abonnement bol.com Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 9 augustus 2012 @ 09:42:36 #251
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_115326147
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 09:19 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ach, meestal kun je er toch niet harder dan 130 ....
ik wil daar laat in de avond nog wel 's ruim daarboven komen. maar dat is dus voortaan ook afgelopen.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_115326272
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 09:35 schreef mrspoeZ het volgende:
Lalalaaaa....
+kattebak uitsopt, luikjes dichtzet, extra dekentje in reismandje doet+
Goedemorgen!
Een Kattenbak is uitgesopt hier de ander hebben ze nog in gebruik haha.

Ik ben zenuwachtig en heb een knoop in mn maag :@ hihi
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115326333
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 09:19 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ach, meestal kun je er toch niet harder dan 130 ....
Ben toch blij dat ik niet meer 3x per week naar bergen hoef. Heb weleens last van een zware hand (motor)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115326438
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 09:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Een Kattenbak is uitgesopt hier de ander hebben ze nog in gebruik haha.

Ik ben zenuwachtig en heb een knoop in mn maag :@ hihi
Gaat allemaal goedkomen joh! Ben ook benieuwd of het zal klikken met de hondjes!
pi_115326553
quote:
2s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 09:54 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Gaat allemaal goedkomen joh! Ben ook benieuwd of het zal klikken met de hondjes!
Ze zijn gewend aan loebes en hier zitten regelmatig oppas honden dus daar ben ik niet zo bang voor :-)
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 9 augustus 2012 @ 10:02:57 #256
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_115326664
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 09:19 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ach, meestal kun je er toch niet harder dan 130 ....
Ik rij daar vaker harder dan langzamer :P
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 9 augustus 2012 @ 10:03:52 #257
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_115326684
Gaan jullie een dieren-ruil doen?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_115327041
Nee haha ik hoop dat mrspoesz mijn katten lief vind en ze dan mee mogen en daar gelukkig mogen zijn.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 9 augustus 2012 @ 10:18:20 #259
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_115327075
Oooo, ik snap het :s)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_115327985
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 10:18 schreef automatic_ het volgende:
Oooo, ik snap het :s)
Jeej ^^

Katten voelen aan dat ik gespannen ben. De hond ook trouwens ze moeten nu alle 3 niks van me hebben. Meestal als ik zo gespannen ben moet loebes naar de DA ofzo. Lichtelijk trauma aan overgehouden een keer. Zowel hij als ik.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115328212
Ik moet binnenkort ook weer naar de dierenarts, gewoon controle en inenting, niks bijzonders. Maar dat vinden die van mij dus ook helemaal niks. Ik moet dus 1 of 2 dagen van te voren de vervoersmandjes beneden zetten, met een shitload aan kattensnoepjes erin, zodat ze denken van, goh, die mandjes zijn eigenlijk toch best rlxd en ik ze met een soepele beweging erin kan zetten en het deurtje dicht kan doen. En dan maar hopen dat ze het volgend jaar weer vergeten zijn :')
pi_115328893
quote:
2s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 10:59 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik moet binnenkort ook weer naar de dierenarts, gewoon controle en inenting, niks bijzonders. Maar dat vinden die van mij dus ook helemaal niks. Ik moet dus 1 of 2 dagen van te voren de vervoersmandjes beneden zetten, met een shitload aan kattensnoepjes erin, zodat ze denken van, goh, die mandjes zijn eigenlijk toch best rlxd en ik ze met een soepele beweging erin kan zetten en het deurtje dicht kan doen. En dan maar hopen dat ze het volgend jaar weer vergeten zijn :')
Laatste x DA werd bijna loebes zijn dood. Begin nog bijna te huilen als ik er aan denk. Heeft indruk gemaakt.

Haha ik kan met loebes niet meer die kant oplopen want dan weigert hij. (Ga altijd lopend naar de DA) maar heb je geen plek waar je die mandjes altijd neer kan zetten met een lekker dekentje erin ofzo?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115329123
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Laatste x DA werd bijna loebes zijn dood. Begin nog bijna te huilen als ik er aan denk. Heeft indruk gemaakt.

Haha ik kan met loebes niet meer die kant oplopen want dan weigert hij. (Ga altijd lopend naar de DA) maar heb je geen plek waar je die mandjes altijd neer kan zetten met een lekker dekentje erin ofzo?
Oh shit ja, dat was toen met die iets te sterke narcose ofzo? Naar verhaal idd, was wel heftig om te lezen ja. Ga je nu trouwens ook naar een andere dierenarts, of praktijk, of nog steeds bij dezelfde?

Ik heb de mandjes normaal gesproken op de rommelkamer staan, ik heb er binnen eigenlijk te weinig plek voor. Ze zijn ook nogal lomp groot, dus ze staan al gauw in de pad, of passen niet in een klein hoekje.

Overigens zit ik er ook aan te denken om het misschien gewoon een jaartje over te slaan. Ze komen niet buiten verder, en ik heb wel eens vaker gelezen dat jaarlijks vaccineren eigenlijk onnodig is. Zal het eens in de kattenvraagbaak navragen. Alhoewel ik het meer uit zit te stellen vanwege het feit dat de katten het gewoon niet leuk vinden en ik er niet van hou om ze een hoop stress te bezorgen.
pi_115329697
quote:
2s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:27 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Oh shit ja, dat was toen met die iets te sterke narcose ofzo? Naar verhaal idd, was wel heftig om te lezen ja. Ga je nu trouwens ook naar een andere dierenarts, of praktijk, of nog steeds bij dezelfde?

Ik heb de mandjes normaal gesproken op de rommelkamer staan, ik heb er binnen eigenlijk te weinig plek voor. Ze zijn ook nogal lomp groot, dus ze staan al gauw in de pad, of passen niet in een klein hoekje.

Overigens zit ik er ook aan te denken om het misschien gewoon een jaartje over te slaan. Ze komen niet buiten verder, en ik heb wel eens vaker gelezen dat jaarlijks vaccineren eigenlijk onnodig is. Zal het eens in de kattenvraagbaak navragen. Alhoewel ik het meer uit zit te stellen vanwege het feit dat de katten het gewoon niet leuk vinden en ik er niet van hou om ze een hoop stress te bezorgen.
Het was geen fout van de DA. Hij kreeg een licht roesje met een dosering van 10 kilo ofzo onder zijn gewicht. Hij reageerde er gewoon heel heftig op. Brr rillingen lopen weer over mn rug. Heel de dag toen bij hem gezeten. Was echt doodeng toen hij bijna niet meer ademde en zijn hartslag zo traag was. Ergste wat ik ooit heb moeten doen mijn ventje daar laten. Heb ook echt heel de avond en nacht gehuild en zelfs gebeden iets wat ik anders nooit doe. Nu moet ik weer tranen weg slikken. Raar toch. Maar gelukkig gaat het weer heel goed met hem. En ligt hij nu te kijken of de katten ooit eens bij hun nat voer weg lopen...

Verder las ik je bericht in vraagbaak ja. Als het niet nodig is. Wij wisten niet of de katten al ingeent zijn voor dit jaar. Dus omdat ze toch binnen te zitten hebben we het niet gedaan. Waren het wel van plan volgend jaar. Daarbij wou ik ze niet al naar de DA meenemen omdat ik vond dat ze eerst hier maar op hun gemak moeten zijn.

Verder jammer dat dat met die mandjes niet gaat lukken :-)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115329837
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Het was geen fout van de DA. Hij kreeg een licht roesje met een dosering van 10 kilo ofzo onder zijn gewicht. Hij reageerde er gewoon heel heftig op. Brr rillingen lopen weer over mn rug. Heel de dag toen bij hem gezeten. Was echt doodeng toen hij bijna niet meer ademde en zijn hartslag zo traag was. Ergste wat ik ooit heb moeten doen mijn ventje daar laten. Heb ook echt heel de avond en nacht gehuild en zelfs gebeden iets wat ik anders nooit doe. Nu moet ik weer tranen weg slikken. Raar toch. Maar gelukkig gaat het weer heel goed met hem. En ligt hij nu te kijken of de katten ooit eens bij hun nat voer weg lopen...

Verder las ik je bericht in vraagbaak ja. Als het niet nodig is. Wij wisten niet of de katten al ingeent zijn voor dit jaar. Dus omdat ze toch binnen te zitten hebben we het niet gedaan. Waren het wel van plan volgend jaar. Daarbij wou ik ze niet al naar de DA meenemen omdat ik vond dat ze eerst hier maar op hun gemak moeten zijn.

Verder jammer dat dat met die mandjes niet gaat lukken :-)
Ja, ik snap het wel hoor, het is toch je maatje hè. Ik zou het ook slecht trekken als er iets met de katten zou gebeuren. Maar wat gebeurt er als ie nou nog eens een keer onder narcose moet? Dan krijgt ie nog minder ofzo?

Ja, nou ja, het scheelt als ze niet hoeven hè ;)
pi_115329896
quote:
2s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:53 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ja, ik snap het wel hoor, het is toch je maatje hè. Ik zou het ook slecht trekken als er iets met de katten zou gebeuren. Maar wat gebeurt er als ie nou nog eens een keer onder narcose moet? Dan krijgt ie nog minder ofzo?

Ja, nou ja, het scheelt als ze niet hoeven hè ;)
Dan gebruiken ze een ander middel. Maar het jammere is dat ze. Nu al het veiligste middel hadden gebruikt om hem dat roesje te geven. Maar als hij onder narcose moet mogen ze het vrouwtje opsluiten denk ik...
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115330301
Maar hopen dat het niet nog een keer hoeft dan. Ach, hij heeft in ieder geval een goed leven bij jullie, dat zie ik wel aan de foto's en berichten die ik wel eens van je lees. Nou vanavond die andere nog erbij.
pi_115330985
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 10:02 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik rij daar vaker harder dan langzamer :P
Ik ook, maar nooit boven de 140 op dat stuk en met een trajectcontrole hoef ik maar 3 km/u in te leveren. Het zou wat anders zijn als ze die dingen op de A17 of A4 zouden hangen. :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115331273
Het wordt trouwens mooi weer dit weekend. Zaterdag lekker terraskroegentocht met vrienden en zondag hopelijk een BBQ. Jullie al plannen?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115331452
Ik heb zaterdagavond een verjaardag, vriendin van een maat van me geeft dan een feestje. Ik weet alleen nog niet hoe ik er moet komen, naja, of ik met iemand mee kan rijden, anders wordt het een alcoholloze verjaardag vrees ik...
pi_115331677
quote:
2s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 12:06 schreef Kper_Norci het volgende:
Maar hopen dat het niet nog een keer hoeft dan. Ach, hij heeft in ieder geval een goed leven bij jullie, dat zie ik wel aan de foto's en berichten die ik wel eens van je lees. Nou vanavond die andere nog erbij.
Ik vraag het me weleens af of Loebes me een leuk baasje vind. Ik hoop het wel doe iig mn best.

Vanavond kennismaken met Doortje. Ben erg benieuwd.

--------------

Van het weekend kan het nog vanalles worden.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115331764
quote:
2s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 12:43 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb zaterdagavond een verjaardag, vriendin van een maat van me geeft dan een feestje. Ik weet alleen nog niet hoe ik er moet komen, naja, of ik met iemand mee kan rijden, anders wordt het een alcoholloze verjaardag vrees ik...
Alcoholloze verjaardagen zijn een drama, zeker als het ook nog eens een suffe in-een-kring-zitten-verjaardag is. :r
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_115331884
quote:
2s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 12:52 schreef teknomist het volgende:

[..]

Alcoholloze verjaardagen zijn een drama, zeker als het ook nog eens een suffe in-een-kring-zitten-verjaardag is. :r
Ik hoor dan. Meestal bij het wij staan gezellig buiten te roken groepje.. is meestal veel gezelliger haha.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115331948
quote:
2s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 12:52 schreef teknomist het volgende:

[..]

Alcoholloze verjaardagen zijn een drama, zeker als het ook nog eens een suffe in-een-kring-zitten-verjaardag is. :r
Ja, dat weet ik dus niet, aangezien zij nu voor het eerst haar verjaardag viert sinds ze met die maat van mij gaat. Ik verwacht eerlijk gezegd geen kringverjaardag, dat zou een enorm verschil zijn met de verjaardagen van haar vriend, dat zijn de tofste feestjes van het jaar. Ook zit ze op voetbal, en zie ik af en toe wel eens wat foto's van teamgenootjes langskomen op Facebook, daar zitten ook wel wat leuks tussen, misschien zijn die er zaterdag ook wel.

Maar het liefst ga ik gewoon zuipen natuurlijk. 8-)
pi_115331996
quote:
2s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 12:57 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik dus niet, aangezien zij nu voor het eerst haar verjaardag viert sinds ze met die maat van mij gaat. Ik verwacht eerlijk gezegd geen kringverjaardag, dat zou een enorm verschil zijn met de verjaardagen van haar vriend, dat zijn de tofste feestjes van het jaar. Ook zit ze op voetbal, en zie ik af en toe wel eens wat foto's van teamgenootjes langskomen op Facebook, daar zitten ook wel wat leuks tussen, misschien zijn die er zaterdag ook wel.

Maar het liefst ga ik gewoon zuipen natuurlijk. 8-)
Kper gaat chikkies hosselen ^^ ik ga teveel met mannen om....
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')