abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_115059044


Deel 5 alweer van het klachtentopic over klachten op klacht.nl

Vorige topics uit de reeks:
KLB / Mensen op klacht.nl
KLB / Mensen op klacht.nl #2
KLB / Mensen op klacht.nl #3
KLB / Mensen op klacht.nl #4

Enkele pareltjes uit de vorige topics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klagen op zo'n site in plaats van bij het bedrijf zelf gaat echt helpen ja.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mortaxx op 13-03-2013 18:33:01 ]
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_115059278
Ria Roubos. _O_
pi_115059488
Volgens mij is degene die de site www.speld.nl heeft, ook de eigenaar van deze site.
Je kan die klachten die er staan toch niet echt serieus nemen.
Ik zie het dus meer als vermaak op een moment dat ik me verveel en even wil lachen.
pi_115059522
Voordat mijn briljante klacht verdwijnt :)
quote:
Klacht Melden Webteam
Lezers van deze klacht: 47
ik ben ruim een jaar mee bezig om nog 1 site van google zoekmachine te verwijderen. maar het lukt me niet om die site die te verwijderen uit google zoekmachine. ik zal echt willen vragen om die website te willen verwijderen. http://.nl/ dit is de link.

Gewenste oplossing
als dit opgelost word en verwijdert uit google zoekmachine dan ben ik echt super tevreden ben nu al ruim mee bezig om dit site te verwijderen. dus elke dag hoop ik dat dit verwijdert word omdat ik geen sexwerk meer doe.


[ Bericht 4% gewijzigd door Mortaxx op 13-03-2013 18:33:58 ]
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 17:30:20 #5
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_115059888
quote:
Klacht Bart Smit: niet tevreden

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Bart Smit
Lezers van deze klacht: 37
Ik ben niet tevreden over dit apparaat erg iritant hapert veelvuldig

Gewenste oplossing
Zou graag mijn geld terug hebben
Over welk apparaat het gaat staat er dan weer niet.... :')
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 17:31:29 #6
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115059918
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 17:30 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

Over welk apparaat het gaat staat er dan weer niet.... :')
Over de bart smit. Nooit een kopen dus.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 17:33:27 #7
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_115059983
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 17:31 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Over de bart smit. Nooit een kopen dus.
Ik zal het onthouden.
pi_115060971
De hele reeks gelezen, wat een stel prachttopics zeg O+
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 18:23:58 #9
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_115061672
Wat een volk :')
Paardelul !!!
pi_115062457
quote:
Klacht Telegraaf: de ouderen moeten maar hun huis verkopen om de zorg te betalen zei een hoog leraar
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Telegraaf
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Telegraaf
Lezers van deze klacht: 51

mijn reaktie hier op was, dat de meeste studies betaald worden door de gemeenschap en dat die (oud) studenten nu een salaris hebben boven een 100000,00 en een villa,die hun niet hoeven te verkopen om hun zorg te betalen,ik vind dat er maar gratis zorg moet komen voor die oudere mensen die hun studie betaald hebben.
Gewenste oplossing

plaats mijn reaktie ik heb niet gevloekt of wat dan ook, zijn jullie bang dat ik slapende honden wakker maak,de waarheid is hard
http://www.klacht.nl/de-t(...)zei-een-hoog-leraar/
Wat? :')

Stuur dan een lezersbrief, achterlijke. |:(

[ Bericht 0% gewijzigd door Mortaxx op 13-03-2013 18:34:25 ]
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 18:48:53 #11
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_115062614
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 18:45 schreef pagadder het volgende:

[..]

Wat? :')

Stuur dan een lezersbrief, achterlijke. |:(
Schrijf dan helemaal geen brief.
¤100.000,- euro? Per maand, per jaar, bruto/netto? Wat een achterlijkheid, erg jammer dit. :<
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_115065133
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 18:45 schreef pagadder het volgende:

[..]

Wat? :')

Stuur dan een lezersbrief, achterlijke. |:(
terwijl de oudere juist het grootste probleem zijn waar nl ten onder aan gaat finnancieel gezien
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 20:11:57 #13
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115065871
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:54 schreef Gulmez het volgende:

[..]

terwijl de oudere juist het grootste probleem zijn waar nl ten onder aan gaat finnancieel gezien
Waar Nederland aan ten onder gaat zijn de mensen die 'financieel' niet kunnen spellen.
pi_115066058
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:11 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Waar Nederland aan ten onder gaat zijn de mensen die 'financieel' niet kunnen spellen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_115067589
Ik werk bij een klantenservice en ik krijg dit soort mensen dagelijks aan de telefoon :') Ze bestaan echt! Maar toch vind ik het grappiger om erover te lezen dan om ze te woord te staan (vaak schreeuwen ze erg en komen ze met een complot theorie die ze in de Telegraaf hebben gelezen :') ).
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 20:49:02 #16
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115067768
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:45 schreef Elvi het volgende:
Ik werk bij een klantenservice en ik krijg dit soort mensen dagelijks aan de telefoon :') Ze bestaan echt! Maar toch vind ik het grappiger om erover te lezen dan om ze te woord te staan (vaak schreeuwen ze erg en komen ze met een complot theorie die ze in de Telegraaf hebben gelezen :') ).
Hehe, ik zie het helemaal voor me :D
Ik werk zelf in een drogisterij, en sommige mensen zijn echt te dom om te poepen. Niet allemaal, maar wel teveel.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 22:14:56 #17
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115072265
Wat is deze, een klacht over klacht.nl:

quote:
Heel leuk idee dit maar de eerste zin die ik lees op jullie website is fout geschreven.
Er staat: “SchudT bedrijven wakker!”
Leuk streven maar die “T” hoort er niet bij.
Het moet zijn: “Schud bedrijven wakker!”

Zo.. Schud ik jullie even wakker!

Groet!

Oplossing van het bedrijf
Beste Markus,Bedankt voor de suggestie, maar je kunt zowel "Schud bedrijven wakker" als "Schudt bedrijven wakker" gebruiken, afhankelijk vanuit welke persoon je de uitspraak wilt doen. Vanuit de gebiedende wijs, als een oproep aan onze bezoeker, zou het "Schud bedrijven wakker" zijn, zoals jij suggereert (anders gezegd: 'Maak bedrijven wakker')De tekst is echter bedoeld vanuit QQLQ zelf 'Schudt bedrijven wakker', als in 'wij schudden bedrijven wakker' (anders gezegd : 'Maakt bedrijven wakker'). In dat laatste geval eindigt 'schudt' dus op een 't'.Bedankt voor de tip in ieder geval! Groet,Redactie QQLQ.nl
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 22:31:19 #18
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115073215
Nog eentje dan, maar kan iemand deze aan mij uitleggen?
quote:
Wij zijn gisteren met vrienden naar Wicked geweest. We zaten op de 1e rij direct voor het podium terwijl het 1e rangskaartjes waren. We keken recht tegen het podium aan. We vinden deze plaatsen echt niet het geld van 1e rangskaartjes waard. Naar onze mening waren het 3e rangs plaatsen. We hebben veel geld uitgegeven maar niet naar behoren gezeten.

Gewenste oplossing
een tegenmoetkoming in welke vorm dan ook.
Dus ze hadden kaarten voor de eerste rij en toen zaten ze daar en toen beval het niet? Dat weet je toch van tevoren? In de bioscoop ga je toch ook niet helemaal vooraan zitten?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 22:33:59 #19
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_115073370
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 17:20 schreef Ceased2Be het volgende:
Voordat mijn briljante klacht verdwijnt :)

[..]

:r :|W -O-
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_115091331
Zonde dat dit deel van de reeks niet zo goed loopt
pi_115133565
quote:
Klacht Tele2: Tele 2 mobiel: PAS OP, u kunt NIET BELLEN / SMS-en in buitenland!!!
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Tele2
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Tele2
Lezers van deze klacht: 1

We zegden onze vaste telefoon (en internet) van TELE 2 op (en waren dus al lang en breed klant bij Tele2!) en verwisselden die voor TELE 2 MOBIEL sim-only contract begin maart ’12.
In meivakantie tot mijn SCHRIK geconstateerd dat ik NIET KAN SMS-en EN BELLEN in Belgie/ Duitsland… Zélfs niet eens naar de klantenservice van Tele2!
Schrikken dus en weg vakantiegevoel en in plaats daarvan FRUSTRATIE en moeizaam zoeken naar mogelijkheid om thuisfront gerust te stellen dat alles is OK, maar ik kan jullie niet sms-en of bellen. Thuis heeft mijn vrouw dus Tele 2 gebeld (4x op 3 dagen…”Al onze medewerkers zijn in gesprek, een ogenblik geduld a.u.b.”) en 75,- overgeboekt want (alleen) dan zou mijn mobiel GE-DE-BLOKKEERD kunnen worden. Zes (6!) keer “betalingsbewijs” opnieuw gemaild, maar nee,de KLANTENSERVICE TELE2 kan die niet terugvinden. Nee mevrouw “EEN BETALINGSVERWERKING DUURT 3 TOT 5 DAGEN…” “Nee, ik kan u niet met een chef doorverbinden…” “Nee, ik kan niet nakijken dat u al langer bij Tele 2 klant bent geweest want u heeft uw contract vaste telefoon en internetcontract al opgezegd” De computers van TELE 2 kunnnen niet erg veel zoals nog vaker zou blijken…

Bij terugkomst natuurlijk gebeld want we hadden ook geen bevestiging ontvangen van de betaalde 75,- “borg”. Ook heb ik nog geen enkele factuur ontvangen terwijl ik dus al 2 maanden bij Tele 2 zit. Klantenservice: “Nee, omdat u zo’n laag verbruik heeft (300 min./sms per maand) krijgt u 1x in de 3 (drie!) máánden een factuur van ons…” Dus dan duurt het een HALF JAAR ipv. 2 maanden voordat de 2 facturen betaald zijn en TELE 2 de buitenlandblokkade pas opheft?!?! “Ja meneer, dat klopt. Maar het is nu OK hoor, nu kunt u bellen en sms-en in het buitenland.”
Zucht, nou dat was bepaald onprettig, maar goed, dat ligt dus nu achter ons.

Tot mijn grote VERBIJSTERING en FRUSTRATIE blijkt echter wanneer ik onlangs weer in Frankrijk ben dat ik NOG STEEDS niet kan bellen of sms-en…?!?!
Opnieuw dus moeizaam zoeken naar waar kan ik – naar het buitenland – bellen: hotel, restaurant, postkantoor: Nee, kunnen we u niet aan helpen… Uiteindelijk blijkt een telefooncel verdomd nog te werken ook op een nederlandse pinpas.
Thuisfront gerust gesteld, klantenservice TELE 2 gebeld: “Goh wat vervelend voor u, heeft u een 1 voor uw pincode getoetst?” Ja mevrouw, verschillende malen. “Probeert u een ander netwerk eens.” Ik krijg telkens de melding “BEPERKT NUMMER”.
“Nee ik kan niet op de computer zien of u nog geblokkeerd bent…”
“Nee, ik kan u ook niet doorverbinden helaas, maar ik zal het doorgeven en DAN KOMT HET BINNEN 5 (víjf!!!!) WERKDAGEN IN ORDE.
Kan ik u verder nog ergens mee..?” NEEEEEE, ik wil gewoon kunnen BELLEN!!!!!!!

Dit was vrijdag’s, dus 5 werkdagen is over een week…!!! Dan ben ik al bijna weer thuís…!
Maandagochtend opnieuw klantenservice gebeld: “ik zet u even in de wacht hoor”..
“Nee, ik kan dit niet bespoedigen, Nee, ik kan u niet doorverbinden, u spreekt met de chef, ik zei u al vijf werkdagen.” IK: er is BEGIN MEI al 75,- gestort en bevestigd dat het nu in orde is, en ik wens NU en niet over een week pas kunnen BELLENNNNN!!!!
Ik zit op de weg en kan bij pech niemand bereiken, dat is gewoon GEVAARLIJK!!!
De dame van de klantensevice VERBREEKT HET GESPREK(ma ochtend 23/7 om 9.15u)…
Pas wanneer ik alweer thuis ben en dus opnieuw 10 DAGEN LANG NIET HEB KUNNEN BELLEN / SMS-en krijg ik OP 31 JULI ‘savonds smsje dat mijn nummer ge-de-blokkeerd is. Dat is dan 5 (víjf…!) maanden nadat ik me bij Tele 2 mobiel heb aangemeld en 3 (dríe) maanden nadat we 75,- hebben gestort….
Overigens ook geen facturen ontvangen nóch een bevestiging van de gestorte 75,- borg (die dus voor niets is geweest).

Met “KIES VOOR MAXIMALE VRIJHEID” lókt TELE 2 op zijn site zijn klanten, maar zodra u daar ingetrapt bent BEHANDELT TELE 2 u alsof u een POTENTIELE WANBETALER bent en trakteert ú op een WANPRESTATIE!
Nergens op de site wordt u hierop gewezen. Dat blijkt pas in de welkomstfolfder en dan nog LIJKT de buitenlandblokkade beperkt te blijven tot 2 maanden (“2 facturen”). Maar met maar 1 factuur per 3 maanden kan dit u dus in werkelijkheid EEN HALF JAAR LANG overkomen!!!!!

Dat verstaat TELE 2 mobiel dus onder klanten”SERVICE” en “maximale vrijheid”…
Wélkom bij Tele 2 mobiel…!
Gewenste oplossing

Ik wens een vergoeding voor de gemaakte kosten die ik in het buitenland heb moeten maken plús een schadevergoeding voor het twee maal (!) bedorven vakantiegenot doordat ik vrouw en kind niet kon sms-en of bellen.Ook ben ik van mening dat TELE 2 vóór het afsluiten van een mobiel contract duidelijke informatie op zijn site moet plaatsen waarin gewezen wordt op het BLOKKEREN van gesprekken en sms-en in het buitenland.
Het te pas en te onpas gebruik maken van HOOFDLETTERS is ook een terugkerend fenomeen op klacht.nl.
  zondag 5 augustus 2012 @ 13:06:19 #22
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115133852
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:56 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Het te pas en te onpas gebruik maken van HOOFDLETTERS is ook een terugkerend fenomeen op klacht.nl.
Dat is zeker waar, maar er zijn er ook genoeg geen idee hebben waar komma's en punten op een toetsenbord zit.

Terechte klacht overigens.
pi_115134023
Goh, ik verbaas me wel dat we het premobiel tijdperk overleefd hebben. Met pech aan de kant van de weg staan is dus al gevaarlijk. Hoe bedenk je het. Wn het verpest het vakantiegenot? Wat een treurigheid. Ik vond het vroeger veel leuker, moest je op zoek naar muntjes telefoon waar onder het bellen continue geld bij moest. Koste fortuinen, dus na 1 telefoontje aan het thuisfront had je de rest van de vakantie telefoonvrij :)
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  FOK!fotograaf zondag 5 augustus 2012 @ 13:11:48 #24
13368 NiGeLaToR
pi_115134058
Ik word een beetje verdrietig van dit topic sinds het moment dat ik me realiseerde dat al deze mensen mogen stemmen :( Misschien moet ik daar maar een klacht over gaan indienen met heel veel hoofdletters en eisen ijsen eizen ijschen eisen dat iemand dat maar eens even gaat verbieden.
  zondag 5 augustus 2012 @ 13:46:57 #25
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115135361
quote:
hallo ik hoop dat u of jullie mij kunnen helpen
mijn ouders krijgen meer dan ik de moeder van de 2 kinderen b.v. de kinderen gaan 3weken naar opa en oma en naar mij mag de dochter 2x een kort weekend komen en me zoon maar 1 keer in de vakantie
wat ken ik hieraan doen
mijn ouders worden naar advies gevraagd en gehoort meer dan ik de de moeder

Gewenste oplossing
me dochter thuis als ze 18 is en me zoontje van 15 meer voor te slapen en minder bij opa en oma
Die kinderen wonen als ik het goed begrijp dus in een instelling of pleeggezin, waarschijnlijk met een goede reden, maar die zwakzinnige moeder is het er dus niet mee eens.
Door dit soort klachten krijg ik weer vertrouwen in jeugdzorg.
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 14:37:34 #26
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  zondag 5 augustus 2012 @ 15:00:41 #27
47102 Elvi
miemkwien
pi_115138166
Er zijn wel klachten over FOK maar helaas zijn het trolls...
http://www.klacht.nl/fok-forum/
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 15:07:26 #28
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  zondag 5 augustus 2012 @ 15:10:46 #29
47102 Elvi
miemkwien
pi_115138604
quote:
Klacht Albert Heijn: Zand of grove suiker door de pindakaas.

Hierbij wil ik een boze klacht indienen voor het product van Alberheijn. Het gaat hierbij om de pindakaas light van het huismerk Albertheijn. Ik beet in mijn brood met pindakaas en het leek wel alsof ik op zand knarste! Echt niet smakelijk! Deze koop ik dus nooit meer en zal dit ook verder vertellen.

Gewenste oplossing
Dat dit niet meer voorkomt, nieuwe pot pindakaas waarbij dit niet is, geld terug of dit product niet meer verkopen!
Die drol heeft dus gewoon pindakaas crunchy gekocht :')
  zondag 5 augustus 2012 @ 15:14:33 #30
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115138786
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:10 schreef Elvi het volgende:

[..]

Die drol heeft dus gewoon pindakaas crunchy gekocht :')
:')_______!!!!
pi_115139076
quote:
Omschrijving klacht
ik ben al jaren klant van ziggo/casema,nu wil ik interaktieve tv ,eerst word hij aangeboden voor 99 euro dan word er gezegd nee u heeft al een 3 in 1 pakket hij kost 140 euro weer bellen u krijgt hem toch voor 99 euro,na 14 dagen is hij nog niet geleverd ,weer bellen dat hadden ze nooit mogen beloven ,ten einde raad een duurdere drie in een pakket genomen krijg ik een rekening van 299 euro weer gebeld sorrie u krjgt 200 euo terug ,achteraf toch weer niet u moet toch 140 euro betalen ,

Gewenste oplossing
ik wil de ontvanger voor 99 euro dat hoort bij 3 in een extra
:')

Je krijgt dat ding trouwens alleen voor 99 euro als je overstapt en dat pakket nog niet hebt.
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
  zondag 5 augustus 2012 @ 20:34:38 #32
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_115153218
Facebook klacht:
quote:
Voornaam Achternaam is pas overleden (zelfmoord gepleegd) stiefvader heeft een facebook over gemaakt terwijl die jongen niet meer leeft. Djilani heeft zijn facebook opgeheven. Hij geloofde niet meer in vrienden omdat hij heeft bij zijn vrienden hulp gevraagd, en niemand kon voor hem iets doen.
Als hij in leven zou zijn, zou hij niet leuk vinden een facebook. Dat mocht hij zelf beslissen en niet zijn boze stiefvader.
Wij willen allemaal dat het snel opgeheven wordt. Dit kan toch niet, het is onbegrijpelijk.

Gewenste oplossing
dat het snel opgeheven wordt en niet meer bestaat. die stiefvader is zelf een patient. Ik weet dat djilani in lelystad heeft gewoond, adres is bij ons niet bekend.PS Ik wil dat het geheim blijft. en moet ook geheim blijven, want die stiefvader is gevaarlijk. dank u voor u begrip
Triest verhaal.. Maar sommige mensen :')
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  zondag 5 augustus 2012 @ 20:42:26 #33
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_115153661
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  zondag 5 augustus 2012 @ 20:55:36 #34
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115154580
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:42 schreef TimKuik het volgende:
Mijn buurman maakte mij attent dat op mijn facebook een berichtje van Gelrenieuws als ‘leuk’ was geactiveerd.De inhoud van het berichtje is helemaal niet leuk! Ik vind het zelfs het heel erg vervelend en vraag me af hoe dit heeft kunnen gebeuren!

Gewenste oplossing
Dat als je de knop \"leuk\" indrukt een contole vraag komt of je het zeker weet! Zeker op een website als Gelrenieuws.nl dit gaat namelijk over inbraken en ongelukken!
Just in case deze klacht ooit eraf wordt gehaald, dan kunnen we hem nog lezen ;)
  zondag 5 augustus 2012 @ 20:59:21 #35
379773 marceltje10
facking nurderig
pi_115154817
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:56 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Het te pas en te onpas gebruik maken van HOOFDLETTERS is ook een terugkerend fenomeen op klacht.nl.
[IMG]http://mag.racked.eu/cima(...)craft+server/mca.png[/IMG]
binnekort meer info,=te lui om te css'en dus gebruikt wordpress
pi_115170275
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:11 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ik word een beetje verdrietig van dit topic sinds het moment dat ik me realiseerde dat al deze mensen mogen stemmen :( Misschien moet ik daar maar een klacht over gaan indienen met heel veel hoofdletters en eisen ijsen eizen ijschen eisen dat iemand dat maar eens even gaat verbieden.
Ja, die mensen mogen stemmen. Omdat zij ook burgers zijn van dit land en gelijk zijn aan jou.
Als je zo intelligent bent als je door je post suggereert, kijk dan maar eens naar de grondwet.
Iedereen heeft gelijke rechten.
Wat niet wil zeggen, dat iedereen maar zijn/haar zin moet krijgen.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  FOK!fotograaf maandag 6 augustus 2012 @ 21:41:45 #37
13368 NiGeLaToR
pi_115208013
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 01:29 schreef Kees22 het volgende:

Ja, die mensen mogen stemmen. Omdat zij ook burgers zijn van dit land en gelijk zijn aan jou.
Als je zo intelligent bent als je door je post suggereert, kijk dan maar eens naar de grondwet.
Grapje kan ook al niet meer dus? :+ Ben me er van bewust dat iedereen - met iq van fruitvlieg tot Einstein - mag stemmen, met alle gevolgen van dien :7

quote:
Iedereen heeft gelijke rechten.
Wat niet wil zeggen, dat iedereen maar zijn/haar zin moet krijgen.
Gelijke rechten hebben we wellicht, gelijke plichten in ieder geval niet ;)
pi_115209888
quote:
Klacht facebook: stiefvader facebook gemaakt over zijn dode stiefzoon

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden facebook
Lezers van deze klacht: 51
D. is pas overleden (zelfmoord gepleegd) stiefvader heeft een facebook over gemaakt terwijl die jongen niet meer leeft. Djilani heeft zijn facebook opgeheven. Hij geloofde niet meer in vrienden omdat hij heeft bij zijn vrienden hulp gevraagd, en niemand kon voor hem iets doen.
Als hij in leven zou zijn, zou hij niet leuk vinden een facebook. Dat mocht hij zelf beslissen en niet zijn boze stiefvader.
Wij willen allemaal dat het snel opgeheven wordt. Dit kan toch niet, het is onbegrijpelijk.

Gewenste oplossing
dat het snel opgeheven wordt en niet meer bestaat. die stiefvader is zelf een patient. Ik weet dat d. in lelystad heeft gewoond, adres is bij ons niet bekend.PS Ik wil dat het geheim blijft. en moet ook geheim blijven, want die stiefvader is gevaarlijk. dank u voor u begrip
Het is mij niet helemaal duidelijk. En waarom het op internet gooien als het gehei moet blijven?

[ Bericht 0% gewijzigd door Pharkus op 06-08-2012 22:16:04 ]
pi_115216260
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:10 schreef Elvi het volgende:

[..]

Die drol heeft dus gewoon pindakaas crunchy gekocht :')
De light pindakaas van AH is een beetje korrelig. Heerlijk juist. Net alsof je pindakaas met suiker eet.
----
pi_115223739
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:41 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Grapje kan ook al niet meer dus? :+ Ben me er van bewust dat iedereen - met iq van fruitvlieg tot Einstein - mag stemmen, met alle gevolgen van dien :7

[..]

Gelijke rechten hebben we wellicht, gelijke plichten in ieder geval niet ;)
Sorry. Ik zag niet dat je cynisch was.
Humor, en zeker cynisme en sarcasme, vinden geen weerklank in een laag IQ.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2012 @ 08:12:05 #41
34726 Fratz
Max
pi_115226679
Op mijn werk behandelen ook dit soort klachten en echt een hoop klachten zijn precies zoals op de klacht.nl website! Het mooiste zijn de handgeschreven brieven compleet met tekeningen enzo erbij.
Eigenlijk is het stomste dat je je verrast voelt als je een foutloos geschreven brief onder ogen krijgt en niet zo'n hopeloze tokkie prul..
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_115274328
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:41 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Grapje kan ook al niet meer dus? :+ Ben me er van bewust dat iedereen - met iq van fruitvlieg tot Einstein - mag stemmen, met alle gevolgen van dien :7

[..]

Gelijke rechten hebben we wellicht, gelijke plichten in ieder geval niet ;)
Probleem is: in dit topic wordt er zo neerbuigend gedaan over mensen met weinig vermogens, dat een grapje tussen al gemisprijs niet meer opvalt.

Ik heb zelf ook erg weinig geduld met domme mensen, maar zie ook dat dat wel erg contraproductief werkt. Ze kunnen er zelf niks aan doen. En de slimmere medemens kan dat wel.
Noblesse oblige: een meerwaarde verlicht.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  woensdag 8 augustus 2012 @ 02:56:28 #43
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_115276294
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 08:12 schreef Fratz het volgende:
Op mijn werk behandelen ook dit soort klachten en echt een hoop klachten zijn precies zoals op de klacht.nl website! Het mooiste zijn de handgeschreven brieven compleet met tekeningen enzo erbij.
Eigenlijk is het stomste dat je je verrast voelt als je een foutloos geschreven brief onder ogen krijgt en niet zo'n hopeloze tokkie prul..
Hierom zou ik nooit bij een klantenservice willen werken. Ik zou die mensen helemaal de tyfus in schelden :')
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  † In Memoriam † woensdag 8 augustus 2012 @ 08:32:57 #44
34726 Fratz
Max
pi_115277925
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 02:56 schreef Drinky het volgende:

[..]

Hierom zou ik nooit bij een klantenservice willen werken. Ik zou die mensen helemaal de tyfus in schelden :')
Gelukkig doet mijn team alles schriftelijk :P we zijn ook gestopt om gekke dingen te bewaren want het werd gewoon teveel!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_115279373
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:09 schreef Bucketlist het volgende:

[..]

Het is mij niet helemaal duidelijk. En waarom het op internet gooien als het gehei moet blijven?
Tevens Djilani :')
pi_115280635
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 01:14 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Probleem is: in dit topic wordt er zo neerbuigend gedaan over mensen met weinig vermogens, dat een grapje tussen al gemisprijs niet meer opvalt.
True - het enige wat me wel eens dwars zit is dat voor iedereen de standaard om een mening ergens over te hebben (en dus te klagen) op een ander niveau ligt. Eerst zelf nagaan wat de oorzaak van je ongerief is en bedenken welke rol een ander daar in speelt mis ik daarin en dat reflecteert in soms hilarische klachten (wat eigenlijk inderdaad in zekere zin niet bepaald grappig is).

quote:
Ik heb zelf ook erg weinig geduld met domme mensen, maar zie ook dat dat wel erg contraproductief werkt. Ze kunnen er zelf niks aan doen. En de slimmere medemens kan dat wel.
Noblesse oblige: een meerwaarde verlicht.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Njah, heb wel geduld met 'domme' mensen, voorzover ik als 'slim' bestempeld zou kunnen worden. Enige waar ik niet tegen kan is als mensen op basis van onderbuik een mening of keuze maken en dat ze zich daar nooit meer vanaf laten brengen als blijkt dat het niet klopt. Vooringenomenheid dus, dat vind ik wel dom :+ Maarja, soms neem je dan alvast aan dat 'domme' mensen vooringenomen zijn en .. ben je in ene jezelf als dom aan het bestempelen :+
pi_115281102
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 01:14 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook erg weinig geduld met domme mensen, maar zie ook dat dat wel erg contraproductief werkt. Ze kunnen er zelf niks aan doen. En de slimmere medemens kan dat wel.

Nee, je hebt domme mensen en je hebt domme mensen. Ik heb absoluut geen geduld met domme mensen (dom geboren, dom gebleven), maar mensen die gewoon iets niet kennen en daarom niet snappen hoeven niet dom te zijn, die hebben gewoon een gebrek aan kennis. En daar heb ik juist erg veel geduld mee. De eerste groep wil het ook niet snappen, de tweede groep wil het wel, maar snapt het gewoon niet.
  † In Memoriam † woensdag 8 augustus 2012 @ 12:39:43 #48
34726 Fratz
Max
pi_115284384
quote:
Klacht HEMA: brommervezekering

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden HEMA
Lezers van deze klacht: 71

ik heb met de papieren alles in gevuld te horen gehad wat de dag waarden was en zou berigt krijgen van hema ik heb zelf ma op gebeld krijg ik te horen dat het type slot niet op de brommer zat wat in de polis staat terwel ik een slot er om had die daar nogdoorgeknipt lag ik vind niet kunne dat hema het slot moet kiezen en me nu afwijs ik ga hier mee na de rechter ze hebben toen ook mijn vriendin ze brommer telkens geld de afgehaald terwel die brommer vernietigt was

Gewenste oplossing
dat ze me de dag waarden uitkeeren ik kan hier niks mee wachren voor niks papieren in vullen en opsturen kopieren overal in wageningen slaat allemaal nergens op wat ik heb moeten doen ik ben boos en wil hier na nooit meer wat met ze te maken hebben
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_115284747
quote:
Klacht Albert Heijn: LEGE VAKKEN
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 27

HET VERBAASD MIJ DAT EEN RECENT NIEUWE WINKEL EEN GEWOON ART.
ZOALS HONIG VERMICELLI EN TEVENS OOK DE SENSEO PADS NIET TE KRIJGEN ZIJN TERWIJL VERDEROP HOOGVLIET HET KEURIG VOOR ELKAAR HEEFT EN HET VEEL DRUKKER HEEFT GEEN GOEDE BEURT DUS
EN MOET IK VOORTAAN MAAR ELDERS.
Gewenste oplossing

NIET MEER TERUG GAAN TERWIJL IK ALTIJD KLANT WAS OOK IN UTRECHT EN DAT NOOIT HEB MEEGEMAAKT.
  † In Memoriam † woensdag 8 augustus 2012 @ 12:55:02 #50
34726 Fratz
Max
pi_115284963
quote:
Klacht Albert Heijn: zijn die worsten (van Lidl) wel betaald ???

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 100

heb ik gewoon mijn boodschappen gedaan, betaald en deze zaten gewoon in een mandje, ligt er een medewerker (die ik nooit heb gezien) onder mijn kinderwagen…
Dus ik denk zal wel, ben net bevallen van een tweede (vorige week), en dacht ik ga lekker naar huis. Ik zag er al tegenop maar alles ging goed.
Komt iemand bij de service afdeling vandaan 4 meter verder op en wordt mij gezegd waar ik die worsten wel niet vandaan heb ??
Ofte wel of ik niet nog wat moest afrekenen…?
Dus ik zeg dat ze van de Lidl zijn en dit kan bewijzen met een kassabon, en vervolgens pakt hij zijn tasje en loopt de winkel uit..
Nu geloofde hij het wel, ik denk dat 10.00u zijn stop tijd was ofzo..
Met een mond vol tanden ben ik nog verbijstert en besef ik dat ik word beschuldigd van diefstal..!! zonder excuus is deze man verdwenen !!
iK kom / kwam elke week in dat fililaal !!
ik vind het echt schandalig!!!!!!!!!!!!!!!!! en ik durf niet snel meer terug !!

Gewenste oplossing
ik hoop dat deze man dit te horen krijgt, en dat als hij dit nog eens doet bij een ander hij overtuigd is hiervan !!! dit was trouwens in filiaal de kopermolen in Leiden
quote:
Klacht Lidl: tuinbroek broeken shirten lidl

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lidl
Lezers van deze klacht: 214

wij kome elkar week in de super markt en hebben nooit klacht en. helaas zijn wij sind s wij zijn over gestapt naar lidl vaker last van kapote dingen. nog geen half jaar terug nog hebben mijn man ik drie kinderen allemaal gloed nieuwe shirts wit 0,79euro ps gekocht. de helft is al kapot aan t gaan. ook de tuinbreolk voor man en zoon de jonste uit december 2009 11,99 ps al aan het vergaAn. in de folder stond toch echt EXTRA STEVIG MATERIAAL

Gewenste oplossing
wij zouden hier een tegoed bon of vergoeding voor willen voor iedereen van ons gezin om minimaal nieue shirts en tuinbroeken te halen. plus een schade loos stellin want wij zijn eht heel teleurgesteld
het gek vinden dat shirts van 79 cent na een half jaar uit elkaar vallen.. :P
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_115285266
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:39 schreef Fratz het volgende:

[..]

Jezus Christus wat een Nederlands :')
Dit soort mensen moeten gewoon verplicht uit de samenleving geruimd worden, de toegevoegde waarde is echt 0,0..
pi_115285518
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:03 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Jezus Christus wat een Nederlands :')
Dit soort mensen moeten gewoon verplicht uit de samenleving geruimd worden, de toegevoegde waarde is echt 0,0..
Voor heel veel beroepen hoef je niet ontzettend goed te kunnen schrijven. Het zal je verbazen hoeveel mensen doordat ze dit niet dagelijks doen dus niet heel goed zijn in spelling/grammatica en taal. Nog los van de niet-ingeburgderde Nederlanders of kinderen van, die thuis ook geen Nederlands leren (want: dat leren ze op school).

Dus ja, tis soms beetje merkwaardig, maar ook weer niet zo vreemd. Zie je in ieder geval waar school goed voor is ;)
pi_115285573
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:49 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Ik vernam laatst dat de vermecelli van Honig slecht te verkrijgen is in alle supermarkten in verband met verplaatsing van de productie.

Meteen AH de schuld geven.
----
  † In Memoriam † woensdag 8 augustus 2012 @ 13:15:26 #54
34726 Fratz
Max
pi_115285660
quote:
Klacht Makro: opgesmoord wasmachine

Opgelost
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Makro
Lezers van deze klacht: 160

Ik heb reeds kontact oopgenomen met een technieker ze komen pas volgende week dinsdag eens kijken. Ik heb reeds terug gebeld op er daar kon geen één goed nederlans verstaan.Ik heb ook een gezin en wassen is dan wel noodzakkelijk kan er geen oplossing gezocht om vlugger een technieker te laten komen. Mijn rubber van mijn trommel is verbrand en opgesmoord het is tenslotte aangekocht 9/01/2010 dus maar zes weken oud.

Gewenste oplossing
Gelieve mij zo vlug een ander wasmachine te geven want met dit was ik niet meer.Dank u

:D

[ Bericht 0% gewijzigd door Mortaxx op 13-03-2013 18:37:00 ]
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_115286878
quote:
Ik kom met touringcar met 32 personen naar mc,donnalds.om dat gasten iets wilden eten.kom ik daar ook binnen en tot mijn stomme verbazing moet ook ik mijn 12 euro kosten aan eten en drinken zelf betalen.ik heb me nog gemeld als zijnde chauffeur.maar daar hadden ze niets mee te maken.schande.andere mc,s heeft chauffeur gratis hapje eten.dus vragen klanten in de bus weer ergens te eten, word het nooit meer mc Donnalds.

Gewenste oplossing
genoegdoenning en op zijn minst een zeer groot excusses.al maakt dat vermoedelijk kwade zin nooit meer goed.
Hij wil gratis eten omdat hij chauffeur is? :D
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_115291341
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:47 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Hij wil gratis eten omdat hij chauffeur is? :D
Merkwaardig verhaal inderdaad :')
pi_115291671
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:47 schreef wieisboos het volgende:
Hij wil gratis eten omdat hij chauffeur is? :D
Dat is toch wel heel bijzonder :o Maar ik proef een beetje dat dat 'normaal' geacht wordt door meneer, dus misschien krijgt hij idd elders altijd wel een gratis prakje. Als een soort beloning voor het binnen brengen van een bus vol mensen of zo!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_115291717
quote:
het is tenslotte aangekocht 9/01/2010 dus maar zes weken oud
_O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 8 augustus 2012 @ 15:51:00 #59
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_115292307
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:47 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Hij wil gratis eten omdat hij chauffeur is? :D
Mijn god, hoe is dat touringcarchauffeur geworden.... :')
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  woensdag 8 augustus 2012 @ 15:51:58 #60
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_115292342
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is toch wel heel bijzonder :o Maar ik proef een beetje dat dat 'normaal' geacht wordt door meneer, dus misschien krijgt hij idd elders altijd wel een gratis prakje. Als een soort beloning voor het binnen brengen van een bus vol mensen of zo!
Meneer moet niet zeuren want volgens mij kan meneer dat gewoon declareren bij zijn baas of krijgt hij daar een standaard CAO-vergoeding voor.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_115294636
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:51 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Meneer moet niet zeuren want volgens mij kan meneer dat gewoon declareren bij zijn baas of krijgt hij daar een standaard CAO-vergoeding voor.
Nou weet in niet hoe het bij touringcar's is, maar als hij de taxi/personenvervoer CAO krijgt, krijgt hij daar geen CAO vergoeding voor, en het lijkt mij niet waarschijnlijk dat de baas zo'n spontaan bezoekje vergoed..
Was bij mij in ieder geval nooit zo, terwijl ik wel eens dagen heb gemaakt van 15 uur op de taxi..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 8 augustus 2012 @ 17:08:34 #62
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_115296147
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:40 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Nou weet in niet hoe het bij touringcar's is, maar als hij de taxi/personenvervoer CAO krijgt, krijgt hij daar geen CAO vergoeding voor, en het lijkt mij niet waarschijnlijk dat de baas zo'n spontaan bezoekje vergoed..
Was bij mij in ieder geval nooit zo, terwijl ik wel eens dagen heb gemaakt van 15 uur op de taxi..
Touringcarchauffeur valt onder CAO Besloten Vervoer.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_115326580
Klacht McDonalds: VoedselvergiftigingNieuwe klachtReageren als bedrijf?
Klacht Melden McDonalds
Lezers van deze klacht: 50

We gingen drinken halen bij de mcdonalds en er zaten gewoon insecten in en vieze blokjes vuil. We hebben eventueel ook nog foto’s

Gewenste oplossingWe weten nog niet waar me zoon en dochter uit hebben gedronken dus we hebben nog geen oplossing.

EEEH? maar ze hebben wel voedselvergiftiging?
Weet wat je zegt, zeg niet wat je weet
pi_115327365
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:51 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Meneer moet niet zeuren want volgens mij kan meneer dat gewoon declareren bij zijn baas of krijgt hij daar een standaard CAO-vergoeding voor.
Het zou kunnen dat ze junkfood niet vergoeden (ivm loon in natura: je kan geen sigaretten of alcohol krijgen in ruil voor verrichte arbeid).
Het lijkt me voor de sjoof ook niet zo fijn: Zit je daar in de bus met die rotkinderen, lekker stinken doet dat ook als ze net in de mac zijn geweest, en krijg je ook nog eens enorme buikpijn en heb je 2 uur later weer honger.

Voor de werkgever is het ook investeren in een ongezonde medewerker met overgewicht en dit vraagt alleen om problemen zoals ziekteverzuim.

[ Bericht 7% gewijzigd door Croissant.fr op 09-08-2012 10:30:35 (toevoeging laatste regel) ]
pi_115329609
ik had hem ook wel kunnen vertellen dat zoiets oplichterij is , maar tommy teleshopping heeft uiteraard flink wat klachten, dat mensen daar uberhaupt bestellen

Klacht Tommy Teleshopping: Alcachofa de Laon

Klacht Melden Tommy Teleshopping
Lezers van deze klacht: 141
Geachte dames,heren,

Ik heb drie weken een klacht gedeponeerd bij u over bovengenoemd artikel, daar heb ik nog steeds geen antwoord op.
De klacht is: twee keer gebruikt en geen resultaat en wat doet Tommy Telshopping??

Gewenste oplossingIk wil gewoon 1 keer mijn geld terug.

Oplossing van het bedrijf
Daar klant alles heeft verbruikt kunnen wij geen geld terug storten, met akkoord van de klant, hebben wij hem een tegoed aangeboden van het aankoopbedrag.

Snelheid
Vriendelijkheid
Oplossing
Klacht van Rorik57, over Tommy Teleshopping, in de rubriek: Teleshopping geplaatst op 10 juli 2012
1
5.0
2012-07-10
Rorik57
Weet wat je zegt, zeg niet wat je weet
pi_115329800
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:47 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Hij wil gratis eten omdat hij chauffeur is? :D
Hij wil gratis eten omdat hij 32 klanten bij de mac aflevert. wat helemaal geen ongebruikelijke praktijken zijn in andere landen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 12:24:54 #67
338880 haan33
Studerende Boy
pi_115330878
quote:
er sitte veel autisten op de fok en hier kan mij soontje niet so goed tegen want dan wort hij ook autistiesch en dat is niet goed
Gewenste oplossing
ik eis dat alle autisten verbannen worden gr gr gerrie en een poot van de hont
lol
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_115333760
Die staat er al een tijdje op :')
pi_115333931
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 12:24 schreef haan33 het volgende:

[..]

lol
Slecht.
pi_115335453
Dat dit nu al 4 topics gevuld heeft, klacht.nl is toch wel een goede site. :')
Hallon!
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:14:43 #71
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_115340094
quote:
Klacht Burger King: super sleht alanya airport

In behandeling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Burger King
Lezers van deze klacht: 60
Zijn op 3-08-2012 bij burgerking alanya turkije wezen eten.
Echt super slecht ik mijn vrouw en twee kinderen. 2x whopper menu, 1x kipsticks kinder menu, en een dubbele whopper menu. moesten ¤ 40,00 euro betalen echt niet normaal. Zeer slecht alles was koud, hamburgers koud zonder saus sla of tomaat broodjes oud, Friet koud en slap. Niet zoals wij gewend zijn erg teleur stellend. Alles werd met cola geserveerd en moesten dit dan ok vragen of dit verranderd kon worden. Zelfs bij het kinder menu waar liptonice op de afbeelding staat werd cola in geschonken.Ik vind dit een afgang voor de Burger King dat hier niets aan gedaan word dit kan echt niet. Wij zijn niet van die mensen die altijd maar zuren. En hebben wel vaker in andere lander bij Burger King gegeten maar altijd goed nooit geen problemen maar dit was echt verschikkelijk, niet alleen voor mijn gezin maar ook ander mensen die daar hadden gegeten hadden de zelfde reactie.
Jammer Jammer Jammer

Fam

Gewenste oplossing
goed streng toezicht op dat bedrijf, geld terug of tegoed bonnen
Alsof de Turkse Burger King op klacht.nl gaat kijken :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Mortaxx op 13-03-2013 18:38:17 ]
pi_115347378
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:14 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

Alsof de Turkse Burger King op klacht.nl gaat kijken :')
En dan wel tegoedbonnen willen hebben. :')
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2012 @ 20:01:11 #73
34726 Fratz
Max
pi_115348565
quote:
Klacht Hotmail.com: ik wil hotmail i.p.v Microsoft-account
Klacht: In behandeling
In behandeling
Klacht over Hotmail.com
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Hotmail.com
Lezers van deze klacht: 117

gisteren kwam ik nog gewoon op www.hotmail.com om mijn mail te bekijken en vanmorghen wou ik er op komen en toen kwam ik ineens op Microsoft-account
waarom heb ik dat en waarom geen www.hotmail.com
Gewenste oplossing

als ik weer terecht kom bij mijn eigen email www.hotmail.com bij de Microsoft-account weet ik niet hoe en dan moet ik weer alles op nieuw maken nieuwe email adres en wachtwoorden en hoe krijg ik dan mijn post weer terug te zien die ik hal had/ krijg
en het antwoord van Microsoft :D

quote:
MicrosoftHelpt-Hotmail reageerde op augustus 2nd, 2012 at 11:35

Indien het over een nieuwe interface gaat, en u wilt graag terug, Dan kunt u via het tandwielknopje rechtsboven in de interface van Outlook een menu openen waarop u ‘Terug naar Hotmail’ kunt kiezen.
Rating: 0 (from 0 votes)

MicrosoftHelpt-Hotmail reageerde op augustus 2nd, 2012 at 11:13

Via http://www.hotmail.com zou je moeten worden doorgelinkt naar https://login.live.com/lo(...)-us&cbcxt=mai&snsc=1

U kunt daar inloggen met uw gegevens. Vervolgens heeft u bovenaan hotmail waarmee u de inhoud van postvak in kunt bekijken.
zelfs twee keer tijd aan besteed :)
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_115348652
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:35 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

En dan wel tegoedbonnen willen hebben. :')
En dan zegt BK: Kijkt u eens mensen, tegoedbonnen voor de Burger King in Alanya, geldig tot eind 2012.
De klaagbaak is een machine.
pi_115357572
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:03 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Jezus Christus wat een Nederlands :')
Dit soort mensen moeten gewoon verplicht uit de samenleving geruimd worden, de toegevoegde waarde is echt 0,0..
Lijkt me strak plan.
Wie gaat dan jouw wasmachine repareren of een stroomstoring herstellen?
Of belangrijker: je vuil ophalen of misdaden rechercheren?
TV-programma's maken, je kantoor schoonmaken?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  donderdag 9 augustus 2012 @ 23:04:12 #76
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115360525
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 22:19 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Lijkt me strak plan.
Wie gaat dan jouw wasmachine repareren of een stroomstoring herstellen?
Of belangrijker: je vuil ophalen of misdaden rechercheren?
TV-programma's maken, je kantoor schoonmaken?
Ja, Neerlandstrots, wie moet dan onze fietsen stelen?
Snackbars overvallen? Drugs dealen?
Denk daar maar eens over na :(
pi_115362999
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 23:04 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ja, Neerlandstrots, wie moet dan onze fietsen stelen?
Snackbars overvallen? Drugs dealen?
Denk daar maar eens over na :(
Oh, jij dacht dat alleen allochtonen zo slecht schrijven? Haha. Ik zeg: haha.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 00:50:35 #78
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115365774
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 23:45 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Oh, jij dacht dat alleen allochtonen zo slecht schrijven? Haha. Ik zeg: haha.
Just kidding, man.
pi_115412162
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 00:50 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Just kidding, man.
OK, dan is hij is wel leuk.
Ik ken je nog niet goed genoeg om dat in te schatten.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_115424123
quote:
Klacht Albert Heijn: winkelkarretje

heden middag vrijdag 10 aug liep ik met mijn moeder in ah xl met een lidl kar vol met ah boodschappen kwam beveiliger met een wijzend vinger dat wij niet met een lidl kar in ah mochten lopen waarop ik zei we komen toch met geld daar was hij t niet mee eens we mochten van hem gewoon niet met die kar daar binnen lopen mijn moeder was zo over haar toeren dat ze de heletijd liep te rillen ze is 74 jaar oud vinden jullie dat normaal

Gewenste oplossing
normaal gedrag en wel gewaardeerde excuses de onderste vlak vul ik in over t overige personeel
Over haar toeren omdat ze is aangesproken over een winkelwagentje. :')
pi_115431195
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 14:57 schreef Bundesrepublik het volgende:

[..]

Over haar toeren omdat ze is aangesproken over een winkelwagentje. :')
met een wijzend vinger jah! :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_115431257
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 19:18 schreef Cat22 het volgende:

[..]

met een wijzend vinger jah! :(
:o
Zij zal nooit meer boodschappen durven doen bij de AH. Ze heeft een trauma nu.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 20:41:05 #83
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115434864
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 19:18 schreef Cat22 het volgende:

[..]

met een wijzend vinger jah! :(
Hé, ze kwamen wel met geld ja!
pi_115439686
quote:
Klacht facebook: foutcode 100
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over facebook
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden facebook
Lezers van deze klacht: 40

Weken lang heb ik het spel bingo blitz gespeeld op facebook. Nu als ik het open krijg ik foutcode 100 in beeld. Mijn vrienden kunnen het spel wel spellen erg vreemd!!
Gewenste oplossing

Een oplossing zodat ik ook weer bingo blitz kan spelen
Hij heeft vrienden die een spel kunnen SPELLEN :o
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 22:23:01 #85
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115440455
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 22:11 schreef x-Lily het volgende:

[..]

Hij heeft vrienden die een spel kunnen SPELLEN :o
Spelen is zo makkelijk nog niet.
pi_115591432
quote:
Klacht Red Bull: Red Bull geeft je vleugels
Er word duidelijk en onnodig gerefereerd naar bijbelse taferelen. In deze word Jezus onderdeel van een recla,e spot. Walgelijk goedkoop.

Gewenste oplossing
Deze reclame schorsen, en niet meer uitzenden.
:')
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_115591489
:')

quote:
Klacht Ticketloket.com: Sting concert van 3-7-2012 in Ziggo Dome

In maart 2012 betaalde ik 137,50 euro voor 2 tickets Sting popconcert Ziggodome Adam. Ticketloket kon zogenaamd niet leveren. Na heen en weer mailen zou binnen 30 dagen volledige restitutie van het bedrag volgen echter tot op de dag van vandaag niets ontvangen na herhaaldelijk verzoek hieromtrent. Ticketloket kan helaas alleen via mail bereikt worden anders hadden we geprobeerd te bellen of te bezoeken. Uiterst frustrerend dat een bedrijf als ticketloket op de markt mag opereren en zoveel mensen dupeert.

Gewenste oplossing

Ik will graag mijn geld terug en iedereen waarschruwen voor TICKETLOKET
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115591982
quote:
Wij komen 5 dagen van de week bij het boven genoemde Deen filiaal. De medewerkers zijn echt wel klantvriendelijk.
Maar de schappen van het frisdrank staan al 3 weken leeg.
Echt leeg, leeg, om alleen nog maar leger te worden.
Voor ons belangrijk de cola van perfeckt. Moet nu al drie weken lang of de cocacola halen die voor ons niet betaalbaar is. of de first choice en deze vind ik echt niet te drinken.
Vind het echt ronduit belachelijk dat dit al 3 wk niet te krijgen is. En naast de lege schappen is er ook na 6 uur in de winkel geen brood meer te bekennen.of bruin. Terweil in de filialen van Edam en Volendam tot 10 min voor sluitingstijd altijd wel vers brood te krijgen is. Heel fijn dit voor mensen die werken en eigenlijk altijd na 6 uur in de winkel komen.

Gewenste oplossing
Schappen die goed gevuld zijn en anders in elk geval een mogelijkheid van de winkel om te vullen. Wandt zelfs achter in het magazijn was het niet te bekennen.En Verders brood dat in de winkel tot van mij part geen 10 min voor sluit maar in elk geval tot een half uur voor sluitingstijd te krijgen is.
Niet betaalbaar, maar je haalt hem wel al 3 weken :').
En hoe is een fles cola van 1.50 onbetaalbaar, maar 1 voor iets van de helft van de prijs (Perfekt) niet :')?
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_115598024
quote:
19s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 12:01 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

:')
Schorsen, die blasfemische troep ja :(
-nee-
pi_115598195
Echt... al die klachten ook over malafide ticket-verkopers:

quote:
Klacht 4alltickets.nl: niet houden aan voorwaarden, liegen, oplichten????

In de voorwaarden staat dat de kaarten zo snel mogelijk worden bezorgt na het afsluiten van de koopovereenkomst. Ik heb met hun gebeld en nu zeggen ze dat ik de tickets 5 dagen van tevoren krijg. En het klopt niet wat zij zeggen want de kaartverkoop is 31 maart al begonnen en uitverkocht dus zij moeten die kaarten hebben.

Gewenste oplossing

geld terug met een noodgang
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115598396
quote:
19s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 12:18 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

Niet betaalbaar, maar je haalt hem wel al 3 weken :').
En hoe is een fles cola van 1.50 onbetaalbaar, maar 1 voor iets van de helft van de prijs (Perfekt) niet :')?
Wat de fuck is dat toch met die arme lui die koste wat het kost cola willen drinken?
-nee-
pi_115598416
o leuk; op de facebook pagina kun je WEL reageren op klachten:

https://www.facebook.com/klacht.nl
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115598714
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:58 schreef Ceased2Be het volgende:
o leuk; op de facebook pagina kun je WEL reageren op klachten:

https://www.facebook.com/klacht.nl
Mensen die hun klacht geven onder dat plaatje van de Mc. :'(

http://www.facebook.com/p(...)0840763980826&type=1
Nooit.
pi_115598745
quote:
18s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:05 schreef Façade het volgende:

[..]

Mensen die hun klacht geven onder dat plaatje van de Mc. :'(

http://www.facebook.com/p(...)0840763980826&type=1
geweldig he? klagen over t-mobile onder een plaatje van de mac...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115598946
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:05 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

geweldig he? klagen over t-mobile onder een plaatje van de mac...
Dan begin je als Facebook-admin ook het doel des levens af te vragen.
Nooit.
pi_115599083
quote:
18s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:10 schreef Façade het volgende:

[..]

Dan begin je als Facebook-admin ook het doel des levens af te vragen.
heb de link even doorgestuurd eens kijken wie er nog meer op gaan reageren.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Forum Admin woensdag 15 augustus 2012 @ 15:15:50 #97
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_115599235
klacht.nl Er staan veel klachten over McDonalds op Klacht.nl. McDonalds wil deze klachten niet in behandeling nemen. Dit plaatje is gemaakt om McDonalds aan te sporen tot actie. Help Klacht.nl met het oplossen van klachten en klik op Like! Bedankt voor je hulp!

:') je punt maken anno 2012, zoveel mogelijk likes scoren, daarmee krijg jezelf seriemoordenaars mee achter de tralies.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_115599324
En McDonalds heeft groot gelijk ze niet te accepteren. Die hebben zelf een goede (klachten)service.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Forum Admin woensdag 15 augustus 2012 @ 15:29:29 #99
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_115599780
Ik bedenk me dus net, dat ze serieus proberen de klachten door te zetten naar bedrijven, en dat er dus bedrijven zijn die daar aan mee werken? :')
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_115599884
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:29 schreef Pharkus het volgende:
Ik bedenk me dus net, dat ze serieus proberen de klachten door te zetten naar bedrijven, en dat er dus bedrijven zijn die daar aan mee werken? :')
Geen idee, heb ze net via facebook een bericht gestuurd met de vraag met welke bedrijven ze nu feitelijk afspraken hebben want als ik af moet gaan op de foutafhandeling via de website zelf laat 99% niets van zich weten.

Ben benieuwd of ze überhaupt antwoorden.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115600143
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:29 schreef Pharkus het volgende:
Ik bedenk me dus net, dat ze serieus proberen de klachten door te zetten naar bedrijven, en dat er dus bedrijven zijn die daar aan mee werken? :')
Als er 4 á 5 klachten per dag zijn, vind ik het nog wel acceptabel om die te behandelen. Mits ze al eerder met de klantenservice van het desbetreffende bedrijf te maken hebben gehad.

De meeste klachten van supermarkten daarentegen :( .
Nooit.
pi_115600354
quote:
18s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:37 schreef Façade het volgende:

[..]

Als er 4 á 5 klachten per dag zijn, vind ik het nog wel acceptabel om die te behandelen. Mits ze al eerder met de klantenservice van het desbetreffende bedrijf te maken hebben gehad.

De meeste klachten van supermarkten daarentegen :( .
En dan? De meeste klachten hebben niet eens degelijke contact-info. Ik zou als bedrijf terugsturen dat de klant zelf maar direct contact op moest nemen.

jaren terug op een interne helpdesk gewerkt en daar had je te maken met secretaresses die belden dat 'de pc van meneer niet meer werkte'. 'laat meneer zelf maar bellen' was dan het antwoord.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115600691
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:41 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En dan? De meeste klachten hebben niet eens degelijke contact-info. Ik zou als bedrijf terugsturen dat de klant zelf maar direct contact op moest nemen.

jaren terug op een interne helpdesk gewerkt en daar had je te maken met secretaresses die belden dat 'de pc van meneer niet meer werkte'. 'laat meneer zelf maar bellen' was dan het antwoord.
Volgens mij vraagt Klacht.nl wel naar gegevens, alleen tonen ze die niet publiekelijk. Wellicht kan je die alleen bekijken met een bedrijfsprofiel.

En ja, het is schrikbarend hoe dom mensen zijn als je op klantenservice werkt.
Nooit.
pi_115600779
Ik wil best bijverdienen als "klachtoplosser voor klacht.nl idioten" huur mij maar in. :D Volgens mij zou ik de hele dag de slappe lach hebben. :')

Oh ja:

quote:
lacht Canaldigitaal:
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Canaldigitaal
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Canaldigitaal
Lezers van deze klacht:

Geachte Heer,
Na vele malen met jullie te hebben gebeld over opzegging en ik
jullie een detentie verklaring heb op gestuurd zou ik nu wel graag een antwoord krijgen .Abonnee nr.85624222
Ik spreek namens mijn zoon,daar ik nu alles regel voor hem.
Beleefde groeten

Gewenste oplossing

Snel een antwoord
Detentieverklaring? :') Wie belt 'r even om te informeren hoe het met haar zoon in de gevangenis gaat? :D

[ Bericht 34% gewijzigd door Mortaxx op 13-03-2013 18:39:53 ]
Hallon!
  woensdag 15 augustus 2012 @ 16:17:07 #105
342724 Skateboard
I'm a Sk8er Boi
pi_115601988
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:15 schreef Pharkus het volgende:
klacht.nl Er staan veel klachten over McDonalds op Klacht.nl. McDonalds wil deze klachten niet in behandeling nemen. Dit plaatje is gemaakt om McDonalds aan te sporen tot actie. Help Klacht.nl met het oplossen van klachten en klik op Like! Bedankt voor je hulp!

:') je punt maken anno 2012, zoveel mogelijk likes scoren, daarmee krijg jezelf seriemoordenaars mee achter de tralies.
Dat plaatje van de McDonalds dat erbij staat :')
  woensdag 15 augustus 2012 @ 16:43:53 #106
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_115602972


:')
pi_115603589
quote:
Dramatisch dit :')
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_115603762
Pareltje gevonden :D.

quote:
Klacht Liekendiek: Liekendiek verkoopt gevaarlijk vieze auto

aantal maanden geleden heb ik een bmw 323 e46 gekocht bij liekendiek vof te rotterdam. allemaal leuk en aardig natuurlijk, ik was helemaal tefreden met de auto. Na een dag dat ik de auto had, ging ik een landweggetj op (in limburg) en toen trilde heel de auto , ik ging kijken en merkte dat het rvoorwiel speling had. gevaarlijk dus zoals jullie begrijpen. na contact gehad met liekendiek wert er gezegt dat er niks voor mn kon worden gedaan. Nu moest ik mn auto laten maken voor 450 euro!!! niet normaal toch mensen. maar het ergste komt nog, toen ik x boodschappen ging doen deed ik kofferbak open en toen zag ik een vieze hond liggen in de auto!! het was een best grote hond met een naambordje chuck erop, toen ik keek op de website zag ik dat t maskotte van hun was! gelukkig leefde t beest nog en zorg ik nu goed voor hem! deze auto koste mij dus 690 euro en dan nog die 450 euro reperetie, veel te duur na mijn mening, en nu moet ik ook nog brokjes kopen voor de hond. hier wil ik graag oplossing voor

Gewenste oplossing
450 euro en een vergoeding voor de hondenbrokjes, ongeveer 900 euro bij elkaar
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:08:05 #109
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_115603874
quote:
19s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:00 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

Dramatisch dit :')
En dan bij de reacties "Ook mooi dat als ik zoek op 'McDonalds klacht' ik gewoon netjes de contactinformatie van McDonalds zelf vind.

http://www.mcdonalds.nl/contact/ "

Welke FOK!ker was dit _O_
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:08:37 #110
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_115603889
quote:
19s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
Pareltje gevonden :D.

[..]

Liekendiek _O_
pi_115603960
Heerlijk al die klachten van die domme mensen _O-
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_115604064
quote:
Klacht Albert Heijn: Omrijden met bevoorradingskar door medewerkers van Albertheijn die met deze kar door de winkel rennen en lopen te dollen.

Mijn moeder heeft bij jullie op donderdag 2 augustus de zaak bezocht voor haar boodschappen het was rond 16:30 uur. Toen zij net liep te winkelen met haar rollator is zij door medewerkers omver gereden. Dit kwam omdat zij met de bevoorradingskar hard door de winkel reden (omdat ze een competitie hielden met elkaar) en mijn moeder hierbij schepte.
De andere dag waren wij ( haar dochter en schoonzoon ) in Den haag bij haar op bezoek en vertelde zij wat er gebeurd was die dag te voren. Zij was natuurlijk geschrokken en toen heeft de beveiliging van de winkel gezegd dat de boodschappen een pakje frikandellen en nog wat kleinigheden gratis mocht meenemen.
Haar been is bont en blauw ( diepzwart blauw) ook op de rug van haar hand heeft zij een flinke blauwe plek en nog een blauw rode flinke schram op haar arm. Zoals ik al aangaf is zij 83 jaar en gebruikt bloedverdunners en heeft hartritme stoornissen waarvoor zij op 3 september een defibrilator zal krijgen. Vinden jullie het normaal dat zo’n oude vrouw zo wordt behandeld omdat het wanstaltige personeel van jullie niet normaal de schappen kan bevoorraden maar met de bevoorraadkar ( ik zou haast zeggen dood en verderf ) veroorzaakt. Schande Schande Schande!! Er is geen enkele folow up geweest en die ongeveer vijf euro die zij aan gratis boodschappen heeft gehad om daarmee alle af te kopen??? Daar heb ik geen woorden voor. Groeten haar dochter en schoonzoon. (familie van te bereiken op mobielnummer

Gewenste oplossing
Graag willen we dat jullie haar een passende vergoeding geven en zorgen dat jullie je personeel op hun gedrag en verantwoording aanspreken. Tevens vind ik dat jullie ook haar nog wel hadden kunnen bellen om te vragen hoe het verder met haar is. Zij is dan wel een vrouw van 83 en zeer vergevingsgezind maar dit houdt niet in dat jullie haar afschepen en denken toedeloe zoek het verder maar uit. Zij is hier wel behoorlijk door aangeslagen en lichaamelijk zeer beschadigd haar been is opgezet en blauw zwart ook op de rug van haar hand een grote rood blauwe plek en op haar arm nog een dikke blauwe schram. Wij hebben haar op 3 augustus bezocht en ze was behoorlijk gehavend.


[ Bericht 0% gewijzigd door Mortaxx op 13-03-2013 18:40:39 ]
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:15:52 #113
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_115604090
Dit soort dingen lees ik liever niet. Dat er zoveel mensen in Nederland zijn die te dom zijn om hun eigen reet af te vegen vind ik zorgwekkend. Daar leven wij mee samen mensen.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:17:03 #114
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_115604132
quote:
19s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:14 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

Vind dit een prima klacht. Goed en netjes geschreven ook. Weet dus niet wat hier grappig aan is. Je mobiele nummer dan zo publiekelijk neerzetten is niet zo handig natuurlijk.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:19:31 #115
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_115604223
quote:
Suggestie C1000: RECLAME MISLEIDEND.


Reageren als bedrijf?
Klacht Melden C1000
Lezers van deze suggestie: 6
C 1000 HEEFT 100 AANBIEDINGEN VOOR EEN EURO. DUS IK KOOP DAN HONDERD ARTIKELEN. VOOR EEN EURO.
:') _______!!!!!
pi_115604297
quote:
19s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 12:18 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

Niet betaalbaar, maar je haalt hem wel al 3 weken :').
En hoe is een fles cola van 1.50 onbetaalbaar, maar 1 voor iets van de helft van de prijs (Perfekt) niet :')?
Gaat dat over Deen in Monnickendam? Monnickendammers shoppen nog wel eens in Edam-Volendam.

Maar Deen is in het algemeen al ruk.
----
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:28:36 #117
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_115604558
quote:
Klacht Albert Heijn: BEDORVEN KIPFILET VERKOCHT!!!!!!!

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 44
Het komt niet wekelijks voor maar in een jaar tijd is dit al de derde keer dat ik iets heb gekocht wat overtijd is!

De voorgaande keren dacht ik nog, het is maar 1 of 2 euro maar ik begin er nu toch echt wel schijtziek van te worden! Z’n smerige hap, gadverdamme!! En zit ik dan weer een dag zonder lunch! Kan niet weer even van mijn werk weg om het terug te brengen en nieuwe te halen! Jammer pauze voorbij!!!

Dit is het barcodenummer : 710400 470977

Er staat ook nog een 8 voor die streepjes maar weet niet of deze erbij hoort.

Ten minste houdbaar tot 06-08-2012 en ik heb hem net gekocht! 13-08-2012!

Echt walgelijk dat jullie hier zo slecht mee om gaan! Hoe kan zo’n grote fout nu gebeuren???!!! BEDORVEN KIPFILET verkopen vindt ik echt gewoon schandalig!! Meen ik echt!

En omdat het mij nu echt zo hoog zit en ik dit gewoon zo schandalig vindt heb ik ook nog even vanuit mijn werkplek de desbetreffende vestiging (AH Amersfoort (Hellestraat) )gebeld en het enige wat deze meneer kon zeggen dat hij het door zou geven en als ik terug zou komen wel een nieuw pak kipfilet zou meekrijgen… Serieus??? Moet ik hier blij mee zijn? Dat ik WEL een nieuw pak zou meekrijgen? Ik heb er potverdorie gewoon voor betaald dus mag ik op zn minst verwachten dat ik een fatsoenlijk product mee krijg?!?!?!?!

Gewenste oplossing
Dat hier melding van wordt gemaakt bij de desbetreffende vestiging want zoals eerder vermeld is dit de derde keer in een jaar tijd dat zoiets mij is overkomen en daarvoor was ik al kwaad maar liet ik het erbij zitten maar nu gaan ze echt te ver! Ik haal dagelijks mijn boodschappen (LUNCH in AH Amersfoort Hellestraat en Grote boodschappen AH VATHORST) bij de AH en het is drie keer voorgekomen in de AH in Amersfoort Hellestraat! Verder wil ik dat het noooooooit meer voorkomt!! Dan ben ik al heel erg blij, maar wat me ook opvreet is dat er zo gemakkelijk wordt gedaan dat ik dan maar even terug moet komen met het product en ik dan een nieuw pak mee krijg. Dus ik kom terug op mijn werk, wil gaan eten wat ik zojuist gekocht heb en kom erachter dat ze mij hebben opgelicht met bedorven voedsel! Ik heb GEEEEEN lunch, moet in mijn eigen tijd weer helemaal terug gaan naar de winkel, om alsnog het product te krijgen waar ik recht op heb! Is dat je beste excuus? Ben ik weer een half uur verder voor alleen een pakje KIPFILET! Wat doen de meeste mensen? Denken ja laat maar zitten kost me meer geld en tijd als wat het oplevert en wie komt er het beste vanaf? Juist de AH.Waar ik dus tevreden mee ben is als ze hadden voorgesteld van : Oh wat vervelend voor u meneer, als u vandaag of morgen terug komt met de bedorven kipfilet en afgeeft aan de balie maken wij er direct melding van en als vergoeding voor het ongemak dat u geleden heeft mag u voor ¤10,- gratis boodschappen doen!Maar nee, daar zijn ze zelfs te gierig voor! Wat is nu ¤10,- voor zon groot bedrijf!!!!!?????Niemand gaat alleen terug voor een pakje kipfilet op te halen!!! Gaat van mijn eigen tijd af! Wie betaald die 30 min dat ik weg ben van werk? IK zeker door het later in te halen?? Wie betaald bv. het vervoer richting de supermarkt??? Ik als consument zeker?? Allemaal voor dat pakje kipfilet van ¤1,36. In de tussentijd ben ik al ¤10,- extra kwijt. En nu kun je je afvragen wat maak je je druk als het maar ¤1,36 is! Dat heb ik me ook afgevraagd maar dit is potverdorie al de derde keer dat dit me gebeurd en dit is dus al de derde keer dat ik ZONDER LUNCH zit!!!!! Die ¤1,36 kan me in principe gestolen worden maar dat ik gwn weer met dit gezeik zit zonder lunch enzo! Daar kan ik pas kwaad over worden en dat ik zon smerig stuk vlees half heb zitten eten! Brrrr wordt er nu nog misselijk van! Gadverdamme!Als ik dit nu weer lees ben ik eigenlijk pas tevreden als die klacht richting hellestraat gaat en ik een schadevergoeding krijg van ¤30,- !!!! Dit omdat het al de derde keer is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Grrrrrrrr.. ik ben echt woest!!!
Misschien voortaan beter op de datum letten voordat je iets koopt? :')
pi_115604774
Ik dacht aan de schrijfstijl te zien, dat het een vrouw was, met die miljoenen vraag- en uitroeptekens. Blijkt het een man te zijn :')
pi_115604815
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:28 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

Misschien voortaan beter op de datum letten voordat je iets koopt? :')
Die 'Grrrrrrrrrrrrrrr' maakt het wel af :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115605084
Alsof AH een vergoeding gaat geven. De klant zou ook een tijd geleden iets gekocht kunnen hebben. Even laten rotten. En dan later weer opnieuw kopen en dan dat bonnetje gebruiken voor de het rotte product en dan vergoeding opeisen.
----
pi_115605248
quote:
Klacht Albert Heijn: Pris/kwaliteitsverhouding Hamburgers

Op 10-08-2012 te Doesburg bij AH een aantal vleesartikelen gekocht voor een bbq.De Hamburgers waren mijns inziens op een niet juiste manier gekruid,veel,en dan bedoel ik ook veel te vet vlees en de smaak was enigszins zuur.De prijs daarentegen,deed vermoeden een goed stukje vlees voor de bbq thuis te halen.Om ons ongenoegen niet uitgebreider te maken.Wij vonden het AH-onwaardige kwaliteit!!

Gewenste oplossing
Een adekwatere controle op het bedrijf dat voor u deze producten levert,dit zal per regio verschillend zijn,wat niet wegneemt dat U,AH.uitendelijk verantwoordelijk bent voor de kwaliteit van de door u aangeboden producten.Dit vinden wij slechte reclame.!!
Haal dan geen vlees bij de appie :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115607493
Ik vind die klacht die geluidssysteem heeft neergezet heel redelijk. Dat is toch ook gewoon een klote situatie. En dan wat kleine producten mogen pakken terwijl je bont en blauw ziet door achterlijke vakkenvullers :')

Ik begrijp dat je geen 1000en euro's krijgt maar een tegoedbon en een excuusbrief+bos bloemen moet er toch wel af kunnen. Dat is wel het minste.
pi_115607952
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:21 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Gaat dat over Deen in Monnickendam? Monnickendammers shoppen nog wel eens in Edam-Volendam.

Maar Deen is in het algemeen al ruk.
Nee die in Purmerend.
Ik typte 'Deen' in bij dat zoekbalkje en toen stond dat er als zoekresultaat :P.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_115608003
En die klacht van die vrouw die was aangereden door die vakkenvullers vond ik meer een beetje komisch.
En het ging er ook een beetje om dat er een mobiel- en huistelefoonnummer bij stond :P
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_115631435
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:28 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

Misschien voortaan beter op de datum letten voordat je iets koopt? :')
Nah, dat moeten de winkelbediendes maar doen! Dat zij het soms ook druk hebben en eens iets over het hoofd zien, wordt natuurlijk voor het gemak maar even vergeten.

(een tijdje geleden wilde ik eieren kopen, toen ik zag dat er een aantal doosjes stonden die over tijd waren, even een winkelbediende gewaarschuwd en 5 minuten later stond hij alle doosjes te controleren! Een betere wereld begint bij jezelf...)
pi_115632591
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:29 schreef Pharkus het volgende:
Ik bedenk me dus net, dat ze serieus proberen de klachten door te zetten naar bedrijven, en dat er dus bedrijven zijn die daar aan mee werken? :')
Het kantoor waar ik werk, heeft een speciaal webcare team erop gezet om te klachten te behandelen.
Afdeling van mijn vriend (kabelprovider) geeft weer aan dat als mensen klachten hebben, ze maar zelf naar hun toe moeten komen ;)
pi_115634388
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:19 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

:') _______!!!!!
_O-
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  donderdag 16 augustus 2012 @ 11:21:07 #128
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_115635467
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 08:15 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Nah, dat moeten de winkelbediendes maar doen! Dat zij het soms ook druk hebben en eens iets over het hoofd zien, wordt natuurlijk voor het gemak maar even vergeten.

(een tijdje geleden wilde ik eieren kopen, toen ik zag dat er een aantal doosjes stonden die over tijd waren, even een winkelbediende gewaarschuwd en 5 minuten later stond hij alle doosjes te controleren! Een betere wereld begint bij jezelf...)
je geeft hier zelf aan dat je naar de datum keek. dat deed diegene van klacht.nl dus niet.

wat hebben we geleerd: altijd naar de datum kijken.
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
pi_115636514
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:21 schreef MrKikker het volgende:

[..]

je geeft hier zelf aan dat je naar de datum keek. dat deed diegene van klacht.nl dus niet.

wat hebben we geleerd: altijd naar de datum kijken.
Nee, want het is makkelijker (en leuker?) om er achteraf over lopen te klagen toch? Dan kunnen mensen als wij ook eens lachen!

(en trouwens, je denkt toch niet dat dat soort mensen iets leren van hun eigen fouten? ik bedoel, het was blijkbaar niet eens de eerste keer dat het hem overkwam!)
  donderdag 16 augustus 2012 @ 11:57:21 #130
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_115636619
Ze zullen er geen moer van leren maar het personeel de schuld geven van het feit dat je niet naar de datum keek werkt natuurlijk niet.
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
pi_115637069
Ja, ga gelijk de supermarkt aanklagen voor iets wat je zelf fout doet :')__!
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 13:17:02 #132
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_115639240
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 08:15 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Nah, dat moeten de winkelbediendes maar doen! Dat zij het soms ook druk hebben en eens iets over het hoofd zien, wordt natuurlijk voor het gemak maar even vergeten.

(een tijdje geleden wilde ik eieren kopen, toen ik zag dat er een aantal doosjes stonden die over tijd waren, even een winkelbediende gewaarschuwd en 5 minuten later stond hij alle doosjes te controleren! Een betere wereld begint bij jezelf...)
Daar ben ik het wel met je eens, dat er geen producten in de schappen mogen liggen die over datum zijn. De supermarkt in kwestie had daarin beter moeten controleren. Dat neemt echter niet weg dat men als consument zelf ook goed op de datum moet letten voordat men iets koopt. Sowieso als ik verse producten koop in de supermarkt, kijk ik altijd van te voren op de houdbaarheidsdatum, zodat ik achteraf niet verrast kan worden. Als ik zie dat er iets over datum is, meld ik het aan een medewerker, zoals jij ook doet :)
pi_115639639
Godskolere, die kerel met z'n bedorven kipfilet blijft ook maar zeuren dat ie in zijn 'eigen tijd' terug moet naar de Appie. Hij wil gewoon eigenlijk in de baas z'n tijd die shit oplossen, fucking pauper.

En ja, de AH moet geen week lang bedorven kipfilet verkopen, dat kan ze hele nare boetes opleveren ook. Maar als consument moet je niet denken als een zombie blind te kunnen vertrouwen op winkels, zo zit de wereld niet in elkaar.
-nee-
pi_115647052
quote:
Klacht PostNL: Pakket zoek na 1 maal te hebben aangeboden?

Ik verwacht een pakket uit Japan dat in Nedrland word overgenomen en uitgeleverd door PostNL. Nu is het pakket 1 x aangeboden toen ik niet thuis was. Ik krijg keurig een kaartje in de bus met het 3S code en het verschuldigde invoerbedrag. Normaal gesproken zou postNL zonder opgaaf van mij het pakket nog 2 maal aanbieden. Wat blijkt nadat het pakket nu na 6 werkdagen nog steeds niet geleverd is dat de telefonische helpdesk aangeeft dat het zoek is? Ik word binnen 7 dagen gebeld met een oplossing…met moet een onderzoek opstarten. Datum aflevering staat als onbekend ?

Als je logistiek niet ziet zitten of beheerst…verkoop dan het bedrijf en ga niet de consument het kind van de rekening laten worden!

Gewenste oplossing
Ik wil mijn dure belkosten van 0,45 p/m + kosten voor gebruik van mobiel vergoed zien + de waarde van het pakket en een vergoeding voor een nieuwe zending met snellere levertijd. Hoe moet ik mijn klanten tevreden houden....
En reactie van PostNL:

quote:
Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Wij reageren echter niet op klachten op deze website. U kunt hiervoor het best contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via http://www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115647806
quote:
Klacht Lidl: Kogelbiefstuk is een moordwapen

Vandaag heb ik bij de LIDL in nieuwegein een kogelbiefstuk gekocht. Verschrikkelijk! dit is overigens niet de eerste keer. Een kogelbiefstuk van het balkon gegooid voor de vogels/honden/katten. Ik betwijfel of die hem zelfs eten.

Taai, Taai en nog eens taai.
Na smaak droog en ‘gehakterig’

Zonde mijn van geld!
voor 2 euro meer had ik een dikke unit van de slager
Gewenste oplossing

Geen idee. Kom maar met een oplossing.
Mooie titel. :')

quote:
Klacht Lidl: klacht over aanbieding maan dag en dinsdag
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Lidl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lidl
Lezers van deze klacht: 6

er was een aanbieding van twee pakjes osseworst voor de prys van een deze aan bieding was er niet een medewerkster zy hier heeft u een tegoed coupon dan krygt u het de volgende voor de aanbiegings prys n.l 2.50 wat schets myn verbazing twee dagen later ik de osseworstjes ging kopen ik de korting niet kreeg de bedryfs leider vertelde my dat het kon ik zy dat als ik datniet kreeg ik een klacht in zou dienen want ik kryg het by c1000 altyd wel waarop hy zei wy zyn c 1000 niet
Gewenste oplossing

het gaat niet om die paar centen maar om de reactie van de bedryfsleider een aan bieding 2 osseworstjes voor2.50
Hoeveel tyd zou iemand besparen door het typen van een 'lange ij' als 'y'?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2012 17:05:34 ]
  donderdag 16 augustus 2012 @ 17:08:09 #136
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_115647914
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Hoeveel tyd zou iemand besparen door het typen van een 'lange ij' als 'y'?
Hij weet het verschil niet tussen ij en ei, dus gebruikt hij maar y :)
De gulden middenweg :D
pi_115648690
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:28 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

Misschien voortaan beter op de datum letten voordat je iets koopt? :')
Je checkt niet de datum en dan moet de AH maar betalen. :')
  † In Memoriam † donderdag 16 augustus 2012 @ 17:47:19 #138
34726 Fratz
Max
pi_115649199
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:28 schreef Marsenal het volgende:
Godskolere, die kerel met z'n bedorven kipfilet blijft ook maar zeuren dat ie in zijn 'eigen tijd' terug moet naar de Appie. Hij wil gewoon eigenlijk in de baas z'n tijd die shit oplossen, fucking pauper.

En ja, de AH moet geen week lang bedorven kipfilet verkopen, dat kan ze hele nare boetes opleveren ook. Maar als consument moet je niet denken als een zombie blind te kunnen vertrouwen op winkels, zo zit de wereld niet in elkaar.
Ik denk dat die kerel het heeft over een pakje vleeswaren en niet over verse kipfilet. Verse kipfilet zou echt uit de koeling wandelen als het zo erg over datum is, vleeswaren niet, dat ziet er in het geval van kipfilet meestal best eetbaar uit. Ik heb allang geleerd om naar datums te kijken in supermarkten, kom zo vaak oude troep tegen!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_115651766
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Hoeveel tyd zou iemand besparen door het typen van een 'lange ij' als 'y'?
Huilen van het lachen :D _O- _O-
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 19:16:37 #140
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_115652160
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:47 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Hij wil gratis eten omdat hij chauffeur is? :D
Is standaard bij pendels ja.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_115652342
quote:
12s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:04 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

Huilen van het lachen :D _O- _O-
Is dat niet lichtelijk overdreven?
pi_115656555
quote:
Klacht KPN Mobiel: extreem hoge kosten factuur
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over KPN Mobiel
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden KPN Mobiel
Lezers van deze klacht: 12

Na jaren van facturen a 50,-/60,- per maand, nu ineens facturen van 275,- en 326,- per maand.. KPN gesproken en verbazing uitgesproken, deze zouden specificaties van kosten opsturen, inmiddels met vakantie geweest en weer contact opgenomen.. KPN heeft tel.nummer afgesloten en ons aangegeven als wanbetaler. Willen ook niets meer, nu factuur gehad van 750,- en anders naar Incassobureau dan wordt het vast 1000,- Ik begrijp hier niets van.
Wij zijn 47 jaar geen kleuters meer, weten hoe we met een mobiel dienen om te gaan, en zijn niet de hele dag aan het bellen/internetten…maar KPN zegt U heeft het zelf gedaan.
Gewenste oplossing

Dat ze iemand aan de telefoon geven die er niet meteen vanuit gaat dat wij dag en nacht iedereen bellen, het nr is afgesloten dus dat gaat niet meer, maar het bedrag wat nu openstaat is ong. 275,- en geen 750,- dan zou het netjes zijn als ze ons een nieuw nummer geven en we over de factuur kunnen afspreken voor volgende maand betaald. We hebben verder Internet/Interactieve TV en Bellen van hun en ook al jaren dus misschien een keer iets extra doen voor een vaste klant..
Uhm tsja...waarom denk ik dat dit iets met internet op je mobiel in het buitenland te maken heeft? En sowieso als je zo'n sterk afwijkende factuur krijgt dan ga je toch gelijk aan de telefoon hangen met de KPN klantenservice wat er gebeurd is? En sowieso natuurlijk de betreffende mobiel/smartphone helemaal uitzetten totdat het duidelijk is wat er aan de hand is. Ach ja, logisch nadenken enzo. :')
Hallon!
pi_115657606
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Is dat niet lichtelijk overdreven?
nee.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 22:23:57 #144
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115660364
Sowieso heb ik het idee dat niemand op die site zijn klacht nog eens doorleest.
Gewoon rammen op het toetsenbord en enter.

Persoonlijk lees ik het even na, typfouten en dergelijke.
Als je de L vergeet in 'pils' is het gelijk niet meer te zuipen.
pi_115670453
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:05 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Uhm tsja...waarom denk ik dat dit iets met internet op je mobiel in het buitenland te maken heeft? En sowieso als je zo'n sterk afwijkende factuur krijgt dan ga je toch gelijk aan de telefoon hangen met de KPN klantenservice wat er gebeurd is? En sowieso natuurlijk de betreffende mobiel/smartphone helemaal uitzetten totdat het duidelijk is wat er aan de hand is. Ach ja, logisch nadenken enzo. :')
Mensen die 'WEET HEUS WEL HOE UT WERKT!'-argumenten gebruiken spreken zichzelf vaak tegen is mijn ervaring :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115670524
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:05 schreef BlueMage het volgende:

Uhm tsja...waarom denk ik dat dit iets met internet op je mobiel in het buitenland te maken heeft? En sowieso als je zo'n sterk afwijkende factuur krijgt dan ga je toch gelijk aan de telefoon hangen met de KPN klantenservice wat er gebeurd is? En sowieso natuurlijk de betreffende mobiel/smartphone helemaal uitzetten totdat het duidelijk is wat er aan de hand is. Ach ja, logisch nadenken enzo. :')
Nou ja, ik vind het wel behoorlijk triest dat je zonder je belgedrag te wijzigen dit soort rekeningen kan krijgen. Ook al zit je in het buitenland. Dat moet niet ongemerkt kunnen. Niet iedereen is even snugger en veel oudere mensen begrijpen weinig tot niets van apparatuur. Erg klantonvriendelijk dat dit überhaupt kan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_115670615
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 07:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou ja, ik vind het wel behoorlijk triest dat je zonder je belgedrag te wijzigen dit soort rekeningen kan krijgen. Ook al zit je in het buitenland. Dat moet niet ongemerkt kunnen. Niet iedereen is even snugger en veel oudere mensen begrijpen weinig tot niets van apparatuur. Erg klantonvriendelijk dat dit überhaupt kan.
Klantonvriendelijk of niet, je kunt moeilijk op basis van leeftijd anders met je klanten omgaan. (net of leeftijd iets zegt overigens). Zie nergens dat ze de gespecificeerde rekening hebben ontvangen/gelezen, maar ze zijn wel weer op vakantie geweest.
Wat hierboven ook al gezegd werd; als je dan toch in de clinch ligt met je telefoonaanbieder zet je dat ding toch uit tot je weet wat er aan de hand is?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115671053
Vraag dan gewoon om een gespecificeerde rekenening :')
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_115671064
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 08:26 schreef Me_Wesley het volgende:
Vraag dan gewoon om een gespecificeerde rekenening :')
Die hebben ze gevraagd:
quote:
KPN gesproken en verbazing uitgesproken, deze zouden specificaties van kosten opsturen,
Maar direct daarna zijn ze op vakantie gegaan en is de telefoon afgesproken...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115671198
Hmm overheen gelezen. Raar verhaal iig.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_115671206
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 08:27 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die hebben ze gevraagd:

[..]

Maar direct daarna zijn ze op vakantie gegaan en is de telefoon afgesproken...
Nou, die klantenservice van KPN snapt er vaak helemaal niets van als het niet helemaal volgens het boekje gaat... Kwamen wij ook achter toen de bouwvakkers per ongeluk (zij dachten dat het de bedoeling was) de telefoonkabel uit de muur gehaald hadden... Als je die kabel weer terug moest hebben (nu hij er toch uit was, kon hij gelijk naar de nieuwe meterkast), moest je een KPN abonnement hebben. Maar dat hadden we niet, want we hadden ADSL met VOIP via een dochter onderneming... Heeft zeker 3 maanden geduurd voordat ze daar uit waren (en uiteindelijk is het nog fout gegaan, maar in ons voordeel, dus mondje dicht!)
pi_115672943
Ik heb een reactie van Klacht.nl op mijn vraag via Facebook of ze überhaupt afspraken hebben staan met bedrijven:

quote:
Beste ...,

We hebben geen afspraken met bedrijven dat klachten alleen via ons gemeld kunnen worden. Consumenten kiezen er zelf voor om een klacht bij Klacht.nl of bij het desbetreffende bedrijf te plaatsen.

Groet,
Redactie Klacht.nl
Ofwel; het is bij gratie Gods of je klacht door het bedrijf wordt opgepakt als je het bij hen meldt :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115673442
quote:
Klacht McDonalds: Voedselvergiftiging
We gingen drinken halen bij de mcdonalds en er zaten gewoon insecten in en vieze blokjes vuil. We hebben eventueel ook nog foto’s

Gewenste oplossing
We weten nog niet waar me zoon en dochter uit hebben gedronken dus we hebben nog geen oplossing.
Die gewenste oplossing :').
Lastig te bevatten wat die 2 woorden betekenen :')
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_115673847
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 07:09 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Mensen die 'WEET HEUS WEL HOE UT WERKT!'-argumenten gebruiken spreken zichzelf vaak tegen is mijn ervaring :')
Dit dus. M'n vader zegt ook altijd "ik heb niks proberen te veranderen op de computer" blijkt uiteindelijk dat ie er tóch weer zelf mee heeft lopen kloten. Altijd. :')
Hallon!
pi_115673914
quote:
Klacht haribo: haribo starmix
er zitten in een ongeopent zakje maar 3 snoepjes (en een verdrietig meisje die er naar kijkt)

Gewenste oplossing
mijn oplossing is een redelijke zak snoep voor de kleine
:D
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_115673935
quote:
Klacht Simpel: tape rol scheurt telkens
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Simpel
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Simpel
Lezers van deze klacht: 25

de tape scheurt telkens scheef af, telkens bij een punt. Wij gaan verhuizen en hebben een taperolhouder gekocht met enkele rollen tape om de dozen dicht te plakken. Over het systeem van dichtplakken zijn we erg tevreden, maar dit afscheuren wekt ergenis op; we kunnen niet een doos dichtplakken zonder drie keer de rol te helpen, oftewel…deze rol gaat de prullenbak in
Gewenste oplossing

een nieuwe rol
Snelheid
Vriendelijkheid
Oplossing
Klacht van dmruygh, over Simpel, in de rubriek: klachtmelden, Telecombedrijven geplaatst op 16 augustus 2012
...en dit valt onder "Telecombedrijven" ? :? :')
Hallon!
pi_115673987
quote:
Klacht PATHE: PATHE claim debt without notice

I unsigned with unlimited on april. suddenly I have to pay 40 euro bill incasso biro for not paying the bill. no warning no mail. JUST 1 MONTH I HAVE TO PAY DOUBLE. NO NOTICE
And the national incasso biro just say you have to pay. without want to know my explanation.

Gewenste oplossing
Cut the money off, I don\'t deserve it
:')
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:53:54 #158
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_115674225
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:45 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

:')
gevalletje Google Translate denk ik zo.
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
pi_115674311
quote:
Klacht PATHE: Dubbel perkeergeld afgeschreven
Er was wat verkeerd gegaan met de bon bij de parkeerautomaat en nu zie ik dat er dubbel is afgeschreven van mijn betaalrekening.

Gewenste oplossing
Het gaat om het bedrag van 6,60. Graag terug storten op mijn rekening
Dit ook niet kenbaar maken op dat moment, nee lekker naar huis rijden en even anoniem op je pc gaan klagen.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_115674490
quote:
Klacht PATHE: Voostelling onderbroekn na defect apparatuur

Maandag 12 juli werd de film “Snowwhite” gestopt van wegen problemen met de uitzending.Na 40 minuten werd de film afgelast.
Oplossing Pathé ” Vrijkaartje” waarmee ze bedoelen een ander kaartje dus koekje uit eigen trommel.
Bij navraag management.” Ja jammer kan gebeuren!”
Goedkope en slechte afhandeling voor mensen die minimaal 1 1/2 kwijt zijn aan niet geleverde afspraken.
Wordt bijna een dooddoener door het zaken leven”Doen of je neus bloedt”.

Gewenste oplossing
Op zijn minst hadden de betrokkenen een consumptie aan geboden moeten krijgen.Eventueel een "echte vrijkaart", of korting op een kaartje.Mensen hebben schade geleden, tijd extra kosten enzovoorts. Andere bedrijven worden gedwongen om compensatie te geven hier dus nog niet.
:?
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:33:30 #161
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115675460
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:03 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

:?
Ik zat ook echt te kijken van :? Maar ik weet het nu:
Onderbroken :D
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:41:19 #162
13250 Lod
Sapere aude!
pi_115675782
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:33 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ik zat ook echt te kijken van :? Maar ik weet het nu:
Onderbroken :D
Niet vergeten dat ze ook nog eens minimaal 1 1/2 kwijt zijn!
GNU Terry Pratchett
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:03:06 #163
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115676544
quote:
5s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:41 schreef Lod het volgende:

[..]

Niet vergeten dat ze ook nog eens minimaal 1 1/2 kwijt zijn!
En schade geleden! People got hurt!
pi_115676983
En niet vergeten dat ze bedoelen een vrijkaartje dus koekje uit eigen trommel!
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:23:32 #165
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_115677301
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 12:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
En niet vergeten dat ze bedoelen een vrijkaartje dus koekje uit eigen trommel!
Hahahah ja wat bedoeld hij dáár nou weer mee :?
pi_115677376
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 12:23 schreef toetsenbordridder het volgende:

[..]

Hahahah ja wat bedoeld hij dáár nou weer mee :?
'sigaar uit eigen doos' maar dan anders ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:26:54 #167
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_115677423
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 12:25 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

'sigaar uit eigen doos' maar dan anders ;)
Als ik het zo lees krijgen ze een vrijkaartje, maar dan geen korting of gratis een film bezoeken. Neger wat?
pi_115677915
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 12:26 schreef toetsenbordridder het volgende:

[..]

Als ik het zo lees krijgen ze een vrijkaartje, maar dan geen korting of gratis een film bezoeken. Neger wat?
Ze krijgen een vrijkaartje voor de film die is afgebroken, niet voor een film naar keuze.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115678218
Ik vind het al redelijk dat een bioscoop een vrijkaartje voor de film geeft. Waarom verwachten mensen tegenwoordig miljoenenbedragen zodra er iets misgaat. :')
  † In Memoriam † vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:05:37 #170
34726 Fratz
Max
pi_115678678
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 12:42 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ze krijgen een vrijkaartje voor de film die is afgebroken, niet voor een film naar keuze.
Ze kregen dus iets waar ze al voor hadden betaald. En als je gebruik maakt van je 'vrijkaartje' heb je wel weer de kosten van parkeren enzo. Ik denk dat hij daar compensatie voor had verwacht.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_115682025
Erg onsamenhangende klacht is het gewoon :P.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
  † In Memoriam † vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:54:55 #172
34726 Fratz
Max
pi_115682699
quote:
Klacht T-Mobile: FTMSC Mobiele Betaling
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over T-Mobile
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden T-Mobile
Lezers van deze klacht: 39

Ongewenste rekening van FTMSC Mobiele Betaling 28-7-2012 van 2 keer 3,78 euro gekregen totaal 7,56 euro.
ik heb geen abonoment afgesloten met FTMSC en heb onterecht deze rekening gekregen.
na enig zoekwerk via google blijkt dit een sex-site te zijn waarover al diverse klachten de ronde doen.
Gewenste oplossing

Geld terug storten en false abonoment opzeggen. En laten blokkeren door T-Mobile
Zeker zomaar opeens dit krijgen en zelf niks gedaan hebben, jaja :P
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:58:01 #173
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115682813
quote:
Vandaag, 15 augustus 2012,stond een leuke reis gepland en koos ik voor een ontspannen reis via NS Leiden Centraal. Rond 10:20u. moest ik nodig naar toilet, ik moest opschieten want had ook nog haast…dus kijk in mijn portemonnee …oef gelukkig nog Eur.0,50 cent. Nou hebben ze in Leiden zo’n mooi modern en fraai uitziend toilet, bij de ingang staat een apparaat daar gooi je Eur.0,50 cent in en voila..je kan naar toilet. Alleen vandaag mocht ik niet naar binnen….reden : Ik was in het bezit van 2 Eur.0,20 munten en 2 Eur.0,05 munten. Ik vraag eerst nog aan de jongedame van het toilet…” Neemt het apparaat ook Eur.0,05 munten” waarop ik het antwoord “nee” kreeg. Vervolgens vraag ik haar netjes of ze dan even kan wisselen en ze zegt tegen me…”nee ik kan niet wisselen” Dus ik zeg tegen haar, “ok…dan geef ik je het muntgeld zo wel en kan je me zo even binnenlaten” Mijn mond viel open bij haar antwoord ” nee dat kan ik niet, want ik mag geen Eur.0,05 munten aannemen” Ze zei gewoon NEE !!??? Hallo !!! ik moet reizen, moet nodig naar toilet !! nogmaals gevraagd, maar nee hoor madame bleef bij haar besluit. Toen werd ik boos…Service van niks nakkes nada !!!! Ik heb haar toen om haar naam gevraagd, want vertelde haar dat ik hier echt een klacht over in ga dienen. Maar het interesseerde haar niet en haar naam geven deed ze niet..dus toen op een hollen gezet naar de ticketbalie…tuurlijk er stond een rijtje…even wachten…tik tik tik…de tijd gaat door…Hallo !!ik moet reizen !? maar ja als je nodig moet, dan moet je…dus situatie uitgelegd, krijg mijn Eur.0,50 munt en hops…op een holletje terug naar toilet. Mevrouw staat rustig te dweilen, er komt geen boe of bah uit…. ok eindelijk…naar toilet… Ik heb haar toen ik klaar was nog wel even duidelijk gemaakt dat ik echt een klacht in ga dienen, dat dit echt niet kan…maar ze reageerde gewoon niet. Ik vind dat dit echt schandalig is om mensen te weigeren, omdat er 2 munten van Eur.0,05 bij zitten…VOLGENS MIJ EEN LEGAAL BETAALMIDDEL….daar schijnbaar niet ! bovendien staat er geen bordje waarop je geattendeerd wordt dat betaling met Eur.0,05 munten niet wordt geaccepteerd !!! Ben boos, omdat het hier totaal geen begrip was, en van service totaal geen sprake is ! Volgens mij snapt dit madameke het niet helemaal. Maar goed…niet alleen voor mij, maar stel je staat daar met een klein kindje of er staat een bejaarde of of of….mogen die mensen dan ook maar gewoon weggestuurd worden ? Te gek voor woorden…en leuk verhaal om op facebook te zetten dacht ik nog en wie weet doe ik dat nog wel ook.

Gewenste oplossing
Deze dame hoort niet thuis in deze omgeving !! Totaal geen empatisch vermogen of zoekend naar een oplossing...Wat mij betreft ctr-alt-delete met deze dame, maar dat is mijn mening. Ik vind dat hier op zijn minst een excuus mag worden geboden en dat in gevallen zoals de mijne...Eur.0,05 munten wel aangenomen mogen worden. Een geste van NS zou ik wel waarderen..gezien de ergernis en het tijdverlies wat ik hierdoor heb gehad. Ik ben normaal geen zeurkous...maar dit ging me echt te ver !

Oplossing van het bedrijf
Wij hebben intern meer informatie opgevraagd bij betrokken medewerkster en komen terug op deze klacht. Tevens excuses aangeboden aan klant voor deze ervaring.
Anders ga je voor vertrek naar het toilet? Of in de trein?

Tevens: niks nakkes nada :D
  † In Memoriam † vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:59:14 #174
34726 Fratz
Max
pi_115682844


[ Bericht 100% gewijzigd door Mortaxx op 13-03-2013 18:47:23 ]
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  † In Memoriam † vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:02:21 #175
34726 Fratz
Max
pi_115682947
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:58 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Anders ga je voor vertrek naar het toilet? Of in de trein?

Tevens: niks nakkes nada :D
quote:
Wat mij betreft ctr-alt-delete met deze dame
_O- _O- _O- _O- Whahahahahahaaaaaa!!!!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:27:35 #176
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115683763
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:02 schreef Fratz het volgende:

[..]


[..]

_O- _O- _O- _O- Whahahahahahaaaaaa!!!!
En: 'deze mevrouw heeft totaal geen empatisch vermogen!!!!'
We hebben het hier over een toiletjuffrouw. :D
pi_115683784
Jezus Christus te paard, wat een oerstom volk loopt er toch rond.
pi_115683983
Geweldig die klacht van die toiletjuffrouw _O-
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:42:01 #179
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115684242
Dafuq is deze:
quote:
De ribbelchips van Ah zijn nog steeds smerig.
10 dagen geleden schreef ik een klacht maar nog steeds is er niks veranderd.
Het is zo jammer want normaal zijn het hele lekkere chips maar de laatste tijd zijn alle zakken smerig. Ook geprobeerd van verschillende productiedatums maar helaas. Ik heb al meer dan 10 zakken weg kunenn gooien

Gewenste oplossing
oplossen en wel zo snel mogelijk.
- denken dat alle zakken chips in tien dagen vervangen zijn
- vieze chips maar blijven kopen
- meer dan tien zakken weggooien en blijven kopen
- de gewenste oplossing :')
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:43:46 #180
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115684294
quote:
JE PROEFT ALLEEN MAAR ZOUT

Gewenste oplossing
PUUR VLEES ZONDER AL DIE TOEVOEGINGEN
IK ZAL HET DOORGEVEN.
pi_115684376
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:58 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Anders ga je voor vertrek naar het toilet? Of in de trein?

Tevens: niks nakkes nada :D
Dat was blijkbaar geen optie. Ook al schrijft hij nogal belachelijk, ik vind het van die toiletjuffrouw ook wel vreemd.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:50:26 #182
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_115684557
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:43 schreef Ceviche het volgende:

[..]

IK ZAL HET DOORGEVEN.
_O- _O_

Die toiletjuffrouw ook, lig helemaal vlak hier.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:53:21 #183
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115684660
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Dat was blijkbaar geen optie. Ook al schrijft hij nogal belachelijk, ik vind het van die toiletjuffrouw ook wel vreemd.
Die vrouw krijgt waarschijnlijk de hele dag van die zeurkousen die geen muntje hebben, en dan vinden dat zij een uitzondering zijn en dat de toiletjuffrouw maar geld moet wisselen en er maar voor moet zorgen dat hij naar het toilet kan. Als ik het goed begrepen heb is het automatisch, en kan die toiletjuffrouw daar niets aan doen.
Ik heb zo'n gevoel dat zij dat uitgelegd heeft -in ieder geval gezegd heeft dat ze er niets aan kan doen- en dat die man boos blijft en het per se opgelost wil zien.
Eerder een probleem van de automaat en van die man dan van de toiletjuffrouw.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:57:12 #184
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115684791
Of dit een terechte klacht is of niet, ik vind het wel een grappig verhaal over koopzegels bij de jumbo:
quote:
Ik ben verdacht van oplichting. Dit i.v.m. het inleveren van koopzegels die ik lang in mijn tas had laten zitten.
Deze had ik ingeleverd met eigen naam en adres, en kreeg 5.20 euro voor twee kaarten.
Een maand later werd ik verhoord op het politie bureau, i.v.m. oplichting.
Nu blijkt dat de zegels, naar hun zeggen, vals zijn.
Deze zaak wordt nu naar off. v. justitie gestuurd!!

Gewenste oplossing
Erkenning dat de zegels niet vals zijn, of toegeven dat er valse zegels zijn verkocht.
pi_115699945
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:58 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Anders ga je voor vertrek naar het toilet? Of in de trein?

Tevens: niks nakkes nada :D
In de trein?
Toiletten zijn tegenwoordig een schaars artikel in veel treinen. Zo schaars dat de NS al aan het uitdelen van plaszakken heeft gedacht!

En waarom een toiletjuffrouw per se een ongevoelig figuur zou moeten zijn dat volkomen onterecht geen 5 centstukken aanneemt, ontgaat mij ook.

niks, nakkes, nada vind ik wel leuk.

En Ctrl-Alt-Del ook wel. Is weer eens wat anders dan: "Ik maak je hartstikke dood!"
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:52:16 #186
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115701488
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:18 schreef Kees22 het volgende:

[..]

In de trein?
Toiletten zijn tegenwoordig een schaars artikel in veel treinen. Zo schaars dat de NS al aan het uitdelen van plaszakken heeft gedacht!

En waarom een toiletjuffrouw per se een ongevoelig figuur zou moeten zijn dat volkomen onterecht geen 5 centstukken aanneemt, ontgaat mij ook.

niks, nakkes, nada vind ik wel leuk.

En Ctrl-Alt-Del ook wel. Is weer eens wat anders dan: "Ik maak je hartstikke dood!"
Ik ga niet zo vaak met de trein, maar afgezien van sprinters van dat toch wel mee?
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:56:35 #187
151340 Casino.Bob
level 100 paladin
pi_115701660
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:57 schreef Ceviche het volgende:
Of dit een terechte klacht is of niet, ik vind het wel een grappig verhaal over koopzegels bij de jumbo:

[..]

Dat dit kan in Nederland!
anders steek je gewoon even je tong erin
pi_115702022
_O- Die toiletjuffrouwen zijn dan ook vaak echt vervelende trutten maar om je nou zo druk te maken over iets wat waarschijnlijk sneller opgelost was geweest als ie gelijk bij de ticketbalie had gewisseld, tsja. :')

quote:
Klacht KPN Internet: lastiggevallen
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over KPN Internet
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden KPN Internet
Lezers van deze klacht: 31

Hallo.
Wij worden om het half uur lastiggevallen door telefoonnummer 067364444400
Zou u hier aub iets aan willen doen.
Gewenste oplossing

Stoppen met bellen door dit nummer
Nou wie gaat dit even oplossen? :D
Hallon!
pi_115702439
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:52 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ik ga niet zo vaak met de trein, maar afgezien van sprinters van dat toch wel mee?
Ik ben ook al een tijd niet meer met de trein geweest, maar er zijn steeds meer sprinters en, gezien de verdere opbouw van het verhaal, denk ik dat hij slim genoeg was om in de trein te gaan als hij dat nodig vond.
Maar dan nog blijft het een botte doos.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_115702873
quote:
Klacht Parkeren: Bewoners/bezoekers parkeren altijd op twee parkeervakken in mijn straat

In mijn straat, westduelstraat te Rotterdam, parkeren de bewoners altijd op twee parkeervakken. Hierdoor is er heel vaak een tekort aan parkeervakken terwijl die er wel zijn. Ik zie heel vaak dat iemand parkeert en niet kijkt hoe hij parkeert en zijn auto zo laat staan. Terwijl de vak groot genoeg is om er goed in te parkeren. Hierdoor parkeren heel veel mensen verkeerd en gaat de helft van de plekken verloren. Dit frustreert mij heel erg omdat ik niet kan begrijpen dat men niet tussen de lijnen parkeert zoals dat hoort! Soms moet ik 10 rondjes rijden om een plek te vinden om te parkeren terwijl er gewoon 5 plekken in de straat zijn.

Gewenste oplossing
Ik vind dat stadstoezicht of anderen die hierover gaan in de straat komen kijken en de foutparkeerders een boete geven voor het asociaal parkeren. Dit moet voor een lange tijd gebeuren zodat dit asociale gedrag afgeleerd wordt en men normaal gaat parkeren.
Heel vervelend meneer, ik zou het ook niet leuk vinden om eerst 10! rondjes te moeten rijden voor een parkeerplek.

Maar uw buren aanspreken is natuurlijk geen optie, nee ik typ lekker vanuit mijn zolderkamertje mijn klacht en laat de stadstoezicht het maar oplossen. Ik ga zeker niet naar de buren toe, dat vind ik eng.
pi_115703287
quote:
Klacht Politie: Politie Helicopter Overlast & Privacy schending &

Er vliegt een politie helicopter vaak midden in de nacht van 2 uur, avond en middag boven mij huis uren lang ik kan niet slapen en ik durfde niet eens kleding aan te doen in me kamer toen ik van de douche kam die politie mensen luren de hele tijd in de Heli. me huis staat in barendrecht carnisselande en me werk is in rotterdam centrum waar ook al een helicopter vliegt als ik naar werk ga ik hoor de heli geluid dan begin ik al te stressen omdat ik slaap te kort heb gekregen . steeds weer het zelfde!

Gewenste oplossing
Juridische Maatregelen, Stoppen met vliegen zonder melding en niet in andere mensen de huizen gaan kijken via de lucht zonder melding, Bazooka, politie mag niet boven de wet staan ,handelen en of veranderen.
Speciaal voor u gaan we het voortaan melden, kunnen de daders ontsnappen en kunt u weer veilig verder slapen.
pi_115703511
quote:
Klacht General Logistics Systems (GLS): General Logistics Systems (GLS), Klacht voor maar 5 dagen vasthouden pakket
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over General Logistics Systems (GLS)
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden General Logistics Systems (GLS)
Lezers van deze klacht: 23

Hallo,
ik ben een beetje boos. Er word op 09/08/2012 door jullie aan mij een pakketje aangeboden, alleen ben ik niet thuis. Want ik ben namelijk op vakantie, zoals heel veel mensen weten is het in de maanden juli en augustus vakantietijd. Nu kom ik donderdag avond 16/08/2012 thuis en ziet het briefje liggen. Ik moet binnen 5 werkdagen reageren. Ik kijk op de computer en zie dat het pakketje is terug gestuurd. Ik bellen zeg de dame aan de lijn dat is uw probleem neem maar contact op met de verzender om het pakketje opnieuw te versturen. Ik ga dit doen en vraag gelijk of deze afzender nooit meer met jullie zaken wil doen. Dit is wat er bij Postnl staat ” Wanneer we een pakket niet bij u kunnen afleveren op dinsdag tot en met vrijdag, bieden we het standaard aan bij uw buren. Als dat ook niet lukt, biedt PostNL het pakket een tweede keer bij u aan. Wanneer u en de buren ook bij de tweede aanbieding niet thuis zijn, vindt u een bericht in uw brievenbus. Daarop staat waar u het pakket binnen 3 weken kunt afhalen” wat is dit een geweldige service. Buiten dat ik voor het bellen een 1 euro kwijt ben en mijn gespreks kosten met mijn mobiel moet ik nu ook opnieuw verzendkosten betalen. Nauw GLS heel erg bedankt voor de goede service, NOT!!. Gr.
Gewenste oplossing

Dat ze het alsnog bezorgen, gratis. Ook het personeel van de telefoondienst mogen wel hun excusses aanbieden. Wat een v.....kens zijn dat.
Weer die typische klacht.nl schrijfstijl inclusief "excusses". ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Mortaxx op 13-03-2013 18:48:33 ]
Hallon!
pi_115703548
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 00:49 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Weer die typische klacht.nl schrijfstijl inclusief "excusses". ^O^
En dan de voorwaarden van PostNL erbij halen. :D
pi_115703667
quote:
Klacht PostNL: verkeerde post
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over PostNL
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden PostNL
Lezers van deze klacht: 78

Vanaf 1978 heb ik een probleem met de post bezorging
Bezorgers kunnen niet deze twee straten uit elkaar houden
Mijn post krijg ik niet terug
Gewenste oplossing

Dat ik mijn post krijg
Tsja en toen hadden ze nog geen klacht.nl. Nu wordt het vast en zeker opgelost! ^O^

Oh ik zie trouwens dat Post.nl niet reageert op klachten geplaatst op klacht.nl. (heel verstandig :P )

quote:
PostNL Webcare reageerde op augustus 15th, 2012 at 14:49

Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Wij reageren echter niet op klachten op deze website. U kunt hiervoor het best contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via http://www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/
Hallon!
pi_115703700
Ik hoop dat ze de post uit 1978 nog kunnen terugvinden. :')
pi_115703837
quote:
Klacht Albert Heijn: Defecte smarthphone
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 23

29-06-2012 Nieuwe Alcetal Smartphone aangeschaft
Na 1 week defect
Opgestuurd via AH naar Solid Vision
Geen communicatie mogelijk via AH, alleen via Solid Vision
Solid Vision meld toestel heeft kinderziektes wacht op soft ware
03-08-2012 toestel komt eindelijk terug van Solid Vision met dezelfde storing.
Kontact met AH zelfde procedure, tot 14-08-2012 geen reactie, gebeld naar AH, Solid Vision neemt kontact op met de mededeling Sim Kaart reader defect.
Ik heb aangegeven niet met Solid Vision te communiceren, tenslotte is het toestel aangeschaft bij AH.
15-08-2012 E-Mai van AH met nieuw kontact no: met de melding dat zij het betreuren dat ik niet met de reparatie akkoord ga.
15-8-2012 terugkoppeling naar AH met de mededeling dat ik niet wenst te communiceren met Solid Vision en weinig vertrouwen heb in de handelswijze van AH, en ik graag in aanmerking komt voor vergoeding van mijn aankoopbedrag.
17-8-2012 kontact met AH, doordat er iedere keer een ander aanspreekpunt is het zeer moeilijk communiceren met de AH klantenservice, zij geven aan dat er geen andere ingang is.Resumé: Ik zit vanaf 10-07-2012 zonder telefoon.
Gewenste oplossing

Vergoeding + claim zonder telefoon van de AH organisatie
Uhm als ik het zo lees is deze meneer 'n oplossing aangeboden (reparatie door Solid Vision) maar aangezien hij dat niet wil, wil ie maar gelijk een vergoeding ofzo? Dit is toch niet te volgen voor 'n helpdeskmedewerker? :')
Hallon!
pi_115706601
quote:
we gaan met 3 kinderen naar slagharen
er zijn daar 8 kassa’s waarvan er 3 open zijn
we moesten hier anderhalf uur in de rij staan wachten
ze weten toch dat het vakantie periode is en dat het druk zal zijn en dan doen ze maar 3 kassa’s open waardoor je lekker anderhalf uur in een rij moet staan om binnen te komen

Gewenste oplossing
ik zou tevreden zijn met nieuwe entree kaarten voor 5 personen
Wat is de reden voor vijf nieuwe kaarten? Heeft deze vrouw daarna de hele dag niet meer kunnen genieten van het park? :')

quote:
Klacht Slagharen: 2 rechtse laarzen gekocht en nu niemand te bereiken
Ik heb afgelopen zondag een paar westernlaarzen gekocht van 100 euro Bij thuiskomst bleken er 2 rechtse laarzen in te zitten. Nu 2 keer gebeld en niemand aanwezig die me kan helpen.. Er is 1 persoon die erover gaat en dat is de winkelmanager hoe belachelijk is dat.. Die meneer loopt dus ook in het park rond en is dus haast niet te bereiken. Ik ben zooooo booooos dat er nu niemand is die mij verder kan helpen en ik met 2 rechtse laarzen zit van 100 euro!!!!

Gewenste oplossing
Ik wil mijn laarzen graag binnen 24 uur hier compleet thuis hebben. Mochten jullie mij tegoed willen komen heb ik laarzenriempjes gezien van 15 euro doe die er dan maar bij waren maar 1 soort.
:D _O-
pi_115707395
Sommige mensen zouden gewoon een internetverbod moeten krijgen.
----
pi_115711521
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 07:53 schreef KingLysandus het volgende:
Sommige mensen zouden gewoon een internetverbod moeten krijgen.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 12:48:57 #200
328973 Krekkie2
you only live once
pi_115712069
quote:
Onlangs weer een paar pakjes shag gekocht, Pall Mall van fa Niemeyer. Tot mijn verbazing zat er een “boomstam” in.
Deze is 8 cm lang en meer dan 0,6 cm dik.

Gewenste oplossing
vergoeding van het pakje zou passend zijn.
:')

quote:
ik heb een paar weken geleden een klacht ingediend dat er een beestje in me pakje zat ik ben me rot geschrokken toen hij er met en sigaret eruit kwam op mijn hand ik heb dat door gegeven aan jullie maar geen reactie gekregen had ik niet verwacht

Gewenste oplossing
in iedere geval dat jullie wat laten horen of dat vaker gebeurt en nieuwe sigaretten want de mijne heb in weg kunnen gooien hoop dat ik er nu wel iets te horen krijg gr janny
pi_115712169
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:52 schreef Ceviche het volgende:

Ik ga niet zo vaak met de trein, maar afgezien van sprinters van dat toch wel mee?
Misschien moest mevrouw nu net met een trein mee waar geen toilet in zit.
Bijna alle treinen hebben nu wel een toilet, maar het komt ook wel eens voor dat die ene wc in de trein op slot zit vanwege een defect oid.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_115712411
quote:
Klacht Action: De action uggs schoenen
Hallo,

Ik heb een maand geleden de schoenen action ( uggs ) gekocht
De zwarte. Was er zo blij mee totdat ik thuis kwam
En zag dat de uggs verkleurd waren ipv zwart paars ok denk dat dit door
De felle lampen in de winkel komen ik doe ze nu niet meer aa.
Omdat het Zo erg opvalt ! Heb ze 1 keer gedragen

Gewenste oplossing
Ik zou al heel blij zijn met een paar nieuwe
Je ziet bij thuiskomst al dat ze een andere kleur hebben, toch wil je de schoenen bewaren om een maand later en na een keer dragen erachter te komen dat je een nieuw paar wilt hebben. Waarom ga je niet meteen terug? :')

quote:
Klacht NS: Staan van Antwerpen naar Amsterdam

Voor ¤38,- een weekendretour Amsterdam-Antwerpen gekocht. De eerste 5 kwartier was er geen plek om te zitten.

Gewenste oplossing
Vergoeding / 'kiosk' bonnen
Omdat deze persoon niet kon zitten eist hij een vergoeding. :D
De NS verkoopt vervoersbewijzen, geen plaatsbewijzen. :')
pi_115712461
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:01 schreef Bundesrepublik het volgende:

Omdat deze persoon niet kon zitten eist hij een vergoeding. :D
De NS verkoopt vervoersbewijzen, geen plaatsbewijzen. :')
Je ziet dit type mens zich al helemaal opvreten in de trein en boos worden dat ze nergens kunnen zitten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 14:59:27 #204
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_115715187
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 00:40 schreef Bundesrepublik het volgende:

[..]

Speciaal voor u gaan we het voortaan melden, kunnen de daders ontsnappen en kunt u weer veilig verder slapen.
Die oplossing ook. Bazooka? :')
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_115717137


[ Bericht 81% gewijzigd door Mortaxx op 13-03-2013 18:50:03 ]
Hallon!
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:01:31 #206
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_115718531
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:13 schreef BlueMage het volgende:
De bazooka oplossing is volgens mij sowieso wel favoriet als het om lawaaimakende trauma/politiehelicopters gaat. :') Die gewonden moeten maar even wachten hoor, ik heb ook recht op nachtrust! :( :')

Ik heb me altijd afgevraagd bij al die Telsel zooi "wie trapt hier nu in?!" welnu sinds klacht.nl weet ik het antwoord (of is het antwoort?):

[..]

:')
Nee, het is andwoord. :')

Daarbij woont deze mevrouw in België, wat doet ze dan met haar klacht op klacht.nl?
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_115720939
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:13 schreef BlueMage het volgende:
De bazooka oplossing is volgens mij sowieso wel favoriet als het om lawaaimakende trauma/politiehelicopters gaat. :') Die gewonden moeten maar even wachten hoor, ik heb ook recht op nachtrust! :( :')

Ik heb me altijd afgevraagd bij al die Telsel zooi "wie trapt hier nu in?!" welnu sinds klacht.nl weet ik het antwoord (of is het antwoort?):

[..]

:')
Zit er een vertaling bij?
pi_115732538
quote:
Klacht Postcode Loterij: postcode fiets

ik speel al heel veel jaren mee met de postcodeloterij,maar heb nog nooit een leuke geldprijs gewonnen.alleen maar kleine prijsjes.nu is de postcode fiets gevallen in mijn straat maar alleen aan één zijde van de straat nmr 2t/16 ik woon aan de overkant op nmr 9 en heb dus gewoon vette pech omdat ik net een ander postcode heb.waar de fiets op is gevallen is 1992 JE en ik heb 1992 JM.bij de postcodeloterij op de site staat dat als je zo,n fiets wint dat dan de hele wijk zo,n fiets wint WAAROM IK DAN NIET.ik vind dit echt een teleurstelling ik zelf speel met twee loten en mijn vriend met één lot.nogmaals als er staat dat de hele wijk zo,n fiets wint dan moet de rest van de potcodes er ook bij staan.ik vind dit niet eerlijk.

Gewenste oplossing
ik ben heel blij als ook de postcode 1992JM net zoals 1992JE ook de fiets mag ontvangen per lot.en anders moeten ze niet op de site zetten dat de hele wijk zo,n fiets wint ik kan er niks aan doen dat wij net een andere postcode hebben maar ik vind het wel een terleurstelling.
Ik deed een keer mee met de Staatsloterij, toen won iemand met lot JE395730 de hoofdprijs van 25 miljoen. Ik had lot JM395730. :'(

Ik ben heel blij als er op lot JM395730 ook de hoofdprijs van 25 miljoen valt. :')
pi_115732581
Een postcodeloterij fiets willen winnen :')
  zondag 19 augustus 2012 @ 00:02:57 #210
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_115732823
Ik lees nu verder bij de postcode loterij klachten. Eerst zijn de mensen boos dat ze nooit wat winnen, winnen ze na jaren een bosje bloemen zijn ze nog boos want de bloemen zijn na twee dagen dood. :D

quote:
Wel mooi dat deze tokkies het geloven. :D
  zondag 19 augustus 2012 @ 00:06:58 #212
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_115732913
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 23:59 schreef x-Lily het volgende:
Een postcodeloterij fiets willen winnen :')
Ik vind klacht.nl anders de perfecte site voor jou... :')
Hallon!
pi_115732940
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:28 schreef x-Lily het volgende:

[..]

Ahum, jij hoort daar ook bij
We chose those solutions which held the most promise, and devoted ourselves to testing their merits. Six we tried in succession, each more encouraging than the last. But none worked. And then the world ended...
  zondag 19 augustus 2012 @ 00:09:24 #214
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_115733020
quote:
Klacht RTL4: Storend te haard reclame geluid
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over RTL4
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden RTL4
Lezers van deze klacht: 86

Veel te hard reclame geluid.
En veel te veel onderbrekingen.
Gewenste oplossing

een vast volume. en zappen naar een andere zender.
Moet RTL voor deze mensen naar 'n andere zender zappen? :')
Hallon!
pi_115733153
quote:
10s.gif Op zondag 19 augustus 2012 00:09 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Moet RTL voor deze mensen naar 'n andere zender zappen? :')
Maar waarom moet RTL dan ook het geluid van de reclame aanpassen?
pi_115735960
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 00:12 schreef Bundesrepublik het volgende:

[..]

Maar waarom moet RTL dan ook het geluid van de reclame aanpassen?
Nooit last van gehad dat je TV zit te kijken op een normaal volume, en dat als er reclame komt, het opeens voelt alsof er iemand met een megafoon in je oren aan het schreeuwen is?
  zondag 19 augustus 2012 @ 01:56:56 #217
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_115736288
Bij de mc drive moest ik wachten op mijn bestelling,
en omdat die nog niet klaar was moest ik mijn auto parkeren.

Omdat ik niet uit maastricht, cq limburg kom, vroeg ik waar ik moest parkeren. “Hier links af” was het antwoord.
Ik echter kon nergens een parkeervak ondekken; geen bordje dat aangeeft waar je moet parkeren. Normaal bij mcdonalds altijd goed aangegeven. Ik zette mijn auto teneinde raad maar op de stoep voor het restaurant zodat ze me wel konden zien. Na een tijdje kwam mijn bestelling eraan. Ik deed het raampje van de auto open en terwijl ik dat deed schreeuwde en snauwde de medewerkster “waar was u nou, waarom sta je niet op de parkeervakken, er is plaats genoeg” waarna ze kwaad wegliep. Mijn reactie was dat ik nergens een parkeervak had ontdekt en dat ik niet woonachtig ben in het zuiden van het land. Dit heeft ze waarschijnlijk niet meer gehoord…….. na onderzoek met de benenwagen bleken er wel parkeervakken te zijn maar de duidelijke blauwe bordjes “parkeren op aanwijzing personeel” waren er niet meer of waren er afgesloopt en nooit meer vervangen. Klacht heb ik wel geuit bij de hamburgerketen terplekke, maar ze zeiden:”voor de volgende keer weet u waar u moet parkeren!!

Gewenste oplossing
Blauwe parkeerborden terugplaatsen (kost wel geld hoor). Klantvriendelijker worden ook als het druk is of als er sprake is van miscommunicatie.

http://www.klacht.nl/mcdo(...)stricht-de-geusselt/
Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
pi_115736485
quote:
Klacht Corendon: Vlucht gemist – aanpak oplossing

Mijn vader en broertje zitten sinds afgelopen vrijdag in Istanbul d.m.v. een pakketreis. Oorspronkelijk zouden zij gisterenavond teruggevlogen zijn maar……door toedoen van reisleidster komen ze (in totaal 20 man!) te laat op het vliegveld en missen zij de vlucht. Zoals het hoort wordt er gezocht naar een oplossing en worden ze geplaatst in een 5-sterrenhotel.Dit klinkt mooi maar is het niet. De groep wordt apart gezet, ontvangt geen normale maaltijden maar restjes en wordt behandeld als een stelletje schooiers. Water moet buiten het hotel met plasticzakken worden gehaald en hotelpersoneel sluit kamers af nadat gasten niet bereid zijn om creditcards in te leveren.Raar verhaal allemaal. Zoals het er nu naar uitziet kunnen ze pas MAANDAG naar huis via Antalya. Om dit te realiseren worden ze in de nacht op het vliegveld gedropt om vervolgens te mogen wachten tot 6 uur voordat ze kunnen vertrekken. Waar zijn we nu allemaal meebezig? We praten hier over een vlucht van 3 uur en 20 man die sinds vrijdag thuis hadden moeten zijn. De tussenoplossing klinkt leuk maar is in praktijk te schoffterig voor woorden en de manier om thuis te komen laat al helemaal te wensen over! Wat een prutsbedrijf en klachtafhandeling kan een peuter nog beter.

Gewenste oplossing:
Vergoeding van totale reiskosten. Excuses voor de zeer ongewone gang van zaken (hoop ik toch) Per direct een normaal verblijf met normaal eten en drinken vergoed door reisorganisatie. Juiste, tijdige en correcte manier van informatievoorziening naar de gestrande reizigers. Kamerovernachting voor vertrek nieuwe vlucht en vertrek vandaag of morgen (en NIET maandag) naar Nederland - Eindhoven. En dus niet een halve nacht moeten doorbrengen op een luchthaven!
Kijk eens, een terechte klacht! Maar de gewenste oplossing. :D

Waarom een vergoeding van de totale reiskosten, vader en zoon hebben niet kunnen genieten van de vakantie omdat ze wisten dat dit ging gebeuren? :')

En over het ophalen vandaag of morgen daarvoor het het bedrijf wel een extra vliegtuig klaar staan die er in het vliegschema tussen kan worden gepropt. :')
  zondag 19 augustus 2012 @ 02:18:42 #219
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_115736725
quote:
Ik durf mijn klacht niet eens op te schrijven. Je kunt nog beter in conflict zijn met de Maffia. Willem Holleeder mocht je nog een baantje zoeken, ga dan aub solliciteren bij het CBR, alles is daar zo goed georganiseerd en dichtgespijkerd, het geld stroomt met bakken binnen en zelfs de rechters in dit land hebben er geen weerwoord tegen.
Gewenste oplossing

Mijn oplossing is het CBR oplossen, het liefst in Caustic soda.
:')
Hallon!
pi_115736935
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 02:18 schreef BlueMage het volgende:

[..]

:')
_O-
  zondag 19 augustus 2012 @ 02:46:33 #221
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_115737225
quote:
lacht Dirk van den Broek: onbeschoft
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Dirk van den Broek
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Dirk van den Broek
Lezers van deze klacht: 13

Ik woon nu sinds een half jaar in amsterdam west. En doe sinds Vd week geen boodschappen meer bij de dirk , ik vind het personeel ronduit onbeschoft , ik ben zelf pas 20 jaar en begrijp dat de jongeren die als caissières werken nou eenmaal goedkoper zijn , maar het is belachelijk dat ze met kauwgum in de mond achter de kassa zitten , je niet groeten als je afrekent , en anders word behandelt als hollandse(bijna alle personeelsleden zijn Turks ). Zo heb ik al meegemaakt dat zonder ze het me te vragen een Turkse meneer met een mandje vol voor mij lieten gaan terwijl het mijn beurt was en ik maar 2 dingen in mijn hand had, ook sta ik weleens aan de kassa en dan word ik totaal genegeerd maar de Turkse klanten worden vervolgens in het Turks aangesproken terwijl ze met mijn artikelen bezig zijn! Ik vind het heel erg dat ik nu een supermarkt die vlak bij mijn woning ligt vermijd omdat er geen service is voor de Hollandse klanten, soms spreek ik weleens een Hollandse dame of heer aan en vraag ze wat zij vinden. En zijn het allemaal met me eens en komen daar alleen maar omdat ze slecht ter been zijn of haast hebben. Als laatste punt wil ik ook graag aangeven dat de zaak altijd naar zweet stinkt , van de personeelsleden , ik heb daar 1 keer iets van gezegd omdat het gwn misselijkmakend was en toen kreeg ik een hele tirade over me heen , en werd ik bijna de zaak uitgezet. Ik heb zelf 4 jaar als kassière gewerkt , en weet dus wel aardig hoe mensen graag behandelt willen worden , en hoe je iemand hoort te behandelen . Heel erg jammer dat dit niet gebeurt.
Gewenste oplossing

Ik zou graag zien dat er een goede blik geworpen word door mensen van boven af zodat zij met eigen ogen kunnen zien hoe het er daar aan toe gaat en het kunnen veranderen.ik heb het over het filliaal van de dirk aan de bos en lommerplein te amsterdam west.
_O-

Hoe weet die klager nou dat het het personeel was en niet hij of zij zelf die zo naar zweet stonk? :D
Hallon!
  zondag 19 augustus 2012 @ 11:15:54 #222
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_115740768
Ik lag alti vooral om die mensen die zeyten over belasting en verzendtijd bij chinezr sites echt afslachten die mensen
Say whaaaat?
  zondag 19 augustus 2012 @ 11:40:43 #223
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115741328
quote:
10s.gif Op zondag 19 augustus 2012 02:46 schreef BlueMage het volgende:

[..]

_O-

Hoe weet die klager nou dat het het personeel was en niet hij of zij zelf die zo naar zweet stonk? :D
Ik vind het wel een plausibel verhaal. Goede klacht, geen spelfouten, ik geef haar de voordeel van de twijfel.
  zondag 19 augustus 2012 @ 13:07:33 #224
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_115743406
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 11:40 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ik vind het wel een plausibel verhaal. Goede klacht, geen spelfouten, ik geef haar de voordeel van de twijfel.
Geen spelfouten? :') Kijk nog maar eens goed naar alle werkwoordvervoegingen.
Hallon!
pi_115786320
quote:
10s.gif Op zondag 19 augustus 2012 02:46 schreef BlueMage het volgende:

[..]

_O-

Hoe weet die klager nou dat het het personeel was en niet hij of zij zelf die zo naar zweet stonk? :D
Ze rook waarschijnlijk verschillende zweetaroma's door elkaar, waardoor het uitgesloten is, dat zij het is.
Geluk vermenigvuldig je door het te delen... :)
  maandag 20 augustus 2012 @ 16:31:06 #226
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115786924
quote:
10s.gif Op zondag 19 augustus 2012 13:07 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Geen spelfouten? :') Kijk nog maar eens goed naar alle werkwoordvervoegingen.
Nja, vergeleken met de rest valt het alleszins mee.

Misschien gaat mijn spelling achteruit door al die bagger op klacht.nl ;(
  maandag 20 augustus 2012 @ 16:32:19 #227
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_115786971
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 02:18 schreef BlueMage het volgende:

[..]

:')
Iemand is gezakt voor z'n examen. :')
pi_115787092
quote:
Klacht Tele2: pistof
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Tele2
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Tele2
Lezers van deze klacht: 3

hallo tele2
waarom kunnen jullie me voor de zoveelste keer niet verstaan zodra ik een telefoon nummer heb genoemd en jullie zoeken de gegevens erbij dan kunnen jullie me ineens niet meer verstaan vreemd vind ik dit.dan bieden jullie je excuses wel aan maar daar ben ik niet meegeholpen natuurlijk.
word er gewoon pisnijdig van wand in sommige gevallen gaat het goed maar heel vaak gebeurd het dat jullie me niet meer kunnen verstaan terwijl anderen die ik bel me wel goed kunnen verstaan.
Gewenste oplossing

dat jullie mij wel kunnen verstaan ook na het erbij pakken van mijn gegevens.
Daar zou ik ook pistof van raken. :')

wand :')
pi_115787259
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 16:32 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Iemand is gezakt voor z'n examen. :')
...en aan henzelf ligt het uiteraard nooit. :')
Hallon!
pi_115787459
quote:
Klacht Albert Heijn: biologische olijfolie
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 44

Albert Heijn heeft deze week de biologische olijfolie in een nieuw plastic jasje gestopt. Vroeger was dit gewoon van glas en daarmee een stuk gezonder. In plastic zitten weekmakers zoals BPA die uitstekend oplossen in vet. De hersenen bestaan voor ruim 60% uit vetten, dus je kunt wel nagaan dat het beter is deze stof niet binnen te krijgen. Appie noemt het milieu bewust, ik noem het een zoveelste kostenbesparing waar de gezondheid wederom het onderspit moet delven. Glas is beter, het liefst donker zodat het licht de kwaliteit niet kan aantasten.
Gewenste oplossing

terug naar de liefst donkere GLAS fles.vriendelijke groet, Marianne
Ik snap 't nu: al die klacht.nl lui hebben veel te veel gegeten en gedronken uit plastic verpakkingen!
Hallon!
  maandag 20 augustus 2012 @ 17:03:38 #231
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_115788061
quote:
14s.gif Op maandag 20 augustus 2012 16:44 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ik snap 't nu: al die klacht.nl lui hebben veel te veel gegeten en gedronken uit plastic verpakkingen!
de albert hijn doet dit expres ze zijn grootste sponser van de regerink
om het volk dom te houwe
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_115788121
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2012 17:03 schreef Klaploper het volgende:

[..]

de albert hijn doet dit expres ze zijn grootste sponser van de regerink
om het volk dom te houwe
En jij bent zo slim wil je zeggen?
Geluk vermenigvuldig je door het te delen... :)
pi_115788328
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 17:05 schreef Linda94 het volgende:

[..]

En jij bent zo slim wil je zeggen?
Hij typt expres zo. Wil je je reactie nog laten staan? :')
pi_115789261
Klacht.nl blijft verdacht stil sinds ik vroeg hoe ze kunnen beweren op de site dat '594 bedrijven meedoen' terwijl ze aangeven met een enkel bedrijf een contract te hebben :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115789701
quote:
Klacht Klacht.nl: Over uw organisatie –> www.KLACHT.nl

Heb ik gisteren een klacht ingediend over uw organisatie: www.KLACHT.nl.
Heb ik daar gisteren een antwoord op gehad en de status werd gewijzigd in “opgelost”.
Maar wat schetst mijn verbazing: de klacht over uw organisatie is verdwenen.
Da’s wel een beetje jammer en niet erg eerlijk…

Buiten dat. Jullie werken langs elkaar heen dat het niet mooi meer is. Er zijn nu inmiddels 4 accounts voor me aangemaakt.
Met de ene heb ik ene klacht geplaatst. Een klacht over jullie. RESULTAAT: account opgeheven.
Met de andere heb ik een reactie geplaatst bij mij “klager”. RESULTAAT: account opgeheven, omdat jullie van elkaar niet weten wat je doet en voor hetzelfde bedrijf 2 verschillende accounts aanmaken
Nieuw account gemaakt om te klagen over jullie: RESULTAAT: wordt waarschijnlijk opgeheven.
Omdat jkullie website niet klopte is er met de hand door jullie een account aangemaakt: RESULTAAT: daar kan ik niet meer mee inloggen. Reden: nobody knows.

Snappen jullei dan niet dat dit stompzinnege gedoe gewoon ons ondernemers geld kost. Als je zoiets begint als www.KLACHT.nl regel dan eerst je organisatie goed en dan pas aan de gang.

Suggestie. Misschien handig om de klager het emailadres van het bedrijf waarover hij klaagt te vragen. Dan komt een onderneming er niet per toeval achter dat er over hen geklaagd is en kan de beklaagde zich adequaat verdedigen!!

Gewenste oplossing
Laat klachten over jullie eigen \\\" organisatie\\\" staan en reageer daar eerlijk op. Beter dan ze gauw weg te halen
quote:
Oplossing van het bedrijf
Beste,Onze excuses voor het feit dat er meerdere bedrijfsaccounts voor cheapmemory.nl naar u zijn verstuurd. We hebben telefonisch contact met u opgenomen en vernomen dat u nu een werkend bedrijfsaccount heeft. Verder zijn de klachten die u over Klacht.nl ook zichtbaar op Klacht.nl. Ten slotte hebben we u een email gestuurd, waarin uitgelegd wordt hoe u een Google Alert kunt aanmaken voor cheapmemory.nl, zie : http://www.google.nl/alerts Met een Google Alert ontvangt u een email van Google indien uw bedrijfsnaam op een andere website wordt genoemd. Mocht u nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag op redactie@Klacht.nlWe willen u bedanken voor uw kritische opmerkingen, omdat we daarmee Klacht.nl weer beter hebben kunnen maken. Vriendelijke groet,Onno Redactie Klacht.nl
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115789846
quote:
Klacht Klacht.nl: Klacht.nl wordt niet meer serieus genomen

klacht.nl wordt door tele2 niet meer serieus genomen zij pakken de klachten op systeematisch en sluiten ze vervolgens gelijk waardoor het voor klacht.nl lijkt alsof alles wordt opgelost

Gewenste oplossing
Klacht.nl kan misschien gaan bemiddelen tegen tele2 of hun hier verwijderen want ze werken niet serieus mee.
quote:
Geachte heer/mevrouw,Dank u wel voor uw email. Indien u van mening bent dat een klacht onterecht op opgelost is gezet, zullen we daarover contact opnemen met het desbetreffende bedrijf. Zou u daarvoor de openbare link naar uw klacht willen emailen naar redactie@klacht.nl?Met vriendelijke groet, Linde redactie@klacht.nl
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115791219
quote:
Klacht Klacht.nl: Klacht.nl
:D

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2012 18:36:00 ]
pi_115791636
quote:
Klacht freecruise.com: Florida cruise en reis Disney

De miljoenste bezoeker van Google won een reis naar Florida voor 3000 dollar, ik dus. Ik moest ook drie kwartier wachten alvorens mij werd gezegd dat ik 898 dollar zelf moest bijbetalen. Dat wilde ik binnen een week doen nadat ik een en ander gecheckt zou hebben. Toen ik dit zei werd ook bij mij de verbinding onmiddellijk verbroken. Dit kan dus geen zuivere koffie zijn. Jammer van mijn tijd en de reis.

Gewenste oplossing
Als deze reis alsnog gemaakt kan worden, ook voor die kosten. Maar dan wil ik wel garanties dat dit betrouwbaar en veilig is!Ik kreeg de naam van de telefoniste: Ci, zij was erg vriendelijk. Ik kreeg ook een customernummer en kon 18 maanden over deze reis beschikken
:')

quote:
Klacht freecruise.com: wel in getrapt

kan geen adres of email vinden om het binnen 7 dagen te kunnen annuleren van deze reis.
Enkel een telefoon nr wat is doorgeschakeld.wie kan mij helpen om dit op te lossen,zodat ik een brief kan schrijven.

Gewenste oplossing
Annulering van dit aanbod om deze reis te maken maar daar heb ik wel een adres voor nodig.
quote:
Klacht freecruise.com: reis voor $3000 naar florida gewonnen

Gisteren een reis naar Florida gewonnen. Ik was de miljoenste persoon die op een bepaalde website zat en was de uitverkorene. Ik moest 020- 7084195 bellen om mijn reis te claimen. Daar dit een nummer in eigen land was waagde ik de gok.
Eénmaal per jaar gaven ze deze reis weg in samenwerking met disneyworld en hilton amsterdam marriot werd me verteld. De reis was 14 dagen voor 4 personen. Na een reis van 45 minuten door alles wat er gewonnen was, werd ik doorverbonden en vroegen ze mijn creditcard gegevens. (De reis zou me zelf $898 kosten). Een reis winnen en dan toch nog zelf moeten betalen? Daar ik niet in het bezit ben van een creditcard werd al snel aan de andere kant de verbinding verbroken.

Gewenste oplossing
Ik heb nog nooit iets gewonnen in mijn leven en heb zelf geen financiële middelen om op reis te gaan. De teleurstelling was dus enorm. Ik zag me al helemaal met mijn 2 kinderen in disneyworld. En de rest bezoeken zoals ze vertelden: universal studio's, seaworld, 5* resort calypso bay enz enz. Te mooi dus om waar te zijn. Het zou mooi zijn als deze reis alsnog zou kunnen doorgaan en dan zonder dat ik zelf de $898 moet betalen. Een reis cadeau krijgen is ook krijgen, hier komt voor de winnaar geen kosten bij. Ik ben tevreden als ik deze reis zoals bij winnen is bedoeld helemaal gratis krijg.
:D

[ Bericht 26% gewijzigd door Mortaxx op 13-03-2013 18:52:35 ]
pi_115794047
quote:
Suggestie Lidl: Lidl te Nunspeet
Suggestie
Suggestie voor Lidl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lidl
Lezers van deze suggestie: 48

Prullenbak met Sensor (66714) doet niet goed naar een week 32 11-08-2012
Doet die prullenbak niet vervelend genoeg of wat is het probleem? :')
Hallon!
  maandag 20 augustus 2012 @ 20:35:41 #240
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_115796743
quote:
7s.gif Op maandag 20 augustus 2012 18:46 schreef Bundesrepublik het volgende:

[..]

:')

[..]

[..]

:D
Zoooo sneu :') Ten 1e er in trappen, en ten 2e ook nog eens gaan huilen zodat ze het misschien toch nog een keer aangeboden krijgen. En dat kan/mag kinderen krijgen...
pi_115798367
quote:
9s.gif Op maandag 20 augustus 2012 20:35 schreef toetsenbordridder het volgende:

[..]

Zoooo sneu :') Ten 1e er in trappen, en ten 2e ook nog eens gaan huilen zodat ze het misschien toch nog een keer aangeboden krijgen. En dat kan/mag kinderen krijgen...
Misschien krijgt ze binnenkort nog wel een mailtje van een aardige prins uit Nigeria die haar wel van geld voor een cruise wil voorzien in ruil voor wat hulp. :)
  maandag 20 augustus 2012 @ 21:06:44 #242
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_115798472
Say whaaaat?
  maandag 20 augustus 2012 @ 21:10:50 #243
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_115798699
quote:
7s.gif Op maandag 20 augustus 2012 18:46 schreef Bundesrepublik het volgende:

[..]

:')

[..]

[..]

:D
Deze mensen hebben zeker ook 3 ipads gewonnen :D
Say whaaaat?
pi_115798772
quote:
Klacht McDonalds: Sanitair Mc Donalds Maastricht centrum

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden McDonalds
Lezers van deze klacht: 77
Heerlijk gegeten, daarna even handen wassen en naar toilet.
Het was zo smerige toilet, stikken, overvolle pedaalemmer, kapotte deuren, geen toiletpapier,en een smerige vloer.
Eetlust bedorven , bah

Gewenste oplossing
Meer momenten van poetsen en zeker hygiëne waarborgen.

Handen pas wassen nadat je hebt gegeten ipv vooraf :')
Klagen dat je eetlust bedorven is als je net hebt gegeten :') Wat wil je dan? Dat je nog trek hebt?
Stikken :?
pi_115798828
quote:
Klacht Vodafone: vesta payment solutions
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Vodafone
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Vodafone
Lezers van deze klacht: 13

2 augustus j.l. is 20,00 afgeschreven van mijn rek.
om mijn mobiele telefoon nr; 06 op te waarderen.
Dit bedrag is niet door U ontvangen want dit bedrag is niet
bijgeschreven.
Ik heb al eerder een klacht ingediend bij Vesta Payment Solutions en de klacht is opgenomen.
Bet.kenmerk is; 10V5AYLFBG nr.1120000113465148.
Gewenste oplossing

ZO SPOEDIG MOGELIJK TERUGSTORTEN OP MIJN REKENINGOF OPWAARDEREN MOBIELE TELEFOON.
*zucht* Even met Vodafoon contact opnemen is al te moeilijk voor deze mensen. :')

quote:
Klacht Vodafone: klantenservice en oplossingen
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Vodafone
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Vodafone
Lezers van deze klacht: 54

al 2 jaar probeer ik tot een oplossing te komen verschillende nummers laten blokeren die me al met al 45 euro hebben gekost om dan tot de conclusie te komen dat ze de verkeerde nummers hebben geblokkeert,door de klantenservice word je ronduit onbeschoft behandelt. het gevolg? een rekening van 1500,00 euro dat kan ik nooit betalen aangezien ik rond moet komen van 850,00 euro met 2 kinderen een betalingsregeling? kan wel maar het termijnbedrag is zo hoog dat ik net zo goed gelijk in een kartonnen doos kan gaan liggen. gevolg? aanmaningen deurwaarders en boetes. bedankt vodafone,ik heb van alles geprobeert om tot een oplossing te komen maar er is niet met ze te praten
Gewenste oplossing

ik heb nu opgezegt en aangeboden om tenminste 50,00 euro per maand te betalen maar dat word natuurlijk niet goed gekeurd. ze hebben liever niets dan iets
Ik vind dit eigenlijk best triest...hoe kan iemand 'n situatie zo uit de hand laten lopen dat hij/zij nou 1500 E moet betalen? :{

[ Bericht 21% gewijzigd door Mortaxx op 13-03-2013 18:53:37 ]
Hallon!
pi_115799710
quote:
Klacht Royal Air Maroc: klacht in schipol tanger

bij schiphol in tanger waar de bagage weegt was daar een vrouw die behandeld mensen alles een dieren.ik wil dat zij niet meer dar gat werken anders zal ik volgende stap nemen

Gewenste oplossing
helamaal niet voor al in tanger schiphol sory dat ik zeg zo raken toristen kwijt
:D
  maandag 20 augustus 2012 @ 21:51:17 #247
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115800874
Dafuq?!
quote:
(Kunnen jullie dit doorsturen naar de maker van de serie Inazuma Eleven n het Engels of Japans ofzo)
Beste Nintendo,

Ik heb een klacht over de serie Inazuma Eleven GO.
Ik heb namelijk gezien dat Nelly (Natsumi) dan met Mark (Endou) is getrouwt…
Mag dit alsjeblieft anders want ik ben namelijk…
Verliefd op Nelly en een vriend van me op Silvia (Aki Kino)
Want toen ik filmpjes zag toen brak mijn hart echt uitelkaar.
Ik vraag het nog een keer.
Mag Nelly(Natsumi) alsjeblieft het uit maken met Mark(Endou)
Want ik kan er niet meer tegen…
Als jullie wat gehoord hebben stuur dan een bericht naar:


Gewenste oplossing
Geen


[ Bericht 1% gewijzigd door Mortaxx op 13-03-2013 18:53:56 ]
  maandag 20 augustus 2012 @ 21:52:55 #248
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_115800971
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 21:04 schreef Nepthys het volgende:

[..]

Misschien krijgt ze binnenkort nog wel een mailtje van een aardige prins uit Nigeria die haar wel van geld voor een cruise wil voorzien in ruil voor wat hulp. :)
Hahahaha hoop het!
  maandag 20 augustus 2012 @ 21:56:50 #249
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_115801202
quote:
7s.gif Op maandag 20 augustus 2012 18:46 schreef Bundesrepublik het volgende:

[..]

:')

[..]

[..]

:D
:') ____!!!!
  maandag 20 augustus 2012 @ 21:58:56 #250
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115801327
quote:
zit er wel calcium (kalk) in de karnemelk van de Zaanse hoeve ?

Gewenste oplossing
s.v.p. antwoord op mijn vraag
Want dat staat niet op de verpakking?
Niet op de site van de Zaanse hoeve?
Je kunt niet bellen naar de Zaanse hoeve?
pi_115801680
quote:
15s.gif Op maandag 20 augustus 2012 21:13 schreef BlueMage het volgende:

[..]

*zucht* Even met Vodafoon contact opnemen is al te moeilijk voor deze mensen. :')

Contact opnemen is ook moeilijk voor mensen die de krant of een of ander roddelblad niet ontvangen. :')

Bijvoorbeeld: http://www.klacht.nl/de-telegraaf/klacht/zaterdag-krant-3/

Nee, de mensen bij de Telegraaf zien op klacht.nl naar wie deze krant nagezonden moet worden.
pi_115802164
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 21:30 schreef Nepthys het volgende:

[..]

:D
Zou ze weten dat schiphol niet een synoniem voor vliegveld is? :D
pi_115804171
quote:
14s.gif Op maandag 20 augustus 2012 16:44 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ik snap 't nu: al die klacht.nl lui hebben veel te veel gegeten en gedronken uit plastic verpakkingen!
Ze heeft mogelijk een punt!
Maar is wat voorbarig door haar angsten voor waarheden aan te zien.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_115804249
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 21:12 schreef Bucketlist het volgende:

[..]

Handen pas wassen nadat je hebt gegeten ipv vooraf :')
Klagen dat je eetlust bedorven is als je net hebt gegeten :') Wat wil je dan? Dat je nog trek hebt?
Stikken :?
Als je net hebt gegeten bij MacDonalds, bedoel je?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  maandag 20 augustus 2012 @ 23:49:54 #255
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_115806752
quote:
Klacht Politie: test

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Politie
Lezers van deze klacht: 73
test

Gewenste oplossing
qweqwe
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 00:09:04 #256
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115807483
quote:
14s.gif Op maandag 20 augustus 2012 23:49 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

Wtf.
pi_115807612
quote:
Klacht Ryanair: Ryanair meet met 2 maten!!
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Ryanair
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Ryanair
Lezers van deze klacht: 22

Zoals ik nu lees zijn er meerdere mensen die een verkeerde of niet volledige naam hebben ingevuld op het vliegticket
van ryanaire, het is mij ook overkomen… koste me in totaal ¤1000 extra, maar wat me nog bozer maakt is het feit dat in de meeste gevallen er toch een oplossing terplekke (vliegveld Weeze) wordt gevonden dmv om boeken en bijbetalen of gewoon doorlaten.. er wordt dus met 2 maten gemeten!! er zit daar waarschijnlijk een medewerker die het leuk vind om mensen die het hele jaar gespaard hebben voor een leuke vakantie lekker dwars te zitten en gewoon naar huis te sturen met de boodschap… even een nieuw ticket te kopen! in ons geval 3 x ¤ 260 enkele reis!! + omboeken van het oude ticket ¤ 80 i.p.v 3 tickets voor ¤ 200.
Ik heb dit dus ook aan vrienden en kenissen verteld,
deze herkende wel het gegeven , verkeerde naam! heb je een probleem bij Ryanaire.. maar zonder oplossing zomaar naar huis sturen… nog nooit meegemaakt.
Gewenste oplossing

ik zou natuurlijk blij zijn met een finacielecompensatie vooral omdat het bedrag wat ik moest betalen niet meer in verhouding staat tot de overtreding die ik maakte en ik snap ook wel dat ik fout zat met de boeking maar dit lijkt mij wel een hele zware straf, ¤ 1000 ,2 huilende kindjes,een moeder die het helemaal niet meer ziet zitten.. veel stress dus en een zeeerr vervelende start van de vakantie..Daarnaast zou ik de medewerker(het gaat hier om iemand die dit leuk vind) als bedrijf een keer uitnodigen voor een gesprekje over hoe je met klanten omgaat, want volgens mij is het nog steeds zo,, geen klanten geen Ryanaire..
Klacht nummertje zoveel over dit onderwerp. :') Tevens...Ryanaire. :')
Hallon!
pi_115807620
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 00:09 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Wtf.
Dat lees je niet goed. Het is qweqwe.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 00:51:59 #259
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115808804
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 00:13 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dat lees je niet goed. Het is qweqwe.
Het was een test :)
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:42:38 #260
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_115813326
Wat me ook opvalt is dat er een hoop huilende kindjes en moeders zijn die er geen zin meer in hebben met dit soort klachten :')
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:35:38 #261
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_115816349
quote:
Compliment Holland Casino: Begripvolle medewerkers


Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Holland Casino
Lezers van deze compliment: 121
We hadden een weekendje geboekt in Valkenburg, om ons 1 jarige bekering tot moslim te vieren, ik ben nog maar pas besneden, en dit heeft tot gevolg dat ik snel een erectie heb, bij het aanschouwen van al dat moois ben ik spontaan in mijn broek klaargekomen, ik moest even naar de toilet om de zaak te regelen, uw personeel had daar alle begrip voor, ik wil dan ook casino valkenburg daarvoor bedanken.
Deze al voorbij gekomen?
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:38:37 #262
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115816460
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:35 schreef JochemP het volgende:

[..]

Deze al voorbij gekomen?
Edit: blijkbaar wel :P
Welke FOK!ker was dit? :D

[ Bericht 8% gewijzigd door Ceviche op 21-08-2012 16:38:35 ]
pi_115816562
Hallo :@
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:45:52 #264
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_115816754
quote:
Klacht Holland Casino: Brandoefening

Opgelost
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Holland Casino
Lezers van deze klacht: 138
Vorige week bezocht ik het HC in Nijmegen. Ik was gezellig aan de praat geraakt met de croupier bij de roulettetafel. Toen ik vertelde dat ik die dag al op een winst van ¤2000,- stond, vertelde ik dat ik nog één maal in wilde zetten, en dan ging omdat ik anders de trein zou missen. Vervolgens ging het brandalarm! Het bleek een oefening te zijn, iedereen moest naar buiten! Er was een vrouw die alles verloren had, en vroeg of ze alsnog haar jas mocht, en dat mocht! Vervolgens vroeg ik of ik ook mijn jas mocht, toevallig stond de croupier van de tafel erbij, en zei, nee, je moet naar buiten. Ze wist dat ik had gewonnen, en dan de trein zou missen. Terwijl de vrouw die alles verloren had wel haar jas kreeg. Dit betekend dus dat er niet gelijk behandeld word, en op deze manier alsnog geld probeert af te troggelen van haar gasten. Omdat ik de trein gemist had, heb ik alsnog ingezet en alles verloren. Ik stel hier toch het casino aansprakelijk voor, omdat spelers hierdoor uit hun ritme raken, op deze manier klanten niet gelijk worden behandeld, en ruim een half uur buiten in de kou laten staan. Ik vind dit absoluut een schande en wil graag in gesprek gaan over een passende oplossing.
pi_115817010
quote:
Omdat ik de trein gemist had, heb ik alsnog ingezet en alles verloren. Ik stel hier toch het casino aansprakelijk voor
:')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2012 11:52:13 ]
pi_115817067
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:35 schreef JochemP het volgende:

[..]

Deze al voorbij gekomen?
3 topics terug al ja..
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115817104
Misschien offtopic, maar wel een leuke aanvulling. UPC heeft ook een forum: http://www.chelloo.com/upc/index.php. Vooral bij het gedeelte 'lucht uw hart' zitten wat leuke bij.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=44819.0
Ben inmiddels al wat wijzer geworden maandag a's stuur ik een aangetekende brief met daarin een eis dat binnen 2 weken de storing verholpen is.

Zo niet zal ik de geschilencommissie inschakelen.


Probleem: slecht ontvangst van zenders. Oorzaak: binnenhuisbekabeling. Verantwoordelijkheid: klant. Deze klant heef dus dik moeten betalen voor de monteur, die de bekabeling na heeft gemeten en tot de conclusie kwam dat het binnenkomende signaal goed is. Je ziet mevrouw namelijk moet klagen over een slechte / wegvallende telefoon en internetverbinding.

[ Bericht 4% gewijzigd door Croissant.fr op 21-08-2012 12:01:57 ]
pi_115872638
quote:
Klacht RTL 4: Promotie filmpje rtl 4 debat wilders weer in kwaad daglicht

Hoelang zou er gedaan zijn om dit promo filmpje bij u thuis
weer zo “wilders” negatief mogelijk over te brengen.

We zenden dat stukje van wilders gewoon uit dat hij zelf zegt dat” hij de beste premier” is.

Ik vind dat dit soort zwartmakerij maar eens over moet zijn. Laat die rtl 4 l.. zijn politieke voorkeur voor zichzelf houden en niet bij mij via een promo filmpje de huiskamer in laten komen met zijn voorkeur opgedrongen..

Gewenste oplossing
komende maanden geen rtl meer kijken
:D _O-
pi_115873550
quote:
10s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 17:19 schreef Bundesrepublik het volgende:

[..]

:D _O-
:')! :D.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_115879730
quote:
Klacht Ryanair: Vlucht gemist door onduidelijkheid vliegveld
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Ryanair
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Ryanair
Lezers van deze klacht: 31

Doordat er op mijn ticket Airport Dusseldorf met grote letters stond, was het voor mij onduidelijk dat ik naar Airport Weeze moest (Airport Dusseldorf Weeze bestaat namelijk helemaal niet, alleen Ryan Air maakt gebruik van de naam Dusseldorf Weeze, de vraag is alleen waarom..?).

Doordat er Dusseldorf voor Weeze staat gaan meerdere mensen (op de dag dat ik zou vliegen, 8-8-2012, waren er alleen al vijf mensen die zich hiermee vergist hebben) de fout in. De informatiebalie van Airport Dusseldorf gaf al aan dat ze al eerder een klacht hebben ingediend tegen Ryanair voor het (onterecht) gebruiken van de naam Dusseldorf, die helemaal niks te maken heeft met Weeze.

De consequentie van deze onduidelijkheid was dat ik mijn vlucht en dus vakantie heb gemist.
Gewenste oplossing

Allereerst zou ik graag geld terug willen voor deze onduidelijkheid. Als Ryanair nu gewoon eens fatsoenlijk vermeld waar mensen heen moeten, krijg je dus ook niet dit soort problemen.Daarnaast moet Ryanair de naam Dusseldorf weghalen en gewoon alleen Airport Weeze vermelden, dan zullen er veel minder fouten worden gemaakt en krijgen mensen hun welverdiende vakantie.
Oud-collega van me is dit ook overkomen, zou ze dit gepost hebben vraag ik me nu af?! (en idd ze was ook niet bijster slim, 'n keer de ziggo helpdesk gebeld omdat internet 't niet deed bleek dat ze de stekker uit het stopcontact had getrokken bij het stofzuigen :') )
Hallon!
pi_115880759
quote:
Klacht Albert Heijn: Samung Galys S mobiele telefoon
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 61

Deze telefoon valt weg,contacten krijg ik niet meer
Met opladen kan ik niet bellen,alles weg.
Wordt niet goed van die telefoon.
Gewenste oplossing

Gewoon een andere telefoon,heb hem in mei 2012 gekocht op Keizerswaard bij Albert Heijn. Nu ben ik intussen verhuisd erg druk gehad,ben ik de bon kwijt,ik kan het misschien wel na gaan bij Air mail,want je moest zoveel Air mail inleveren,dan kreeg je hem voor 99 euro.
:')
pi_115883933
quote:
Klacht KLM: gestolen mobiel
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over KLM
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden KLM
Lezers van deze klacht: 60

ik ben vanuit suriname naar nederland gekomen.op zanderij heb ik me handbagage afgegeven voor het luchtruim waarin mijn mobiele blackberry zat.toen we aangekomen waren op amsterdam schiphol en ik me handbagage terug kreeg bleek me mobiel er niet in te zitte.ik weet niet of hij gestolen of zoekgeraak is maar hij kan er niet uitgevallen zijn.mischien dat jullie het gevonden hebben er zit een blauw hoesje omheen ik hoop dat ik geholpen kan worden.

groetjes k
Gewenste oplossing

of dat hij terug gevonden word(vanwege belangrijke familiprive) of een vergoeding.
"belangrijke familiprive" :') en dit op klacht.nl zetten gaat natuurlijk ook echt helpen. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Mortaxx op 13-03-2013 18:55:12 ]
Hallon!
pi_115924507
quote:
Klacht PostNL: En het wordt nog veel gekker

Allereerst heb ik al meerdere malen hier geplaatst dat 50% van mijn post zoek raakt en andere ellende. Nu toch echt het toppunt! Ik oop van iemand op het internet voor meer dan 400 euro spullen. Ik laat dit per remboursement versturen op mijn adres. Ik krijg het pakket afgeleverd en betaal aan de chauffeur. Was dit het, NEE. Ik krijg nu boze mails van die meneer dat hij nog steeds zijn geld niet heeft op zijn rekening, inmiddels meer dan 14 dagen later. Deze meneer schrijft mij ook dat toen hij belde niemand van deze zending afwist. Vreemd, want als ik het tracknummer nakijk staat er dat het afgeleverd is en ik heb getekend hiervoor. Qut-Qlote PostNL….. bedankt dat jullie mij nu ook al met iemand opschepen die denkt dat ik de boel heb belazerd en in zijn wagen wil stappen om hier naartoe te rijden. Ik ben jullie zo meer dan zat. Waarschuwing voor iedereen! verzend niks via remboursement want de chauffeurs steken nu ook al geld in hun zak.

Gewenste oplossing
Als alle aandeelhouders en directie morgen om 09:00 stoppen met ademen.
Gewenste oplossing :')
pi_115924964
quote:
Klacht Albert Heijn: jokers korting
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 31

ik ging om een tree amstelbier halve liters kreeg geen joker korting een week van te voren ging ik een krat amsstel halen en toen kreeg ik het wel en op st willibrord krijg je wel joker korting op een tree amstel alle filialen zijn toch het zelfde graag bericht terug
Gewenste oplossing

dat ik de korting krijg daar ik recht op heb
Alcoholisten met jokers. :')

Tevens: tree. :')

quote:
Klacht NS: Uitchecken gevolgd door direct weer inchecken niet mogelijk
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over NS
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden NS
Lezers van deze klacht: 13

Ik reis nog wel eens op het traject Koog-Zaandijk – Den Helder. Dit is een reis met 2x overstap en ruim 20 minuten wachttijd tussendoor. Een alternatief is de sprinter naar Zaandam nemen (4 minuten reistijd) en vervolgens de Intercity rechtstreeks naar Den Helder. Sneller en comfortabeler. Echter, als ik het goed begrijp, moet er dan op Zaandam worden uitgecheckt en weer ingecheckt: het is immers feitelijk een ‘omweg’ (qua afstand) en geen ‘via’ reis. Probleem is alleen dat er niet kan worden ingecheckt als er kort daarvoor is uitgecheckt. Er verschijnt dan namelijk een melding dat er ‘al is uitgecheckt’. Er moeten dan eerst enkele minuten verstrijken alvorens het mogelijk is weer te kunnen inchecken. Wel lastig als je trein dan net op het punt van vertrekken staat.. want wat doe je dan? In de praktijk check ik niet uit en in op Zaandam als de trein op het punt van vertrekken staat, maar dit lijkt me niet helemaal de bedoeling. Of wel?
Gewenste oplossing

1) Systeem aanpassen zodat bovengenoemde uit- en incheckroutine wel mogelijk wordt.of2) Toestaan dat inchecken op Koog-Zaandijk en uitchecken op Den Helder voldoende is om de reis Koog-Zaandijk - Zaandam - Den Helder te kunnen maken
Wat een onzin. Waarom zou je in- en uitchecken als je de (qua tijd) snelste route neemt? :')
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:56:04 #275
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_115957697
quote:
de nieuwe producht van alepsintje en van avriko ligen niet in de winkel en ik vraag er al 3 maanden na en ze zegen elke keer ja zo lang het er niet is moet het nog kommen maar het duurt al 3 maanden het had er al moeten zijn

toen de heropenig van het stroink albert heijn haden ze gezegt als u iets terug wil in de winkel dan moet het door geven dat heb ik al een paar keer gedaan over de roti van knorr de inge antwoord wat ik krijg is ja we moeten plaats maken voor andere produkten en voor ons eigen merk maar als ik eerlijk mag zijn vind ik de eigen prodcht niet leker ik heb liefer van de knorr afz amanda
:')
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:10:07 #276
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_115958188
Klacht Jumbo: Versgarantie Jumbo.
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over Jumbo
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Jumbo
Lezers van deze klacht: 20

Vandaag gingen mijn dochter en ik boodschappen doen bij Jumbo, Merelstraat, Utrecht. Wij zijn op de hoogte van de Versgarantie regels door vrienden in Tilburg die heel vaak gratis producten mogen meenemen. Het toeval wil dat wij in al onze boodschappen producten vonden van verstreken, op, of één dag na de datum. Volgens de versgarantie regels mag je die producten gratis meenemen of krijg je een vervangend product. Bij de kassa gaf ik netjes aan dat ik allemaal producten had van verstreken, op, of één dag na de datum. De kassiér verwees me door naar de servicebalie. Dan moest ik mijn producten daar afrekenen.
Voordat wij wisten wat er gebeurde stond een hoge baas bij onze kar die ons zeer onbeleefd op luide toon afblafte en ons beschuldigde van “misbruik maken van de zeven zekerheden” van Jumbo. Hij zei: “Als straf krijgen jullie geen enkele product mee!” We werden echt totaal voor schut gezet! Ik vond het erg oneerlijk en vertelde dat ik nergens had gelezen dat je ook nog andere boodschappen moest doen. En dat als ik daar niet van op de hoogte was, omdat dat niet in de regels staat, ik het onnodig vond om zo tekeer te gaan. Maar hij hield voet bij stuk en wij zijn daarna naar AH gegaan om onze boodschappen te doen.
Wij hebben natuurlijk geen enkel bewijsmateriaal want er was nog niets afgerekend en foto’s maken mag al helemaal niet. Maar wij zijn diep beledigd. De regels moeten veranderd worden of nageleefd. Nu zijn van enkele producten de schappen door ons weer up to date gemaakt. Stank voor dank.
Dit staat op de site van Jumbo: Versgarantie, Zo werkt de versgarantie
Vindt u ondanks onze zorg een product met een houdbaarheidsdatum van vandaag of morgen? Dan krijgt u het product gratis.
Uitzonderingen op de versgarantie zijn: vers vlees, verse vis, vers brood, gekoelde sandwiches en vers banket vanwege de kortere houdbaarheid en het (dag) verse karakter.
Wanneer één van deze producten een houdbaarheidsdatum van vandaag heeft, mag u dit product gratis meenemen. Vers brood valt buiten de versgarantie vanwege het dagverse karakter.
Indien u onverhoopt een product vindt waarvan de houdbaarheidsdatum is verstreken, ontvangt u één product met een goede datum gratis.
We geven producten met een verstreken houdbaarheidsdatum nooit mee om redenen van productaansprakelijkheid. Ook niet ten behoeve van goede doelen als voedselbanken, kinderboerderijen, etc.
100% Versgarantie voor verse groenten en fruit
Onze groenteman staat voor zijn allerbeste groenten en fruit en garandeert u dat deze producten 100% vers zijn. De Versgarantie voor groenten en fruit werkt als volgt:
Komt u in de winkel toch groente of fruit tegen dat niet meer vers is? Dan krijgt u een tas vol verse groenten en fruit helemaal gratis.
Meld uw klacht bij de servicebalie of op de groenten- en fruit afdeling van de betreffende supermarkt.
De tas wordt voor u ter plekke door een medewerker gevuld.
Een product is niet meer vers indien het product zelf fysieke kenmerken vertoont waaruit blijkt dat het product niet meer vers is.
De inhoud van de tas kan afwijken van de afbeelding.
Maximaal 1 tas per klant per dag.
Gewenste oplossing

De versgarantie van Jumbo moet veranderd of nageleefd worden. En wij willen een kar vol boodschappen! Wij hadden kleine zakjes M&M\\\\\\\'s van juni 2012! Die neemt mijn dochter mee naar school. Twee pakken zalm, een heleboel vegetarisch vlees, frikandelbroodjes, sinaasappelsap, een bak aardbeien met twee rotte en nog veel meer. Allemaal doodgewone boodschappen die je voor een hele week in huis haalt. Wij willen voor een week boodschappen, uitgelegd krijgen waarom de regels in Tilburg en Utrecht anders gehanteerd worden en excuses van die \\\\\\\"baas\\\\\\\".
Oplossing van het bedrijf

Consument aangegeven dat er wel boodschappen moeten worden gedaan om aanspraak te maken op de 7 zekerheden en met de winkel dit voorval besproken om herhaling te voorkomen in de toekomst.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_115959165
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:10 schreef Klaploper het volgende:
Klacht Jumbo: Versgarantie Jumbo.
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over Jumbo
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Jumbo
Lezers van deze klacht: 20

Vandaag gingen mijn dochter en ik boodschappen doen bij Jumbo, Merelstraat, Utrecht. Wij zijn op de hoogte van de Versgarantie regels door vrienden in Tilburg die heel vaak gratis producten mogen meenemen. Het toeval wil dat wij in al onze boodschappen producten vonden van verstreken, op, of één dag na de datum. Volgens de versgarantie regels mag je die producten gratis meenemen of krijg je een vervangend product. Bij de kassa gaf ik netjes aan dat ik allemaal producten had van verstreken, op, of één dag na de datum. De kassiér verwees me door naar de servicebalie. Dan moest ik mijn producten daar afrekenen.
Voordat wij wisten wat er gebeurde stond een hoge baas bij onze kar die ons zeer onbeleefd op luide toon afblafte en ons beschuldigde van “misbruik maken van de zeven zekerheden” van Jumbo. Hij zei: “Als straf krijgen jullie geen enkele product mee!” We werden echt totaal voor schut gezet! Ik vond het erg oneerlijk en vertelde dat ik nergens had gelezen dat je ook nog andere boodschappen moest doen. En dat als ik daar niet van op de hoogte was, omdat dat niet in de regels staat, ik het onnodig vond om zo tekeer te gaan. Maar hij hield voet bij stuk en wij zijn daarna naar AH gegaan om onze boodschappen te doen.
Wij hebben natuurlijk geen enkel bewijsmateriaal want er was nog niets afgerekend en foto’s maken mag al helemaal niet. Maar wij zijn diep beledigd. De regels moeten veranderd worden of nageleefd. Nu zijn van enkele producten de schappen door ons weer up to date gemaakt. Stank voor dank.
Dit staat op de site van Jumbo: Versgarantie, Zo werkt de versgarantie
Vindt u ondanks onze zorg een product met een houdbaarheidsdatum van vandaag of morgen? Dan krijgt u het product gratis.
Uitzonderingen op de versgarantie zijn: vers vlees, verse vis, vers brood, gekoelde sandwiches en vers banket vanwege de kortere houdbaarheid en het (dag) verse karakter.
Wanneer één van deze producten een houdbaarheidsdatum van vandaag heeft, mag u dit product gratis meenemen. Vers brood valt buiten de versgarantie vanwege het dagverse karakter.
Indien u onverhoopt een product vindt waarvan de houdbaarheidsdatum is verstreken, ontvangt u één product met een goede datum gratis.
We geven producten met een verstreken houdbaarheidsdatum nooit mee om redenen van productaansprakelijkheid. Ook niet ten behoeve van goede doelen als voedselbanken, kinderboerderijen, etc.
100% Versgarantie voor verse groenten en fruit
Onze groenteman staat voor zijn allerbeste groenten en fruit en garandeert u dat deze producten 100% vers zijn. De Versgarantie voor groenten en fruit werkt als volgt:
Komt u in de winkel toch groente of fruit tegen dat niet meer vers is? Dan krijgt u een tas vol verse groenten en fruit helemaal gratis.
Meld uw klacht bij de servicebalie of op de groenten- en fruit afdeling van de betreffende supermarkt.
De tas wordt voor u ter plekke door een medewerker gevuld.
Een product is niet meer vers indien het product zelf fysieke kenmerken vertoont waaruit blijkt dat het product niet meer vers is.
De inhoud van de tas kan afwijken van de afbeelding.
Maximaal 1 tas per klant per dag.
Gewenste oplossing

De versgarantie van Jumbo moet veranderd of nageleefd worden. En wij willen een kar vol boodschappen! Wij hadden kleine zakjes M&M\\\\\\\'s van juni 2012! Die neemt mijn dochter mee naar school. Twee pakken zalm, een heleboel vegetarisch vlees, frikandelbroodjes, sinaasappelsap, een bak aardbeien met twee rotte en nog veel meer. Allemaal doodgewone boodschappen die je voor een hele week in huis haalt. Wij willen voor een week boodschappen, uitgelegd krijgen waarom de regels in Tilburg en Utrecht anders gehanteerd worden en excuses van die \\\\\\\"baas\\\\\\\".
Oplossing van het bedrijf

Consument aangegeven dat er wel boodschappen moeten worden gedaan om aanspraak te maken op de 7 zekerheden en met de winkel dit voorval besproken om herhaling te voorkomen in de toekomst.
Hij/zij voelt zich diep beledigd, terwijl hij/zij juist gratis boodschappen dacht te kunnen doen als een pauper? :').
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:16:05 #278
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_115960606
quote:
12s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:35 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

Hij/zij voelt zich diep beledigd, terwijl hij/zij juist gratis boodschappen dacht te kunnen doen als een pauper? :').
Gezellig met de kids een dagje uit naar de Jumbo en een spelletje spelen waarbij je zoveel mogelijk producten moet vinden die over de datum zijn. De winnaar krijgt een ijsje.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_115960818
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:10 schreef Klaploper het volgende:
Klacht Jumbo: Versgarantie Jumbo.
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over Jumbo
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Jumbo
Lezers van deze klacht: 20

Vandaag gingen mijn dochter en ik boodschappen doen bij Jumbo, Merelstraat, Utrecht. Wij zijn op de hoogte van de Versgarantie regels door vrienden in Tilburg die heel vaak gratis producten mogen meenemen. Het toeval wil dat wij in al onze boodschappen producten vonden van verstreken, op, of één dag na de datum. Volgens de versgarantie regels mag je die producten gratis meenemen of krijg je een vervangend product. Bij de kassa gaf ik netjes aan dat ik allemaal producten had van verstreken, op, of één dag na de datum. De kassiér verwees me door naar de servicebalie. Dan moest ik mijn producten daar afrekenen.
Voordat wij wisten wat er gebeurde stond een hoge baas bij onze kar die ons zeer onbeleefd op luide toon afblafte en ons beschuldigde van “misbruik maken van de zeven zekerheden” van Jumbo. Hij zei: “Als straf krijgen jullie geen enkele product mee!” We werden echt totaal voor schut gezet! Ik vond het erg oneerlijk en vertelde dat ik nergens had gelezen dat je ook nog andere boodschappen moest doen. En dat als ik daar niet van op de hoogte was, omdat dat niet in de regels staat, ik het onnodig vond om zo tekeer te gaan. Maar hij hield voet bij stuk en wij zijn daarna naar AH gegaan om onze boodschappen te doen.
Wij hebben natuurlijk geen enkel bewijsmateriaal want er was nog niets afgerekend en foto’s maken mag al helemaal niet. Maar wij zijn diep beledigd. De regels moeten veranderd worden of nageleefd. Nu zijn van enkele producten de schappen door ons weer up to date gemaakt. Stank voor dank.
Dit staat op de site van Jumbo: Versgarantie, Zo werkt de versgarantie
Vindt u ondanks onze zorg een product met een houdbaarheidsdatum van vandaag of morgen? Dan krijgt u het product gratis.
Uitzonderingen op de versgarantie zijn: vers vlees, verse vis, vers brood, gekoelde sandwiches en vers banket vanwege de kortere houdbaarheid en het (dag) verse karakter.
Wanneer één van deze producten een houdbaarheidsdatum van vandaag heeft, mag u dit product gratis meenemen. Vers brood valt buiten de versgarantie vanwege het dagverse karakter.
Indien u onverhoopt een product vindt waarvan de houdbaarheidsdatum is verstreken, ontvangt u één product met een goede datum gratis.
We geven producten met een verstreken houdbaarheidsdatum nooit mee om redenen van productaansprakelijkheid. Ook niet ten behoeve van goede doelen als voedselbanken, kinderboerderijen, etc.
100% Versgarantie voor verse groenten en fruit
Onze groenteman staat voor zijn allerbeste groenten en fruit en garandeert u dat deze producten 100% vers zijn. De Versgarantie voor groenten en fruit werkt als volgt:
Komt u in de winkel toch groente of fruit tegen dat niet meer vers is? Dan krijgt u een tas vol verse groenten en fruit helemaal gratis.
Meld uw klacht bij de servicebalie of op de groenten- en fruit afdeling van de betreffende supermarkt.
De tas wordt voor u ter plekke door een medewerker gevuld.
Een product is niet meer vers indien het product zelf fysieke kenmerken vertoont waaruit blijkt dat het product niet meer vers is.
De inhoud van de tas kan afwijken van de afbeelding.
Maximaal 1 tas per klant per dag.
Gewenste oplossing

De versgarantie van Jumbo moet veranderd of nageleefd worden. En wij willen een kar vol boodschappen! Wij hadden kleine zakjes M&M\\\\\\\'s van juni 2012! Die neemt mijn dochter mee naar school. Twee pakken zalm, een heleboel vegetarisch vlees, frikandelbroodjes, sinaasappelsap, een bak aardbeien met twee rotte en nog veel meer. Allemaal doodgewone boodschappen die je voor een hele week in huis haalt. Wij willen voor een week boodschappen, uitgelegd krijgen waarom de regels in Tilburg en Utrecht anders gehanteerd worden en excuses van die \\\\\\\"baas\\\\\\\".
Oplossing van het bedrijf

Consument aangegeven dat er wel boodschappen moeten worden gedaan om aanspraak te maken op de 7 zekerheden en met de winkel dit voorval besproken om herhaling te voorkomen in de toekomst.
Er staat nergens in de 7 zekerheden dat diegene ook echt iets moet betalen, dus ik vind dit eigenlijk wel een terechte klacht...:')
pi_115960869
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:21 schreef x-Lily het volgende:

[..]

Er staat nergens in de 7 zekerheden dat diegene ook echt iets moet betalen, dus ik vind dit eigenlijk wel een terechte klacht...:')
Ja, maar als je ziet waar jij zelf allemaal over klaagt.. :')
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_115969860
quote:
Klacht Easyjet: Hr. Hoeppe
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Easyjet
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Easyjet
Lezers van deze klacht: 100

ik vind het belachelijk dat als je handbagage hebt dat je daar voor moet betallen
hebben al een paar maal met Easyjet gereisd gaat goed en nu al 2x dat ik 2x 31 euro mag betalen voor dezelde bagage
hoe kan dat
Gewenste oplossing

wil een antwoord op mijn vragg ????
:')

xLily past idd prima op klacht.nl. :')
Hallon!
pi_115969976
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:26 schreef BlueMage het volgende:

[..]

:')

xLily past idd prima op klacht.nl. :')
Ik ga een account aanmaken brb :P
pi_115970012
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:27 schreef x-Lily het volgende:

[..]

Ik ga een account aanmaken brb :P
Ja blijf daar maar meteen :*.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:33:08 #284
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115970322
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:56 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

:')
Au. ;(
pi_115970353
http://www.klacht.nl/jumbo/klacht/geen-arizona-bij-jumbo/
http://www.klacht.nl/digros/klacht/geen-arizona-bij-digros/

Zo triest dan ga je toch gewoon naar de AH toe :'(

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2012 21:37:23 ]
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:38:41 #286
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115970711
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:21 schreef x-Lily het volgende:

[..]

Er staat nergens in de 7 zekerheden dat diegene ook echt iets moet betalen, dus ik vind dit eigenlijk wel een terechte klacht...:')
allemaal producten die helemaal niet meedoen. Het geldt toch alleen voor zuivel/sap? Staat bij ons heel groot erboven.

Verder weet ik nooit zo goed wat ik hiervan moet denken.
pi_115970825
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:38 schreef Ceviche het volgende:

[..]

allemaal producten die helemaal niet meedoen. Het geldt toch alleen voor zuivel/sap? Staat bij ons heel groot erboven.
Wij hadden kleine zakjes M&M\\\\\\\'s van juni 2012! Die neemt mijn dochter mee naar school. Twee pakken zalm, een heleboel vegetarisch vlees, frikandelbroodjes, sinaasappelsap, een bak aardbeien met twee rotte en nog veel meer.

Alleen dit telt volgens mij niet mee maar de rest wel, alhoewel ik bij frikandelbroodjes twijfel. Vegetraisch vlees telt trouwens gewoon mee.
pi_115970854
quote:
AH :')

je bent niet goed in je hoofd
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:41:58 #289
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115970903
quote:
Kopieer s.v.p.

Leest veel makkelijker.

Overigens: :')_________!!!!!!
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:44:36 #290
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115971071
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:40 schreef x-Lily het volgende:

[..]

Wij hadden kleine zakjes M&M\\\\\\\'s van juni 2012! Die neemt mijn dochter mee naar school. Twee pakken zalm, een heleboel vegetarisch vlees, frikandelbroodjes, sinaasappelsap, een bak aardbeien met twee rotte en nog veel meer.

Alleen dit telt volgens mij niet mee maar de rest wel, alhoewel ik bij frikandelbroodjes twijfel. Vegetraisch vlees telt trouwens gewoon mee.
Volgens mij alleen de sinaasappelsap mits uit de koeling (zal wel appelsientje sijn o.i.d.) en de aardbeien.

Iemand hier die bij de Jumbo werkt?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:45:08 #291
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115971106
quote:
13s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:41 schreef bereboot3 het volgende:

[..]

AH :')

je bent niet goed in je hoofd
Nou ja, als je per se de Arizona wilt wel. Anders niet zeuren.
pi_115971107
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:44 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Volgens mij alleen de sinaasappelsap mits uit de koeling (zal wel appelsientje sijn o.i.d.) en de aardbeien.

Iemand hier die bij de Jumbo werkt?
Ik heb een 7 zekerheden certificaat ;) En het geldt niet alleen op sap gewoon op alles behalve wat echt VERS is
pi_115971121
Klacht Fok Forum: Ze hebben vieze praat op het forum
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Fok Forum
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Fok Forum
Lezers van deze klacht: 1

Ik kijk soms op het FOK! forum en schrik weleens van het taalgebruik. Ze praten over vieze dingen en posten vieze plaatjes enzo ik vind dat niet kunnen. En ze schrijven er ook altijd in platte taal, foei!
Gewenste oplossing

Dat het FOK! forum manieren leert en de gezondigden straft!
pi_115971216
quote:
Suggestie Algemeen Dagblad: Geen
Suggestie
Suggestie voor Algemeen Dagblad
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Algemeen Dagblad
Lezers van deze suggestie: 23

Mijn e-mailadres is vanaf heden: [weggehaald]@online.nl, dus niet hanshorvath@wanadoo.nl Wanadoo bestaat niet meer!

Hans Horvath, abonnementsnummer: 20279248.
WTF, waarom zou je dit op klacht.nl zetten i.p.v. je wijziging aan het AD door te geven?
pi_115971343
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:47 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

WTF, waarom zou je dit op klacht.nl zetten i.p.v. je wijziging aan het AD door te geven?
Is toch chill. Klacht.nl is toch elk bedrijf in nederland
pi_115974050
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:47 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

WTF, waarom zou je dit op klacht.nl zetten i.p.v. je wijziging aan het AD door te geven?
Dan moeten ze bellen met een 0909 nummer en dat kost geld.
  zondag 26 augustus 2012 @ 16:47:30 #297
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_116029231
Ook wel grappig.

www.kutbedrijf.nl :')
* = dit is een kutbedrijf in de ogen van de melder :')
quote:
bryants webdesign

Abro meldde op 09 June 2011: Ter attentie van: onbetrouwbaar bedrijf
Dit is een KUTBEDRIJF* omdat:
heb hier een tijd geleden website bij besteld. levertijd was lang, toen de website was afgeleverd bleek het half werk te zijn en niet waar ik om gevraagd had. De factuur was jammer genoeg wel 100% . Heb geprobeerd om verhaal te halen en de dialoog aan te gaan, maar dit was niet mogelijk. Heb het op een geven moment maar gelaten zoals het was omdat ik mij bedreigd voelde. Kort gezegd geen zaken mee doen is mijn advies. U bespaard zich een hoop ellende!

Reageer op deze melding


Dre Vroegindewei meldde op 28 February 2012: Ter attentie van: fucking kut bedrijf
Dit is een KUTBEDRIJF* omdat:
Het vermelde verhaal op deze website, komt mij zeer bekend voor . Service is zwaar kut ik had ook een paar websites besteld.

Websites heb ik 2 maanden op moeten wachten.(vrij standaard websites)

En naar mijn idee is er teveel geld in rekening gebracht. Websites waren gebouwd met standaard cms waarbij een standaard website binnen 2 weken gemaakt moet kunnen worden.(volgens een kennis van mij. Die hobby matig ook met cms werkt.)

Er werd zonder blikken of blozen 2 maanden werk in rekening gebracht. Websites waren overigens niet foutloos. Links werkte niet goed, sommige photo shows ook niet.

Toen ik hier wat van zei , werd er gezegd dat dingen hersteld gingen worden maar dat dit viel onder de voorwaardens van het onderhoud contract. (60 euro per uur)

Kortom een boeve bedrijf. Geen zaken mee doen!
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:49:16 #298
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_116035841
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:10 schreef Klaploper het volgende:
Klacht Jumbo: Versgarantie Jumbo.
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over Jumbo
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Jumbo
Lezers van deze klacht: 20

Vandaag gingen mijn dochter en ik boodschappen doen bij Jumbo, Merelstraat, Utrecht. Wij zijn op de hoogte van de Versgarantie regels door vrienden in Tilburg die heel vaak gratis producten mogen meenemen. Het toeval wil dat wij in al onze boodschappen producten vonden van verstreken, op, of één dag na de datum. Volgens de versgarantie regels mag je die producten gratis meenemen of krijg je een vervangend product. Bij de kassa gaf ik netjes aan dat ik allemaal producten had van verstreken, op, of één dag na de datum. De kassiér verwees me door naar de servicebalie. Dan moest ik mijn producten daar afrekenen.
Voordat wij wisten wat er gebeurde stond een hoge baas bij onze kar die ons zeer onbeleefd op luide toon afblafte en ons beschuldigde van “misbruik maken van de zeven zekerheden” van Jumbo. Hij zei: “Als straf krijgen jullie geen enkele product mee!” We werden echt totaal voor schut gezet! Ik vond het erg oneerlijk en vertelde dat ik nergens had gelezen dat je ook nog andere boodschappen moest doen. En dat als ik daar niet van op de hoogte was, omdat dat niet in de regels staat, ik het onnodig vond om zo tekeer te gaan. Maar hij hield voet bij stuk en wij zijn daarna naar AH gegaan om onze boodschappen te doen.
Wij hebben natuurlijk geen enkel bewijsmateriaal want er was nog niets afgerekend en foto’s maken mag al helemaal niet. Maar wij zijn diep beledigd. De regels moeten veranderd worden of nageleefd. Nu zijn van enkele producten de schappen door ons weer up to date gemaakt. Stank voor dank.
Dit staat op de site van Jumbo: Versgarantie, Zo werkt de versgarantie
Vindt u ondanks onze zorg een product met een houdbaarheidsdatum van vandaag of morgen? Dan krijgt u het product gratis.
Uitzonderingen op de versgarantie zijn: vers vlees, verse vis, vers brood, gekoelde sandwiches en vers banket vanwege de kortere houdbaarheid en het (dag) verse karakter.
Wanneer één van deze producten een houdbaarheidsdatum van vandaag heeft, mag u dit product gratis meenemen. Vers brood valt buiten de versgarantie vanwege het dagverse karakter.
Indien u onverhoopt een product vindt waarvan de houdbaarheidsdatum is verstreken, ontvangt u één product met een goede datum gratis.
We geven producten met een verstreken houdbaarheidsdatum nooit mee om redenen van productaansprakelijkheid. Ook niet ten behoeve van goede doelen als voedselbanken, kinderboerderijen, etc.
100% Versgarantie voor verse groenten en fruit
Onze groenteman staat voor zijn allerbeste groenten en fruit en garandeert u dat deze producten 100% vers zijn. De Versgarantie voor groenten en fruit werkt als volgt:
Komt u in de winkel toch groente of fruit tegen dat niet meer vers is? Dan krijgt u een tas vol verse groenten en fruit helemaal gratis.
Meld uw klacht bij de servicebalie of op de groenten- en fruit afdeling van de betreffende supermarkt.
De tas wordt voor u ter plekke door een medewerker gevuld.
Een product is niet meer vers indien het product zelf fysieke kenmerken vertoont waaruit blijkt dat het product niet meer vers is.
De inhoud van de tas kan afwijken van de afbeelding.
Maximaal 1 tas per klant per dag.
Gewenste oplossing

De versgarantie van Jumbo moet veranderd of nageleefd worden. En wij willen een kar vol boodschappen! Wij hadden kleine zakjes M&M\\\\\\\'s van juni 2012! Die neemt mijn dochter mee naar school. Twee pakken zalm, een heleboel vegetarisch vlees, frikandelbroodjes, sinaasappelsap, een bak aardbeien met twee rotte en nog veel meer. Allemaal doodgewone boodschappen die je voor een hele week in huis haalt. Wij willen voor een week boodschappen, uitgelegd krijgen waarom de regels in Tilburg en Utrecht anders gehanteerd worden en excuses van die \\\\\\\"baas\\\\\\\".
Oplossing van het bedrijf

Consument aangegeven dat er wel boodschappen moeten worden gedaan om aanspraak te maken op de 7 zekerheden en met de winkel dit voorval besproken om herhaling te voorkomen in de toekomst.
geen woorden voor, wat een kkgieren :')²
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:49:48 #299
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_116035868
meerderheid van de klachten komt nu onderhand van fokkers lijkt mij
pi_116035917
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:49 schreef Keith_Bakker het volgende:
meerderheid van de klachten komt nu onderhand van fokkers lijkt mij
Jammer van een leuk topic
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_116035972
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:49 schreef Keith_Bakker het volgende:

[..]

geen woorden voor, wat een kkgieren :')²
Alweer? Smerige tokkies. :r
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')