abonnement Unibet Coolblue
pi_116116846
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:00 schreef Specularium het volgende:

[..]

Flikker jij nou eens een keer op met je neppe betrokkenheid en dat tyfusgetroll van je.

Wat mankeert jou eigenlijk dat je dat uitgerekend in R&P moet doen?
Lekker makkelijk scoren bij mensen die toch al niet al te goed in hun vel zitten?

Om deze post zal ook wel weer hartelijk gelachen worden vanachter het toetsenbord maar eigenlijk verdien je gewoon een tik op je neus.
Dit kan diplomatieker opgelost worden man ;)
-weg-
  Forum Admin dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:04:03 #202
232445 crew  Specularium
pi_116116900
Dat zal allemaal wel.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:04:03 #203
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_116116902
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:00 schreef Specularium het volgende:

[..]

Flikker jij nou eens een keer op met je neppe betrokkenheid en dat tyfusgetroll van je.

Wat mankeert jou eigenlijk dat je dat uitgerekend in R&P moet doen?
Lekker makkelijk scoren bij mensen die toch al niet al te goed in hun vel zitten?

Om deze post zal ook wel weer hartelijk gelachen worden vanachter het toetsenbord maar eigenlijk verdien je gewoon een tik op je neus.
Van elke vinger waarmee je wijst wijzen er 2 terug. En als je het nodig vindt zulke dreigementen te uiten moet je goed beseffen dat je het tegen iemand hebt die niet voor dit soort dingen wegloopt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_116116946
-bekvechten mag via DM, niet in FB-

[ Bericht 94% gewijzigd door motorbloempje op 28-08-2012 19:07:14 ]
pi_116116971
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 18:56 schreef Auti het volgende:

[..]

Jij denkt dat vakantie voor een autist geen bijzondere ervaring is? Het is best nogal een ontopic onderwerp. Net als naar een nieuwe school gaan of een nieuwe baan.
Dat is natuurlijk wel waar, maar post daar dan ook over met die insteek. We behandelen élke reeks gelijk: SC in de SC, simpel. Geen voorkeursbehandelingen want voor je het weet zitten we weer met de oude situatie of 'erger': topics waar het volgens mensen 'wél oogluikend wordt toegestaan'. Natuurlijk mag er over 'vakantie' als onderwerp gesproken worden maar dan wel gerelateerd aan het onderwerp van de reeks. Posts met 'yay, vakantie <punt> *O*' zijn pure SC-uitlokking. Posts met 'Ik ga volgende week op vakantie en ben benieuwd of ik wat aansluiting vind en hoe pakken jullie dat aan' (om maar een zijstraat te noemen) zijn prima. Ik begrijp heus dat het lastig is, maar na de situatie waar we vandaan komen is de scheidingslijn gewoon vrij strak getrokken en daar hebben we het mee te doen.

Ik begrijp dat als je met elkaar post over je leven dat niet alleen je diagnose en de bijbehorende medicijnen of andere direct gerelateerde zaken of wat dan ook bij dat leven horen, óók de andere dingen die je meemaakt of waarmee je in contact komt, maar in combinatie met de strakkere anti-SC regels vragen we je wel om zelf mee te denken met 'wat is ontopic' en wat is 'verkapte SC' en hoe kan ik het onderwerp 'vakantie' zoveel mogelijk in de lijn van de reeks bespreken.

[ Bericht 3% gewijzigd door motorbloempje op 28-08-2012 19:15:52 ]
Ja doei.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:06:01 #206
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_116116998
-bekvecht maar lekker via dm door-

[ Bericht 94% gewijzigd door motorbloempje op 28-08-2012 19:06:58 ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_116117024
Oh, en ik zit op zee met een zeer brakke internetverbinding op het moment, dus vergeef me als ik ineens niet meer reageer.
Ja doei.
pi_116117089
Ok, ik haal hem wel weg
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:08:18 #209
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_116117114
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ik zit op zee met een zeer brakke internetverbinding op het moment, dus vergeef me als ik ineens niet meer reageer.
Geeft niet, is al opgelost.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_116117283
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk wel waar, maar post daar dan ook over met die insteek. We behandelen élke reeks gelijk: SC in de SC, simpel. Geen voorkeursbehandelingen want voor je het weet zitten we weer met de oude situatie of 'erger': topics waar het volgens mensen 'wél oogluikend wordt toegestaan'. Natuurlijk mag er over 'vakantie' als onderwerp gesproken worden maar dan wel gerelateerd aan het onderwerp van de reeks. Posts met 'yay, vakantie <punt> *O*' zijn pure SC-uitlokking. Posts met 'Ik ga volgende week op vakantie en ben benieuwd of ik wat aansluiting vind en hoe pakken jullie dat aan' (om maar een zijstraat te noemen) zijn prima. Ik begrijp heus dat het lastig is, maar na de situatie waar we vandaan komen is de scheidingslijn gewoon vrij strak getrokken en daar hebben we het mee te doen.

Ik begrijp dat als je met elkaar post over je leven dat niet alleen je diagnose of wat dan ook je leven is, óók de andere dingen die daarbij horen, maar in combinatie met de strakkere anti-SC regels vragen we je wel om zelf mee te denken met 'wat is ontopic' en wat is 'verkapte SC' en hoe kan ik het onderwerp 'vakantie' zoveel mogelijk in de lijn van de reeks bespreken.
Dat is duidelijkere taal/aansturing ^O^
-weg-
pi_116120004
Anderzijds, hoe vaak zijn er klachten of TR's over de PDD reeks? Ik gok vrij weinig..
En geloof me, van een SC is er al een tijdje geen sprake. Het is veel erger geweest, vraag maar aan Re. Toendertijd hebben we het IRC kanaal opgericht, daarna is het maar een paar keer voorgekomen dat het hard ging. Maar de laatste maanden is het in de reeks zelfs extreem rustig.
-weg-
pi_116120821
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 20:12 schreef Auti het volgende:
Anderzijds, hoe vaak zijn er klachten of TR's over de PDD reeks? Ik gok vrij weinig..
En geloof me, van een SC is er al een tijdje geen sprake. Het is veel erger geweest, vraag maar aan Re. Toendertijd hebben we het IRC kanaal opgericht, daarna is het maar een paar keer voorgekomen dat het hard ging. Maar de laatste maanden is het in de reeks zelfs extreem rustig.
Het gaat niet zozeer om klachten in een bepaalde reeks, maar om het trekken van die duidelijke scheidingslijn. We hebben ervoor gekozen om het SC-en overall te gaan terugdringen omdat het de spuigaten uitliep: twee SC-topics en that's it in plaats van ladingen SC's en zelfs SC in de reeksen die al een aparte SC hadden. De reeksen werden weer waar ze voor bedoeld waren: ontopic praten over het onderwerp van de betreffende reeks.

Ook als er niemand direct klaagt over de hoeveelheid SC in een bepaalde reeks is het niet eerlijk om het ineens wel toe te staan tegenover de andere reeksen waar we de SC hebben uitgebannen waar mensen klagen dat hun ontopic posts niet meer worden gelezen. We hebben er voor gekozen een strakke lijn te handhaven om de reeksen weer te maken waar ze voor bedoeld zijn: ontopic posten. Eigenlijk is het hele forum daar natuurlijk voor: R&P heeft te maken met alles over relaties en psychologie.

Omdat veel users op den duur elkaar beter leren kennen en ook over andere zaken in 't leven willen hebben dan eventuele 'problemen' is het logisch dat men daar in het forum waar ze elkaar tegenkomen over praten: daarom heeft elk forum ook wel een of meerdere slowchats waar de ruimte geboden wordt om dit te kunnen doen. En daar hoort het ook gewoon te blijven, om ervoor te zorgen dat het forum het forum blijft waar mensen voor komen en zich in dit geval veilig en gehoord voelen als ze met hun problemen of vragen hier om raad komen vragen: teveel slowchat en 'ons kent ons' zorgt er voor dat nieuwe mensen of niet regulars zich niet 'incrowd' genoeg voelen om mee te posten of serieus genomen te worden: posts worden overheen gelezen omdat het gaat over de hond van de buren en wat men vandaag gegeten heeft. R&P is een prachtig forum waar ruimte is voor een scala aan onderwerpen maar wat een echt open karakter moet uitstralen om uitnodigend te zijn voor mensen die graag over hun diagnose of familiesituatie willen praten in een bepaalde reeks. Het is makkelijk gezegd "ja, maar we reageren heus wel", maar bedenk ook dat het lastig kan zijn om dat als newbie in te zien als je naar een reeks gaat waar men over alles behalve het onderwerp aan het praten zijn op het moment dat zij daar terecht komen met vragen of wat dan ook.

Nu ja, de boot meert zo aan, dus ik ga zo afsluiten en beginnen aan m'n 6 uur lange reis naar huis. Nogmaals: we willen verre van de boemannen zijn hier in R&P, we willen een forum van users vóór users 'runnen' en in goede banen leiden en die users zijn niet alleen de bestaande users, maar ook de potentiële nieuwe users. De SC's, DM, PM en andere kanalen bieden uiteraard de gelegenheid om elkaar beter te leren kennen buiten de onderwerpen in de reeksen om, maar we vragen jullie vriendelijk om te proberen ons standpunt hierin ook te begrijpen en mee te denken. Opbouwende kritiek is altijd welkom, daarom is er ook dit FB topic en zijn we bereikbaar via DM en PM voor specifieke of persoonlijke vragen rondom R&P.
Ja doei.
pi_116121193
Het is wel duidelijk, het gaat vooral om de eerlijkheid tegenover andere reeksen. Maar nogmaals, zo erg loopt het nooit uit de hand, het is best wel een zelfregulerend topic.. We weten dat het niet uit de klauw mag lopen, en daarom is er een IRC kanaal. Wordt het druk dan kan daar gechat worden.
Imho was het in dit geval gewoon Maanvis die weer eens voor modje wou spelen, té vroeg.. ;)

Dan komt zo'n modboodschap met doorverwijzing naar een SC best wel hard binnen. Zulke boodschappen komen zeer zelden voor in de reeks.
Is het wel toegestaan om in de reeks te vragen of er mensen zijn die op de IRC willen komen?
Dat is namelijk een oplossing als iemand even lekker wil kleppen, het kanaal is er.. het moet alleen beter of vaker gebruikt worden.
-weg-
  Forum Admin dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:50:42 #214
232445 crew  Specularium
pi_116124403
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Van elke vinger waarmee je wijst wijzen er 2 terug. En als je het nodig vindt zulke dreigementen te uiten moet je goed beseffen dat je het tegen iemand hebt die niet voor dit soort dingen wegloopt.
Bij mij wijzen er zelfs meer dan 2 terug.
Verder is dit geen bedreiging natuurlijk, dat je je aangevallen voelt is wel terecht.
Als ik ook een 'nee,jij' mag doen, wie kaatst kan de bal verwachten.

En deze vragen blijven staan:
quote:
Wat mankeert jou eigenlijk dat je dat uitgerekend in R&P moet doen?
Lekker makkelijk scoren bij mensen die toch al niet al te goed in hun vel zitten?
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:04:38 #215
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_116125201
Voor mensen die mij menen te moeten bedreigen heb ik geen antwoorden. Sorry.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_116129914
Oi, kinders. }:|.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 20:39 schreef Auti het volgende:
Het is wel duidelijk, het gaat vooral om de eerlijkheid tegenover andere reeksen. Maar nogmaals, zo erg loopt het nooit uit de hand, het is best wel een zelfregulerend topic.. We weten dat het niet uit de klauw mag lopen, en daarom is er een IRC kanaal. Wordt het druk dan kan daar gechat worden.
Imho was het in dit geval gewoon Maanvis die weer eens voor modje wou spelen, té vroeg.. ;)

Dan komt zo'n modboodschap met doorverwijzing naar een SC best wel hard binnen. Zulke boodschappen komen zeer zelden voor in de reeks.
Is het wel toegestaan om in de reeks te vragen of er mensen zijn die op de IRC willen komen?
Dat is namelijk een oplossing als iemand even lekker wil kleppen, het kanaal is er.. het moet alleen beter of vaker gebruikt worden.
Dat kan prima met een DM/PM aan die personen of zie ik dat verkeerd? Zolang je het topic er niet mee vervuilt kan het wat mij betreft wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2012 01:02:21 (vervuild -> vervuilt.) ]
pi_116131011
zargon gekke blauwe turk
pi_116278409
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:04 schreef Maanvis het volgende:
Voor mensen die mij menen te moeten bedreigen heb ik geen antwoorden. Sorry.
Bij een bedreiging zou ik op zijn minst moeten suggereren dat ik iets zou gaan doen.
Ben zelf niet zo van geweld. Ik zei alleen dat je tikken kan gebruiken.

Verder is het een beetje laf dat je normaal gesproken je zogenaamde gevatte antwoorden altijd klaar hebt maar als je weet dat het antwoord voor jou niet goed gaat uitpakken je je verschuilt achter een defensieve kutsmoes.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:04 schreef Maanvis het volgende:
En als je het nodig vindt zulke dreigementen te uiten moet je goed beseffen dat je het tegen iemand hebt die niet voor dit soort dingen wegloopt.
Merk er weinig van.

Tot zover, groetjes.
  zondag 2 september 2012 @ 05:08:45 #219
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_116296136
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 september 2012 19:21 schreef Specularium het volgende:

[..]

Bij een bedreiging zou ik op zijn minst moeten suggereren dat ik iets zou gaan doen.
Ben zelf niet zo van geweld. Ik zei alleen dat je tikken kan gebruiken.

Verder is het een beetje laf dat je normaal gesproken je zogenaamde gevatte antwoorden altijd klaar hebt maar als je weet dat het antwoord voor jou niet goed gaat uitpakken je je verschuilt achter een defensieve kutsmoes.

[..]

Merk er weinig van.

Tot zover, groetjes.
dat merk je nog wel.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 2 september 2012 @ 05:32:59 #220
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116296163
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:04 schreef Maanvis het volgende:
Voor mensen die mij menen te moeten bedreigen heb ik geen antwoorden. Sorry.
Haha dit had zo een post van DG kunnen zijn.

Sorry voor deze post tussen de serieuze zaken modjes ik verlaat het topic meteen weer.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 2 september 2012 @ 11:34:57 #221
262 Re
Kiss & Swallow
pi_116298359
ja ook flauwigheden mogen via PM natuurlijk,als er daar iets niet tofs wordt geschreven dan kun je dat altijd wel ergens melden.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_116299594
Goed bezig MoBlo ^O^
pi_116328738
Even een vraagje zo nu dan verschijnt er een topic over het plegen van zelfmoord deze word al dan niet terecht gesloten vanwege de policy. Echter zou het niet verstandig zijn in plaats van een slotje te refereren naar de juiste websites en of hulpinstanties in dat slotje?
pi_116328929
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 22:40 schreef Sneezeechu het volgende:
Even een vraagje zo nu dan verschijnt er een topic over het plegen van zelfmoord deze word al dan niet terecht gesloten vanwege de policy. Echter zou het niet verstandig zijn in plaats van een slotje te refereren naar de juiste websites en of hulpinstanties in dat slotje?
Wordt dat niet gedaan dan? De gevallen die ik me herinner werd dan wel in de sluitingspost daarnaar verwezen. Of wellicht dat er nog een aanvullende PM/DM gestuurd wordt.
pi_116328972
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 22:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wordt dat niet gedaan dan? De gevallen die ik me herinner werd dan wel in de sluitingspost daarnaar verwezen. Of wellicht dat er nog een aanvullende PM/DM gestuurd wordt.
Niet in alle is mijn opgevallen. En alleen van ga naar je huisarts toe dat kan beter snap je?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')