Nou, die klantenservice van KPN snapt er vaak helemaal niets van als het niet helemaal volgens het boekje gaat... Kwamen wij ook achter toen de bouwvakkers per ongeluk (zij dachten dat het de bedoeling was) de telefoonkabel uit de muur gehaald hadden... Als je die kabel weer terug moest hebben (nu hij er toch uit was, kon hij gelijk naar de nieuwe meterkast), moest je een KPN abonnement hebben. Maar dat hadden we niet, want we hadden ADSL met VOIP via een dochter onderneming... Heeft zeker 3 maanden geduurd voordat ze daar uit waren (en uiteindelijk is het nog fout gegaan, maar in ons voordeel, dus mondje dicht!)quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die hebben ze gevraagd:
[..]
Maar direct daarna zijn ze op vakantie gegaan en is de telefoon afgesproken...
Ofwel; het is bij gratie Gods of je klacht door het bedrijf wordt opgepakt als je het bij hen meldtquote:Beste ...,
We hebben geen afspraken met bedrijven dat klachten alleen via ons gemeld kunnen worden. Consumenten kiezen er zelf voor om een klacht bij Klacht.nl of bij het desbetreffende bedrijf te plaatsen.
Groet,
Redactie Klacht.nl
Die gewenste oplossing .quote:Klacht McDonalds: Voedselvergiftiging
We gingen drinken halen bij de mcdonalds en er zaten gewoon insecten in en vieze blokjes vuil. We hebben eventueel ook nog foto’s
Gewenste oplossing
We weten nog niet waar me zoon en dochter uit hebben gedronken dus we hebben nog geen oplossing.
Dit dus. M'n vader zegt ook altijd "ik heb niks proberen te veranderen op de computer" blijkt uiteindelijk dat ie er tóch weer zelf mee heeft lopen kloten. Altijd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mensen die 'WEET HEUS WEL HOE UT WERKT!'-argumenten gebruiken spreken zichzelf vaak tegen is mijn ervaring
quote:Klacht haribo: haribo starmix
er zitten in een ongeopent zakje maar 3 snoepjes (en een verdrietig meisje die er naar kijkt)
Gewenste oplossing
mijn oplossing is een redelijke zak snoep voor de kleine
...en dit valt onder "Telecombedrijven" ?quote:Klacht Simpel: tape rol scheurt telkens
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Simpel
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Simpel
Lezers van deze klacht: 25
de tape scheurt telkens scheef af, telkens bij een punt. Wij gaan verhuizen en hebben een taperolhouder gekocht met enkele rollen tape om de dozen dicht te plakken. Over het systeem van dichtplakken zijn we erg tevreden, maar dit afscheuren wekt ergenis op; we kunnen niet een doos dichtplakken zonder drie keer de rol te helpen, oftewel…deze rol gaat de prullenbak in
Gewenste oplossing
een nieuwe rol
Snelheid
Vriendelijkheid
Oplossing
Klacht van dmruygh, over Simpel, in de rubriek: klachtmelden, Telecombedrijven geplaatst op 16 augustus 2012
quote:Klacht PATHE: PATHE claim debt without notice
I unsigned with unlimited on april. suddenly I have to pay 40 euro bill incasso biro for not paying the bill. no warning no mail. JUST 1 MONTH I HAVE TO PAY DOUBLE. NO NOTICE
And the national incasso biro just say you have to pay. without want to know my explanation.
Gewenste oplossing
Cut the money off, I don\'t deserve it
gevalletje Google Translate denk ik zo.quote:
Dit ook niet kenbaar maken op dat moment, nee lekker naar huis rijden en even anoniem op je pc gaan klagen.quote:Klacht PATHE: Dubbel perkeergeld afgeschreven
Er was wat verkeerd gegaan met de bon bij de parkeerautomaat en nu zie ik dat er dubbel is afgeschreven van mijn betaalrekening.
Gewenste oplossing
Het gaat om het bedrag van 6,60. Graag terug storten op mijn rekening
quote:Klacht PATHE: Voostelling onderbroekn na defect apparatuur
Maandag 12 juli werd de film “Snowwhite” gestopt van wegen problemen met de uitzending.Na 40 minuten werd de film afgelast.
Oplossing Pathé ” Vrijkaartje” waarmee ze bedoelen een ander kaartje dus koekje uit eigen trommel.
Bij navraag management.” Ja jammer kan gebeuren!”
Goedkope en slechte afhandeling voor mensen die minimaal 1 1/2 kwijt zijn aan niet geleverde afspraken.
Wordt bijna een dooddoener door het zaken leven”Doen of je neus bloedt”.
Gewenste oplossing
Op zijn minst hadden de betrokkenen een consumptie aan geboden moeten krijgen.Eventueel een "echte vrijkaart", of korting op een kaartje.Mensen hebben schade geleden, tijd extra kosten enzovoorts. Andere bedrijven worden gedwongen om compensatie te geven hier dus nog niet.
Ik zat ook echt te kijken van Maar ik weet het nu:quote:
Niet vergeten dat ze ook nog eens minimaal 1 1/2 kwijt zijn!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:33 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik zat ook echt te kijken van Maar ik weet het nu:
Onderbroken
En schade geleden! People got hurt!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:41 schreef Lod het volgende:
[..]
Niet vergeten dat ze ook nog eens minimaal 1 1/2 kwijt zijn!
Hahahah ja wat bedoeld hij dáár nou weer meequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
En niet vergeten dat ze bedoelen een vrijkaartje dus koekje uit eigen trommel!
'sigaar uit eigen doos' maar dan andersquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:23 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Hahahah ja wat bedoeld hij dáár nou weer mee
Als ik het zo lees krijgen ze een vrijkaartje, maar dan geen korting of gratis een film bezoeken. Neger wat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
'sigaar uit eigen doos' maar dan anders
Ze krijgen een vrijkaartje voor de film die is afgebroken, niet voor een film naar keuze.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:26 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Als ik het zo lees krijgen ze een vrijkaartje, maar dan geen korting of gratis een film bezoeken. Neger wat?
Ze kregen dus iets waar ze al voor hadden betaald. En als je gebruik maakt van je 'vrijkaartje' heb je wel weer de kosten van parkeren enzo. Ik denk dat hij daar compensatie voor had verwacht.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ze krijgen een vrijkaartje voor de film die is afgebroken, niet voor een film naar keuze.
Zeker zomaar opeens dit krijgen en zelf niks gedaan hebben, jajaquote:Klacht T-Mobile: FTMSC Mobiele Betaling
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over T-Mobile
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden T-Mobile
Lezers van deze klacht: 39
Ongewenste rekening van FTMSC Mobiele Betaling 28-7-2012 van 2 keer 3,78 euro gekregen totaal 7,56 euro.
ik heb geen abonoment afgesloten met FTMSC en heb onterecht deze rekening gekregen.
na enig zoekwerk via google blijkt dit een sex-site te zijn waarover al diverse klachten de ronde doen.
Gewenste oplossing
Geld terug storten en false abonoment opzeggen. En laten blokkeren door T-Mobile
Anders ga je voor vertrek naar het toilet? Of in de trein?quote:Vandaag, 15 augustus 2012,stond een leuke reis gepland en koos ik voor een ontspannen reis via NS Leiden Centraal. Rond 10:20u. moest ik nodig naar toilet, ik moest opschieten want had ook nog haast…dus kijk in mijn portemonnee …oef gelukkig nog Eur.0,50 cent. Nou hebben ze in Leiden zo’n mooi modern en fraai uitziend toilet, bij de ingang staat een apparaat daar gooi je Eur.0,50 cent in en voila..je kan naar toilet. Alleen vandaag mocht ik niet naar binnen….reden : Ik was in het bezit van 2 Eur.0,20 munten en 2 Eur.0,05 munten. Ik vraag eerst nog aan de jongedame van het toilet…” Neemt het apparaat ook Eur.0,05 munten” waarop ik het antwoord “nee” kreeg. Vervolgens vraag ik haar netjes of ze dan even kan wisselen en ze zegt tegen me…”nee ik kan niet wisselen” Dus ik zeg tegen haar, “ok…dan geef ik je het muntgeld zo wel en kan je me zo even binnenlaten” Mijn mond viel open bij haar antwoord ” nee dat kan ik niet, want ik mag geen Eur.0,05 munten aannemen” Ze zei gewoon NEE !!??? Hallo !!! ik moet reizen, moet nodig naar toilet !! nogmaals gevraagd, maar nee hoor madame bleef bij haar besluit. Toen werd ik boos…Service van niks nakkes nada !!!! Ik heb haar toen om haar naam gevraagd, want vertelde haar dat ik hier echt een klacht over in ga dienen. Maar het interesseerde haar niet en haar naam geven deed ze niet..dus toen op een hollen gezet naar de ticketbalie…tuurlijk er stond een rijtje…even wachten…tik tik tik…de tijd gaat door…Hallo !!ik moet reizen !? maar ja als je nodig moet, dan moet je…dus situatie uitgelegd, krijg mijn Eur.0,50 munt en hops…op een holletje terug naar toilet. Mevrouw staat rustig te dweilen, er komt geen boe of bah uit…. ok eindelijk…naar toilet… Ik heb haar toen ik klaar was nog wel even duidelijk gemaakt dat ik echt een klacht in ga dienen, dat dit echt niet kan…maar ze reageerde gewoon niet. Ik vind dat dit echt schandalig is om mensen te weigeren, omdat er 2 munten van Eur.0,05 bij zitten…VOLGENS MIJ EEN LEGAAL BETAALMIDDEL….daar schijnbaar niet ! bovendien staat er geen bordje waarop je geattendeerd wordt dat betaling met Eur.0,05 munten niet wordt geaccepteerd !!! Ben boos, omdat het hier totaal geen begrip was, en van service totaal geen sprake is ! Volgens mij snapt dit madameke het niet helemaal. Maar goed…niet alleen voor mij, maar stel je staat daar met een klein kindje of er staat een bejaarde of of of….mogen die mensen dan ook maar gewoon weggestuurd worden ? Te gek voor woorden…en leuk verhaal om op facebook te zetten dacht ik nog en wie weet doe ik dat nog wel ook.
Gewenste oplossing
Deze dame hoort niet thuis in deze omgeving !! Totaal geen empatisch vermogen of zoekend naar een oplossing...Wat mij betreft ctr-alt-delete met deze dame, maar dat is mijn mening. Ik vind dat hier op zijn minst een excuus mag worden geboden en dat in gevallen zoals de mijne...Eur.0,05 munten wel aangenomen mogen worden. Een geste van NS zou ik wel waarderen..gezien de ergernis en het tijdverlies wat ik hierdoor heb gehad. Ik ben normaal geen zeurkous...maar dit ging me echt te ver !
Oplossing van het bedrijf
Wij hebben intern meer informatie opgevraagd bij betrokken medewerkster en komen terug op deze klacht. Tevens excuses aangeboden aan klant voor deze ervaring.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:58 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Anders ga je voor vertrek naar het toilet? Of in de trein?
Tevens: niks nakkes nada
Whahahahahahaaaaaa!!!!quote:Wat mij betreft ctr-alt-delete met deze dame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |