abonnement Unibet Coolblue
pi_115332730
Vorige topics:
klik op de TT voor vorige delen *O*

Foto's:

Zie hier de foto's van Brighteyes en stinkie.
Zie hier de foto's van Memmel en Johan.
Zie hier de foto's van iamredleader en Tinuviel.
Zie hier de foto's van Slaapmeisje.
Zie hier de foto's van cloarie.
Zie hier de foto's van leonieke en Phille.
Zie hier de foto's van TARAraboemdijee en freecell.
Zie hier de foto's van ranzige_pad. (scroll door het topic voor alle foto's!)
Zie hier en hierde foto's van Diaan73 en Peaceman. (scroll door het topic voor alle foto's!)
Zie hier de foto's van Pluisje en Rickmans.
Zie hier de foto's van Sjimz.
Zie hier en hier de foto's van Fannetje.
Zie hier en hier de foto's van Levitation.
Zie hier de foto's van Patries86 & Kixass.
Zie hier de foto's van J-Net.
Zie hier de foto's van Pure-Poison.
Zie hier de foto's van Rekkie.
Zie hier de foto's van Tessie.
Zie hierde foto's van Hi_flyer.
Zie hier en hier en hier de foto's van bigbird.
Zie hier de foto's van Rewimo.
Zie hier de foto's van nelisb.
Zie hier de foto's van macrony.
Zie hier de foto's van IJzercookie.
Zie hier de foto's van Vicky.
Zie hier de foto's van Zoeperzazke en wwwer.
Zie hier de foto's van Mickeys.
Zie hier de foto's van teamlead en droomvrouwtje
Zie hier de foto's van gothic-blackie
Zie hier de foto's van avotar
Zie hier en hier de foto's van Motorbloempje
Zie hier de foto's van Maggiorana
Zie hier de foto's van Tha_Flash
Zie hier de foto's van Mr_Moon
Zie hier de foto's van Vlindur
Zie hier de foto's van ivetje en ThaDuck
Zie hier de foto's van progje
Zie hier de foto's van soohr
Zie hier en hier de foto's van Cynix en Blinky
Zie hier de foto's van JufMariska
Zie hier de foto's van Chanty en Dirty harry
Zie hier de foto's van Suuzs
Zie hier de foto's van speknek
Zie hier de foto's van Jentin
Zie hier de foto's van MissBliss en Re
Zie hier de foto's van Becky27
Zie hier de foto's van Priemgirl
Zie hier de foto's van Martine1984

^) Data in 2012

01-06-2012: Mangostine
06-06-2012: Patapon
10-08-2012: Miss-EL&Daeron
24-08-2012: Jose24
07-09-2012: Bamba
07-09-2012: Bengeltje en Litpho
14-09-2012: DanseMacabre
11-10-2012: lunapuella

^) Data in 2013
03-05-2013: Lindytje
31-05-2013: Stormqueen en bleiblei

Trouw linkjes:

Kleding
9lover.com
anastasi.nl
atelierdiagonal.es
blacktie.nl
bruidsmode-marieke.nl (tweedehands bruidsmode)
chameleonbride.co.uk
china-eshop.net
idoido.nl
kennethpool.com
kleinfeldbridal.com
linearaffaelli.be
lindsayfleming.com (Celtic & Medieval Bridal Designers)
pronovias.com
manuelmota.es
newstyling.nl
peterlangner.it
rembo-styling.com
sanpatrick.com
sinceritybridal.com
whiteone.es

Taarten
backstage-bakery.nl
taartjetaart.com
caribbeansoulfood.nl

Weddingplanners
conamore.it (voor als je een weddingplanner in Italië nodig hebt)

Van alles op 1 site
designyourwedding.nl
perfectetrouwdag.nl
theperfectwedding.nl
theknot.com
trouweninderegio.nl
weddingstylemagazine.com

Ringen
gabre.nl
ihr-trauring-juwelier.de (betaalbare trouwringen)
trendjuwelier.nl
specialetrouwringen.nl
atlantistrouwringen.nl

Bedankjes
hetoriginelekado.nl
kleinkadootje.nl
bedankjes.nl

Locaties
rederijthor.nl

Kaartjes
trouwpost.nl
kaartje2go.nl
trouwkaarten.nl

Vergeet Wiki. Gebruik de reeksenknop onderaan het topic voor een nieuw deel in deze reeks.

Post hier je verhalen, foto's, vragen en meer!
pi_115335008
Spannend Daeron! Geniet ervan morgen! :D
pi_115335351
spannend dearon! Geniet met volle teugen t is voorbij voor je door hebt
pi_115335956
Geniet van morgen, Daeron!
  donderdag 9 augustus 2012 @ 15:07:54 #5
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_115337155
Veel plezier morgen Daeron! Geniet ervan!

Ik kom mij hier ook melden! ^) 18 Juli ben ik ten huwelijk gevraagd!
Nu eerst rustig bekijken wat alles ongeveer gaat kosten en nog een datum prikken.
Waarschijnlijk voorjaar 2013 ivm mijn stokoude grootouders die nog leven.

Hoe hebben jullie alles aangepakt?
man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
pi_115341908
Mada-rijn gefeliciteerd!
Ik heb heel veel gehad aan myperfectwedding.nl hier kun je een lijst vinden waarop staat wat je wanneer moet regelen ongeveer. Heel veel plezier met de voorbereidingen!
pi_115343156
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:07 schreef manda-rijn het volgende:
Veel plezier morgen Daeron! Geniet ervan!

Ik kom mij hier ook melden! ^) 18 Juli ben ik ten huwelijk gevraagd!
Nu eerst rustig bekijken wat alles ongeveer gaat kosten en nog een datum prikken.
Waarschijnlijk voorjaar 2013 ivm mijn stokoude grootouders die nog leven.

Hoe hebben jullie alles aangepakt?
Gefeliciteerd! :D

Ik heb in het begin van het plannen wel eens wat trouwsites bekeken, maar werd van ongeveer 99% daarvan alleen maar heel nerveus omdat er altijd heel veel dingen opstonden die ik niet wilde/niet kon betalen, zoals speciale visagie en signature drinks en weetikwat. Dus daar ben ik weer heel snel mee opgehouden. De enige speciale trouwsite die ik wel veel gebruikt heb is www.offbeatbride.com, omdat die heel 'vrij' is; niks moet, alles mag, zolang jij en je partner het maar tof vinden.

Qua locatie ben ik gewoon wat gaan googlen, om foto's, aanbod en prijzen hier in de omgeving te vergelijken.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 9 augustus 2012 @ 18:16:40 #8
269689 crew  Viv
pi_115344865
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:17 schreef lunapuella het volgende:
Ik heb in het begin van het plannen wel eens wat trouwsites bekeken, maar werd van ongeveer 99% daarvan alleen maar heel nerveus omdat er altijd heel veel dingen opstonden die ik niet wilde/niet kon betalen, zoals speciale visagie en signature drinks en weetikwat.
Herkenbaar dit. Voor je het weet heb je allemaal onnodige extra dingen op je to do/buy lijst staan.
Wat bij mij helpt is het meer als een familiedag te benaderen dan als een bruiloft.
pi_115396204
Een hele fijne dag Miss-EL&Daeron *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:07 schreef manda-rijn het volgende:
Veel plezier morgen Daeron! Geniet ervan!

Ik kom mij hier ook melden! ^) 18 Juli ben ik ten huwelijk gevraagd!
Nu eerst rustig bekijken wat alles ongeveer gaat kosten en nog een datum prikken.
Waarschijnlijk voorjaar 2013 ivm mijn stokoude grootouders die nog leven.

Hoe hebben jullie alles aangepakt?
Proficiat. *O*

Ik heb gekeken wat ik absoluut niet wil (zoals bij mijn vorige huwelijk. :P ) en voor de rest makkelijk en zo mooi mogelijk. Alleen mijn (en vriend) zijn zin. ^)
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 23:04:36 #10
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_115403897
Dat hebben wij ook. Iedereen verwacht een heel groot feest, maar mijn vriend en ik houden niet van feestjes. Wij trouwen, dus het is ons feest, dus wordt het heerlijk bescheiden. Daarnaast hebben wij ook niet heel veel te besteden, waardoor het ook simpelweg niet kan.

We hebben het in ons hoofd gehaald om niet in het gemeentehuis te willen trouwen, maar in een voormalig klooster bij ons in de gemeente. Komt wel weer een meerprijs van ¤300,- bij... beetje jammer! Maar veel nachtjes over slapen voor we een beslissing nemen!

Kun je een niet leuke vrijgezellenfeest ook weigeren? :+ Ik het al gebeuren dat ik in een Betty Boop kostuum hier door de stad moet lopen en dan proberen doosjes droplullen te verkopen.
man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
pi_115416753
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 23:04 schreef manda-rijn het volgende:
Kun je een niet leuke vrijgezellenfeest ook weigeren? :+
Tuurlijk. Het is jullie dag die je graag wil vieren met de mensen die dicht bij je staan. Je hebt géén verplichting aan je vriendinnen om voor hun vermaak voor drop*** te staan.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_115670456
hoe zal de dag van lily zijn geweest??? Tenminste ik neem dat die al achter de rug is.

Dearon hoe was jullie trouwdag?
pi_115670823
Ik ben ook zo benieuwd naar de bruiloft van Lily! De twee jurken, de tiara, de repetities... Alles erop en eraan. Maar ze zal nog wel op honeymoon zijn...
pi_115670916
Hoera, mijn jurk is eindelijk verstuurd! Twee maanden later dan beloofd, dus een hoop frustratie, maar hij komt eindelijk mijn kant op. :D
pi_115671511
lunapeala vervelend is dat he als je zo lang moet wachten op je jurk. Dat gebeurt vaker als je hem vroeg besteld dan zien de leveranciers vaak de tijd... Dan gaan de spoedjes voor. Ik moest ook veel langer wachten destijds.
Maar gelukkig is die van jou onderweg!!
pi_115671607
Nog 3 weken :o. Af en toe slaan de zenuwen toe, vooral omdat bijna iedereen vraagt of ik al zenuwachtig word :')

De jurk is helemaal klaar, hij is zo mooi geworden O+
And so the lion fell in love with the lamb
pi_115681909
Gaat snel nu. Vanmiddag nog even bij de gemeente langs. Morgen de laatste keer mijn jurk passen.
Eigenlijk...denk wel dat ik zenuwachtig ben. Dat alles in de soep loopt. Weer ruzie of gesteggel onderling.
pi_115937558
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 09:13 schreef Bamba het volgende:
Nog 3 weken :o. Af en toe slaan de zenuwen toe, vooral omdat bijna iedereen vraagt of ik al zenuwachtig word :')

Hier precies hetzelfde. Ik trouw volgende week zaterdag. Ben nog niet zenuwachtig...maar de mensen om me heen maken me zenuwachtig haha.
Ben alleen een beetje bezorgd om het weer....
En dat kan zomaar.....?
pi_115942612
Een vraagje voor de reeds getrouwden of vergevorderden qua planning: hoe lang vóór de trouwdatum nam de Babs contact met jullie op/hadden jullie het voorgesprek? Wij hebben nog anderhalve maand te gaan, het dossier ligt al een hele tijd bij de gemeente, maar we hebben nog niks gehoord en ik vraag me af of ik me zorgen moet maken. :')
pi_115942915
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:00 schreef lunapuella het volgende:
Een vraagje voor de reeds getrouwden of vergevorderden qua planning: hoe lang vóór de trouwdatum nam de Babs contact met jullie op/hadden jullie het voorgesprek? Wij hebben nog anderhalve maand te gaan, het dossier ligt al een hele tijd bij de gemeente, maar we hebben nog niks gehoord en ik vraag me af of ik me zorgen moet maken. :')
Vorige week, en over twee wkn trouwen we. O+
pi_115942958
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:12 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Vorige week, en over twee wkn trouwen we. O+
Hier precies hetzelfde :Y
And so the lion fell in love with the lamb
pi_115943075
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:13 schreef Bamba het volgende:

[..]

Hier precies hetzelfde :Y
Dubbel feest. :P
pi_115943092
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 01:35 schreef Lienzz het volgende:

[..]

Hier precies hetzelfde. Ik trouw volgende week zaterdag. Ben nog niet zenuwachtig...maar de mensen om me heen maken me zenuwachtig haha.
Ben alleen een beetje bezorgd om het weer....
Spannend!! Hopelijk blijft het droog!
And so the lion fell in love with the lamb
pi_115943147
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:18 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Dubbel feest. :P
*O*

Ik hoor net dat de oma van m'n aanstaande met spoed naar het verpleeghuis moet. Ze heeft doorligplekken die zwart worden, is incontinent geworden en heeft 24 uur per dag verzorging nodig. We hopen zo dat ze de bruiloft haalt. Niet leuk :(
And so the lion fell in love with the lamb
pi_115943346
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:12 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Vorige week, en over twee wkn trouwen we. O+
Aah, dus we hebben nog wel even. Dank! :)
pi_115943514
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:20 schreef Bamba het volgende:

[..]

*O*

Ik hoor net dat de oma van m'n aanstaande met spoed naar het verpleeghuis moet. Ze heeft doorligplekken die zwart worden, is incontinent geworden en heeft 24 uur per dag verzorging nodig. We hopen zo dat ze de bruiloft haalt. Niet leuk :(
;(. *meehoopt*
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_115943588
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:20 schreef Bamba het volgende:

[..]

*O*

Ik hoor net dat de oma van m'n aanstaande met spoed naar het verpleeghuis moet. Ze heeft doorligplekken die zwart worden, is incontinent geworden en heeft 24 uur per dag verzorging nodig. We hopen zo dat ze de bruiloft haalt. Niet leuk :(
-O- Niet leuk inderdaad. Sterkte, hoop dat ze de bruiloft nog mee maakt.
pi_115943773
Dank jullie wel :* Ik ga proberen de jurk vandaag nog aan te doen, foto's te maken en bij dr langs te gaan. Mocht het dan anders lopen dan we hopen, heeft ze in ieder geval nog de jurk gezien.
And so the lion fell in love with the lamb
pi_115944209
Dat zal ze zeker fijn vinden. :)
pi_115948791
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:00 schreef lunapuella het volgende:
Een vraagje voor de reeds getrouwden of vergevorderden qua planning: hoe lang vóór de trouwdatum nam de Babs contact met jullie op/hadden jullie het voorgesprek? Wij hebben nog anderhalve maand te gaan, het dossier ligt al een hele tijd bij de gemeente, maar we hebben nog niks gehoord en ik vraag me af of ik me zorgen moet maken. :')
Ik heb het aan de gemeente gevraagd toen ik nabelde voor het huwelijksformulier en ze zei een week vantevoren ongeveer.
pi_115948857
Die van ons nam 3 weken van tevoren contact met ons op om de afspraak te maken. De afspraak zelf was ongeveer 1-1,5 week van tevoren.
pi_115949251
Ik zou het graag wat eerder hebben gehad dan krap een week vantevoren.
Nog drie weken te gaan.

Alles geregeld hier, alleen nog een keer mijn jurk passen over 1.5 week.
pi_115951158
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:31 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik zou het graag wat eerder hebben gehad dan krap een week vantevoren.
Nog drie weken te gaan.

Alles geregeld hier, alleen nog een keer mijn jurk passen over 1.5 week.
Ja, ik moet zeggen dat ik het ook wat kort dag vind. Maar goed, de gemeente houdt zich dus in elk geval aan het reguliere schema.

Kan zo'n Babs doorgaans ook 's avonds of in het weekend? Mijn aanstaande is leraar, dus vrij nemen zit er meestal niet in voor hem (de dag zelf is al moeilijk genoeg, haha, en de huwelijksreis hebben we in de herfstvakantie moeten plannen).
pi_115951230
Ik heb geen idee. :+
Ik hoop 't.
pi_115951713
Die van ons wilde daar wel tijd voor maken, indien nodig. Maar het liefst natuurlijk overdag.
Ze kon ook naar ons huis komen, maar met mijn diertjes vond ik naar het gemeentehuis gaan makkelijker.
pi_115953151
Ik denk dat wij ook naar 't gemeentehuis gaan, met de beesten idd.
pi_115989329
Volgende week is het zover! Ik heb 3 weken van te voren zelf contact gehad met de babs. En samen hebben we een datum afgesproken wanneer we alles zouden doorspreken (ceremonie) ik dacht zelf ook dat het gebruikelijk was dat ze bij ons thuis zou komen of wij naar het gemeentehuis om alles te bespreken. Blijkbaar was dat niet echt gebruikelijk. Ze gaf zelf aan dat we haar 20 augustus moesten bellen, en dat ze ons beide telefonisch wilde spreken. Ik vond het erg vreemd eerlijk gezegd, om telefonisch door te geven waarom ik graag met mijn vriend wil trouwen en wat er zo speciaal aan hem is. Ook moesten we kort samenvatten waar we elkaar ontmoet hadden, speciale gebeurtenissen/hobby's/werk etc. Mevrouw klonk heel aardig en enthousiast aan de telefoon maar vond het nogal erg onpersoonlijk.
En dat kan zomaar.....?
pi_115989537
bij ons kwam de babs langs, dt was zo'n 3 weken van te voren. Ze belde 6 weken van te voren. Allemaal ruim op tijd dus.
Voor iedereen waarvan de dag dichtbij komt, een hele fijne dag!
pi_115995726
Bij ons kwam de babs vorige week maandagavond. Ze heeft ruim anderhalf uur binnen gezeten. Vond dat zelf erg fijn, zo'n uitgebreide kennismaking. Ze heeft in ieder geval een goede indruk van ons gekregen zei ze. Wel moeten we beiden nog een email naar haar sturen met daarin waarom we met elkaar willen trouwen. Het is de bedoeling dat wij van elkaar niet weten wat we sturen. Mijn tekst is al klaar, ik heb meer een brief naar mijn aanstaande geschreven. Mijn aanstaande heeft wat meer moeite zn gevoelens op papier te zetten _O-
And so the lion fell in love with the lamb
pi_116002633
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 14:14 schreef Lienzz het volgende:
Ik vond het erg vreemd eerlijk gezegd, om telefonisch door te geven waarom ik graag met mijn vriend wil trouwen en wat er zo speciaal aan hem is. Mevrouw klonk heel aardig en enthousiast aan de telefoon maar vond het nogal erg onpersoonlijk.
Ik zou dat ook heel onpersoonlijk vinden, eigenlijk :{.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_116383073
Bamba, nog maar drie daagjes, al zenuwachtig?
Hoe laat trouw jij eigenlijk? :)
pi_116387897
Spannend Bamba!
De ambtenaar komt toch hier thuis, hij had geen problemen met de honden. Da's mooi.
pi_116390574
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:22 schreef Bengeltje het volgende:
Bamba, nog maar drie daagjes, al zenuwachtig?
Hoe laat trouw jij eigenlijk? :)
Nee, eigenlijk nog niet echt zenuwachtig, ik sta er zelf van te kijken _O- Jij al zenuwachtig?

We trouwen om 11 uur en jullie?

Fijn dat de ambtenaar thuis komt Dm *O*
And so the lion fell in love with the lamb
pi_116391087
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:46 schreef Bamba het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk nog niet echt zenuwachtig, ik sta er zelf van te kijken _O- Jij al zenuwachtig?

We trouwen om 11 uur en jullie?

Fijn dat de ambtenaar thuis komt Dm *O*
Nee, ook niet zenuwachtig.

Wij trouwen om 16 uur. Dus kunnen in de ochtend lekker rustig aandoen. :+
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 17:05 schreef DanseMacabre het volgende:
Spannend Bamba!
De ambtenaar komt toch hier thuis, hij had geen problemen met de honden. Da's mooi.
Dat is fijn. Moet gewoon kunnen met dieren toch?
pi_116393608
Inderdaad, maarja.. Niet iedereen vindt t leuk.
pi_116433531
Jurk in huis. O+
Helaas geen foto met de honden als ik die aanheb. Tessa is loops, wil geen risico lopen op vlekken.
Dus morgen voor ze weggaan even in gewone kleren.

Nog 1,5 dagje en dan is het ja-woord geweest. ;*
  woensdag 5 september 2012 @ 20:20:22 #47
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_116433764
Hoeveel dames hier kijken Yes to the Dress? :D
Ik denk vaak; whaaaaaaat zo'n bedrag voor een jurk?

Wij hebben zaterdag een interview na aanleiding van het aanzoek. Het aanzoek en het interview komen in de aftermovie van defqon:D
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_116434214
Spannend Bengeltje, heel veel plezier morgen!
Wij hebben een hele constructie voor foto's met de honden. _O- Onze kunnen niet loops worden want reuen.
pi_116435325
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hoeveel dames hier kijken Yes to the Dress? :D
Ik denk vaak; whaaaaaaat zo'n bedrag voor een jurk?
Oh god, zo'n vreselijk maar soms toch fijn programma is dat. Inderdaad belachelijke bedragen die daar neergelegd worden, en ook belachelijk verwende dramaqueens vaak.
pi_116435456
Ja, je moet huilen want anders is het niet de jurk. :')
pi_116435500
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 21:00 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja, je moet huilen want anders is het niet de jurk. :')
En als de jurk toevallig 5k over budget is, nou, dan kijk je je moeder toch nog een keertje lief aan? Want trouwen in een goedkopere jurk kan écht niet meer hoor. :')
pi_116435833
Het is niet zozeer de prijs van de jurk in dat programma, maar het "ik moet vooral mijn moeder tevreden stellen" waar mijn wenkbrauwen salto's van maken.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_116436009
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 21:01 schreef lunapuella het volgende:

[..]

En als de jurk toevallig 5k over budget is, nou, dan kijk je je moeder toch nog een keertje lief aan? Want trouwen in een goedkopere jurk kan écht niet meer hoor. :')
Ik heb mijn jurk ook van mijn moeder, en een budget gekregen en daar moest ik het mee doen. Daar heel goed mee geslaagd ook. ^O^
pi_116436059
quote:
6s.gif Op woensdag 5 september 2012 21:07 schreef Litpho het volgende:
Het is niet zozeer de prijs van de jurk in dat programma, maar het "ik moet vooral mijn moeder tevreden stellen" waar mijn wenkbrauwen salto's van maken.
Ja, da's ook zoiets. Sommige moeders zijn ook écht heel erg vals.
pi_116446958
Begeltje: het is bijna zover *O*

Vanavond zijn mn nagels gedaan, aanstaande heeft z'n pak opgehaald. Morgen de zaal versieren en dan nog proberen te relaxen. Zenuwen zijn nog steeds onder controle :P
And so the lion fell in love with the lamb
pi_116451113
Begeltje. O+
Ja, nog een nachtje, jij bent eerder dan ik. :+

Ben benieuwd naar de foto's, hoe verschillend alles zal zijn. :D Wel even prachtig natuurlijk. We hebben wel smaak he. ;)
pi_116453779
Ik vind Begeltje heel lief klinken. O+
pi_116454205
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:57 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Oh god, zo'n vreselijk maar soms toch fijn programma is dat. Inderdaad belachelijke bedragen die daar neergelegd worden, en ook belachelijk verwende dramaqueens vaak.
Ja hier ook! Ik kijk er ook wel eens naar... Eigenlijk meer voor entertainment want ik kan het programma ook echt niet serieus nemen :')
En dan die verkoopsters die zuchten als ze na 4 jurken de 'goeie' nog niet hebben gevonden :') :X

Veel plezier morgen bengeltje en bamba O+

Ik mag morgen naar onze fotograven hun bruiloft :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_116461649
En die verkopers die met hun ogen rollen als het budget 'maar' 3000 is.

Ik ben benieuwd naar het gesprek met de ambtenaar vanavond.
pi_116463722
Nou ja, dat is hetzelfde land waar Beers mensen heeft aangepraat dat een ring gemeten moet worden in x maandsalarissen. Want echte liefde. Of zo :').
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_116477074
Fijn gesprek met de ambtenaar gehad. Leuke man. Grote hond ging op z'n voeten liggen. _O-
pi_116477368
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 21:20 schreef DanseMacabre het volgende:
Fijn gesprek met de ambtenaar gehad. Leuke man. Grote hond ging op z'n voeten liggen. _O-
Fijn! Ik hoop dat de onze snel contact opneemt. Het is nog iets meer dan een maand, dus ik weet dat we nog wel tijd hebben, maar toch.
pi_116477654
Onze belde maandag. Net toen ik me zorgen begon te maken. _O-
pi_116479045
Bengeltje, een hele fijne dag morgen O+ Ben benieuwd naar de verschillen idd :Y

Wij zijn er klaar voor *O* ^)
And so the lion fell in love with the lamb
pi_116481622
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 21:30 schreef DanseMacabre het volgende:
Onze belde maandag. Net toen ik me zorgen begon te maken. _O-
Pfoe, dat is wel kort dag. Eigenlijk best stom dat ze pas zo kort van te voren bellen, als je er over nadenkt. Het is niet alsof je niks te doen hebt, zo vlak voor je bruiloft... Ik snap dat het gesprek zelf op niet al te korte termijn moet plaatsvinden zodat de Babs er ook nog wat van weet als het eenmaal zo ver is, maar ze zouden toch best wat eerder kunnen bellen om de afspraak vast in te plannen.
pi_116481798
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:33 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Pfoe, dat is wel kort dag. Eigenlijk best stom dat ze pas zo kort van te voren bellen, als je er over nadenkt. Het is niet alsof je niks te doen hebt, zo vlak voor je bruiloft... Ik snap dat het gesprek zelf op niet al te korte termijn moet plaatsvinden zodat de Babs er ook nog wat van weet als het eenmaal zo ver is, maar ze zouden toch best wat eerder kunnen bellen om de afspraak vast in te plannen.
Is ook wel zo, maar da's blijkbaar normaal.
Hij vertelde dat hij niet bij de gemeente werkt maar dit erbij doet omdat hij het leuk vindt.
pi_116483243
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:36 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Is ook wel zo, maar da's blijkbaar normaal.
Hij vertelde dat hij niet bij de gemeente werkt maar dit erbij doet omdat hij het leuk vindt.
Ja, ik weet dat het normaal is, maar dat maakt het niet minder stom. ;)
  donderdag 6 september 2012 @ 23:07:01 #68
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_116483369
Bengeltje, Bamba en Litpho veel plezier morgen, ik duim voor goed weer voor jullie!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_116483532
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 23:04 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Ja, ik weet dat het normaal is, maar dat maakt het niet minder stom. ;)
True.
Van mij mocht het ook wel eerder.
pi_116488881
Bamba, veel plezier zo :).
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_116491483
Veel plezier, Bamba! *O*
En ook voor Litpho en Bengeltje natuurlijk!
pi_116549536
Dank, dank :). Het was gisteren een heerlijke, ongedwongen bruiloft. Alles liep op rolletjes, iedereen had het naar zijn zin, er is geen onvertogen woord gevallen. Vandaag nog verder gelopen in een roze wolk van ontspanning O+.

En B. was zóóó mooi O+.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_116558935
Onze dag was ook meer dan geslaagd! Weinig zenuwen gehad en de zenuwen die ik had waren als sneeuw voor de zon verdwenen zodra ik mijn man voor het eerst zag O+ Dat was voor ons beiden het allermooiste moment van de dag: elkaar voor het eerst zien.
De ceremonie was erg mooi, vooral de brieven die we naar elkaar hadden geschreven, die verrassend genoeg erg op elkaar leken zonder dat we van elkaar wisten wat we geschreven hadden.
We hebben lekker gebbq-ed met de daggasten, lekker relaxed en daarna nog heerlijk gefeest. We hebben van iedere minuut genoten O+
ik zal hier een foto van ons posten zodra ik een goede heb.

Bengeltje en Lithpo, wat fijn dat ook jullie dag meer dan geslaagd was! Nog van harte gefeliciteerd!
And so the lion fell in love with the lamb
  zondag 9 september 2012 @ 12:07:45 #74
8369 speknek
Another day another slay
pi_116559345
Gefeliciteerd! Iedereen echt genoten :').
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_116577689
Hier een foto van ons..niet de meest duidelijke, ik zal er meerr hier zetten als we die van de fotograaf hebben :)

And so the lion fell in love with the lamb
pi_116589125
Moooi, Bamba!
pi_116589161
mooie jurk O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_116592229
Mooi Bamba, gefeliciteerd!!!
pi_116596005
Een paar van onze trouwfoto's. ^)




Met mijn zoons voor de kapel.


Binnen kant kapel


Kleuren kloppen nog niet, moet eigenlijk wit zijn.






Achterkant jurk met sleep.


Zonder sleep.

  maandag 10 september 2012 @ 11:35:39 #80
8369 speknek
Another day another slay
pi_116596055
Haha leuk dat je zoons (min of meer) bijpassende kleren dragen als een soort Blues Brothers.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_116639291
Ja, vond het ook heel leuk bedacht van ze.
pi_116639741
Mooie foto's Bengeltje! :D Gefeliciteerd!

Vandaag nog precies een maand te gaan voor ons. Kreeg net weer een mailtje van de notaris, ze wacht nog steeds op info van ons (heb mijn aanstaande er al een paar keer voor geschopt, maar hij stuurt het maar niet...). Hopelijk stuurt hij het nu snel en kunnen we dan een afspraak maken voor de ondertekening.

Gaat best hard zo ineens hoor. Die laatste maand zal wel helemaal voorbij vliegen.
pi_116642354
Hier nog drie dagen. :X
pi_116747414
Voor alle mensen die nog moeten gaan trouwen! [TK] Hartjes paraplu ik heb hem gelukkig niet nodig gehad.
En dat kan zomaar.....?
pi_116747661

Hierbij een foto van onze trouwdag :)
En dat kan zomaar.....?
pi_116751844
Leuke foto Lienzz! Leuke stijl en voor zover ik kan zien, mooie jurk!
  donderdag 13 september 2012 @ 20:45:12 #87
8369 speknek
Another day another slay
pi_116755193
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:49 schreef Lienzz het volgende:
[ afbeelding ]
Hierbij een foto van onze trouwdag :)
tof!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_116759075
Leuke foto Lienzz!!

DanseMarcabre, een hele fijne dag morgen!! Geniet ervan!
And so the lion fell in love with the lamb
pi_116770784
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:49 schreef Lienzz het volgende:
[ afbeelding ]
Hierbij een foto van onze trouwdag :)
Tof!
pi_116770866
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:49 schreef Lienzz het volgende:
[ afbeelding ]
Hierbij een foto van onze trouwdag :)
Oooo die bus ook O+ Leuk :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_116817130




  zaterdag 15 september 2012 @ 16:25:53 #92
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_116817574
Mooi! Jullie zijn mooi, jullie stralen!

Maar ik vind het boeket ook heeeeeeeel mooi!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_116817689
Wat zien jullie er prachtig uit! Gefeliciteerd! :D
pi_116818523
Prachtig DM.
pi_116820256
Dankjullie!
Deze foto's zijn gemaakt door iemand die nooit portretfotografie doet. Heeft ze goed gedaan. O+
pi_116884250
Ik ben trouwens Proff Fotograaf en geen amateur;-)

Dan mag je via de officiele weg reclame maken, niet op deze manier.

[ Bericht 43% gewijzigd door Snakey op 17-09-2012 12:45:31 ]
pi_116886263
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 11:45 schreef Jemooistefoto het volgende:

Ik ben trouwens Proff Fotograaf en geen amateur;-)

Dan mag je via de officiele weg reclame maken, niet op deze manier.
Goeie mod actie. _O_
pi_116949131
Pfoe, wat moet er stiekem nog een hoop geregeld worden in die laatste weken... Afgelopen vrijdag een petticoat uitgezocht, later deze week hopelijk een gesprek met de fotograaf, en vandaag een afspraak gemaakt met de Babs. Oh ja, en volgende week dinsdag tekenen we de huwelijkse voorwaarden. Pfffff...
  zondag 23 september 2012 @ 18:36:29 #99
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_117160932
Upje voor jullie O+
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_117762773
Wat is het hier stil de laatste tijd, iedereen uitgetrouwd? Wij zijn overmorgen aan de beurt, spannend...
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 08:21:46 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_117762853
Volgens mij ben jij inderdaad de laatste van dit jaar :D
Kriebels?
disclaimer
pi_117764238
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 08:21 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij ben jij inderdaad de laatste van dit jaar :D
Kriebels?
Ja, beetje wel! Maar vooral positieve. :D
pi_117764448
Dit topic lijkt inderdaad op te drogen.luna heel veel plezier! Geniet van jullie prachtige dag.

Wat ik persoonlijk vreemd vind is dat er nooit meer wat van lily vernomen hebben. Zal ze wel getrouwd zijn?
pi_117765177
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 09:52 schreef martine1984 het volgende:
Dit topic lijkt inderdaad op te drogen.luna heel veel plezier! Geniet van jullie prachtige dag.
Ach ja, het echte trouwseizoen is natuurlijk ook een beetje voorbij. Onze Babs zei vorige week nog dat ze het in de herfst/winter altijd erg rustig heeft. En dankjewel! :)

quote:
Wat ik persoonlijk vreemd vind is dat er nooit meer wat van lily vernomen hebben. Zal ze wel getrouwd zijn?
Ja, viel mij ook op. Misschien heeft ze het nu als getrouwde vrouw te druk om nog te fokken?
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 10:29:42 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_117765474
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 10:19 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Ach ja, het echte trouwseizoen is natuurlijk ook een beetje voorbij. Onze Babs zei vorige week nog dat ze het in de herfst/winter altijd erg rustig heeft. En dankjewel! :)

[..]

Ja, viel mij ook op. Misschien heeft ze het nu als getrouwde vrouw te druk om nog te fokken?
Pehehehe :')
disclaimer
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 10:31:13 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_117765522
en wat mij betreft, tsja, ik maak me er nog niet zo druk om, eind mei volgend jaar is nog heeeeel ver weg en de twee belangrijkste dingen hebben we toch al geregeld. Verder ben ik ook niet het type dat zich druk gaat maken om de kleur van de servetten ofzo, dus dat komt wel goed. Rond april zal ik hier wellicht wel meer posten :D
disclaimer
pi_117765726
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 09:52 schreef martine1984 het volgende:
Dit topic lijkt inderdaad op te drogen.luna heel veel plezier! Geniet van jullie prachtige dag.

Wat ik persoonlijk vreemd vind is dat er nooit meer wat van lily vernomen hebben. Zal ze wel getrouwd zijn?
Misschien mag ze niet meer van haar man. :o
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 08:13 schreef lunapuella het volgende:
Wat is het hier stil de laatste tijd, iedereen uitgetrouwd? Wij zijn overmorgen aan de beurt, spannend...
Op een donderdag? Hoor je ook niet veel. Wel leuk dat het bijna zo ver is.
Zelf denk ik nog vaak aan mijn trouwdag, zou die zo over willen doen. Zo'n relaxte dag. O+
pi_117766830
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 10:36 schreef Bengeltje het volgende:
Op een donderdag? Hoor je ook niet veel. Wel leuk dat het bijna zo ver is.
Ja, want dat is goedkoper dan een (populairdere) vrijdag. :) En grappig, veel mensen in mijn omgeving zijn de laatste tijd juist op een donderdag getrouwd.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 11:13:55 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_117766901
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 11:11 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Ja, want dat is goedkoper dan een (populairdere) vrijdag. :) En grappig, veel mensen in mijn omgeving zijn de laatste tijd juist op een donderdag getrouwd.
scheelt dat zo veel?
Bij ons op het stadhuis scheelt dat ongeveer 100 euro geloof ik... en qua feestzaal maakt het geen moer uit omdat we geen zaalhuur betalen :D
disclaimer
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 11:15:53 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_117766982
ik kan me zelf niet voorstellen dat het meer dan 2% scheelt op het totale budget :')
Maar wij doen het dan ook alleen op het stadhuis en verder alles op de locatie :)
disclaimer
pi_117787068
Ach, ik weet ook niet meer hoeveel het nou uiteindelijk gescheeld zal hebben, vast geen tonnen nee. Maar alle beetjes helpen. :P
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:42:32 #112
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_117790337
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 09:52 schreef martine1984 het volgende:
Dit topic lijkt inderdaad op te drogen.luna heel veel plezier! Geniet van jullie prachtige dag.

Wat ik persoonlijk vreemd vind is dat er nooit meer wat van lily vernomen hebben. Zal ze wel getrouwd zijn?
Bride from hell. Die moest hier gewoon dr ei kwijt en heeft nu HAAR bruiloft gehad en ligt nu ergens in een zwart gat te broeden op een nieuw project.

Maar dat mag ik zeker niet zeggen. Ik bedoel kusjekroel gezellig witte duifjes enroze ballonnen.

Sq, donderdag is gratisch toch in nulveertig?

(waarom staat dit in mijn at??)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:48:26 #113
269689 crew  Viv
pi_117790609
Veel plezier! *O*
Wij zijn eind december aan de beurt ^)
pi_117790727
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:48 schreef ViviRAWRS het volgende:
Veel plezier! *O*
Wij zijn eind december aan de beurt ^)
Oeh, dan kun jij mooi het topic levend houden! ;)
  woensdag 10 oktober 2012 @ 10:18:31 #115
149959 SQ
snelle trees
pi_117805882
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:42 schreef amaranta het volgende:

[..]

Bride from hell. Die moest hier gewoon dr ei kwijt en heeft nu HAAR bruiloft gehad en ligt nu ergens in een zwart gat te broeden op een nieuw project.

Maar dat mag ik zeker niet zeggen. Ik bedoel kusjekroel gezellig witte duifjes enroze ballonnen.

Sq, donderdag is gratisch toch in nulveertig?

(waarom staat dit in mijn at??)
Amaranta toch :')

En geen idee, volgens mij alleen als je om 9 uur 's morgens gaat, maar dat is mij iig geen 400 euro waard _O-
disclaimer
pi_117806397
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:42 schreef amaranta het volgende:

[..]

Bride from hell. Die moest hier gewoon dr ei kwijt en heeft nu HAAR bruiloft gehad en ligt nu ergens in een zwart gat te broeden op een nieuw project.

Maar dat mag ik zeker niet zeggen. Ik bedoel kusjekroel gezellig witte duifjes enroze ballonnen.

Sq, donderdag is gratisch toch in nulveertig?

(waarom staat dit in mijn at??)
_O-

Bij ons om 9u was het ook gratisch maar verder betalen joh :D
Alhoewel het bij ons een boel meer had gescheeld; maar ahja. Het kost wa; hedde ook wa :P
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:06:08 #117
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_117807113
9u 's ochtends. Nou dat zou voor ons geen optie zijn hahaha dan verslapen wij ons gerandeerd :p
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:12:03 #118
149959 SQ
snelle trees
pi_117807288
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
9u 's ochtends. Nou dat zou voor ons geen optie zijn hahaha dan verslapen wij ons gerandeerd :p
ik heb niet voor niets het stadhuis om 15:00 gereserveerd. Op mijn trouwdag wil ik minstens tot 9 uur in bed liggen, anders red ik het niet tot einde feest :')
disclaimer
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:24:38 #119
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_117807694
quote:
99s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik heb niet voor niets het stadhuis om 15:00 gereserveerd. Op mijn trouwdag wil ik minstens tot 9 uur in bed liggen, anders red ik het niet tot einde feest :')
Dat lijkt mij voor ons ook heeeeel verstandig :p
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_117808455
Wij trouwen ook niet voor niets om half 4. Moet er niet aan denken een hele trouwdag al vanaf 9 uur 's ochtends te moeten vullen...
pi_117810653
quote:
99s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik heb niet voor niets het stadhuis om 15:00 gereserveerd. Op mijn trouwdag wil ik minstens tot 9 uur in bed liggen, anders red ik het niet tot einde feest :')
Jongeuh je leeft echt op adrenaline die dag ;) Ik was om 5u30 op en wij gingen om 6u30 gaan slapen (nee niet een uur later; een dag en een uur later :P ). 3u slapen en weer opstaan. Ik heb heel even om 3u een dipje gehad; maar toen ik me weer op de dansvloer gooide kwam ik er weer door _O-

Wij trouwden om 12u trouwens :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_117810930
Wij zijn om 11 uur getrouwd en ik was vanaf 6 uur wakker en ging om 4 uur slapen. Ik was van te voren heel erg bang dat ik zo een lange dag niet zou trekken in verband met mn diabetes, maar ik heb geen 1 inkakmoment gehad. Ik wilde juist in de ochtend trouwen om zo lang mogelijk van de dag te genieten O+
And so the lion fell in love with the lamb
pi_117812436
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:08 schreef Bamba het volgende:
Wij zijn om 11 uur getrouwd en ik was vanaf 6 uur wakker en ging om 4 uur slapen. Ik was van te voren heel erg bang dat ik zo een lange dag niet zou trekken in verband met mn diabetes, maar ik heb geen 1 inkakmoment gehad. Ik wilde juist in de ochtend trouwen om zo lang mogelijk van de dag te genieten O+
Oh, dat is goed om te horen, aangezien mijn verloofde ook diabeet is. Mag ik vragen of je type 1 of 2 bent en last hebt gehad van hypo's? Voor dat laatste vrees ik namelijk nogal...
pi_117813709
Ik kom me hier als Toekomstig Bruidegom even melden voor 30 Augustus volgend jaar.

We zijn nu druk bezig met zoeken naar een feestlocatie en dat blijkt niet even makkelijk te zijn hier in het noorden des lands. Vooral ook omdat onze nummer 1 al bezet blijkt te zijn.

Tot nu toe de goedkoopste 18,50 pp en de duurste 28 pp. Wij gaan zaterdag en maandag nog 2 locaties kijken, ben benieuwd :)

Gisteravond ook al het eerste dramatje gehad. Vrouwlief was bij een uitverkoopplek jurken gaan passen en heeft daar 2 aangehad die ze wel mooi vind maar niet het gevoel bij had dat het DE jurk is (vrouwending:P) maa romdat het 1000 euro scheelt (van 1500 naar 500) voelt ze zich nu een beetje schuldig om die niet te nemen.

(we hebben een budget van rond de 8 a 10 duizend voor het totaal dus zodoende)

Ga de komende dagen aardig bij lezen en hoop wat tips tegen te komen. Zelf wil ik graag een grijs pak welke ik ook kan gebruiken na mijn huwelijk met een budget van max 4 a 500 euro. Met schoenen erbij tot max 200 (cognac kleurig)
pi_117815103
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:32 schreef wildcardxxl het volgende:
Ik kom me hier als Toekomstig Bruidegom even melden voor 30 Augustus volgend jaar.
Gefeliciteerd en welkom! :D

quote:
Tot nu toe de goedkoopste 18,50 pp en de duurste 28 pp. Wij gaan zaterdag en maandag nog 2 locaties kijken, ben benieuwd :)
Is dat inclusief of exclusief eten en drinken? Inclusief is het nog behoorlijk goedkoop, wij betalen ruim meer dan jullie duurste.

quote:
Gisteravond ook al het eerste dramatje gehad. Vrouwlief was bij een uitverkoopplek jurken gaan passen en heeft daar 2 aangehad die ze wel mooi vind maar niet het gevoel bij had dat het DE jurk is (vrouwending:P) maa romdat het 1000 euro scheelt (van 1500 naar 500) voelt ze zich nu een beetje schuldig om die niet te nemen.

(we hebben een budget van rond de 8 a 10 duizend voor het totaal dus zodoende)
Ach, ze heeft nog tijd genoeg om een jurk te vinden waar ze helemaal tevreden mee is. En vergeet niet dat op internet tegenwoordig veel mogelijk is! Ik heb mijn droomjurk uiteindelijk voor minder dan 300 euro custom laten ontwerpen en op maat laten maken door een atelier in Engeland.
pi_117816803
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 15:11 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Gefeliciteerd en welkom! :D

[..]

Is dat inclusief of exclusief eten en drinken? Inclusief is het nog behoorlijk goedkoop, wij betalen ruim meer dan jullie duurste.

[..]

Ach, ze heeft nog tijd genoeg om een jurk te vinden waar ze helemaal tevreden mee is. En vergeet niet dat op internet tegenwoordig veel mogelijk is! Ik heb mijn droomjurk uiteindelijk voor minder dan 300 euro custom laten ontwerpen en op maat laten maken door een atelier in Engeland.
Dit is inclusief:

2x koffie + gebak
onbeperkt binnenlands + buitenlands gedistilleerd
3x warm hapjes en 3x koud
koffie na
Snack naar keuze na.

Vrij basis dus en dit is alleen de feestavond :)

heb je misschien die site voor mij?
pi_117819446
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 15:57 schreef wildcardxxl het volgende:

[..]

Dit is inclusief:

2x koffie + gebak
onbeperkt binnenlands + buitenlands gedistilleerd
3x warm hapjes en 3x koud
koffie na
Snack naar keuze na.

Vrij basis dus en dit is alleen de feestavond :)

heb je misschien die site voor mij?
Oh, dat zijn goede prijzen dan hoor! :)

Mijn jurk komt van Dig for Victory op Etsy: http://www.etsy.com/shop/digforvictory
Ze kunnen vanalles voor je aanpassen naar wens, ik heb bijvoorbeeld een basic model van ze gekozen, maar om aangepaste lengte en kleuren gevraagd.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 17:27:09 #128
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_117820511
quote:
99s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Amaranta toch :')

En geen idee, volgens mij alleen als je om 9 uur 's morgens gaat, maar dat is mij iig geen 400 euro waard _O-
Jij denkt er net zo over¡ Ik ken je al langer dan vandaag¡ O+

Maargoed misschien kun je wel 490 meter witte loper van dr overnemen. Haal je net de afstand tussrn feestlocatie en stadhuis :)
Of 45 sets gordijnen :). Ik noem maar wat!

Maar voor nu kusjekroelewitteduivenengoudkleurigebalonnen <3 O+
  woensdag 10 oktober 2012 @ 17:29:42 #129
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_117820620
Mijn schoonmoeder (oh daar heb ik toch weer een prachtig verhaal over. Ja, je schoonfam. heb je echt niet voor het kiezen) is ook op donderdag getrouwd. Ik geloof ergens rond het middaguur. Gratisch ofcourse.
pi_117821599
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:57 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Oh, dat is goed om te horen, aangezien mijn verloofde ook diabeet is. Mag ik vragen of je type 1 of 2 bent en last hebt gehad van hypo's? Voor dat laatste vrees ik namelijk nogal...
Ik heb type 2 en geen hypo's gehad die dag. Ik moet alleen voor het slapen gaan spuiten. Ik zal vast wel die dag wat vaker te hoog hebben gezeten, maar dat is voor 1 dag niet zo erg. Beter dan continue hypo's hebben in ieder geval :Y Ik heb die dag echt nergens last van gehad. Wel heb ik daarna ruim 3 weken lang nog met half slapende tenen gelopen :')

Alvast een hele fijne dag morgen!!
And so the lion fell in love with the lamb
  woensdag 10 oktober 2012 @ 21:38:42 #131
149959 SQ
snelle trees
pi_117832050
Nou, voor mij heeft om half zes opstaan geen hol met genieten te maken :D en ik ga ook geen honderd gasten van negen uur smorgens tot 2 uur snachts bezig houden, zit ook niemand op te wachten :D
disclaimer
  woensdag 10 oktober 2012 @ 21:40:31 #132
149959 SQ
snelle trees
pi_117832175
Maar ieder zijn ding uiteraard, ik ben gewoon ook geen ochtendmens :')
disclaimer
pi_117832298
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ieder zijn ding uiteraard, ik ben gewoon ook geen ochtendmens :')
Ik ben ook totaal geen ochtendmens hoor :D . Maar ik wilde persoonlijk de dag zo lang mogelijk maken, omdat het maar 1 dag is. Ieder voor zich uiteraard.
And so the lion fell in love with the lamb
  woensdag 10 oktober 2012 @ 21:44:45 #134
149959 SQ
snelle trees
pi_117832433
Maar als je de ceremonie om 3 uur hebt, betekent ook niet dat de dag dan pas begint. Ik vind het alleen lastig met gasten, hoe hou je iedereen bezig??
disclaimer
  woensdag 10 oktober 2012 @ 21:45:42 #135
149959 SQ
snelle trees
pi_117832490
Dus we gaan eerst wel lunchen met de eerstelijns familie ofzo, dat blijft behapbaar :')
disclaimer
  woensdag 10 oktober 2012 @ 21:51:32 #136
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_117832856
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
Maar als je de ceremonie om 3 uur hebt, betekent ook niet dat de dag dan pas begint. Ik vind het alleen lastig met gasten, hoe hou je iedereen bezig??
Eerst laat je de mensen ergens naar toe rijden. En dan regel je dat daar een bus staat, en een soort van speurtocht waarbij ze vragen over het bruidspaar moeten beantwoorden enzo.
En dan... mogen ze instappen en is er bier.
Zoiets?
pi_117832932
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
Maar als je de ceremonie om 3 uur hebt, betekent ook niet dat de dag dan pas begint. Ik vind het alleen lastig met gasten, hoe hou je iedereen bezig??
Wij trouwden om 11 uur. Rond kwart voor 12 stonden we buiten het gemeentehuis. Aansluitend hebben we daar foto's gemaakt met de daggasten. Toen zijn we doorgereden naar onze feestlocatie, daar waren we rond half 1. We zijn broodjes gaan eten met aansluitend taart met champagne. Daarna zijn wij foto's gaan maken en bleven onze daggasten op de feestlocatie. Die hebben gewoon gerelaxed. Toen we terugkwamen van foto's maken zijn we gaan bbq-en op ons gemak en daarna begon de receptie al. Alhoewel we alles lekker op het gemak hebben kunnen doen was onze dag echt helemaal gevuld. En alles ging heel gemoedelijk en gezellig O+
And so the lion fell in love with the lamb
pi_117832987
Trouwens, toen wij foto's aan het maken waren hebben onze daggasten gevoetbald met de aanwezige kinderen. Wij hoefden ze dus niet zelf bezig te houden :D
And so the lion fell in love with the lamb
  woensdag 10 oktober 2012 @ 22:01:11 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_117833451
quote:
7s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:51 schreef amaranta het volgende:

[..]

Eerst laat je de mensen ergens naar toe rijden. En dan regel je dat daar een bus staat, en een soort van speurtocht waarbij ze vragen over het bruidspaar moeten beantwoorden enzo.
En dan... mogen ze instappen en is er bier.
Zoiets?
nah...
disclaimer
  woensdag 10 oktober 2012 @ 22:05:53 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_117833681
Ah ja, maar ik wil geen receptie... Zoveel vrienden hebben we toch niet :')
En kinderen zijn er ook nauwelijks. Denk dat we het wel goed gepland hebben so far :Y

3 uur ceremonie, daarna lopen naar de feestlocatie, beetje borrelen, dan de bbq en dan feesten. Foto's moeten we nog even bedenken, zal wel van te voren zijn. Maar we willen toch geen klassieke reportage.
disclaimer
pi_117834379
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ah ja, maar ik wil geen receptie... Zoveel vrienden hebben we toch niet :')
En kinderen zijn er ook nauwelijks. Denk dat we het wel goed gepland hebben so far :Y

3 uur ceremonie, daarna lopen naar de feestlocatie, beetje borrelen, dan de bbq en dan feesten. Foto's moeten we nog even bedenken, zal wel van te voren zijn. Maar we willen toch geen klassieke reportage.
Je moet gewoon echt alleen dingen doen die je zelf wilt, op de manier die jullie willen :Y. Klinkt als een heerlijke relaxte dag die jullie voor ogen hebben :Y
And so the lion fell in love with the lamb
pi_117841852
Oke..ik maak ook even een opsomming van hoe onze dag eruit zag!

-05:30 uur klaarwakker
-07:30 uur opgestaan (ontbijten/douchen/meehelpen versieren)
-09:00 uur make-up en kapsel door visagiste.
-11:00 uur aantrekken lingerie/schoenen/jurk/sieraden,
-11:45 uur stond manlief aan de deur,
-12:00 uur aankomste gemeentehuis inc daggasten
-12:30 uur wettelijk huwelijk gemeentehuis
-13:00 uur toasten met champagne en lunch
-14:30 uur huwelijksinzegening Kerk/ballonnen oplaten
-15:30 uur fotos maken (daggasten richting feestlocatie voor een hapje/drankje)
-16:30 uur vertrokken wij richting de feestlocatie
-17:00 uur bruidstaart aansnijden/champagne
-18:00 uur touch-up make up en kapsel/opfrissen
-19:00 uur receptie
-20:00 uur openen buffet voor daggasten en avonddgasten (130 personen totaal)
-21:30 uur openingsdans
-02:30 uur einde party
-03:00 uur aankomst bruidspaar thuis (geen bruidssuite omdat we het belachelijk vonden om grof geld neer te leggen voor 1 nachtje terwijl je de meeste tijd toch alleen maar je ogen dicht hebt, en....zoals het bedje thuis slaapt, slaapt het nergens :D)

Super dag!! Alles was tot in de puntjes goed verlopen. Weer was ook echt ideaal! Mooiste dag van mijn leven.
En dat kan zomaar.....?
  donderdag 11 oktober 2012 @ 07:04:01 #143
330855 ejiraM
for the greater good
pi_117842422
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 02:59 schreef Lienzz het volgende:
Oke..ik maak ook even een opsomming van hoe onze dag eruit zag!

-05:30 uur klaarwakker
-07:30 uur opgestaan (ontbijten/douchen/meehelpen versieren)
-09:00 uur make-up en kapsel door visagiste.
-11:00 uur aantrekken lingerie/schoenen/jurk/sieraden,
-11:45 uur stond manlief aan de deur,
-12:00 uur aankomste gemeentehuis inc daggasten
-12:30 uur wettelijk huwelijk gemeentehuis
-13:00 uur toasten met champagne en lunch
-14:30 uur huwelijksinzegening Kerk/ballonnen oplaten
-15:30 uur fotos maken (daggasten richting feestlocatie voor een hapje/drankje)
-16:30 uur vertrokken wij richting de feestlocatie
-17:00 uur bruidstaart aansnijden/champagne
-18:00 uur touch-up make up en kapsel/opfrissen
-19:00 uur receptie
-20:00 uur openen buffet voor daggasten en avonddgasten (130 personen totaal)
-21:30 uur openingsdans
-02:30 uur einde party
-03:00 uur aankomst bruidspaar thuis (geen bruidssuite omdat we het belachelijk vonden om grof geld neer te leggen voor 1 nachtje terwijl je de meeste tijd toch alleen maar je ogen dicht hebt, en....zoals het bedje thuis slaapt, slaapt het nergens :D)

Super dag!! Alles was tot in de puntjes goed verlopen. Weer was ook echt ideaal! Mooiste dag van mijn leven.
Geen avondeten? :o
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 08:19:40 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_117842869
quote:
99s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 07:04 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Geen avondeten? :o
buffet, 20:00 ;)
disclaimer
  donderdag 11 oktober 2012 @ 08:21:18 #145
149959 SQ
snelle trees
pi_117842888
Flink programma lienzz! Maar zoals ik al zei, het niet hebben van een receptie en een kerkmis scheelt zo een paar uur op je schema :Y
disclaimer
pi_117849496
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
Maar als je de ceremonie om 3 uur hebt, betekent ook niet dat de dag dan pas begint. Ik vind het alleen lastig met gasten, hoe hou je iedereen bezig??
Wij trouwden ook om drie uur, hadden daarvoor al foto's gemaakt zodat we de gasten niet alleen hoefden te laten. Na de ceremonie werden we buiten opgewacht door de gasten, hebben we geproost met bubbels en daarna de bruidstaart aangesneden en uitgedeeld. Wij hadden de mazzel dat de mensen buiten konden zitten, in de tuin rondom de locatie, en dus zat/liep iedereen verspreid door de tuin lekker te kletsen en te borrelen.
Wij hadden een bedrijfje een boogschiet'clinic' laten organiseren, ook in de tuin, dus iedereen die wilde kon een beetje schieten (vonden we leuk, en paste ook wel bij de locatie, dat was een kasteeltje). Iedereen die ging schieten vond het tof (en stiekem willen ze het toch goed doen) en iedereen die niet wilde had weer lol van het bekijken van de rest. Alles heel los en ongedwongen. Hoewel wij en onze gasten het hartstikke geslaagd vonden (en het zorgde ook voor gespreksstof voor gasten die elkaar nog niet zo goed kenden), had ik het idee dat 'gewoon' een beetje borrelen tot etenstijd ook prima was geweest. Lang verhaal, maar ze houden zichzelf dus wel bezig ;)
  donderdag 11 oktober 2012 @ 20:44:17 #147
330855 ejiraM
for the greater good
pi_117869790
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 08:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

buffet, 20:00 ;)
Wat stom, helemaal overheen gelezen :D
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 21:52:51 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_117874012
Als ik sommige verhalen lees ga ik bijna twijfelen of ons plan wel goed genoeg is :')

Maar then again, ik ken mijzelf en onze vrienden :D
disclaimer
pi_117874575
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ah ja, maar ik wil geen receptie... Zoveel vrienden hebben we toch niet :')
En kinderen zijn er ook nauwelijks. Denk dat we het wel goed gepland hebben so far :Y

3 uur ceremonie, daarna lopen naar de feestlocatie, beetje borrelen, dan de bbq en dan feesten. Foto's moeten we nog even bedenken, zal wel van te voren zijn. Maar we willen toch geen klassieke reportage.
Klinkt als de bruiloft die Lit en ik hadden, lekker relaxt en doen wat je leuk vindt.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 22:08:29 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_117874970
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 22:01 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Klinkt als de bruiloft die Lit en ik hadden, lekker relaxt en doen wat je leuk vindt.
ja dat is het ook uiteindelijk :Y
disclaimer
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 05:07:30 #151
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_117882890
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 08:21 schreef Stormqueen het volgende:
Flink programma lienzz! Maar zoals ik al zei, het niet hebben van een receptie en een kerkmis scheelt zo een paar uur op je schema :Y
Ja dat scheelt zeker! Eerlijk gezegd wilde ik ook niet echt een receptie, maar uiteindelijk toch ervoor gekozen omdat alle gasten je toch een hand willen komen geven/feliciteren/envelopje geven. En ja als je als gast het bruidspaar moet gaan zoeken is dat ook niet echt leuk natuurlijk. Wij hadden ongeveer 130 personen inclusief 30 daggasten. Dus 100 mensen hebben ons tussen 19:00 en 20:00 uur gefeliciteerd. Waar ik naderhand geen spijt van heb gehad, omdat je zo toch nog even snel met iedereen een klein praatje kunt maken waar je de rest van de avond geen tijd of zin voor hebt.
En dat kan zomaar.....?
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 05:10:24 #152
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_117882896
quote:
99s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 07:04 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Geen avondeten? :o
het eten kwam me de neus uit aan het einde van de dag: belegde broodjes, soep, pasteitje met ragout, bruidstaart, buffet. Neej het eten smaakte mij ook niet echt op die dag, rest van de gasten overigens wel hoor haha. Kwam waarschijnlijk door de zenuwen...
En dat kan zomaar.....?
pi_117883472
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
Als ik sommige verhalen lees ga ik bijna twijfelen of ons plan wel goed genoeg is :')

Maar then again, ik ken mijzelf en onze vrienden :D
Komt goed! Wij hadden ook een hele relaxte bruiloft, zonder spannend entertainment ofzo, en we hoorden de hele avond van iedereen wat een mooi feest ze het vonden. :D
  maandag 15 oktober 2012 @ 08:34:05 #154
149959 SQ
snelle trees
pi_117986875
Luna, zo vroeg al weer op!!! Hoe was het?
disclaimer
pi_118032582
Ben ik weer.

inmiddels een paar zalen bekeken voor een bruidszaal. De eerste was bij een manege en had hele warme sfeer en had ook direct een goed gevoel bij de eigenaar. 4x warme hapjes, 4 x koud en hele avond onbeperkt binnenlands gedistilleerd en Koffie, gebak en bonbons erbij voor 24,50 pp. mensen worden op een erg bijzondere manier ontvangen, er zit een terras voor waar vuurkorfen neergezet worden en ook het diner kan hier prima geregeld worden. Tevens had hij een erg leuke auto welke wij kunnen gebruiken als trouwauto en welke we de dag ervoor de dag zelf en de dag erna mogen gebruiken voor ¤150. Tevens duurt een feest hier van half 9 tot 01:00 en mag het nog wel een uurtje uitlopen zonder extra kosten.

De tweede zaal was ik gisteravond en viel me beetje tegen, de zaal op zich was prima maar er was geen buiten terras, de prijzen zaten raar in elkaar en vanaf 24:00 word er direct alles opgeschreven wat bij de vorige niet het geval was. Ze had zelf geen enkele voorstel over hoe je de avond kon inkleden en dat vond ik ook erg jammer niet echt een klik bij.

We gaan nog 1 zaal bekijken maar ik denk dat het de eerste word, aan alles merk ik dat ik daar een heel goed gevoel bij heb.

Nu zijn we op zoek naar een goede band die de sfeer er goed inbrengt in de regio Overijssel/Drenthe. We hebben al 2 bands gevonden en deze kosten allebij rond de ¤1500. Een heleboel geld alleen de sfeer is wel heel erg belangrijk. Hebben jullie nog voorstellen?
  donderdag 18 oktober 2012 @ 12:06:41 #156
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_118120437
Deze jongens komen niet uit de buurt, maar zijn wel bereid te reizen. Ik heb ze nu op meerdere feestjes meegemaakt en ik vind ze erg leuk :D

http://www.slapbackjohnny.nl/
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_118211358
Zo, ik ben weer terug hoor! We hebben echt een topdag gehad, heel zonnig en best warm voor oktober. Een paar fotootjes (klik voor groter):





Die laatste foto is onze vaders die als de Knights of Ni uit Monty Python een kleine sketch deden. Wij hadden namelijk gevraagd om geen stukjes te doen, maar dit was "ni 'n stukje". _O-

In ander nieuws, vandaag kregen we de rekening van de gemeente en die was alleen gericht aan mijn man. Vind ik nogal stom, anno 2012 (en zeker met een huwelijk weet je toch behoorlijk zeker dat er twee mensen bij betrokken waren). Hebben meer mensen dergelijke ervaringen? Ik overweeg serieus een klachtenbrief te schrijven, vind het nergens op slaan.
  zondag 21 oktober 2012 @ 23:46:41 #158
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_118265049
Wat een leuke foto's lunapuella! En briljant van de vaders!

quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:27 schreef amaranta het volgende:

[..]

Jij denkt er net zo over¡ Ik ken je al langer dan vandaag¡ O+

Maargoed misschien kun je wel 490 meter witte loper van dr overnemen. Haal je net de afstand tussrn feestlocatie en stadhuis :)
Of 45 sets gordijnen :). Ik noem maar wat!

Maar voor nu kusjekroelewitteduivenengoudkleurigebalonnen <3 O+
Ik ga teruglezen! Vanaf welk topic begint het circus :D
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_118266239
Ik post niet meer zoveel op Fok, maar lees wel vaak dit topic door en om te kwijlen op alle foto's in dit topic..en nu kan ik hier ook echt posten! :D
Ik ga trouwen! O+
  maandag 22 oktober 2012 @ 02:43:39 #160
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_118269318
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:17 schreef Franneh het volgende:
Ik post niet meer zoveel op Fok, maar lees wel vaak dit topic door en om te kwijlen op alle foto's in dit topic..en nu kan ik hier ook echt posten! :D
Ik ga trouwen! O+
Super leuk! Gefeliciteerd!


Ik heb de bridezilla al gevonden :p
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_118273639
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:17 schreef Franneh het volgende:
Ik post niet meer zoveel op Fok, maar lees wel vaak dit topic door en om te kwijlen op alle foto's in dit topic..en nu kan ik hier ook echt posten! :D
Ik ga trouwen! O+
Gefeliciteerd! :D
  maandag 22 oktober 2012 @ 19:57:05 #162
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_118295915
Ik kon vannacht gewoon niet in slaap komen doordat ik gewoon helemaal bezig was met de bruiloft. Die dus nog helemaal niet concreet is. Geen budget (haha nu gewoon uberhaubt geen geld), geen datum, geen locatie etc :p

Maar ik heb vandaag al wel 18 meter stof en 100 kerstballen gefikst voor decoratie. De kerstballen zijn in de vorm van diamanten en ik ga ze denk ik allemaal in een matte kleur paars en roze spuiten.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  maandag 22 oktober 2012 @ 21:54:11 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_118302978
quote:
99s.gif Op maandag 22 oktober 2012 19:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik kon vannacht gewoon niet in slaap komen doordat ik gewoon helemaal bezig was met de bruiloft. Die dus nog helemaal niet concreet is. Geen budget (haha nu gewoon uberhaubt geen geld), geen datum, geen locatie etc :p

Maar ik heb vandaag al wel 18 meter stof en 100 kerstballen gefikst voor decoratie. De kerstballen zijn in de vorm van diamanten en ik ga ze denk ik allemaal in een matte kleur paars en roze spuiten.
nieuwe bruidzilla in de maak? :D

Toffe foto's Luna!
disclaimer
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:11:34 #164
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_118304194
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 21:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nieuwe bruidzilla in de maak? :D

Toffe foto's Luna!
Haha nee impulsief geval :p
Ik houd namelijk niet van drama en ik wil er eigenlijk max 6000 euro aan uitgeven.

En dat impulsieve komt dus doordat ik een hele avond op pinterest, etsy en fok had gezeten inspiratie op te doen :p Niet goed :D

Ooo ik doe het trouwens liever goed dan half, het is geen moetje.
En en en ik houd de teugels het liefste zelf vast. Vanuit mijn opleiding weet ik dat ik qua details net dat stapje extra doe dan een ander :D

En over de gekochte spullen, het was op mijn werk en ik weet dat als ik het dan nu niet koop dat als het verkocht is dat het niet weer komt en niet te bestellen is.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_118306071
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 02:43 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Super leuk! Gefeliciteerd!

Ik heb de bridezilla al gevonden :p
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:11 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! :D
Bedankt beide! Jullie uiteraard ook. :)

Ben nu vooral nog in dromenland geloof ik.. ik ben zaterdag gevraagd dus eerst nog maar even genieten van dit leuke (hyper) gevoel. Dan vanaf het weekend toch maar eens even serieus wat onderzoek doen. ;)

Over bridezilla's gevonden.. ik kan retechagrijnig worden als ik stresserig ben.. dus arm vriendje. :+
pi_118384329
Hey!

Heeft een van jullie ervaring met het online kopen van de jurk? Ze zijn online echt een stuk goedkoper heb ik het idee, maar ik ben zo bang dat er iets niet goed is ofzo en dan kannie niet terug. Of dat hij heel erg tegen valt in het echt... :'(
Lotte!
Noah!
  woensdag 24 oktober 2012 @ 19:44:07 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_118385014
Lunapuella heeft d'r jurk online gekocht.
Ik begin er niet aan... dat is me echt te veel risico :N
disclaimer
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 24 oktober 2012 @ 20:32:00 #168
269689 crew  Viv
pi_118387111
Ik had al een corset liggen, nooit gedragen. Deze had ik online gekocht maar 2x moeten terugsturen omdat het niet paste. :') Ik heb daar online een rok bij gekocht (maar wel een model wat altijd past, een zogeheten full circle skirt met een band van elastiek als middel). Rok is iets langer geworden dan de bedoeling, maar ben verder wel tevreden.
pi_118389175
is er ook een pre-trouwen topic? Zeg maar als vriendlief het woord trouwen wekelijks laat vallen maar er nog geen echte voorbereidingen/plannen/aanzoek zijn? Mijn hoofd is namelijk nogal messed up als ik denk aan de verandering die mijn leven gaat krijgen en die waarschijnlijk niet ver meer is. Ik moet er wel bij zeggen: Messed up op een positieve manier hoor. Ik ben gelukkig en benieuwd naar wat komen gaat, maar ook een tikje angstig om mijn jawoord te geven. In mijn cultuur (ik kom niet uit Nederland) is het nog heel gebruikelijk dat de vrouw voor de man zorgt en ik ben bang dat ik daar heel hard in ga falen hahaha. Zeker omdat ik ook een drukke baan heb. Vriendje deelt die angsten totaal niet, zou niets liever willen dan trouwen en stelt mij gerust dat we alles (qua werk in huis) samen doen zodat ik kan blijven werken. Toch ben ik nog steeds bang dat ik ga falen als echtgenote. Is dit herkenbaar voor iemand?
pi_118389977
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 21:07 schreef _Lily_ het volgende:
is er ook een pre-trouwen topic? Zeg maar als vriendlief het woord trouwen wekelijks laat vallen maar er nog geen echte voorbereidingen/plannen/aanzoek zijn? Mijn hoofd is namelijk nogal messed up als ik denk aan de verandering die mijn leven gaat krijgen en die waarschijnlijk niet ver meer is. Ik moet er wel bij zeggen: Messed up op een positieve manier hoor. Ik ben gelukkig en benieuwd naar wat komen gaat, maar ook een tikje angstig om mijn jawoord te geven. In mijn cultuur (ik kom niet uit Nederland) is het nog heel gebruikelijk dat de vrouw voor de man zorgt en ik ben bang dat ik daar heel hard in ga falen hahaha. Zeker omdat ik ook een drukke baan heb. Vriendje deelt die angsten totaal niet, zou niets liever willen dan trouwen en stelt mij gerust dat we alles (qua werk in huis) samen doen zodat ik kan blijven werken. Toch ben ik nog steeds bang dat ik ga falen als echtgenote. Is dit herkenbaar voor iemand?
Nee totaal niet. Want bij ons is er helemaal niks veranderd in onze relatie nu we getrouwd zijn. Ik zie ook niet in waarom dat anders zou 'moeten' zijn :@ en nee wij zijn ook niet van het 'we trouwen; dus dan meteen kinderen'; want daar ben ik nog láng niet mee bezig :)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_118390654
quote:
2s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 21:20 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Nee totaal niet. Want bij ons is er helemaal niks veranderd in onze relatie nu we getrouwd zijn. Ik zie ook niet in waarom dat anders zou 'moeten' zijn :@ en nee wij zijn ook niet van het 'we trouwen; dus dan meteen kinderen'; want daar ben ik nog láng niet mee bezig :)
nou, die wil ik ook niet meteen als het even kan. We zijn dit jaar pas afgestudeerd. Gelukkig denkt hij daar hetzelfde over.

Edit: Ik was mijn hele leven tot nu toe overigens van plan om nooit te trouwen. Nu moet ik gewoon heel erg wennen aan het idee denk ik. Als er helemaal geen verandering in de relatie gaat komen (als het goed is), waarom dan al die trouw-poespas? En als er wel een verandering gaat komen (wat in mijn situatie toch waarschijnlijker is), dan blijf ik met mijn vraag zitten

[ Bericht 5% gewijzigd door _Lily_ op 24-10-2012 21:40:25 ]
pi_118390727
Een kennis van mij had een jurk online gekocht, en die bleek richting de kleur geel te gaan terwijl het een beetje ivoor/champagne kleur moest zijn... ik vond hem zelf ook niet helemaal super zitten..

Zelf vandaag voor het eerst even een bruidswinkel in geweest om een beetje rond te neuzen en om alles in het echt te bekijken. Leuk winkeltje en een goed gevoel over dus wil ik wel terug komen. Waarschijnlijk ook nog een paar andere bruidswinkels, maar wil niet teveel keuze.. want ik ken mezelf... dan word ik gek. :+
pi_118392743
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 19:29 schreef Linda2205 het volgende:
Hey!

Heeft een van jullie ervaring met het online kopen van de jurk? Ze zijn online echt een stuk goedkoper heb ik het idee, maar ik ben zo bang dat er iets niet goed is ofzo en dan kannie niet terug. Of dat hij heel erg tegen valt in het echt... :'(
Ik heb mijn jurk inderdaad online gekocht. Het was echter niet zomaar een geval van "deze jurk wil ik, doe maar een maat L". Ik heb hem gekocht bij Dig for Victory op Etsy, een naaiatelier in Engeland waar de eigenaresse met een klein team zelf kleding maakt en ontwerpt. Voordat de jurk daadwerkelijk gemaakt werd is er veel overleg geweest over het ontwerp. Ook heb ik gedetailleerde maten opgestuurd, van buste, middel, lengte, etcetera. Omdat zij normaal gesproken met vintage stoffen werkt en geen witte of ivoren stof had die breed genoeg was voor een lange jurk, heb ik wel zelf de stof gekocht in Nederland en naar haar opgestuurd - zo had ik dus ook controle over de exacte kleur. Dit hele proces heeft wel een tijdje geduurd, maar naar mijn idee niet per sé langer dan in een gewone winkel - dan heb je immers soms ook een maandenlange levertijd en meerdere passessies.

Uiteindelijk had ik een mooie jurk die qua ontwerp precies was wat ik wilde, me direct op maat gemaakt was (dus geen standaard maat L die daarna vérmaakt moest worden), en dat voor slechts 300 euro (inclusief stof en verzendkosten). Wat ik in trouwwinkels hier zag vond ik echt niks - het huilen stond me nader dan het lachen bij het idee dat ik zo'n jurk had moeten trouwen, en er dan ook nog eens ruim duizend euro voor neer had moeten tellen.

Mocht het allemaal minder gelopen zijn en had de jurk niet gepast, dan had ik door de lage kosten van de jurk zelf ook nog makkelijk een lokale naaister op kunnen zoeken om een en ander aan te passen. Maar dit was gelukkig niet nodig. :)

Mits je bij een betrouwbare verkoper koopt, kan ik het iedereen aanraden om zo je jurk te kopen. Neus vooral eens rond op Etsy - dat is een verkoopsite voor mensen die zelf dingen maken, en er zitten ook veel kledingmakers op. Omdat zij alles vaak from scratch zelf maken is er vaak veel flexibiliteit - zie je een jurk die je mooi vindt, maar is het de verkeerde kleur? Of wil je net een andere halslijn of een wat kortere zoom? Meestal kan er best wat geregeld worden. Ook steun je zo een klein bedrijf en betaal je niet voor een duur merk. Mocht je overwegen om bij een Chinees namaakatelier ofzo je jurk te bestellen, dan is het een ander verhaal...

Oh, en vaak kan je jurk natuurlijk wél terug als 'ie tegen valt - check de retourvoorwaarden van de winkel waar je koopt!
pi_118399101
Oh etsy is een goede tip! Heb een paar jurken bekeken en daar zit wel een kanshebber bij. Ik ga er nog eens even over denken en miss toch ook in een echte winkel kijken voor ik beslis of ik online aandurf :)
Lotte!
Noah!
pi_118401765
Weten jullie al wat voor trouwlocatie jullie willen/hebben jullie al een trouwlocatie?
Ik kijk nu al wel wat serieuzer, begin een beetje van de wolk af te komen. ;)
Deze week maar even de datum kiezen en op zoek naar een locatie.. al wat op internet gekeken, maar het is het allemaal niet. Iemand nog een leuke tip omgeving Amsterdam?
  donderdag 25 oktober 2012 @ 07:47:02 #176
149959 SQ
snelle trees
pi_118405032
Je bent zaterdag gevraagd en je bent nu alreeds in een trouwwinkel geweest en locaties aan het bekijken? Doe je goed :D
disclaimer
pi_118405168
Haha ja.. Als iedereen zegt dat je met een trouwjurk en locatie wel een beetje op tijd moet zijn. :P
Vanavond samen de datum prikken, wilden graag oktober volgend jaar, maar voor ons een drukke maand dus maar even zien hoe dat loopt. ;p
Ik ben vooral nog ideetjes aan het opdoen en alles schrijf ik op (of typ eigenlijk..) dus heb nog niks geregeld. :+
pi_118405342
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 00:31 schreef Franneh het volgende:
Weten jullie al wat voor trouwlocatie jullie willen/hebben jullie al een trouwlocatie?
Ik kijk nu al wel wat serieuzer, begin een beetje van de wolk af te komen. ;)
Deze week maar even de datum kiezen en op zoek naar een locatie.. al wat op internet gekeken, maar het is het allemaal niet. Iemand nog een leuke tip omgeving Amsterdam?
Ik woon in Berlijn en wij trouwen in een hotel in Dahlewitz. Ut praktisch oogpunt in een hotel, zodat we de kinderen s avonds boven op bed kunnen leggen en de gasten uit Nederland meteen een plek hebben om te slapen. Voordeel is ook dat het hotel een bevoegdheid heeft van de burgelijke stand, dus van het daadwerkelijke trouwen tot de huwelijksnacht zijn we op dezelfde locatie. Hoeven dus ook niks te regelen qua vervoer
Lotte!
Noah!
pi_118405358
Heel gedoe nog trouwens, om in het buitenland te trouwen. Er is echt een enorme stapel aan papierwerk nodig
Lotte!
Noah!
pi_118405753
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 21:30 schreef _Lily_ het volgende:

[..]

nou, die wil ik ook niet meteen als het even kan. We zijn dit jaar pas afgestudeerd. Gelukkig denkt hij daar hetzelfde over.

Edit: Ik was mijn hele leven tot nu toe overigens van plan om nooit te trouwen. Nu moet ik gewoon heel erg wennen aan het idee denk ik. Als er helemaal geen verandering in de relatie gaat komen (als het goed is), waarom dan al die trouw-poespas? En als er wel een verandering gaat komen (wat in mijn situatie toch waarschijnlijker is), dan blijf ik met mijn vraag zitten
Omdat het een teken van liefde naar elkaar is en.... wij wilden een leuk feest hebben.... :') Ja dit zijn ook echt onze redenen geweest :P
En naja beetje ook met het oog op de toekomst voor misschien wellicht wel niet kinderen; omdat het dan wat makkelijker is geregeld. Maar dat is niet de hoofdzaak.
Maar wat moet er dan gaan veranderen in jullie relatie? Mij lijkt dat dus absoluut níet de bedoeling........ En als ik zou weten dat dat wel het geval zou zijn; zou ik nooit trouwen in ieder geval :@
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_118429187
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 21:07 schreef _Lily_ het volgende:
is er ook een pre-trouwen topic? Zeg maar als vriendlief het woord trouwen wekelijks laat vallen maar er nog geen echte voorbereidingen/plannen/aanzoek zijn? Mijn hoofd is namelijk nogal messed up als ik denk aan de verandering die mijn leven gaat krijgen en die waarschijnlijk niet ver meer is. Ik moet er wel bij zeggen: Messed up op een positieve manier hoor. Ik ben gelukkig en benieuwd naar wat komen gaat, maar ook een tikje angstig om mijn jawoord te geven. In mijn cultuur (ik kom niet uit Nederland) is het nog heel gebruikelijk dat de vrouw voor de man zorgt en ik ben bang dat ik daar heel hard in ga falen hahaha. Zeker omdat ik ook een drukke baan heb. Vriendje deelt die angsten totaal niet, zou niets liever willen dan trouwen en stelt mij gerust dat we alles (qua werk in huis) samen doen zodat ik kan blijven werken. Toch ben ik nog steeds bang dat ik ga falen als echtgenote. Is dit herkenbaar voor iemand?
Ik ben zeker niet bang om te falen als echtgenote en dat komt omdat hij weet wat hij krijgt. (En andersom)
Wij gaan ons er in ieder geval niet anders door gedragen of stellen andere verwachtingen na het trouwen.
Zie ook niet zo wat er dan kan veranderen?
pi_118430155
Franneh ik weet niet hoever je van amsterdam wil afwijken. Maar wij zijn getrouwd in het twiskerslot te twisk en dat is echt prachtig en super goed verzorgd. Echt een aanrader !
pi_118430932
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 16:50 schreef lunapuella het volgende:
Zo, ik ben weer terug hoor! We hebben echt een topdag gehad, heel zonnig en best warm voor oktober. Een paar fotootjes (klik voor groter):

[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]

Die laatste foto is onze vaders die als de Knights of Ni uit Monty Python een kleine sketch deden. Wij hadden namelijk gevraagd om geen stukjes te doen, maar dit was "ni 'n stukje". _O-

In ander nieuws, vandaag kregen we de rekening van de gemeente en die was alleen gericht aan mijn man. Vind ik nogal stom, anno 2012 (en zeker met een huwelijk weet je toch behoorlijk zeker dat er twee mensen bij betrokken waren). Hebben meer mensen dergelijke ervaringen? Ik overweeg serieus een klachtenbrief te schrijven, vind het nergens op slaan.
Tof, rode schoenen! Had ik ook :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Roomsnoes op 26-10-2012 07:36:14 (link weg) ]
pi_118432596
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 20:05 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Tof, rode schoenen! Had ik ook :)
Tof! Rode schoenen zijn O+

Net toch maar de gemeente waar we trouwden een mailtje gestuurd, dat we het toch wel jammer vonden dat de rekening alleen mijn man gericht was en niet aan ons beiden. Of ze dat in de toekomst aan kunnen passen, want het riekt toch wel naar seksisme en jaren '50. :{w
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 25 oktober 2012 @ 20:43:04 #185
269689 crew  Viv
pi_118432860
Wij trouwen op de dag dat we 12,5 jaar samen zijn, ik mag hopen dat we ons na al die tijd niet ineens anders gaan gedragen. :D
pi_118432966
Leuk, nieuwe foto's. En bruiloften *O* Proficiat.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 01:34:09 #187
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_118446907
Ik kwam vandaag maar eens op het idee om uit te zoeken welk nummer er eigenlijk werd gedraaid tijdens mijn aanzoek.


Vanaf 0:57 hoor je de vocals die eigenlijk perfect zijn voor een trouwdag. En dit was dus toeval he :p


Drift away in the heat of the day
Open your eyes and shine today
Spread your arms for silver and blue, rain upon you
Brightness overcomes you
Touch the sky and feel the magic
Feel alive and shine, just shine your way
Look inside yourself, what can be seen?
Find your own shades of purple, red and green
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  maandag 5 november 2012 @ 21:48:19 #188
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_118869069
Ik ga dit topic ook maar eens in de gaten houden, niet omdat ik ga trouwen maar wel omdat ik net vanuit London gevraagd ben om voor mn beste vriend en vriendin, ceremoniemeester te zijn.
Gelukkig hebben ze al een tweede (ook een goede vriendin) ceremoniemeester aangesteld.

Ze willen komende zomer gaan trouwen maar wonen sowieso tot een maand vantevoren in London, dus veel zal op ons 2'en afkomen.

Daar het voor mij de eerste keer is, is dit natuurlijk ook voor mij spannend, dus kom ik hier even dit topic in de gaten houden om er eens achter te komen wat en waar ik allemaal rekening mee moet gaan houden :)
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:36:54 #189
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_118901835
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 20:43 schreef ViviRAWRS het volgende:
Wij trouwen op de dag dat we 12,5 jaar samen zijn, ik mag hopen dat we ons na al die tijd niet ineens anders gaan gedragen. :D
Grappig, wij als we precies 13 jaar samen zijn. Dat valt meteen ook wat beter qua jaargetijde. ;)
Nu dus ook van alles uitzoeken en al wat dingen geregeld... het moest er toch maar eens van komen. :+
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 6 november 2012 @ 19:40:59 #190
269689 crew  Viv
pi_118902079
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:36 schreef JK het volgende:
Grappig, wij als we precies 13 jaar samen zijn. Dat valt meteen ook wat beter qua jaargetijde. ;)
Nu dus ook van alles uitzoeken en al wat dingen geregeld... het moest er toch maar eens van komen. :+
Leuk! ^)
Ik dacht, als we dan tòch ooit gaan trouwen, dan liever op een "logische" datum. :D
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:51:39 #191
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_118902747
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:40 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Leuk! ^)
Ik dacht, als we dan tòch ooit gaan trouwen, dan liever op een "logische" datum. :D
Het is in principe logischer dan 13 jaar.. immers is 13 een ongeluksgetal. Maargoed, afgelopen weekend waren we 12,5 jaar bij elkaar en als je het weer hebt gezien... nee, dan liever richting de zomer. We gaan wel op 12-12-12 in ondertrouw... toch nog een leuke datum.

Feestlocatie is al geregeld, foto en video ook, nu nog een taart, auto, kleding, huwelijksreis.. en vast nog genoeg wat ik nu even vergeet te noemen. Ohja, ook nog een notaris regelen voor huwelijkse voorwaarden... al een offerte gehad voor 800 euro bij een notaris waar ik al 2x eerder ben geweest. Lijkt wel of ze een standaard tekstje sturen, ondanks dat ik een beetje heb door laten schemeren wel een 'vaste klanten'-korting te verwachten. Een straat verder is het 300 euro goedkoper.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 6 november 2012 @ 20:04:29 #192
269689 crew  Viv
pi_118903484
Mijn ouders zijn ook eind december getrouwd, dus het is wel een leuke traditie aan het worden zo. :Y)
  dinsdag 6 november 2012 @ 20:53:55 #193
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_118906040
Dus dan duurt het voor jullie niet lang meer! ^O^
pi_118958539
Kleine tip: bij kaartje2go.nl krijg je nu met de code "postzegels" de postzegels gratis. Dit geldt ook als je kaarten bestelt die pas later worden verzonden.
Lotte!
Noah!
pi_118958583
En verder: ik ga over een week jurk shoppen en volgende week vrijdag bij onze locatie langs om alles te bespreken.

Wij hebben trouwens geen logische datum. Ik droomde over zaterdag XX.XX.XXXX, maar dat was in het echt een zondag. Dus nu de dag voor de gedroomde datum :)
Lotte!
Noah!
  donderdag 8 november 2012 @ 19:37:57 #196
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_118990114
Jammer dat dit topic meteen wordt misbruikt voor een soort van acquisitie.
Andere mensen ook last van of ben ik de enige?
Hij heeft zich zelfs vandaag er speciaal voor geregistreerd.

[ Bericht 12% gewijzigd door JK op 08-11-2012 19:44:00 ]
pi_118991963
Nee, geen last van, krijg je prive berichten?
pi_118993594
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:37 schreef JK het volgende:
Jammer dat dit topic meteen wordt misbruikt voor een soort van acquisitie.
Andere mensen ook last van of ben ik de enige?
Hij heeft zich zelfs vandaag er speciaal voor geregistreerd.
Heb ik ook weleens gehad toen ik voor het eerst in dit topic kwam. Beetje jammer inderdaad, en weinig professioneel.
  donderdag 8 november 2012 @ 20:55:22 #199
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_118994360
Yep, prive bericht van iemand die zich vandaag heeft aangemeld.
Tja, als je het woord 'trouwen' zegt, dan hoort iedereen kassa-gerinkel. ;)
pi_118994474
Misschien even melden bij een mod. Denk niet dat dit de bedoeling is dat je hier lastig gevallen wordt door mensen met ¤ tekens in hun ogen.
  donderdag 8 november 2012 @ 21:01:37 #201
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_118994708
Kan, maar deze persoon zal dan toch weer met een andere user op de proppen komen, denk ik.
Het valt allemaal wel mee hoor, het is maar één berichtje, maar ik zit er niet op te wachten. :)
pi_119055374
Eindelijk weer eens een PM, is het 'reclame' voor muziek. ;p
Jammer ben ik weer niet interessant. _O-

De datum bedenken is best lastig nog.. in eerste instantie wilden we eind 2013, maar om nog even door te sparen en ivm wat andere zaken wordt het (waarschijnlijk voorjaar) 2014. Fijn die ruimte om nog van alles op te zoeken en te bedenken. :)

Tot de tijd van serieus kijken (nu we toch iets later plannen), maar even verder brainstormen..
Zo lijkt het mij ook best leuk om een thema aan de bruiloft te koppelen..

quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 22:17 schreef Linda2205 het volgende:
En verder: ik ga over een week jurk shoppen en volgende week vrijdag bij onze locatie langs om alles te bespreken.

Wij hebben trouwens geen logische datum. Ik droomde over zaterdag XX.XX.XXXX, maar dat was in het echt een zondag. Dus nu de dag voor de gedroomde datum :)
Jammer dat het op een zondag valt, maar ach de dag ervoor is ook leuk toch? ;)
Weet je al wat voor jurk je wilt? En wat wordt de locatie? :)
  zaterdag 10 november 2012 @ 16:43:06 #203
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_119056617
Ook bij jou al lopen spammen? Dan zal ik wel een ban op z'n IP aanvragen.

edit; topicreport gemaakt.
pi_119056685
Kan iemand even zo'n privebericht naar me PM'en?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 10 november 2012 @ 16:50:50 #205
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_119056866
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:44 schreef Mirjam het volgende:
Kan iemand even zo'n privebericht naar me PM'en?
Done.
pi_119056937
Thanks
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_119061247
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:43 schreef JK het volgende:
Ook bij jou al lopen spammen? Dan zal ik wel een ban op z'n IP aanvragen.

edit; topicreport gemaakt.
Ja, maar bleef er idd bij 1.. dus stoorde mij er niet echt aan eigenlijk.
Mocht je mijn PM ook nog nodig hebben Mirjam, dan hoor ik het wel. :)
  zaterdag 10 november 2012 @ 19:37:12 #208
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_119062500
Die DM zal wel een copy/paste zijn. Gelukkig stoorde jij je er niet aan. :)
pi_119062602
Opgelost
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_119065989
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 15:57 schreef Franneh het volgende:
Eindelijk weer eens een PM, is het 'reclame' voor muziek. ;p
Jammer ben ik weer niet interessant. _O-

De datum bedenken is best lastig nog.. in eerste instantie wilden we eind 2013, maar om nog even door te sparen en ivm wat andere zaken wordt het (waarschijnlijk voorjaar) 2014. Fijn die ruimte om nog van alles op te zoeken en te bedenken. :)

Tot de tijd van serieus kijken (nu we toch iets later plannen), maar even verder brainstormen..
Zo lijkt het mij ook best leuk om een thema aan de bruiloft te koppelen..

[..]

Jammer dat het op een zondag valt, maar ach de dag ervoor is ook leuk toch? ;)
Weet je al wat voor jurk je wilt? En wat wordt de locatie? :)

Deze vind ik heel mooi, maar is via Etsy (als tip van iemand hier) en ik weet nog niet zo goed of ik dat durf. Dus ik ga gewoon naar twee winkels woensdag, ofwel koop ik dan iets daar ofwel weet ik iig wat een beetje staat bij mijn figuur (=lees, slappe hangbuik na 2 kindjes ;( )

Locatie wordt hoogswaarschijnlijk Hotel Berlin Brandenburg, daar kunnen we alles doen, dus trouwen, taart, foto's, eten, feest. Aangezien er ook best een aantal kleine kindjes komen, leek dat me wel handig

Wij gaan trouwens al best snel.. april 2013 is het idee :)
Lotte!
Noah!
  zaterdag 10 november 2012 @ 23:38:28 #211
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_119072348
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 november 2012 19:39 schreef Mirjam het volgende:
Opgelost
Thanks! ^O^
pi_119073498
Ik ben benieuwd wat je uiteindelijk kiest Linda.. lijkt mij ook best eng als je het niet kan passen. Kennis van mij schrok van de kleur toen zij haar jurk online had besteld, was behoorlijk geel in plaats van creme.
Maar goed, ook genoeg verhalen waarbij de ervaring goed is natuurlijk!
De bovenkant van die jurk vind ik best mooi, vooral dat bovenrandje.

1 locatie met kleine kinderen is inderdaad fijn. Veel gasten?
pi_119228450
Ik heb een jurk! Netjes in de winkel gekocht ;) wat is het gek om zoiets aan te hebben..

Franneh, rond de 60.

Hoe staat het met de andere bruidjes to be?
Lotte!
Noah!
pi_119231421
Mooie jurk. :)
Het is hier wel rustig zeg. Niemand die bijna gaat trouwen of die nog foto's wil plaatsen van hun bruiloft? :P
pi_119232033
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:43 schreef Bengeltje het volgende:
Mooie jurk. :)
Het is hier wel rustig zeg. Niemand die bijna gaat trouwen of die nog foto's wil plaatsen van hun bruiloft? :P
Herfst/winter zijn volgens mij altijd wat rustiger als het om trouwen gaat. Dat zei onze Babs ook tijdens het voorgesprek, in de lente en zomer had ze het hartstikke druk, en daarna nog zo nu en dan een bruiloft, maar echt beduidend minder.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 15 november 2012 @ 20:26:07 #216
269689 crew  Viv
pi_119251897
Ik ga dus vlak voor Kerst trouwen ^)
is ook alleen maar omdat het dan precies 12,5 jaar is sinds we bij elkaar zijn, anders zou ik er nooit voor kiezen, ben nogal een koukleum! :X
  donderdag 15 november 2012 @ 21:01:58 #217
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_119253382
Ik zit een beetje rond te kijken voor vervoer en we dachten aan een limousine van bijv. www (punt) starlimousine (punt) nl , iemand hier ervaringen mee? Op Google valt niets te vinden, behalve dan een of ander gaar Belgisch forum, waar het over een Belgisch bedrijf gaat met deze naam.

We trouwen over ongeveer een half jaar, maar dit bedrijf wil nu binnen 7 dagen al het totale bedrag hebben. Dat doe ik dus écht niet, zal niet de eerste keer zijn dat een bruidspaar ergens geld voor betaald en het bedrijf bijv. omvalt en je dan kan fluiten naar je centen. Hoe staan jullie hier tegenover? De feestlokatie, die veel duurder is wil de helft 2 weken van te voren hebben en de rest er na, dat vind ik gewoon netjes. Maar een half jaar van te voren al het volledige bedrag vind ik vreemd en ga ik dus ook niet doen. Kleine aanbetaling (10%) is prima, voor het volledige bedrag zoeken ze maar een andere idioot. Maargoed, ben benieuwd of jullie er ervaring mee hebben.
pi_119300077
Geen ervaring met een limousine huren.. maar ik ben het met je eens wat betreft die betaling. Wat raar en toch altijd een beetje tricky zo ver van tevoren de volle mep betalen.

Het is inderdaad rustig momenteel.. bij ons staat het nu een beetje stil, omdat we met wat andere situaties zitten die eerst even 'aangepakt' moeten worden.
Daarna kan ik weer lekker verder dromen, info verzamelen en uiteindelijk in '13 een jurk passen. :P
pi_119307141
Ik heb nog een bruidskorset met slipje liggen. Alleen met het passen van mn jurk aan gehad maar omdat het me toch niet voegde heb ik hem verder niet aan gehad. Het is een poirier in de kleur new ivory. Helemaal glad en naadloos. Maat 80d. Mocht er iemand interesse hebben stuur me even een pm.
pi_119308264
Onze bruiloft is gisteren op mijn favoriete trouwblog verschenen. Erg leuk, toch weer een beetje napret. :D Voor wie benieuwd is: http://offbeatbride.com/2012/11/netherlands-metal-wedding
pi_119308451
Leuk lunapella!!
  zaterdag 17 november 2012 @ 13:14:22 #222
330855 ejiraM
for the greater good
pi_119309925
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:22 schreef lunapuella het volgende:
Onze bruiloft is gisteren op mijn favoriete trouwblog verschenen. Erg leuk, toch weer een beetje napret. :D Voor wie benieuwd is: http://offbeatbride.com/2012/11/netherlands-metal-wedding
Die foto waarop jullie dansen is zoo lief :D En hoewel het absoluut niet mijn soort bruiloft zou zijn, ziet het er allemaal echt super uit :)
En ik vind het echt heel erg leuk dat niet jouw ouders en zijn ouders een stukje hebben gedaan zeg maar, maar dat ze daar ook echt voor samen hebben gewerkt, en jullie moeders en vaders het zeg maar waren, dat lijkt me echt fijn :D En natuurlijk Ni'n stukje (zo noemde je het toch :D ) geweldig idee _O-
En zijn matchende sokken, geniaal detail :D
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_119310254
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:22 schreef lunapuella het volgende:
Onze bruiloft is gisteren op mijn favoriete trouwblog verschenen. Erg leuk, toch weer een beetje napret. :D Voor wie benieuwd is: http://offbeatbride.com/2012/11/netherlands-metal-wedding
Leuk. ;) Ziet er erg gezellig uit.
pi_119318449
Lunapuelle, het is niet mijn smaak, maar toch leuk om naar te kijken! En dat komt omdat jullie het helemaal eigen hebben gemaakt.
Die getekende poppetjes van jullie vind ik wel geweldig trouwens.

Vandaag voor de lol even de bruidswinkel van Mary Borsato binnen gelopen.. als je toch in Alkmaar bent. :+
  maandag 19 november 2012 @ 22:43:45 #225
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_119408965
Wie gaan er de komende tijd precies allemaal trouwen?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 4 december 2012 @ 09:53:25 #226
149959 SQ
snelle trees
pi_119909306
Zooo, klein schopje omhoog maar weer :D
Trouwjurk heb ik vrijdag besteld O+ ermahgerd, ik wist niet dat je zo slank kon worden van wat korsetten en baleinen _O-
En we hebben de huwelijksreis geboekt, 12 dagen naar een Griekse villa met eigen zwembad :9
disclaimer
pi_119988301
Ik mag mij hier ook melden. *O*

Black_Ninja heeft mij 2 dagen geleden ten huwelijk gevraagd op de ouderwetse romantische manier. En ik heb natuurlijk 'Ja' gezegd.

Wat hem echter een beetje zorgen baarde was dat toen hij op 1 knie ging ik uitriep: ''Wat doe jij nou''!? Ik was zo overdonderd dat ik niet wist wat ik moest zeggen. :')

We hebben elkaar op Fok! ontmoet dus het wordt een Fok! huwelijk :P

Vanwege de centjes gaan we eerst nog een tijdje sparen, de planning is over ongeveer 2 jaar te trouwen.

Ik weet verder helemaal niks van trouwen, dus we hebben nog een hoop uit te zoeken. Gelukkig hebben we nog even de tijd. :D
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  donderdag 6 december 2012 @ 10:49:02 #228
149959 SQ
snelle trees
pi_119988433
heuj, nog een Fok-huwelijk :D Gefeliciteerd!

Over twee jaar pas? :o :D Ah, dan kun je het in ieder geval rustig aan doen.

En ik zeg dat nou wel, maar tussen aanzoek en trouwdatum zit bij ons ook bijna zestien maanden nu ik er over nadenk, waarvan er al tien voorbij zijn. Gaat sneller dan je denkt :')

[ Bericht 31% gewijzigd door SQ op 06-12-2012 10:57:20 ]
disclaimer
pi_119989051
quote:
99s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
heuj, nog een Fok-huwelijk :D Gefeliciteerd!

Over twee jaar pas? :o :D Ah, dan kun je het in ieder geval rustig aan doen.

En ik zeg dat nou wel, maar tussen aanzoek en trouwdatum zit bij ons ook bijna zestien maanden nu ik er over nadenk, waarvan er al tien voorbij zijn. Gaat sneller dan je denkt :')
Dank je wel! Mijn wederhelft-to-be post niet zo vaak meer op Fok! geloof ik, maar we hebben elkaar via PM 'ontmoet' en na de eerste date wisten we eigenlijk allebei al wel dat we nooit meer bij elkaar weg willen.

Ik zeg nu twee jaar inderdaad, maar we willen allebei wel in het voorjaar of de zomer trouwen, dus het wordt waarschijnlijk dan in 2014, dus dan is het eigenlijk over circa anderhalf jaar. En dan de huwelijksreis in de winterperiode naar een tropische bestemming (of heet het dan geen huwelijksreis meer?).

En dat rustig aan doen vind ik wel fijn, kan ik me er lekker in verdiepen en alles op mijn gemak uitzoeken. :)
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  donderdag 6 december 2012 @ 11:13:16 #230
149959 SQ
snelle trees
pi_119989190
Volgens mij zijn daar geen regels voor. Wij gaan meteen na ons trouwen, omdat je dan precies tussen de kindervakanties zit maar al wel in het seizoen. En dan gaan we in het najaar lekker nog een keer :D
disclaimer
pi_119989300
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij zijn daar geen regels voor. Wij gaan meteen na ons trouwen, omdat je dan precies tussen de kindervakanties zit maar al wel in het seizoen. En dan gaan we in het najaar lekker nog een keer :D
Oeh, das wel luxe hoor! Twee huwelijksreizen. ;)

Ik ben pas net gevraagd en kan me nu al niet inhouden toch zo nu en dan op internet naar plaatjes van trouwjurken te kijken en naar locaties. :@
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  donderdag 6 december 2012 @ 11:21:04 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_119989399
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:16 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Oeh, das wel luxe hoor! Twee huwelijksreizen. ;)

Ik ben pas net gevraagd en kan me nu al niet inhouden toch zo nu en dan op internet naar plaatjes van trouwjurken te kijken en naar locaties. :@
Haha, dat hoort er bij, dat heeft iedereen die eerste paar dagen. En dan gaat het leven weer verder en denk je ineens ZOMG ik moet dingen gaan regelen, het is al over een paar maanden :D

Of je wordt een bruidzilla en je bent de komende anderhalf jaar elke dag bezig met zaken als de kleur van je servetten en de handdoekjes in de toiletten van je feestlocatie, dat kan natuurlijk ook *O*
disclaimer
pi_119989482
En wat voor één ben jij? :P

Ik las eerder dat je je trouwjurk besteld hebt, heb je hem online of in een winkel gehaald?

Een wat meer algemenere vraag:

Hoeveel mensen hier doen het echt 'traditioneel'? Zoals je partner mag de jurk niet zien van tevoren, het weggeven etc.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  donderdag 6 december 2012 @ 11:33:53 #234
149959 SQ
snelle trees
pi_119989782
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:23 schreef Sinceria het volgende:
En wat voor één ben jij? :P

Ik las eerder dat je je trouwjurk besteld hebt, heb je hem online of in een winkel gehaald?

Een wat meer algemenere vraag:

Hoeveel mensen hier doen het echt 'traditioneel'? Zoals je partner mag de jurk niet zien van tevoren, het weggeven etc.
Ik ben misschien wel een beetje TE laid back... ik maak me niet zo snel druk, misschien komt dat nog wel :') Maar wij doen het ook "eenvoudig", dus ceremonie om 15:00, daarna lopen we naar de feestlocatie, nemen we een borrel, gaan we BBQ-en, en dan het feest.

Sommige tradities hou ik wel in ere maar sommige ook niet. Hij mag de jurk niet zien, maar die mag niemand ook zien, de verrassing is veel leuker vind ik. Nu moet ik dus een half jaar gezeur om foto's afwimpelen :')

Een trouwjurk zou ik nooit online bestellen persoonlijk - zeker niet als je maten een beetje buiten de standaard vallen zoals bij mij. Ik heb 'm dus in een winkel besteld, waar je verschillende modellen kan aanpassen en direct ziet waarin jij er het mooist uit ziet. Dat kan heel anders zijn dan wat je op een plaatje in een magazine het mooist vindt.
disclaimer
pi_119990071
Klinkt als een goed geplande bruiloft hoor :Y Ik wil graag ook alles op 1 locatie (of zoals jij, op loopafstand) en met een lopend buffet oid. Maar een BBQ klinkt goed zeg! Is dat duur?

Ik ga denk ik ook mijn trouwjurk niet online bestellen. Ik zou er nog best 1 willen huren of 2e hands overnemen maar dat mag niet van Black_Ninja. O+ Maar goed, ik heb ook niet echt standaard maten, tenzij ik in Brazilië een trouwjurk bestel, hahaha.

Wij willen wel voor erg traditioneel gaan, zijn er nog meer mensen die 1 of meerdere tradities erg van belang achten? En welke zijn dat dan?

Ik zie trouwens dat niemand op 12-12-12 trouwt, had ik wel verwacht eigenlijk :P

Had ik stiekem ook wel leuk gevonden, is mijn verjaardag
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  donderdag 6 december 2012 @ 11:45:01 #236
149959 SQ
snelle trees
pi_119990178
lang niet alle Fokkers die trouwen posten in dit topic he :D

Ik geloof dat de BBQ iets van 35 euro pp is, maar da's inclusief drankjes en alles. Weet het niet exact :')
disclaimer
pi_119991613
quote:
99s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
lang niet alle Fokkers die trouwen posten in dit topic he :D

Ik geloof dat de BBQ iets van 35 euro pp is, maar da's inclusief drankjes en alles. Weet het niet exact :')
Hmmm, nou in ieder geval bedankt voor jou reactie :)

BbQ klinkt wel erg goed zeker voor die prijzen !
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_119991983
quote:
17s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:44 schreef Sinceria het volgende:
Ik mag mij hier ook melden. *O*

Black_Ninja heeft mij 2 dagen geleden ten huwelijk gevraagd op de ouderwetse romantische manier. En ik heb natuurlijk 'Ja' gezegd.

Wat hem echter een beetje zorgen baarde was dat toen hij op 1 knie ging ik uitriep: ''Wat doe jij nou''!? Ik was zo overdonderd dat ik niet wist wat ik moest zeggen. :')

We hebben elkaar op Fok! ontmoet dus het wordt een Fok! huwelijk :P

Vanwege de centjes gaan we eerst nog een tijdje sparen, de planning is over ongeveer 2 jaar te trouwen.

Ik weet verder helemaal niks van trouwen, dus we hebben nog een hoop uit te zoeken. Gelukkig hebben we nog even de tijd. :D
Leuk, proficiat. *O*
Vind het hier maar wat stil en te weinig foto's. :D
Kom op Stormqueen til een tipje van de sluier op. :+ Hoe gaat de jurk eruit zien?
  donderdag 6 december 2012 @ 12:50:56 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_119992095
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:47 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Leuk, proficiat. *O*
Vind het hier maar wat stil en te weinig foto's. :D
Kom op Stormqueen til een tipje van de sluier op. :+ Hoe gaat de jurk eruit zien?
nee, dat vertel ik niet :P mijn halve vriendenkring inclusief mijn aanstaande zit op Fok :')
disclaimer
  donderdag 6 december 2012 @ 14:30:41 #240
149959 SQ
snelle trees
pi_119995678
waarom hebben zoveel mensen hun foto's alweer verwijderd? ;(
disclaimer
pi_119996034
Had ik niet, ze werken om de een of andere reden niet meer. :{
pi_119997772
quote:
99s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
waarom hebben zoveel mensen hun foto's alweer verwijderd? ;(
Weer veel weg ja? Is al een keer opgeruimd toch? :@ Naja mijne mogen mooi blijven staan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel leuk om die foto's allemaal terug te kijken O+ O+

Hoe zou het trouwens met Lin zijn en de trouwplannen O-)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  donderdag 6 december 2012 @ 15:59:50 #243
149959 SQ
snelle trees
pi_119998630
quote:
2s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:33 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Weer veel weg ja? Is al een keer opgeruimd toch? :@ Naja mijne mogen mooi blijven staan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel leuk om die foto's allemaal terug te kijken O+ O+

Hoe zou het trouwens met Lin zijn en de trouwplannen O-)
Ik had wel de OP toen aangepast ja, maar ik bedoel in dit en vorig topic alweer.
Lindy, geen idee! Zou ze al een jurk hebben? LIN!!!
disclaimer
  donderdag 6 december 2012 @ 19:29:14 #244
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_120007641
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:42 schreef Sinceria het volgende:
Ik zie trouwens dat niemand op 12-12-12 trouwt, had ik wel verwacht eigenlijk :P
Veelste koud dan. Wij gaan wel in ondertrouw op die datum.
pi_120036255
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:29 schreef JK het volgende:

[..]

Veelste koud dan. Wij gaan wel in ondertrouw op die datum.
Ja, koud zal het wel worden.

Leuk, alvast gefeliciteerd. :)
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_120038534
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:47 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Leuk, proficiat. *O*
Vind het hier maar wat stil en te weinig foto's. :D
Kom op Stormqueen til een tipje van de sluier op. :+ Hoe gaat de jurk eruit zien?
Had je reactie over het hoofd gezien. :@

Dank je wel. :)

Ik heb wel een foto van mijn verlovingsring, maar verder nog niks natuurlijk. :P

Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  zaterdag 8 december 2012 @ 12:48:36 #247
333374 Lithia
Too serious
pi_120071268
Ik ga nog lang niet trouwen, maar dit filmpje kan goed inspiratiemateriaal zijn voor jullie.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_120312207
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:29 schreef JK het volgende:

[..]

Veelste koud dan. Wij gaan wel in ondertrouw op die datum.
En, nog gevierd?
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_120312225
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:48 schreef Lithia het volgende:
Ik ga nog lang niet trouwen, maar dit filmpje kan goed inspiratiemateriaal zijn voor jullie.
Leuk!
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  vrijdag 14 december 2012 @ 23:27:56 #250
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_120327411
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 december 2012 18:36 schreef Sinceria het volgende:

[..]

En, nog gevierd?
Ja, lekker uit eten geweest en 's middags nog even wat mogelijke fotolocaties bekeken rondom het stadhuis.

Vandaag naar de notaris geweest, even wat vragen over huwelijkse voorwaarden, maar wat ik dacht werd van tafel geveegd, maar nu ik een beetje aan het Googlen ben, klopt wat ik dacht wel en klopt iets niet wat er gezegd werd m.b.t. eventueel (toekomstige) schulden van de partner en de aanspraak er op van derden. Jaja, erg romantisch, maar ik heb dit fout zien gaan waarbij de ander het schip in ging.
Maargoed, lekker duidelijk weer... zal er nog eens binnenkort verder op zoeken... kan ook weer nadelen hebben voor met name de vrouw als ze bijv. na het krijgen van kinderen minder zou gaan werken en je beide inkomens gescheiden zou houden. De vrouw bouwt dan bijna niets op... dat willen we natuurlijk ook niet. Zoals ik al zei, totaal niet romantisch, maar wel even iets om over na te denken. :+
pi_120327781
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 23:27 schreef JK het volgende:

[..]

Ja, lekker uit eten geweest en 's middags nog even wat mogelijke fotolocaties bekeken rondom het stadhuis.

Vandaag naar de notaris geweest, even wat vragen over huwelijkse voorwaarden, maar wat ik dacht werd van tafel geveegd, maar nu ik een beetje aan het Googlen ben, klopt wat ik dacht wel en klopt iets niet wat er gezegd werd m.b.t. eventueel (toekomstige) schulden van de partner en de aanspraak er op van derden. Jaja, erg romantisch, maar ik heb dit fout zien gaan waarbij de ander het schip in ging.
Maargoed, lekker duidelijk weer... zal er nog eens binnenkort verder op zoeken... kan ook weer nadelen hebben voor met name de vrouw als ze bijv. na het krijgen van kinderen minder zou gaan werken en je beide inkomens gescheiden zou houden. De vrouw bouwt dan bijna niets op... dat willen we natuurlijk ook niet. Zoals ik al zei, totaal niet romantisch, maar wel even iets om over na te denken. :+
Goed om geregeld te hebben. Wij zijn ook op huwelijkse voorwaarden getrouwd, met alles gescheiden om idd geen last van huidige en/of toekomstige schulden van 1 vd 2 te hebben, maar wel een finaal verrekenbeding om het recht te trekken als 1 vd 2 minder op kan bouwen.
  zaterdag 15 december 2012 @ 00:28:42 #252
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_120329809
Dat verrekenbeding is wel een goeie ja, dat niet de ander negatiever er uit komt.
Daarnaast met schulden, gaat het mij er om dat als mijn toekomstige vrouw ergens een schuld op heeft gebouwd, ze dit niet bij mij willen komen plukken of dat ik moet mee betalen aan die schuld. Volgens de vrouw die ik sprak kon dit ook met huwelijkse voorwaarden gebeuren. Maar Google ik, dan zie ik weer van niet. Zal ze anders wel eens wat voorbeelden sturen... stel m'n vrouw koopt een auto, betaalt een bedrag aan en zegt de rest later te betalen, maar doet dit nooit. Dan wil ik niet dat die derde partij bij mij aan komt kloppen voor het resterende bedrag als zij dit niet kan/wil betalen. Lijkt mij dat huwelijkse voorwaarden dan voldoen, maar blijkbaar was ik fout.
pi_120332770
Als je getrouwd bent heb je hoe dan ook de zorgplicht. Mocht er tijdens het huwelijk financiële problemen onstaan is dit voor beide rekening. Maar na scheiding als die schulden er nog zijn dan zal dit maar voor 1 van 2 zijn. Tenminste zo is t mij uitgelegd.
pi_120334415
Hoe zit dat eigenlijk met een studieschuld van één van beide partners? Telt dat ook mee als ''schuld'' of, omdat het niet bij het BKR geregistreerd staat, niet?
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_120337871
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 11:08 schreef Sinceria het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met een studieschuld van één van beide partners? Telt dat ook mee als ''schuld'' of, omdat het niet bij het BKR geregistreerd staat, niet?
Ligt eraan hoe je het in je voorwaarden zet. Wij hebben de studieschuld gespecificeerd als één van de dingen die buiten het finaal verrekenbeding blijft. Maar wij moesten sowieso alle dingen die er buiten moesten blijven specifiek opschrijven, dus niet alleen maar aangeven dat "schulden" er buiten blijven, maar specifiek welke bedragen en aan wie de schuld is.
pi_120339261
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 13:41 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe je het in je voorwaarden zet. Wij hebben de studieschuld gespecificeerd als één van de dingen die buiten het finaal verrekenbeding blijft. Maar wij moesten sowieso alle dingen die er buiten moesten blijven specifiek opschrijven, dus niet alleen maar aangeven dat "schulden" er buiten blijven, maar specifiek welke bedragen en aan wie de schuld is.
Oké, dank je wel voor je antwoord. :)
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_120339420
Vandaag de ring (-en) weer terug van de juwelier met ingegraveerde verlovingsdatum en (in mijn geval) op de goede maat gemaakt. :)

Heb hem toch wel even gemist die paar dagen. :@
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  zaterdag 15 december 2012 @ 16:59:30 #258
149959 SQ
snelle trees
pi_120343700
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 14:34 schreef Sinceria het volgende:
Vandaag de ring (-en) weer terug van de juwelier met ingegraveerde verlovingsdatum en (in mijn geval) op de goede maat gemaakt. :)

Heb hem toch wel even gemist die paar dagen. :@
ik kreeg mijn verlovingsring en volgens mij heb ik die dezelfde ochtend weer ingeleverd, heb de originele niet eens omgehad :')
Ik had mijn vriend al eens mijn ringmaat verteld (maat 62, extreem plus size voor damesmaten) maar de juwelier wilde dat niet geloven toen hij de ring ging kopen. Kreeg hij de showring mee in maat 50 ofzo met de mededeling dat we dan samen maar de goede maat moesten laten opmeten daar. En maat 50 gaat net om het bovenste kootje van mijn pink.
Dus ja, ik naar die sjieke juwelier en die meette .... 62 uiteraard :')
Ben je net verloofd kun je de eerste 3 weken aan niemand je ring laten zien :')
disclaimer
  zaterdag 15 december 2012 @ 17:38:44 #259
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_120344868
Maat 62? Dat zijn Franse maten volgens mij... 50 is idd vrij weinig, daar begint het net een beetje mee. Ik ken overigens eigenlijk alleen de 'Nederlandse' maten. 62 extreem plus size? Nou zulke kolenschoppen zullen het toch wel niet zijn? Dan heb je een ring van zeg 20mm. Moet kunnen.
  zaterdag 15 december 2012 @ 17:42:10 #260
8369 speknek
Another day another slay
pi_120344975
Volgens mij heb ik maat 51 :P.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_120345243
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 december 2012 16:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik kreeg mijn verlovingsring en volgens mij heb ik die dezelfde ochtend weer ingeleverd, heb de originele niet eens omgehad :')
Ik had mijn vriend al eens mijn ringmaat verteld (maat 62, extreem plus size voor damesmaten) maar de juwelier wilde dat niet geloven toen hij de ring ging kopen. Kreeg hij de showring mee in maat 50 ofzo met de mededeling dat we dan samen maar de goede maat moesten laten opmeten daar. En maat 50 gaat net om het bovenste kootje van mijn pink.
Dus ja, ik naar die sjieke juwelier en die meette .... 62 uiteraard :')
Ben je net verloofd kun je de eerste 3 weken aan niemand je ring laten zien :')
Aww, dat is wel vervelend dat je dan niet eens een ring had die eerste weken! En mij lijkt het ook jammer dat je dan niet de originele ring hebt waarmee hij je gevraagd heeft... Lekker dan van die juwelier!

Mijn vriend heeft mijn maat wat te groot ingeschat gelukkig zodat de originele ring kon worden ingenomen. In de winkel vroeg de juwelier nog aan haar collega of ze deze nog had liggen in een andere maat maar ik wil specifiek deze :D En gelukkig was het tevens de allerlaatste van de collectie en hij wordt ook niet meer gemaakt, dus dat heeft wel iets speciaals.

Ik hoorde vandaag trouwens een gave optie om je verlovingsring in je trouwring te verwerken! Je koopt beide dezelfde ring en die van de dame wordt dan, in de lengte als jullie begrijpen wat ik bedoel, doorgezaagd en tussen die twee helften van die ring wordt de gehele verlovingsring geplaatst en vastgezet.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  zaterdag 15 december 2012 @ 18:06:49 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_120345639
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:38 schreef JK het volgende:
Maat 62? Dat zijn Franse maten volgens mij... 50 is idd vrij weinig, daar begint het net een beetje mee. Ik ken overigens eigenlijk alleen de 'Nederlandse' maten. 62 extreem plus size? Nou zulke kolenschoppen zullen het toch wel niet zijn? Dan heb je een ring van zeg 20mm. Moet kunnen.
standaard maatvoering bij juweliers, omtrek in mm. Voor vrouwen is het erg groot. En nee, geen kolenschoppen maar zeer gespierde vingers.
:')
disclaimer
  zaterdag 15 december 2012 @ 18:26:24 #263
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_120346217
Misschien wat minder naar de sportschool gaan met die vingers van je. :P
Maar heb je 'm inmiddels wel of moet je nog wachten? Dat maakte ik er niet helemaal op uit. :)
  zaterdag 15 december 2012 @ 18:50:35 #264
149959 SQ
snelle trees
pi_120346931
Oh ja, ik ben al tien maanden verloofd joh :D

En damn, tien maanden al :o :')
disclaimer
  zaterdag 15 december 2012 @ 18:51:38 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_120346964
Nog minder dan 6 maanden :'(
disclaimer
pi_120347381
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
Nog minder dan 6 maanden :'(
Niet :'( Maar *O* :D :D :D

Jongeuh de grote dingen heb je toch al allemaal geregeld ;) Ik ben ook pas in januari echt begonnen met details alles en wij hadden toen nog 4 maand :D
Relax; alles komt goed O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 23 december 2012 @ 11:01:43 #267
269689 crew  Viv
pi_120663542
Gisteren vrijgezellenfeest gehad! Ik werd 's ochtends opgehaald voor een cupcake-workshop, wijnproeverij, speurtocht door Nijmegen en een diner. Mijn vriend is gaan karten, bowlen en steengrillen. Daarna zijn beide groepen samengekomen voor een heul gezellige avond/nacht in de kroeg. :Y)

Vandaag corsages maken, bedankjes maken (zijn bijna klaar), muziek uitzoeken voor de ceremonie, m'n haar verven, make-up oefenen, outfit nog eens aanpassen, en het huis moet aan kant want we krijgen logés.

En dan morgen trouwen! ^)
pi_120664252
Stormqueen, ik kon mijn ring ook niet meteen om! Gelukkig was de juwelier erg snel en heeft hij hem diezelfde week nog snel zelf opgehaald, omdat ik zo enthousiast was en omdat hij het zo jammer vond dat ik nog geen ring kon dragen. :+
Ik heb wel tot die tijd continu het doosje open en dicht gehad haha.

Ik ben blij als 2012 voorbij is, niet zo leuk jaar geweest en heb mij voorgenomen dat ik in 2013 lekker alles ga uitzoeken voor de bruiloft.
Is pas in 2014 dus heb alle tijd. :+ Kan ik nog lang genieten van mijn ring. O+
pi_120674377
Veel plezier Vivi, hopelijk hebben jullie een heerlijke dag!
pi_120700734
Bijna zover ViviRAWS, hoop dat jullie dag een perfecte wordt! Geniet ervan :)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 25 december 2012 @ 11:37:42 #271
269689 crew  Viv
pi_120752500
Getrouwd! ^)

Was heul zenuwachtig op de ochtend zelf. Gelukkig had ik m'n zus, nichtje en een vriendin die mij hielpen met m'n outfit en make-up, want ik kon echt niet meer zelf nadenken vanwege de stress. :o

Alles is zo uitgepakt zoals ik gepland had, ben heel benieuwd naar de foto's! *O*
  donderdag 27 december 2012 @ 11:59:19 #272
330855 ejiraM
for the greater good
pi_120811976
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:37 schreef ViviRAWRS het volgende:
Getrouwd! ^)

Was heul zenuwachtig op de ochtend zelf. Gelukkig had ik m'n zus, nichtje en een vriendin die mij hielpen met m'n outfit en make-up, want ik kon echt niet meer zelf nadenken vanwege de stress. :o

Alles is zo uitgepakt zoals ik gepland had, ben heel benieuwd naar de foto's! *O*
Gefeliciteeeerd :D

Wat fijn dat het allemaal zo ging als je wilde :) Had je tijdens de dag zelf nog veel stress, of viel dat weg toen je eenmaal begonnen was? :)
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 27 december 2012 @ 13:33:05 #273
269689 crew  Viv
pi_120815298
quote:
99s.gif Op donderdag 27 december 2012 11:59 schreef ejiraM het volgende:
Gefeliciteeeerd :D

Wat fijn dat het allemaal zo ging als je wilde :) Had je tijdens de dag zelf nog veel stress, of viel dat weg toen je eenmaal begonnen was? :)
Het viel pas weg toen we met de trouwauto bij het stadhuis aankwamen, toen ik zag dat al die mensen er speciaal voor ons stonden was het goed. :D Daarvoor was ik zo gestresst waardoor ik totaal geen overzicht had, gelukkig had ik daar mensen voor. :Y)
  zondag 30 december 2012 @ 11:03:39 #274
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_120947858
Ik ga deze reeks maar eens doornemen voor tips nu ik van de week in de sneeuw ten huwelijk gevraagd ben O+
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_120947974
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 11:03 schreef laziness het volgende:
Ik ga deze reeks maar eens doornemen voor tips nu ik van de week in de sneeuw ten huwelijk gevraagd ben O+
Gefeliciteerd en welkom! :)
pi_120949591
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:37 schreef ViviRAWRS het volgende:
Getrouwd! ^)

Was heul zenuwachtig op de ochtend zelf. Gelukkig had ik m'n zus, nichtje en een vriendin die mij hielpen met m'n outfit en make-up, want ik kon echt niet meer zelf nadenken vanwege de stress. :o

Alles is zo uitgepakt zoals ik gepland had, ben heel benieuwd naar de foto's! *O*
Top dat het zo goed is verlopen! Was je niet bekaf na je dag? ;)
pi_120949612
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 11:03 schreef laziness het volgende:
Ik ga deze reeks maar eens doornemen voor tips nu ik van de week in de sneeuw ten huwelijk gevraagd ben O+
In de sneeuw O+ Gefeliciteerd!
pi_120950988
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 11:03 schreef laziness het volgende:
Ik ga deze reeks maar eens doornemen voor tips nu ik van de week in de sneeuw ten huwelijk gevraagd ben O+
Proficiat en welkom. :+
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:37 schreef ViviRAWRS het volgende:
Getrouwd! ^)

Was heul zenuwachtig op de ochtend zelf. Gelukkig had ik m'n zus, nichtje en een vriendin die mij hielpen met m'n outfit en make-up, want ik kon echt niet meer zelf nadenken vanwege de stress. :o

Alles is zo uitgepakt zoals ik gepland had, ben heel benieuwd naar de foto's! *O*
Ben ook benieuwd, altijd leuk bruidjes kijken. O+
pi_120952396
Gefeliciteerd ViviRAWRS, ik ben ook heel benieuwd naar de foto's! *O*

En jij ook gefeliciteerd laziness! Wat romantisch in de sneeuw O+ , laat eens wat meer los? Details willen we! O~)
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  zondag 30 december 2012 @ 13:36:29 #280
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_120952990
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 11:03 schreef laziness het volgende:
Ik ga deze reeks maar eens doornemen voor tips nu ik van de week in de sneeuw ten huwelijk gevraagd ben O+
Gefeliciteerd, wat leuk!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  dinsdag 1 januari 2013 @ 14:17:54 #281
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_121035057
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 13:22 schreef Sinceria het volgende:
Gefeliciteerd ViviRAWRS, ik ben ook heel benieuwd naar de foto's! *O*

En jij ook gefeliciteerd laziness! Wat romantisch in de sneeuw O+ , laat eens wat meer los? Details willen we! O~)
Wat wil je weten dan? :D
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 1 januari 2013 @ 18:53:59 #282
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_121042642
Ik lees al een tijdje mee in dit topic! Maar nu we toch echt een datum geprikt hebben kan ik ook meepraten! Afgelopen 20 augustus ben ik op vakantie ten huwelijk gevragd en we gaan op 14-07-14 trouwen! We hebben een wat latere datum omdat ik nu hoog zwanger ben van de tweede en we het leuker vinden als die ook wat ouder is.

Ik kom uit groningen, zijn er mensen hier die ook in groningen getrouwd zijn en een leuke locatie weten?
pi_121044528
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 14:17 schreef laziness het volgende:

[..]

Wat wil je weten dan? :D
Op zijn (koude) knie? op wat voor moment? Met of zonder ring?
Er valt zoveel te vertellen joh! ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 18:53 schreef purebliss het volgende:
Ik lees al een tijdje mee in dit topic! Maar nu we toch echt een datum geprikt hebben kan ik ook meepraten! Afgelopen 20 augustus ben ik op vakantie ten huwelijk gevragd en we gaan op 14-07-14 trouwen! We hebben een wat latere datum omdat ik nu hoog zwanger ben van de tweede en we het leuker vinden als die ook wat ouder is.

Ik kom uit groningen, zijn er mensen hier die ook in groningen getrouwd zijn en een leuke locatie weten?
Van harte! (Ik praat ook mee en hebben nog geen eens een datum behalve in 2014. :') :+ )
Mooie datum hebben jullie gekozen.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 20:13:34 #284
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_121045432
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 19:48 schreef Franneh het volgende:

[..]

Op zijn (koude) knie? op wat voor moment? Met of zonder ring?
Er valt zoveel te vertellen joh! ;)
We waren op wintersport en onderweg is hij ergens gestopt. Hij had bewust ons zoontje er ook bij in het moment.
Dus met ring, op één knie, in de sneeuw en onze dreumes huilend van de kou er bij :P
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_121058116
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:13 schreef laziness het volgende:

[..]

We waren op wintersport en onderweg is hij ergens gestopt. Hij had bewust ons zoontje er ook bij in het moment.
Dus met ring, op één knie, in de sneeuw en onze dreumes huilend van de kou er bij :P
Arm kind ;) maar mooi hoor! Had je het verwacht? :)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 7 januari 2013 @ 13:13:43 #286
269689 crew  Viv
pi_121266479
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 12:06 schreef Franneh het volgende:
Top dat het zo goed is verlopen! Was je niet bekaf na je dag? ;)
Viel wel mee, maar we hadden er ook geen lange dag van gemaakt. Getrouwd om 14u, toen een High Tea tot 18u en daarna een diner tot 22u ofzo. Was wel blij dat we geen feest gepland hadden, want dat was teveel van het goede geweest.
pi_121401320
Jeeej! Hier meldt zich nog een bride-to-be *O* Vriendlief heeft mij op vakantie in Amerika gevraagd en natuurlijk zei ik "ja"! We hebben al een geregistreerd partnerschap, dus eigenlijk is het gewoon een omzetting, maar ik wil erg graag een mooie bruiloft O+ De datum is al bekend: 18-04-2014. Yep, 2014. We hebben nog even om te sparen ;)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 10 januari 2013 @ 18:16:46 #288
269689 crew  Viv
pi_121401603
quote:
2s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:08 schreef Locusta het volgende:
Jeeej! Hier meldt zich nog een bride-to-be *O* Vriendlief heeft mij op vakantie in Amerika gevraagd en natuurlijk zei ik "ja"! We hebben al een geregistreerd partnerschap, dus eigenlijk is het gewoon een omzetting, maar ik wil erg graag een mooie bruiloft O+ De datum is al bekend: 18-04-2014. Yep, 2014. We hebben nog even om te sparen ;)
Gefeliciteerd! Ik vind 2013 sowieso niet zo'n mooie datum geven, beter 2012 of 2014! ^)
pi_121401981
quote:
2s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:08 schreef Locusta het volgende:
Jeeej! Hier meldt zich nog een bride-to-be *O* Vriendlief heeft mij op vakantie in Amerika gevraagd en natuurlijk zei ik "ja"! We hebben al een geregistreerd partnerschap, dus eigenlijk is het gewoon een omzetting, maar ik wil erg graag een mooie bruiloft O+ De datum is al bekend: 18-04-2014. Yep, 2014. We hebben nog even om te sparen ;)
Ruim een jaar is een hele mooie tijd om verloofd te zijn. Bij ons zat er een jaar en drie maanden tussen aanzoek en bruiloft. :)
pi_121412576
Dank voor de leuke reacties! :) Ja, ik vind het zelf ook niet vervelend om nog even te wachten. Hebben we goed de tijd om te sparen en voor te bereiden ;)

Hebben jullie ook wel eens vervelende reacties gehad op de trouwplannen? Ik heb van twee mensen waar ik het niet van zou verwachten toch vervelende reacties gehad. Dat deed mij toch meer dan ik gedacht had... :{
  donderdag 10 januari 2013 @ 23:08:11 #291
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_121416892
Nope, geen vervelende reacties gehad. Alleen op het werk grappen ze er soms over, maar dat doe ik zelf ook. Als ik weer aangeef honderden euro's aan dit en honderden euro's aan dat te hebben uitgegeven voor de trouwerij bijv. :)
pi_121421182
Whehehe, dat doen we bij mij op het werk ook ;)
pi_121424015
quote:
2s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:59 schreef Locusta het volgende:
Dank voor de leuke reacties! :) Ja, ik vind het zelf ook niet vervelend om nog even te wachten. Hebben we goed de tijd om te sparen en voor te bereiden ;)

Hebben jullie ook wel eens vervelende reacties gehad op de trouwplannen? Ik heb van twee mensen waar ik het niet van zou verwachten toch vervelende reacties gehad. Dat deed mij toch meer dan ik gedacht had... :{
Allereerst: gefeliciteerd natuurlijk!

Wat voor nare reacties heb je gehad dan? Grapjes heb ik ook wel over me heen gekregen, maar echt nare opmerkingen niet.

Wij zijn trouwens ook van het lange verloven, 2013 gaat hem zeker niet worden en 2014 mogelijk ook niet. ;) Ach, vroeger was het de norm, mijn grootouders zijn jarenlang verloofd geweest.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_121424030
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:13 schreef laziness het volgende:

[..]

We waren op wintersport en onderweg is hij ergens gestopt. Hij had bewust ons zoontje er ook bij in het moment.
Dus met ring, op één knie, in de sneeuw en onze dreumes huilend van de kou er bij :P
Leuk hoor. O+
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  vrijdag 11 januari 2013 @ 09:54:47 #295
149959 SQ
snelle trees
pi_121425509
Gefeliciteerd Locusta en Laziness!
Wij gaan dit weekend toch maar eens samen om de tafel om e.e.a. wat concreter te maken onderhand :') 4,5 maand zijn zo voorbij en tot dusver hebben we alleen de locatie, het gemeentehuis, de jurk en de helft van de getuigen vastgelegd :')
disclaimer
  vrijdag 11 januari 2013 @ 12:44:10 #296
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_121430297
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
Gefeliciteerd Locusta en Laziness!
Wij gaan dit weekend toch maar eens samen om de tafel om e.e.a. wat concreter te maken onderhand :') 4,5 maand zijn zo voorbij en tot dusver hebben we alleen de locatie, het gemeentehuis, de jurk en de helft van de getuigen vastgelegd :')
Dan mag je inderdaad wel eens om de tafel gaan zitten!
Het enige wat wij nog moeten regelen is de vakantie (gaan we dit weekend doen) en nog even dat van de notaris met huwelijkse voorwaarden. Ohja en mijn pak nog, maar voor de rest is denk ik alles wel geregeld... trouwkaartjes liggen ook al een maand in huis, zelfs het ringkussentje is van de week binnengekomen. Ohja, dat moeten we nog regelen... de ringen. :P

Zo zie je maar.. ik moet toch ook nog wel wat dingen regelen. :z
  vrijdag 11 januari 2013 @ 12:46:46 #297
149959 SQ
snelle trees
pi_121430374
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 12:44 schreef JK het volgende:

[..]

Dan mag je inderdaad wel eens om de tafel gaan zitten!
Het enige wat wij nog moeten regelen is de vakantie (gaan we dit weekend doen) en nog even dat van de notaris met huwelijkse voorwaarden. Ohja en mijn pak nog, maar voor de rest is denk ik alles wel geregeld... trouwkaartjes liggen ook al een maand in huis, zelfs het ringkussentje is van de week binnengekomen. Ohja, dat moeten we nog regelen... de ringen. :P

Zo zie je maar.. ik moet toch ook nog wel wat dingen regelen. :z
Wanneer ging jij ook alweer trouwen?
Nou, zo erg is het allemaal niet, we weten wel wat we moeten doen. Ringen, uitnodigingen, gastenlijst definitief maken, fotograaf vastleggen, DJ vastleggen...
Huwelijksreis hebben we ook al geboekt trouwens.
disclaimer
  vrijdag 11 januari 2013 @ 12:47:47 #298
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_121430410
Ook rond jullie tijd.
Waar gaat jullie huwelijksreis heen? Zit hier te denken aan Mexico.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 12:51:04 #299
149959 SQ
snelle trees
pi_121430490
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 12:47 schreef JK het volgende:
Ook rond jullie tijd.
Waar gaat jullie huwelijksreis heen? Zit hier te denken aan Mexico.
Lefkas! http://www.elizawashere.n(...)dentri_villas_vl.htm
En we willen daarna nog wat stedentrips gaan doen. Barcelona, Londen, Istanbul en New York, even kijken wat het budget toelaat.
disclaimer
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 11 januari 2013 @ 13:01:54 #300
269689 crew  Viv
pi_121430794
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
Wanneer ging jij ook alweer trouwen?
Nou, zo erg is het allemaal niet, we weten wel wat we moeten doen. Ringen, uitnodigingen, gastenlijst definitief maken, fotograaf vastleggen, DJ vastleggen...
Huwelijksreis hebben we ook al geboekt trouwens.
Dit! Ik vond het best leuk om mijn trouwerij te plannen maar wat háátte ik die gastenlijst! :( De keuzes die je moet maken als je een grote familie hebt en de trouwerij klein wil houden.. not cool.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 13:11:19 #301
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_121431112
Wij twijfelen over een feest voor 50 personen op locatie of in de tuin van mijn schoonouders en dan meer van de grote familie van mijn schoonouders uitnodigen. Dan worden het zo 80 tot 100 man. Maar ja met dat stomme weer hier in Nederland moet je zelfs in de zomer tenten regelen om het hoe dan ook buiten te houden.
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')