abonnement Unibet Coolblue
pi_115284840
Volgens mij deed ze dat wel. Ze speelde ook met het broertje van de een en was een 'gewone' jongen. En wie zegt dat ze zich klede als jongen óm daadwerkelijk seks te hebben met die meisjes? Misschien is ze gewoon trans en was dat voor haar de enige manier om er mee om te gaan?


Maar jeetje hé, 30 maanden cel.
Lesbosapiens
  woensdag 8 augustus 2012 @ 13:20:12 #27
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_115285840
Ik begreep uit het artikel dat het echt een manier was om nader tot die twee vriendinnen te komen. Anders zou ze waarschijnlijk ook in andere situaties als jongen door het leven gaan.

Ik vind celstraf ook een beetje overdreven, maar het is ook niet echt gedrag dat je zomaar weg kunt wuiven. Het klopt gewoon niet.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_115289077
Ja, maar doe dan alleen 2x fraude, en niet 2x aanranding, want dwang was er niet, volgens mij. Manipulatie, ja. Dwang, nee.

Ik hou van mijn werk. Ik krijg echt heerlijke mailtjes binnen, en google me suf voor de antwoorden.
Lesbosapiens
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:49:27 #29
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_115289695
Manipulatie kan ook een soort van dwang zijn. De arts die volhoudt dat seks het herstel bevordert en zo zijn patient het bed inlult is ook fout bezig tenslotte, ook al komt daar geen fysieke dwang bij kijken.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_115292957
Poeh. 30 maanden is wel vrij lang, vooral als je bedenkt dat idd stikveel mensen liegen om maar seks te hosselen. Aan de andere kant moet je ook niet niet straffen omdat anderen er wel mee wegkomen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_115293786
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:49 schreef wonderer het volgende:
Manipulatie kan ook een soort van dwang zijn. De arts die volhoudt dat seks het herstel bevordert en zo zijn patient het bed inlult is ook fout bezig tenslotte, ook al komt daar geen fysieke dwang bij kijken.
dat vind ik een slechte vergelijking. Als een arts zou liegen over genezing om daar mee seks te hosselen, is dat machtsmisbruik en onethisch.

Tuurlijk is wat dit meisje gedaan heeft niet juist, maar biedt haar dan hulp in de vorm van therapie. Blijkbaar zit het meiske niet lekker in haar vel als ze denkt dat ze zich als jongen moet verkleden om aan chickies te komen. Moet het dan leiden tot 30 maanden opsluiting en landelijke media aandacht? Doet ze trouwens goed, 2 meisjes tegelijk :P
Lesbosapiens
pi_115293895
Pff, dat lukte mij ook nog wel zonder dat ik me hoefde voor te doen als jongen *)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_115294030
hosselaar. 8-)
Lesbosapiens
pi_115294328
quote:
The pair, aged 15 and 16, believed they had found the perfect boyfriends in Connor McCormack and Aaron Lampard - who they believed were their age.
quote:
'Nobody understands what it’s like to be told that the person you love and want to spend the rest of your life with is not real,' said one in a victim's impact statement read at Guildford Crown Court before sentencing.
:')
  woensdag 8 augustus 2012 @ 16:35:46 #35
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_115294362
Ja, therapie is veel beter, zeker omdat een gevangenisstraf niks betekent als ze uberhaupt niet in staat is om te snappen wat ze fout heeft gedaan, maar zo kwam je eerste post niet over en daar reageerde ik op :)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_115294444
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:35 schreef lezzer het volgende:

[..]


[..]

:')
w/ :*
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_115294784
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:37 schreef Vanyel het volgende:

[..]

w/ :*
:* thanks dear

Ik snap er geen hol van waarom de politie in eerste instantie hier al een zaak van gemaakt heeft.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 16:55:22 #38
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_115295466
Ik denk vanwege het "same sex"-issue. Dat wordt op veel plekken toch als (zeer) ernstig gezien. Homo's (m/v) zijn dan predators en zo.

Compleet van de pot gerukt natuurlijk.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_115295697
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:55 schreef wonderer het volgende:
Ik denk vanwege het "same sex"-issue. Dat wordt op veel plekken toch als (zeer) ernstig gezien. Homo's (m/v) zijn dan predators en zo.

Compleet van de pot gerukt natuurlijk.
hij zei pot. *giechel*
Lesbosapiens
pi_115295714
Ik maak uit het artikel op dat de politie nog helemaal niks wist van dat het een meisje zou zijn toen ze op zoek gingen naar aron/whatever
  woensdag 8 augustus 2012 @ 17:02:32 #41
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_115295779
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:01 schreef lezzer het volgende:
Ik maak uit het artikel op dat de politie nog helemaal niks wist van dat het een meisje zou zijn toen ze op zoek gingen naar aron/whatever
Oh ja! Dat is ook zo!

Suf.

Nee, dan snap ik het ook niet.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_115296264
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:35 schreef lezzer het volgende:

[..]


[..]

:')
:*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_115296512
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:02 schreef wonderer het volgende:

[..]

Oh ja! Dat is ook zo!

Suf.

Nee, dan snap ik het ook niet.
Jawel, want die meid dacht toen ze zijn gezicht uiteindelijk zag eerst dat Luke gewoon Connor was en dus een valse identiteit gebruikte. Daarom is hij toen aangehouden. Pas later bleek dat ze eigenlijk een meid was.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_115296640
Ah, dat maakt de zaak wat duidelijker. :)
Vind ik het nogal allemaal wat ophef om niet veel, maar het is al wat logischer.
pi_115296957
Kijkt er hier nog iemand meer naar de hockeymeisjes?
  woensdag 8 augustus 2012 @ 17:28:00 #46
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_115296996
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:17 schreef skunkasaur het volgende:

[..]

Jawel, want die meid dacht toen ze zijn gezicht uiteindelijk zag eerst dat Luke gewoon Connor was en dus een valse identiteit gebruikte. Daarom is hij toen aangehouden. Pas later bleek dat ze eigenlijk een meid was.
Vidn ik nog geen reden om de politie in te schakelen en al helemaal niet dat de politie er iets mee doet, eigenlijk.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_115297060
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:28 schreef wonderer het volgende:

[..]

Vidn ik nog geen reden om de politie in te schakelen en al helemaal niet dat de politie er iets mee doet, eigenlijk.
Het had wel anders opgelost kunnen worden.
Beetje drama van die grietjes om de politie in te schakelen ja
  woensdag 8 augustus 2012 @ 17:34:27 #48
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_115297325
Ja, precies.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 8 augustus 2012 @ 18:00:49 #49
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_115298787
Ik werk. O+
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
pi_115302289
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:27 schreef lezzer het volgende:
Kijkt er hier nog iemand meer naar de hockeymeisjes?
Ik was werken, hoe was het met ze?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')