abonnement Unibet Coolblue
pi_341769
komt ie dit jaar weer ??
`n (radicale) Moslim met `n mening valt onder geloofsovertuiging. `n Nederlander met 'n mening is een racist...
pi_341781
quote:
Op 14 september 2000 23:38 schreef Hollander het volgende:
komt ie dit jaar weer ??
Tuurlijk... als BB een beetje goed gaat lopen dit jaar!
... na vijf jaar
pi_341782
sjit, istie dur nog nie dan?
pi_342313
Dit is idd wel iets waarop veel mensen zullen zitten te wachten ja. Heb ik vorig jaar iig met plezier mee gekeken naar de streams.

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 15-09-2000 06:59]

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_345064
M.i. neemt de bbspy een beetje veel ruimte in, zeker nu er eigenlijk twee overbodige/niet bestaande streams zijn (mijn excuses aan de makers van het kippenstreamverslag).

Daarom heb ik een progje van wat kleiner formaat gemaakt. Hij is vrij beperkt, en zeer sterk aangepast aan mijn eigen situatie, maar ik dacht dat hij voor anderen toch ook wel fijn kon zijn. Ik zal er sowieso de komende dagen nog wel wat aan veranderen (sound channel switch bv).

Vanavond komt een nieuwe versie beschikbaar

[Dit bericht is gewijzigd door worst op 19-09-2000 18:51]

pi_345070
quote:
Op 16 september 2000 22:47 schreef worst het volgende:
M.i. neemt de bbspy een beetje veel ruimte in, zeker nu er eigenlijk twee overbodige/niet bestaande streams zijn (mijn excuses aan de makers van het kippenstreamverslag).

Daarom heb ik een progje van wat kleiner formaat gemaakt. Hij is vrij beperkt, en zeer sterk aangepast aan mijn eigen situatie, maar ik dacht dat hij voor anderen toch ook wel fijn kon zijn. Ik zal er sowieso de komende dagen nog wel wat aan veranderen (sound channel switch bv).

Downloaden!


hey hans, ik heb het gedownload maar krig geen beeld
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  Admin zaterdag 16 september 2000 @ 22:57:46 #8
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_345080
Werkt prima, worst, maar misschien is het handiger om de locatie van de streams in een apart bestand te zetten ?
Veronica wil de streams nog wel eens verplaatsen en met de url's ervan in een los bestand kunnen mensen snel de url's veranderen en doorwerken

Sound switch is inderdaad geen overbodige luxe ook

Vooralsnog ga ik nog voor BBspy, maar als je 'm nog iets functioneler maakt stap ik zeker over

O ja, ook heel belangrijk is een always on top switch...

[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 16-09-2000 22:59]

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_345084
hans worst zeker

misschien moet je even wachten? kijk eerst eens in je media player hoe lang het duurt

tijdens het eerste bufferen krijg je trouwens -geen- animatie van het logo te zien maar zwart beeld.

Stream link in media player

[Dit bericht is gewijzigd door worst op 16-09-2000 23:00]

pi_345095
het werkt, bedankt!!
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_345153
doet het prima, bedankt.
  Redactie Frontpage zondag 17 september 2000 @ 18:53:34 #12
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_346022
werkt nu niet?
  zondag 17 september 2000 @ 19:10:18 #13
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_346035
Ik had BBSpy van gisteren geprobeerd èn die van vandaag (gedownload om 18.35) helaas, in beide gevallen ontstaat steeds dat knipperende beeld, trouwens niet de hele tijd, maar zo om de paar minuten een seconde of 20 lang waarbij beelden door elkaar lopen, snel wisselen en knipperen. Ook de 'uitgeklede' versie (zonder kippenhok) heeft hetzelfde probleem.. is dat alleen bij mij (UPC kabel) of overal zo.. en wat is er aan te doen..?
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
pi_346163
Dat ligt vrijwel zeker aan je UPC kabeltje. Overigens gaat het bij mij van tijd tot tijd zeer vloeiend. 's Ochtends vroeg kan ik zelfs de breedbandstreams bekijken!

Nog steeds is er bij UPC geen sprake van een continue verbinding (niet dan ik niet blij ben met wat ik nu heb...)

pi_346166
Als je op de homepage van Rob Lans kijkt kun je zien dat er een nieuwe versie van BBSpy is: BBSpy 2000
Dit is nu 2 streams van het huis, 1 kippenstream en een BUS stream (Getver!). Maar t is wel leuk
pi_346186
De aller nieuwste versie van BB SPY (BB Spy 2000, versie 1.0) is nu gratis te downloaden op:
http://bb.koenie.com
Hiermee zijn 3 Big Brother streams én de BUS stream op je desktop te bekijken.

Veel plezier ermee!

Moi,

Koenie.

P.S. Wil je de breedband streams ook tegelijkertijd kunnen zien?? Kijk dan op http://bb.koenie.com

------------------
www.koenie.com

www.koenie.com
  zondag 17 september 2000 @ 20:39:41 #17
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_346195
http://home.hccnet.nl/r.lans/

HIER moet je hem dus downloaden, dit is de maker, dus dit is veel eerlijker

Hatsjoe!
  zondag 17 september 2000 @ 20:43:10 #18
5568 sergus
Ik kijk alleen even...
pi_346200
Ik bedoel dus: thanx Rob!

En koenie voor de link...

quote:
Op 17 september 2000 20:23 schreef Koentje het volgende:
...en een BUS stream (Getver!).
Zet hem op 150% en 1x4, valt de bus er net naast (Op een 17" monitor met 800x600 dan)

[Dit bericht is gewijzigd door sergus op 17-09-2000 21:01]

Today is the greatest, day I've ever known...
  zondag 17 september 2000 @ 21:20:15 #19
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_346242
BBspy 2000 werkt idd goed. Kan ik eindelijk weer eens kijken. Ik heb wel geen tijd, maar ja: Lekker Belangrijk.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_346316
Big Brother Spycam versie 3 is uit! Gisteren voor het eerst gemaakt naar voorbeeld van BBSpy. Nu werkt ie echt heel fijn (vind ik dan), kijk maar eens of ie voor jou werkt...

- volumeslider voor alle players tegelijk
- klik op player (beeld) om audiokanaal te kiezen
- handig menuutje bij de player om te switchen van kanaal
- automagisch streams zoeken als veronica ze verandert

Een ding dat nog niet mogelijk is, is meer dan 2 streams tegelijk. Dat is voornamelijk omdat er nu helaas maar twee echt interessante streams zijn. Later wordt dit nog wel uitgebreid.

Dit programma is in VB geschreven. Onder Windows 98/2000/ME werkt het direct, anders moet je even ergens de runtime versie 6 vandaan halen.

Vanavond komt een nieuwe versie beschikbaar, nog even geduld...

[Dit bericht is gewijzigd door worst op 19-09-2000 18:53]

pi_346349
Hee Worst, mooi gedaan man!..werkt echt GOED!

Misschien een idee?:
Een scrollende tekst in een apparte balk eronder met de laatste nieuwtjes en weetjes?!
Natuurlijk met automatische update via internet!

| You should have no expectation of privacy! |
pi_346365
Thanx basst!

Dit is BB Spycam 3 (niet bbspy2000 dus)

[Dit bericht is gewijzigd door worst op 18-09-2000 11:38]

pi_346896
He Danny, wat vind je van de derde versie?

voor de rest: bbspy2000 = niet bb spycam 3 !!!

[Dit bericht is gewijzigd door worst op 18-09-2000 11:37]

  maandag 18 september 2000 @ 14:40:10 #24
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_347142
Getracht spycam 3 te downloaden, maar als ze alle twee beginnen te draaien valt de eerste weg, en de tweede wordt gescrambled...
Wat te doen ??
Wie helpt me ?
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_347287
Probeer eens twee keer de mediaplayer op te starten. De juiste stream-URLS's staat bij settings. Ligt het niet gewoon aan je verbinding?

Je kunt natuurlijk nog de tweede uitzetten, maar dan heeft het programma weinig zin meer.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')