abonnement Unibet Coolblue
pi_114957151
godverdomme jongens, wat is dit een inhoudsloze kutpagina

edit: heb ik dan net weer, begint de nieuwe pagina :')
Met de goede hoop dat bij deze bewezen wordt dat ik geen voorspellende gaven heb..

[ Bericht 68% gewijzigd door oompaloompa op 01-08-2012 18:23:07 ]
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_114957189
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 18:15 schreef oompaloompa het volgende:
godverdomme jongens, wat is dit een inhoudsloze kutpagina
er mag gesnoeid worden idd
pi_114957499
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 18:15 schreef oompaloompa het volgende:
godverdomme jongens, wat is dit een inhoudsloze kutpagina

Theres nothing big or clever about using bad language you know. lol.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_114957630
quote:
[
Er zijn eigenlijk 2 opties;
- Hij was totaal bij zinnen en het was wel doordacht. Als hij totaal bij zinnen is en zoiets uitdenkt, dan heeft hij ook de cognitieve capaciteit om te weten dat hij moet doen alsof hij gek is.
- Hij was totaal van de wereld en begrijpt er niks van, dan zal hij zich dus ook gedragen alsof hij ontoerekeningsvatbaar is omdat hij het is.
Zijn gedrag en uitspraken kunnen dus op dit moment geen onderscheid maken tussen de twee mogelijkheden.
Er is ook dan 'n derde optie....
Hij had toch 'n profiel bij 'n (ahem) dating site.
Misschien is hij heel erg eenzaam geworden.
Seksueel frustratie maakt sommige mensen doet heel rare dingens.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_114957886
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 18:29 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er is ook dan 'n derde optie....
Hij had toch 'n profiel bij 'n (ahem) dating site.
Misschien is hij heel erg eenzaam geworden.
Seksueel frustratie maakt sommige mensen doet heel rare dingens.
Maar dan zou hij nog steeds óf gek óf niet-gek zijn. Waarom hij gek is, is een andere vraag :)

quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 18:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Theres nothing big or clever about using bad language you know. lol.
Allemaal om je van een volledige nederlandse woordenschat te voorzien :*
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_114958064

Typisch trekje bij een leugen.
Schroevendraaier, baksteen en een stuk touw
pi_114958202
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 18:37 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Maar dan zou hij nog steeds óf gek óf niet-gek zijn. Waarom hij gek is, is een andere vraag :)

[..]

Allemaal om je van een volledige nederlandse woordenschat te voorzien :*
Gek is hij alleszins.
pi_114958318
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 18:12 schreef oompaloompa het volgende:

Er zijn eigenlijk 2 opties;
- Hij was totaal bij zinnen en het was wel doordacht. Als hij totaal bij zinnen is en zoiets uitdenkt, dan heeft hij ook de cognitieve capaciteit om te weten dat hij moet doen alsof hij gek is.
- Hij was totaal van de wereld en begrijpt er niks van, dan zal hij zich dus ook gedragen alsof hij ontoerekeningsvatbaar is omdat hij het is.
Zijn gedrag en uitspraken kunnen dus op dit moment geen onderscheid maken tussen de twee mogelijkheden.
Eerst steekt hij serieus wat tijd in de zogezegde explosieven en boobytraps in zijn appartement (er wordt gemeld dat het blijkbaar heus professioneel opgezet is, alhoewel we daar weinig van gemerkt hebben behalve 1 klein plofje)
Dat klint al "bij zinnen en doordacht"

Dan koopt hij op voorhand al zijn materiaal (explosieven, wapens , munitie, kogelvrije uitrusting) ... dat klinkt ook als "bij zinnen en doordacht"

Op de avond avond zelf trekt hij zijn speciale kledij aan en vangt zijn moordpartij aan ... klinkt ook als "bij zinnen en doordacht" (hierbij is het nog onduidelijk of hij nu in het wilde weg geschoten heeft of mensen toegeroepen heeft en precies bepaalde mensen wel of niet beschoten heeft)

Ineens stopt hij met schieten en gaat hij buiten op de parking bij zijn wagen staan (ondertussen ligt het gasmasker tiental meters verder) ... klinkt voor mij als "totaal van de wereld"

Bij zijn arrestatie zegt hij dat hij The Joker is en dat appartement geboobytrapped is ... klinkt voor mij ook als "totaal van de wereld"

Zijn voorkomen en gedrag in rechtbank en gevangenis klinkt ook als "totaal van de wereld"

Wat is er dan gebeurd ? Halfweg zijn moordpartij switcht ie ineens om naar " nu ga ik gek begin te doen zodat ze me niet beschieten (ook al is ie volledig bulletproof), ik laat me arresteren als een lammetje (ook al zie ik eruit als modern Rambo) ik ga snel vertellen wat er in mn appartement zit (krijg ik mss strafvermindering) en vanaf nu ga ik doen alsof ik me niets meer herinner en niets eens weet waarom ik opgepakt werd ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_114958549
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 18:49 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Eerst steekt hij serieus wat tijd in de zogezegde explosieven en boobytraps in zijn appartement (er wordt gemeld dat het blijkbaar heus professioneel opgezet is, alhoewel we daar weinig van gemerkt hebben behalve 1 klein plofje)
Dat klint al "bij zinnen en doordacht"

Dan koopt hij op voorhand al zijn materiaal (explosieven, wapens , munitie, kogelvrije uitrusting) ... dat klinkt ook als "bij zinnen en doordacht"

Op de avond avond zelf trekt hij zijn speciale kledij aan en vangt zijn moordpartij aan ... klinkt ook als "bij zinnen en doordacht" (hierbij is het nog onduidelijk of hij nu in het wilde weg geschoten heeft of mensen toegeroepen heeft en precies bepaalde mensen wel of niet beschoten heeft)

Ineens stopt hij met schieten en gaat hij buiten op de parking bij zijn wagen staan (ondertussen ligt het gasmasker tiental meters verder) ... klinkt voor mij als "totaal van de wereld"

Bij zijn arrestatie zegt hij dat hij The Joker is en dat appartement geboobytrapped is ... klinkt voor mij ook als "totaal van de wereld"

Zijn voorkomen en gedrag in rechtbank en gevangenis klinkt ook als "totaal van de wereld"

Wat is er dan gebeurd ? Halfweg zijn moordpartij switcht ie ineens om naar " nu ga ik gek begin te doen zodat ze me niet beschieten (ook al is ie volledig bulletproof), ik laat me arresteren als een lammetje (ook al zie ik eruit als modern Rambo) ik ga snel vertellen wat er in mn appartement zit (krijg ik mss strafvermindering) en vanaf nu ga ik doen alsof ik me niets meer herinner en niets eens weet waarom ik opgepakt werd ?
Waarom niet? Als het er voor zorgt dat ie geen doodstraf krijgt lijkt het me een hele goede strategie. Hij heeft niks te verliezen met het proberen in ieder geval.

Overigens was hij niet bulletproof. De media in het begin riepen dat hij een bulletproofvest was, maar al snel bleek het zo'n tactical vest te zijn, misschien wel beter beschermend als een trui maar zeker niet een bulletproofvest. Als je wilt kan ik wel terugzoeken waar ik dat heb gelezen.

quote:
15s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 18:42 schreef Coen4d het volgende:
[ afbeelding ]
Typisch trekje bij een leugen.
Het hele idee dat je van oogbewegingen af kunt leiden of iemand liegt is kwakzalverij uit de NLP-hoek. Ondanks dat het overgenomen is door agenten, de media, etc, is er 0.0 bewijs dat je uit iemands ogen kunt zien of iemand liegt.
zie b.v. http://www.springerlink.com/content/5n233jp22716w34k/ (meta-analyse van 60 studies) maar zo zijn er tientallen die keer op keer laten zien dat je op basis van iemands oogbewegingen niet beter dan kans kunt gokken of iemand liegt.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_114958582
quote:
15s.gif [b]Op [Typisch trekje bij een leugen.
Precies...en het is deze soort kleine tekens (dead giveaways) dat maakt me twijfel die officieel verhaal.
Dankje.

PS: No doubt Mrs.Logic will arrive shortly to inform us all that people sniggering and laughing is perfectly understandable under such circumstances. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_114958612
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 18:55 schreef Tingo het volgende:

[..]

Precies...en het is deze soort kleine tekens (dead giveaways) dat maakt me twijfel die officieel verhaal.
Dankje.

PS: No doubt Mrs.Logic will arrive shortly to inform us all that people sniggering and laughing is perfectly understandable under such circumstances. :)
too slow! Though my point is a bit different..
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_114958674
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 18:54 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Waarom niet? Als het er voor zorgt dat ie geen doodstraf krijgt lijkt het me een hele goede strategie. Hij heeft niks te verliezen met het proberen in ieder geval.

Overigens was hij niet bulletproof. De media in het begin riepen dat hij een bulletproofvest was, maar al snel bleek het zo'n tactical vest te zijn, misschien wel beter beschermend als een trui maar zeker niet een bulletproofvest. Als je wilt kan ik wel terugzoeken waar ik dat heb gelezen.

[..]

Het hele idee dat je van oogbewegingen af kunt leiden of iemand liegt is kwakzalverij uit de NLP-hoek. Ondanks dat het overgenomen is door agenten, de media, etc, is er 0.0 bewijs dat je uit iemands ogen kunt zien of iemand liegt.
zie b.v. http://www.springerlink.com/content/5n233jp22716w34k/ maar zo zijn er tientallen die keer op keer laten zien dat je op basis van iemands oogbewegingen niet beter dan kans kunt gokken of iemand liegt.
Het zijn ook niet die ogen, het is het lachje.
En ja je kan lullen wat je wilt maar lichaamstaal spreekt.
Lichaamstaal is net zo belangrijk dan wel belangrijker in communicatie dan alleen het verbale geluid.
Schroevendraaier, baksteen en een stuk touw
pi_114958781
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 18:54 schreef oompaloompa het volgende:

Waarom niet? Als het er voor zorgt dat ie geen doodstraf krijgt lijkt het me een hele goede strategie. Hij heeft niks te verliezen met het proberen in ieder geval.
En waarom gans dat gedoe met appartement dan ?
Was dat effectief wel zo ? We hebben er geen bewijzen van. Alleen die paar beelden dat ze daar via een trapladder een raam aan het inbeuken waren (wat me trouwens niet zo verstandig lijkt in een appartement vol trapwires maar allee) en beelden dat ze dingen in het veld laten ontploffen maar dat zegt ook niets.

Als het volgens jou een strategie was om geen doodstraf te krijgen had hij zijn appartement toch helemaal niet hoeven te boobytrappen ?

[quote]Overigens was hij niet bulletproof. De media in het begin riepen dat hij een bulletproofvest was, maar al snel bleek het zo'n tactical vest te zijn, misschien wel beter beschermend als een trui maar zeker niet een bulletproofvest. Als je wilt kan ik wel terugzoeken waar ik dat heb gelezen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_114959005
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 19:00 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

En waarom gans dat gedoe met appartement dan ?
Was dat effectief wel zo ? We hebben er geen bewijzen van. Alleen die paar beelden dat ze daar via een trapladder een raam aan het inbeuken waren (wat me trouwens niet zo verstandig lijkt in een appartement vol trapwires maar allee) en beelden dat ze dingen in het veld laten ontploffen maar dat zegt ook niets.

Als het volgens jou een strategie was om geen doodstraf te krijgen had hij zijn appartement toch helemaal niet hoeven te boobytrappen ?

[quote]Overigens was hij niet bulletproof. De media in het begin riepen dat hij een bulletproofvest was, maar al snel bleek het zo'n tactical vest te zijn, misschien wel beter beschermend als een trui maar zeker niet een bulletproofvest. Als je wilt kan ik wel terugzoeken waar ik dat heb gelezen.
Bulletproof bestaat ook niet, het was kevlar voor zover ik weet, dit houd subsonisch klein kaliber tegen, maar groot of supersonisch gaat er gewoon doorheen zo ook pijlen van een krachtige boog en messteken.
Dan heb je nog vesten met keramische platen, die houden wat meer tegen mits je op de plaat word geraakt, maar dit had Holmes sowieso niet aan.
Schroevendraaier, baksteen en een stuk touw
pi_114959104
quote:
15s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 18:58 schreef Coen4d het volgende:

[..]

Het zijn ook niet die ogen, het is het lachje.
En ja je kan lullen wat je wilt maar lichaamstaal spreekt.
Lichaamstaal is net zo belangrijk dan wel belangrijker in communicatie dan alleen het verbale geluid.
Aangezien je zelf niet uitlegde waar het om ging, ging ik uit van de ogen die nogal opvallend bewogen.
Heb je linkje naar de clip?

quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 19:00 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

En waarom gans dat gedoe met appartement dan ?
Was dat effectief wel zo ? We hebben er geen bewijzen van. Alleen die paar beelden dat ze daar via een trapladder een raam aan het inbeuken waren (wat me trouwens niet zo verstandig lijkt in een appartement vol trapwires maar allee) en beelden dat ze dingen in het veld laten ontploffen maar dat zegt ook niets.

Als het volgens jou een strategie was om geen doodstraf te krijgen had hij zijn appartement toch helemaal niet hoeven te boobytrappen ?

[quote]Overigens was hij niet bulletproof. De media in het begin riepen dat hij een bulletproofvest was, maar al snel bleek het zo'n tactical vest te zijn, misschien wel beter beschermend als een trui maar zeker niet een bulletproofvest. Als je wilt kan ik wel terugzoeken waar ik dat heb gelezen.
Hij had zijn huis geboobytrapped om het op te blazen voor de shooting (waarschijnlijk om de politie af te leiden a la Breivik). Waarom hij doet en heeft gedaan wat hij heeft gedaan weten we (nog) niet. Het enige punt dat ik wilde maken is dat vertrouwen op uitspraken van de schutter zelf in deze situatie niet handig is omdat er geen enkele reden is voor hem om de waarheid te spreken in dit stadium van het process.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_114959168
quote:
15s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 19:06 schreef Coen4d het volgende:
Bulletproof bestaat ook niet, het was kevlar voor zover ik weet, dit houd subsonisch klein kaliber tegen, maar groot of supersonisch gaat er gewoon doorheen zo ook pijlen van een krachtige boog en messteken.
Dan heb je nog vesten met keramische platen, die houden wat meer tegen mits je op de plaat word geraakt, maar dit had Holmes sowieso niet aan.
Ok point taken
Maar langs de andere kant stond die bioscoop wel bekend voor het weren van het dragen van vuurwapens ... heeft hij die daarom uitgekozen ? Wist hij daarvan ? Ja wat was dan het nut van zo'n kledij -kevlar-kogelvrij ofniet
En als hij op voorhand de strategie had die hij nu zogezegd uitspeelt had hij ook niet de moeite moeten doen ivm al die uitrusting.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_114959202
quote:
15s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 19:06 schreef Coen4d het volgende:

[..]

Bulletproof bestaat ook niet, het was kevlar voor zover ik weet, dit houd subsonisch klein kaliber tegen, maar groot of supersonisch gaat er gewoon doorheen zo ook pijlen van een krachtige boog en messteken.
Dan heb je nog vesten met keramische platen, die houden wat meer tegen mits je op de plaat word geraakt, maar dit had Holmes sowieso niet aan.
Nee dus, het was gewoon een tactical vest met wat handige zakken op handige plaatsen:
http://www.9news.com/news/photo-gallery.aspx?storyid=279073
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_114959248
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 19:09 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ok point taken
Maar langs de andere kant stond die bioscoop wel bekend voor het weren van het dragen van vuurwapens ... heeft hij die daarom uitgekozen ? Wist hij daarvan ? Ja wat was dan het nut van zo'n kledij -kevlar-kogelvrij ofniet
En als hij op voorhand de strategie had die hij nu zogezegd uitspeelt had hij ook niet de moeite moeten doen ivm al die uitrusting.
Sneller kunnen herladen? Gemakkelijker bij je rookbommen kunnen?

Ik bedoel, ik draag een broek met zakken aan de zijkant als ik veel spullen mee moet sjouwen die ik graag bij de hand heb.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_114959285
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 19:08 schreef oompaloompa het volgende:

Hij had zijn huis geboobytrapped om het op te blazen voor de shooting (waarschijnlijk om de politie af te leiden a la Breivik).
Hij zet daar een professioneel gesofisticeerde explosieven opstelling op, en dan ... zet hij de geluidsinstallatie aan ? Als het echt zo professioneel was en gepland was had ie wel een timer geplaatst als het toch om timing ging.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_114959317
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 19:12 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Hij zet daar een professioneel gesofisticeerde explosieven opstelling op, en dan ... zet hij de geluidsinstallatie aan ? Als het echt zo professioneel was en gepland was had ie wel een timer geplaatst als het toch om timing ging.
Dan neem je geen agenten mee...
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_114959381
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 19:13 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dan neem je geen agenten mee...
Je zegt daarnet zelf
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 19:08 schreef oompaloompa het volgende:

Hij had zijn huis geboobytrapped om het op te blazen voor de shooting
Dan neem je ook geen agenten mee ...
Hooguit een buurman die komt kijken waarom de muziek zo luid staat
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_114959509
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 19:14 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Je zegt daarnet zelf

[..]

Dan neem je ook geen agenten mee ...
Hooguit een buurman die komt kijken waarom de muziek zo luid staat
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar als mijn vreemde buurman met oranje geverfd haar de muziek hard opzet en niet op de deurbel reageert, bel ik de politie.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_114960321
Zijn muziek is afgegaan om 24u00, de buurvrouw is komen klagen en voelde dat de deur bewoog. Gelukkig/toevallig heeft ze de deur niet volledig opengedaan en is ze politie gaan bellen. Die zeiden dat ze op dat moment niemand konden missen en dan is ze maar terug in bed gekropen. De muziek is gestopt om 01u00 en om 02u00 viel de SWAT binnen.
Dus was het blijkbaar niet de bedoeling om agenten te mollen maar te lokken.
http://www.thedenverchannel.com/news/31290627/detail.html
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_114960523
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 19:08 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Aangezien je zelf niet uitlegde waar het om ging, ging ik uit van de ogen die nogal opvallend bewogen.
Heb je linkje naar de clip?

[..]

Hij had zijn huis geboobytrapped om het op te blazen voor de shooting (waarschijnlijk om de politie af te leiden a la Breivik). Waarom hij doet en heeft gedaan wat hij heeft gedaan weten we (nog) niet. Het enige punt dat ik wilde maken is dat vertrouwen op uitspraken van de schutter zelf in deze situatie niet handig is omdat er geen enkele reden is voor hem om de waarheid te spreken in dit stadium van het process.
Ja tussen de filmpjes van mijn getuigen post. Alleen is niet het exacte filmpje waar dit uit is geknipt dus je kan niet naar de tijdlijn kijken helaas.
Schroevendraaier, baksteen en een stuk touw
pi_114962835
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 19:36 schreef UncleScorp het volgende:
Zijn muziek is afgegaan om 24u00, de buurvrouw is komen klagen en voelde dat de deur bewoog. Gelukkig/toevallig heeft ze de deur niet volledig opengedaan en is ze politie gaan bellen. Die zeiden dat ze op dat moment niemand konden missen en dan is ze maar terug in bed gekropen. De muziek is gestopt om 01u00 en om 02u00 viel de SWAT binnen.
Dus was het blijkbaar niet de bedoeling om agenten te mollen maar te lokken.
http://www.thedenverchannel.com/news/31290627/detail.html

Ik weet niet zeker of ik je helemaal begrijp, want volgens mij zeg je daar precies wat ik bedoelde?
Als ze iemand gestuurd hadden, was dat team ontploft bij het open doen van de deur en waren er waarschijnlijk veel meer agenten heen gegaan zodat Holmes meer tijd zou hebben in de bioscoop.

quote:
15s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 19:40 schreef Coen4d het volgende:

[..]

Ja tussen de filmpjes van mijn getuigen post. Alleen is niet het exacte filmpje waar dit uit is geknipt dus je kan niet naar de tijdlijn kijken helaas.
Ja dat is wat ik bedoelde, wil er graag geluid bij hebben :/ Kon in de andere kortere versie niet herkennen waar het zou zitten.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')