abonnement Unibet Coolblue
pi_115712169
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:52 schreef Ceviche het volgende:

Ik ga niet zo vaak met de trein, maar afgezien van sprinters van dat toch wel mee?
Misschien moest mevrouw nu net met een trein mee waar geen toilet in zit.
Bijna alle treinen hebben nu wel een toilet, maar het komt ook wel eens voor dat die ene wc in de trein op slot zit vanwege een defect oid.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_115712411
quote:
Klacht Action: De action uggs schoenen
Hallo,

Ik heb een maand geleden de schoenen action ( uggs ) gekocht
De zwarte. Was er zo blij mee totdat ik thuis kwam
En zag dat de uggs verkleurd waren ipv zwart paars ok denk dat dit door
De felle lampen in de winkel komen ik doe ze nu niet meer aa.
Omdat het Zo erg opvalt ! Heb ze 1 keer gedragen

Gewenste oplossing
Ik zou al heel blij zijn met een paar nieuwe
Je ziet bij thuiskomst al dat ze een andere kleur hebben, toch wil je de schoenen bewaren om een maand later en na een keer dragen erachter te komen dat je een nieuw paar wilt hebben. Waarom ga je niet meteen terug? :')

quote:
Klacht NS: Staan van Antwerpen naar Amsterdam

Voor ¤38,- een weekendretour Amsterdam-Antwerpen gekocht. De eerste 5 kwartier was er geen plek om te zitten.

Gewenste oplossing
Vergoeding / 'kiosk' bonnen
Omdat deze persoon niet kon zitten eist hij een vergoeding. :D
De NS verkoopt vervoersbewijzen, geen plaatsbewijzen. :')
pi_115712461
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:01 schreef Bundesrepublik het volgende:

Omdat deze persoon niet kon zitten eist hij een vergoeding. :D
De NS verkoopt vervoersbewijzen, geen plaatsbewijzen. :')
Je ziet dit type mens zich al helemaal opvreten in de trein en boos worden dat ze nergens kunnen zitten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 14:59:27 #204
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_115715187
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 00:40 schreef Bundesrepublik het volgende:

[..]

Speciaal voor u gaan we het voortaan melden, kunnen de daders ontsnappen en kunt u weer veilig verder slapen.
Die oplossing ook. Bazooka? :')
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_115717137


[ Bericht 81% gewijzigd door Mortaxx op 13-03-2013 18:50:03 ]
Hallon!
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:01:31 #206
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_115718531
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:13 schreef BlueMage het volgende:
De bazooka oplossing is volgens mij sowieso wel favoriet als het om lawaaimakende trauma/politiehelicopters gaat. :') Die gewonden moeten maar even wachten hoor, ik heb ook recht op nachtrust! :( :')

Ik heb me altijd afgevraagd bij al die Telsel zooi "wie trapt hier nu in?!" welnu sinds klacht.nl weet ik het antwoord (of is het antwoort?):

[..]

:')
Nee, het is andwoord. :')

Daarbij woont deze mevrouw in België, wat doet ze dan met haar klacht op klacht.nl?
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_115720939
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:13 schreef BlueMage het volgende:
De bazooka oplossing is volgens mij sowieso wel favoriet als het om lawaaimakende trauma/politiehelicopters gaat. :') Die gewonden moeten maar even wachten hoor, ik heb ook recht op nachtrust! :( :')

Ik heb me altijd afgevraagd bij al die Telsel zooi "wie trapt hier nu in?!" welnu sinds klacht.nl weet ik het antwoord (of is het antwoort?):

[..]

:')
Zit er een vertaling bij?
pi_115732538
quote:
Klacht Postcode Loterij: postcode fiets

ik speel al heel veel jaren mee met de postcodeloterij,maar heb nog nooit een leuke geldprijs gewonnen.alleen maar kleine prijsjes.nu is de postcode fiets gevallen in mijn straat maar alleen aan één zijde van de straat nmr 2t/16 ik woon aan de overkant op nmr 9 en heb dus gewoon vette pech omdat ik net een ander postcode heb.waar de fiets op is gevallen is 1992 JE en ik heb 1992 JM.bij de postcodeloterij op de site staat dat als je zo,n fiets wint dat dan de hele wijk zo,n fiets wint WAAROM IK DAN NIET.ik vind dit echt een teleurstelling ik zelf speel met twee loten en mijn vriend met één lot.nogmaals als er staat dat de hele wijk zo,n fiets wint dan moet de rest van de potcodes er ook bij staan.ik vind dit niet eerlijk.

Gewenste oplossing
ik ben heel blij als ook de postcode 1992JM net zoals 1992JE ook de fiets mag ontvangen per lot.en anders moeten ze niet op de site zetten dat de hele wijk zo,n fiets wint ik kan er niks aan doen dat wij net een andere postcode hebben maar ik vind het wel een terleurstelling.
Ik deed een keer mee met de Staatsloterij, toen won iemand met lot JE395730 de hoofdprijs van 25 miljoen. Ik had lot JM395730. :'(

Ik ben heel blij als er op lot JM395730 ook de hoofdprijs van 25 miljoen valt. :')
pi_115732581
Een postcodeloterij fiets willen winnen :')
  zondag 19 augustus 2012 @ 00:02:57 #210
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115732823
Ik lees nu verder bij de postcode loterij klachten. Eerst zijn de mensen boos dat ze nooit wat winnen, winnen ze na jaren een bosje bloemen zijn ze nog boos want de bloemen zijn na twee dagen dood. :D

quote:
Wel mooi dat deze tokkies het geloven. :D
  zondag 19 augustus 2012 @ 00:06:58 #212
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_115732913
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 23:59 schreef x-Lily het volgende:
Een postcodeloterij fiets willen winnen :')
Ik vind klacht.nl anders de perfecte site voor jou... :')
Hallon!
pi_115732940
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:28 schreef x-Lily het volgende:

[..]

Ahum, jij hoort daar ook bij
We chose those solutions which held the most promise, and devoted ourselves to testing their merits. Six we tried in succession, each more encouraging than the last. But none worked. And then the world ended...
  zondag 19 augustus 2012 @ 00:09:24 #214
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_115733020
quote:
Klacht RTL4: Storend te haard reclame geluid
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over RTL4
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden RTL4
Lezers van deze klacht: 86

Veel te hard reclame geluid.
En veel te veel onderbrekingen.
Gewenste oplossing

een vast volume. en zappen naar een andere zender.
Moet RTL voor deze mensen naar 'n andere zender zappen? :')
Hallon!
pi_115733153
quote:
10s.gif Op zondag 19 augustus 2012 00:09 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Moet RTL voor deze mensen naar 'n andere zender zappen? :')
Maar waarom moet RTL dan ook het geluid van de reclame aanpassen?
pi_115735960
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 00:12 schreef Bundesrepublik het volgende:

[..]

Maar waarom moet RTL dan ook het geluid van de reclame aanpassen?
Nooit last van gehad dat je TV zit te kijken op een normaal volume, en dat als er reclame komt, het opeens voelt alsof er iemand met een megafoon in je oren aan het schreeuwen is?
  zondag 19 augustus 2012 @ 01:56:56 #217
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_115736288
Bij de mc drive moest ik wachten op mijn bestelling,
en omdat die nog niet klaar was moest ik mijn auto parkeren.

Omdat ik niet uit maastricht, cq limburg kom, vroeg ik waar ik moest parkeren. “Hier links af” was het antwoord.
Ik echter kon nergens een parkeervak ondekken; geen bordje dat aangeeft waar je moet parkeren. Normaal bij mcdonalds altijd goed aangegeven. Ik zette mijn auto teneinde raad maar op de stoep voor het restaurant zodat ze me wel konden zien. Na een tijdje kwam mijn bestelling eraan. Ik deed het raampje van de auto open en terwijl ik dat deed schreeuwde en snauwde de medewerkster “waar was u nou, waarom sta je niet op de parkeervakken, er is plaats genoeg” waarna ze kwaad wegliep. Mijn reactie was dat ik nergens een parkeervak had ontdekt en dat ik niet woonachtig ben in het zuiden van het land. Dit heeft ze waarschijnlijk niet meer gehoord…….. na onderzoek met de benenwagen bleken er wel parkeervakken te zijn maar de duidelijke blauwe bordjes “parkeren op aanwijzing personeel” waren er niet meer of waren er afgesloopt en nooit meer vervangen. Klacht heb ik wel geuit bij de hamburgerketen terplekke, maar ze zeiden:”voor de volgende keer weet u waar u moet parkeren!!

Gewenste oplossing
Blauwe parkeerborden terugplaatsen (kost wel geld hoor). Klantvriendelijker worden ook als het druk is of als er sprake is van miscommunicatie.

http://www.klacht.nl/mcdo(...)stricht-de-geusselt/
Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
pi_115736485
quote:
Klacht Corendon: Vlucht gemist – aanpak oplossing

Mijn vader en broertje zitten sinds afgelopen vrijdag in Istanbul d.m.v. een pakketreis. Oorspronkelijk zouden zij gisterenavond teruggevlogen zijn maar……door toedoen van reisleidster komen ze (in totaal 20 man!) te laat op het vliegveld en missen zij de vlucht. Zoals het hoort wordt er gezocht naar een oplossing en worden ze geplaatst in een 5-sterrenhotel.Dit klinkt mooi maar is het niet. De groep wordt apart gezet, ontvangt geen normale maaltijden maar restjes en wordt behandeld als een stelletje schooiers. Water moet buiten het hotel met plasticzakken worden gehaald en hotelpersoneel sluit kamers af nadat gasten niet bereid zijn om creditcards in te leveren.Raar verhaal allemaal. Zoals het er nu naar uitziet kunnen ze pas MAANDAG naar huis via Antalya. Om dit te realiseren worden ze in de nacht op het vliegveld gedropt om vervolgens te mogen wachten tot 6 uur voordat ze kunnen vertrekken. Waar zijn we nu allemaal meebezig? We praten hier over een vlucht van 3 uur en 20 man die sinds vrijdag thuis hadden moeten zijn. De tussenoplossing klinkt leuk maar is in praktijk te schoffterig voor woorden en de manier om thuis te komen laat al helemaal te wensen over! Wat een prutsbedrijf en klachtafhandeling kan een peuter nog beter.

Gewenste oplossing:
Vergoeding van totale reiskosten. Excuses voor de zeer ongewone gang van zaken (hoop ik toch) Per direct een normaal verblijf met normaal eten en drinken vergoed door reisorganisatie. Juiste, tijdige en correcte manier van informatievoorziening naar de gestrande reizigers. Kamerovernachting voor vertrek nieuwe vlucht en vertrek vandaag of morgen (en NIET maandag) naar Nederland - Eindhoven. En dus niet een halve nacht moeten doorbrengen op een luchthaven!
Kijk eens, een terechte klacht! Maar de gewenste oplossing. :D

Waarom een vergoeding van de totale reiskosten, vader en zoon hebben niet kunnen genieten van de vakantie omdat ze wisten dat dit ging gebeuren? :')

En over het ophalen vandaag of morgen daarvoor het het bedrijf wel een extra vliegtuig klaar staan die er in het vliegschema tussen kan worden gepropt. :')
  zondag 19 augustus 2012 @ 02:18:42 #219
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_115736725
quote:
Ik durf mijn klacht niet eens op te schrijven. Je kunt nog beter in conflict zijn met de Maffia. Willem Holleeder mocht je nog een baantje zoeken, ga dan aub solliciteren bij het CBR, alles is daar zo goed georganiseerd en dichtgespijkerd, het geld stroomt met bakken binnen en zelfs de rechters in dit land hebben er geen weerwoord tegen.
Gewenste oplossing

Mijn oplossing is het CBR oplossen, het liefst in Caustic soda.
:')
Hallon!
pi_115736935
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 02:18 schreef BlueMage het volgende:

[..]

:')
_O-
  zondag 19 augustus 2012 @ 02:46:33 #221
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_115737225
quote:
lacht Dirk van den Broek: onbeschoft
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Dirk van den Broek
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Dirk van den Broek
Lezers van deze klacht: 13

Ik woon nu sinds een half jaar in amsterdam west. En doe sinds Vd week geen boodschappen meer bij de dirk , ik vind het personeel ronduit onbeschoft , ik ben zelf pas 20 jaar en begrijp dat de jongeren die als caissières werken nou eenmaal goedkoper zijn , maar het is belachelijk dat ze met kauwgum in de mond achter de kassa zitten , je niet groeten als je afrekent , en anders word behandelt als hollandse(bijna alle personeelsleden zijn Turks ). Zo heb ik al meegemaakt dat zonder ze het me te vragen een Turkse meneer met een mandje vol voor mij lieten gaan terwijl het mijn beurt was en ik maar 2 dingen in mijn hand had, ook sta ik weleens aan de kassa en dan word ik totaal genegeerd maar de Turkse klanten worden vervolgens in het Turks aangesproken terwijl ze met mijn artikelen bezig zijn! Ik vind het heel erg dat ik nu een supermarkt die vlak bij mijn woning ligt vermijd omdat er geen service is voor de Hollandse klanten, soms spreek ik weleens een Hollandse dame of heer aan en vraag ze wat zij vinden. En zijn het allemaal met me eens en komen daar alleen maar omdat ze slecht ter been zijn of haast hebben. Als laatste punt wil ik ook graag aangeven dat de zaak altijd naar zweet stinkt , van de personeelsleden , ik heb daar 1 keer iets van gezegd omdat het gwn misselijkmakend was en toen kreeg ik een hele tirade over me heen , en werd ik bijna de zaak uitgezet. Ik heb zelf 4 jaar als kassière gewerkt , en weet dus wel aardig hoe mensen graag behandelt willen worden , en hoe je iemand hoort te behandelen . Heel erg jammer dat dit niet gebeurt.
Gewenste oplossing

Ik zou graag zien dat er een goede blik geworpen word door mensen van boven af zodat zij met eigen ogen kunnen zien hoe het er daar aan toe gaat en het kunnen veranderen.ik heb het over het filliaal van de dirk aan de bos en lommerplein te amsterdam west.
_O-

Hoe weet die klager nou dat het het personeel was en niet hij of zij zelf die zo naar zweet stonk? :D
Hallon!
  zondag 19 augustus 2012 @ 11:15:54 #222
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_115740768
Ik lag alti vooral om die mensen die zeyten over belasting en verzendtijd bij chinezr sites echt afslachten die mensen
Say whaaaat?
  zondag 19 augustus 2012 @ 11:40:43 #223
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115741328
quote:
10s.gif Op zondag 19 augustus 2012 02:46 schreef BlueMage het volgende:

[..]

_O-

Hoe weet die klager nou dat het het personeel was en niet hij of zij zelf die zo naar zweet stonk? :D
Ik vind het wel een plausibel verhaal. Goede klacht, geen spelfouten, ik geef haar de voordeel van de twijfel.
  zondag 19 augustus 2012 @ 13:07:33 #224
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_115743406
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 11:40 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ik vind het wel een plausibel verhaal. Goede klacht, geen spelfouten, ik geef haar de voordeel van de twijfel.
Geen spelfouten? :') Kijk nog maar eens goed naar alle werkwoordvervoegingen.
Hallon!
pi_115786320
quote:
10s.gif Op zondag 19 augustus 2012 02:46 schreef BlueMage het volgende:

[..]

_O-

Hoe weet die klager nou dat het het personeel was en niet hij of zij zelf die zo naar zweet stonk? :D
Ze rook waarschijnlijk verschillende zweetaroma's door elkaar, waardoor het uitgesloten is, dat zij het is.
Geluk vermenigvuldig je door het te delen... :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')