quote:Bij snelle beelden kan de weergave slechter worden en kunnen strepen ontstaan ...
Ok, maar bij mij gebeurt het niet bij snelle beelden. Als je een grijze lucht of witte achtergrond hebt en het beeld gaat langzaam naar links of rechts, dan zie je het ook.quote:
Banding had ik al wat over gelezen idd. Dus een andere tv halen heeft weinig nut dus?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:29 schreef Saekerhett het volgende:
Is normaal bij edge led-tv's. Wordt veroorzaakt door de led-achtergrondverlichting en de techniek is nog zo dat het onmogelijk is om het beeld 100% egaal te verlichten. Dit heet banding en de ene tv heeft het meer dan de andere.
Heb het hier ook op mijn Sharp LC-40LE824E.
Plasma, CCFL en full led hebben er geen/minder last van.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:39 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Ok, maar bij mij gebeurt het niet bij snelle beelden. Als je een grijze lucht of witte achtergrond hebt en het beeld gaat langzaam naar links of rechts, dan zie je het ook.
[..]
Banding had ik al wat over gelezen idd. Dus een andere tv halen heeft weinig nut dus?
quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]![]()
![]()
Plasma is VELE malen beter, en gelukkig de laatste jaren ook prima betaalbaar, vooral vergeleken met de overhypte LED-LCD's.
Soms ja. Voor televisies is plasma superieur.quote:
Ikzelf heb geen goede ervaringen met plasmapanelen. Daarnaast vindt ik het niet fijn kijken, weet ook niet waar dat aan ligt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Soms ja. Voor televisies is plasma superieur.
De televisie die de TS heeft gekocht is puur bagger. Nu zegt hij nog dat de televisie goed is maar dat gaat veranderen.
Sorry TS.
Een beetje televisie kenner weet dat Plasma een stuk beter is dan LCD.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:20 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Ikzelf heb geen goede ervaringen met plasmapanelen. Daarnaast vindt ik het niet fijn kijken, weet ook niet waar dat aan ligt.
Zoiets kun je niet weten, maar dat bepaalt eenieder voor zichzelf naar aanleiding van eigen ervaringen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een beetje televisie kenner weet dat Plasma een stuk beter is dan LCD.
Je verwart kijkers ervaring met technische specificaties.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:24 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Zoiets kun je niet weten, maar dat bepaalt eenieder voor zichzelf naar aanleiding van eigen ervaringen.
Jezus man. Dat jij nou een slechte ervaring met plasma hebt gehad omdat het gewoon een slechte televisie was, wilt niet zeggen dat LCD beter is want dat is het gewoon niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:24 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Zoiets kun je niet weten, maar dat bepaalt eenieder voor zichzelf naar aanleiding van eigen ervaringen.
Dat beaam ik ook niet. Ik zeg hier alleen dat ik LCD fijner vindt maar niet dat het beter is dan het ander.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jezus man. Dat jij nou een slechte ervaring met plasma hebt gehad omdat het gewoon een slechte televisie was, wilt niet zeggen dat LCD beter is want dat is het gewoon niet.
Doe dan niet zo neerbuigend naar plasma.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:32 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Dat beaam ik ook niet. Ik zeg hier alleen dat ik LCD fijner vindt maar niet dat het beter is dan het ander.
Hoezo doe ik nou weer neerbuigend naar plasma. Ik spreek hier slechts een voorkeur uit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Doe dan niet zo neerbuigend naar plasma.
Tevens; Ik = alleen stam zonder t.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |