abonnement Unibet Coolblue
pi_115333699
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 08:39 schreef padlarf het volgende:

[..]

google het
Ik maar denken dat je in dit topic ook vragen mocht stellen. ;(
Burning bridges gives you so much more
pi_115335037
quote:
13s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:42 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Ik maar denken dat je in dit topic ook vragen mocht stellen. ;(
En dat mag ook, het offtopic trollen is blijkbaar overgewaaid vanuit andere niet nader te noemen topics, jammer. Anyway, wapenpacks heb ik nog nooit gekocht simpelweg omdat het niet nodig is in de ME reeks. De standaard aanwezige wapens zijn meer dan krachtig genoeg, de packs voegen in mijn ogen dan ook niets toe aan de game.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_115336831
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 02:23 schreef Gatenkaas het volgende:
Nog steeds niemand die wat zinnigs te zeggen heeft over de Firepowerpack? ;(
De Adas Anti-Synthetic Assault Rifle ziet er in ieder geval wel goed uit. Voor zover ik dat door een paar filmpjes op YouTube kan concluderen. De Bloodpack Punisher SMG ziet er op basis daarvan ook niet onaardig uit. Verder weet ik niet of je MP speelt, anders ken je misschien al een viertal wapens daarvan.

Zoals DeeCruise al zegt heb je ze niet echt nodig voor de SP, maar goed echt duur is het ook niet. Dus als ik jou was zou ik gewoon wat filmpjes op YouTube kijken of je die wapens echt wat vind. Smaken kunnen namelijk verschillen.
pi_115340619
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:59 schreef ElmarO het volgende:

[..]

De Adas Anti-Synthetic Assault Rifle ziet er in ieder geval wel goed uit. Voor zover ik dat door een paar filmpjes op YouTube kan concluderen. De Bloodpack Punisher SMG ziet er op basis daarvan ook niet onaardig uit. Verder weet ik niet of je MP speelt, anders ken je misschien al een viertal wapens daarvan.

Zoals DeeCruise al zegt heb je ze niet echt nodig voor de SP, maar goed echt duur is het ook niet. Dus als ik jou was zou ik gewoon wat filmpjes op YouTube kijken of je die wapens echt wat vind. Smaken kunnen namelijk verschillen.
Een aantal wapens uit de ME2 Firepower pack zoals de Paladin pistol en de Geth Shotgun vond ik aardig vet om mee te spelen. Als de wapens in die packs vergelijkbaar zijn zou ik het zo kunnen aanschaffen. Ik speel geen multi-player dus ik heb geen ervaring met de andere guns.

Thanks for the heads-up allebei. ^O^
Burning bridges gives you so much more
  donderdag 9 augustus 2012 @ 17:58:03 #80
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_115344417
quote:
13s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:42 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Ik maar denken dat je in dit topic ook vragen mocht stellen. ;(
Sorry, je hebt gelijk. Gelukkig heb je nog wat nuttige reacties mogen ontvangen.
Ok stelletje hokboeren
pi_115348218
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:25 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Een aantal wapens uit de ME2 Firepower pack zoals de Paladin pistol en de Geth Shotgun vond ik aardig vet om mee te spelen. Als de wapens in die packs vergelijkbaar zijn zou ik het zo kunnen aanschaffen. Ik speel geen multi-player dus ik heb geen ervaring met de andere guns.

Thanks for the heads-up allebei. ^O^
NP, het is maar net waar je het geld aan uit wilt geven natuurlijk. Ikzelf koop bijv standaard alle story related dlc voor de ME franchise wat door velen ook als vreemd gezien wordt..

Ontopic: net ff cerberus abduction missie op benning gedaan op nieuwe monitor, holy crap :9~
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_115349459
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:25 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Een aantal wapens uit de ME2 Firepower pack zoals de Paladin pistol en de Geth Shotgun vond ik aardig vet om mee te spelen. Als de wapens in die packs vergelijkbaar zijn zou ik het zo kunnen aanschaffen. Ik speel geen multi-player dus ik heb geen ervaring met de andere guns.

Thanks for the heads-up allebei. ^O^
Graag gedaan. Heb hem uiteindelijk zelf ook maar gekocht. Kon het toch niet laten voor die prijs. :@ Geen idee hoe de wapens daadwerkelijk zijn, heb ze nog niet geprobeerd.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:54 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

NP, het is maar net waar je het geld aan uit wilt geven natuurlijk. Ikzelf koop bijv standaard alle story related dlc voor de ME franchise wat door velen ook als vreemd gezien wordt..
Ach, normaal koop ik ook geen weapon packs, maar voor deze keer maar een uitzondering gemaakt. Qua story DLC gaan we in ieder geval wel gelijk op. Enige story DLC die ik niet heb is van ME1.

quote:
Ontopic: net ff cerberus abduction missie op benning gedaan op nieuwe monitor, holy crap :9~
Nu maak je me wel nieuwsgierig welke monitor je hebt.
pi_115350265
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:20 schreef ElmarO het volgende:

Ach, normaal koop ik ook geen weapon packs, maar voor deze keer maar een uitzondering gemaakt. Qua story DLC gaan we in ieder geval wel gelijk op. Enige story DLC die ik niet heb is van ME1.

Die heb ik via de steam versie er bijgekregen, heb me1 compleet doorgespeeld via gekraakte versie :D Daarna wel gekocht uiteraard.. Ook de enige waar ik geen CE van heb :(

quote:
Nu maak je me wel nieuwsgierig welke monitor je hebt.
Nou, had mijn bak al compleet verbouwd (alleen de voeding is nog van de vorige build) maar de monitor bleef ik tegenaan hengsten. Was nog een 22"16:9 HD van Iiyama (mooie prijs/kwaliteit maar verder niets bijzonders) Vanwege een mooie online deal toch maar geswitched naar een 27"led, samsung:

Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 20:42:41 #84
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_115350669
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:20 schreef ElmarO het volgende:
Enige story DLC die ik niet heb is van ME1.
Die kan je gewoon gratis downloaden, dus waarom heb je die niet?
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_115350914
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:34 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nou, had mijn bak al compleet verbouwd (alleen de voeding is nog van de vorige build) maar de monitor bleef ik tegenaan hengsten. Was nog een 22"16:9 HD van Iiyama (mooie prijs/kwaliteit maar verder niets bijzonders) Vanwege een mooie online deal toch maar geswitched naar een 27"led, samsung:

[ afbeelding ]
Ah, je kan nu ook de geneugten van 27 inch ervaren. Heb zelf een Dell U2711; heerlijke monitor. Tevens dit jaar maar eens naar de Correct Koopjeskelder geweest en vier van deze jongens gekocht:



Heerlijk geluid. Vooral bij die scene vlak voor je de tegenaanval op de Aarde gaat inzetten. Het gedreun van die kanonnen. :9~

quote:
3s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:42 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Die kan je gewoon gratis downloaden, dus waarom heb je die niet?
Serieus? Dat wist ik niet eens. :o Ga ik dan maar eens doen.
pi_115352072
Nice!

Ik mis mijn audio setup ook enorm, maar in huidige (korte termijn) toko simpelweg geen plek voor.. Gebruik nu dan ook meestal de headset aangezien pc speakers gewoon zuigen als je fatsoenlijk geluid gewend bent..

De monitor gebruiken voor internet is nog even wennen qua formaat, heb de hele tijd het idee dat ik op een tv bezig ben :')
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:06:28 #87
62182 Georges
That's the shit
pi_115373154

:D
Geinig gedaan.

En deze

:D _O_ _O-

[ Bericht 42% gewijzigd door Georges op 10-08-2012 11:13:16 ]
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_115414727
Deze al voorbij gekomen?

pi_115416475
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 03:41 schreef nikk het volgende:
Deze al voorbij gekomen?

Geniaal :D. Vooral als hij inbreekt in een gesprek :').
Amen.
pi_115424838
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 21:06 schreef DeeCruise het volgende:
Nice!

Ik mis mijn audio setup ook enorm, maar in huidige (korte termijn) toko simpelweg geen plek voor.. Gebruik nu dan ook meestal de headset aangezien pc speakers gewoon zuigen als je fatsoenlijk geluid gewend bent..
Het viel me met deze speakers dan ook pas op hoeveel detail ik mistte. Nou wist ik altijd wel dat pc speakers niet briljant zijn, maar dan valt het wel heel erg op. Dus ik snap je perfect dat je het met een headset doet. Een beetje goede koptelefoon is nog altijd beter dan die melkpakjes.

quote:
De monitor gebruiken voor internet is nog even wennen qua formaat, heb de hele tijd het idee dat ik op een tv bezig ben :')
Had ik ook de eerste twee weken. Daarna valt het niet eens meer op en begint het gewoontjes te worden. :')

quote:
10s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 03:41 schreef nikk het volgende:
Deze al voorbij gekomen?

:D
pi_115425421
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 03:41 schreef nikk het volgende:
Deze al voorbij gekomen?

"what is this?"
- biotic charge.
"..."
- hm, must be on cooldown...

_O_ :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 19 augustus 2012 @ 18:50:24 #92
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_115753836
Zeau, ook uitgespeeld voor de eerste keer. Jammer dat ik geen mp kon doen om m'n galactic readiness te verhogen (tijdelijk zeer beperkte internetaansluiting), ik had nu de keuze tussen of half voorbereid achter de reapers aan te gaan of nog uren over de galaxy map te zwerven en elke planeet te scannen voor 5 puntjes war assets per keer. Ik koos dus maar voor het eerste. Sja, en dat ging niet helemaal volgens plan...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu even wachten totdat ik m'n volledige aansluiting teurg heb, ME1 binnenhalen en dan de hele trilogie doorlopen met een Infiltrator :P
pi_115754055
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 18:50 schreef Thanatos45 het volgende:
Zeau, ook uitgespeeld voor de eerste keer. Jammer dat ik geen mp kon doen om m'n galactic readiness te verhogen (tijdelijk zeer beperkte internetaansluiting), ik had nu de keuze tussen of half voorbereid achter de reapers aan te gaan of nog uren over de galaxy map te zwerven en elke planeet te scannen voor 5 puntjes war assets per keer. Ik koos dus maar voor het eerste. Sja, en dat ging niet helemaal volgens plan...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu even wachten totdat ik m'n volledige aansluiting teurg heb, ME1 binnenhalen en dan de hele trilogie doorlopen met een Infiltrator :P
Zo, heb zelf elke keer de game uitgespeeld met max stats, dus de situatie zoals jij die beschrijft is mij nog niet overkomen, volgende keer toch maar alle punten halen dan ;)

En over je spoiler: Ja dat is mogelijk.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  zondag 19 augustus 2012 @ 19:17:37 #94
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_115754675
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 18:57 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Zo, heb zelf elke keer de game uitgespeeld met max stats, dus de situatie zoals jij die beschrijft is mij nog niet overkomen, volgende keer toch maar alle punten halen dan ;)

En over je spoiler: Ja dat is mogelijk.
Toch wel? Maar gaan uitzoeken dan de volgende keer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115763648
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 19:17 schreef Thanatos45 het volgende:

[..]

Toch wel? Maar gaan uitzoeken dan de volgende keer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  zondag 19 augustus 2012 @ 23:05:22 #96
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_115763934
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 23:00 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Nope:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115764021
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 23:05 schreef Thanatos45 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha.

Maar het scheelt als je OF voor een volledige paragon OF een volledige renegade playthrough gaat. D.w.z. altijd ALLE mogelijke acties pakken die je een score kan opleveren, zou voldoende moeten zijn. De hele melkweg doorcruisen (lees: scannen) is alleen maar voor reinforcements, dat levert geen extra renegade of paragon op, daarvoor hoef je alleen maar alle missies te doen..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:12:08 #98
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_115968966
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_115978368
die 2e is echt briljant! xD

- shut up.
- but..
- NO! shut up.

_O_
quote:
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 00:29:21 #100
62182 Georges
That's the shit
pi_115978799
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 00:15 schreef All-out het volgende:
die 2e is echt briljant! xD

- shut up.
- but..
- NO! shut up.

_O_

[..]

Deze is nog beter
'A very short anomaly' :o
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')