abonnement Unibet Coolblue
  zondag 29 juli 2012 @ 22:11:17 #76
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_114823012
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 21:55 schreef warrel het volgende:
Ik blijf me zorgen maken om elke kick die ze geeft, maar nu zit ze in d'r slaapringetje lekker te knarsen O+
Mooi.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_114823311
Ik vind wel dat ze weinig poept.. Maar dat onderbuikje lag dan ook nogal in de war lijkt me.. Ze eet wel goed! Van m'n hand heeft ze vanavond 3 trosjes gierst op, en nog gewoon zaad met wat maagkiezel erbij en een vitaminedruppel, een paar hapjes kiwi, paar slokken water uit mijn glas.. Dat zou er allemaal niet in gaan als het niet beter met d'r ging toch?
I will take the sun in my mouth
  zondag 29 juli 2012 @ 22:34:09 #78
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_114824234
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 22:16 schreef warrel het volgende:
Ik vind wel dat ze weinig poept.. Maar dat onderbuikje lag dan ook nogal in de war lijkt me.. Ze eet wel goed! Van m'n hand heeft ze vanavond 3 trosjes gierst op, en nog gewoon zaad met wat maagkiezel erbij en een vitaminedruppel, een paar hapjes kiwi, paar slokken water uit mijn glas.. Dat zou er allemaal niet in gaan als het niet beter met d'r ging toch?
Dat lijkt me niet. Het klinkt goed. Eten en drinken zijn altijd de beste signalen volgens mij.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_114826935
Dat ze blijft eten en drinken wil niet altijd wat zeggen, maar het is beter dan wanneer ze niets eet natuurlijk. Ik ben erg blij om te lezen dat het met Koes de betere kant op lijkt te gaan, ik hoop echt zo dat het beter blijft gaan. En als je gevoel het niet vertrouwd ga dan asjeblieft naar een vogelarts. Nu met jouw Koes ben je ook gewoon naar huis gestuurd met antibiotica en créme en dat had met legnood ook compleet anders kunnen aflopen voor Koes... Verwen haar maar goed in ieder geval!

Hier gaat het op het moment erg klote. Ik ben zo ontzettend verdrietig en ik voel zoveel schuld. Aya dat was toen een aflopende zaak, ik had me erbij neergelegd dat ze het niet ging halen, maar Chaplin had het gewoon moeten overleven, want het ging gewoon beter. Het is zo oneerlijk. Ik heb de neiging om met dingen te gooien en te slaan. Vannacht alleen maar nachtmerries gehad. Morgen belt de vogelarts, ik hoop dat ik langs kan komen om ze allemaal te laten testen en ik hoop dat ze schoon zijn van de parasiet. Ik ben zo ontzettend bang weer een vogeltje kwijt te raken. Ik wil ze verdomme kwijt aan ouderdom, niet aan een stom klein eencellig monster.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_114827930
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 23:20 schreef joyvke het volgende:
Dat ze blijft eten en drinken wil niet altijd wat zeggen, maar het is beter dan wanneer ze niets eet natuurlijk. Ik ben erg blij om te lezen dat het met Koes de betere kant op lijkt te gaan, ik hoop echt zo dat het beter blijft gaan. En als je gevoel het niet vertrouwd ga dan asjeblieft naar een vogelarts. Nu met jouw Koes ben je ook gewoon naar huis gestuurd met antibiotica en créme en dat had met legnood ook compleet anders kunnen aflopen voor Koes... Verwen haar maar goed in ieder geval!

Hier gaat het op het moment erg klote. Ik ben zo ontzettend verdrietig en ik voel zoveel schuld. Aya dat was toen een aflopende zaak, ik had me erbij neergelegd dat ze het niet ging halen, maar Chaplin had het gewoon moeten overleven, want het ging gewoon beter. Het is zo oneerlijk. Ik heb de neiging om met dingen te gooien en te slaan. Vannacht alleen maar nachtmerries gehad. Morgen belt de vogelarts, ik hoop dat ik langs kan komen om ze allemaal te laten testen en ik hoop dat ze schoon zijn van de parasiet. Ik ben zo ontzettend bang weer een vogeltje kwijt te raken. Ik wil ze verdomme kwijt aan ouderdom, niet aan een stom klein eencellig monster.
Joyvke, ik begrijp je boosheid, maar probeer je vooral te concentreren op de dingen die je kan doen om je voogjes te helpen en om jezelf beter te voelen. Neem de boosheid mee uit hardlopen, even lekker uitrazen! Dan kan je daarna ook weer de rust vinden om rustig na te denken en je met de gezonde vogeltjes bezig te houden.
Super natuurlijk dat je nu alle andere vogeltjes ook laat checken, en ook begrijpelijk. Maar jij bent nu ook ondertussen ook bakken met geld kwijt he?
Ik vind het wel heel veel dat ik heb uitgegegeven aan Koes. En ik doe het zonder na te denken wanneer het nodig is, maar pfoe! Ze moest eens weten hoezeer ze m'n hart gestolen heeft O+
I will take the sun in my mouth
pi_114844500
Vandaag om half 5 mag ik langskomen met alle vogeltjes om ze na te laten kijken en dan gaan we kijken wat ik het beste kan doen.

Bakken met geld ben ik kwijt, maar ik probeer alles op alles te zetten niet nog een vogeltje kwijt te raken. Ben er echt kapot van, en de gedachte dat een van de andere vogeltjes die ziek zou worden maakt me al overstuur :/.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_114859463
Alle parkietjes zijn nagekeken, behalve Charlie zijn ze allemaal parasiet vrij. Wel moet ik nu Flagyl via het drinkwater geven aan allemaal. Aangezien ze wel contact hebben gehad met elkaar. Hopelijk overleeft Charlie het wel :(. Hij was nog net in redelijke conditie, de rest was wel allemaal in goede conditie.

Hoe is het nu met Koes, Warrel?

edit:

Heb antwoord op m'n brief, of naja in ieder geval "iets".

Beste mevr. Brok,

Bedankt voor uw mailtje. Zonder onze kritische klanten zouden we immers nooit horen wat fout gaat en daar leren we uiteindelijk alleen maar van.

Wat spijtig dat jullie Chaplin en Aya hebben verloren. Ze zullen ongetwijfeld erg worden gemist. Hoe zulke kleine diertjes toch zon leegte kunnen achterlaten is onvoorstelbaar maar waar. We begrijpen dat jullie als echte dierenliefhebbers hier nog meer moeite mee hebben omdat je het gevoel hebt dat er tekort is geschoten in de behandeling.

Wij gaan uitzoeken hoe en waarom en komen op korte termijn hierop terug. Aangezien dhr M met vakantie is t/m volgende week is dit wat lastig om met hem te bespreken maar we zullen zien of dhr B hier uit komt.


Tot gauw en heel veel sterkte!

[ Bericht 27% gewijzigd door joyvke op 30-07-2012 19:40:08 ]
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_114869554
Ik heb nu zelf een warmtelamp aangeschaft, een rooie :D Staat wel gezellig hihi.

Met Koes gaat het goed, soms zit er echter nog wel een klein beetje bloed aan d'r kont. Maar de boel van binnen moet natuurlijk ook helen. Het huidje om de cloaca ziet er wel beter uit nu.

En ze weegt nog 36 gram, en ze fluit ook weer wat meer *O*

En ik vind de reactie van de DA-praktijk nog heel netjes trouwens.
I will take the sun in my mouth
pi_114874873
Het is inderdaad een nette reactie en ben erg benieuwd wat er mee gaat gebeuren.

Fijn dat het beter gaat met Koes. Ook goed dat je nu zelf een warmtelamp hebt. Het is toch wel verrekte handig om er 1 te hebben, dat heb ik zelf ook gemerkt ;)! Smeer je nog creme op haar kontje of toch niet meer?
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_114883931
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 23:14 schreef joyvke het volgende:
Het is inderdaad een nette reactie en ben erg benieuwd wat er mee gaat gebeuren.

Fijn dat het beter gaat met Koes. Ook goed dat je nu zelf een warmtelamp hebt. Het is toch wel verrekte handig om er 1 te hebben, dat heb ik zelf ook gemerkt ;)! Smeer je nog creme op haar kontje of toch niet meer?
Ja, ik smeer de creme nog en de AB geef ik ook nog, moest 10 dagen. We zitten nu op dag 8. Bijna klaar! :)
I will take the sun in my mouth
pi_114949251
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 07:36 schreef warrel het volgende:

[..]

Ja, ik smeer de creme nog en de AB geef ik ook nog, moest 10 dagen. We zitten nu op dag 8. Bijna klaar! :)
Vanmorgen heeft de DA nog een stukje slijmvlies dat uit Koes d'r cloaca hing eruit geknipt. Ook nog advies gekregen over het al dan niet voortzetten van de antibiotica.
Ik ben echt heel tevreden over die dierenartsenpraktijk. Ook gaven ze aan goed contact te hebben met de VA in de buurt, en dat ze daar altijd naar zouden doorverwijzen als ze twijfelen over de problematiek van een vogeltje.
Vrijdag bel ik over de vooruitgang van Koes. Mocht het dan niet goed genoeg gaan, gaan ze een afspraak met de VA voor me regelen. Ik verwacht dat dat niet nodig is; Koes is superactief, fluiterig en lief en irritant O+ *O*
I will take the sun in my mouth
pi_114950723
Heel fijn om te horen dat het goed gaat met Koes O+ .
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  woensdag 1 augustus 2012 @ 17:41:17 #88
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_114955902
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 15:09 schreef warrel het volgende:

[..]

Vanmorgen heeft de DA nog een stukje slijmvlies dat uit Koes d'r cloaca hing eruit geknipt. Ook nog advies gekregen over het al dan niet voortzetten van de antibiotica.
Ik ben echt heel tevreden over die dierenartsenpraktijk. Ook gaven ze aan goed contact te hebben met de VA in de buurt, en dat ze daar altijd naar zouden doorverwijzen als ze twijfelen over de problematiek van een vogeltje.
Vrijdag bel ik over de vooruitgang van Koes. Mocht het dan niet goed genoeg gaan, gaan ze een afspraak met de VA voor me regelen. Ik verwacht dat dat niet nodig is; Koes is superactief, fluiterig en lief en irritant O+ *O*
Geweldig. *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  Designer woensdag 1 augustus 2012 @ 17:42:23 #89
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_114955936
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 15:09 schreef warrel het volgende:

[..]

Vanmorgen heeft de DA nog een stukje slijmvlies dat uit Koes d'r cloaca hing eruit geknipt. Ook nog advies gekregen over het al dan niet voortzetten van de antibiotica.
Ik ben echt heel tevreden over die dierenartsenpraktijk. Ook gaven ze aan goed contact te hebben met de VA in de buurt, en dat ze daar altijd naar zouden doorverwijzen als ze twijfelen over de problematiek van een vogeltje.
Vrijdag bel ik over de vooruitgang van Koes. Mocht het dan niet goed genoeg gaan, gaan ze een afspraak met de VA voor me regelen. Ik verwacht dat dat niet nodig is; Koes is superactief, fluiterig en lief en irritant O+ *O*
*O*
🐙
pi_115032376


Schoon aan de haak, en daarna wilde ze douchen en als een gek over m'n bed heen hollen O+

Er zat vanmiddag wel weer opgedroogd bloed aan d'r kontje, maar niet zoals van die korstjes als eerst. Maar ik blijf het in de gaten houden, en morgen overleggen met de DA.
I will take the sun in my mouth
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 01:43:59 #91
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_115033230
*O*

Dat over het bed hollen ken ik wel, dat vond Meisje fantastisch toen ze nog alleen was :D Zette ik haar op het bed neer en ging dan aan de andere kant staan, en probeerde haar naar me toe te lokken. Kwam ze met een noodvaart aanzetten, ik snel om het bed heen, zij draaien, rennen... :D O+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 08:22:19 #92
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_115037286
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 01:20 schreef warrel het volgende:
[ afbeelding ]

Schoon aan de haak [...]
_O-

Ziet er goed uit. *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_115038176
Wij hebben pas voor het eerst de halsbandparkiet op bed gezet (omdat hij al vanaf 7 uur aan het tetteren was). Hij vond het maar gek die zacht grond :D Helaas is van slapen toen niks meer gekomen, maar het is wel leuk zo'n groen hoofdje dat over je dekbed heen kijkt.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_115038456
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:26 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Wij hebben pas voor het eerst de halsbandparkiet op bed gezet (omdat hij al vanaf 7 uur aan het tetteren was). Hij vond het maar gek die zacht grond :D Helaas is van slapen toen niks meer gekomen, maar het is wel leuk zo'n groen hoofdje dat over je dekbed heen kijkt.
Jaaa, dat doe ik 's ochtends ook als Koes veel te wakker is en ik mag uitslapen. Mag ze in m'n haar zitten en dan gaat ze een nestje bouwen, of aan m'n oor knagen :') O+

Net met de DA gebeld, besloten dat Koes dit weekend gewoon prima door gaat komen en dat ik maandag poepjes inlever voor het lab :)
I will take the sun in my mouth
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 12:01:15 #95
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_115043605
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:39 schreef warrel het volgende:

[..]

Jaaa, dat doe ik 's ochtends ook als Koes veel te wakker is en ik mag uitslapen. Mag ze in m'n haar zitten en dan gaat ze een nestje bouwen, of aan m'n oor knagen :') O+
[...]
Wat liev. :s)

Noddie en Bennie waren gister ook aan mijn haar aan het knabbelen. Alleen Bennie knabbelde zo enthousiast dat ik op een gegeven moment maar wegliep, omdat mijn haar er anders een beetje vreemd zou hebben uitgezien. :s)
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_115146604
Super dat Koes beter is, ben echt mega blij voor je :D!

Hier is morgen de laatste dag van de Flagyl en dan wordt Charlie op Woensdag of Donderdag onderzocht om te kijken of de parasiet weg is. Dan kunnen ze eindelijk weer los. Durf het nu niet echt aan, maar ik merk dat ze echt hun energie kwijt moeten. Dus ze zullen wel blij zijn als het allemaal voorbij is. Verder ben ik op zoek naar een grasje wat op Chaplin lijkt. Ik mis hem nog steeds enorm. Af en toe moet ik er nog om janken (triesteling die ik ben -.-).
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_115148276
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 18:20 schreef joyvke het volgende:
Super dat Koes beter is, ben echt mega blij voor je :D!

Hier is morgen de laatste dag van de Flagyl en dan wordt Charlie op Woensdag of Donderdag onderzocht om te kijken of de parasiet weg is. Dan kunnen ze eindelijk weer los. Durf het nu niet echt aan, maar ik merk dat ze echt hun energie kwijt moeten. Dus ze zullen wel blij zijn als het allemaal voorbij is. Verder ben ik op zoek naar een grasje wat op Chaplin lijkt. Ik mis hem nog steeds enorm. Af en toe moet ik er nog om janken (triesteling die ik ben -.-).
Aww :*
Is het nodig voor de groep om er weer een vogeltje bij te doen? Want het lijkt me ook weer een risico omdat dat voogje dan misschien niet helemaal vrij is van ziektes.. Of gaat die dan ook linea recta eerst langs de VA?

Met Koes gaat het nu gewoon goed. Morgen lever ik nog poepjes in, maar het witte waasje wat eerst nog zichtbaar was in de drolletjes is nu ook helemaal weg. Ik vermoed dat dat kwam door een geïrriteerd slijmvlies. Maar dat is blijkbaar nu ook geheeld.
En als ze geruid heeft, heeft ze ook weer helemaal een mooi verenpak O+
I will take the sun in my mouth
pi_115148654
Ik ga dit keer via een parkietenforum een vogeltje zoeken, waar de vogeltjes 100% gezond zullen zijn. Dus geen marktplaats of dierenwinkel. Ik denk dat of Charlie of Chaplin het bij zich had (de parasieten). Doordat Chaplin helemaal vol zat denk ik dat hij het misschien bij zich droeg (Charlie heeft het in mindere mate). Ik heb de vrouw gemaild en gebeld waar Chaplin vandaan komt, maar die blijft volhouden dat het niet van haar afkomt. Het kan ook pech zijn, maar deze parasieten komen dus voor vanaf de geboorte en de hel breekt vaak los voor het eerste levensjaar.

Koes lijkt trouwens veel op Chrono (of andersom ;) )zie ik nu:

~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_115151553
Ohja! Koes is wel wat flets (pastel) in d'r kleurtjes. Maar ze heeft ook paarse wangetjes O+
I will take the sun in my mouth
  zondag 5 augustus 2012 @ 20:05:39 #100
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_115151726
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:02 schreef warrel het volgende:
Ohja! Koes is wel wat flets (pastel) in d'r kleurtjes. Maar ze heeft ook paarse wangetjes O+
Lief hoor.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')