Als er 4 á 5 klachten per dag zijn, vind ik het nog wel acceptabel om die te behandelen. Mits ze al eerder met de klantenservice van het desbetreffende bedrijf te maken hebben gehad.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:29 schreef Pharkus het volgende:
Ik bedenk me dus net, dat ze serieus proberen de klachten door te zetten naar bedrijven, en dat er dus bedrijven zijn die daar aan mee werken?
En dan? De meeste klachten hebben niet eens degelijke contact-info. Ik zou als bedrijf terugsturen dat de klant zelf maar direct contact op moest nemen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:37 schreef Façade het volgende:
[..]
Als er 4 á 5 klachten per dag zijn, vind ik het nog wel acceptabel om die te behandelen. Mits ze al eerder met de klantenservice van het desbetreffende bedrijf te maken hebben gehad.
De meeste klachten van supermarkten daarentegen .
Volgens mij vraagt Klacht.nl wel naar gegevens, alleen tonen ze die niet publiekelijk. Wellicht kan je die alleen bekijken met een bedrijfsprofiel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En dan? De meeste klachten hebben niet eens degelijke contact-info. Ik zou als bedrijf terugsturen dat de klant zelf maar direct contact op moest nemen.
jaren terug op een interne helpdesk gewerkt en daar had je te maken met secretaresses die belden dat 'de pc van meneer niet meer werkte'. 'laat meneer zelf maar bellen' was dan het antwoord.
Detentieverklaring? Wie belt 'r even om te informeren hoe het met haar zoon in de gevangenis gaat?quote:lacht Canaldigitaal:
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Canaldigitaal
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Canaldigitaal
Lezers van deze klacht:
Geachte Heer,
Na vele malen met jullie te hebben gebeld over opzegging en ik
jullie een detentie verklaring heb op gestuurd zou ik nu wel graag een antwoord krijgen .Abonnee nr.85624222
Ik spreek namens mijn zoon,daar ik nu alles regel voor hem.
Beleefde groeten
Gewenste oplossing
Snel een antwoord
Dat plaatje van de McDonalds dat erbij staatquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:15 schreef Pharkus het volgende:
klacht.nl Er staan veel klachten over McDonalds op Klacht.nl. McDonalds wil deze klachten niet in behandeling nemen. Dit plaatje is gemaakt om McDonalds aan te sporen tot actie. Help Klacht.nl met het oplossen van klachten en klik op Like! Bedankt voor je hulp!
je punt maken anno 2012, zoveel mogelijk likes scoren, daarmee krijg jezelf seriemoordenaars mee achter de tralies.
Dramatisch ditquote:
quote:Klacht Liekendiek: Liekendiek verkoopt gevaarlijk vieze auto
aantal maanden geleden heb ik een bmw 323 e46 gekocht bij liekendiek vof te rotterdam. allemaal leuk en aardig natuurlijk, ik was helemaal tefreden met de auto. Na een dag dat ik de auto had, ging ik een landweggetj op (in limburg) en toen trilde heel de auto , ik ging kijken en merkte dat het rvoorwiel speling had. gevaarlijk dus zoals jullie begrijpen. na contact gehad met liekendiek wert er gezegt dat er niks voor mn kon worden gedaan. Nu moest ik mn auto laten maken voor 450 euro!!! niet normaal toch mensen. maar het ergste komt nog, toen ik x boodschappen ging doen deed ik kofferbak open en toen zag ik een vieze hond liggen in de auto!! het was een best grote hond met een naambordje chuck erop, toen ik keek op de website zag ik dat t maskotte van hun was! gelukkig leefde t beest nog en zorg ik nu goed voor hem! deze auto koste mij dus 690 euro en dan nog die 450 euro reperetie, veel te duur na mijn mening, en nu moet ik ook nog brokjes kopen voor de hond. hier wil ik graag oplossing voor
Gewenste oplossing
450 euro en een vergoeding voor de hondenbrokjes, ongeveer 900 euro bij elkaar
En dan bij de reacties "Ook mooi dat als ik zoek op 'McDonalds klacht' ik gewoon netjes de contactinformatie van McDonalds zelf vind.quote:
quote:Klacht Albert Heijn: Omrijden met bevoorradingskar door medewerkers van Albertheijn die met deze kar door de winkel rennen en lopen te dollen.
Mijn moeder heeft bij jullie op donderdag 2 augustus de zaak bezocht voor haar boodschappen het was rond 16:30 uur. Toen zij net liep te winkelen met haar rollator is zij door medewerkers omver gereden. Dit kwam omdat zij met de bevoorradingskar hard door de winkel reden (omdat ze een competitie hielden met elkaar) en mijn moeder hierbij schepte.
De andere dag waren wij ( haar dochter en schoonzoon ) in Den haag bij haar op bezoek en vertelde zij wat er gebeurd was die dag te voren. Zij was natuurlijk geschrokken en toen heeft de beveiliging van de winkel gezegd dat de boodschappen een pakje frikandellen en nog wat kleinigheden gratis mocht meenemen.
Haar been is bont en blauw ( diepzwart blauw) ook op de rug van haar hand heeft zij een flinke blauwe plek en nog een blauw rode flinke schram op haar arm. Zoals ik al aangaf is zij 83 jaar en gebruikt bloedverdunners en heeft hartritme stoornissen waarvoor zij op 3 september een defibrilator zal krijgen. Vinden jullie het normaal dat zo’n oude vrouw zo wordt behandeld omdat het wanstaltige personeel van jullie niet normaal de schappen kan bevoorraden maar met de bevoorraadkar ( ik zou haast zeggen dood en verderf ) veroorzaakt. Schande Schande Schande!! Er is geen enkele folow up geweest en die ongeveer vijf euro die zij aan gratis boodschappen heeft gehad om daarmee alle af te kopen??? Daar heb ik geen woorden voor. Groeten haar dochter en schoonzoon. (familie van te bereiken op mobielnummer
Gewenste oplossing
Graag willen we dat jullie haar een passende vergoeding geven en zorgen dat jullie je personeel op hun gedrag en verantwoording aanspreken. Tevens vind ik dat jullie ook haar nog wel hadden kunnen bellen om te vragen hoe het verder met haar is. Zij is dan wel een vrouw van 83 en zeer vergevingsgezind maar dit houdt niet in dat jullie haar afschepen en denken toedeloe zoek het verder maar uit. Zij is hier wel behoorlijk door aangeslagen en lichaamelijk zeer beschadigd haar been is opgezet en blauw zwart ook op de rug van haar hand een grote rood blauwe plek en op haar arm nog een dikke blauwe schram. Wij hebben haar op 3 augustus bezocht en ze was behoorlijk gehavend.
Vind dit een prima klacht. Goed en netjes geschreven ook. Weet dus niet wat hier grappig aan is. Je mobiele nummer dan zo publiekelijk neerzetten is niet zo handig natuurlijk.quote:
_______!!!!!quote:Suggestie C1000: RECLAME MISLEIDEND.
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden C1000
Lezers van deze suggestie: 6
C 1000 HEEFT 100 AANBIEDINGEN VOOR EEN EURO. DUS IK KOOP DAN HONDERD ARTIKELEN. VOOR EEN EURO.
Gaat dat over Deen in Monnickendam? Monnickendammers shoppen nog wel eens in Edam-Volendam.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Niet betaalbaar, maar je haalt hem wel al 3 weken .
En hoe is een fles cola van 1.50 onbetaalbaar, maar 1 voor iets van de helft van de prijs (Perfekt) niet ?
Misschien voortaan beter op de datum letten voordat je iets koopt?quote:Klacht Albert Heijn: BEDORVEN KIPFILET VERKOCHT!!!!!!!
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 44
Het komt niet wekelijks voor maar in een jaar tijd is dit al de derde keer dat ik iets heb gekocht wat overtijd is!
De voorgaande keren dacht ik nog, het is maar 1 of 2 euro maar ik begin er nu toch echt wel schijtziek van te worden! Z’n smerige hap, gadverdamme!! En zit ik dan weer een dag zonder lunch! Kan niet weer even van mijn werk weg om het terug te brengen en nieuwe te halen! Jammer pauze voorbij!!!
Dit is het barcodenummer : 710400 470977
Er staat ook nog een 8 voor die streepjes maar weet niet of deze erbij hoort.
Ten minste houdbaar tot 06-08-2012 en ik heb hem net gekocht! 13-08-2012!
Echt walgelijk dat jullie hier zo slecht mee om gaan! Hoe kan zo’n grote fout nu gebeuren???!!! BEDORVEN KIPFILET verkopen vindt ik echt gewoon schandalig!! Meen ik echt!
En omdat het mij nu echt zo hoog zit en ik dit gewoon zo schandalig vindt heb ik ook nog even vanuit mijn werkplek de desbetreffende vestiging (AH Amersfoort (Hellestraat) )gebeld en het enige wat deze meneer kon zeggen dat hij het door zou geven en als ik terug zou komen wel een nieuw pak kipfilet zou meekrijgen… Serieus??? Moet ik hier blij mee zijn? Dat ik WEL een nieuw pak zou meekrijgen? Ik heb er potverdorie gewoon voor betaald dus mag ik op zn minst verwachten dat ik een fatsoenlijk product mee krijg?!?!?!?!
Gewenste oplossing
Dat hier melding van wordt gemaakt bij de desbetreffende vestiging want zoals eerder vermeld is dit de derde keer in een jaar tijd dat zoiets mij is overkomen en daarvoor was ik al kwaad maar liet ik het erbij zitten maar nu gaan ze echt te ver! Ik haal dagelijks mijn boodschappen (LUNCH in AH Amersfoort Hellestraat en Grote boodschappen AH VATHORST) bij de AH en het is drie keer voorgekomen in de AH in Amersfoort Hellestraat! Verder wil ik dat het noooooooit meer voorkomt!! Dan ben ik al heel erg blij, maar wat me ook opvreet is dat er zo gemakkelijk wordt gedaan dat ik dan maar even terug moet komen met het product en ik dan een nieuw pak mee krijg. Dus ik kom terug op mijn werk, wil gaan eten wat ik zojuist gekocht heb en kom erachter dat ze mij hebben opgelicht met bedorven voedsel! Ik heb GEEEEEN lunch, moet in mijn eigen tijd weer helemaal terug gaan naar de winkel, om alsnog het product te krijgen waar ik recht op heb! Is dat je beste excuus? Ben ik weer een half uur verder voor alleen een pakje KIPFILET! Wat doen de meeste mensen? Denken ja laat maar zitten kost me meer geld en tijd als wat het oplevert en wie komt er het beste vanaf? Juist de AH.Waar ik dus tevreden mee ben is als ze hadden voorgesteld van : Oh wat vervelend voor u meneer, als u vandaag of morgen terug komt met de bedorven kipfilet en afgeeft aan de balie maken wij er direct melding van en als vergoeding voor het ongemak dat u geleden heeft mag u voor ¤10,- gratis boodschappen doen!Maar nee, daar zijn ze zelfs te gierig voor! Wat is nu ¤10,- voor zon groot bedrijf!!!!!?????Niemand gaat alleen terug voor een pakje kipfilet op te halen!!! Gaat van mijn eigen tijd af! Wie betaald die 30 min dat ik weg ben van werk? IK zeker door het later in te halen?? Wie betaald bv. het vervoer richting de supermarkt??? Ik als consument zeker?? Allemaal voor dat pakje kipfilet van ¤1,36. In de tussentijd ben ik al ¤10,- extra kwijt. En nu kun je je afvragen wat maak je je druk als het maar ¤1,36 is! Dat heb ik me ook afgevraagd maar dit is potverdorie al de derde keer dat dit me gebeurd en dit is dus al de derde keer dat ik ZONDER LUNCH zit!!!!! Die ¤1,36 kan me in principe gestolen worden maar dat ik gwn weer met dit gezeik zit zonder lunch enzo! Daar kan ik pas kwaad over worden en dat ik zon smerig stuk vlees half heb zitten eten! Brrrr wordt er nu nog misselijk van! Gadverdamme!Als ik dit nu weer lees ben ik eigenlijk pas tevreden als die klacht richting hellestraat gaat en ik een schadevergoeding krijg van ¤30,- !!!! Dit omdat het al de derde keer is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Grrrrrrrr.. ik ben echt woest!!!
Die 'Grrrrrrrrrrrrrrr' maakt het wel afquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Misschien voortaan beter op de datum letten voordat je iets koopt?
Haal dan geen vlees bij de appiequote:Klacht Albert Heijn: Pris/kwaliteitsverhouding Hamburgers
Op 10-08-2012 te Doesburg bij AH een aantal vleesartikelen gekocht voor een bbq.De Hamburgers waren mijns inziens op een niet juiste manier gekruid,veel,en dan bedoel ik ook veel te vet vlees en de smaak was enigszins zuur.De prijs daarentegen,deed vermoeden een goed stukje vlees voor de bbq thuis te halen.Om ons ongenoegen niet uitgebreider te maken.Wij vonden het AH-onwaardige kwaliteit!!
Gewenste oplossing
Een adekwatere controle op het bedrijf dat voor u deze producten levert,dit zal per regio verschillend zijn,wat niet wegneemt dat U,AH.uitendelijk verantwoordelijk bent voor de kwaliteit van de door u aangeboden producten.Dit vinden wij slechte reclame.!!
Nee die in Purmerend.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:21 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Gaat dat over Deen in Monnickendam? Monnickendammers shoppen nog wel eens in Edam-Volendam.
Maar Deen is in het algemeen al ruk.
Nah, dat moeten de winkelbediendes maar doen! Dat zij het soms ook druk hebben en eens iets over het hoofd zien, wordt natuurlijk voor het gemak maar even vergeten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Misschien voortaan beter op de datum letten voordat je iets koopt?
Het kantoor waar ik werk, heeft een speciaal webcare team erop gezet om te klachten te behandelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:29 schreef Pharkus het volgende:
Ik bedenk me dus net, dat ze serieus proberen de klachten door te zetten naar bedrijven, en dat er dus bedrijven zijn die daar aan mee werken?
quote:
je geeft hier zelf aan dat je naar de datum keek. dat deed diegene van klacht.nl dus niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:15 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Nah, dat moeten de winkelbediendes maar doen! Dat zij het soms ook druk hebben en eens iets over het hoofd zien, wordt natuurlijk voor het gemak maar even vergeten.
(een tijdje geleden wilde ik eieren kopen, toen ik zag dat er een aantal doosjes stonden die over tijd waren, even een winkelbediende gewaarschuwd en 5 minuten later stond hij alle doosjes te controleren! Een betere wereld begint bij jezelf...)
Nee, want het is makkelijker (en leuker?) om er achteraf over lopen te klagen toch? Dan kunnen mensen als wij ook eens lachen!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:21 schreef MrKikker het volgende:
[..]
je geeft hier zelf aan dat je naar de datum keek. dat deed diegene van klacht.nl dus niet.
wat hebben we geleerd: altijd naar de datum kijken.
Daar ben ik het wel met je eens, dat er geen producten in de schappen mogen liggen die over datum zijn. De supermarkt in kwestie had daarin beter moeten controleren. Dat neemt echter niet weg dat men als consument zelf ook goed op de datum moet letten voordat men iets koopt. Sowieso als ik verse producten koop in de supermarkt, kijk ik altijd van te voren op de houdbaarheidsdatum, zodat ik achteraf niet verrast kan worden. Als ik zie dat er iets over datum is, meld ik het aan een medewerker, zoals jij ook doetquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:15 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Nah, dat moeten de winkelbediendes maar doen! Dat zij het soms ook druk hebben en eens iets over het hoofd zien, wordt natuurlijk voor het gemak maar even vergeten.
(een tijdje geleden wilde ik eieren kopen, toen ik zag dat er een aantal doosjes stonden die over tijd waren, even een winkelbediende gewaarschuwd en 5 minuten later stond hij alle doosjes te controleren! Een betere wereld begint bij jezelf...)
En reactie van PostNL:quote:Klacht PostNL: Pakket zoek na 1 maal te hebben aangeboden?
Ik verwacht een pakket uit Japan dat in Nedrland word overgenomen en uitgeleverd door PostNL. Nu is het pakket 1 x aangeboden toen ik niet thuis was. Ik krijg keurig een kaartje in de bus met het 3S code en het verschuldigde invoerbedrag. Normaal gesproken zou postNL zonder opgaaf van mij het pakket nog 2 maal aanbieden. Wat blijkt nadat het pakket nu na 6 werkdagen nog steeds niet geleverd is dat de telefonische helpdesk aangeeft dat het zoek is? Ik word binnen 7 dagen gebeld met een oplossing…met moet een onderzoek opstarten. Datum aflevering staat als onbekend ?
Als je logistiek niet ziet zitten of beheerst…verkoop dan het bedrijf en ga niet de consument het kind van de rekening laten worden!
Gewenste oplossing
Ik wil mijn dure belkosten van 0,45 p/m + kosten voor gebruik van mobiel vergoed zien + de waarde van het pakket en een vergoeding voor een nieuwe zending met snellere levertijd. Hoe moet ik mijn klanten tevreden houden....
quote:Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Wij reageren echter niet op klachten op deze website. U kunt hiervoor het best contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via http://www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/
Mooie titel.quote:Klacht Lidl: Kogelbiefstuk is een moordwapen
Vandaag heb ik bij de LIDL in nieuwegein een kogelbiefstuk gekocht. Verschrikkelijk! dit is overigens niet de eerste keer. Een kogelbiefstuk van het balkon gegooid voor de vogels/honden/katten. Ik betwijfel of die hem zelfs eten.
Taai, Taai en nog eens taai.
Na smaak droog en ‘gehakterig’
Zonde mijn van geld!
voor 2 euro meer had ik een dikke unit van de slager
Gewenste oplossing
Geen idee. Kom maar met een oplossing.
Hoeveel tyd zou iemand besparen door het typen van een 'lange ij' als 'y'?quote:Klacht Lidl: klacht over aanbieding maan dag en dinsdag
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Lidl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lidl
Lezers van deze klacht: 6
er was een aanbieding van twee pakjes osseworst voor de prys van een deze aan bieding was er niet een medewerkster zy hier heeft u een tegoed coupon dan krygt u het de volgende voor de aanbiegings prys n.l 2.50 wat schets myn verbazing twee dagen later ik de osseworstjes ging kopen ik de korting niet kreeg de bedryfs leider vertelde my dat het kon ik zy dat als ik datniet kreeg ik een klacht in zou dienen want ik kryg het by c1000 altyd wel waarop hy zei wy zyn c 1000 niet
Gewenste oplossing
het gaat niet om die paar centen maar om de reactie van de bedryfsleider een aan bieding 2 osseworstjes voor2.50
Hij weet het verschil niet tussen ij en ei, dus gebruikt hij maar yquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Hoeveel tyd zou iemand besparen door het typen van een 'lange ij' als 'y'?
Je checkt niet de datum en dan moet de AH maar betalen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Misschien voortaan beter op de datum letten voordat je iets koopt?
Ik denk dat die kerel het heeft over een pakje vleeswaren en niet over verse kipfilet. Verse kipfilet zou echt uit de koeling wandelen als het zo erg over datum is, vleeswaren niet, dat ziet er in het geval van kipfilet meestal best eetbaar uit. Ik heb allang geleerd om naar datums te kijken in supermarkten, kom zo vaak oude troep tegen!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:28 schreef Marsenal het volgende:
Godskolere, die kerel met z'n bedorven kipfilet blijft ook maar zeuren dat ie in zijn 'eigen tijd' terug moet naar de Appie. Hij wil gewoon eigenlijk in de baas z'n tijd die shit oplossen, fucking pauper.
En ja, de AH moet geen week lang bedorven kipfilet verkopen, dat kan ze hele nare boetes opleveren ook. Maar als consument moet je niet denken als een zombie blind te kunnen vertrouwen op winkels, zo zit de wereld niet in elkaar.
Huilen van het lachenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Hoeveel tyd zou iemand besparen door het typen van een 'lange ij' als 'y'?
Is standaard bij pendels ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij wil gratis eten omdat hij chauffeur is?
Uhm tsja...waarom denk ik dat dit iets met internet op je mobiel in het buitenland te maken heeft? En sowieso als je zo'n sterk afwijkende factuur krijgt dan ga je toch gelijk aan de telefoon hangen met de KPN klantenservice wat er gebeurd is? En sowieso natuurlijk de betreffende mobiel/smartphone helemaal uitzetten totdat het duidelijk is wat er aan de hand is. Ach ja, logisch nadenken enzo.quote:Klacht KPN Mobiel: extreem hoge kosten factuur
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over KPN Mobiel
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden KPN Mobiel
Lezers van deze klacht: 12
Na jaren van facturen a 50,-/60,- per maand, nu ineens facturen van 275,- en 326,- per maand.. KPN gesproken en verbazing uitgesproken, deze zouden specificaties van kosten opsturen, inmiddels met vakantie geweest en weer contact opgenomen.. KPN heeft tel.nummer afgesloten en ons aangegeven als wanbetaler. Willen ook niets meer, nu factuur gehad van 750,- en anders naar Incassobureau dan wordt het vast 1000,- Ik begrijp hier niets van.
Wij zijn 47 jaar geen kleuters meer, weten hoe we met een mobiel dienen om te gaan, en zijn niet de hele dag aan het bellen/internetten…maar KPN zegt U heeft het zelf gedaan.
Gewenste oplossing
Dat ze iemand aan de telefoon geven die er niet meteen vanuit gaat dat wij dag en nacht iedereen bellen, het nr is afgesloten dus dat gaat niet meer, maar het bedrag wat nu openstaat is ong. 275,- en geen 750,- dan zou het netjes zijn als ze ons een nieuw nummer geven en we over de factuur kunnen afspreken voor volgende maand betaald. We hebben verder Internet/Interactieve TV en Bellen van hun en ook al jaren dus misschien een keer iets extra doen voor een vaste klant..
nee.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Is dat niet lichtelijk overdreven?
Mensen die 'WEET HEUS WEL HOE UT WERKT!'-argumenten gebruiken spreken zichzelf vaak tegen is mijn ervaringquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:05 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Uhm tsja...waarom denk ik dat dit iets met internet op je mobiel in het buitenland te maken heeft? En sowieso als je zo'n sterk afwijkende factuur krijgt dan ga je toch gelijk aan de telefoon hangen met de KPN klantenservice wat er gebeurd is? En sowieso natuurlijk de betreffende mobiel/smartphone helemaal uitzetten totdat het duidelijk is wat er aan de hand is. Ach ja, logisch nadenken enzo.
Nou ja, ik vind het wel behoorlijk triest dat je zonder je belgedrag te wijzigen dit soort rekeningen kan krijgen. Ook al zit je in het buitenland. Dat moet niet ongemerkt kunnen. Niet iedereen is even snugger en veel oudere mensen begrijpen weinig tot niets van apparatuur. Erg klantonvriendelijk dat dit überhaupt kan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:05 schreef BlueMage het volgende:
Uhm tsja...waarom denk ik dat dit iets met internet op je mobiel in het buitenland te maken heeft? En sowieso als je zo'n sterk afwijkende factuur krijgt dan ga je toch gelijk aan de telefoon hangen met de KPN klantenservice wat er gebeurd is? En sowieso natuurlijk de betreffende mobiel/smartphone helemaal uitzetten totdat het duidelijk is wat er aan de hand is. Ach ja, logisch nadenken enzo.
Klantonvriendelijk of niet, je kunt moeilijk op basis van leeftijd anders met je klanten omgaan. (net of leeftijd iets zegt overigens). Zie nergens dat ze de gespecificeerde rekening hebben ontvangen/gelezen, maar ze zijn wel weer op vakantie geweest.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het wel behoorlijk triest dat je zonder je belgedrag te wijzigen dit soort rekeningen kan krijgen. Ook al zit je in het buitenland. Dat moet niet ongemerkt kunnen. Niet iedereen is even snugger en veel oudere mensen begrijpen weinig tot niets van apparatuur. Erg klantonvriendelijk dat dit überhaupt kan.
Die hebben ze gevraagd:quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:26 schreef Me_Wesley het volgende:
Vraag dan gewoon om een gespecificeerde rekenening
Maar direct daarna zijn ze op vakantie gegaan en is de telefoon afgesproken...quote:KPN gesproken en verbazing uitgesproken, deze zouden specificaties van kosten opsturen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |