abonnement Unibet Coolblue
pi_115063141
2 dagen geleden vond er een overstroming en aardbeving in Ambon plaats.. Dit komt omdat er allemaal bossen worden gekapt in opdracht van de Indonesische regering. Nu naar 2 dagen krijgen de slachtoffers niet genoeg hulp.

NOS - Bij overstromingen op het Molukse eiland Ambon zijn volgens Indonesische media elf mensen omgekomen. Enkele anderen worden nog vermist, mogelijk liggen zij nog onder het puin.

De hevige regenval van de afgelopen dagen veroorzaakte modderlawines. Honderden huizen zijn ondergelopen en duizenden mensen zijn dakloos geraakt.

Op sommige wegen is wel een meter water komen te staan. Omdat door het water veel wegen afgesloten zijn, verloopt de hulpverlening moeizaam. Indonesië heeft de marine ingezet om hulp te bieden.

Ook voor de komende dagen is veel regen voorspeld.

http://nos.nl/artikel/402163-doden-op-ambon-door-regen.html

pi_115063923
In het bericht van de NOS lees ik niets over een aardbeving!
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_115064318
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:24 schreef Gravedigger het volgende:
In het bericht van de NOS lees ik niets over een aardbeving!
Is er wel geweest. bron: Indonesisch nieuws
pi_115064536
En die aardbeving komt door het kappen van bomen :? Denk eens even na voor je post!
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 21:07:30 #7
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_115068709
Misschien bedoelt hij aardverschuivingen? Of misschien was het verkeerd vertaald. Dat lijkt me logischer
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_115069929
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Misschien bedoelt hij aardverschuivingen? Of misschien was het verkeerd vertaald. Dat lijkt me logischer
Ja, dit bedoel ik.. Mijn excuses.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')