abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 25 juli 2012 @ 10:54:13 #1
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_114636109
Pretty Little Liars, een serie van ABC Family gebaseerd op de boeken van Sara Shepard!



quote:
Pretty Little Liars

Rosewood is a perfect little town. So quiet and pristine, you'd never guess it holds so many secrets. Some of the ugliest ones belong to the prettiest girls in town -- Aria, Spencer, Hanna and Emily, four estranged friends whose darkest secrets are about to unravel.

One year ago, Alison, the Queen Bee of their group, disappeared and the girls swore they'd never tell what really happened that night. They thought their secrets would bond them together, but just the opposite is true. Then again, who's to say what the truth is in Rosewood. It seems everyone in town is lying about something.

Now, as the mystery surrounding Alison's disappearance resurfaces, the girls begin getting messages from "A," saying – and threatening – things only Alison would know. But it couldn't be Alison. Could it? Whoever it is, they seem to know all the girls' secrets, and seem to be watching their every move. The girls are friends again, but will they be there for each other if their dark secrets come to light?



Vorige topic: [USA] Pretty Little Liars #2 Who the fuck is A.?
KuikenGuppy
  woensdag 25 juli 2012 @ 10:56:29 #2
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_114636165
Wat een aflevering :D!
Volgens mij worden een aantal vragen binnenkort beantwoord.

Ze zijn trouwens een zinnetje vergeten te 'analyseren':

Miss Aria, You’re A Killer, Not Ezra’s Wife.

Where Were We? Maya’s Away, Sleeping Sweet. Until Garret’s All Rosy, Count On Me.

No One To Save Ali From Evil.
KuikenGuppy
  woensdag 25 juli 2012 @ 10:57:06 #3
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_114636181
Was Ella nou op date met die pastoor van de vorige aflevering? En wat had A daarmee te maken? In één van de vorige afleveringen zag je op het einde toch "A" die iets met die datingsite aan het doen was?
KuikenGuppy
pi_114637261
Maar waarom zou A. daar dat afluisterapparaat hebben zitten? Wist hij dat Mona daarheen zou gaan? En wat kan hij uiteindelijk met die teksten, niet veel toch? Hooguit zeggen dat Hannah en Aria daar waren..
  woensdag 25 juli 2012 @ 11:36:12 #5
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_114637318
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:34 schreef Markeerstift het volgende:
Maar waarom zou A. daar dat afluisterapparaat hebben zitten? Wist hij dat Mona daarheen zou gaan? En wat kan hij uiteindelijk met die teksten, niet veel toch? Hooguit zeggen dat Hannah en Aria daar waren..
Dat snap ik ook niet... ze hebben niks schokkends gezegd ofzo.
KuikenGuppy
pi_114639698
Leuke aflevering :D
  woensdag 25 juli 2012 @ 14:01:05 #7
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_114641890
A. was toch juist iets aan het kopen/huren, geen date advertentie? En ineens komt Cece aan de overkant met een winkeltje? Hmss! Een medeplichtige?

Grappig, dat kaartenhuis van Mona. Die Queen of Hearts had namelijk een of ander speciaal merkteken in de rechterbovenhoek! En de andere kaarten niet! :D

En wat een belabberde beveiliging eigenlijk in dat gekkenhuis. En een ranzige bende! :D (En inderdaad dat berichtje dat Mona vertelde!) Jammer, veel te toevallig ook, dat ze de eerste zin "vergaten"!

En ik snap ook niet waarom Emily Spencer (typfoutje :P ) haar auto met deur en al open laat! :') Dat is vragen om problemen bij die politie!

Die pop met dat opneem apparaat leek trouwens verdacht veel op Hannah met die blonde haren. :D Of is dat gewoon te ver doordenken? :P

Weer veel meer vragen.........

[ Bericht 1% gewijzigd door Bienelientjee op 25-07-2012 15:10:53 ]
  woensdag 25 juli 2012 @ 15:02:14 #8
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_114644088
Ik kon 't allemaal wat moeilijk volgen deze keer (zal de warmte wel zijn ofzo).
Moet ik die Cece nou zien als iemand waar Alison heel erg tegenop keek en die ze na is gaan doen? Onbetrouwbaar wief lijkt me....
Dat op die kinderafdeling was wel tof gedaan, lekker creepy, maar idd een beveiliging van niks. Zit Mona nu ineens aan de kant vd liars?
Ik blijf nog even bij mijn 'Maya leeft nog' theorie. Verder ben ik 't voor nu ff kwijt geloof ik....
  woensdag 25 juli 2012 @ 15:09:11 #9
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_114644359
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:01 schreef Bienelientjee het volgende:
En ik snap ook niet waarom Emily haar auto met deur en al open laat! :') Dat is vragen om problemen bij die politie!
Dat was Spencer.

Ik vind die politieman zo irritant, vooral ook omdat hij kennelijk elke zaak oppakt: winkeldiefstal, vermissing, moord, verkeersongevallen... Heel logisch.
pi_114653753
Misschien een theorie van niets. Maar kan die Cece niet de tweelingzus zijn van Alison?
Er staat toch nergens dat het eeneige tweeling zijn geweest?

En als ze niet samen zijn opgegroeid kan ze inderaad wat met Jason hebben gekregen. Wat Ali later wel doorhad. Misschien lijken ze daarom wel zo veel op elkaar, en weet ze ook zoveel af van de meiden.

Misschien gaat ze nu wel Emily versieren...

En inderdaad dat eerste zinnetje over Aria..waarom heben ze die niet genoemd.
Aria ien het woord killer in in een zin--> subiel.
Zouden die letters samen het paswoord zijn?

Spannende aflervering.
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:17:36 #11
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_114654950
Ik had de indruk dat Cece een paar jaar ouder is, maar als dat niet zo is zou het kunnen.

Cece vergeleek Alison trouwens met een pop. Opvallende woordkeuze!
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:21:45 #12
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_114655088
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:34 schreef Markeerstift het volgende:
Maar waarom zou A. daar dat afluisterapparaat hebben zitten? Wist hij dat Mona daarheen zou gaan? En wat kan hij uiteindelijk met die teksten, niet veel toch? Hooguit zeggen dat Hannah en Aria daar waren..
Wellicht dat Mona meer een hulpje van de echte "A" was en hij/zij zeker wilde weten dat ze niks vertelt aan mensen. Niemand anders weet van de codes af toch, zou wel verklaren waarom ze in code praatte.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:57 schreef Burdie het volgende:
Was Ella nou op date met die pastoor van de vorige aflevering? En wat had A daarmee te maken? In één van de vorige afleveringen zag je op het einde toch "A" die iets met die datingsite aan het doen was?
Ja was de pastoor van de vorige aflevering.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:22:48 #13
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_114655124
Het eerste zinnetje geeft: Maya knew (too much??) Het feit dat Aria erin genoemd wordt heeft daarom denk ik niks te betekenen.
pi_114672054
MAYAKNEW en dan NOTSAFE en dan is uit die website wss meer te halen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 26 juli 2012 @ 10:23:47 #15
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_114673730
Mona zei toch ook nog: "Please Wait, I Miss My Dolls" oftewel: PWIMMD. Dan zal IMMD wel het passwoord zijn.
Jammer dat de site het niet echt doet, zodat gestoorde fans 'm kunnen kraken ;).

Ik vraag me ook af wie zo'n site zou opzetten. En het is toch heel gemakkelijk te achterhalen wie de site heeft gehost etc. en daarmee misschien meer info over A te vinden? Ben benieuwd of ze daar nog wat mee doen in de volgende aflevering.
KuikenGuppy
pi_114681815
Ik hou het niet meer bij. Teveel dingen die ik blijkbaar moet onthouden, maar toch vergeet. Gewoon te veel hints om te volgen.

Ik begin me nu trouwens wel een beetje te ergeren aan dingen hoor. Spencer die haar auto midden op de weg laat staan met haar portier open en er geeneens bij nadenkt om 'm snel even logisch te parkeren met MINSTENS de portier dicht :') Klonk er een autoalarm dan? Hoe snel kon de politie daar arriveren als die straten daar donker en verlaten zijn. Wie heeft dat ongeluk aan de politie gemeld? En Spencer en Toby die dan met een ongeloofwaardig smoesje komen aanzetten :') Wilden die ALTIJD degene is die opdaagt. Komen ze mensen te kort bij de politie ofzo? :') Wilden die zomaar het huis van 'Spencer' binnenstapt. Wie geeft hem het recht om dat te doen. Mag volgensmij geeneens...je moet binnen gevraagd worden.

En dan A. Hoe wist A dat Mona naar die kinderafdeling zou gaan. Tenzij Mona dus nog steeds onder een hoedje speelt met A. Klinkt ook niet echt logisch aangezien Mona in geheimtaal sprak en volgensmij was dat niet alleen voor Aria bedoeld...

:(
pi_114681892
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:23 schreef Burdie het volgende:
Mona zei toch ook nog: "Please Wait, I Miss My Dolls" oftewel: PWIMMD. Dan zal IMMD wel het passwoord zijn.
Jammer dat de site het niet echt doet, zodat gestoorde fans 'm kunnen kraken ;).
Bedankt, Burdie. Goed gezien _O_ Door jouw bevindingen is er toch een beetje licht in deze duistersnis van onzekerheden :( :( :'(


Aaaah dubbelpost, vergeef me. Ik wilde quoten in een edit maar heb blijkbaar alleen gequot :@
  donderdag 26 juli 2012 @ 16:14:50 #18
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_114684413
Ook leuk: hoe weet Mona überhaupt van die site? Als A zou willen dat de liars hier via Mona achter zouden komen en het Mona dus bewust verteld heeft, hoeft Mona ook niet in codetaal te praten (wat ze volgens mij vanwege A deed en niet vanwege Aria)?

[ Bericht 0% gewijzigd door babette21 op 26-07-2012 16:20:51 ]
  donderdag 26 juli 2012 @ 16:20:23 #19
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_114684613
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:23 schreef Burdie het volgende:
Mona zei toch ook nog: "Please Wait, I Miss My Dolls" oftewel: PWIMMD. Dan zal IMMD wel het passwoord zijn.
pw is password? Hm zou zomaar kunnen! Maar zal immd dan ook niet ergens voor staan? Zoals: password is my middle name... ofzo?!
pi_114686126
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 16:20 schreef babette21 het volgende:

[..]

pw is password? Hm zou zomaar kunnen! Maar zal immd dan ook niet ergens voor staan? Zoals: password is my middle name... ofzo?!
Hmm alleen de laatste letter klopt niet. Vraag me dan ook af waar het voor zou staan.
  donderdag 26 juli 2012 @ 17:16:05 #21
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_114686310
Ach ja, suf, ik keek niet goed (die MD zal wel onbewust tot het woord middle hebben geleid, waarna ik name er maar zelf achter heb geplakt ofzo :) ). Hm, dan weet ik 't ook niet.
  maandag 30 juli 2012 @ 12:23:08 #22
330855 ejiraM
for the greater good
pi_114841374
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 16:20 schreef babette21 het volgende:

[..]

pw is password? Hm zou zomaar kunnen! Maar zal immd dan ook niet ergens voor staan? Zoals: password is my middle name... ofzo?!
I Murdered Miss DiLaurentis kwam ik net tegen op i'net :D

Ben benieuwd naar woensdag, weer een aantal heel mooie open lijntjes *O* En indd die CeCe opeens :{ Kunnen nog heel leuke lijntjes omheen gebouwd worden :D
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_114841591
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 12:23 schreef ejiraM het volgende:

[..]

I Murdered Miss DiLaurentis kwam ik net tegen op i'net :D
Die is erg aannemelijk! :o
  maandag 30 juli 2012 @ 14:48:37 #24
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_114847516
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2012 12:27 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

Die is erg aannemelijk! :o
Ik vind 'm vrij random eigenlijk :P .

Het kan zo veel zijn...
I Make Many Doughnuts
Ian Made Maya Disappear
of gewoon: I Miss My Dolls.

Ik denk niet dat er nog wat achter zit, maar we zullen het zien *O* .
KuikenGuppy
pi_114850049
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 14:48 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik vind 'm vrij random eigenlijk :P .

Het kan zo veel zijn...
I Make Many Doughnuts
Ian Made Maya Disappear
of gewoon: I Miss My Dolls.

Ik denk niet dat er nog wat achter zit, maar we zullen het zien *O* .
Ja, je hebt misschien wel gelijk. Ik zeg gewoon te snel 'ja' omdat de serie voor mij te ingewikkeld wordt _O- Ik kijk gewoon mee met wat voor theorieën andere mensen hebben :@
Dikgedrukte is trouwens wel een interessante random ontcijfering :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')