quote:
Op maandag 6 augustus 2012 23:22 schreef x-Lily het volgende:Soms moet ik nieuwe kleding kopen, ook broeken. Daar begint de ellende al, broeken zijn duur.
In de kledingwinkels is het lang zoeken naar een mogelijke kandidaat voor in mijn kledingkast. Sommige vind ik gewoon niet mooi, maar, klachtwaardiger, is dat de meeste pasvormen gemaakt lijken te zijn voor meisjes met een jongetjesfiguur. Heb je een kont, jammer dan.
Vervolgens ga ik met wat kandidaten naar de paskamers. Ik doe mijn kleren uit. Een voor een pas ik ze. Hopeloos, geen enkele broek lijkt een mooie en lekker zittende broek te zijn.
Ik kleed me weer aan en geef de broeken aan de vriendelijk ogende verkoopster.
En dat elke keer weer.
Pic ter verduidelijking van mijn figuur:
[
afbeelding ]
Heb alleen de OP gelezen, verder niks.
Vreemd dat ze voor een figuur als van jou niks passends hebben. Ik zie ze ook wel eens lopen, vrouwen zonder kont, en dat doet me dus helemaal niks. Ik heb weinig met mannenlichamen namelijk
Een vrouw 'hoort' een vrouwenlichaam te hebben, wat zich kenmerkt door de diverse rondingen. Dwz een mooi stel ronde billen, niet te slanke bovenbenen (dus ik bedoel, niet 2 van die dunne stokken. Moet ook weer geen moddervet varken zijn natuurlijk).
Zoals x-Lily eruit ziet dus, is eigenlijk best wel oke
Dus wees niet bevreesd, het ligt niet aan jou, het ligt aan die vreemde kledingproducenten.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:Wat is er mis met de Prius?
[
afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.