abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:27:35 #176
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115683763
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:02 schreef Fratz het volgende:

[..]


[..]

_O- _O- _O- _O- Whahahahahahaaaaaa!!!!
En: 'deze mevrouw heeft totaal geen empatisch vermogen!!!!'
We hebben het hier over een toiletjuffrouw. :D
pi_115683784
Jezus Christus te paard, wat een oerstom volk loopt er toch rond.
pi_115683983
Geweldig die klacht van die toiletjuffrouw _O-
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:42:01 #179
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115684242
Dafuq is deze:
quote:
De ribbelchips van Ah zijn nog steeds smerig.
10 dagen geleden schreef ik een klacht maar nog steeds is er niks veranderd.
Het is zo jammer want normaal zijn het hele lekkere chips maar de laatste tijd zijn alle zakken smerig. Ook geprobeerd van verschillende productiedatums maar helaas. Ik heb al meer dan 10 zakken weg kunenn gooien

Gewenste oplossing
oplossen en wel zo snel mogelijk.
- denken dat alle zakken chips in tien dagen vervangen zijn
- vieze chips maar blijven kopen
- meer dan tien zakken weggooien en blijven kopen
- de gewenste oplossing :')
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:43:46 #180
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115684294
quote:
JE PROEFT ALLEEN MAAR ZOUT

Gewenste oplossing
PUUR VLEES ZONDER AL DIE TOEVOEGINGEN
IK ZAL HET DOORGEVEN.
pi_115684376
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:58 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Anders ga je voor vertrek naar het toilet? Of in de trein?

Tevens: niks nakkes nada :D
Dat was blijkbaar geen optie. Ook al schrijft hij nogal belachelijk, ik vind het van die toiletjuffrouw ook wel vreemd.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:50:26 #182
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_115684557
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:43 schreef Ceviche het volgende:

[..]

IK ZAL HET DOORGEVEN.
_O- _O_

Die toiletjuffrouw ook, lig helemaal vlak hier.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:53:21 #183
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115684660
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Dat was blijkbaar geen optie. Ook al schrijft hij nogal belachelijk, ik vind het van die toiletjuffrouw ook wel vreemd.
Die vrouw krijgt waarschijnlijk de hele dag van die zeurkousen die geen muntje hebben, en dan vinden dat zij een uitzondering zijn en dat de toiletjuffrouw maar geld moet wisselen en er maar voor moet zorgen dat hij naar het toilet kan. Als ik het goed begrepen heb is het automatisch, en kan die toiletjuffrouw daar niets aan doen.
Ik heb zo'n gevoel dat zij dat uitgelegd heeft -in ieder geval gezegd heeft dat ze er niets aan kan doen- en dat die man boos blijft en het per se opgelost wil zien.
Eerder een probleem van de automaat en van die man dan van de toiletjuffrouw.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:57:12 #184
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115684791
Of dit een terechte klacht is of niet, ik vind het wel een grappig verhaal over koopzegels bij de jumbo:
quote:
Ik ben verdacht van oplichting. Dit i.v.m. het inleveren van koopzegels die ik lang in mijn tas had laten zitten.
Deze had ik ingeleverd met eigen naam en adres, en kreeg 5.20 euro voor twee kaarten.
Een maand later werd ik verhoord op het politie bureau, i.v.m. oplichting.
Nu blijkt dat de zegels, naar hun zeggen, vals zijn.
Deze zaak wordt nu naar off. v. justitie gestuurd!!

Gewenste oplossing
Erkenning dat de zegels niet vals zijn, of toegeven dat er valse zegels zijn verkocht.
pi_115699945
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:58 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Anders ga je voor vertrek naar het toilet? Of in de trein?

Tevens: niks nakkes nada :D
In de trein?
Toiletten zijn tegenwoordig een schaars artikel in veel treinen. Zo schaars dat de NS al aan het uitdelen van plaszakken heeft gedacht!

En waarom een toiletjuffrouw per se een ongevoelig figuur zou moeten zijn dat volkomen onterecht geen 5 centstukken aanneemt, ontgaat mij ook.

niks, nakkes, nada vind ik wel leuk.

En Ctrl-Alt-Del ook wel. Is weer eens wat anders dan: "Ik maak je hartstikke dood!"
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:52:16 #186
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115701488
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:18 schreef Kees22 het volgende:

[..]

In de trein?
Toiletten zijn tegenwoordig een schaars artikel in veel treinen. Zo schaars dat de NS al aan het uitdelen van plaszakken heeft gedacht!

En waarom een toiletjuffrouw per se een ongevoelig figuur zou moeten zijn dat volkomen onterecht geen 5 centstukken aanneemt, ontgaat mij ook.

niks, nakkes, nada vind ik wel leuk.

En Ctrl-Alt-Del ook wel. Is weer eens wat anders dan: "Ik maak je hartstikke dood!"
Ik ga niet zo vaak met de trein, maar afgezien van sprinters van dat toch wel mee?
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:56:35 #187
151340 Casino.Bob
level 100 paladin
pi_115701660
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:57 schreef Ceviche het volgende:
Of dit een terechte klacht is of niet, ik vind het wel een grappig verhaal over koopzegels bij de jumbo:

[..]

Dat dit kan in Nederland!
anders steek je gewoon even je tong erin
pi_115702022
_O- Die toiletjuffrouwen zijn dan ook vaak echt vervelende trutten maar om je nou zo druk te maken over iets wat waarschijnlijk sneller opgelost was geweest als ie gelijk bij de ticketbalie had gewisseld, tsja. :')

quote:
Klacht KPN Internet: lastiggevallen
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over KPN Internet
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden KPN Internet
Lezers van deze klacht: 31

Hallo.
Wij worden om het half uur lastiggevallen door telefoonnummer 067364444400
Zou u hier aub iets aan willen doen.
Gewenste oplossing

Stoppen met bellen door dit nummer
Nou wie gaat dit even oplossen? :D
Hallon!
pi_115702439
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:52 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ik ga niet zo vaak met de trein, maar afgezien van sprinters van dat toch wel mee?
Ik ben ook al een tijd niet meer met de trein geweest, maar er zijn steeds meer sprinters en, gezien de verdere opbouw van het verhaal, denk ik dat hij slim genoeg was om in de trein te gaan als hij dat nodig vond.
Maar dan nog blijft het een botte doos.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_115702873
quote:
Klacht Parkeren: Bewoners/bezoekers parkeren altijd op twee parkeervakken in mijn straat

In mijn straat, westduelstraat te Rotterdam, parkeren de bewoners altijd op twee parkeervakken. Hierdoor is er heel vaak een tekort aan parkeervakken terwijl die er wel zijn. Ik zie heel vaak dat iemand parkeert en niet kijkt hoe hij parkeert en zijn auto zo laat staan. Terwijl de vak groot genoeg is om er goed in te parkeren. Hierdoor parkeren heel veel mensen verkeerd en gaat de helft van de plekken verloren. Dit frustreert mij heel erg omdat ik niet kan begrijpen dat men niet tussen de lijnen parkeert zoals dat hoort! Soms moet ik 10 rondjes rijden om een plek te vinden om te parkeren terwijl er gewoon 5 plekken in de straat zijn.

Gewenste oplossing
Ik vind dat stadstoezicht of anderen die hierover gaan in de straat komen kijken en de foutparkeerders een boete geven voor het asociaal parkeren. Dit moet voor een lange tijd gebeuren zodat dit asociale gedrag afgeleerd wordt en men normaal gaat parkeren.
Heel vervelend meneer, ik zou het ook niet leuk vinden om eerst 10! rondjes te moeten rijden voor een parkeerplek.

Maar uw buren aanspreken is natuurlijk geen optie, nee ik typ lekker vanuit mijn zolderkamertje mijn klacht en laat de stadstoezicht het maar oplossen. Ik ga zeker niet naar de buren toe, dat vind ik eng.
pi_115703287
quote:
Klacht Politie: Politie Helicopter Overlast & Privacy schending &

Er vliegt een politie helicopter vaak midden in de nacht van 2 uur, avond en middag boven mij huis uren lang ik kan niet slapen en ik durfde niet eens kleding aan te doen in me kamer toen ik van de douche kam die politie mensen luren de hele tijd in de Heli. me huis staat in barendrecht carnisselande en me werk is in rotterdam centrum waar ook al een helicopter vliegt als ik naar werk ga ik hoor de heli geluid dan begin ik al te stressen omdat ik slaap te kort heb gekregen . steeds weer het zelfde!

Gewenste oplossing
Juridische Maatregelen, Stoppen met vliegen zonder melding en niet in andere mensen de huizen gaan kijken via de lucht zonder melding, Bazooka, politie mag niet boven de wet staan ,handelen en of veranderen.
Speciaal voor u gaan we het voortaan melden, kunnen de daders ontsnappen en kunt u weer veilig verder slapen.
pi_115703511
quote:
Klacht General Logistics Systems (GLS): General Logistics Systems (GLS), Klacht voor maar 5 dagen vasthouden pakket
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over General Logistics Systems (GLS)
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden General Logistics Systems (GLS)
Lezers van deze klacht: 23

Hallo,
ik ben een beetje boos. Er word op 09/08/2012 door jullie aan mij een pakketje aangeboden, alleen ben ik niet thuis. Want ik ben namelijk op vakantie, zoals heel veel mensen weten is het in de maanden juli en augustus vakantietijd. Nu kom ik donderdag avond 16/08/2012 thuis en ziet het briefje liggen. Ik moet binnen 5 werkdagen reageren. Ik kijk op de computer en zie dat het pakketje is terug gestuurd. Ik bellen zeg de dame aan de lijn dat is uw probleem neem maar contact op met de verzender om het pakketje opnieuw te versturen. Ik ga dit doen en vraag gelijk of deze afzender nooit meer met jullie zaken wil doen. Dit is wat er bij Postnl staat ” Wanneer we een pakket niet bij u kunnen afleveren op dinsdag tot en met vrijdag, bieden we het standaard aan bij uw buren. Als dat ook niet lukt, biedt PostNL het pakket een tweede keer bij u aan. Wanneer u en de buren ook bij de tweede aanbieding niet thuis zijn, vindt u een bericht in uw brievenbus. Daarop staat waar u het pakket binnen 3 weken kunt afhalen” wat is dit een geweldige service. Buiten dat ik voor het bellen een 1 euro kwijt ben en mijn gespreks kosten met mijn mobiel moet ik nu ook opnieuw verzendkosten betalen. Nauw GLS heel erg bedankt voor de goede service, NOT!!. Gr.
Gewenste oplossing

Dat ze het alsnog bezorgen, gratis. Ook het personeel van de telefoondienst mogen wel hun excusses aanbieden. Wat een v.....kens zijn dat.
Weer die typische klacht.nl schrijfstijl inclusief "excusses". ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Mortaxx op 13-03-2013 18:48:33 ]
Hallon!
pi_115703548
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 00:49 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Weer die typische klacht.nl schrijfstijl inclusief "excusses". ^O^
En dan de voorwaarden van PostNL erbij halen. :D
pi_115703667
quote:
Klacht PostNL: verkeerde post
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over PostNL
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden PostNL
Lezers van deze klacht: 78

Vanaf 1978 heb ik een probleem met de post bezorging
Bezorgers kunnen niet deze twee straten uit elkaar houden
Mijn post krijg ik niet terug
Gewenste oplossing

Dat ik mijn post krijg
Tsja en toen hadden ze nog geen klacht.nl. Nu wordt het vast en zeker opgelost! ^O^

Oh ik zie trouwens dat Post.nl niet reageert op klachten geplaatst op klacht.nl. (heel verstandig :P )

quote:
PostNL Webcare reageerde op augustus 15th, 2012 at 14:49

Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Wij reageren echter niet op klachten op deze website. U kunt hiervoor het best contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via http://www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/
Hallon!
pi_115703700
Ik hoop dat ze de post uit 1978 nog kunnen terugvinden. :')
pi_115703837
quote:
Klacht Albert Heijn: Defecte smarthphone
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 23

29-06-2012 Nieuwe Alcetal Smartphone aangeschaft
Na 1 week defect
Opgestuurd via AH naar Solid Vision
Geen communicatie mogelijk via AH, alleen via Solid Vision
Solid Vision meld toestel heeft kinderziektes wacht op soft ware
03-08-2012 toestel komt eindelijk terug van Solid Vision met dezelfde storing.
Kontact met AH zelfde procedure, tot 14-08-2012 geen reactie, gebeld naar AH, Solid Vision neemt kontact op met de mededeling Sim Kaart reader defect.
Ik heb aangegeven niet met Solid Vision te communiceren, tenslotte is het toestel aangeschaft bij AH.
15-08-2012 E-Mai van AH met nieuw kontact no: met de melding dat zij het betreuren dat ik niet met de reparatie akkoord ga.
15-8-2012 terugkoppeling naar AH met de mededeling dat ik niet wenst te communiceren met Solid Vision en weinig vertrouwen heb in de handelswijze van AH, en ik graag in aanmerking komt voor vergoeding van mijn aankoopbedrag.
17-8-2012 kontact met AH, doordat er iedere keer een ander aanspreekpunt is het zeer moeilijk communiceren met de AH klantenservice, zij geven aan dat er geen andere ingang is.Resumé: Ik zit vanaf 10-07-2012 zonder telefoon.
Gewenste oplossing

Vergoeding + claim zonder telefoon van de AH organisatie
Uhm als ik het zo lees is deze meneer 'n oplossing aangeboden (reparatie door Solid Vision) maar aangezien hij dat niet wil, wil ie maar gelijk een vergoeding ofzo? Dit is toch niet te volgen voor 'n helpdeskmedewerker? :')
Hallon!
pi_115706601
quote:
we gaan met 3 kinderen naar slagharen
er zijn daar 8 kassa’s waarvan er 3 open zijn
we moesten hier anderhalf uur in de rij staan wachten
ze weten toch dat het vakantie periode is en dat het druk zal zijn en dan doen ze maar 3 kassa’s open waardoor je lekker anderhalf uur in een rij moet staan om binnen te komen

Gewenste oplossing
ik zou tevreden zijn met nieuwe entree kaarten voor 5 personen
Wat is de reden voor vijf nieuwe kaarten? Heeft deze vrouw daarna de hele dag niet meer kunnen genieten van het park? :')

quote:
Klacht Slagharen: 2 rechtse laarzen gekocht en nu niemand te bereiken
Ik heb afgelopen zondag een paar westernlaarzen gekocht van 100 euro Bij thuiskomst bleken er 2 rechtse laarzen in te zitten. Nu 2 keer gebeld en niemand aanwezig die me kan helpen.. Er is 1 persoon die erover gaat en dat is de winkelmanager hoe belachelijk is dat.. Die meneer loopt dus ook in het park rond en is dus haast niet te bereiken. Ik ben zooooo booooos dat er nu niemand is die mij verder kan helpen en ik met 2 rechtse laarzen zit van 100 euro!!!!

Gewenste oplossing
Ik wil mijn laarzen graag binnen 24 uur hier compleet thuis hebben. Mochten jullie mij tegoed willen komen heb ik laarzenriempjes gezien van 15 euro doe die er dan maar bij waren maar 1 soort.
:D _O-
pi_115707395
Sommige mensen zouden gewoon een internetverbod moeten krijgen.
----
pi_115711521
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 07:53 schreef KingLysandus het volgende:
Sommige mensen zouden gewoon een internetverbod moeten krijgen.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 12:48:57 #200
328973 Krekkie2
you only live once
pi_115712069
quote:
Onlangs weer een paar pakjes shag gekocht, Pall Mall van fa Niemeyer. Tot mijn verbazing zat er een “boomstam” in.
Deze is 8 cm lang en meer dan 0,6 cm dik.

Gewenste oplossing
vergoeding van het pakje zou passend zijn.
:')

quote:
ik heb een paar weken geleden een klacht ingediend dat er een beestje in me pakje zat ik ben me rot geschrokken toen hij er met en sigaret eruit kwam op mijn hand ik heb dat door gegeven aan jullie maar geen reactie gekregen had ik niet verwacht

Gewenste oplossing
in iedere geval dat jullie wat laten horen of dat vaker gebeurt en nieuwe sigaretten want de mijne heb in weg kunnen gooien hoop dat ik er nu wel iets te horen krijg gr janny
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')