abonnement Unibet Coolblue
pi_114600620
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 11:53 schreef Re het volgende:
H en I staan achter een muur met een plaat voor hun kop, die hebben geen visie die willen geleid worden en die optie is er voor hun nu eindelijk... ik denk zo'n 10% van de bevolking en ik denkdat we er gewoon mee moeten leren leven, veranderen doen we ze toch niet
Nou ja... gooi er nog eens 10 jaar rechts afbraakbeleid tegenaan en zélfs Henk en Ingrid gaan hun huidige welvaartsniveau met terugwerkende kracht waarderen.

Henk en Ingrid zijn van het type volgevreten, mondige, verzadigde en door en door verwende Nederlander. Het type dat overal recht op meent te hebben, dat eigenbelang voorop stelt en niks meer (wil) weten van solidariteit. Dat was iets dat anderen opbrachten toen Henk en Ingrid mindere tijden kenden.
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2012 @ 12:56:24 #27
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_114601114
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:38 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nou ja... gooi er nog eens 10 jaar rechts afbraakbeleid tegenaan en zélfs Henk en Ingrid gaan hun huidige welvaartsniveau met terugwerkende kracht waarderen.

Henk en Ingrid zijn van het type volgevreten, mondige, verzadigde en door en door verwende Nederlander. Het type dat overal recht op meent te hebben, dat eigenbelang voorop stelt en niks meer (wil) weten van solidariteit. Dat was iets dat anderen opbrachten toen Henk en Ingrid mindere tijden kenden.
Zowel Henk & Ingrid als de PvdA paupers menen rechten te hebben. Hebben ze ook. Dat is Nederland.
Enkel werkt de ene groep ervoor en houd de andere hun handje op. We weten beide wel welke groep waarvoor verantwoordelijk is.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_114601164
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:56 schreef 3-voud het volgende:

[..]
We weten beide wel welke groep waarvoor verantwoordelijk is.
Nou leg het maar eens goed onderbouwd uit dan aub. Je hebt hier toch wel cijfers van paraat mogen we aannemen?
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:00:39 #29
104871 remlof
Europees federalist
pi_114601271
Ik zou helemaal niet verbaasd zijn als er onder het PVV-electoraat veel meer uitkeringstrekkers zitten dan onder het PvdA-electoraat.
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2012 @ 13:00:42 #30
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_114601273
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:57 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Nou leg het maar eens goed onderbouwd uit dan aub. Je hebt hier toch wel cijfers van paraat mogen we aannemen?
Heb jij cijfers of twijfels over de post van Elfletterig betreft "volgevroten,v erzadigde, verwende Nederlanders"? Of twijfel je nooit aan je mede-standers?
Ga toch heen met je selectieve verontwaardiging...
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_114601317
Maar 3-voud , jij stemde geen PVV toch ?

Erg geloofwaardig , je zit op het internet hele dagen die partij te verdedigen alsof je leven ervanaf hangt.
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2012 @ 13:10:33 #32
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_114601599
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:01 schreef De_Guidance het volgende:
Maar 3-voud , jij stemde geen PVV toch ?
Klopt.

quote:
Erg geloofwaardig
Ik lig er wakker van.

quote:
, je zit op het internet hele dagen die partij te verdedigen alsof je leven ervanaf hangt.
Is ook zo. Nog even en ik leg het loodje.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:43:06 #33
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114602637
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:38 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nou ja... gooi er nog eens 10 jaar rechts afbraakbeleid tegenaan en zélfs Henk en Ingrid gaan hun huidige welvaartsniveau met terugwerkende kracht waarderen.

Henk en Ingrid zijn van het type volgevreten, mondige, verzadigde en door en door verwende Nederlander. Het type dat overal recht op meent te hebben, dat eigenbelang voorop stelt en niks meer (wil) weten van solidariteit. Dat was iets dat anderen opbrachten toen Henk en Ingrid mindere tijden kenden.
is dat niet gewoon iets typisch Nederlands, die gierige niets ontziende haat tegen veranderingen etc (islam, europa, poldertjes)... Wilders heeft dat gewoon mooi aan het oppervlak weten te krijgen (en Pim daarvoor) en dit keer geen pleister voor hun... de wond moet bestrooid worden met zout...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_114602683
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:00 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Heb jij cijfers of twijfels over de post van Elfletterig betreft "volgevroten,v erzadigde, verwende Nederlanders"? Of twijfel je nooit aan je mede-standers?
Ga toch heen met je selectieve verontwaardiging...
je draait er omheen. Geen onderbouwing dus?
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2012 @ 13:47:02 #35
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_114602740
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:44 schreef 99.999 het volgende:

[..]

je draait er omheen. Geen onderbouwing dus?
Eenzijdige mensen verdienen niet beter.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_114602759
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:56 schreef 3-voud het volgende:
Zowel Henk & Ingrid als de PvdA paupers menen rechten te hebben. Hebben ze ook. Dat is Nederland.
Enkel werkt de ene groep ervoor en houd de andere hun handje op. We weten beide wel welke groep waarvoor verantwoordelijk is.
Ik schreef niet dat ze "rechten menen te hebben", maar dat ze "overal recht op hebben". En dat is een belangrijk nuanceverschil.

Verder heeft Wilders bijna 2 jaar meegewerkt aan rechts afbraakbeleid, waardoor nu nog meer mensen hun handje ophouden dan in de zomer van 2010 het geval was.
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2012 @ 13:49:28 #37
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_114602820
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:47 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik schreef niet dat ze "rechten menen te hebben", maar dat ze "overal recht op hebben". En dat is een belangrijk nuanceverschil.

Verder heeft Wilders bijna 2 jaar meegewerkt aan rechts afbraakbeleid, waardoor nu nog meer mensen hun handje ophouden dan in de zomer van 2010 het geval was.
Makkelijk achteraf wijzen.
Bezuinigen ontkwamen we toch niet aan. Tis enkel hoe het verdeeld wordt. Uiteindelijk stop je daarmee een wereldcrisis niet en moet per saldo iedereen inleveren.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:51:16 #38
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114602887
als we maar een rechte rug hebben, niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_114602992
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:49 schreef 3-voud het volgende:
Makkelijk achteraf wijzen. Bezuinigen ontkwamen we toch niet aan. Tis enkel hoe het verdeeld wordt. Uiteindelijk stop je daarmee een wereldcrisis niet en moet per saldo iedereen inleveren.
Waarom mag ik niet achteraf wijzen? Wilders weet toch zo goed wat goed is voor Nederland? Rutte ging Nederland toch sterker uit de crisis laten komen? We zouden toch een kabinet krijgen waarbij rechts Nederland zijn vingers ging aflikken? En als er iemand is die zich voortdurend tegen links afzet, is het Wilders wel.

Nou, we hebben het gezien: begrotingstekort helemaal niet opgelost, stijgende werkloosheid en een recessie. En Wilders? Die breekt nu doodleuk met dat beleid, schildert ineens Rutte als vijand af en gooit het over een compleet andere boeg. Henk, Ingrid en de andere PVV-supporters zijn ofwel te dom, dan wel te onwillend om het te doorzien.
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2012 @ 14:03:43 #40
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_114603385
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:54 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Waarom mag ik niet achteraf wijzen? Wilders weet toch zo goed wat goed is voor Nederland? Rutte ging Nederland toch sterker uit de crisis laten komen? We zouden toch een kabinet krijgen waarbij rechts Nederland zijn vingers ging aflikken? En als er iemand is die zich voortdurend tegen links afzet, is het Wilders wel.

Nou, we hebben het gezien: begrotingstekort helemaal niet opgelost, stijgende werkloosheid en een recessie. En Wilders? Die breekt nu doodleuk met dat beleid, schildert ineens Rutte als vijand af en gooit het over een compleet andere boeg. Henk, Ingrid en de andere PVV-supporters zijn ofwel te dom, dan wel te onwillend om het te doorzien.
Beetje onzin emmeren dit.
Je kunt nooit verwachten dat 1 kabinet het land uit de problemen trekt terwijl de crisis wereldwijd nog voort duurt. Daarbij sinds enkel maandjes heeft onze economische groei al een voorzichtige opwaartse trend laten zien. Dus feitelijk is datgene wat toen belooft is, nu al aan de gang.
Tevens heeft dit kabinet de periode niet af kunnen maken omdat Wilders roet in het eten gooide.

Zelfs met al die sores gaat het al inmiddels heel ietjes beter. Maar wat verlang je dan? Dat met een pakket maatregelen op papier iedereen hosanna roept en bij de volgende dageraad de problemen als sneeuw voor de zon verdwijnen? Blijf een beetje realistisch.

Dus afbraakbeleid? Complete onzin. Beetje linkse retoriek en blubber propaganda.
Dat we nog niet op het oude niveau zitten... leef je uit met moddergooien.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_114603476
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:47 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Eenzijdige mensen verdienen niet beter.
Je geeft hiermee toe dat je een dom eind uit je nek lult? Mooi :).
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2012 @ 14:08:40 #42
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_114603545
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:06 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Je geeft hiermee toe dat je een dom eind uit je nek lult? Mooi :).
Heb je dit in een kladblokje op je werkblad gezet zodat je dat telkens kunt copy/pasten? *gaap*

Anniewee:

quote:
4s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:35 schreef 99.999 het volgende:
Kappen met de persoonlijke sneren over en weer elke keer!
Je bent er zelf ook niet vies van he?
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  dinsdag 24 juli 2012 @ 14:12:16 #43
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114603637
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:03 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Beetje onzin emmeren dit.
Je kunt nooit verwachten dat 1 kabinet het land uit de problemen trekt terwijl de crisis wereldwijd nog voort duurt. Daarbij sinds enkel maandjes heeft onze economische groei al een voorzichtige opwaartse trend laten zien. Dus feitelijk is datgene wat toen belooft is, nu al aan de gang.
Tevens heeft dit kabinet de periode niet af kunnen maken omdat Wilders roet in het eten gooide.

Zelfs met al die sores gaat het al inmiddels heel ietjes beter. Maar wat verlang je dan? Dat met een pakket maatregelen op papier iedereen hosanna roept en bij de volgende dageraad de problemen als sneeuw voor de zon verdwijnen? Blijf een beetje realistisch.

Dus afbraakbeleid? Complete onzin. Beetje linkse retoriek en blubber propaganda.
Dat we nog niet op het oude niveau zitten... leef je uit met moddergooien.
wereldwijd... volgens mij alleen europa maar hoor, vs krabbelt weer op, zuid amerika gaat als een speer, asie gaat goed dus och

maar wilders wilde het dus niet aan met rutte en wil de boeg compleet omgooien om samen te gaan werken met... wie?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2012 @ 14:14:07 #44
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_114603691
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:12 schreef Re het volgende:

[..]

wereldwijd... volgens mij alleen europa maar hoor, vs krabbelt weer op, zuid amerika gaat als een speer, asie gaat goed dus och

maar wilders wilde het dus niet aan met rutte en wil de boeg compleet omgooien om samen te gaan werken met... wie?
VS krabbelt op (net als wij nu): dus hebben ze deze crisis meegemaakt
Azie: dondert in elkaar as we speak

Ik vind het niet zon sterke reply. Sorry.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_114603694
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:03 schreef 3-voud het volgende:
Beetje onzin emmeren dit.
Je kunt nooit verwachten dat 1 kabinet het land uit de problemen trekt terwijl de crisis wereldwijd nog voort duurt. Daarbij sinds enkel maandjes heeft onze economische groei al een voorzichtige opwaartse trend laten zien. Dus feitelijk is datgene wat toen belooft is, nu al aan de gang.
Tevens heeft dit kabinet de periode niet af kunnen maken omdat Wilders roet in het eten gooide.

Zelfs met al die sores gaat het al inmiddels heel ietjes beter. Maar wat verlang je dan? Dat met een pakket maatregelen op papier iedereen hosanna roept en bij de volgende dageraad de problemen als sneeuw voor de zon verdwijnen? Blijf een beetje realistisch.

Dus afbraakbeleid? Complete onzin. Beetje linkse retoriek en blubber propaganda.
Dat we nog niet op het oude niveau zitten... leef je uit met moddergooien.
De Nederlandse economie beleefde dit jaar een recessie, terwijl de economie in omliggende landen zich voorzichtig herstelt. Deze maand is de groei in Nederland dan weliswaar 0,1 procent ( :') ), maar feit is en blijft dat we onderpresteren. Het historische lage consumentenvertrouwen (dat nu dus weer heel iets opkrabbelt) is de voornaamste reden. En dat lage vertrouwen wordt gevoed door zwalkend politiek beleid en het niet doorhakken van knopen.

Wat Rutte beloofde - Nederland sterker uit de crisis laten komen - is totaal niet waargemaakt. De economie heeft een recessie beleefd, de werkloosheid is fors gestegen en het begrotingstekort was afgelopen jaar 4,7 procent. De overheidsuitgaven zijn enigszins beperkt, maar de inkomsten daalden nog harder!

Dat het kabinet zijn periode niet heeft kunnen afmaken omdat Wilders roet in het eten gooide, is teven de enige politieke verdienste van Wilders ooit. Ik ben hem er dankbaar voor. Zo'n rampzalig, naargeestig rechts kabinet komt er voorlopig niet meer en Wilders heeft z'n eigen ruiten ingegooid. Staat voorgoed buitenspel. Een win-winsituatie.

Ik doe niet aan retoriek, propaganda of moddergooien. Ik baseer me gewoon op feiten. Vandaag nog in het nieuws: Kredietbeoordelaar Moody's waarschuwt dat Nederland zijn AAA-status kan verspelen. Voornaam punt van zorg: de torenhoge hypotheekschuld. Het zijn de rechtse partijen die niet willen tornen aan de HRA en die blijven doorgaan met het fiscaal belonen van schuldvorming.
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2012 @ 14:16:19 #46
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_114603763
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:14 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De Nederlandse economie beleefde dit jaar een recessie, terwijl de economie in omliggende landen zich voorzichtig herstelt. Deze maand is de groei in Nederland dan weliswaar 0,1 procent ( :') ), maar feit is en blijft dat we onderpresteren. Het historische lage consumentenvertrouwen (dat nu dus weer heel iets opkrabbelt) is de voornaamste reden. En dat lage vertrouwen wordt gevoed door zwalkend politiek beleid en het niet doorhakken van knopen.

Wat Rutte beloofde - Nederland sterker uit de crisis laten komen - is totaal niet waargemaakt. De economie heeft een recessie beleefd, de werkloosheid is fors gestegen en het begrotingstekort was afgelopen jaar 4,7 procent. De overheidsuitgaven zijn enigszins beperkt, maar de inkomsten daalden nog harder!

Dat het kabinet zijn periode niet heeft kunnen afmaken omdat Wilders roet in het eten gooide, is teven de enige politieke verdienste van Wilders ooit. Ik ben hem er dankbaar voor. Zo'n rampzalig, naargeestig rechts kabinet komt er voorlopig niet meer en Wilders heeft z'n eigen ruiten ingegooid. Staat voorgoed buitenspel. Een win-winsituatie.

Ik doe niet aan retoriek, propaganda of moddergooien. Ik baseer me gewoon op feiten. Vandaag nog in het nieuws: Kredietbeoordelaar Moody's waarschuwt dat Nederland zijn AAA-status kan verspelen. Voornaam punt van zorg: de torenhoge hypotheekschuld. Het zijn de rechtse partijen die niet willen tornen aan de HRA en die blijven doorgaan met het fiscaal belonen van schuldvorming.
Ik zie niet hoe je hiermee mijn verhaal onderuit haalt.

En wat beloven betreft: W. Bos riep dat de crisis aan ons voorbij zou gaan.
Over iemand aan kunnen wijzen die ronduit gelogen heeft gesproken. Maar die ontlast je van enige blaam. Waarom eigenlijk?
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  dinsdag 24 juli 2012 @ 14:18:35 #47
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114603813
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:14 schreef 3-voud het volgende:

[..]

VS krabbelt op (net als wij nu): dus hebben ze deze crisis meegemaakt
Azie: dondert in elkaar as we speak

Ik vind het niet zon sterke reply. Sorry.
prima joh... je vermijdt het tweede gedeelte van mijn post erg zorgvuldig... niet zo sterk terug dus
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2012 @ 14:20:07 #48
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_114603853
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:18 schreef Re het volgende:

[..]

prima joh... je vermijdt het tweede gedeelte van mijn post erg zorgvuldig... niet zo sterk terug dus
Logisch. Elfletterig begint over het "afbraakbeleid" van dit kabinet. Daar discussieer ik met hem over. Dat persoonlijke gemekker aan het adres van Wilders heb ik dan niet zoveel aan.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  dinsdag 24 juli 2012 @ 14:21:04 #49
14505 OProg
A Life in Music
pi_114603886
Wilders zuigt ook gewoon getallen uit zijn nek en nogal wat mensen slikken het ook omdat die grote boze EU die luie, niet werkende mensen uit 'schurkstaten' als Griekenland wel gewoon van ons geld zullen profiteren. Gisteren hoorde ik hem ook weer roepen dat we 7 miljard die kant op sturen zonder dat we er ook maar iets van terug zien.

Als je eerlijk cijfers er bij gaat halen pak je bijvoorbeeld 2010. Nederland heeft in totaal dat jaar 5,6 miljard die kant op gezonden maar ook als directe steun weer 2,2 miljard terug gekregen. Het is maar een simpel voorbeeld en alle overige effecten (rentederving op leningen, moeilijk te bepalen wat de extra voordelen zijn van een open EUropese markt) zijn moeilijk mee te nemen. Dus om simpelweg te noemen 'hoeveel we wel niet zouden betalen' is gewoon duimzuigerij. :')

Natuurlijk kan je je afvragen hoe het komt dat we in groei achter blijven (misschien hebben we ook wel gewoon minder krimp gehad), maar daar heeft Wilders ook geen enkele oplossing voor.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  dinsdag 24 juli 2012 @ 14:21:56 #50
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114603912
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:20 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Logisch. Elfletterig begint over het "afbraakbeleid" van dit kabinet. Daar discussieer ik met hem over. Dat persoonlijke gemekker aan het adres van Wilders heb ik dan niet zoveel aan.
het is toch frappant dat meneer wilders een rechts kabinet om zeep helpt met linkse retoriek en vervolgens zelf op links afgeeft... en waarom hebben zijn kiezers dat niet door
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')