abonnement Unibet Coolblue
pi_115600143
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:29 schreef Pharkus het volgende:
Ik bedenk me dus net, dat ze serieus proberen de klachten door te zetten naar bedrijven, en dat er dus bedrijven zijn die daar aan mee werken? :')
Als er 4 á 5 klachten per dag zijn, vind ik het nog wel acceptabel om die te behandelen. Mits ze al eerder met de klantenservice van het desbetreffende bedrijf te maken hebben gehad.

De meeste klachten van supermarkten daarentegen :( .
Nooit.
pi_115600354
quote:
18s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:37 schreef Façade het volgende:

[..]

Als er 4 á 5 klachten per dag zijn, vind ik het nog wel acceptabel om die te behandelen. Mits ze al eerder met de klantenservice van het desbetreffende bedrijf te maken hebben gehad.

De meeste klachten van supermarkten daarentegen :( .
En dan? De meeste klachten hebben niet eens degelijke contact-info. Ik zou als bedrijf terugsturen dat de klant zelf maar direct contact op moest nemen.

jaren terug op een interne helpdesk gewerkt en daar had je te maken met secretaresses die belden dat 'de pc van meneer niet meer werkte'. 'laat meneer zelf maar bellen' was dan het antwoord.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115600691
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:41 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En dan? De meeste klachten hebben niet eens degelijke contact-info. Ik zou als bedrijf terugsturen dat de klant zelf maar direct contact op moest nemen.

jaren terug op een interne helpdesk gewerkt en daar had je te maken met secretaresses die belden dat 'de pc van meneer niet meer werkte'. 'laat meneer zelf maar bellen' was dan het antwoord.
Volgens mij vraagt Klacht.nl wel naar gegevens, alleen tonen ze die niet publiekelijk. Wellicht kan je die alleen bekijken met een bedrijfsprofiel.

En ja, het is schrikbarend hoe dom mensen zijn als je op klantenservice werkt.
Nooit.
pi_115600779
Ik wil best bijverdienen als "klachtoplosser voor klacht.nl idioten" huur mij maar in. :D Volgens mij zou ik de hele dag de slappe lach hebben. :')

Oh ja:

quote:
lacht Canaldigitaal:
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Canaldigitaal
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Canaldigitaal
Lezers van deze klacht:

Geachte Heer,
Na vele malen met jullie te hebben gebeld over opzegging en ik
jullie een detentie verklaring heb op gestuurd zou ik nu wel graag een antwoord krijgen .Abonnee nr.85624222
Ik spreek namens mijn zoon,daar ik nu alles regel voor hem.
Beleefde groeten

Gewenste oplossing

Snel een antwoord
Detentieverklaring? :') Wie belt 'r even om te informeren hoe het met haar zoon in de gevangenis gaat? :D

[ Bericht 34% gewijzigd door Mortaxx op 13-03-2013 18:39:53 ]
Hallon!
  woensdag 15 augustus 2012 @ 16:17:07 #105
342724 Skateboard
I'm a Sk8er Boi
pi_115601988
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:15 schreef Pharkus het volgende:
klacht.nl Er staan veel klachten over McDonalds op Klacht.nl. McDonalds wil deze klachten niet in behandeling nemen. Dit plaatje is gemaakt om McDonalds aan te sporen tot actie. Help Klacht.nl met het oplossen van klachten en klik op Like! Bedankt voor je hulp!

:') je punt maken anno 2012, zoveel mogelijk likes scoren, daarmee krijg jezelf seriemoordenaars mee achter de tralies.
Dat plaatje van de McDonalds dat erbij staat :')
  woensdag 15 augustus 2012 @ 16:43:53 #106
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_115602972


:')
pi_115603589
quote:
Dramatisch dit :')
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_115603762
Pareltje gevonden :D.

quote:
Klacht Liekendiek: Liekendiek verkoopt gevaarlijk vieze auto

aantal maanden geleden heb ik een bmw 323 e46 gekocht bij liekendiek vof te rotterdam. allemaal leuk en aardig natuurlijk, ik was helemaal tefreden met de auto. Na een dag dat ik de auto had, ging ik een landweggetj op (in limburg) en toen trilde heel de auto , ik ging kijken en merkte dat het rvoorwiel speling had. gevaarlijk dus zoals jullie begrijpen. na contact gehad met liekendiek wert er gezegt dat er niks voor mn kon worden gedaan. Nu moest ik mn auto laten maken voor 450 euro!!! niet normaal toch mensen. maar het ergste komt nog, toen ik x boodschappen ging doen deed ik kofferbak open en toen zag ik een vieze hond liggen in de auto!! het was een best grote hond met een naambordje chuck erop, toen ik keek op de website zag ik dat t maskotte van hun was! gelukkig leefde t beest nog en zorg ik nu goed voor hem! deze auto koste mij dus 690 euro en dan nog die 450 euro reperetie, veel te duur na mijn mening, en nu moet ik ook nog brokjes kopen voor de hond. hier wil ik graag oplossing voor

Gewenste oplossing
450 euro en een vergoeding voor de hondenbrokjes, ongeveer 900 euro bij elkaar
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:08:05 #109
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_115603874
quote:
19s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:00 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

Dramatisch dit :')
En dan bij de reacties "Ook mooi dat als ik zoek op 'McDonalds klacht' ik gewoon netjes de contactinformatie van McDonalds zelf vind.

http://www.mcdonalds.nl/contact/ "

Welke FOK!ker was dit _O_
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:08:37 #110
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_115603889
quote:
19s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
Pareltje gevonden :D.

[..]

Liekendiek _O_
pi_115603960
Heerlijk al die klachten van die domme mensen _O-
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_115604064
quote:
Klacht Albert Heijn: Omrijden met bevoorradingskar door medewerkers van Albertheijn die met deze kar door de winkel rennen en lopen te dollen.

Mijn moeder heeft bij jullie op donderdag 2 augustus de zaak bezocht voor haar boodschappen het was rond 16:30 uur. Toen zij net liep te winkelen met haar rollator is zij door medewerkers omver gereden. Dit kwam omdat zij met de bevoorradingskar hard door de winkel reden (omdat ze een competitie hielden met elkaar) en mijn moeder hierbij schepte.
De andere dag waren wij ( haar dochter en schoonzoon ) in Den haag bij haar op bezoek en vertelde zij wat er gebeurd was die dag te voren. Zij was natuurlijk geschrokken en toen heeft de beveiliging van de winkel gezegd dat de boodschappen een pakje frikandellen en nog wat kleinigheden gratis mocht meenemen.
Haar been is bont en blauw ( diepzwart blauw) ook op de rug van haar hand heeft zij een flinke blauwe plek en nog een blauw rode flinke schram op haar arm. Zoals ik al aangaf is zij 83 jaar en gebruikt bloedverdunners en heeft hartritme stoornissen waarvoor zij op 3 september een defibrilator zal krijgen. Vinden jullie het normaal dat zo’n oude vrouw zo wordt behandeld omdat het wanstaltige personeel van jullie niet normaal de schappen kan bevoorraden maar met de bevoorraadkar ( ik zou haast zeggen dood en verderf ) veroorzaakt. Schande Schande Schande!! Er is geen enkele folow up geweest en die ongeveer vijf euro die zij aan gratis boodschappen heeft gehad om daarmee alle af te kopen??? Daar heb ik geen woorden voor. Groeten haar dochter en schoonzoon. (familie van te bereiken op mobielnummer

Gewenste oplossing
Graag willen we dat jullie haar een passende vergoeding geven en zorgen dat jullie je personeel op hun gedrag en verantwoording aanspreken. Tevens vind ik dat jullie ook haar nog wel hadden kunnen bellen om te vragen hoe het verder met haar is. Zij is dan wel een vrouw van 83 en zeer vergevingsgezind maar dit houdt niet in dat jullie haar afschepen en denken toedeloe zoek het verder maar uit. Zij is hier wel behoorlijk door aangeslagen en lichaamelijk zeer beschadigd haar been is opgezet en blauw zwart ook op de rug van haar hand een grote rood blauwe plek en op haar arm nog een dikke blauwe schram. Wij hebben haar op 3 augustus bezocht en ze was behoorlijk gehavend.


[ Bericht 0% gewijzigd door Mortaxx op 13-03-2013 18:40:39 ]
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:15:52 #113
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_115604090
Dit soort dingen lees ik liever niet. Dat er zoveel mensen in Nederland zijn die te dom zijn om hun eigen reet af te vegen vind ik zorgwekkend. Daar leven wij mee samen mensen.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:17:03 #114
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_115604132
quote:
19s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:14 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

Vind dit een prima klacht. Goed en netjes geschreven ook. Weet dus niet wat hier grappig aan is. Je mobiele nummer dan zo publiekelijk neerzetten is niet zo handig natuurlijk.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:19:31 #115
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_115604223
quote:
Suggestie C1000: RECLAME MISLEIDEND.


Reageren als bedrijf?
Klacht Melden C1000
Lezers van deze suggestie: 6
C 1000 HEEFT 100 AANBIEDINGEN VOOR EEN EURO. DUS IK KOOP DAN HONDERD ARTIKELEN. VOOR EEN EURO.
:') _______!!!!!
pi_115604297
quote:
19s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 12:18 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

Niet betaalbaar, maar je haalt hem wel al 3 weken :').
En hoe is een fles cola van 1.50 onbetaalbaar, maar 1 voor iets van de helft van de prijs (Perfekt) niet :')?
Gaat dat over Deen in Monnickendam? Monnickendammers shoppen nog wel eens in Edam-Volendam.

Maar Deen is in het algemeen al ruk.
----
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:28:36 #117
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_115604558
quote:
Klacht Albert Heijn: BEDORVEN KIPFILET VERKOCHT!!!!!!!

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 44
Het komt niet wekelijks voor maar in een jaar tijd is dit al de derde keer dat ik iets heb gekocht wat overtijd is!

De voorgaande keren dacht ik nog, het is maar 1 of 2 euro maar ik begin er nu toch echt wel schijtziek van te worden! Z’n smerige hap, gadverdamme!! En zit ik dan weer een dag zonder lunch! Kan niet weer even van mijn werk weg om het terug te brengen en nieuwe te halen! Jammer pauze voorbij!!!

Dit is het barcodenummer : 710400 470977

Er staat ook nog een 8 voor die streepjes maar weet niet of deze erbij hoort.

Ten minste houdbaar tot 06-08-2012 en ik heb hem net gekocht! 13-08-2012!

Echt walgelijk dat jullie hier zo slecht mee om gaan! Hoe kan zo’n grote fout nu gebeuren???!!! BEDORVEN KIPFILET verkopen vindt ik echt gewoon schandalig!! Meen ik echt!

En omdat het mij nu echt zo hoog zit en ik dit gewoon zo schandalig vindt heb ik ook nog even vanuit mijn werkplek de desbetreffende vestiging (AH Amersfoort (Hellestraat) )gebeld en het enige wat deze meneer kon zeggen dat hij het door zou geven en als ik terug zou komen wel een nieuw pak kipfilet zou meekrijgen… Serieus??? Moet ik hier blij mee zijn? Dat ik WEL een nieuw pak zou meekrijgen? Ik heb er potverdorie gewoon voor betaald dus mag ik op zn minst verwachten dat ik een fatsoenlijk product mee krijg?!?!?!?!

Gewenste oplossing
Dat hier melding van wordt gemaakt bij de desbetreffende vestiging want zoals eerder vermeld is dit de derde keer in een jaar tijd dat zoiets mij is overkomen en daarvoor was ik al kwaad maar liet ik het erbij zitten maar nu gaan ze echt te ver! Ik haal dagelijks mijn boodschappen (LUNCH in AH Amersfoort Hellestraat en Grote boodschappen AH VATHORST) bij de AH en het is drie keer voorgekomen in de AH in Amersfoort Hellestraat! Verder wil ik dat het noooooooit meer voorkomt!! Dan ben ik al heel erg blij, maar wat me ook opvreet is dat er zo gemakkelijk wordt gedaan dat ik dan maar even terug moet komen met het product en ik dan een nieuw pak mee krijg. Dus ik kom terug op mijn werk, wil gaan eten wat ik zojuist gekocht heb en kom erachter dat ze mij hebben opgelicht met bedorven voedsel! Ik heb GEEEEEN lunch, moet in mijn eigen tijd weer helemaal terug gaan naar de winkel, om alsnog het product te krijgen waar ik recht op heb! Is dat je beste excuus? Ben ik weer een half uur verder voor alleen een pakje KIPFILET! Wat doen de meeste mensen? Denken ja laat maar zitten kost me meer geld en tijd als wat het oplevert en wie komt er het beste vanaf? Juist de AH.Waar ik dus tevreden mee ben is als ze hadden voorgesteld van : Oh wat vervelend voor u meneer, als u vandaag of morgen terug komt met de bedorven kipfilet en afgeeft aan de balie maken wij er direct melding van en als vergoeding voor het ongemak dat u geleden heeft mag u voor ¤10,- gratis boodschappen doen!Maar nee, daar zijn ze zelfs te gierig voor! Wat is nu ¤10,- voor zon groot bedrijf!!!!!?????Niemand gaat alleen terug voor een pakje kipfilet op te halen!!! Gaat van mijn eigen tijd af! Wie betaald die 30 min dat ik weg ben van werk? IK zeker door het later in te halen?? Wie betaald bv. het vervoer richting de supermarkt??? Ik als consument zeker?? Allemaal voor dat pakje kipfilet van ¤1,36. In de tussentijd ben ik al ¤10,- extra kwijt. En nu kun je je afvragen wat maak je je druk als het maar ¤1,36 is! Dat heb ik me ook afgevraagd maar dit is potverdorie al de derde keer dat dit me gebeurd en dit is dus al de derde keer dat ik ZONDER LUNCH zit!!!!! Die ¤1,36 kan me in principe gestolen worden maar dat ik gwn weer met dit gezeik zit zonder lunch enzo! Daar kan ik pas kwaad over worden en dat ik zon smerig stuk vlees half heb zitten eten! Brrrr wordt er nu nog misselijk van! Gadverdamme!Als ik dit nu weer lees ben ik eigenlijk pas tevreden als die klacht richting hellestraat gaat en ik een schadevergoeding krijg van ¤30,- !!!! Dit omdat het al de derde keer is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Grrrrrrrr.. ik ben echt woest!!!
Misschien voortaan beter op de datum letten voordat je iets koopt? :')
pi_115604774
Ik dacht aan de schrijfstijl te zien, dat het een vrouw was, met die miljoenen vraag- en uitroeptekens. Blijkt het een man te zijn :')
pi_115604815
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:28 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

Misschien voortaan beter op de datum letten voordat je iets koopt? :')
Die 'Grrrrrrrrrrrrrrr' maakt het wel af :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115605084
Alsof AH een vergoeding gaat geven. De klant zou ook een tijd geleden iets gekocht kunnen hebben. Even laten rotten. En dan later weer opnieuw kopen en dan dat bonnetje gebruiken voor de het rotte product en dan vergoeding opeisen.
----
pi_115605248
quote:
Klacht Albert Heijn: Pris/kwaliteitsverhouding Hamburgers

Op 10-08-2012 te Doesburg bij AH een aantal vleesartikelen gekocht voor een bbq.De Hamburgers waren mijns inziens op een niet juiste manier gekruid,veel,en dan bedoel ik ook veel te vet vlees en de smaak was enigszins zuur.De prijs daarentegen,deed vermoeden een goed stukje vlees voor de bbq thuis te halen.Om ons ongenoegen niet uitgebreider te maken.Wij vonden het AH-onwaardige kwaliteit!!

Gewenste oplossing
Een adekwatere controle op het bedrijf dat voor u deze producten levert,dit zal per regio verschillend zijn,wat niet wegneemt dat U,AH.uitendelijk verantwoordelijk bent voor de kwaliteit van de door u aangeboden producten.Dit vinden wij slechte reclame.!!
Haal dan geen vlees bij de appie :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115607493
Ik vind die klacht die geluidssysteem heeft neergezet heel redelijk. Dat is toch ook gewoon een klote situatie. En dan wat kleine producten mogen pakken terwijl je bont en blauw ziet door achterlijke vakkenvullers :')

Ik begrijp dat je geen 1000en euro's krijgt maar een tegoedbon en een excuusbrief+bos bloemen moet er toch wel af kunnen. Dat is wel het minste.
pi_115607952
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:21 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Gaat dat over Deen in Monnickendam? Monnickendammers shoppen nog wel eens in Edam-Volendam.

Maar Deen is in het algemeen al ruk.
Nee die in Purmerend.
Ik typte 'Deen' in bij dat zoekbalkje en toen stond dat er als zoekresultaat :P.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_115608003
En die klacht van die vrouw die was aangereden door die vakkenvullers vond ik meer een beetje komisch.
En het ging er ook een beetje om dat er een mobiel- en huistelefoonnummer bij stond :P
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_115631435
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:28 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

Misschien voortaan beter op de datum letten voordat je iets koopt? :')
Nah, dat moeten de winkelbediendes maar doen! Dat zij het soms ook druk hebben en eens iets over het hoofd zien, wordt natuurlijk voor het gemak maar even vergeten.

(een tijdje geleden wilde ik eieren kopen, toen ik zag dat er een aantal doosjes stonden die over tijd waren, even een winkelbediende gewaarschuwd en 5 minuten later stond hij alle doosjes te controleren! Een betere wereld begint bij jezelf...)
pi_115632591
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:29 schreef Pharkus het volgende:
Ik bedenk me dus net, dat ze serieus proberen de klachten door te zetten naar bedrijven, en dat er dus bedrijven zijn die daar aan mee werken? :')
Het kantoor waar ik werk, heeft een speciaal webcare team erop gezet om te klachten te behandelen.
Afdeling van mijn vriend (kabelprovider) geeft weer aan dat als mensen klachten hebben, ze maar zelf naar hun toe moeten komen ;)
pi_115634388
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:19 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

:') _______!!!!!
_O-
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  donderdag 16 augustus 2012 @ 11:21:07 #128
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_115635467
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 08:15 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Nah, dat moeten de winkelbediendes maar doen! Dat zij het soms ook druk hebben en eens iets over het hoofd zien, wordt natuurlijk voor het gemak maar even vergeten.

(een tijdje geleden wilde ik eieren kopen, toen ik zag dat er een aantal doosjes stonden die over tijd waren, even een winkelbediende gewaarschuwd en 5 minuten later stond hij alle doosjes te controleren! Een betere wereld begint bij jezelf...)
je geeft hier zelf aan dat je naar de datum keek. dat deed diegene van klacht.nl dus niet.

wat hebben we geleerd: altijd naar de datum kijken.
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
pi_115636514
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:21 schreef MrKikker het volgende:

[..]

je geeft hier zelf aan dat je naar de datum keek. dat deed diegene van klacht.nl dus niet.

wat hebben we geleerd: altijd naar de datum kijken.
Nee, want het is makkelijker (en leuker?) om er achteraf over lopen te klagen toch? Dan kunnen mensen als wij ook eens lachen!

(en trouwens, je denkt toch niet dat dat soort mensen iets leren van hun eigen fouten? ik bedoel, het was blijkbaar niet eens de eerste keer dat het hem overkwam!)
  donderdag 16 augustus 2012 @ 11:57:21 #130
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_115636619
Ze zullen er geen moer van leren maar het personeel de schuld geven van het feit dat je niet naar de datum keek werkt natuurlijk niet.
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
pi_115637069
Ja, ga gelijk de supermarkt aanklagen voor iets wat je zelf fout doet :')__!
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 13:17:02 #132
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_115639240
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 08:15 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Nah, dat moeten de winkelbediendes maar doen! Dat zij het soms ook druk hebben en eens iets over het hoofd zien, wordt natuurlijk voor het gemak maar even vergeten.

(een tijdje geleden wilde ik eieren kopen, toen ik zag dat er een aantal doosjes stonden die over tijd waren, even een winkelbediende gewaarschuwd en 5 minuten later stond hij alle doosjes te controleren! Een betere wereld begint bij jezelf...)
Daar ben ik het wel met je eens, dat er geen producten in de schappen mogen liggen die over datum zijn. De supermarkt in kwestie had daarin beter moeten controleren. Dat neemt echter niet weg dat men als consument zelf ook goed op de datum moet letten voordat men iets koopt. Sowieso als ik verse producten koop in de supermarkt, kijk ik altijd van te voren op de houdbaarheidsdatum, zodat ik achteraf niet verrast kan worden. Als ik zie dat er iets over datum is, meld ik het aan een medewerker, zoals jij ook doet :)
pi_115639639
Godskolere, die kerel met z'n bedorven kipfilet blijft ook maar zeuren dat ie in zijn 'eigen tijd' terug moet naar de Appie. Hij wil gewoon eigenlijk in de baas z'n tijd die shit oplossen, fucking pauper.

En ja, de AH moet geen week lang bedorven kipfilet verkopen, dat kan ze hele nare boetes opleveren ook. Maar als consument moet je niet denken als een zombie blind te kunnen vertrouwen op winkels, zo zit de wereld niet in elkaar.
-nee-
pi_115647052
quote:
Klacht PostNL: Pakket zoek na 1 maal te hebben aangeboden?

Ik verwacht een pakket uit Japan dat in Nedrland word overgenomen en uitgeleverd door PostNL. Nu is het pakket 1 x aangeboden toen ik niet thuis was. Ik krijg keurig een kaartje in de bus met het 3S code en het verschuldigde invoerbedrag. Normaal gesproken zou postNL zonder opgaaf van mij het pakket nog 2 maal aanbieden. Wat blijkt nadat het pakket nu na 6 werkdagen nog steeds niet geleverd is dat de telefonische helpdesk aangeeft dat het zoek is? Ik word binnen 7 dagen gebeld met een oplossing…met moet een onderzoek opstarten. Datum aflevering staat als onbekend ?

Als je logistiek niet ziet zitten of beheerst…verkoop dan het bedrijf en ga niet de consument het kind van de rekening laten worden!

Gewenste oplossing
Ik wil mijn dure belkosten van 0,45 p/m + kosten voor gebruik van mobiel vergoed zien + de waarde van het pakket en een vergoeding voor een nieuwe zending met snellere levertijd. Hoe moet ik mijn klanten tevreden houden....
En reactie van PostNL:

quote:
Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Wij reageren echter niet op klachten op deze website. U kunt hiervoor het best contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via http://www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115647806
quote:
Klacht Lidl: Kogelbiefstuk is een moordwapen

Vandaag heb ik bij de LIDL in nieuwegein een kogelbiefstuk gekocht. Verschrikkelijk! dit is overigens niet de eerste keer. Een kogelbiefstuk van het balkon gegooid voor de vogels/honden/katten. Ik betwijfel of die hem zelfs eten.

Taai, Taai en nog eens taai.
Na smaak droog en ‘gehakterig’

Zonde mijn van geld!
voor 2 euro meer had ik een dikke unit van de slager
Gewenste oplossing

Geen idee. Kom maar met een oplossing.
Mooie titel. :')

quote:
Klacht Lidl: klacht over aanbieding maan dag en dinsdag
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Lidl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lidl
Lezers van deze klacht: 6

er was een aanbieding van twee pakjes osseworst voor de prys van een deze aan bieding was er niet een medewerkster zy hier heeft u een tegoed coupon dan krygt u het de volgende voor de aanbiegings prys n.l 2.50 wat schets myn verbazing twee dagen later ik de osseworstjes ging kopen ik de korting niet kreeg de bedryfs leider vertelde my dat het kon ik zy dat als ik datniet kreeg ik een klacht in zou dienen want ik kryg het by c1000 altyd wel waarop hy zei wy zyn c 1000 niet
Gewenste oplossing

het gaat niet om die paar centen maar om de reactie van de bedryfsleider een aan bieding 2 osseworstjes voor2.50
Hoeveel tyd zou iemand besparen door het typen van een 'lange ij' als 'y'?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2012 17:05:34 ]
  donderdag 16 augustus 2012 @ 17:08:09 #136
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_115647914
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Hoeveel tyd zou iemand besparen door het typen van een 'lange ij' als 'y'?
Hij weet het verschil niet tussen ij en ei, dus gebruikt hij maar y :)
De gulden middenweg :D
pi_115648690
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:28 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

Misschien voortaan beter op de datum letten voordat je iets koopt? :')
Je checkt niet de datum en dan moet de AH maar betalen. :')
  † In Memoriam † donderdag 16 augustus 2012 @ 17:47:19 #138
34726 Fratz
Max
pi_115649199
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:28 schreef Marsenal het volgende:
Godskolere, die kerel met z'n bedorven kipfilet blijft ook maar zeuren dat ie in zijn 'eigen tijd' terug moet naar de Appie. Hij wil gewoon eigenlijk in de baas z'n tijd die shit oplossen, fucking pauper.

En ja, de AH moet geen week lang bedorven kipfilet verkopen, dat kan ze hele nare boetes opleveren ook. Maar als consument moet je niet denken als een zombie blind te kunnen vertrouwen op winkels, zo zit de wereld niet in elkaar.
Ik denk dat die kerel het heeft over een pakje vleeswaren en niet over verse kipfilet. Verse kipfilet zou echt uit de koeling wandelen als het zo erg over datum is, vleeswaren niet, dat ziet er in het geval van kipfilet meestal best eetbaar uit. Ik heb allang geleerd om naar datums te kijken in supermarkten, kom zo vaak oude troep tegen!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_115651766
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Hoeveel tyd zou iemand besparen door het typen van een 'lange ij' als 'y'?
Huilen van het lachen :D _O- _O-
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 19:16:37 #140
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_115652160
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:47 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Hij wil gratis eten omdat hij chauffeur is? :D
Is standaard bij pendels ja.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_115652342
quote:
12s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:04 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

Huilen van het lachen :D _O- _O-
Is dat niet lichtelijk overdreven?
pi_115656555
quote:
Klacht KPN Mobiel: extreem hoge kosten factuur
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over KPN Mobiel
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden KPN Mobiel
Lezers van deze klacht: 12

Na jaren van facturen a 50,-/60,- per maand, nu ineens facturen van 275,- en 326,- per maand.. KPN gesproken en verbazing uitgesproken, deze zouden specificaties van kosten opsturen, inmiddels met vakantie geweest en weer contact opgenomen.. KPN heeft tel.nummer afgesloten en ons aangegeven als wanbetaler. Willen ook niets meer, nu factuur gehad van 750,- en anders naar Incassobureau dan wordt het vast 1000,- Ik begrijp hier niets van.
Wij zijn 47 jaar geen kleuters meer, weten hoe we met een mobiel dienen om te gaan, en zijn niet de hele dag aan het bellen/internetten…maar KPN zegt U heeft het zelf gedaan.
Gewenste oplossing

Dat ze iemand aan de telefoon geven die er niet meteen vanuit gaat dat wij dag en nacht iedereen bellen, het nr is afgesloten dus dat gaat niet meer, maar het bedrag wat nu openstaat is ong. 275,- en geen 750,- dan zou het netjes zijn als ze ons een nieuw nummer geven en we over de factuur kunnen afspreken voor volgende maand betaald. We hebben verder Internet/Interactieve TV en Bellen van hun en ook al jaren dus misschien een keer iets extra doen voor een vaste klant..
Uhm tsja...waarom denk ik dat dit iets met internet op je mobiel in het buitenland te maken heeft? En sowieso als je zo'n sterk afwijkende factuur krijgt dan ga je toch gelijk aan de telefoon hangen met de KPN klantenservice wat er gebeurd is? En sowieso natuurlijk de betreffende mobiel/smartphone helemaal uitzetten totdat het duidelijk is wat er aan de hand is. Ach ja, logisch nadenken enzo. :')
Hallon!
pi_115657606
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Is dat niet lichtelijk overdreven?
nee.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 22:23:57 #144
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115660364
Sowieso heb ik het idee dat niemand op die site zijn klacht nog eens doorleest.
Gewoon rammen op het toetsenbord en enter.

Persoonlijk lees ik het even na, typfouten en dergelijke.
Als je de L vergeet in 'pils' is het gelijk niet meer te zuipen.
pi_115670453
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:05 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Uhm tsja...waarom denk ik dat dit iets met internet op je mobiel in het buitenland te maken heeft? En sowieso als je zo'n sterk afwijkende factuur krijgt dan ga je toch gelijk aan de telefoon hangen met de KPN klantenservice wat er gebeurd is? En sowieso natuurlijk de betreffende mobiel/smartphone helemaal uitzetten totdat het duidelijk is wat er aan de hand is. Ach ja, logisch nadenken enzo. :')
Mensen die 'WEET HEUS WEL HOE UT WERKT!'-argumenten gebruiken spreken zichzelf vaak tegen is mijn ervaring :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115670524
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:05 schreef BlueMage het volgende:

Uhm tsja...waarom denk ik dat dit iets met internet op je mobiel in het buitenland te maken heeft? En sowieso als je zo'n sterk afwijkende factuur krijgt dan ga je toch gelijk aan de telefoon hangen met de KPN klantenservice wat er gebeurd is? En sowieso natuurlijk de betreffende mobiel/smartphone helemaal uitzetten totdat het duidelijk is wat er aan de hand is. Ach ja, logisch nadenken enzo. :')
Nou ja, ik vind het wel behoorlijk triest dat je zonder je belgedrag te wijzigen dit soort rekeningen kan krijgen. Ook al zit je in het buitenland. Dat moet niet ongemerkt kunnen. Niet iedereen is even snugger en veel oudere mensen begrijpen weinig tot niets van apparatuur. Erg klantonvriendelijk dat dit überhaupt kan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_115670615
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 07:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou ja, ik vind het wel behoorlijk triest dat je zonder je belgedrag te wijzigen dit soort rekeningen kan krijgen. Ook al zit je in het buitenland. Dat moet niet ongemerkt kunnen. Niet iedereen is even snugger en veel oudere mensen begrijpen weinig tot niets van apparatuur. Erg klantonvriendelijk dat dit überhaupt kan.
Klantonvriendelijk of niet, je kunt moeilijk op basis van leeftijd anders met je klanten omgaan. (net of leeftijd iets zegt overigens). Zie nergens dat ze de gespecificeerde rekening hebben ontvangen/gelezen, maar ze zijn wel weer op vakantie geweest.
Wat hierboven ook al gezegd werd; als je dan toch in de clinch ligt met je telefoonaanbieder zet je dat ding toch uit tot je weet wat er aan de hand is?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115671053
Vraag dan gewoon om een gespecificeerde rekenening :')
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_115671064
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 08:26 schreef Me_Wesley het volgende:
Vraag dan gewoon om een gespecificeerde rekenening :')
Die hebben ze gevraagd:
quote:
KPN gesproken en verbazing uitgesproken, deze zouden specificaties van kosten opsturen,
Maar direct daarna zijn ze op vakantie gegaan en is de telefoon afgesproken...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115671198
Hmm overheen gelezen. Raar verhaal iig.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')