zo met het gebruik van de primer?
zou best kunnen dat je last hebt van de siliconen die in zo'n primer zitten.
Bedoel je die gelachtige primer in een potje met schroefdeksel? Die zit knalvol siliconen. Dat kan je huid afsluiten en zo je huid verslechteren (hoeft niet, maar kan).
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 13 augustus 2012 @ 21:14:46 #99
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_115528573
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 19:26 schreef Cheerful het volgende:
O, dat is wel een heel boze smiley, moest eigenlijk verdrietig zijn. Of nee: teleurgesteld, haha
;( deze vind je vast beter ..

Wel balen, geen last van!
Ik was mijn kwasten met een hele zachte shampoo ;)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_115528752
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 19:25 schreef Cheerful het volgende:
Vandaag mijn nieuwe Mac-kwasten voor het eerst gewassen, maar ze gaan wel een beetje 'frizzen' bij mij :( Er gaan haartjes wijduit staan, zeg maar. Komt dat omdat het echt dierenhaar is of...? Bij mij Zoeva-kwasten heb ik er geen last van. Is het wel normaal?
geen last van met babyshampoo!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')