abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:26:00 #101
381034 DonDizzy
Blaf vaak, bijt maar soms
pi_114990536
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:23 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Dacht dat jij Wushu Kung Fu deed (ipv shaolin) als ik de goede voor me heb...
Tradionelere Shaolin stijl. Maar de termen wushu en kung fu worden wat door elkaar heen gebruikt. En je hebt de goede voor je :)
Woef
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:40:59 #102
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_115003953
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:29 schreef JK1982 het volgende:

[..]

* JK1982 stiekem wel heel benieuwd is waarom de teamsport 'misliep'.. :P
Ik heb een been wat niet zo goed wil werken en niet tegen de belasting kon. En bij deze sport hoort heel erg een "wij zijn een grote familie" gevoel, tenminste zo werd er elke keer gedaan. Maar toen ik dus op krukken liep en dikke doktersrekeningen thuis kreeg, toonde die "familie" geen enkel begrip voor de situatie
pi_115014898
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:40 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ik heb een been wat niet zo goed wil werken en niet tegen de belasting kon. En bij deze sport hoort heel erg een "wij zijn een grote familie" gevoel, tenminste zo werd er elke keer gedaan. Maar toen ik dus op krukken liep en dikke doktersrekeningen thuis kreeg, toonde die "familie" geen enkel begrip voor de situatie
Dat is vervelend :{

Hoi trouwens :W
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 15:33:22 #104
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_115096950
Vooruit dan maar, ik zal ook een poging wagen..

Ik zit nog niet zo heel lang op Fok, maar het werd me aangeraden door mn vriendin, en dan met name dit topic dus.

Wie:
Man, 27, dorpje tussen Eindhoven en Venlo in, in Brabant (nog net aan de goede kant van de grens dus ;))

Wat ik doe:
Werk al ruim 10 jaar in de logistiek. Begonnen bij Edah, maar vanwege faillissement overgenomen door Sligro.

Wat ik verder graag doe:
De volgende dingen doe/deed ik graag, al heb ik het idee dat ik de laatste tijd toch iets minder voldoening krijg van een paar van deze bezigheden; (kleinschalige) herriefeestjes bezoeken, computeren/chatten, (oldskool) gamen (Nintendo-boy :P), films kijken (breed in genres), muziek luisteren (eveneens breed in genres).

Verder:
Ik woon nog niet zo heel lang op mezelf, dus ben nog 'lerend' zelfstandig(er) te worden.

Net zoals GimmeGore ook al zei; "ben een beetje een schijtlijster als het op op mensen afstappen aankomt. Beetje sociaal incompetent ofzo".
Niet dat ik mezelf somber neer wil zetten, of negatieve reclame over mezelf wil maken, maar ik heb eigenlijk (nagenoeg) geen vrienden (meer).. Door de jaren heen wel veel mensen leren kennen op parties, maar dat zijn echt meer vage kennissen dan echt vrienden te noemen (enkele uitzonderingen daargelaten).
Kan deels aan mij liggen, dat ik moeite heb om sociale contacten te vinden, danwel goed te onderhouden.. maar als ik iemand eenmaal goed ken, en de 'klik' is er, kan ik over vanalles en nog niks kletsen, zowel serieus als complete bullshitverhalen :)

Wat ik zoek:
Nieuwe contacten, hoeft niet per se in de omgeving te zijn, maar zou wel handiger zijn als op langere termijn vaker real life afgesproken zou kunnen worden. Bijv samen naar de film of samen gamen.

Extra;
Misschien ben ik wat ouderwets, maar ik moet dus niks hebben van Twitter / Smartphones en meer van dat soort prullaria :) Oke, ik zit op FB, maar das eigenlijk soort van noodgedwongen, als blijkbaar bijna niemand meer msn gebruikt, om dan toch nog beetje in contact te blijven met anderen.
pi_115105071
Werk je in Someren in het DC?
Daar heb ik 11/12 jaar geleden een half jaartje gewerkt :)
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 20:01:01 #106
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_115106215
Daar heb ik inderdaad gewerkt, van eind 2001 tot begin 2007. Sindsdien dus werkzaam in Veghel, DC van de Sligro.

Hele mooie tijden gehad daar, veel chaos maar ook veel lol :)
  zondag 5 augustus 2012 @ 13:30:22 #107
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_115134728
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 15:33 schreef VRIDZ het volgende:
Vooruit dan maar, ik zal ook een poging wagen..

Ik zit nog niet zo heel lang op Fok, maar het werd me aangeraden door mn vriendin, en dan met name dit topic dus.

knip-

Wat ik verder graag doe:
De volgende dingen doe/deed ik graag, al heb ik het idee dat ik de laatste tijd toch iets minder voldoening krijg van een paar van deze bezigheden; (kleinschalige) herriefeestjes bezoeken, computeren/chatten, (oldskool) gamen (Nintendo-boy :P), films kijken (breed in genres), muziek luisteren (eveneens breed in genres).

knip-
Herkenbaar. ik ben van oudsher ook echt een ninty-boy. Ik was vandaag bezig met foto's doornemen na een geheugen corruptie een tijd terug (back-up terugplaatsen) en ik kwam mijn oude ninty consoles collectie tegen tussen een van de foto's:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uiteraard lang niet alles maar wel het meeste. Ik heb de consoles nog steeds :D

Maar welkom iig :)
na na na na na na na Badjasman!
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:14:37 #108
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_115136354
Tof om te zien! :) Ook een Virtual Boy zie ik.. die hoef ik dan weer niet per se te hebben, was ook een aardige flop volgens mij..

Ik heb de consoles ook nog steeds, met een redelijk aantal spellen per console :) Ook een Amerikaanse SNES zelfs :D

Het is dat ik van mn werk uit een PS3 heb gewonnen, anders had ik die ook nooit in huis gehaald.. maar goed, wel leuk dat ik daar dan de overige Megaman X spellen op kan spelen.

Weet niet of er hier meer oldskoolgamers zitten? Voor de mensen die het boeit, heb een overzichtje van welke spellen ik heb :)
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:23:41 #109
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_115156455
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:14 schreef VRIDZ het volgende:
Tof om te zien! :) Ook een Virtual Boy zie ik.. die hoef ik dan weer niet per se te hebben, was ook een aardige flop volgens mij..

Ik heb de consoles ook nog steeds, met een redelijk aantal spellen per console :) Ook een Amerikaanse SNES zelfs :D

Het is dat ik van mn werk uit een PS3 heb gewonnen, anders had ik die ook nooit in huis gehaald.. maar goed, wel leuk dat ik daar dan de overige Megaman X spellen op kan spelen.

Weet niet of er hier meer oldskoolgamers zitten? Voor de mensen die het boeit, heb een overzichtje van welke spellen ik heb :)
die VB is voor mij meer een hebbedingetje. Is inderdaad alleen in .jp uitgebracht en daar geflopt o.a. omdat er mensen epileptische aanvallen van kregen. Ik heb er een aantal spellen bij maar ik speel er amper nog op.

Soms sluit ik een echte console aan op de TV om weer eens te gamen maar het meeste doe ik tegenwoordig toch via emulators. en je mag me dat overzichtje wel per PM sturen overigens. Ik ben benieuwd welke game je favoriet is en op welke console.

Als ik een top 3 zou moeten samenstellen zou het denk ik bestaan uit de volgende games:

1) Secret of Mana (SNES)
2) The Legend of Zelda - Ocarina of Time (N64)
3) Lufia II - The rise of the sinistrals (SNES)

Uiteraard eigenlijk een beetje onzinning want er zijn imo enorm veel goede titels voor de SNES/N64 uitgebracht maar deze springen er voor mij wel uit.
na na na na na na na Badjasman!
  donderdag 9 augustus 2012 @ 18:45:17 #110
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_115345724
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:23 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

die VB is voor mij meer een hebbedingetje. Is inderdaad alleen in .jp uitgebracht en daar geflopt o.a. omdat er mensen epileptische aanvallen van kregen. Ik heb er een aantal spellen bij maar ik speel er amper nog op.

Soms sluit ik een echte console aan op de TV om weer eens te gamen maar het meeste doe ik tegenwoordig toch via emulators. en je mag me dat overzichtje wel per PM sturen overigens. Ik ben benieuwd welke game je favoriet is en op welke console.

Als ik een top 3 zou moeten samenstellen zou het denk ik bestaan uit de volgende games:

1) Secret of Mana (SNES)
2) The Legend of Zelda - Ocarina of Time (N64)
3) Lufia II - The rise of the sinistrals (SNES)

Uiteraard eigenlijk een beetje onzinning want er zijn imo enorm veel goede titels voor de SNES/N64 uitgebracht maar deze springen er voor mij wel uit.
Ik heb alle consoles gewoon aangesloten aan mn tv, allemaal weggewerkt in mn tvkast in mn woonkamer. T was wel passen en meten, maar het staat ;) Emulators heb ik ook wel enkele op mn pc, maar het heeft toch net niet die feeling die de echte console heeft. En uiteraard de originele controllers.

Overzichtje is lastig te sturen; heb er een knullig excel-bestand van gemaakt, met titels per systeem enz :p Een top 3 kan ik ook niet echt snel maken.. ik heb btw zo goed als nooit op de N64 gespeeld;
Vroeger heb ik een NES en SNES gehad.. die na een tijdje verkocht. Rond 2005 mn toenmalige vriendin en haar vriendengroep leren kennen, bleken allemaal gamers te zijn. Begon het toch weer te kriebelen, en toen een GC gekocht.. en later ook weer NES en SNES, en toen alles maar. Dus heb minder (nostalgische) gevoelens voor de N64, en vind de games qua graphics toch wat 'minder', die beginperiode van 3D games (ben nog steeds meer liefhebber van 2D-games). Ondanks dat, toch wel een lading spellen voor de N64 gekocht die me wel de moeite waard leken :)

Maar ik doe toch een poging tot top 3, waarvan de nummer 1 dus wel zeker is;
1) SD Snatcher (MSX) (uiteraard wel met SCC-chip)
2) Paper Mario; The Thousand Year Door
3) Zelda + Megaman (X) + Donkey Kong Country-series :p
pi_115345942
De SC is

O, wacht...
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_115369342
Baat het niet, dan schaadt het niet :)

Wie:
Man, 35 Rotterdam

Wat ik doe:
Werken voor de overheid in 24 uurs cyclus, vandaar ook dit vreemde tijdstip van posten

Wat ik verder graag doe:
Reizen, sporten (tennis/fitness), muziek maken, bezoeken dance-feesten

Verder:
Gescheiden, geen kinderen, alweer anderhalf jaar single, omdat ik er helemaal klaar mee was. Nu weer vol goede moed. Echter wel wat te verlegen/onzeker -O- Alleen als het ijs gebroken is, dan gaat alles wel goed.

Wat ik zoek:
Leuke nieuwe mensen leren kennen. niet persé met relatie-insteek.

Vragen mogen altijd gesteld worden :D
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:15:55 #113
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_115377250
Pien, zijn er nog ontwikkelingen m.b.t. de Dierentuin meet? :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_115381389
Count me in als die doorgaat
Dit account is niet meer in gebruik.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:10:49 #115
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_115381609
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 13:15 schreef automatic_ het volgende:
Pien, zijn er nog ontwikkelingen m.b.t. de Dierentuin meet? :)
Nee, ben heel erg druk met andere dingen momenteel.

Kper_Norci; heb jij toevallig de mogelijkheid om hier een beetje over na te denken?
Op zich hadden we een aantal opties: Burgers Zoo, Artis en ehm... Emmen? Of was 't wat anders?
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_115382503
Op zich kan ik er wel over nadenken, dat is het probleem niet, wel dat ik zelf de komende tijd geen enkel weekend vrij ben, tot ergens eind september, en dus niet echt mogelijkheid heb om in die periode een meet af te spreken, laat staan er waarschijnlijk zelf bij aanwezig zijn. De BBQ/motormeet was bijvoorbeeld al de enige zaterdag in augustus die ik nog open had.

Dus ik weet niet of het dan zo handig is als ik het ga regelen. Voor wat betreft de mogelijke opties, dat waren idd Artis, Burgers Zoo, Blijdorp geloof ik ook, maar ik meen me te herinneren dat er een lichte voorkeur voor Burgers Zoo was.

De laatste keer dat we het er over hadden, was dat nou in het oude slowchat topic (God hebbe zijn ziel ;( ) of via de Facebook groep, dat weet ik eigenlijk al niet meer :@
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:49:57 #117
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_115382851
* robdriessen gaat op de stip staan.

Wie bent U?
Rob, 34 uit Schiedam.

Waarom meldt U zich hier?
Omdat het niet verkeerd is om mijn vriendenkring wat uit te breiden. Vooral ook omdat veel vrienden nu in de huisje-boompje-beestje-trouwen-kids fase zitten waardoor hun interesses en beschikbaarheid totaal veranderen.

Wat doet U?
Ze noemen het IT-consultant. Ik help organisaties met het begeleiden van veranderingen in hun informatievoorziening.

Wat zijn uw interesses?
Concerten bezoeken, leren koken, radio maken (zie Radio49 in [ONZ]), hardlopen, dierentuinen, fotograferen, gamen, onbekende films uit de Top 250 aller tijden kijken, reizen.

Wat zoekt U hier?
Aanspraak en afleiding? :+ Mogelijk nieuwe vriendschappen? De ware? De tijd zal het leren.

Hoe bereiken wij U?
Laten we eens beginnen met PM/DM, alhoewel ik altijd al eens een keer een bericht via postduif heb willen krijgen....
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  Official ESF Kreviewer vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:59:02 #118
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_115383160
Ik haat mensen.
pi_115384592
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 15:59 schreef Kreator het volgende:
Ik haat mensen.
Je kon het niet laten hier ook even te kotsen?
pi_115385155
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 15:59 schreef Kreator het volgende:
Ik haat mensen.
Ik ook. Maar je wilt ook weleens wat warms.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 19:52:25 #121
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_115392293
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:48 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik ook. Maar je wilt ook weleens wat warms.
Koken voor kannibalen is aan te raden.
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 15:49 schreef robdriessen het volgende:
* robdriessen gaat op de stip staan.

Wie bent U?
Rob, 34 uit Schiedam.

gamen, onbekende films uit de Top 250 aller tijden kijken

Ben ik dus niet de enige ;) Al heb ik geen idee (meer) welke films ik onderhand al gehad heb / welke ik nog 'moet' :P
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 13:25:21 #122
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_115421485
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 15:38 schreef Kper_Norci het volgende:
Op zich kan ik er wel over nadenken, dat is het probleem niet, wel dat ik zelf de komende tijd geen enkel weekend vrij ben, tot ergens eind september, en dus niet echt mogelijkheid heb om in die periode een meet af te spreken, laat staan er waarschijnlijk zelf bij aanwezig zijn. De BBQ/motormeet was bijvoorbeeld al de enige zaterdag in augustus die ik nog open had.

Dus ik weet niet of het dan zo handig is als ik het ga regelen. Voor wat betreft de mogelijke opties, dat waren idd Artis, Burgers Zoo, Blijdorp geloof ik ook, maar ik meen me te herinneren dat er een lichte voorkeur voor Burgers Zoo was.

De laatste keer dat we het er over hadden, was dat nou in het oude slowchat topic (God hebbe zijn ziel ;( ) of via de Facebook groep, dat weet ik eigenlijk al niet meer :@
Nouja, ik red het de komende weken ook niet hoor, volgend weekend niet, weekend daarop niet, weekend daarop ook niet en die daarop ook al niet :') En dan is het alweer ruim september, dus wat dat betreft zou voor mij eind september geen enkel probleem zijn.
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 15:59 schreef Kreator het volgende:
Ik haat mensen.
Krea! O+
quote:
5s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:35 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Je kon het niet laten hier ook even te kotsen?
Trek die tenen 's in joh ;)

Ik ga de wiki maar 's aanpassen.
Wiki aangepast.

[ Bericht 1% gewijzigd door Pien85 op 11-08-2012 15:53:52 ]
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_115421768
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 19:52 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

Ben ik dus niet de enige ;) Al heb ik geen idee (meer) welke films ik onderhand al gehad heb / welke ik nog 'moet' :P
Ik heb dat ook een hele tijd gedaan. Een handige site om het bij te houden is: http://www.250films.net/list/ . Als er nieuwe films in de lijst komen is dat ook gelijk te zien :)

Ik ben opgehouden toen ik mijzelf heb gedwongen twee Chaplin films af te kijken. Man man man, wat een beproeving was dat :')
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 15:53:19 #124
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_115425365
quote:
3s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 13:37 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

Ik heb dat ook een hele tijd gedaan. Een handige site om het bij te houden is: http://www.250films.net/list/ . Als er nieuwe films in de lijst komen is dat ook gelijk te zien :)

Ik ben opgehouden toen ik mijzelf heb gedwongen twee Chaplin films af te kijken. Man man man, wat een beproeving was dat :')
Kan het natuurlijk ook gewoon onthouden, of bijhouden in een word of excel-bestandje he ;)

En jup, het is zeker wennen om met name die oudere films te kijken, toch een hele andere manier van filmen en beleving.. Toch wel tof om ook eens gezien te hebben. Proberen jezelf een beetje in te leven in die tijd, en wat er toen allemaal mogelijk was op het gebied van film.

Al zijn er nog een ton klassiekers die ik nog steeds niet gezien heb.. heb een periode gehad waar ik echt helemaal niks van films moest hebben.. little did I know :@
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:57:17 #125
66124 Goliath_82
Movies & games
pi_115724836
Waar woon je?
Den Haag

Hoe oud ben je?
29 jaar

Omschrijving?
Ik ben recentelijk gaan samenwonen met mijn vriendin, waardoor ik van Almere naar Den Haag ben verhuisd. Zij heeft hier vrienden, maar ik wil uiteraard ook graag zelf een kennissen/vrienden kring opbouwen. Ik ben een open en ruimdenkende gozer van 203 cm, die makkelijk in de omgang is (al zeg ik het zelf)

Werk en hobbies?
Ik ben database programmeur bij een patentverzamelbedrijf, die de patenten na bewerking doorverkoopt. Ik werk hier sinds December 2011, dus ben daar nog vrij nieuw.

Ik ben sportief, 3x per week naar sportschool, snowboarden en fiets vanuit Den Haag regelmatig naar mijn werk in Leiden. Verder ben ik wel een film / serie freak, bezoek dus graag de bioscoop.

Hoe ben je bereikbaar?
Via PM, daarna FB, daarna misschien wel face-to-face

Als jullie meer vragen hebben hoor ik het graag.
XBox gamertag:NLGoliath
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')