abonnement Unibet Coolblue
pi_126288508
Vlucht met KLM was ¤550 vanaf Amsterdam en Vdara was ¤600 (¤300 p.p.) voor 8 nachten via de Amerikaanse Hotwire. :)
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:58:46 #52
97111 ukga
Siewosie baas
pi_130379371
Lang geleden dat hier iemand gepost heeft :'(
ik heb mn plannen voor vegas maar in de ijskast gezet aangezien niemand echt van plan is mee te gaan met me (iig op korte termijn)
wellicht overwegen om alleen te gaan
pi_130381331
Waarom ga je gewoon niet alleen. Je doet alsof je de rimboe ingaat en mensen tegenkomt waarmee je niet kan praten... |:( Las Vegas is een prima stad die je ook in je eentje kan bezoeken. Kwestie van alleen goed uit je ogen kijken inzake prijzen (het is het duurst op de nieuwe strip) en verder gewoon alles ondergaan.

De US of A is als vakantieland bij uitstek geschikt om je eentje op stap te gaan. Je moet uiteraard wel jezelf goed kunnen bedruipen als in taal vloeiend spreken en je mannetje kunnen staan.
pi_130387439
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:58 schreef ukga het volgende:
Lang geleden dat hier iemand gepost heeft :'(
ik heb mn plannen voor vegas maar in de ijskast gezet aangezien niemand echt van plan is mee te gaan met me (iig op korte termijn)
wellicht overwegen om alleen te gaan
Lekker gewoon alleen gaan, vorig jaar ook gedaan en ik zou een heerlijke tijd gehad hebben als ik niet slecht nieuws vanuit nederland gehad zou hebben. Eerste 3 dagen waren in ieder geval super.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_130393036
Over een dikke maand gaan we weer. :s)
pi_130393441
Ik moet nog 2 weken wachten en dan ga ik. En zoals eerder gezegd is US ideaal te doen in je eentje (aangezien ik ook alleen ga)
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_130407072
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:14 schreef RPG het volgende:
Ik moet nog 2 weken wachten en dan ga ik. En zoals eerder gezegd is US ideaal te doen in je eentje (aangezien ik ook alleen ga)
triest
pi_130410674
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 02:26 schreef OreO het volgende:

[..]

triest
Het is veel triester om je tegen te laten houden omdat anderen niks willen/kunnen.
pi_130411179
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 02:26 schreef OreO het volgende:

[..]

triest
Dat jij je niet kan vermaken in je eentje is triest. Daarnaast ontmoet je zoveel mensen tijdens je vakantie als je een sociaal persoon bent dat het vaak juist gezelliger is dan met mensen die je al kent.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_130413076
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:00 schreef Gauner het volgende:
Over een dikke maand gaan we weer. :s)
Hoelang en waarheen? (als in wat gaan jullie daar doen en hoe)
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 19:18:39 #61
97111 ukga
Siewosie baas
pi_130420736
Ik zit ff op ebookers te kijke. weekje inclusief vlucht in september is nog goedkoper dan een week spanje
pi_130421128
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:18 schreef ukga het volgende:
Ik zit ff op ebookers te kijke. weekje inclusief vlucht in september is nog goedkoper dan een week spanje
Arkefly vlieg je voor ¤650 heen en terug.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_130436841
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 13:39 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Hoelang en waarheen? (als in wat gaan jullie daar doen en hoe)
We gaan 8 nachten naar het Vdara en vliegen met KLM. Gaan dit keer vooral feesten en overdag aan het zwembad liggen. Grand Canyon en Hoover Dam hebben we de vorige keer al gedaan. :)

Heb van een vriend goede verhalen gehoord over de Cosmopolitan, iemand ervaring met deze tent?
  zondag 25 augustus 2013 @ 14:05:51 #64
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130441965
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:49 schreef polariteit het volgende:

[..]

Dan zitten al die bliepjes van de gokkasten in je hoofd ingeplant, en hoor je ook als je thuisbent als je slaapt dat 'ting-ting-ting-bliep-bliep-bliep-buzzzzz' geluid ;)
O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_130745235
Ik ga met een vriend in van 12 jan tm 21 jan naar Vegas. We willen graag naar het Planet Hollywood.
Als ik smartervegas enzo in de gaten houd, dan zie ik dat veel hotels veel kortingsactie hebben. Maar bij Planet Hollywood valt dit nogal tegen.
Ik weet ook niet of zij een beetje gunstige aanbiedingen het hele jaar door hebben?
Is het verstandig om gewoon zo snel mogelijk de kamer te boeken, of kan ik beter wachten op een aanbieding van hun?
  dinsdag 3 september 2013 @ 21:53:23 #66
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_130793413
Ik heb een last minute te pakken. 500 euro voor vlucht + Circus Circus hotel voor vijf nachten.
Ik ben niet perse een fervente gokken maar volgens mij is er buiten gokken nog genoeg te doen in en rondom Las Vegas.

Over twee weken vertrekken :)
pi_130803203
Vrijdag vertrekken *O* . Weliswaar niet alleen Vegas, maar over ongeveer een week komen we daar ook aan.
Eens kijken hoeveel dollars lichter (of zwaarder hopelijk) we die stad weer uit komen.
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_130803425
Las Vegas O+ we zijn daar getrouwd in 2000 en wilden afgelopen zomer terug met onze zoon.
Helaas... Dit voorjaar ben ik mijn baan kwijt geraakt en dan is een rondreis in Amerika niet het beste financiële plan.
Bijzondere stad hoor! Echt een aanrader. Iedereen die gaat: veel plezier!!
pi_130803542
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 21:53 schreef Blinker het volgende:
Ik heb een last minute te pakken. 500 euro voor vlucht + Circus Circus hotel voor vijf nachten.
Ik ben niet perse een fervente gokken maar volgens mij is er buiten gokken nog genoeg te doen in en rondom Las Vegas.

Over twee weken vertrekken :)
Waar heb je geboekt?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_130803963
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 08:38 schreef _Joy_ het volgende:
Las Vegas O+ we zijn daar getrouwd in 2000 en wilden afgelopen zomer terug met onze zoon.
Helaas... Dit voorjaar ben ik mijn baan kwijt geraakt en dan is een rondreis in Amerika niet het beste financiële plan.
Bijzondere stad hoor! Echt een aanrader. Iedereen die gaat: veel plezier!!
Zo'n bruiloft in zo'n fout elviskapelletje in Vegas, heeft die eigenlijk ook rechtsgeldigheid in Nederland?

Heb namelijk wel eens 'doemverhalen' gehoord van stellen die voor de fun in vegas zo'n wedding hadden gedaan, daarna in NL nooit (officieel) getrouwd. Jaren later ging de relatie slecht en willen ze uit elkaar gaan, maar dan blijkt de bruiloft uit Vegas toch ook hier geldig te zijn en moeten ze gigantisch moeilijk doen met scheidingspapieren etc..
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_130804074
quote:
99s.gif Op woensdag 4 september 2013 09:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Zo'n bruiloft in zo'n fout elviskapelletje in Vegas, heeft die eigenlijk ook rechtsgeldigheid in Nederland?

Heb namelijk wel eens 'doemverhalen' gehoord van stellen die voor de fun in vegas zo'n wedding hadden gedaan, daarna in NL nooit (officieel) getrouwd. Jaren later ging de relatie slecht en willen ze uit elkaar gaan, maar dan blijkt de bruiloft uit Vegas toch ook hier geldig te zijn en moeten ze gigantisch moeilijk doen met scheidingspapieren etc..
Wij hadden vantevoren papieren in Nederland op t gemeentehuis gehaald (uittreksel bevolkingsregister geloof ik) en na afloop hebben we het inderdaad officieel moeten laten maken hier, als je dat niet zou doen is het volgens mij niet rechtsgeldig nee.
Het was hartstikke leuk, ik zou het zo weer doen!
pi_130804124
quote:
99s.gif Op woensdag 4 september 2013 09:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Zo'n bruiloft in zo'n fout elviskapelletje in Vegas, heeft die eigenlijk ook rechtsgeldigheid in Nederland?

Heb namelijk wel eens 'doemverhalen' gehoord van stellen die voor de fun in vegas zo'n wedding hadden gedaan, daarna in NL nooit (officieel) getrouwd. Jaren later ging de relatie slecht en willen ze uit elkaar gaan, maar dan blijkt de bruiloft uit Vegas toch ook hier geldig te zijn en moeten ze gigantisch moeilijk doen met scheidingspapieren etc..
Lijkt me een broodjeaapverhaal, om een in het buitenland gesloten huwelijk in Nederland rechtsgeldig te maken zul je het namelijk echt zelf moeten aanmelden bij de burgerlijke stand, die gaan dat niet op eigen houtje voor je doen. Zou kunnen dus, maar dan hebben ze dat proces geheel zelf in werking gezet bij terugkomst in Nederland en komt het niet door het sluiten van het huwelijk in Vegas an sich.
pi_130813655
quote:
99s.gif Op woensdag 4 september 2013 08:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Vrijdag vertrekken *O* . Weliswaar niet alleen Vegas, maar over ongeveer een week komen we daar ook aan.
Eens kijken hoeveel dollars lichter (of zwaarder hopelijk) we die stad weer uit komen.
Als je een argeloze toerist bent dan weet ik nu al dat je een hoop dollars lichter de stad verlaat.

Tip: Het oude Las Vegas (achter de grote strip) is leuker,gemoedelijker en goedkoper dan waar alle grote resorts/hotels aan zitten.Kijk maar even hier voor wat info.
  vrijdag 6 september 2013 @ 11:01:54 #74
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_130876553
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 08:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Waar heb je geboekt?
Was een aanbieding via Ticketspy.nl.
Ik heb geboekt bij Arke.
  maandag 9 september 2013 @ 18:07:39 #75
22565 asco
Los in deze tent
pi_130992622
Eerste week van oktober (10 dagen) zijn we er weer. 3e keer in 3 jaar. Heeerlijk!
Wat een stad. Ik zal er nooit genoeg van krijgen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')