pi_115600143
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:29 schreef Pharkus het volgende:
Ik bedenk me dus net, dat ze serieus proberen de klachten door te zetten naar bedrijven, en dat er dus bedrijven zijn die daar aan mee werken? :')
Als er 4 á 5 klachten per dag zijn, vind ik het nog wel acceptabel om die te behandelen. Mits ze al eerder met de klantenservice van het desbetreffende bedrijf te maken hebben gehad.

De meeste klachten van supermarkten daarentegen :( .
Nooit.
pi_115600354
quote:
18s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:37 schreef Façade het volgende:

[..]

Als er 4 á 5 klachten per dag zijn, vind ik het nog wel acceptabel om die te behandelen. Mits ze al eerder met de klantenservice van het desbetreffende bedrijf te maken hebben gehad.

De meeste klachten van supermarkten daarentegen :( .
En dan? De meeste klachten hebben niet eens degelijke contact-info. Ik zou als bedrijf terugsturen dat de klant zelf maar direct contact op moest nemen.

jaren terug op een interne helpdesk gewerkt en daar had je te maken met secretaresses die belden dat 'de pc van meneer niet meer werkte'. 'laat meneer zelf maar bellen' was dan het antwoord.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115600691
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:41 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En dan? De meeste klachten hebben niet eens degelijke contact-info. Ik zou als bedrijf terugsturen dat de klant zelf maar direct contact op moest nemen.

jaren terug op een interne helpdesk gewerkt en daar had je te maken met secretaresses die belden dat 'de pc van meneer niet meer werkte'. 'laat meneer zelf maar bellen' was dan het antwoord.
Volgens mij vraagt Klacht.nl wel naar gegevens, alleen tonen ze die niet publiekelijk. Wellicht kan je die alleen bekijken met een bedrijfsprofiel.

En ja, het is schrikbarend hoe dom mensen zijn als je op klantenservice werkt.
Nooit.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 15:51:49 #104
211554 BlueMage
Pittige Zevertante
pi_115600779
Ik wil best bijverdienen als "klachtoplosser voor klacht.nl idioten" huur mij maar in. :D Volgens mij zou ik de hele dag de slappe lach hebben. :')

Oh ja:

quote:
lacht Canaldigitaal:
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Canaldigitaal
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Canaldigitaal
Lezers van deze klacht:

Geachte Heer,
Na vele malen met jullie te hebben gebeld over opzegging en ik
jullie een detentie verklaring heb op gestuurd zou ik nu wel graag een antwoord krijgen .Abonnee nr.85624222
Ik spreek namens mijn zoon,daar ik nu alles regel voor hem.
Beleefde groeten

Gewenste oplossing

Snel een antwoord
Detentieverklaring? :') Wie belt 'r even om te informeren hoe het met haar zoon in de gevangenis gaat? :D

[ Bericht 34% gewijzigd door Mortaxx op 13-03-2013 18:39:53 ]
  woensdag 15 augustus 2012 @ 16:17:07 #105
342724 Skateboard
I'm a Sk8er Boi
pi_115601988
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:15 schreef Pharkus het volgende:
klacht.nl Er staan veel klachten over McDonalds op Klacht.nl. McDonalds wil deze klachten niet in behandeling nemen. Dit plaatje is gemaakt om McDonalds aan te sporen tot actie. Help Klacht.nl met het oplossen van klachten en klik op Like! Bedankt voor je hulp!

:') je punt maken anno 2012, zoveel mogelijk likes scoren, daarmee krijg jezelf seriemoordenaars mee achter de tralies.
Dat plaatje van de McDonalds dat erbij staat :')
  woensdag 15 augustus 2012 @ 16:43:53 #106
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_115602972
549679_399339330130967_1812817459_n.jpg

:')
pi_115603589
quote:
Dramatisch dit :')
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_115603762
Pareltje gevonden :D.

quote:
Klacht Liekendiek: Liekendiek verkoopt gevaarlijk vieze auto

aantal maanden geleden heb ik een bmw 323 e46 gekocht bij liekendiek vof te rotterdam. allemaal leuk en aardig natuurlijk, ik was helemaal tefreden met de auto. Na een dag dat ik de auto had, ging ik een landweggetj op (in limburg) en toen trilde heel de auto , ik ging kijken en merkte dat het rvoorwiel speling had. gevaarlijk dus zoals jullie begrijpen. na contact gehad met liekendiek wert er gezegt dat er niks voor mn kon worden gedaan. Nu moest ik mn auto laten maken voor 450 euro!!! niet normaal toch mensen. maar het ergste komt nog, toen ik x boodschappen ging doen deed ik kofferbak open en toen zag ik een vieze hond liggen in de auto!! het was een best grote hond met een naambordje chuck erop, toen ik keek op de website zag ik dat t maskotte van hun was! gelukkig leefde t beest nog en zorg ik nu goed voor hem! deze auto koste mij dus 690 euro en dan nog die 450 euro reperetie, veel te duur na mijn mening, en nu moet ik ook nog brokjes kopen voor de hond. hier wil ik graag oplossing voor

Gewenste oplossing
450 euro en een vergoeding voor de hondenbrokjes, ongeveer 900 euro bij elkaar
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:08:05 #109
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_115603874
quote:
19s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:00 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

Dramatisch dit :')
En dan bij de reacties "Ook mooi dat als ik zoek op 'McDonalds klacht' ik gewoon netjes de contactinformatie van McDonalds zelf vind.

http://www.mcdonalds.nl/contact/ "

Welke FOK!ker was dit _O_
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:08:37 #110
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_115603889
quote:
19s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
Pareltje gevonden :D.

[..]

Liekendiek _O_
pi_115603960
Heerlijk al die klachten van die domme mensen _O-
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_115604064
quote:
Klacht Albert Heijn: Omrijden met bevoorradingskar door medewerkers van Albertheijn die met deze kar door de winkel rennen en lopen te dollen.

Mijn moeder heeft bij jullie op donderdag 2 augustus de zaak bezocht voor haar boodschappen het was rond 16:30 uur. Toen zij net liep te winkelen met haar rollator is zij door medewerkers omver gereden. Dit kwam omdat zij met de bevoorradingskar hard door de winkel reden (omdat ze een competitie hielden met elkaar) en mijn moeder hierbij schepte.
De andere dag waren wij ( haar dochter en schoonzoon ) in Den haag bij haar op bezoek en vertelde zij wat er gebeurd was die dag te voren. Zij was natuurlijk geschrokken en toen heeft de beveiliging van de winkel gezegd dat de boodschappen een pakje frikandellen en nog wat kleinigheden gratis mocht meenemen.
Haar been is bont en blauw ( diepzwart blauw) ook op de rug van haar hand heeft zij een flinke blauwe plek en nog een blauw rode flinke schram op haar arm. Zoals ik al aangaf is zij 83 jaar en gebruikt bloedverdunners en heeft hartritme stoornissen waarvoor zij op 3 september een defibrilator zal krijgen. Vinden jullie het normaal dat zo’n oude vrouw zo wordt behandeld omdat het wanstaltige personeel van jullie niet normaal de schappen kan bevoorraden maar met de bevoorraadkar ( ik zou haast zeggen dood en verderf ) veroorzaakt. Schande Schande Schande!! Er is geen enkele folow up geweest en die ongeveer vijf euro die zij aan gratis boodschappen heeft gehad om daarmee alle af te kopen??? Daar heb ik geen woorden voor. Groeten haar dochter en schoonzoon. (familie van te bereiken op mobielnummer

Gewenste oplossing
Graag willen we dat jullie haar een passende vergoeding geven en zorgen dat jullie je personeel op hun gedrag en verantwoording aanspreken. Tevens vind ik dat jullie ook haar nog wel hadden kunnen bellen om te vragen hoe het verder met haar is. Zij is dan wel een vrouw van 83 en zeer vergevingsgezind maar dit houdt niet in dat jullie haar afschepen en denken toedeloe zoek het verder maar uit. Zij is hier wel behoorlijk door aangeslagen en lichaamelijk zeer beschadigd haar been is opgezet en blauw zwart ook op de rug van haar hand een grote rood blauwe plek en op haar arm nog een dikke blauwe schram. Wij hebben haar op 3 augustus bezocht en ze was behoorlijk gehavend.


[ Bericht 0% gewijzigd door Mortaxx op 13-03-2013 18:40:39 ]
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:15:52 #113
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_115604090
Dit soort dingen lees ik liever niet. Dat er zoveel mensen in Nederland zijn die te dom zijn om hun eigen reet af te vegen vind ik zorgwekkend. Daar leven wij mee samen mensen.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:17:03 #114
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_115604132
quote:
19s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:14 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

Vind dit een prima klacht. Goed en netjes geschreven ook. Weet dus niet wat hier grappig aan is. Je mobiele nummer dan zo publiekelijk neerzetten is niet zo handig natuurlijk.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:19:31 #115
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_115604223
quote:
Suggestie C1000: RECLAME MISLEIDEND.


Reageren als bedrijf?
Klacht Melden C1000
Lezers van deze suggestie: 6
C 1000 HEEFT 100 AANBIEDINGEN VOOR EEN EURO. DUS IK KOOP DAN HONDERD ARTIKELEN. VOOR EEN EURO.
:') _______!!!!!
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:21:21 #116
66904 KingLysandus
Beef Wellington
pi_115604297
quote:
19s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 12:18 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

Niet betaalbaar, maar je haalt hem wel al 3 weken :').
En hoe is een fles cola van 1.50 onbetaalbaar, maar 1 voor iets van de helft van de prijs (Perfekt) niet :')?
Gaat dat over Deen in Monnickendam? Monnickendammers shoppen nog wel eens in Edam-Volendam.

Maar Deen is in het algemeen al ruk.
Does your dwarf shy away from the Deep Roads?
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:28:36 #117
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_115604558
quote:
Klacht Albert Heijn: BEDORVEN KIPFILET VERKOCHT!!!!!!!

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 44
Het komt niet wekelijks voor maar in een jaar tijd is dit al de derde keer dat ik iets heb gekocht wat overtijd is!

De voorgaande keren dacht ik nog, het is maar 1 of 2 euro maar ik begin er nu toch echt wel schijtziek van te worden! Z’n smerige hap, gadverdamme!! En zit ik dan weer een dag zonder lunch! Kan niet weer even van mijn werk weg om het terug te brengen en nieuwe te halen! Jammer pauze voorbij!!!

Dit is het barcodenummer : 710400 470977

Er staat ook nog een 8 voor die streepjes maar weet niet of deze erbij hoort.

Ten minste houdbaar tot 06-08-2012 en ik heb hem net gekocht! 13-08-2012!

Echt walgelijk dat jullie hier zo slecht mee om gaan! Hoe kan zo’n grote fout nu gebeuren???!!! BEDORVEN KIPFILET verkopen vindt ik echt gewoon schandalig!! Meen ik echt!

En omdat het mij nu echt zo hoog zit en ik dit gewoon zo schandalig vindt heb ik ook nog even vanuit mijn werkplek de desbetreffende vestiging (AH Amersfoort (Hellestraat) )gebeld en het enige wat deze meneer kon zeggen dat hij het door zou geven en als ik terug zou komen wel een nieuw pak kipfilet zou meekrijgen… Serieus??? Moet ik hier blij mee zijn? Dat ik WEL een nieuw pak zou meekrijgen? Ik heb er potverdorie gewoon voor betaald dus mag ik op zn minst verwachten dat ik een fatsoenlijk product mee krijg?!?!?!?!

Gewenste oplossing
Dat hier melding van wordt gemaakt bij de desbetreffende vestiging want zoals eerder vermeld is dit de derde keer in een jaar tijd dat zoiets mij is overkomen en daarvoor was ik al kwaad maar liet ik het erbij zitten maar nu gaan ze echt te ver! Ik haal dagelijks mijn boodschappen (LUNCH in AH Amersfoort Hellestraat en Grote boodschappen AH VATHORST) bij de AH en het is drie keer voorgekomen in de AH in Amersfoort Hellestraat! Verder wil ik dat het noooooooit meer voorkomt!! Dan ben ik al heel erg blij, maar wat me ook opvreet is dat er zo gemakkelijk wordt gedaan dat ik dan maar even terug moet komen met het product en ik dan een nieuw pak mee krijg. Dus ik kom terug op mijn werk, wil gaan eten wat ik zojuist gekocht heb en kom erachter dat ze mij hebben opgelicht met bedorven voedsel! Ik heb GEEEEEN lunch, moet in mijn eigen tijd weer helemaal terug gaan naar de winkel, om alsnog het product te krijgen waar ik recht op heb! Is dat je beste excuus? Ben ik weer een half uur verder voor alleen een pakje KIPFILET! Wat doen de meeste mensen? Denken ja laat maar zitten kost me meer geld en tijd als wat het oplevert en wie komt er het beste vanaf? Juist de AH.Waar ik dus tevreden mee ben is als ze hadden voorgesteld van : Oh wat vervelend voor u meneer, als u vandaag of morgen terug komt met de bedorven kipfilet en afgeeft aan de balie maken wij er direct melding van en als vergoeding voor het ongemak dat u geleden heeft mag u voor ¤10,- gratis boodschappen doen!Maar nee, daar zijn ze zelfs te gierig voor! Wat is nu ¤10,- voor zon groot bedrijf!!!!!?????Niemand gaat alleen terug voor een pakje kipfilet op te halen!!! Gaat van mijn eigen tijd af! Wie betaald die 30 min dat ik weg ben van werk? IK zeker door het later in te halen?? Wie betaald bv. het vervoer richting de supermarkt??? Ik als consument zeker?? Allemaal voor dat pakje kipfilet van ¤1,36. In de tussentijd ben ik al ¤10,- extra kwijt. En nu kun je je afvragen wat maak je je druk als het maar ¤1,36 is! Dat heb ik me ook afgevraagd maar dit is potverdorie al de derde keer dat dit me gebeurd en dit is dus al de derde keer dat ik ZONDER LUNCH zit!!!!! Die ¤1,36 kan me in principe gestolen worden maar dat ik gwn weer met dit gezeik zit zonder lunch enzo! Daar kan ik pas kwaad over worden en dat ik zon smerig stuk vlees half heb zitten eten! Brrrr wordt er nu nog misselijk van! Gadverdamme!Als ik dit nu weer lees ben ik eigenlijk pas tevreden als die klacht richting hellestraat gaat en ik een schadevergoeding krijg van ¤30,- !!!! Dit omdat het al de derde keer is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Grrrrrrrr.. ik ben echt woest!!!
Misschien voortaan beter op de datum letten voordat je iets koopt? :')
pi_115604774
Ik dacht aan de schrijfstijl te zien, dat het een vrouw was, met die miljoenen vraag- en uitroeptekens. Blijkt het een man te zijn :')
pi_115604815
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:28 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

Misschien voortaan beter op de datum letten voordat je iets koopt? :')
Die 'Grrrrrrrrrrrrrrr' maakt het wel af :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:44:14 #120
66904 KingLysandus
Beef Wellington
pi_115605084
Alsof AH een vergoeding gaat geven. De klant zou ook een tijd geleden iets gekocht kunnen hebben. Even laten rotten. En dan later weer opnieuw kopen en dan dat bonnetje gebruiken voor de het rotte product en dan vergoeding opeisen.
Does your dwarf shy away from the Deep Roads?
pi_115605248
quote:
Klacht Albert Heijn: Pris/kwaliteitsverhouding Hamburgers

Op 10-08-2012 te Doesburg bij AH een aantal vleesartikelen gekocht voor een bbq.De Hamburgers waren mijns inziens op een niet juiste manier gekruid,veel,en dan bedoel ik ook veel te vet vlees en de smaak was enigszins zuur.De prijs daarentegen,deed vermoeden een goed stukje vlees voor de bbq thuis te halen.Om ons ongenoegen niet uitgebreider te maken.Wij vonden het AH-onwaardige kwaliteit!!

Gewenste oplossing
Een adekwatere controle op het bedrijf dat voor u deze producten levert,dit zal per regio verschillend zijn,wat niet wegneemt dat U,AH.uitendelijk verantwoordelijk bent voor de kwaliteit van de door u aangeboden producten.Dit vinden wij slechte reclame.!!
Haal dan geen vlees bij de appie :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115607493
Ik vind die klacht die geluidssysteem heeft neergezet heel redelijk. Dat is toch ook gewoon een klote situatie. En dan wat kleine producten mogen pakken terwijl je bont en blauw ziet door achterlijke vakkenvullers :')

Ik begrijp dat je geen 1000en euro's krijgt maar een tegoedbon en een excuusbrief+bos bloemen moet er toch wel af kunnen. Dat is wel het minste.
pi_115607952
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:21 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Gaat dat over Deen in Monnickendam? Monnickendammers shoppen nog wel eens in Edam-Volendam.

Maar Deen is in het algemeen al ruk.
Nee die in Purmerend.
Ik typte 'Deen' in bij dat zoekbalkje en toen stond dat er als zoekresultaat :P.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_115608003
En die klacht van die vrouw die was aangereden door die vakkenvullers vond ik meer een beetje komisch.
En het ging er ook een beetje om dat er een mobiel- en huistelefoonnummer bij stond :P
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_115631435
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:28 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

Misschien voortaan beter op de datum letten voordat je iets koopt? :')
Nah, dat moeten de winkelbediendes maar doen! Dat zij het soms ook druk hebben en eens iets over het hoofd zien, wordt natuurlijk voor het gemak maar even vergeten.

(een tijdje geleden wilde ik eieren kopen, toen ik zag dat er een aantal doosjes stonden die over tijd waren, even een winkelbediende gewaarschuwd en 5 minuten later stond hij alle doosjes te controleren! Een betere wereld begint bij jezelf...)
pi_115632591
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:29 schreef Pharkus het volgende:
Ik bedenk me dus net, dat ze serieus proberen de klachten door te zetten naar bedrijven, en dat er dus bedrijven zijn die daar aan mee werken? :')
Het kantoor waar ik werk, heeft een speciaal webcare team erop gezet om te klachten te behandelen.
Afdeling van mijn vriend (kabelprovider) geeft weer aan dat als mensen klachten hebben, ze maar zelf naar hun toe moeten komen ;)
pi_115634388
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:19 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

:') _______!!!!!
_O-
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  donderdag 16 augustus 2012 @ 11:21:07 #128
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_115635467
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 08:15 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Nah, dat moeten de winkelbediendes maar doen! Dat zij het soms ook druk hebben en eens iets over het hoofd zien, wordt natuurlijk voor het gemak maar even vergeten.

(een tijdje geleden wilde ik eieren kopen, toen ik zag dat er een aantal doosjes stonden die over tijd waren, even een winkelbediende gewaarschuwd en 5 minuten later stond hij alle doosjes te controleren! Een betere wereld begint bij jezelf...)
je geeft hier zelf aan dat je naar de datum keek. dat deed diegene van klacht.nl dus niet.

wat hebben we geleerd: altijd naar de datum kijken.
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
pi_115636514
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:21 schreef MrKikker het volgende:

[..]

je geeft hier zelf aan dat je naar de datum keek. dat deed diegene van klacht.nl dus niet.

wat hebben we geleerd: altijd naar de datum kijken.
Nee, want het is makkelijker (en leuker?) om er achteraf over lopen te klagen toch? Dan kunnen mensen als wij ook eens lachen!

(en trouwens, je denkt toch niet dat dat soort mensen iets leren van hun eigen fouten? ik bedoel, het was blijkbaar niet eens de eerste keer dat het hem overkwam!)
  donderdag 16 augustus 2012 @ 11:57:21 #130
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_115636619
Ze zullen er geen moer van leren maar het personeel de schuld geven van het feit dat je niet naar de datum keek werkt natuurlijk niet.
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
pi_115637069
Ja, ga gelijk de supermarkt aanklagen voor iets wat je zelf fout doet :')__!
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 13:17:02 #132
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_115639240
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 08:15 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Nah, dat moeten de winkelbediendes maar doen! Dat zij het soms ook druk hebben en eens iets over het hoofd zien, wordt natuurlijk voor het gemak maar even vergeten.

(een tijdje geleden wilde ik eieren kopen, toen ik zag dat er een aantal doosjes stonden die over tijd waren, even een winkelbediende gewaarschuwd en 5 minuten later stond hij alle doosjes te controleren! Een betere wereld begint bij jezelf...)
Daar ben ik het wel met je eens, dat er geen producten in de schappen mogen liggen die over datum zijn. De supermarkt in kwestie had daarin beter moeten controleren. Dat neemt echter niet weg dat men als consument zelf ook goed op de datum moet letten voordat men iets koopt. Sowieso als ik verse producten koop in de supermarkt, kijk ik altijd van te voren op de houdbaarheidsdatum, zodat ik achteraf niet verrast kan worden. Als ik zie dat er iets over datum is, meld ik het aan een medewerker, zoals jij ook doet :)
pi_115639639
Godskolere, die kerel met z'n bedorven kipfilet blijft ook maar zeuren dat ie in zijn 'eigen tijd' terug moet naar de Appie. Hij wil gewoon eigenlijk in de baas z'n tijd die shit oplossen, fucking pauper.

En ja, de AH moet geen week lang bedorven kipfilet verkopen, dat kan ze hele nare boetes opleveren ook. Maar als consument moet je niet denken als een zombie blind te kunnen vertrouwen op winkels, zo zit de wereld niet in elkaar.
The objective is keep Arsenal English, albeit with a lot of foreign players.
pi_115647052
quote:
Klacht PostNL: Pakket zoek na 1 maal te hebben aangeboden?

Ik verwacht een pakket uit Japan dat in Nedrland word overgenomen en uitgeleverd door PostNL. Nu is het pakket 1 x aangeboden toen ik niet thuis was. Ik krijg keurig een kaartje in de bus met het 3S code en het verschuldigde invoerbedrag. Normaal gesproken zou postNL zonder opgaaf van mij het pakket nog 2 maal aanbieden. Wat blijkt nadat het pakket nu na 6 werkdagen nog steeds niet geleverd is dat de telefonische helpdesk aangeeft dat het zoek is? Ik word binnen 7 dagen gebeld met een oplossing…met moet een onderzoek opstarten. Datum aflevering staat als onbekend ?

Als je logistiek niet ziet zitten of beheerst…verkoop dan het bedrijf en ga niet de consument het kind van de rekening laten worden!

Gewenste oplossing
Ik wil mijn dure belkosten van 0,45 p/m + kosten voor gebruik van mobiel vergoed zien + de waarde van het pakket en een vergoeding voor een nieuwe zending met snellere levertijd. Hoe moet ik mijn klanten tevreden houden....
En reactie van PostNL:

quote:
Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Wij reageren echter niet op klachten op deze website. U kunt hiervoor het best contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via http://www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115647806
quote:
Klacht Lidl: Kogelbiefstuk is een moordwapen

Vandaag heb ik bij de LIDL in nieuwegein een kogelbiefstuk gekocht. Verschrikkelijk! dit is overigens niet de eerste keer. Een kogelbiefstuk van het balkon gegooid voor de vogels/honden/katten. Ik betwijfel of die hem zelfs eten.

Taai, Taai en nog eens taai.
Na smaak droog en ‘gehakterig’

Zonde mijn van geld!
voor 2 euro meer had ik een dikke unit van de slager
Gewenste oplossing

Geen idee. Kom maar met een oplossing.
Mooie titel. :')

quote:
Klacht Lidl: klacht over aanbieding maan dag en dinsdag
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Lidl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lidl
Lezers van deze klacht: 6

er was een aanbieding van twee pakjes osseworst voor de prys van een deze aan bieding was er niet een medewerkster zy hier heeft u een tegoed coupon dan krygt u het de volgende voor de aanbiegings prys n.l 2.50 wat schets myn verbazing twee dagen later ik de osseworstjes ging kopen ik de korting niet kreeg de bedryfs leider vertelde my dat het kon ik zy dat als ik datniet kreeg ik een klacht in zou dienen want ik kryg het by c1000 altyd wel waarop hy zei wy zyn c 1000 niet
Gewenste oplossing

het gaat niet om die paar centen maar om de reactie van de bedryfsleider een aan bieding 2 osseworstjes voor2.50
Hoeveel tyd zou iemand besparen door het typen van een 'lange ij' als 'y'?
  Moderator / Spellchecker donderdag 16 augustus 2012 @ 17:08:09 #136
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_115647914
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Hoeveel tyd zou iemand besparen door het typen van een 'lange ij' als 'y'?
Hij weet het verschil niet tussen ij en ei, dus gebruikt hij maar y :)
De gulden middenweg :D
pi_115648690
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:28 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

Misschien voortaan beter op de datum letten voordat je iets koopt? :')
Je checkt niet de datum en dan moet de AH maar betalen. :')
pi_115649199
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:28 schreef Marsenal het volgende:
Godskolere, die kerel met z'n bedorven kipfilet blijft ook maar zeuren dat ie in zijn 'eigen tijd' terug moet naar de Appie. Hij wil gewoon eigenlijk in de baas z'n tijd die shit oplossen, fucking pauper.

En ja, de AH moet geen week lang bedorven kipfilet verkopen, dat kan ze hele nare boetes opleveren ook. Maar als consument moet je niet denken als een zombie blind te kunnen vertrouwen op winkels, zo zit de wereld niet in elkaar.
Ik denk dat die kerel het heeft over een pakje vleeswaren en niet over verse kipfilet. Verse kipfilet zou echt uit de koeling wandelen als het zo erg over datum is, vleeswaren niet, dat ziet er in het geval van kipfilet meestal best eetbaar uit. Ik heb allang geleerd om naar datums te kijken in supermarkten, kom zo vaak oude troep tegen!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_115651766
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Hoeveel tyd zou iemand besparen door het typen van een 'lange ij' als 'y'?
Huilen van het lachen :D _O- _O-
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 19:16:37 #140
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_115652160
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:47 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Hij wil gratis eten omdat hij chauffeur is? :D
Is standaard bij pendels ja.
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:07 schreef Xa1pt het volgende:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
pi_115652342
quote:
12s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:04 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

Huilen van het lachen :D _O- _O-
Is dat niet lichtelijk overdreven?
  donderdag 16 augustus 2012 @ 21:05:49 #142
211554 BlueMage
Pittige Zevertante
pi_115656555
quote:
Klacht KPN Mobiel: extreem hoge kosten factuur
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over KPN Mobiel
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden KPN Mobiel
Lezers van deze klacht: 12

Na jaren van facturen a 50,-/60,- per maand, nu ineens facturen van 275,- en 326,- per maand.. KPN gesproken en verbazing uitgesproken, deze zouden specificaties van kosten opsturen, inmiddels met vakantie geweest en weer contact opgenomen.. KPN heeft tel.nummer afgesloten en ons aangegeven als wanbetaler. Willen ook niets meer, nu factuur gehad van 750,- en anders naar Incassobureau dan wordt het vast 1000,- Ik begrijp hier niets van.
Wij zijn 47 jaar geen kleuters meer, weten hoe we met een mobiel dienen om te gaan, en zijn niet de hele dag aan het bellen/internetten…maar KPN zegt U heeft het zelf gedaan.
Gewenste oplossing

Dat ze iemand aan de telefoon geven die er niet meteen vanuit gaat dat wij dag en nacht iedereen bellen, het nr is afgesloten dus dat gaat niet meer, maar het bedrag wat nu openstaat is ong. 275,- en geen 750,- dan zou het netjes zijn als ze ons een nieuw nummer geven en we over de factuur kunnen afspreken voor volgende maand betaald. We hebben verder Internet/Interactieve TV en Bellen van hun en ook al jaren dus misschien een keer iets extra doen voor een vaste klant..
Uhm tsja...waarom denk ik dat dit iets met internet op je mobiel in het buitenland te maken heeft? En sowieso als je zo'n sterk afwijkende factuur krijgt dan ga je toch gelijk aan de telefoon hangen met de KPN klantenservice wat er gebeurd is? En sowieso natuurlijk de betreffende mobiel/smartphone helemaal uitzetten totdat het duidelijk is wat er aan de hand is. Ach ja, logisch nadenken enzo. :')
pi_115657606
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Is dat niet lichtelijk overdreven?
nee.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 22:23:57 #144
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115660364
Sowieso heb ik het idee dat niemand op die site zijn klacht nog eens doorleest.
Gewoon rammen op het toetsenbord en enter.

Persoonlijk lees ik het even na, typfouten en dergelijke.
Als je de L vergeet in 'pils' is het gelijk niet meer te zuipen.
#TeamXeDo
pi_115670453
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:05 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Uhm tsja...waarom denk ik dat dit iets met internet op je mobiel in het buitenland te maken heeft? En sowieso als je zo'n sterk afwijkende factuur krijgt dan ga je toch gelijk aan de telefoon hangen met de KPN klantenservice wat er gebeurd is? En sowieso natuurlijk de betreffende mobiel/smartphone helemaal uitzetten totdat het duidelijk is wat er aan de hand is. Ach ja, logisch nadenken enzo. :')
Mensen die 'WEET HEUS WEL HOE UT WERKT!'-argumenten gebruiken spreken zichzelf vaak tegen is mijn ervaring :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115670524
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:05 schreef BlueMage het volgende:

Uhm tsja...waarom denk ik dat dit iets met internet op je mobiel in het buitenland te maken heeft? En sowieso als je zo'n sterk afwijkende factuur krijgt dan ga je toch gelijk aan de telefoon hangen met de KPN klantenservice wat er gebeurd is? En sowieso natuurlijk de betreffende mobiel/smartphone helemaal uitzetten totdat het duidelijk is wat er aan de hand is. Ach ja, logisch nadenken enzo. :')
Nou ja, ik vind het wel behoorlijk triest dat je zonder je belgedrag te wijzigen dit soort rekeningen kan krijgen. Ook al zit je in het buitenland. Dat moet niet ongemerkt kunnen. Niet iedereen is even snugger en veel oudere mensen begrijpen weinig tot niets van apparatuur. Erg klantonvriendelijk dat dit überhaupt kan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_115670615
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 07:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou ja, ik vind het wel behoorlijk triest dat je zonder je belgedrag te wijzigen dit soort rekeningen kan krijgen. Ook al zit je in het buitenland. Dat moet niet ongemerkt kunnen. Niet iedereen is even snugger en veel oudere mensen begrijpen weinig tot niets van apparatuur. Erg klantonvriendelijk dat dit überhaupt kan.
Klantonvriendelijk of niet, je kunt moeilijk op basis van leeftijd anders met je klanten omgaan. (net of leeftijd iets zegt overigens). Zie nergens dat ze de gespecificeerde rekening hebben ontvangen/gelezen, maar ze zijn wel weer op vakantie geweest.
Wat hierboven ook al gezegd werd; als je dan toch in de clinch ligt met je telefoonaanbieder zet je dat ding toch uit tot je weet wat er aan de hand is?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115671053
Vraag dan gewoon om een gespecificeerde rekenening :')
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_115671064
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 08:26 schreef Me_Wesley het volgende:
Vraag dan gewoon om een gespecificeerde rekenening :')
Die hebben ze gevraagd:
quote:
KPN gesproken en verbazing uitgesproken, deze zouden specificaties van kosten opsturen,
Maar direct daarna zijn ze op vakantie gegaan en is de telefoon afgesproken...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115671198
Hmm overheen gelezen. Raar verhaal iig.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_115671206
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 08:27 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die hebben ze gevraagd:

[..]

Maar direct daarna zijn ze op vakantie gegaan en is de telefoon afgesproken...
Nou, die klantenservice van KPN snapt er vaak helemaal niets van als het niet helemaal volgens het boekje gaat... Kwamen wij ook achter toen de bouwvakkers per ongeluk (zij dachten dat het de bedoeling was) de telefoonkabel uit de muur gehaald hadden... Als je die kabel weer terug moest hebben (nu hij er toch uit was, kon hij gelijk naar de nieuwe meterkast), moest je een KPN abonnement hebben. Maar dat hadden we niet, want we hadden ADSL met VOIP via een dochter onderneming... Heeft zeker 3 maanden geduurd voordat ze daar uit waren (en uiteindelijk is het nog fout gegaan, maar in ons voordeel, dus mondje dicht!)
pi_115672943
Ik heb een reactie van Klacht.nl op mijn vraag via Facebook of ze überhaupt afspraken hebben staan met bedrijven:

quote:
Beste ...,

We hebben geen afspraken met bedrijven dat klachten alleen via ons gemeld kunnen worden. Consumenten kiezen er zelf voor om een klacht bij Klacht.nl of bij het desbetreffende bedrijf te plaatsen.

Groet,
Redactie Klacht.nl
Ofwel; het is bij gratie Gods of je klacht door het bedrijf wordt opgepakt als je het bij hen meldt :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115673442
quote:
Klacht McDonalds: Voedselvergiftiging
We gingen drinken halen bij de mcdonalds en er zaten gewoon insecten in en vieze blokjes vuil. We hebben eventueel ook nog foto’s

Gewenste oplossing
We weten nog niet waar me zoon en dochter uit hebben gedronken dus we hebben nog geen oplossing.
Die gewenste oplossing :').
Lastig te bevatten wat die 2 woorden betekenen :')
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:41:23 #154
211554 BlueMage
Pittige Zevertante
pi_115673847
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 07:09 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Mensen die 'WEET HEUS WEL HOE UT WERKT!'-argumenten gebruiken spreken zichzelf vaak tegen is mijn ervaring :')
Dit dus. M'n vader zegt ook altijd "ik heb niks proberen te veranderen op de computer" blijkt uiteindelijk dat ie er tóch weer zelf mee heeft lopen kloten. Altijd. :')
pi_115673914
quote:
Klacht haribo: haribo starmix
er zitten in een ongeopent zakje maar 3 snoepjes (en een verdrietig meisje die er naar kijkt)

Gewenste oplossing
mijn oplossing is een redelijke zak snoep voor de kleine
:D
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:43:46 #156
211554 BlueMage
Pittige Zevertante
pi_115673935
quote:
Klacht Simpel: tape rol scheurt telkens
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Simpel
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Simpel
Lezers van deze klacht: 25

de tape scheurt telkens scheef af, telkens bij een punt. Wij gaan verhuizen en hebben een taperolhouder gekocht met enkele rollen tape om de dozen dicht te plakken. Over het systeem van dichtplakken zijn we erg tevreden, maar dit afscheuren wekt ergenis op; we kunnen niet een doos dichtplakken zonder drie keer de rol te helpen, oftewel…deze rol gaat de prullenbak in
Gewenste oplossing

een nieuwe rol
Snelheid
Vriendelijkheid
Oplossing
Klacht van dmruygh, over Simpel, in de rubriek: klachtmelden, Telecombedrijven geplaatst op 16 augustus 2012
...en dit valt onder "Telecombedrijven" ? :? :')
pi_115673987
quote:
Klacht PATHE: PATHE claim debt without notice

I unsigned with unlimited on april. suddenly I have to pay 40 euro bill incasso biro for not paying the bill. no warning no mail. JUST 1 MONTH I HAVE TO PAY DOUBLE. NO NOTICE
And the national incasso biro just say you have to pay. without want to know my explanation.

Gewenste oplossing
Cut the money off, I don\'t deserve it
:')
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:53:54 #158
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_115674225
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:45 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

:')
gevalletje Google Translate denk ik zo.
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
pi_115674311
quote:
Klacht PATHE: Dubbel perkeergeld afgeschreven
Er was wat verkeerd gegaan met de bon bij de parkeerautomaat en nu zie ik dat er dubbel is afgeschreven van mijn betaalrekening.

Gewenste oplossing
Het gaat om het bedrag van 6,60. Graag terug storten op mijn rekening
Dit ook niet kenbaar maken op dat moment, nee lekker naar huis rijden en even anoniem op je pc gaan klagen.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_115674490
quote:
Klacht PATHE: Voostelling onderbroekn na defect apparatuur

Maandag 12 juli werd de film “Snowwhite” gestopt van wegen problemen met de uitzending.Na 40 minuten werd de film afgelast.
Oplossing Pathé ” Vrijkaartje” waarmee ze bedoelen een ander kaartje dus koekje uit eigen trommel.
Bij navraag management.” Ja jammer kan gebeuren!”
Goedkope en slechte afhandeling voor mensen die minimaal 1 1/2 kwijt zijn aan niet geleverde afspraken.
Wordt bijna een dooddoener door het zaken leven”Doen of je neus bloedt”.

Gewenste oplossing
Op zijn minst hadden de betrokkenen een consumptie aan geboden moeten krijgen.Eventueel een "echte vrijkaart", of korting op een kaartje.Mensen hebben schade geleden, tijd extra kosten enzovoorts. Andere bedrijven worden gedwongen om compensatie te geven hier dus nog niet.
:?
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:33:30 #161
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115675460
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:03 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

:?
Ik zat ook echt te kijken van :? Maar ik weet het nu:
Onderbroken :D
#TeamXeDo
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:41:19 #162
13250 Lod
Sapere aude!
pi_115675782
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:33 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ik zat ook echt te kijken van :? Maar ik weet het nu:
Onderbroken :D
Niet vergeten dat ze ook nog eens minimaal 1 1/2 kwijt zijn!
Men mijde de serieuzen, want zij missen de ernst. Zij zijn zo lichtzinnig, dat zij hun mening voor de enige waarheid houden.
Godfried Bomans
http://www.privacymatters.nl/
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:03:06 #163
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115676544
quote:
5s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:41 schreef Lod het volgende:

[..]

Niet vergeten dat ze ook nog eens minimaal 1 1/2 kwijt zijn!
En schade geleden! People got hurt!
#TeamXeDo
pi_115676983
En niet vergeten dat ze bedoelen een vrijkaartje dus koekje uit eigen trommel!
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:23:32 #165
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_115677301
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 12:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
En niet vergeten dat ze bedoelen een vrijkaartje dus koekje uit eigen trommel!
Hahahah ja wat bedoeld hij dáár nou weer mee :?
pi_115677376
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 12:23 schreef toetsenbordridder het volgende:

[..]

Hahahah ja wat bedoeld hij dáár nou weer mee :?
'sigaar uit eigen doos' maar dan anders ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:26:54 #167
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_115677423
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 12:25 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

'sigaar uit eigen doos' maar dan anders ;)
Als ik het zo lees krijgen ze een vrijkaartje, maar dan geen korting of gratis een film bezoeken. Neger wat?
pi_115677915
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 12:26 schreef toetsenbordridder het volgende:

[..]

Als ik het zo lees krijgen ze een vrijkaartje, maar dan geen korting of gratis een film bezoeken. Neger wat?
Ze krijgen een vrijkaartje voor de film die is afgebroken, niet voor een film naar keuze.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115678218
Ik vind het al redelijk dat een bioscoop een vrijkaartje voor de film geeft. Waarom verwachten mensen tegenwoordig miljoenenbedragen zodra er iets misgaat. :')
pi_115678678
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 12:42 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ze krijgen een vrijkaartje voor de film die is afgebroken, niet voor een film naar keuze.
Ze kregen dus iets waar ze al voor hadden betaald. En als je gebruik maakt van je 'vrijkaartje' heb je wel weer de kosten van parkeren enzo. Ik denk dat hij daar compensatie voor had verwacht.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_115682025
Erg onsamenhangende klacht is het gewoon :P.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_115682699
quote:
Klacht T-Mobile: FTMSC Mobiele Betaling
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over T-Mobile
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden T-Mobile
Lezers van deze klacht: 39

Ongewenste rekening van FTMSC Mobiele Betaling 28-7-2012 van 2 keer 3,78 euro gekregen totaal 7,56 euro.
ik heb geen abonoment afgesloten met FTMSC en heb onterecht deze rekening gekregen.
na enig zoekwerk via google blijkt dit een sex-site te zijn waarover al diverse klachten de ronde doen.
Gewenste oplossing

Geld terug storten en false abonoment opzeggen. En laten blokkeren door T-Mobile
Zeker zomaar opeens dit krijgen en zelf niks gedaan hebben, jaja :P
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:58:01 #173
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115682813
quote:
Vandaag, 15 augustus 2012,stond een leuke reis gepland en koos ik voor een ontspannen reis via NS Leiden Centraal. Rond 10:20u. moest ik nodig naar toilet, ik moest opschieten want had ook nog haast…dus kijk in mijn portemonnee …oef gelukkig nog Eur.0,50 cent. Nou hebben ze in Leiden zo’n mooi modern en fraai uitziend toilet, bij de ingang staat een apparaat daar gooi je Eur.0,50 cent in en voila..je kan naar toilet. Alleen vandaag mocht ik niet naar binnen….reden : Ik was in het bezit van 2 Eur.0,20 munten en 2 Eur.0,05 munten. Ik vraag eerst nog aan de jongedame van het toilet…” Neemt het apparaat ook Eur.0,05 munten” waarop ik het antwoord “nee” kreeg. Vervolgens vraag ik haar netjes of ze dan even kan wisselen en ze zegt tegen me…”nee ik kan niet wisselen” Dus ik zeg tegen haar, “ok…dan geef ik je het muntgeld zo wel en kan je me zo even binnenlaten” Mijn mond viel open bij haar antwoord ” nee dat kan ik niet, want ik mag geen Eur.0,05 munten aannemen” Ze zei gewoon NEE !!??? Hallo !!! ik moet reizen, moet nodig naar toilet !! nogmaals gevraagd, maar nee hoor madame bleef bij haar besluit. Toen werd ik boos…Service van niks nakkes nada !!!! Ik heb haar toen om haar naam gevraagd, want vertelde haar dat ik hier echt een klacht over in ga dienen. Maar het interesseerde haar niet en haar naam geven deed ze niet..dus toen op een hollen gezet naar de ticketbalie…tuurlijk er stond een rijtje…even wachten…tik tik tik…de tijd gaat door…Hallo !!ik moet reizen !? maar ja als je nodig moet, dan moet je…dus situatie uitgelegd, krijg mijn Eur.0,50 munt en hops…op een holletje terug naar toilet. Mevrouw staat rustig te dweilen, er komt geen boe of bah uit…. ok eindelijk…naar toilet… Ik heb haar toen ik klaar was nog wel even duidelijk gemaakt dat ik echt een klacht in ga dienen, dat dit echt niet kan…maar ze reageerde gewoon niet. Ik vind dat dit echt schandalig is om mensen te weigeren, omdat er 2 munten van Eur.0,05 bij zitten…VOLGENS MIJ EEN LEGAAL BETAALMIDDEL….daar schijnbaar niet ! bovendien staat er geen bordje waarop je geattendeerd wordt dat betaling met Eur.0,05 munten niet wordt geaccepteerd !!! Ben boos, omdat het hier totaal geen begrip was, en van service totaal geen sprake is ! Volgens mij snapt dit madameke het niet helemaal. Maar goed…niet alleen voor mij, maar stel je staat daar met een klein kindje of er staat een bejaarde of of of….mogen die mensen dan ook maar gewoon weggestuurd worden ? Te gek voor woorden…en leuk verhaal om op facebook te zetten dacht ik nog en wie weet doe ik dat nog wel ook.

Gewenste oplossing
Deze dame hoort niet thuis in deze omgeving !! Totaal geen empatisch vermogen of zoekend naar een oplossing...Wat mij betreft ctr-alt-delete met deze dame, maar dat is mijn mening. Ik vind dat hier op zijn minst een excuus mag worden geboden en dat in gevallen zoals de mijne...Eur.0,05 munten wel aangenomen mogen worden. Een geste van NS zou ik wel waarderen..gezien de ergernis en het tijdverlies wat ik hierdoor heb gehad. Ik ben normaal geen zeurkous...maar dit ging me echt te ver !

Oplossing van het bedrijf
Wij hebben intern meer informatie opgevraagd bij betrokken medewerkster en komen terug op deze klacht. Tevens excuses aangeboden aan klant voor deze ervaring.
Anders ga je voor vertrek naar het toilet? Of in de trein?

Tevens: niks nakkes nada :D
#TeamXeDo
pi_115682844


[ Bericht 100% gewijzigd door Mortaxx op 13-03-2013 18:47:23 ]
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_115682947
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:58 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Anders ga je voor vertrek naar het toilet? Of in de trein?

Tevens: niks nakkes nada :D
quote:
Wat mij betreft ctr-alt-delete met deze dame
_O- _O- _O- _O- Whahahahahahaaaaaa!!!!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:27:35 #176
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115683763
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:02 schreef Fratz het volgende:

[..]


[..]

_O- _O- _O- _O- Whahahahahahaaaaaa!!!!
En: 'deze mevrouw heeft totaal geen empatisch vermogen!!!!'
We hebben het hier over een toiletjuffrouw. :D
#TeamXeDo
pi_115683784
Jezus Christus te paard, wat een oerstom volk loopt er toch rond.
pi_115683983
Geweldig die klacht van die toiletjuffrouw _O-
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:42:01 #179
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115684242
Dafuq is deze:
quote:
De ribbelchips van Ah zijn nog steeds smerig.
10 dagen geleden schreef ik een klacht maar nog steeds is er niks veranderd.
Het is zo jammer want normaal zijn het hele lekkere chips maar de laatste tijd zijn alle zakken smerig. Ook geprobeerd van verschillende productiedatums maar helaas. Ik heb al meer dan 10 zakken weg kunenn gooien

Gewenste oplossing
oplossen en wel zo snel mogelijk.
- denken dat alle zakken chips in tien dagen vervangen zijn
- vieze chips maar blijven kopen
- meer dan tien zakken weggooien en blijven kopen
- de gewenste oplossing :')
#TeamXeDo
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:43:46 #180
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115684294
quote:
JE PROEFT ALLEEN MAAR ZOUT

Gewenste oplossing
PUUR VLEES ZONDER AL DIE TOEVOEGINGEN
IK ZAL HET DOORGEVEN.
#TeamXeDo
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:46:03 #181
125058 HSG-BOMBER
Give yourself some tea and me
pi_115684376
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:58 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Anders ga je voor vertrek naar het toilet? Of in de trein?

Tevens: niks nakkes nada :D
Dat was blijkbaar geen optie. Ook al schrijft hij nogal belachelijk, ik vind het van die toiletjuffrouw ook wel vreemd.
Op vrijdag 21 juni 2013 19:18 schreef Pharkus het volgende:
Ik heb de fleshlight van je vader gedaan, ik blijf immer een jager.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:50:26 #182
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_115684557
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:43 schreef Ceviche het volgende:

[..]

IK ZAL HET DOORGEVEN.
_O- _O_

Die toiletjuffrouw ook, lig helemaal vlak hier.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:53:21 #183
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115684660
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Dat was blijkbaar geen optie. Ook al schrijft hij nogal belachelijk, ik vind het van die toiletjuffrouw ook wel vreemd.
Die vrouw krijgt waarschijnlijk de hele dag van die zeurkousen die geen muntje hebben, en dan vinden dat zij een uitzondering zijn en dat de toiletjuffrouw maar geld moet wisselen en er maar voor moet zorgen dat hij naar het toilet kan. Als ik het goed begrepen heb is het automatisch, en kan die toiletjuffrouw daar niets aan doen.
Ik heb zo'n gevoel dat zij dat uitgelegd heeft -in ieder geval gezegd heeft dat ze er niets aan kan doen- en dat die man boos blijft en het per se opgelost wil zien.
Eerder een probleem van de automaat en van die man dan van de toiletjuffrouw.
#TeamXeDo
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:57:12 #184
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115684791
Of dit een terechte klacht is of niet, ik vind het wel een grappig verhaal over koopzegels bij de jumbo:
quote:
Ik ben verdacht van oplichting. Dit i.v.m. het inleveren van koopzegels die ik lang in mijn tas had laten zitten.
Deze had ik ingeleverd met eigen naam en adres, en kreeg 5.20 euro voor twee kaarten.
Een maand later werd ik verhoord op het politie bureau, i.v.m. oplichting.
Nu blijkt dat de zegels, naar hun zeggen, vals zijn.
Deze zaak wordt nu naar off. v. justitie gestuurd!!

Gewenste oplossing
Erkenning dat de zegels niet vals zijn, of toegeven dat er valse zegels zijn verkocht.
#TeamXeDo
pi_115699945
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:58 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Anders ga je voor vertrek naar het toilet? Of in de trein?

Tevens: niks nakkes nada :D
In de trein?
Toiletten zijn tegenwoordig een schaars artikel in veel treinen. Zo schaars dat de NS al aan het uitdelen van plaszakken heeft gedacht!

En waarom een toiletjuffrouw per se een ongevoelig figuur zou moeten zijn dat volkomen onterecht geen 5 centstukken aanneemt, ontgaat mij ook.

niks, nakkes, nada vind ik wel leuk.

En Ctrl-Alt-Del ook wel. Is weer eens wat anders dan: "Ik maak je hartstikke dood!"
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:52:16 #186
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115701488
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:18 schreef Kees22 het volgende:

[..]

In de trein?
Toiletten zijn tegenwoordig een schaars artikel in veel treinen. Zo schaars dat de NS al aan het uitdelen van plaszakken heeft gedacht!

En waarom een toiletjuffrouw per se een ongevoelig figuur zou moeten zijn dat volkomen onterecht geen 5 centstukken aanneemt, ontgaat mij ook.

niks, nakkes, nada vind ik wel leuk.

En Ctrl-Alt-Del ook wel. Is weer eens wat anders dan: "Ik maak je hartstikke dood!"
Ik ga niet zo vaak met de trein, maar afgezien van sprinters van dat toch wel mee?
#TeamXeDo
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:56:35 #187
151340 Casino.Bob
level 100 paladin
pi_115701660
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:57 schreef Ceviche het volgende:
Of dit een terechte klacht is of niet, ik vind het wel een grappig verhaal over koopzegels bij de jumbo:

[..]

Dat dit kan in Nederland!
anders steek je gewoon even je tong erin
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 00:07:21 #188
211554 BlueMage
Pittige Zevertante
pi_115702022
_O- Die toiletjuffrouwen zijn dan ook vaak echt vervelende trutten maar om je nou zo druk te maken over iets wat waarschijnlijk sneller opgelost was geweest als ie gelijk bij de ticketbalie had gewisseld, tsja. :')

quote:
Klacht KPN Internet: lastiggevallen
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over KPN Internet
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden KPN Internet
Lezers van deze klacht: 31

Hallo.
Wij worden om het half uur lastiggevallen door telefoonnummer 067364444400
Zou u hier aub iets aan willen doen.
Gewenste oplossing

Stoppen met bellen door dit nummer
Nou wie gaat dit even oplossen? :D
pi_115702439
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:52 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ik ga niet zo vaak met de trein, maar afgezien van sprinters van dat toch wel mee?
Ik ben ook al een tijd niet meer met de trein geweest, maar er zijn steeds meer sprinters en, gezien de verdere opbouw van het verhaal, denk ik dat hij slim genoeg was om in de trein te gaan als hij dat nodig vond.
Maar dan nog blijft het een botte doos.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_115702873
quote:
Klacht Parkeren: Bewoners/bezoekers parkeren altijd op twee parkeervakken in mijn straat

In mijn straat, westduelstraat te Rotterdam, parkeren de bewoners altijd op twee parkeervakken. Hierdoor is er heel vaak een tekort aan parkeervakken terwijl die er wel zijn. Ik zie heel vaak dat iemand parkeert en niet kijkt hoe hij parkeert en zijn auto zo laat staan. Terwijl de vak groot genoeg is om er goed in te parkeren. Hierdoor parkeren heel veel mensen verkeerd en gaat de helft van de plekken verloren. Dit frustreert mij heel erg omdat ik niet kan begrijpen dat men niet tussen de lijnen parkeert zoals dat hoort! Soms moet ik 10 rondjes rijden om een plek te vinden om te parkeren terwijl er gewoon 5 plekken in de straat zijn.

Gewenste oplossing
Ik vind dat stadstoezicht of anderen die hierover gaan in de straat komen kijken en de foutparkeerders een boete geven voor het asociaal parkeren. Dit moet voor een lange tijd gebeuren zodat dit asociale gedrag afgeleerd wordt en men normaal gaat parkeren.
Heel vervelend meneer, ik zou het ook niet leuk vinden om eerst 10! rondjes te moeten rijden voor een parkeerplek.

Maar uw buren aanspreken is natuurlijk geen optie, nee ik typ lekker vanuit mijn zolderkamertje mijn klacht en laat de stadstoezicht het maar oplossen. Ik ga zeker niet naar de buren toe, dat vind ik eng.
pi_115703287
quote:
Klacht Politie: Politie Helicopter Overlast & Privacy schending &

Er vliegt een politie helicopter vaak midden in de nacht van 2 uur, avond en middag boven mij huis uren lang ik kan niet slapen en ik durfde niet eens kleding aan te doen in me kamer toen ik van de douche kam die politie mensen luren de hele tijd in de Heli. me huis staat in barendrecht carnisselande en me werk is in rotterdam centrum waar ook al een helicopter vliegt als ik naar werk ga ik hoor de heli geluid dan begin ik al te stressen omdat ik slaap te kort heb gekregen . steeds weer het zelfde!

Gewenste oplossing
Juridische Maatregelen, Stoppen met vliegen zonder melding en niet in andere mensen de huizen gaan kijken via de lucht zonder melding, Bazooka, politie mag niet boven de wet staan ,handelen en of veranderen.
Speciaal voor u gaan we het voortaan melden, kunnen de daders ontsnappen en kunt u weer veilig verder slapen.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 00:49:01 #192
211554 BlueMage
Pittige Zevertante
pi_115703511
quote:
Klacht General Logistics Systems (GLS): General Logistics Systems (GLS), Klacht voor maar 5 dagen vasthouden pakket
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over General Logistics Systems (GLS)
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden General Logistics Systems (GLS)
Lezers van deze klacht: 23

Hallo,
ik ben een beetje boos. Er word op 09/08/2012 door jullie aan mij een pakketje aangeboden, alleen ben ik niet thuis. Want ik ben namelijk op vakantie, zoals heel veel mensen weten is het in de maanden juli en augustus vakantietijd. Nu kom ik donderdag avond 16/08/2012 thuis en ziet het briefje liggen. Ik moet binnen 5 werkdagen reageren. Ik kijk op de computer en zie dat het pakketje is terug gestuurd. Ik bellen zeg de dame aan de lijn dat is uw probleem neem maar contact op met de verzender om het pakketje opnieuw te versturen. Ik ga dit doen en vraag gelijk of deze afzender nooit meer met jullie zaken wil doen. Dit is wat er bij Postnl staat ” Wanneer we een pakket niet bij u kunnen afleveren op dinsdag tot en met vrijdag, bieden we het standaard aan bij uw buren. Als dat ook niet lukt, biedt PostNL het pakket een tweede keer bij u aan. Wanneer u en de buren ook bij de tweede aanbieding niet thuis zijn, vindt u een bericht in uw brievenbus. Daarop staat waar u het pakket binnen 3 weken kunt afhalen” wat is dit een geweldige service. Buiten dat ik voor het bellen een 1 euro kwijt ben en mijn gespreks kosten met mijn mobiel moet ik nu ook opnieuw verzendkosten betalen. Nauw GLS heel erg bedankt voor de goede service, NOT!!. Gr.
Gewenste oplossing

Dat ze het alsnog bezorgen, gratis. Ook het personeel van de telefoondienst mogen wel hun excusses aanbieden. Wat een v.....kens zijn dat.
Weer die typische klacht.nl schrijfstijl inclusief "excusses". ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Mortaxx op 13-03-2013 18:48:33 ]
pi_115703548
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 00:49 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Weer die typische klacht.nl schrijfstijl inclusief "excusses". ^O^
En dan de voorwaarden van PostNL erbij halen. :D
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 00:55:15 #194
211554 BlueMage
Pittige Zevertante
pi_115703667
quote:
Klacht PostNL: verkeerde post
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over PostNL
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden PostNL
Lezers van deze klacht: 78

Vanaf 1978 heb ik een probleem met de post bezorging
Bezorgers kunnen niet deze twee straten uit elkaar houden
Mijn post krijg ik niet terug
Gewenste oplossing

Dat ik mijn post krijg
Tsja en toen hadden ze nog geen klacht.nl. Nu wordt het vast en zeker opgelost! ^O^

Oh ik zie trouwens dat Post.nl niet reageert op klachten geplaatst op klacht.nl. (heel verstandig :P )

quote:
PostNL Webcare reageerde op augustus 15th, 2012 at 14:49

Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Wij reageren echter niet op klachten op deze website. U kunt hiervoor het best contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via http://www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/
pi_115703700
Ik hoop dat ze de post uit 1978 nog kunnen terugvinden. :')
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 01:01:06 #196
211554 BlueMage
Pittige Zevertante
pi_115703837
quote:
Klacht Albert Heijn: Defecte smarthphone
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 23

29-06-2012 Nieuwe Alcetal Smartphone aangeschaft
Na 1 week defect
Opgestuurd via AH naar Solid Vision
Geen communicatie mogelijk via AH, alleen via Solid Vision
Solid Vision meld toestel heeft kinderziektes wacht op soft ware
03-08-2012 toestel komt eindelijk terug van Solid Vision met dezelfde storing.
Kontact met AH zelfde procedure, tot 14-08-2012 geen reactie, gebeld naar AH, Solid Vision neemt kontact op met de mededeling Sim Kaart reader defect.
Ik heb aangegeven niet met Solid Vision te communiceren, tenslotte is het toestel aangeschaft bij AH.
15-08-2012 E-Mai van AH met nieuw kontact no: met de melding dat zij het betreuren dat ik niet met de reparatie akkoord ga.
15-8-2012 terugkoppeling naar AH met de mededeling dat ik niet wenst te communiceren met Solid Vision en weinig vertrouwen heb in de handelswijze van AH, en ik graag in aanmerking komt voor vergoeding van mijn aankoopbedrag.
17-8-2012 kontact met AH, doordat er iedere keer een ander aanspreekpunt is het zeer moeilijk communiceren met de AH klantenservice, zij geven aan dat er geen andere ingang is.Resumé: Ik zit vanaf 10-07-2012 zonder telefoon.
Gewenste oplossing

Vergoeding + claim zonder telefoon van de AH organisatie
Uhm als ik het zo lees is deze meneer 'n oplossing aangeboden (reparatie door Solid Vision) maar aangezien hij dat niet wil, wil ie maar gelijk een vergoeding ofzo? Dit is toch niet te volgen voor 'n helpdeskmedewerker? :')
pi_115706601
quote:
we gaan met 3 kinderen naar slagharen
er zijn daar 8 kassa’s waarvan er 3 open zijn
we moesten hier anderhalf uur in de rij staan wachten
ze weten toch dat het vakantie periode is en dat het druk zal zijn en dan doen ze maar 3 kassa’s open waardoor je lekker anderhalf uur in een rij moet staan om binnen te komen

Gewenste oplossing
ik zou tevreden zijn met nieuwe entree kaarten voor 5 personen
Wat is de reden voor vijf nieuwe kaarten? Heeft deze vrouw daarna de hele dag niet meer kunnen genieten van het park? :')

quote:
Klacht Slagharen: 2 rechtse laarzen gekocht en nu niemand te bereiken
Ik heb afgelopen zondag een paar westernlaarzen gekocht van 100 euro Bij thuiskomst bleken er 2 rechtse laarzen in te zitten. Nu 2 keer gebeld en niemand aanwezig die me kan helpen.. Er is 1 persoon die erover gaat en dat is de winkelmanager hoe belachelijk is dat.. Die meneer loopt dus ook in het park rond en is dus haast niet te bereiken. Ik ben zooooo booooos dat er nu niemand is die mij verder kan helpen en ik met 2 rechtse laarzen zit van 100 euro!!!!

Gewenste oplossing
Ik wil mijn laarzen graag binnen 24 uur hier compleet thuis hebben. Mochten jullie mij tegoed willen komen heb ik laarzenriempjes gezien van 15 euro doe die er dan maar bij waren maar 1 soort.
:D _O-
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 07:53:55 #198
66904 KingLysandus
Beef Wellington
pi_115707395
Sommige mensen zouden gewoon een internetverbod moeten krijgen.
Does your dwarf shy away from the Deep Roads?
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 12:28:17 #199
222680 x-Lily
iks streepje lai lie
pi_115711521
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 07:53 schreef KingLysandus het volgende:
Sommige mensen zouden gewoon een internetverbod moeten krijgen.
Voeg me toe op ping
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 12:48:57 #200
328973 Krekkie2
you only live once
pi_115712069
quote:
Onlangs weer een paar pakjes shag gekocht, Pall Mall van fa Niemeyer. Tot mijn verbazing zat er een “boomstam” in.
Deze is 8 cm lang en meer dan 0,6 cm dik.

Gewenste oplossing
vergoeding van het pakje zou passend zijn.
:')

quote:
ik heb een paar weken geleden een klacht ingediend dat er een beestje in me pakje zat ik ben me rot geschrokken toen hij er met en sigaret eruit kwam op mijn hand ik heb dat door gegeven aan jullie maar geen reactie gekregen had ik niet verwacht

Gewenste oplossing
in iedere geval dat jullie wat laten horen of dat vaker gebeurt en nieuwe sigaretten want de mijne heb in weg kunnen gooien hoop dat ik er nu wel iets te horen krijg gr janny

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')