abonnement Unibet Coolblue
  maandag 20 augustus 2012 @ 18:47:44 #226
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_115791686
Nou, zo'n indicatiestelling moet eerst worden goedgekeurd, wat ook vaker niet dan wel gebeurt.

Aan de andere kant, om anders zo maar langzaam een friendzone label mee te krijgen, van een verwaterende vriendschap die oplost, zoals mij in 100% van alle gevallen is gebeurd, daar wil ik nu ook wel eens vanaf.

Het kan een stom idee zijn, alhoewel al heel goed doorgesproken, met alle valkuilen, haken en ogen, of een goed plan.
pi_115799982
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 17:07 schreef Auti het volgende:

[..]

Ja, maar snap je nu dat je moet snappen dat er niets aan te snappen valt? :D
_O-
Ja, ik snap 'm! :D
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_115802321
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 18:40 schreef Perico het volgende:
Ik heb het er maar druk en moeilijk mee. Een poosje geleden verhaalde ik in dit topic dat ik het gevoel had mijn droomvrouw ontmoet te hebben, die echter in een relatie zit. Maar we klikten enorm, er is een grote aantrekkingskracht, we hebben elkaar 2 keer gezien (ze woont 3,5 uur verder weg).

Toch heeft ze aangegeven dat ondanks dat ze me geweldig vindt, die 15 jaar oudere vriend van haar, zo'n ongediagnosticeerde Aspie die enkel doet waar 'ie zin in heeft, niet wil opgeven en dat als ik haar weer zou zien, ik me over die grote gevoelens heen moest zetten (we hadden flink gezoend en meer).

Ik heb het hier knap lastig mee, ze had aangegeven echt wel iets in een gezinsleven te zien (ze heeft 2 kinderen maar niet van hem), zegt dat ze van me houdt. Ik krijg alles moeilijk verwerkt, vind ook weinig vreugde meer in de dingen die ik die gevoelsarme jaren voorheen wel nog de moeite waard vond.

Ik denk erover om met een psycholoog te praten. We hadden wel het plan opgevat om een VPZ aan te vragen (soort PGB), waarbij na goedkeuring dan een budget bij hoort, voor persoonlijke begeleiding.

Daar zou ik haar dan van inhuren omdat ik veel baat al heb gehad met alle tijd, inzichten die ze aan mij besteed heeft, ondanks haar drukke bezigheden. Ook zou dit reiskosten van toekomstige meets kunnen dekken, ook al wordt het lastig om die van de grond te krijgen, door haar complexe situatie.

Echt, als we dat geld bij onze inkomsten optellen zouden we prima kunnen rondkomen, samen. Snap niet wat ze ziet in zo'n krakkemikkige relatie waarbij hij haar kinderen doodzwijgt en negeert; zo iemand schop je toch meteen al het huis uit en hou je niet 2,5 jaar al de hand boven het hoofd.
...als vrouw zijnde vind ik je hier behoorlijk eng overkomen. :{
Hallon!
  maandag 20 augustus 2012 @ 22:16:47 #229
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_115802397
quote:
15s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:15 schreef BlueMage het volgende:
...als vrouw zijnde vind ik je hier behoorlijk eng overkomen. :{
Ok, dat mag... wat vind je precies eng dan?
pi_115802508
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:16 schreef Perico het volgende:

[..]

Ok, dat mag... wat vind je precies eng dan?
No offense maar dat "dan kan ik haar dus inhuren" denk je nou echt dat iemand je daardoor sympathiek gaat vinden? :') Verder ben je ook behoorlijk jaloers met je "snap niet wat ze in zo'n hopeloze aspie ziet" (kijk eens naar jezelf zou ik zeggen :') ) dus dit gaat 'm niet worden. Zoek gewoon lekker verder naar 'n andere vrouw die wél "vrij" is zeg maar. 't Is zuur maar als iemand al 'n relatie heeft heb je dat te respecteren en ga je verder met leven.
Hallon!
  maandag 20 augustus 2012 @ 22:27:06 #231
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_115802929
quote:
3s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:19 schreef BlueMage het volgende:

No offense maar dat "dan kan ik haar dus inhuren" denk je nou echt dat iemand je daardoor sympathiek gaat vinden? :') Verder ben je ook behoorlijk jaloers met je "snap niet wat ze in zo'n hopeloze aspie ziet" (kijk eens naar jezelf zou ik zeggen :') ) dus dit gaat 'm niet worden. Zoek gewoon lekker verder naar 'n andere vrouw die wél "vrij" is zeg maar. 't Is zuur maar als iemand al 'n relatie heeft heb je dat te respecteren en ga je verder met leven.
Ja jeetje ik gebruik wat weinig karakters in een toch al lang verhaal, daardoor gaat de uitleg kort door de bocht. Zij opperde het idee als eerste.. zij was geinteresseerd in mij, zij bracht mijn hoofd op hol, zij zag een toekomst met mij zitten, zij schildert wat er allemaal mis is, ik dacht dat ik een gerede kans had.

Okee, daar komt ze dan nu op het laatste moment op terug. Mag ik even teleurgesteld zijn misschien, zeker als ze eerder aangaf dat ik op cruciale punten beter pas bij haar. Dus is er onbegrip. Ik wist niet dat ik politiek correct moest zijn hier in mijn meningen, ik kijk al altijd genoeg naar mezelf en zie anderen altijd dingen gedaan krijgen, ook van mij.
  maandag 20 augustus 2012 @ 22:42:49 #232
297051 schaal_9
Caissière B
pi_115803628
quote:
3s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:19 schreef BlueMage het volgende:

[..]

No offense maar dat "dan kan ik haar dus inhuren" denk je nou echt dat iemand je daardoor sympathiek gaat vinden? :') Verder ben je ook behoorlijk jaloers met je "snap niet wat ze in zo'n hopeloze aspie ziet" (kijk eens naar jezelf zou ik zeggen :') ) dus dit gaat 'm niet worden. Zoek gewoon lekker verder naar 'n andere vrouw die wél "vrij" is zeg maar. 't Is zuur maar als iemand al 'n relatie heeft heb je dat te respecteren en ga je verder met leven.
Mannen hoeven ook niet alles te slikken. Vrouwen kunnen soms zo makkelijk manipuleren of op het laatste moment afzeggen, omdat mannen nu eenmaal een andere natuur hebben.

Perico, je hoeft helemaal niet politiek correct te zijn. Als jij er echt van overtuigd bent dat je je zaakjes voor elkaar hebt en je belasting eerlijk betaalt, wie kan jou dan nog iets doen? In Nederland zijn de verhoudingen nogal doorgeslagen.
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_115803801
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:27 schreef Perico het volgende:

[..]

Ja jeetje ik gebruik wat weinig karakters in een toch al lang verhaal, daardoor gaat de uitleg kort door de bocht. Zij opperde het idee als eerste.. zij was geinteresseerd in mij, zij bracht mijn hoofd op hol, zij zag een toekomst met mij zitten, zij schildert wat er allemaal mis is, ik dacht dat ik een gerede kans had.

Okee, daar komt ze dan nu op het laatste moment op terug. Mag ik even teleurgesteld zijn misschien, zeker als ze eerder aangaf dat ik op cruciale punten beter pas bij haar. Dus is er onbegrip. Ik wist niet dat ik politiek correct moest zijn hier in mijn meningen, ik kijk al altijd genoeg naar mezelf en zie anderen altijd dingen gedaan krijgen, ook van mij.
Dus ze heeft een relatie met een (in jouw ogen) kansloos figuur, is al moeder van twee en jij ziet haar als geschikt relatie-materiaal?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115806581
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:42 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Mannen hoeven ook niet alles te slikken. Vrouwen kunnen soms zo makkelijk manipuleren of op het laatste moment afzeggen, omdat mannen nu eenmaal een andere natuur hebben.

Perico, je hoeft helemaal niet politiek correct te zijn. Als jij er echt van overtuigd bent dat je je zaakjes voor elkaar hebt en je belasting eerlijk betaalt, wie kan jou dan nog iets doen? In Nederland zijn de verhoudingen nogal doorgeslagen.
Gast daar gaat dit toch helemaal niet over? :') Als die vrouw idd een manipulatief kreng is dan ben je écht beter af zonder zo iemand in je leven, heeft verder niks met "doorgeslagen verhoudingen" te maken.

Ok en nu ga ik weer terug naar de keuken. :')
Hallon!
pi_115811512
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:42 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

In Nederland zijn de verhoudingen nogal doorgeslagen.
En dat is gebaseerd op?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 07:32:45 #236
297051 schaal_9
Caissière B
pi_115811777
quote:
15s.gif Op maandag 20 augustus 2012 23:46 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Gast daar gaat dit toch helemaal niet over? :') Als die vrouw idd een manipulatief kreng is dan ben je écht beter af zonder zo iemand in je leven, heeft verder niks met "doorgeslagen verhoudingen" te maken.

Ok en nu ga ik weer terug naar de keuken. :')
Natuurlijk ben ik wat kort door de bocht, maar zie bijvoorbeeld deze willekeurige bron van http://www.opzij.nl/WAD-M(...)d-imago.htm]Opzij.nl.

Een vriend van me had pas een leuke date met een vrouw. Ze vonden het allebei heel gezellig. Maar daarna liet ze niks meer van zich horen, en werd die vriend gewoon genegeerd :')

Ik zou zeker niet teruggaan naar de keuken; ik ken gezinnen waar bewust één partner werkt (en blijft werken), en zij zitten qua vrij besteedbaar bedrag niet zo ver boven het bijstandsniveau.

[ Bericht 3% gewijzigd door schaal_9 op 21-08-2012 07:43:25 ]
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_115811841
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 07:32 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Zie bijvoorbeeld deze bron van http://www.opzij.nl/WAD-M(...)d-imago.htm]Opzij.nl

Een vriend van me had pas een leuke date met een vrouw. Ze vonden het allebei heel gezellig. Maar daarna liet ze niks meer van zich horen, en werd die vriend gewoon genegeerd :')
Er is een verschil tussen 'gezellig' en 'gezellig' natuurlijk ;) Het was wellicht netter geweest om achteraf te zeggen dat het toch niet zo gezellig was of weet ik veel wat. Maar het is niet sociaal wenselijk om aan het eind van de avond te zeggen 'Nou, ik weet niet wat jij er van vond maar ik vond er geen reet aan!'. Snappie?

Dat artikel in de opzij is trouwens ook wel erg triest en, iig in mijn omgeving, absoluut niet kenmerkende voor 'de nederlandse vrouw'. Wellicht dat het opgaat voor die geblondeerde modepopjes?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 07:50:52 #238
297051 schaal_9
Caissière B
pi_115811888
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 07:44 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen 'gezellig' en 'gezellig' natuurlijk ;) Het was wellicht netter geweest om achteraf te zeggen dat het toch niet zo gezellig was of weet ik veel wat. Maar het is niet sociaal wenselijk om aan het eind van de avond te zeggen 'Nou, ik weet niet wat jij er van vond maar ik vond er geen reet aan!'. Snappie?

Dat artikel in de opzij is trouwens ook wel erg triest en, iig in mijn omgeving, absoluut niet kenmerkende voor 'de nederlandse vrouw'. Wellicht dat het opgaat voor die geblondeerde modepopjes?
Dat zou kunnen, is een ietwat gekeurd artikel. Waar ik in werkelijkheid moeite mee heb, is dat vrouwen soms heel assertief kunnen zijn naar mannen, terwijl het omgekeerde al gauw als seksistisch wordt gezien. Iemand straal negeren vind ik overigens een faux pas, dan vraag je zowat om moeilijkheden (uiteraard binnen redelijke grenzen).

In gewoon contact heb ik meestal goede ervaringen met vrouwen. Ik kom vaak de juiste mensen tegen.
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_115811965
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 07:50 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, is een ietwat gekeurd artikel.
Opzij en 'gekleurd'? Is de Paus katholiek? ;)

quote:
Waar ik in werkelijkheid moeite mee heb, is dat vrouwen soms heel assertief kunnen zijn naar mannen, terwijl het omgekeerde al gauw als seksistisch wordt gezien.
Ligt geheel aan je manier van benaderen natuurlijk (omgekeerd ook overigens). Oud studiegenoot van me had de gave om binnen 30 seconden ruzie te krijgen met elke vrouw in een straal van 15m.
Wat ik van hem hoorde heeft hij er 15 jaar later nog steeds niets van begrepen.

quote:
Iemand straal negeren vind ik overigens een faux pas, dan vraag je zowat om moeilijkheden (uiteraard binnen redelijke grenzen).
...
Na een 'gezellige' date niets meer laten horen is niet helemaal netjes natuurlijk, maar veel mensen weten niet hoe ze iets op een 'goede' manier moeten afkappen dus zeggen ze maar niets. Jammer maar helaas en dat is echt niet voorbehouden aan vrouwen als ik mijn zusjes zo hoor.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115821080
Ben blij met mn spv-er die me snapt en die me helpt om dingen duidelijker te krijgen :).
Mama van 2 lieve meiden :)
  Forum Admin dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:56:53 #241
232445 crew  Specularium
pi_115821664
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 07:50 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Waar ik in werkelijkheid moeite mee heb, is dat vrouwen soms heel assertief kunnen zijn naar mannen, terwijl het omgekeerde al gauw als seksistisch wordt gezien.
Dat is niet helemaal waar, als je daarvan uit gaat creëer je een soort ongezonde ongelijkheid die een self-fulfilling prophecy wordt.
  Forum Admin dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:59:34 #242
232445 crew  Specularium
pi_115821747
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 08:01 schreef Ceased2Be het volgende:
Na een 'gezellige' date niets meer laten horen is niet helemaal netjes natuurlijk, maar veel mensen weten niet hoe ze iets op een 'goede' manier moeten afkappen dus zeggen ze maar niets. Jammer maar helaas en dat is echt niet voorbehouden aan vrouwen als ik mijn zusjes zo hoor.
Geldt niet alleen voor dates maar op allerlei sociale vlakken.

Negeren is vaak makkelijker dan eerlijk zijn. Ik heb het altijd maar kutgedrag gevonden.
Laf, vooral.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 10:41:01 #243
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_115858064
quote:
15s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:46 schreef Ceased2Be het volgende:
Dus ze heeft een relatie met een (in jouw ogen) kansloos figuur, is al moeder van twee en jij ziet haar als geschikt relatie-materiaal?
Ik heb morgen een afspraak bij mijn huisarts die ik voor de eerste keer zie en wil een doorverwijzing naar een psycholoog, om dingen beter te kunnen verwerken. Ja, ben 39, en omdat ik de 2 kinderen van mijn broer al jaren wekelijks meemaak, wil ik het zelf ook best graag, deel uitmaken van een gezin, dus dat schrikt me niet af.

Gaat om het gevoel dat ik bij haar heb. Dat zij daarnaast inderdaad een trend heeft van in ongelukkige dan wel niet werkbare relaties te blijven hangen, ook doordat ze niet genoeg bij dingen stilstaat, dat het ook anders kan, da's dan inderdaad ook iets om te betrachten.

Ik ben in ieder geval benieuwd of ik snel terecht kan, want ben behoorlijk verbouwereerd door alles.
pi_115867817
Het lijkt mij een erg lastige situatie, Perico. Ik kan hierin helaas geen advies geven.
-weg-
pi_115867956
Lijkt me ook sterk dat er iemand is die in een soortgelijke situatie heeft gezeten.
pi_115868585
Het gaat hier erg slecht.
Ik kan vandaag niet voor mijzelf zorgen, heb tot nu toe 1 banaan gegeten, niet gedouched, ben enorm moe, was vanmorgen erg kwaad, maar dat kwam ook doordat de functie die ik had bij vrijwilligerswerk ineens was vervangen door iemand die het beter kon.
Vanavond ga ik eten met 2 vrienden.
Twiddel
pi_115921946
Vandaag kreeg ik te horen dat ik een vorm van autisme heb (wat ik al aan zag komen)
pi_115928526
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 20:20 schreef Woussie1987 het volgende:
Vandaag kreeg ik te horen dat ik een vorm van autisme heb (wat ik al aan zag komen)
Welkom bij de club? :) Was het een lang traject/onderzoek? Dat soort ervaringen zijn altijd wel mooi als dat duidelijk is omdat mensen vaak denken dat je heel snel een stempel krijgt gedrukt.
-weg-
pi_115928951
quote:
99s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 15:39 schreef summer2bird het volgende:
Het gaat hier erg slecht.
Ik kan vandaag niet voor mijzelf zorgen, heb tot nu toe 1 banaan gegeten, niet gedouched, ben enorm moe, was vanmorgen erg kwaad, maar dat kwam ook doordat de functie die ik had bij vrijwilligerswerk ineens was vervangen door iemand die het beter kon.
Vanavond ga ik eten met 2 vrienden.
En hoe was het etentje? Maakte het de dag nog iets aangenamer?
  donderdag 23 augustus 2012 @ 22:26:10 #250
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_115929042
Ik heb volgende week woensdag een intake gesprek bij een eerstelijns psychologe, hopelijk rolt eruit dat ze me kunnen helpen. Ergste vind ik dat ik al die jaren me altijd 's avonds en 's nachts prima wist bezig te houden, dag na dag.

Maar als ik nu die dingen opper, moet ik er niet aan denken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')