abonnement Unibet Coolblue
pi_116409989
Ik heb trouwens ook Fido gekeken. Redelijke film. "Trinity" vond ik een stuk knapper dan in The Matrix :P Kon het niet geloven dat het dezelfde persoon was :s)
pi_116411731
Laatst heb ik dead end gezien, vond 'm tof. Met minimale middelen toch iets moois in elkaar gezet.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_116414833
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 01:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wrong Turn 4 gekeken vandaag

:{

:{²
...the wrong step

quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 01:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb trouwens ook Fido gekeken. Redelijke film. "Trinity" vond ik een stuk knapper dan in The Matrix :P Kon het niet geloven dat het dezelfde persoon was :s)
http://www.imdb.com/name/nm0005251/
Carrie-Anne Moss; vond ik in de Matrix ook al super knap! Waarschijnlijk val je gewoon op vrouwen met lang haar ;)

quote:
99s.gif Op maandag 3 september 2012 10:49 schreef Karina het volgende:
Altijd goed, Asylum :9
:r , kortom; meningen zijn erover verdeeld *O*
pi_116435996
Grave Encounters 2 komt er binnenkort aan, het zal wel niet zo leuk worden als deel 1 maar het ziet er niet onaardig uit.
pi_116436119
Ik vond deel 1 echt al baggerslecht :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_116437214
vandaag of morgen storm warning kijken
schijnt een goeie horror te zijn!
  woensdag 5 september 2012 @ 21:45:44 #232
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_116437895
De fans van films als Braindead moeten trouwens Ebola Syndrome kijken. Hongkong equivalent van die film qua combinatie van over-the-top gore en humor.

De combinatie Azië/horror/humor is natuurlijk ook wel een acquired taste (sommigen zullen dit vreselijk vinden) en hoewel het vaagjes gelijkaardig is, blijft Braindead natuurlijk nog steeds een stuk beter.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_116453514
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 21:10 schreef Shogo het volgende:
Grave Encounters 2 komt er binnenkort aan, het zal wel niet zo leuk worden als deel 1 maar het ziet er niet onaardig uit.
Deel 1 toevallig gisteren gezien, vond hem best vermakelijk. Niet de beste found footage film maar zorgt wel voor wat leuke momenten en een vermakelijk gegeven dat het net iets anders maakt dan die andere films
pi_116474313
Abraham Lincoln vs. Zombies..

Opmerkelijk vermakelijk en vooral door de acteur die Lincoln speelt.

http://www.imdb.com/title/tt2246549/

:)
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_116475298
quote:
10s.gif Op donderdag 6 september 2012 20:29 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Abraham Lincoln vs. Zombies..

Opmerkelijk vermakelijk en vooral door de acteur die Lincoln speelt.

http://www.imdb.com/title/tt2246549/

:)
Daarvan had ik echt spijt dat ik hem aangezet had. Laatste (en eerste) Asylum ooit voor mij.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_116475366
Van een film met een budget van $ 150 000 moet je ook niet veel verwachten he ;)
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_116475534
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 20:46 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Van een film met een budget van $ 150 000 moet je ook niet veel verwachten he ;)
La Casa Muda had een budget van rond de $ 6 000 :P Heb ik me uitstekend mee vermaakt.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_116476757
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 20:44 schreef znarch het volgende:
Daarvan had ik echt spijt dat ik hem aangezet had. Laatste (en eerste) Asylum ooit voor mij.
En dat had ik dus precies hetzelfde met Mega Piranha...wat een ramp. Kon er de humor ook niet van inzien, anders was het misschien nog wel te trekken geweest....maar nee dus. Eerste en laatste, dito.

En nee inderdaad, budget zegt niet veel. Heb hele dure producties geweest die waardeloos waren, en juweeltjes die geen drol hadden gekost.
  donderdag 6 september 2012 @ 21:15:41 #239
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_116476840
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 21:13 schreef Luna3 het volgende:

[..]

En dat had ik dus precies hetzelfde met Mega Piranha...wat een ramp. Kon er de humor ook niet van inzien, anders was het misschien nog wel te trekken geweest....maar nee dus. Eerste en laatste, dito.

En nee inderdaad, budget zegt niet veel. Heb hele dure producties geweest die waardeloos waren, en juweeltjes die geen drol hadden gekost.
yup, maar als het kleine budget wordt gebruikt kun je er donder op zeggen dat het wanstaltige producties met bagger-sfx worden. ik hou daar wel van, maar dat doet niet iedereen :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_116478031
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 21:15 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

yup, maar als het kleine budget wordt gebruikt kun je er donder op zeggen dat het wanstaltige producties met bagger-sfx worden. ik hou daar wel van, maar dat doet niet iedereen :)
Saw 1 was toch ook low budget?! Vond ik geen wanstaltige productie, maar heel knap in elkaar gebreid.
  donderdag 6 september 2012 @ 21:38:45 #241
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_116478199
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 21:35 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Saw 1 was toch ook low budget?! Vond ik geen wanstaltige productie, maar heel knap in elkaar gebreid.
eensch. ik was eigenlijk 1 ding vergeten te zeggen....als het minibudget voor monsters gebruikt gaat worden gaat het mis :)

Saw en La Casa Muda en Rec en Blair Witch zijn voorbeelden van films die het met lowbudget prima doen. maar dat zijn ook geen SFX-producties. die leunen op een lekker verhaal, aardig acteerwerk en bak onderhuidse spanning.
ik vind beide soorten films trouwens prima te pruimen, maar ik ben dan ook een filmveelvraat :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_116479638
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 20:44 schreef znarch het volgende:

[..]

Daarvan had ik echt spijt dat ik hem aangezet had. Laatste (en eerste) Asylum ooit voor mij.
Was ook de enige Asylum film die ik heb gezien die zichzelf (te) serieus nam. Daardoor vooral erg saai..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_116480354
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 21:38 schreef 3rdRock het volgende:
eensch. ik was eigenlijk 1 ding vergeten te zeggen....als het minibudget voor monsters gebruikt gaat worden gaat het mis :)

Saw en La Casa Muda en Rec en Blair Witch zijn voorbeelden van films die het met lowbudget prima doen. maar dat zijn ook geen SFX-producties. die leunen op een lekker verhaal, aardig acteerwerk en bak onderhuidse spanning.
ik vind beide soorten films trouwens prima te pruimen, maar ik ben dan ook een filmveelvraat :)
Ja, ik kijk ook graag veel verschillende typen horror. Bagger met humor of Sterke staaltjes verhaallijnen...altijd goed.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:00 schreef Tim86 het volgende:
Was ook de enige Asylum film die ik heb gezien die zichzelf (te) serieus nam. Daardoor vooral erg saai..
Haha, jij hebt me al vaker tot het kijken van een andere As-productie over proberen te halen ;)
ben er tot nu toe nog niet ingetrapt, hehe.
pi_116480490
Ik ken ook niet veel mensen die mijn liefde voor de Asylum films delen :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_116485299
Eli Roth and Ti West are Teaming Up For Mysterious Horror Film 'The Sacrament'

quote:
The director of The House of The Devil and The Innkeepers isn't staying indie forever, of course. In fact, Variety just revealed a new film of his in the works that will unite him with Cabin Fever director Eli Roth, who told the outlet he wanted this to be West's "first mainstream movie, without sacrificing the quality and unflinching horror of the subject matter." As for what that subject matter is, we're being kept completely in the dark about that for now. What we do know is that it's called The Sacrament and that West will begin directing from his own script later this month in Georgia.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_116485580
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_116491039
Mua, ik ga liever een film van The Asylum kijken. Ik vind ze echt prachtig :D
Laatst ook Sand Sharks gezien, ook zo briljant met al die oneliners in die film _O-
  vrijdag 7 september 2012 @ 10:28:41 #248
379986 GoobyPls
Gooby Pls :)
pi_116491276
The hills have eyes laatst gezien, wat een troep zeg, halverwege uit gezet. Het is absoluut niet eng en die mutanten maakte het nog minder eng. Gooi er wat verkrachting en gore in en bam je hebt een horror, no thanks. Cabin in the woods vond ik dan wel weer leuk.
  vrijdag 7 september 2012 @ 17:53:05 #249
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_116506129
quote:
wanneer komt deze in NL uit?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 7 september 2012 @ 19:33:22 #250
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_116509517
Wordt weer eens tijd dat er een film uit komt die echt eng is. Gutsend-zweet-door-de-bilnaad eng.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')