abonnement Unibet Coolblue
pi_114813810
Wie kan mij vertellen hoe mensen hier op zijn gekomen???

Ik geloof dat er aliens kunnen zijn. Sta er open voor, maar blijf wel rationeel.

Ik vraag mijzelf dus gewoon af hoe mensen op deze zogenaamde Nordics etc zijn gekomen?

Beetje vaag en klinkt meer als onzin, geloof er niet veel van.
pi_114813988
ik hoorde
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 18:58 schreef Hypertext het volgende:
Wie kan mij vertellen hoe mensen hier op zijn gekomen???

Ik geloof dat er aliens kunnen zijn. Sta er open voor, maar blijf wel rationeel.

Ik vraag mijzelf dus gewoon af hoe mensen op deze zogenaamde Nordics etc zijn gekomen?

Beetje vaag en klinkt meer als onzin, geloof er niet veel van.
ik hoorde ergens dat dit universum al 300 biljoen jaar oud is, dus ja waarom zou dat niet mogelijk zijn? wij bestaan toch ook,, sterker er zijn beweringen dat het oude egypte en de mayas onder invloed waren van buitenaardsen en dat ze daarom zo vooruitstrevend waren.. :)

en toch, zegt iets in jou dat er wel een kern van waarheid in zit, anders zou je waarschijnlijk dit topic niet starten :)

de verhalen moeten ergens vandaan komen toch?
pi_114814155
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 19:03 schreef valandil25 het volgende:
ik hoorde

[..]

ik hoorde ergens dat dit universum al 300 biljoen jaar oud is, dus ja waarom zou dat niet mogelijk zijn? wij bestaan toch ook,, sterker er zijn beweringen dat het oude egypte en de mayas onder invloed waren van buitenaardsen en dat ze daarom zo vooruitstrevend waren.. :)

en toch, zegt iets in jou dat er wel een kern van waarheid in zit, anders zou je waarschijnlijk dit topic niet starten :)

de verhalen moeten ergens vandaan komen toch?
Ik kan het nooit zien als waarheid, vanwege het feit dat het nooit is bewezen of het zelf gezien heb.

Wat ik wel geloof is dat er echt wel ander leven kan zijn.

Soms zit ik wel eens te zoeken op het web en kom dan soms sites tegen die het hebben over de rassen zoals in de titel.
Heel gedetailleerd met o.a. uiterlijke kenmerken, hun doel etc.

Vind het nogal brutaal daar zomaar mee te komen eerlijk gezegd.
Vandaar dus mijn nieuwsgierigheid naar hoe ze erop zijn gekomen.
pi_114814265
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 19:07 schreef Hypertext het volgende:

[..]

Ik kan het nooit zien als waarheid, vanwege het feit dat het nooit is bewezen of het zelf gezien heb.

Wat ik wel geloof is dat er echt wel ander leven kan zijn.

Soms zit ik wel eens te zoeken op het web en kom dan soms sites tegen die het hebben over de rassen zoals in de titel.
Heel gedetailleerd met o.a. uiterlijke kenmerken, hun doel etc.

Vind het nogal brutaal daar zomaar mee te komen eerlijk gezegd.
Vandaar dus mijn nieuwsgierigheid naar hoe ze erop zijn gekomen.
er zijn 12 bewustzijnswerkelijkheden/dimensies in ons universum, en zij zitten voornamelijk in andere dimensies dan onze 3d dimensie. we kunnen ze dus vaak niet zien.

wat ik wel een boeiende film over aliens vond was deze

pi_114815195
In Afrikaanse oude legenden zagen ze deze wezens.

De Afrikanen en Maya's en andere oude culturen zagen de Nordics (de Mzungu) zelfs nog voordat de eerste Europeanen in Afrika kwamen.
Ze dachten daarom ook dat de Europeanen die in Afrika aankwamen ET's waren.

Reptillians:


Als je er meer erover wilt weten moet je de Reptillian Agenda zien van Credo Mutwa & David Icke
  zondag 29 juli 2012 @ 20:08:12 #6
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114816302
Nordics kende ik nog niet.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_114816693
quote:
7s.gif Op zondag 29 juli 2012 20:08 schreef SpecialK het volgende:
Nordics kende ik nog niet.
die komen van orion volgens mij..
  zondag 29 juli 2012 @ 20:20:31 #8
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114816850
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 20:17 schreef valandil25 het volgende:

[..]

die komen van orion volgens mij..
Ik ben blij dat iemand de tijd heeft genomen om NAW gegevens op te nemen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_114817265
quote:
7s.gif Op zondag 29 juli 2012 20:20 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik ben blij dat iemand de tijd heeft genomen om NAW gegevens op te nemen.
haha ja de straat weet ik trouwens ff niet.. ;)
pi_114818070
Hoogst waarschijnlijk nonsens gebaseerd op gefantaseerde sightings waar een hoop omheen gelult wordt om het reeel te doen lijken.
pi_114821486
Is het ook niet zo dat de beschrijvingen van buitenaardse wezens veranderd zijn, in de loop van de tijd?
  Grootste baggeraar 2022 zondag 29 juli 2012 @ 22:19:06 #12
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_114823435
Zo gek is het niet. Als je in een cultuur leeft waar de technologie niet steeds terugvalt om welke reden dan ook, is het goed mogelijk dat je daarmee een enorme technologische voorsprong ontwikkelt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_114824671
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 22:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zo gek is het niet. Als je in een cultuur leeft waar de technologie niet steeds terugvalt om welke reden dan ook, is het goed mogelijk dat je daarmee een enorme technologische voorsprong ontwikkelt.
met je eens, thrive en zeitgeist geven mooie voorbeelden daarvan hoe technologie terugvalt hier op aarde.
pi_114825432
Ah pic werkte niet, nu wel:



Dit zijn de Mzungu, oftewel de Nordics, oftewel Pleiadians, allemaal benamingen maar ze bedoelen allemaal dezelfde.
Toch apart, alle oudste culturen, stammen enz. praten allemaal over deze buitenaards menselijke ras en de Reptillians.
Ze zijn gezien bijv. in Afrika en Mexico midden in jungles, mensen van 2,5+ meter groot, en later toen Europeanen kwamen dachten ze ook dat dat Mzungu's waren...
pi_114825756
Provisional Summary

Based on my research, correspondences, and personal experiences, I have come to several conclusions concerning them:

There is warring among these beings, indicating they are not all unified. At the very minimum they are polarized into opposing sides, if not split into numerous independent factions. Some factions have a strong fascist orientation.

They walk among us pretending to be human. Some are integrated into society and hold strategic positions, whether to influence or simply observe.

They are genetically compatible with us, and some of their females have engaged human males for sexual encounters and even long term relationships. Through interbreeding their genes can enter our gene pool and vice versa. Therefore some human individuals and bloodlines would have more of their DNA than others, and their alien DNA would likely show under analysis to be basically human, albeit rare and unusual.

Through genetic manipulation, they can insert alien DNA as a third party contributor to a developing human fetus, so that the child resembles both human parents while also being somewhat hybridized. Whether artificially hybridized, naturally conceived between human and alien, or fully alien, such a child born and raised in a human family will mostly pass for human, except they will be of a caliber beyond their peers. The greatest heroes of myth and ancient history were popularly viewed as cross-breeds between gods and men.

Throughout history, they have selected certain humans, or perhaps their own offspring / hybrids raised in human society, for privileged education, training, and guidance, so that these human proxies can function as vectors for their agenda, be it benevolent or hostile to mankind at large. This may include modern day contactees and abductees, ancient prophets and magicians, and the founders of mystery schools and secret societies like the Rosicrucians. Note that such secret societies are just larger, more powerful, institutionalized versions of individual contactees, that is, they are both under the guidance of aliens, given privileged knowledge, and charged with a mission fitting the agenda of their alien benefactors.

Considering that some of the esoteric knowledge communicated to humans is positively helpful, not all alien influences are selfish. It seems some are genuinely interested in raising humanity’s potential in the areas of discernment, chivalry, ethics, and spiritual integrity.

They are all secretive and known to lie, even if only by omission, regardless of their spiritual orientation. Benevolent reasons could involve a law of non-interference, complications with timeline dynamics arising from unscrupulous contamination of the past, the need to ensure that privileged and powerful knowledge is entrusted only to vetted parties who will use it responsibly, and self-protection to avoid discovery and persecution. Malevolent reasons could include the hiding of hostile agendas and hoarding of knowledge for leveraging purposes.

They are extremely telepathic. They can read thoughts with minute precision, implant thoughts, scan the soul for its level of integrity or weakness, induce hallucinations, manipulate emotions, and steer a person’s dreams. The human proxies they train can achieve these skills at a lower power level.

They use technology to augment their innate superhuman abilities. This technology is demiurgic, can control time and gravity, affords them invisibility and antigravity, and allows them to walk through solid objects, meaning they can inhabit solid mountains in a dimensionally shifted condition, for instance.

Their native environment is dimensionally shifted beyond ours, i.e., we cannot find their bases through mere physical searching. Like the Grail castle, which appears only to the chosen, their abode only becomes visible and accessible to us at their choosing. For example, a contactee may be psychically modified to perceive it, or dimensionally shifted to enter it.

Like an angel losing its wings, under certain conditions they can lose their abilities and become “mortal” without the ability to return to their superhuman state, at least not within this lifetime. They get stuck here. If an entire group of theirs undergoes such a fall, they would enter into human history as an already developed and highly advanced culture that gradually undergoes decline upon becoming naturalized members of a primitive planet.

The members of their civilization are not all homogenous in standing or understanding. Composition ranges from a two-tier system of “lower retarded ones” and “higher advanced ones” to caste-like systems with many tiers similar to the Indian caste system.

The retarded members of their kind are the ones who interact with the most advanced of humans. Why? Maybe because of their evolutionary closeness, and also because such an interaction could be mutually beneficial. Despite their seeming superhuman qualities, those aliens who interact most with select humans may, in fact, be the most flawed of their race.

The apex of their leadership extends beyond the physical and semi-physical, into the domain of divine and demonic forces. In the case of positive alien groups and their angelic or spiritual superiors, the relation may not be so much of commanding and obedience, but oracular guidance and respect. The ancient human practice of consulting the oracles, consulting the gods, etc… may be a lower echoing of this relationship.

The lower of their kind seem more physical, technological, and tactical while the higher tiers seem more esoteric, astral, and judiciary. The problem, however, is that their most flawed ones are not only the creators and users of demiurgic technology, but they are also most involved in human affairs. This means we suffer their errors, which are graver in consequence than any mistake we could commit, just as our errors are more severe than those possible by animals.

The consequences of these errors and grave transgressions have cascaded back and forth throughout the timeline. They are now converging toward a nexus point representing the potential for a cataclysmic shift. Alien factions who were responsible for initiating these consequences are likely the same ones who are now involved in the final outcome. A thread of continuity exists between the most ancient and modern of human-alien encounters. The alien disinformation campaign is an effort by one set of such factions to prepare mankind for enthusiastic acceptance of their overt control.

http://montalk.net/gnosis/192/6-nordic-aliens-the-grail-race
pi_114826092
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 18:58 schreef Hypertext het volgende:
Wie kan mij vertellen hoe mensen hier op zijn gekomen???

Ik geloof dat er aliens kunnen zijn. Sta er open voor, maar blijf wel rationeel.

Ik vraag mijzelf dus gewoon af hoe mensen op deze zogenaamde Nordics etc zijn gekomen?

Beetje vaag en klinkt meer als onzin, geloof er niet veel van.
Zoek het dan eerst uit..
pi_114831129
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 19:03 schreef valandil25 het volgende:
ik hoorde

[..]

ik hoorde ergens dat dit universum al 300 biljoen jaar oud is, dus ja waarom zou dat niet mogelijk zijn? wij bestaan toch ook,, sterker er zijn beweringen dat het oude egypte en de mayas onder invloed waren van buitenaardsen en dat ze daarom zo vooruitstrevend waren.. :)

en toch, zegt iets in jou dat er wel een kern van waarheid in zit, anders zou je waarschijnlijk dit topic niet starten :)

de verhalen moeten ergens vandaan komen toch?
13.7 miljard jaar...
pi_114831294
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 19:11 schreef valandil25 het volgende:

[..]

er zijn 12 bewustzijnswerkelijkheden/dimensies in ons universum, en zij zitten voornamelijk in andere dimensies dan onze 3d dimensie. we kunnen ze dus vaak niet zien.
Je komt weer met een statement maar helemaal niet een argumentatie...

Als wij in een 3 dimensionele ruimte zitten, hoe weet je dan dat er nog 9 zijn en dat die dingen daarin zitten?
pi_114831424
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 01:04 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

Je komt weer met een statement maar helemaal niet een argumentatie...

Als wij in een 3 dimensionele ruimte zitten, hoe weet je dan dat er nog 9 zijn en dat die dingen daarin zitten?
ik heb de bronnen genoemd in andere topics en als jij die niet als geloofwaardig beschouwd ook prima..

we blijven het hebben over inzichten en perspectief en dat is bij veel mensen nou eenmaal anders.
zeker als we praten over dingen die we niet kunnen zien.
pi_114836191
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 19:07 schreef Hypertext het volgende:
Ik kan het nooit zien als waarheid, vanwege het feit dat het nooit is bewezen of het zelf gezien heb.

Wat ik wel geloof is dat er echt wel ander leven kan zijn.
Begint al een beetje tegenstrijdig ... heb jij dan al ander leven gezien of een bewijs daarvoor ?

Eigenlijk begint het al bij het ontstaan van leven op Aarde. Wat is jouw visie hierover ?
Is het leven gewoon spontaan ontstaan uit een plasje water ? (zoja, dan zouden we dat toch moeten kunnen reproduceren/bewijzen ?)
Of is het leven hier ontstaan vanuit de ruimte, bijv eerste levensvormen die hier terecht gekomen zijn door bijv een meteoriet, of mss zelfs bewust geplant.
Dan is idd de kans groot dat er in het heelal meerdere plaatsen zijn waar leven gegroeid is, en mss zelfs op dezelfde manier geevolueerd is als ons (daarom niet direct exact identiek).
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_114836196
Wat maakt dat gebrul dan zo overtuigend voor jou @ valandil. Net als dat verhaaltje over wat de aliens wel en niet zijn en wat ze hier doen en dat ze kunnen interbreeden ed, is het niet meer dan een fantasie verhaaltje die teveel geinspireerd lijkt te zijn door films en boeken. Hoe kan je een dergelijk figuur nou serieus nemen en hoe onderscheid jij leugens van de waarheid?
  maandag 30 juli 2012 @ 10:29:42 #22
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_114837866
Quetzalcoatl was dus ook een Nordic.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  Moderator maandag 30 juli 2012 @ 10:33:34 #23
249559 crew  Lavenderr
pi_114837957
quote:
99s.gif Op maandag 30 juli 2012 08:56 schreef Cockwhale het volgende:
Wat maakt dat gebrul dan zo overtuigend voor jou @ valandil. Net als dat verhaaltje over wat de aliens wel en niet zijn en wat ze hier doen en dat ze kunnen interbreeden ed, is het niet meer dan een fantasie verhaaltje die teveel geinspireerd lijkt te zijn door films en boeken. Hoe kan je een dergelijk figuur nou serieus nemen en hoe onderscheid jij leugens van de waarheid?
Er is natuurlijk een breed scala aan fantasy- en sciencefiction boeken. Vermoed dat dat voor veel van deze theoriën de inspiratiebron is.
pi_114837968
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 10:33 schreef Lavenderr het volgende:
Er is natuurlijk een breed scala aan fantasy- en sciencefiction boeken. Vermoed dat dat voor veel van deze theoriën de inspiratiebron is.
Of omgekeerd ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator maandag 30 juli 2012 @ 10:35:36 #25
249559 crew  Lavenderr
pi_114838000
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 10:34 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Of omgekeerd ...
Of omgekeerd.
pi_114838164
Ok we weten ondertussen wel al dat je niet veel gelooft van de meeste onderwerpen hier
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 30 juli 2012 @ 10:53:03 #27
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_114838445
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 10:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Er is natuurlijk een breed scala aan fantasy- en sciencefiction boeken. Vermoed dat dat voor veel van deze theoriën de inspiratiebron is.
Wat unclescorp zegt. Wat was er eerder, het kip of het ei. Een leuk voorbeeld is het concept 'the matrix' Iedereen die er nu over begint wordt gezegd dat de film maar een film is maar het concept the matrix bestond al decennia eerder dan dat de film ook maar als first draft uit de hoofden van de schrijvers was gekomen. Zo ook het hele buitenaardse wezens gedoe. Of moesten die oer-Afrikanen en dergelijke ook maar minder science fiction lezen?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Moderator maandag 30 juli 2012 @ 10:55:00 #28
249559 crew  Lavenderr
pi_114838483
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 10:41 schreef UncleScorp het volgende:
Ok we weten ondertussen wel al dat je niet veel gelooft van de meeste onderwerpen hier
Lees nog eens wat ik schreef: of omgekeerd.
  Moderator maandag 30 juli 2012 @ 10:55:32 #29
249559 crew  Lavenderr
pi_114838497
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2012 10:53 schreef jogy het volgende:

[..]

Wat unclescorp zegt. Wat was er eerder, het kip of het ei. Een leuk voorbeeld is het concept 'the matrix' Iedereen die er nu over begint wordt gezegd dat de film maar een film is maar het concept the matrix bestond al decennia eerder dan dat de film ook maar als first draft uit de hoofden van de schrijvers was gekomen. Zo ook het hele buitenaardse wezens gedoe. Of moesten die oer-Afrikanen en dergelijke ook maar minder science fiction lezen?
Daarom ook: of omgekeerd.
  maandag 30 juli 2012 @ 10:57:07 #30
8372 Bastard
Persona non grata
pi_114838542
Ja of andersom natuurlijk.
Het ene gebeuren is voer voor de schrijvers, en de verhalen uit de boeken planten weer ideeën.
The truth was in here.
  Moderator maandag 30 juli 2012 @ 11:01:20 #31
249559 crew  Lavenderr
pi_114838634
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 10:57 schreef Bastard het volgende:
Ja of andersom natuurlijk.
Het ene gebeuren is voer voor de schrijvers, en de verhalen uit de boeken planten weer ideeën.
En dat bedoel ik.
  maandag 30 juli 2012 @ 13:32:24 #32
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_114843886
verschillende soorten komen van verschillende werelden ... vrij logisch . :Y

de Greys komen bv van Zeta Reticuli ..... adus Betty Hill .. een ontvoeringsslachtoffer die in 1961 werd abducted samen met haar man Barney.

in regressie vertelde ze dat " de Alien " haar een starmap liet zien waar zij vandaan zouden komen. de Starmap bleek later bijzonder accuraat te zijn .
pi_114854692
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 13:32 schreef huupia het volgende:
in regressie vertelde ze dat " de Alien " haar een starmap liet zien waar zij vandaan zouden komen. de Starmap bleek later bijzonder accuraat te zijn .
Volgens mij is dat een fabeltje.
  maandag 30 juli 2012 @ 18:14:23 #34
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_114857322
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 17:15 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

Volgens mij is dat een fabeltje.
volgens de onderzoekster niet .

een van de vele links : http://www.ufocasebook.com/starmaphill.html
pi_114858827
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 08:56 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Begint al een beetje tegenstrijdig ... heb jij dan al ander leven gezien of een bewijs daarvoor ?

Eigenlijk begint het al bij het ontstaan van leven op Aarde. Wat is jouw visie hierover ?
Is het leven gewoon spontaan ontstaan uit een plasje water ? (zoja, dan zouden we dat toch moeten kunnen reproduceren/bewijzen ?)
Of is het leven hier ontstaan vanuit de ruimte, bijv eerste levensvormen die hier terecht gekomen zijn door bijv een meteoriet, of mss zelfs bewust geplant.
Dan is idd de kans groot dat er in het heelal meerdere plaatsen zijn waar leven gegroeid is, en mss zelfs op dezelfde manier geevolueerd is als ons (daarom niet direct exact identiek).
Bedoelde dat ik het op het moment niet als waarheid kan zien uiteraard. Verder sta ik er wel voor open.

Maar ik wilde dus alleen weten hoe ze aan al die buitenaardse wezens zijn gekomen.
Maar goed, is dus van vroegere volken vooral.
pi_114858930
Anders bekijk je deze es ivm de grootte van het heelal en denk nog es na over de mogelijkheid van leven in het heelal ;)

I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 30 juli 2012 @ 18:57:50 #37
8372 Bastard
Persona non grata
pi_114859148
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 18:14 schreef huupia het volgende:

[..]

volgens de onderzoekster niet .

een van de vele links : http://www.ufocasebook.com/starmaphill.html
Dus dat is best apart te noemen. :)
The truth was in here.
pi_114859951
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 18:52 schreef UncleScorp het volgende:
Anders bekijk je deze es ivm de grootte van het heelal en denk nog es na over de mogelijkheid van leven in het heelal ;)

Heb je het tegen mij?

Ik weet hoe groot het heelal is, miljarden en miljarden sterren. Ik geloof ook bijna zowat niet dat er niets anders is behalve ons.

Het ging mij erom hoe mensen op al die zogenaamde aliens zijn gekomen. En dan nog in dikke detail kunnen vertellen waar ze vandaan komen en waarvoor.
  Grootste baggeraar 2022 maandag 30 juli 2012 @ 19:56:54 #39
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_114861894
quote:
99s.gif Op maandag 30 juli 2012 08:56 schreef Cockwhale het volgende:
Wat maakt dat gebrul dan zo overtuigend voor jou @ valandil. Net als dat verhaaltje over wat de aliens wel en niet zijn en wat ze hier doen en dat ze kunnen interbreeden ed, is het niet meer dan een fantasie verhaaltje die teveel geinspireerd lijkt te zijn door films en boeken. Hoe kan je een dergelijk figuur nou serieus nemen en hoe onderscheid jij leugens van de waarheid?
Op de eerste plaats wordt er in TRU daar ruimte voor gegeven, en ten tweede gaat het er niet om om bij elk statement om bewijs te vragen. Er is immers geen waarheid die wij kennen, er is alleen een interpretatie daarvan. En die is ook nog eens voor iedereen verschillend. Waarbij een soort van collectieve waarheid wordt gevormd door het gemiddelde te nemen van de interpretatie van de individuen. Maar geen van alle interpretaties staat gelijk aan de zuivere objectieve waarheid. Gewoon omdat wij die niet objectief kunnen waarnemen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 maandag 30 juli 2012 @ 19:57:52 #40
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_114861957
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 19:15 schreef Hypertext het volgende:

Het ging mij erom hoe mensen op al die zogenaamde aliens zijn gekomen. En dan nog in dikke detail kunnen vertellen waar ze vandaan komen en waarvoor.
Ervaringen van individuen denk ik :)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_114862585
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 18:57 schreef Bastard het volgende:
Dus dat is best apart te noemen. :)
Dat ivm die starmap doet mij wat denken aan de film K-Pax
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_114870299
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 18:14 schreef huupia het volgende:

[..]

volgens de onderzoekster niet .

een van de vele links : http://www.ufocasebook.com/starmaphill.html
Op die pagina staan geen referenties naar die "onderzoekster".
En die Walter Mitchell kan ik ook nergens vinden.

Dus inderdaad fabeltje. ;)

edit:

En er zijn zoveel sterren dat je met een paar stippen op een kaart wel weer een patroon kan vinden.
pi_114870458
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 18:57 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dus dat is best apart te noemen. :)
Je gelooft dat toch niet al door die internet pagina te bekijken?
Geen referenties, vage informatie.

Waarom geloven mensen zo snel iets, damn -_-
  maandag 30 juli 2012 @ 22:12:40 #44
8372 Bastard
Persona non grata
pi_114870807
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:06 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

Je gelooft dat toch niet al door die internet pagina te bekijken?
Geen referenties, vage informatie.

Waarom geloven mensen zo snel iets, damn -_-
Ik zeg niet dat het waar is, ik heb te weinig kennis van sterrenmappen om dat te kunnen bevestigen maar het is wel apart :)
The truth was in here.
pi_114871042
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:12 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het waar is, ik heb te weinig kennis van sterrenmappen om dat te kunnen bevestigen maar het is wel apart :)
Wat is apart?

Je weet niet eens of het echt is, geen bronnen van die professor die genoemd word
en je noemt het al apart.

En er zijn miljarden sterren en daar valt altijd wel een patroon uit te halen.
Zet zelf een paar stippen op papier en ze komen vast overeen met sterren.
  Grootste baggeraar 2022 maandag 30 juli 2012 @ 22:20:22 #46
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_114871345
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:16 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

Wat is apart?

Je weet niet eens of het echt is, geen bronnen van die professor die genoemd word
en je noemt het al apart.

En er zijn miljarden sterren en daar valt altijd wel een patroon uit te halen.
Zet zelf een paar stippen op papier en ze komen vast overeen met sterren.
Gelet op de grootte van het heelal is het eerder waarschijnlijk dan onwaarschijnlijk ^O^
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_114871423
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:20 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Gelet op de grootte van het heelal is het eerder waarschijnlijk dan onwaarschijnlijk ^O^
En we weten nog steeds niet of het klopt,
want de professor is nergens te vinden en geen bronnen op die site.
pi_114871545
haha de professor zegt ie
pi_114871721
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:23 schreef badabingie het volgende:
haha de professor zegt ie
?
pi_114871769
haha, goeie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')