abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 10:53:53 #276
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_115709239
Tele is prima voor Punk joh ;)
pi_115709491
Country :9~
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  FOK!fotograaf zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:50:08 #278
842 Zorro
Z
pi_115710498
Net als de Good Ol' Boys ^O^

:+
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_115714605
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 10:22 schreef Cynic het volgende:
Ik krijg voor mijn gevoel al een tijdje niks fatsoenlijks meer uit de vingers. Volgens mij moet ik nodig iets nieuws kopen.
Jij hebt tenminste op dit moment iets om op te spelen.. ik heb hier een Les Paul staan zonder snaren en zonder elementen (Die moeten nog steeds vervangen worden)
pi_115714618
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 11:50 schreef Zorro het volgende:
Net als de Good Ol' Boys ^O^

:+
The Good`ol Bluegrass Brothers Band ^O^

En idd, een tele is prima voor bijna alles wel.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:29:08 #281
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_115717561
Zou em niet te lang zonder snaren laten staan.
pi_115740935
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 14:35 schreef Braddie het volgende:

[..]

Jij hebt tenminste op dit moment iets om op te spelen.. ik heb hier een Les Paul staan zonder snaren en zonder elementen (Die moeten nog steeds vervangen worden)
Je hebt maar 1 gitaar? Ik ben een gitaar van het niveau "hey, hij kan een akkoord vinden" en heb er hier al 4 liggen... Binnenkort een 5e erbij :P

Over de 5e gesproken... Ik was gisteren bij Reichbach in Kampen. Op een paar gitaren gespeeld en de gitaar die er uit sprong was er één van Adam Black Guitars. Helaas het model niet onthouden, dus ik kan niet specifiek naar revies zoeken, maar ik denk dat het om deze, of deze gaat (slecht geheugen :@ ).

Ding kost 299 bij Reichenbach, wat mij genoeg geld over laat houden voor eventuele verbeteringen. De review die ik aanhaal heeft het over een wat minder element in de gitaar, dus die kan (financieel iig) vervangen worden.

Mijn vraag is: wat weten en vinden jullie van Adam Black Guitars?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2012 11:38:23 ]
pi_115744739
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Zou em niet te lang zonder snaren laten staan.
Wat zijn de consequenties?... dinsdag worden de elementen er in gezet (en krijgt hij dus ook nieuwe snaren, en een afstelbeurt)
pi_115744781
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 11:24 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Je hebt maar 1 gitaar? Ik ben een gitaar van het niveau "hey, hij kan een akkoord vinden" en heb er hier al 4 liggen... Binnenkort een 5e erbij :P

Over de 5e gesproken... Ik was gisteren bij Reichbach in Kampen. Op een paar gitaren gespeeld en de gitaar die er uit sprong was er één van Adam Black Guitars. Helaas het model niet onthouden, dus ik kan niet specifiek naar revies zoeken, maar ik denk dat het om deze, of deze gaat (slecht geheugen :@ ).

Ding kost 299 bij Reichenbach, wat mij genoeg geld over laat houden voor eventuele verbeteringen. De review die ik aanhaal heeft het over een wat minder element in de gitaar, dus die kan (financieel iig) vervangen worden.

Mijn vraag is: wat weten en vinden jullie van Adam Black Guitars?
Zo was ik 1,5 jaar geleden... toen kon ik echt ámper spelen en toen had ik een Maya Les Paul, een Motion Les Paul, een Squier Bullet, een Crafter Strat, en een Brian May Red Special, en 2 verdwaalde acoustische gitaren
pi_115744854
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 13:54 schreef Braddie het volgende:

[..]

Zo was ik 1,5 jaar geleden... toen kon ik echt ámper spelen en toen had ik een Maya Les Paul, een Motion Les Paul, een Squier Bullet, een Crafter Strat, en een Brian May Red Special, en 2 verdwaalde acoustische gitaren
Mijn gitaren hebben allemaal een doel. Spaanse, voor het geluid. Western, voor het geluid (maar daar is de nek van aan het scheuren, was dan ook maar 50 euro). Andere Western ter vervanging van de kapotte (geleende Ibanez van een vriend). Brian May Red Special voor het electrische werk en opnames. Binnenkort dus een electro-akoestische voor het geluid en de opnames.
pi_115744927
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 13:57 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Mijn gitaren hebben allemaal een doel. Spaanse, voor het geluid. Western, voor het geluid (maar daar is de nek van aan het scheuren, was dan ook maar 50 euro). Andere Western ter vervanging van de kapotte (geleende Ibanez van een vriend). Brian May Red Special voor het electrische werk en opnames. Binnenkort dus een electro-akoestische voor het geluid en de opnames.
Mócht je de Brian May Red Special weg doen moet je het zeggen, ik zoeg nog een solo gitaar.

Ik heb de Les Paul voor de slagjes, en had de Strat voor de solo`s, maar nu ik geen strat meer heb naja.... soleren gaat minder op de Les Paul
pi_115744978
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 13:59 schreef Braddie het volgende:

[..]

Mócht je de Brian May Red Special weg doen moet je het zeggen, ik zoeg nog een solo gitaar.

Ik heb de Les Paul voor de slagjes, en had de Strat voor de solo`s, maar nu ik geen strat meer heb naja.... soleren gaat minder op de Les Paul
Het is een Burns en no way dat die weg gaat voor minder dan de nieuwprijs van de nieuwe serie ;).
pi_115745064
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 14:02 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Het is een Burns en no way dat die weg gaat voor minder dan de nieuwprijs van de nieuwe serie ;).
Dus 698 dus :D

waar woon je trouwens? als we toch een keer gaan jammen of iets (I.v.m baswerk)
pi_115745077
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 14:02 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Het is een Burns en no way dat die weg gaat voor minder dan de nieuwprijs van de nieuwe serie ;).
Ik had een Brian May Guitars, maar dat schijnt gewoon een burns te zijn onder een andere naam :)
pi_115745083
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 14:05 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dus 698 dus :D

waar woon je trouwens? als we toch een keer gaan jammen of iets (I.v.m baswerk)
Vaassen
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 14:05 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik had een Brian May Guitars, maar dat schijnt gewoon een burns te zijn onder een andere naam :)
Maar is wel anders gebouwd en lijkt nog meer :+

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2012 14:06:23 ]
pi_115745146
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 14:05 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Vaassen

[..]

Maar is wel anders gebouwd en lijkt nog meer :+
Vaassen, waar ligt dat?

Anders gebouwd? en lijkt nog meer :+ De Brian May Guitars of de Burns? Die BMG klonk namelijk echt exact als de RS en ik heb ook wel eens gehoord dat die Burns in het hoge gebied meer een Les Paul sound heeft .. :') Maar goed wat daar waar van is.
pi_115745284
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 14:08 schreef Braddie het volgende:

[..]

Vaassen, waar ligt dat?
http://maps.google.nl ;) :P
quote:
Anders gebouwd? en lijkt nog meer :+ De Brian May Guitars of de Burns? Die BMG klonk namelijk echt exact als de RS en ik heb ook wel eens gehoord dat die Burns in het hoge gebied meer een Les Paul sound heeft .. :') Maar goed wat daar waar van is.
Dit is ook maar wat ik heb gelezen online, maar here goes... Het schijnt dat Brian May niet helemaal tevreden was over de bouwkwaliteit van de Burns serie (om over de Guilds maar helemaal te zwijgen :') ). Hierop is het productieproces aangepast aan de eisen van de doctor.

Hij lijkt meer simpelweg door andere accenten. Witte switches, een halve maan scratchplate bij de brug, etc. Detail werk dus.

Ik heb al jaren geen LP meer gespeeld, noch heb ik een fatsoenlijke versterker hier staan, dus daar kan ik niet over oordelen. Op de Vox Deacy Amp klinkt alles zo'n beetje... Tja... Maar dat is dan ook een voorversterkertje en niet bedoeld als eindversterker.
pi_115745335
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 14:13 schreef RvLaak het volgende:

[..]

http://maps.google.nl ;) :P

[..]

Dit is ook maar wat ik heb gelezen online, maar here goes... Het schijnt dat Brian May niet helemaal tevreden was over de bouwkwaliteit van de Burns serie (om over de Guilds maar helemaal te zwijgen :') ). Hierop is het productieproces aangepast aan de eisen van de doctor.

Hij lijkt meer simpelweg door andere accenten. Witte switches, een halve maan scratchplate bij de brug, etc. Detail werk dus.

Ik heb al jaren geen LP meer gespeeld, noch heb ik een fatsoenlijke versterker hier staan, dus daar kan ik niet over oordelen. Op de Vox Deacy Amp klinkt alles zo'n beetje... Tja... Maar dat is dan ook een voorversterkertje en niet bedoeld als eindversterker.
Ahh, dat wist ik niet :) Op de Deacy Amp klinkt alles Queen....
Speelde er een tijdje terug overheen met een Ibanez Prestige en ik had instant die Bohrap Rock tone..
pi_115745358
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 14:14 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ahh, dat wist ik niet :) Op de Deacy Amp klinkt alles Queen....
Speelde er een tijdje terug overheen met een Ibanez Prestige en ik had instant die Bohrap Rock tone..
Da's wel wat lastiger met de RS, vanwege al die switch standen :X.
pi_115745474
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 14:15 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Da's wel wat lastiger met de RS, vanwege al die switch standen :X.
Mwa, de solo bijvoorbeeld zijn de neck en middle positie uit phase, en in phase is het de hardrock tone "So you think you can stone me etc"

Het is even wennen ja maar ach, Het vette van de BM Vond/Vind ik dat hij echt als élk mogelijke bekende gitaar kan klinken, zonder z`n eigen karakter te verliezen.

Vorig jaar vroegen vrienden aan me of ik een Telecaster had, terwijl ik al die sounds gewoon deed met wat pick-up settings op de Brian May (Hij kan enorm twangy klinken)
pi_115745505
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 14:18 schreef Braddie het volgende:

[..]

Mwa, de solo bijvoorbeeld zijn de neck en middle positie uit phase, en in phase is het de hardrock tone "So you think you can stone me etc"

Het is even wennen ja maar ach, Het vette van de BM Vond/Vind ik dat hij echt als élk mogelijke bekende gitaar kan klinken, zonder z`n eigen karakter te verliezen.

Vorig jaar vroegen vrienden aan me of ik een Telecaster had, terwijl ik al die sounds gewoon deed met wat pick-up settings op de Brian May (Hij kan enorm twangy klinken)
Da's idd een geweldige feature ja... Wereldgitaren, zowel de RS als BMG
pi_115745560
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 14:19 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Da's idd een geweldige feature ja... Wereldgitaren, zowel de RS als BMG
Ja super nice van die BMG :) Tuurlijk een echte Tele klinkt beter, maar hij benadert de sound wel, er zijn......18? verschillende mogelijkheden qua sounds geloof ik ? (En tel daar ook maar bij op de verschillende distortions/overdrives/amp models in je versterker)

Meh :( Het gaat weer kriebelen, maar een keyboard is hogere proiriteit
pi_115745601
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 14:21 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja super nice van die BMG :) Tuurlijk een echte Tele klinkt beter, maar hij benadert de sound wel, er zijn......18? verschillende mogelijkheden qua sounds geloof ik ? (En tel daar ook maar bij op de verschillende distortions/overdrives/amp models in je versterker)

Meh :( Het gaat weer kriebelen, maar een keyboard is hogere proiriteit
Imo klinkt er niets beter dan een Red Special op een AC30 :P
pi_115745708
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 14:22 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Imo klinkt er niets beter dan een Red Special op een AC30 :P
Haha, daar valt niet over te twisten :) Net zoals dat er imo niks beters klinkt dan een Strat op een Twinverb :D
pi_115754914
EMG's door een dikke Marshall :9~
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')