abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 juli 2012 @ 19:05:30 #51
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_114859498
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 19:04 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

aliens zijn in ieder geval tijdsreizigers
Verwarrend allemaal.
  maandag 30 juli 2012 @ 19:08:58 #52
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_114859651
quote:
7s.gif Op maandag 30 juli 2012 19:05 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Verwarrend allemaal.
Dat is echt zo. De mens werkt steeds meer met beeldschermen en steeds meer automatisering en zo dus onze spiermassa neemt af en onze vingers worden langer en behendiger. Verder zitten we minder in de zon dus onze huid wordt steeds bleker. En we worden steeds slimmer dus onze hersenen worden groter. En dan zien we er als een alien uit :o
Mijn nieuwe ondertitel
  maandag 30 juli 2012 @ 19:12:11 #53
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_114859792
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 19:08 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Dat is echt zo. De mens werkt steeds meer met beeldschermen en steeds meer automatisering en zo dus onze spiermassa neemt af en onze vingers worden langer en behendiger. Verder zitten we minder in de zon dus onze huid wordt steeds bleker. En we worden steeds slimmer dus onze hersenen worden groter. En dan zien we er als een alien uit :o
Als ik TRU lees heb ik niet de indruk dat de mensheid slimmer wordt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_114859858
Dit is natuurlijk bullshit maar het zou wel vet zijn als we nog een keer wat vinden :). Kan me niet echt voorstellen dat wij de enige zijn (al is het maar een bacterie ofzo :P )
Playing guitar is a religion.
  maandag 30 juli 2012 @ 19:19:01 #55
8372 Bastard
Persona non grata
pi_114860138
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2012 19:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als ik TRU lees heb ik niet de indruk dat de mensheid slimmer wordt.
Je provocaties worden er ook niet beter op.
The truth was in here.
pi_114860158
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2012 19:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als ik TRU lees heb ik niet de indruk dat de mensheid slimmer wordt.
Wees dan slim en ga je onvrede ergens anders en op andere mensen botvieren.
pi_114860209
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2012 19:19 schreef Bastard het volgende:

[..]

Je provocaties worden er ook niet beter op.
Piet is een miskend genie. Wij hebben allemaal niet door hoe gezegend wij zijn met zo'n intellectueel zwaargewicht in ons midden!
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  maandag 30 juli 2012 @ 19:25:21 #58
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_114860452
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2012 19:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als ik TRU lees heb ik niet de indruk dat de mensheid slimmer wordt.
Zeker nooit in PUB geweest.
pi_114860613
straks land die ufo per ongeluk in syrie..
Hell To The Liars
pi_114860649
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 19:29 schreef Droopie het volgende:
straks land die ufo per ongeluk in syrie..
Heeft ie mooi dikke pech :P
Playing guitar is a religion.
pi_114863163
Het zou inderdaad mooi zijn als de bezoekers tijdens evenement bezoeken.

Al leven in Aarde zullen allemaal veranderen. Hoe wat het wordt en of eruit ziet kan wij allemaal staan gissen.

Ik hoop dat door bezoek van de bezoekers mensheid een betere leefstijl krijgen, zodat allen ermee gebaat heeft.

Het kan best dat men toen de bezoekers al geweest en mens hen als een god zag.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_114863426
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 20:20 schreef Captain_Ghost het volgende:
Het zou inderdaad mooi zijn als de bezoekers tijdens evenement bezoeken.

Al leven in Aarde zullen allemaal veranderen. Hoe wat het wordt en of eruit ziet kan wij allemaal staan gissen.

Ik hoop dat door bezoek van de bezoekers mensheid een betere leefstijl krijgen, zodat allen ermee gebaat heeft.

Het kan best dat men toen de bezoekers al geweest en mens hen als een god zag.
Het lijkt me helemaal mooi als ze zouden bekend maken dat hun beschaving minder oud is dan de onze, maar dat zij meer vooruitgang hebben gemaakt, omdat ze zich niet bezig hielden met oorlog voeren, religie ipv spiritualiteit nastreven en armoede en honger toe lieten.
  maandag 30 juli 2012 @ 20:29:07 #63
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_114863700
quote:
9s.gif Op maandag 30 juli 2012 19:25 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Zeker nooit in PUB geweest.
Ook nooit in OUD
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 30 juli 2012 @ 20:31:04 #64
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_114863819
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2012 18:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zet er een fles Moet & Chandon Grand Vintage blanc 2002 op dat ze niet komen opdagen.
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 18:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat zet TS er op dat ze wel komen? Maakt TS 60 euro over op een goed doel naar mijn keuze?
Wat is er, geen bieders?
Wie durft het aan er wat tegenover te zetten?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 30 juli 2012 @ 20:32:44 #65
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_114863908
Ik verhoog hem, kom persoonlijk een dag koken voor degene die mijn weddenschap aangaat en wint omdat de Aliens in London op vier augustus landen en zich voorstellen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_114865243
Komen ze dit keer ook weer in een doorzichtig geluidloos ruimteschip/pak die alleen te zien is met een quantum translocator brilletje die alleen in bezit is van niburu medewerkers?
  maandag 30 juli 2012 @ 20:53:05 #67
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_114865339
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 20:51 schreef Cockwhale het volgende:
Komen ze dit keer ook weer in een doorzichtig geluidloos ruimteschip/pak die alleen te zien is met een quantum translocator brilletje die alleen in bezit is van niburu medewerkers?
Dat wordt pas achteraf bekend gemaakt.
  maandag 30 juli 2012 @ 20:56:47 #68
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_114865594
Toch mooi dat niemand van the usual suspects het aandurft mijn weddenschap aan te nemen. Zo overtuigd van hun gelijk is met toch niet,
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_114865959
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 20:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Toch mooi dat niemand van the usual suspects het aandurft mijn weddenschap aan te nemen. Zo overtuigd van hun gelijk is met toch niet,
valt mij ook altijd op inderdaad :9 Ik geloof er niet sterk in maar stiekem hoop ik dat het een keertje gaat gebeuren :)
Playing guitar is a religion.
  maandag 30 juli 2012 @ 21:58:12 #70
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_114869964
Duidelijk dus, niemand durft de weddenschap aan.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_114870394
_weg_

[ Bericht 93% gewijzigd door badabingie op 30-07-2012 22:17:32 ]
pi_114870441
Stel dat ze toch komt, wil ik wel best op biertje trakteren.
Anders niet.

Ik hoeft niet per se weddenschap winnen.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_114870496
oh, wat doet m'n bewustzijn nu?
of is het m'n ego? :P
  Moderator maandag 30 juli 2012 @ 22:08:16 #74
249559 crew  Lavenderr
pi_114870558
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Duidelijk dus, niemand durft de weddenschap aan.
Ik durf het wel, maar denk ook dat ze niet komen, dus waarom zou ik wedden?
pi_114870736
ik denk trouwens dat het mislukt..je weet wel, de show die ze willen opvoeren..
pi_114871131
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Duidelijk dus, niemand durft de weddenschap aan.
Je hebt geen weddenschap nodig om je gelijk af te dwingen..
Aliens komen niet op 4 augustus. Wat valt er in hemelsnaam hier te doen als buitenaardse zijnde?

"Nou jongens we hebben jullie even laten spelen op planeet Aarde en hebben jullie vanuit een lullige afstandje van triljarden lichtjaren hier vandaan een oog in het zeiltje gehouden maar we zijn tot de conclusie gekomen dat jullie er niks van bakken dus komen we maar weer even langs"

Waarom zou je een zwak ras helpen als ze niet eens snappen wat integriteit betekent behalve wanneer het enkel in hun eigen belang voordelig is?
pi_114871338
quote:
99s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:17 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

Waarom zou je een zwak ras helpen als ze niet eens snappen wat integriteit betekent behalve wanneer het enkel in hun eigen belang voordelig is?
Waarom gaan westerlingen naar Afrika om daar mensen te helpen? Waarom zetten mensen natuurreservaten op om apen te beschermen?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_114871441
zo zijn mensen
pi_114871774
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:20 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Waarom gaan westerlingen naar Afrika om daar mensen te helpen? Waarom zetten mensen natuurreservaten op om apen te beschermen?
Enkel om hun ego te strelen. Als ze echt de wereld willen verbeteren dan emigreren ze naar Afrika en bouwen van daar uit hun ontwikkelingsplan verder op. Maar nee, we willen liever fijn de held uithangen in een westers land en af en toe wippen we even langs naar een derdewereld land voor een volgende ego-boost.

Natuurreservaten is een ander verhaal vind ik. Aangezien dieren er niet voor kiezen om een uitstervend ras te worden. Maar de mensen in Afrika zijn echt niet dommer of onderontwikkeld dan je denkt hoor. Dat is wat wij westerlingen er altijd van maken. Afrika? Oh ja daar wonen alleen maar zielige magere negertjes met zo'n pens van een buik omgeven door vliegen. Give me a break. Het zijn mensen die momenteel niks kunnen ondernemen omdat wij westerlingen dat al voor hen doen en omdat wij ze ongevraagd in een hoekje drukken als 'zwak, dom en zielig' terwijl ze net zo goed dezelfde denkcapaciteiten bezitten als een westerling.
pi_114872095
quote:
99s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:26 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

Enkel om hun ego te strelen. Als ze echt de wereld willen verbeteren dan emigreren ze naar Afrika en bouwen van daar uit hun ontwikkelingsplan verder op. Maar nee, we willen liever fijn de held uithangen in een westers land en af en toe wippen we even langs naar een derdewereld land voor een volgende ego-boost.
Gecondoleerd met je ongelofelijke kuthouding tov je medemens.

Waarom hebben jouw ouders jou opgevoed? Ook om een egoboost te krijgen? Of is er toch iets dat "liefde" heet, is er misschien toch iets in intelligente wezens waardoor we om elkaar geven?

Ik zal je alvast verklappen dat er wetenschappelijk onderzoek is verricht op babies waaruit blijkt dat 1 van de eerste instincten van de mens is om samen te werken en elkaar te helpen. Het is de cultuur of het systeem waarin we leven die deze eigenschap onderdrukt.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_114872185
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:31 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Gecondoleerd met je ongelofelijke kuthouding tov je medemens.

Waarom hebben jouw ouders jou opgevoed? Ook om een egoboost te krijgen? Of is er toch iets dat "liefde" heet, is er misschien toch iets in intelligente wezens waardoor we om elkaar geven?

Ik zal je alvast verklappen dat er wetenschappelijk onderzoek is verricht op babies waaruit blijkt dat 1 van de eerste instincten van de mens is om samen te werken en elkaar te helpen. Het is de cultuur of het systeem waarin we leven die deze eigenschap onderdrukt.
Je hoeft niet gelijk persoonlijk te worden. :)
pi_114872358
Ik weet niet of ik dit moet geloven maar het zou wel gaaf zijn als ze daadwerkelijk landen. :Y
Ура для россии
pi_114872365
quote:
99s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:32 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

Je hoeft niet gelijk persoonlijk te worden. :)

Sorry hoor, maar als jij ontwikkelingshelpers zomaar even wegzet als mensen die dat alleen maar doen om een egoboost dan ben ik snel klaar met deze discussie.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_114872468
quote:
99s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:32 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

Je hoeft niet gelijk persoonlijk te worden. :)

Kun je daar niet tegen dan?
Digo
pi_114873519
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:34 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar als jij ontwikkelingshelpers zomaar even wegzet als mensen die dat alleen maar doen om een egoboost dan ben ik snel klaar met deze discussie.
Dus wanneer iemand zijn mening geeft en je voelt je aangesproken/op je teentjes getrapt dan ben je gelijk klaar met de discussie? :')

quote:
5s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:36 schreef Tropanzia het volgende:

[..]

Kun je daar niet tegen dan?
Och. Ik vind het nogal irrelevant en irrationeel om gelijk maar op de man te gaan spelen. Goed, daarin verschillen we dan in mening. Ik vind het egotrippers. Maar daar gaat het niet eens om in dit topic. :')

Buitenaardse wezens zijn heus wel zo intellectueel dat ze dondergoed weten dat wij mensen voor onszelf kunnen denken. Ze gaan niet eens de moeite nemen om lichtjaren af te reizen om even een bezoekje te brengen aan planeet Aarde "omdat de mens het allemaal verneukt." Laat de mens het zelf maar opknappen.

En stel DAT buitenaardse wezens zouden komen en zich in vol ornaat tijdens de Olympische Spelen zich laten zien. Wat dan? Ik denk persoonlijk zelf dat zo'n situatie net zoiets is als wanneer de babysitter die vroeger op je paste toen je 2 was weer bij je thuis komt terwijl we al 30 jaar verder zijn en je een eigen huis en gezin hebt en ze doodleuk tegen je zegt: nou wij gaan even de boel flink opknappen want intellectueel kan je er geen zak van.
pi_114873778
quote:
99s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:51 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

Dus wanneer iemand zijn mening geeft en je voelt je aangesproken/op je teentjes getrapt dan ben je gelijk klaar met de discussie? :')
Je hebt een uitgesproken mening die nogal als controversieel kan worden gezien en je onderbouwd het geen eens. Je zegt "ja maar dat is mijn mening". Dat komt op mij allemaal over alsof je de 18 nog niet gepasseerd bent en dan is een discussie in mijn ogen tijdsverspilling.

Toen ik jonger was dacht ik ook dat ik alles wist en nu ik ouder ben weet ik dat de jonge ik een arrogante kneus was. En zo kom jij ook over. Neem dit hieronder:

quote:
Buitenaardse wezens zijn heus wel zo intellectueel dat ze dondergoed weten dat wij mensen voor onszelf kunnen denken. Ze gaan niet eens de moeite nemen om lichtjaren af te reizen om even een bezoekje te brengen aan planeet Aarde "omdat de mens het allemaal verneukt." Laat de mens het zelf maar opknappen.
Wauw! We hebben een expert te pakken die alles weet over het gedrag van intelligente buitenaardse wezens! :')
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  maandag 30 juli 2012 @ 22:58:06 #87
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114873893
TVP voor de faal.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_114874002
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:56 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

[..]

Wauw! We hebben een expert te pakken die alles weet over het gedrag van intelligente buitenaardse wezens! :')
Dat is hoe ik er enkel over denk en hoe ik het op sociaal vlak bekijk. Ik geloof niet dat ik ergens heb geclaimd dat ik een expert ben.
pi_114874075
quote:
99s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:59 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

Dat is hoe ik er enkel over denk en hoe ik het op sociaal vlak bekijk. Ik geloof niet dat ik ergens heb geclaimd dat ik een expert ben.
Maar je zegt wel net alsof je het precies weet.. het ligt em denk ik aan de toon ;)
Playing guitar is a religion.
  maandag 30 juli 2012 @ 23:01:29 #90
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114874122
Oke... is er hier iemand...

Die om 100 euro wil wedden over of deze gebeurtenis wel of niet gaat gebeuren?

Ik zet 100 euro in op. "Het gaat niet gebeuren". Any takers?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_114874243
quote:
7s.gif Op maandag 30 juli 2012 23:01 schreef SpecialK het volgende:
Oke... is er hier iemand...

Die om 100 euro wil wedden over of deze gebeurtenis wel of niet gaat gebeuren?

Ik zet 100 euro in op. "Het gaat niet gebeuren". Any takers?
Ik zeg ook dat het niet gaat gebeuren.. dus met jou wedden heeft weinig zin :P maar ik zet ook diezelfde ¤ 100 in en leg er nog eens ¤ 50 boven op :)
Playing guitar is a religion.
pi_114874360
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 23:00 schreef Bahamut0503 het volgende:

[..]

Maar je zegt wel net alsof je het precies weet.. het ligt em denk ik aan de toon ;)
Dat zal het wel zijn ja... nogmaals ik denk niet dat buitenaardse wezens überhaupt een bezoekje zouden brengen aan Aarde. Zeker niet met al die oorlogen die er allemaal nu plaatsvinden. Dat is net zoiets als wanneer ontwikkelingshulp een bezoekje zou brengen bij een guerilla-beweging van een derdewereldland die alles wat tieten heeft verkracht en alles uitmoord wat in hun weg staat. Zeg maar dag tegen je alien-handje.
pi_114874823
Wie zou bang zijn als ze daadwerkelijk landen 4 augustus?

Misschien was die ceremony wel voor hen bedoeld en hingen ze met een schip boven het stadion. Genoeg filmpjes te zien waar dat schip te zien is.

Bekijkt u dit maar eens:
http://www.niburu.nl/ufo/(...)ie-spelen-video.html
pi_114875562
quote:
7s.gif Op maandag 30 juli 2012 23:01 schreef SpecialK het volgende:
Oke... is er hier iemand...

Die om 100 euro wil wedden over of deze gebeurtenis wel of niet gaat gebeuren?

Ik zet 100 euro in op. "Het gaat niet gebeuren". Any takers?
Als er nou 5 generaals naar voren stapten en dit verhaal vertelden, had ik best een weddenschapje willen doen. Maar een channelling, nee sorry.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  maandag 30 juli 2012 @ 23:29:00 #95
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114875704
quote:
7s.gif Op maandag 30 juli 2012 23:26 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Als er nou 5 generaals naar voren stapten en dit verhaal vertelden, had ik best een weddenschapje willen doen. Maar een channelling, nee sorry.
Hou je mij op de hoogte van eventuele voorspellingen die jij waarschijnlijk acht waarvan je verwacht dat ik wel interesse heb om wat te gokken? :Y
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_114875856
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2012 23:29 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Hou je mij op de hoogte van eventuele voorspellingen die jij waarschijnlijk acht waarvan je verwacht dat ik wel interesse heb om wat te gokken? :Y
Haha, is goed!
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_114875976
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 23:13 schreef wytdyk het volgende:
Wie zou bang zijn als ze daadwerkelijk landen 4 augustus?

Misschien was die ceremony wel voor hen bedoeld en hingen ze met een schip boven het stadion. Genoeg filmpjes te zien waar dat schip te zien is.

Bekijkt u dit maar eens:
http://www.niburu.nl/ufo/(...)ie-spelen-video.html
Dat lijkt me toch wel een blimp.
Digo
pi_114875986
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 20:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Toch mooi dat niemand van the usual suspects het aandurft mijn weddenschap aan te nemen. Zo overtuigd van hun gelijk is met toch niet,
Mooiste is nog dat alleen de gebruikelijke sceptici op de eerste drie pagina's van dit topic hebben gereageerd. Blijkbaar vinden "the usual suspects" de stelling uit de OP niet eens de moeite waard om op te reageren.

Sta je dan, met je flesje Moet. 14.gif
pi_114876057
quote:
7s.gif Op maandag 30 juli 2012 23:01 schreef SpecialK het volgende:
Oke... is er hier iemand...

Die om 100 euro wil wedden over of deze gebeurtenis wel of niet gaat gebeuren?

Ik zet 100 euro in op. "Het gaat niet gebeuren". Any takers?
Ik zet mijn 10 miljoen alien dollar in op dat het niet gaat gebeuren.
pi_114876100
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2012 23:33 schreef Gray het volgende:

[..]

Mooiste is nog dat alleen de gebruikelijke sceptici op de eerste drie pagina's van dit topic hebben gereageerd. Blijkbaar vinden "the usual suspects" de stelling uit de OP niet eens de moeite waard om op te reageren.

Sta je dan, met je flesje Moet. [ afbeelding ]
Ach zo gaat het altijd. Je kunt je standpunten wel duizend keer nuanceren, voor sommige skeptici zijn alle UFO-geinteresseerden alu-hoedjes en zijn ze allemaal even idioot en geloven ze allemaal hetzelfde.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')